Diskusia

Rybníček má liek na problémy STV: Navrhuje zrušiť Jednotku / Lukáš Kočišek / 05.02.2009

Riešenie v tak malej krajine, akou je Slovensko, je podľa bývalého šéfa STV malá verejnoprávna televízia s dvoma kanálmi.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vaso / 5.2.2009

    Úplna blbosť to nie je. Jednotka im zbytočne žerie peniaze na komerciu a aj tak sa nevedia vyrovnať komerčným televíziám (však áno, Terminátor v nedeľu na Jednotke s 10% share). Zaujímavý návrh.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Goodwater / 6.2.2009

      Šport? Čo ste už úplne potratili rozum? V dnešnej dobe je šport čistá komercia. Ja nechápem, prečo by som mala platiť koncesie za špeciálny športový program - to nechápen ani dnes - je to len a len preto, že na svete rozhodujú muži. Keby rozhodovali ženy, asi by sme mali v merku iné žánre. Podľa mňa by sme mali mať dva programy, ujasniť si, čo je verejnoprávnosť a aké ciele a účely má STV spĺňat a aký obsah napĺňať, potom to strážiť a kontrolovať, rovnako ako vynakladané prostriedky z našich vrecák...

  • Ohodnoťte príspevok !
    d-seis / 5.2.2009

    A popri tom zrušiť aj 2 a 3. Vlastne spraviť 3tí kanál bola blbosť. Chcelo to len reorganizáciu existujúcich programov a situácia by bola úplne iná. Nechápem, ako tam vedenie, ktoré je za toto zodpovedné môže existovať. Mali letieť na sekundu!!!

    • Ohodnoťte príspevok !
      Nerte / 5.2.2009

      Presne tak. Osobne Trojke fandim (i ked sportu v telke vseobecne nie), ale na Slovensku je to uplne zbytocne. Kludne by sa to dalo zlucit s Dvojkou, ktora by bola dokumentarno-sportovo-spravodajska. A Jednotka komercia na penaize. A Dvojka ale poriadne dobre dokumenty, pravodajstvo povedzme kazdu hodinu + sportove prenosy. Nechapem naco je to na samostatnom kanaly a ti dementi este uvazuju o Stvorke spravodajskej. Ved to je smiesne.

      • Ohodnoťte príspevok !
        duri / 6.2.2009

        Štvorka nemusí byť spravodajská, ako to už nedávno napísali aj tu, na medialne.sk

    • Ohodnoťte príspevok !
      paterliny / 5.2.2009

      Trojka musí zostať. Šport treba a malo by ho vidieť celé slovensko. Presne súhlasím s tým čo navrhuje Rybníček. Trojka musí zostať.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Goodwater / 6.2.2009

      Veď to dostali za úlohu od MK SR!

    • Ohodnoťte príspevok !
      Goodwater / 6.2.2009

      Veď to dostali zha núlohu od MK SR!

  • Ohodnoťte príspevok !
    funkmaster / 5.2.2009

    treba este povedat ze sledovanost pojde dole ,ale ako nápad sa mi celkom pozdáva na prvom kultura vzdelavanie programy pre deti a na druhom sport

  • Ohodnoťte príspevok !
    nebag / 5.2.2009

    Ma to logiku a je to dobry navrh. Nad tymto by sa mali kompetentni vazne zamysliet. Prestali by diskusie o komercionalizacii STV a konecne by to bola televizia verejnej sluzby. Klobuk dolu.

    • Ohodnoťte príspevok !
      myscho / 5.2.2009

      V podstate sa dá súhlasiť len s tým rozdielom že zrušiť resp. sprivatizovať treba menšinovú Dvojku. Jednotka totiž zatiaľ má v talóne seriály(KG,ZM,BaS, House M.D....)a iné s ktorými môže byť ešte ako tak konkurencie schopná + príťažlivú európsku tvorbu(Pilcherovky,Sila lásky, Bianca, Capri) Zatiaľ... Eurokino z Dvojky by sa mohlo teda presunúť na Jednotku tiež a časom by sa znej stala TV vysielajúca čisto európsku tvorbu a tým, že podiel reklamy sa má postupne znžiť v STV na 0,5% vlastne uvoľní STV reklamný priestor pre komerčných vysielateľov, čo by bol aj prípad Dvojky po privatizácii!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Nikto / 5.2.2009

    Je zaujimave, ze Rybnicek svojho casu STV zkomercionalizoval a teraz chce presny opak. Ale myslim, ze za jeho 'vlady' sa STV dala pozerat ale aj tento jeho navrh sa mi zda celkom rozumny.

