Diskusia

/ Rôzni autori / 11.01.2008

  • Ohodnoťte príspevok !
    8www8 / 11.1.2008

    Sorry, ale nepaci sa mi to...asi som cakal viac...no a ta Durianova :(

    • Ohodnoťte príspevok !
      casual / 11.1.2008

      Čekuj ten pohyb ľavej ruky, profesionálka...:D

    • Ohodnoťte príspevok !
      casual / 11.1.2008

      Čekuj ten pohyb ľavej ruky, profesionálka...:D

  • Ohodnoťte príspevok !
    casual / 11.1.2008

    Inak hentie dream brushes na tom logu sú pekný gýč ;)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Fly / 11.1.2008

    Je to strasne.... :(( vyzera to ako nevesta pre milionara, alebo vyvolena, alebo ako sa to volalo.. zlata a strieborna stuha? Alebo aspon tak sa tie farby javia... cele je to o nicom... :(

    Durianova? no comment...

    Casual: ktoru lavu ruku tej onej tiezredaktorky si myslel? :)))

    • Ohodnoťte príspevok !
      casual / 11.1.2008

      Tou ktorou vymasturbuje tú lampu :D

      • Ohodnoťte príspevok !
        Fly / 11.1.2008

        Aha, diky... :) zle sa to sleduje, ked ma obe lave :))

        • Ohodnoťte príspevok !
          luky / 11.1.2008

          Hahaha, deticky zacali konverzovat...°°

          • Ohodnoťte príspevok !
            casual / 11.1.2008

            Deticky robili ten vizual...°°

            • Ohodnoťte príspevok !
              piggee / 11.1.2008

              A hen, Casual - expert na vsetko zasa zacal floodovat diskusiu

            • Ohodnoťte príspevok !
              Fly / 11.1.2008

              tak tak... povodne farebne logo malo aspon nejaky vyznam... zltu kruh = slnko, a M bolo ako hora a voda... toto nove logo, to je take gycove nic :( a samozrejme, ze tam musi byt durianova... kludne ju mohli strcit aj do sedem sro, telerana, telenakupu, reklamy a aj namiesto monoskopu, keby ho vysielali... Markiza by sa mala premenovat na TV Marianna asi....

              • Ohodnoťte príspevok !
                casual / 11.1.2008

                Ona sa tak nevolá? :P

                • Ohodnoťte príspevok !
                  Suti / 12.1.2008

                  tak sa zda ze mate viac problemov s Durianovou ako z novym logom...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Shibalbo / 11.1.2008

    Ale to hádam nie! To zase "celebrity" vo zvučkách? Nebolo ich už viac než dosť. Preč s nimi!

    • Ohodnoťte príspevok !
      Peter / 11.1.2008

      Markíza má štyri "celebrity", ktoré točia dookola do skonania sveta a to sú: Banášová, Rausch, Ďurianová a Rozboril. To je ich moderatorská (š)pička.

    • Ohodnoťte príspevok !
      lucy333 / 12.1.2008

      Tak porad koho by si tam dal ty....ved celebrity z vacsej miery urcuju sledovanost...keby tam dali niekoho na koho natrafia na ulici tak nemyslim ze by si tym pomohli...

      • Ohodnoťte príspevok !
        Mercury007 / 12.1.2008

        JOJka a STV ma normalnych ludi a myslim, ze je to ovela lepsie ako ked sa mam pozerat na Durianovu, Rozborila a tak dalej...a aku sledovanost urcuju "celebrity" (podla teba je Durianova, Rozboril, Simkovicova... "celebrita", urcite nie)! Sledovanost urcuju ludia, tym ze sa pozeraju na danu relaciu, film, serial...!