    Niekde som cital, ze STV musi mat 4 okruhy. Odkial je to 'MUSI'? Je to nariadenie vlady, EU, ...?

    • Ohodnoťte príspevok !
      Gaben / 5.2.2009

      EÚ v EBU pri digitalizácii...

  • Ohodnoťte príspevok !
    bullit / 5.2.2009

    hmm....a co potom s § 5 ods. 1 písm. b) zakona č. 16/2004 Z. z.?

    alebo si niekto mysli, ze spustit 4 obsahove sluzby sa da zo dna na den? neda.

  • Ohodnoťte príspevok !
    majo / 5.2.2009

    Len sa mi zdá čudné, prečo na to pán Rybníček neprišiel skôr :-) Má to logiku, potešili by sa tomu najmä komerčné TV, neviem kde by bol potom priestor pre slovenskú filmovú tvorbu. Ak ju teda nechceme zrušiť úplne, nemyslím teraz samozrejme na Obchod so šťastím či ako sa to volá. Ja keď si mám pozrieť film tak totálne preferujem STV/ČT, lebo mi ho neprerušuje reklama a nenaťahuje ho ako žuvačku - treba myslieť aj na to. Ale tiež súhlasím, že sme moc malá krajina aby sme mohli "živiť" 3 verejnoprávne kanály. Skôr by som navrhoval variant jeden kanál pôvodná tvorba a kvalitná zahraničná (ktorú nepustia komerčné TV)/dokumenty/publicistika a druhý kanál spravodajstvo/šport.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Vaso / 5.2.2009

      ...ale čo to poteší komerčné televízie? Veď STV aj tak nemá peniaze na nákup drahých zahraničných akvizícií, slovesnké seriály stoja už teraz komerčné telky viac ako 250 mil ročne, takže STV nemá šancu ani náhodou.

      Je to veľmi dobrý návrh, až mi je to divné, že od Rybníčka.

      • Ohodnoťte príspevok !
        majo / 5.2.2009

        Menej kanálov STV = menej reklamy pre STV = viac reklamy pre komerčné, nie? To súvisí aj so sledovanosťou - nižšia sledovanosť STV = vyššia sledovanosť komerčných, nie? Lebo pochybujem že spravodajstvo a dokumenty spravia lepšiu sledovanosť ako povedzme terajšia jednotka.



        A Ordináciu, Panelák, Profesionálov, Maf story atď. nepokladám za pôvodnú tvorbu (aj keď je), myslel som niečo hodnotnejšie, aj veci ktoré má STV v archíve.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Locksha / 6.2.2009

          STV ma aj tak zakonom obmedzeny reklamny priestor a s ich sucasnou/dlhodobo neatraktivnou skladbou divakov ani ten nie je pre zadavatelov atraktivny. Takze Rybnickov navrh je podla mna dobre riesenie.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Goodwater / 6.2.2009

          Čo hodnotnejšie? Seriál o hokejistoch a futbalistoch?

          Ako žijú v Kanade, Amerike, Rusku, nemecku, Česku a Švédsku? Námet dávam do pľacu, na cene sa dohodneme...

          Nakrúcať by sa mao v spomínaných krajinách - beriem miesto odborného poradcu...

      • Ohodnoťte príspevok !
        duri / 6.2.2009

        250 mil. EUR alebo SKK?