        • Ohodnoťte príspevok !
          lucy333 / 13.1.2008

          Jojka??? no neviem mne sa zda dost absurdne pozerat sa na polonahe zeny na snehu... tak mi definuj pojem celebrita na Slovensku...tu je pre ludi celebrita kazdy kto sa objavi na televiznej obrazovke... a myslim ze skor mozeme oznacit za celebritu Durianovu ako daku osobu ktora sa objavila v reality show...s tou sledovanostou s tebou suhlasim....aaale kto sa objavuje v relaciach?? No predsa napr Rozboril...atd...a kedze tvrdis ze aj relacie urcuju sledovanost tak potom aj ludia ktori v nich vystupuju...

          • Ohodnoťte príspevok !
            Benci / 13.1.2008

            Nikto nepovedal, že tam majú byť polonahé ženy na snehu... Celebrity vo zvučkách lezú veľmi veľa ľudom na nervy a podľa mňa je dosť štandardom v mnohých aj zahraničných televíziách, že sa tam objavujú relatívne neznáme tváre.

            • Ohodnoťte príspevok !
              piggee / 14.1.2008

              Nehovorim, ze tam maju byt za kazdu cenu, ale pozri si napr. Pro7 s tym ich "We love to entertain you". Tam su iba ich tvare. Takze nikto zasa nepovedal, ze tam nemaju byt :)

              Ono zasa nahadzovanie vlastnych tvari do jinglov ma nejaky ten vyznam, pretoze aj takto nepriamo sa daju promovat relacie v ktorych tieto osoby vystupuju.

            • Ohodnoťte príspevok !
              lucy333 / 14.1.2008

              Ja nevravim ze tam maju byt polonahe zeny...ale mercury007 tvrdi ze jojka ma lepsie jingle ako markiza...myslim si ze co sa tyka grafickeho a dizajnoveho spracovania su na markize kvalitnejsie jingle...je to kazdeho osobny nazor...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Izmajl / 11.1.2008

    nevidime to este v pohybe ale posobi to lepsie ako to co mala, ci ma JOJ, od zmeny majitela a selfpromotion oddelenia.



    ma to kulturu, nieje to ani art ani uplny gyc ako tu bolo spomenute. paci sa mi jednoduchost prevedenia a pre komercnu tv ani viac netreba.



    stale vsak redizajn loga zostava velmi tristným pocinom.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Benci / 11.1.2008

    Hm... moja prvá reakcia bola "OMG", ale keď som sa na to pozeral asi tak minútu a pozrel na tie ostatné obrázky, tak sa mi to logo celkom zapáčilo. Určite si naň zvykneme a markíza s ním bude isto ešte pracovať, takže prípadné "muchy" sa isto vychytajú. Mne to príde ako celkom zaujímavá zmena.

    Ale nechápem, prečo znova dali na sloty "celebrity"! To je úplné HROZNÉ neuveriteľne mi to lezie na nervy... Mali tam dať obyčajných ľudí, veď zapnúť gramofón, lampu alebo čítať vie veľa ľudí. :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      Fly / 12.1.2008

      nie, nie... zapnut lampu vie len Marianka :D

      • Ohodnoťte príspevok !
        nal / 14.1.2008

        urcite, do spotu s knihami by mi ani trochu nepasovala...

    • Ohodnoťte príspevok !
      piggee / 14.1.2008

      Ja len otazocku, ked tu maju vsetci problem s tymi celebritami. Co sa dosiahne tym, ked tam markiza d obycajnych ludi?? Abslutne nic. Takto si odpromuje tvare, ktore z externeho prostredia su vnimane ako tvare, co tvoria televiziu.

      • Ohodnoťte príspevok !
        casual / 14.1.2008

        Súhlasím. Veď ktoby sa už len chcel pozerať na nejaké nezaujímavé nové tváre obyčajných ľudí z ulice, keď sa môže dlhé roky pozerať na tváre, ktoré už tečú aj z vodovodných kohútikov vrátane printových médií.

        • Ohodnoťte príspevok !
          piggee / 14.1.2008

          Len tu skor ide o nieco ine ako o to, co chces ty a dalsich par dalsich nepodstatnych ludi, ale co chce docielit autor, v tomto pripade markiza

          • Ohodnoťte príspevok !
            casual / 14.1.2008

            Áno presne. Problém začína, až keď je z tých pár nepodstatných ľudí prevažná väčšina. Zaujímali by ma nejaké štatistické údaje.

            • Ohodnoťte príspevok !
              piggee / 14.1.2008

              Pochybujem, ze to nejako ovplyvnuje cisla na sledovanosti. Tie cisla budu rovnake, ci tam durianova bude alebo nie.

      • Ohodnoťte príspevok !
        Benci / 14.1.2008

        Možno by tým televízia vyjadrila, kto je pre ňu viac dôležitý, či známe tváre z obrazoviek, alebo ľudia, ktorým je ten program určený. Príde mi proste prirodzenejšie, keď sú tam obyčajní ľudia.

        • Ohodnoťte príspevok !
          piggee / 15.1.2008

          myslis, ze totalna servilia je vzdy prinosom??

  • Ohodnoťte príspevok !
    TNM / 12.1.2008

    Čo je to za gramofón na fotke s Pycom a tej ďalšej?

    Ten gramec vyzerá dobre :-)

    • Ohodnoťte príspevok !
      CE / 12.1.2008

      Podla ramena to vyzera byt Pro-ject RPM ;) Prijemny kusok...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Benci / 12.1.2008

    Nechcela Markíza svoje logo náhodou zjednostiť? Veď teraz hneď od začiatku začína s rôznymi verziami loga - na tom prvom obrázku je to logo tvarovo dosť odlišné od verzie v skečoch a rozvnako aj od verzie v tej modrožltooranžovej grafike... Tie tvary sú dosť odlišné a zas nikto nebude vedieť, ktoré je to oficiálne... Keď chcú logo zjednostiť, nech je skutočne všade rovnaké. Mimochodom, mne osobne sa najviac páči tá verzia v skečoch. :-)

    • Ohodnoťte príspevok !
      modravsky / 13.1.2008

      Benci, vyborny postreh. Vidime tu tri loga, ktore teda zjednotene nie su...nove logo a grafika nic moc :(

      • Ohodnoťte príspevok !
        piggee / 13.1.2008

        Len ci to nebudu len rozne pozicie v animacii, ale toho isteho loga. Ja by som sa z tychto par stiliek neodvazil tak radikalne hodnotit. Pockajme si na pondelok

        • Ohodnoťte príspevok !
          Benci / 13.1.2008

          Hm, no áno, je možné, že v tých skečoch je to kvôli animácii... Ale v tej grafike určite nie, to je výrazne iné logo.

          • Ohodnoťte príspevok !
            piggee / 14.1.2008

            myslis tie printy?? ze tam je to ine ako tie veci z TV??

            • Ohodnoťte príspevok !
              Benci / 14.1.2008

              jj

              • Ohodnoťte príspevok !
                piggee / 15.1.2008

                jj, pri tych printoch mi to pride tak trochu divne. Ogilvy nejako aj u mna ostava nepochopene s celym tym printom, co vyprodukovali.

  • Ohodnoťte príspevok !
    nal / 14.1.2008

    Tym, ze logo je "zlate", moj prvy pocit bol, ze ide o logo pre svadobnu relaciu.

    Ked som ho dnes po polnoci po prvykrat videl na televizii, zdalo sa mi, akoby bolo rozmazane. Na televizii nie je totiz "zlate", ale biele.

    Pre mna nema ziadnu symboliku, len pokrutena slucka.

    A vyber tvari televizie? Hmm... radsej nekomentujem...