    • Ohodnoťte príspevok !
      kasia / 6.2.2009

      stv nech zriadi kanal podobny joj plus - nemyslim teraz tie stupidne serialy co tam bezia, ale kludne tam moze vysielat povodnu tvorbu - v archivoch by tam mala mat toho dost - k tomu nejake europske filmy a mozno by sa stv konecne dala pozerat

  • Ohodnoťte príspevok !
    Up / 5.2.2009

    Niznansky to urobi radsej takto: bude trucovat nad tym ze nedostal dotaciu a STV bude vdaka tomu stale viac a viac nepozeratelna, len aby on vsetkym ukazal aku chybu spravili ze nedali peniaze do kosa (stv)

  • Ohodnoťte príspevok !
    nebag / 5.2.2009

    Nikto, Bullit, Majo, on o tom pise v tom svojom blogu, ze jeho povodna filozofia je neprijatelna a tak navrhuje aspon toto riesenie, aby sa STV zachranila, kedze dnes je na kolenach. Podla mna nie je tazke novelizovat zakon. Ved ked chcu dokazu to v parlametne rychlo.

    • Ohodnoťte príspevok !
      bullit / 5.2.2009

      hej, len najprv treba novelizovat zakon, az potom sa podla toho zariadit. v opacnom pripade sa moze stat, ze novelizacia nahodou neprejde a zasa bude niekto zly, ze kona protizakonne, resp. ze ked vedel o tejto povinnosti, mal sa na nu pripravit a nespoliehat sa na to, ze sa zakon zmeni. ono to nie je take jednoduche ako to na prvy pohlad vyzera, ani to co pocujes a precitas si nie je vzdy celkom presne....

    • Ohodnoťte príspevok !
      bullit / 5.2.2009

      hej, len najprv treba novelizovat zakon, az potom sa podla toho zariadit. v opacnom pripade sa moze stat, ze novelizacia nahodou neprejde a zasa bude niekto zly, ze kona protizakonne, resp. ze ked vedel o tejto povinnosti, mal sa na nu pripravit a nespoliehat sa na to, ze sa zakon zmeni. ono to nie je take jednoduche ako to na prvy pohlad vyzera, ani to co pocujes a precitas si nie je vzdy celkom presne....

  • Ohodnoťte príspevok !
    disk / 5.2.2009

    Rybníček už toho nahovoril. Mal šancu, keď bol riaditeľom STV. Vtedy sa však aj so svojimi kumpánmi nabaľoval a čakal, kedy príde od Mikloša ďalší balík peňazí. Ako likvidátorovi doteraz všetkého čo chytil do ruky, mu ale asi utiekol fakt, že v prístupovej zmluve do EU sa Slovensko zaviazalo, okrem iného, vybudovať verejnoprávnu televíziu so štyrmi vysielacími okruhmi. Takže tento jeho výkrik do tmy hodnotím len ako snahu o zvideteľnenie sa.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Up / 5.2.2009

      Ty aj predtym nez nieco napises rozmyslas? Ide to z teba ako z meciara na mitingoch.

    • Ohodnoťte príspevok !
      sykorka / 5.2.2009

      No, EU nemohla vedieť, že je STV v takomto srabe. To by Brusel urobil výnimku, a odporučil zrušiť druhý kanál. Fakt je, že pre STV je aj pol kanála veľa.

    • Ohodnoťte príspevok !
      nebag / 5.2.2009

      Disk, ty si toho uz nahovoril dost v tychto diskusiach a furt same utoky. Spominant pristupovu zmluvu je smiesne, lebo EU Ti urcije nema pravo nadiktovat, kolko tu mas programov verejnej sluzby. Treba novelizovat zakon o digitalizacii. Takze tvoj vykrik a pokakanost z pristupovej zmluvy je smiesna.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Goodwater / 6.2.2009

      Ako vždy. A aj sa zviditeľnil.

  • Ohodnoťte príspevok !
    myscho / 5.2.2009

    V podstate sa dá súhlasiť len s tým rozdielom že zrušiť resp. sprivatizovať treba menšinovú Dvojku. Jednotka totiž zatiaľ má v talóne seriály(KG,ZM,BaS, House M.D....)a iné s ktorými môže byť ešte ako tak konkurencie schopná + príťažlivú európsku tvorbu(Pilcherovky,Sila lásky, Bianca, Capri) Zatiaľ... Euro-kino z Dvojky by sa mohlo teda presunúť na Jednotku tiež a časom by sa znej stala TV vysielajúca čisto európsku tvorbu a tým, že podiel reklamy sa má postupne znížiť v STV na 0,5% vlastne uvoľní STV reklamný priestor pre komerčných vysielateľov, čo by bol aj prípad Dvojky po privatizácii!!!