  • Ohodnoťte príspevok !
    mars / 20.1.2008

    redesign loga sa mi paci, na obraze vyzera jemne a menej rusivo ako povodne logo, prip. spirala od konkurencie...

    celkovo nove vizualy a studio sa mi paci, konkuruje aj svetovym studiam, pozdravujem chalanov grafikov, ludi co maju aspon vlastny nazor aj ked sa do grafiky vobec nerozumeju, a vsetkych pesimistov, ktorim nikdy nic nebude dobre...

    marianna sa mi ako zena paci, aj na obraze v TN, inak je to velka pohodacka, novy cas necitam, ostatne neriesim.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Benny7500 / 23.1.2008

    Nuz, vyzera to rovnako ako tie predtym, nie? Animacie vyzeraju byt zbuchane z kupenych animacii a doplnenim kopy blurovanych pasov a pruhov. Clovek sa pyta - toto je ten zazrak? Na toto sme vsetci cakali?

    Kreativita: nula, Spracovanie: nula a nieco, Graficka jednotnost: minus jedna

    Ten news room mysleli vazne? Absolutna farebna nejednotnost, ziadny spolocny graficky podton zjednocujuci vizual. Nechcem nikoho urazit, ale na tejto urovni bola JOJ-ka pred troma rokmi. Pozrite sa na novy vizual CT - nadhera, ma to myslienku - skratka prepinam a hned viem ze je to CT a nemusim ani vidiet logo. Markiza je skratka zamerana na priemerny dedinsky lud, ktory chce nezne farby, Marianu a telenovelu. Ked sa na to pozrem takto tak maju 100 bodov.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Benny7500 / 23.1.2008

    Nuz, vyzera to rovnako ako tie predtym, nie? Animacie vyzeraju byt zbuchane z kupenych animacii a doplnenim kopy blurovanych pasov a pruhov. Clovek sa pyta - toto je ten zazrak? Na toto sme vsetci cakali?

    Kreativita: nula, Spracovanie: nula a nieco, Graficka jednotnost: minus jedna

    Ten news room mysleli vazne? Absolutna farebna nejednotnost, ziadny spolocny graficky podton zjednocujuci vizual. Nechcem nikoho urazit, ale na tejto urovni bola JOJ-ka pred troma rokmi. Pozrite sa na novy vizual CT - nadhera, ma to myslienku - skratka prepinam a hned viem ze je to CT a nemusim ani vidiet logo. Markiza je skratka zamerana na priemerny dedinsky lud, ktory chce nezne farby, Marianu a telenovelu. Ked sa na to pozrem takto tak maju 100 bodov.

    • Ohodnoťte príspevok !
      petteer / 15.2.2008

      Jo, Benny7500, presne si to vystihol.

      A vizualna stranka CT je skutocne velmi dobre spracovana, radost to sledovat, toto nebude nudit ani po rokoch pouzivania, kedze cely koncept vyzera byt otvoreny a zrejme umozni dalsie zmeny v grafike bez toho, aby to nejako vyrazne narusilo povodnu myslienku. Parada! Na rozdiel od Markizy :(

  • Ohodnoťte príspevok !
    rakos / 27.1.2008

    Nemôžem si pomôcť, nové logo na mňa pôsobí rušivo. Kým sledujem nejaký program, mám pocit, že sa stále hýbe. Začiatok a koniec stuhy so svojím fadeout-om mi navodzuje pocit, že nemôžem dobre zaostriť svoj znak.



    Čo sa týka farebnosti, vyzerá to ako základná plocha Windows Vista. Použitie loga v upútavkách na programy som si predstavoval tak ako je to zobrazené na novinových reklamách na nový dizajn (mám namysli spodnú grafickú časť).



    Na druhej strane, grafická podoba zvučiek Televíznych novín sa mi veľmi páči. Aj keď aj tam sa nájde chybička: Dolný pruh, v ktorom je názov reportáže a jeho ostré hrany - keď už použili stuhu a všetko zaoblili, mohli aj tomuto dať oblejšie tvary (ten žltý / zlatý štvorec by som rozhodne zmenil).



    Celkové hodnotenie: fajn, môže byť, pekné ale s chybami, trochu málo ľudské

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk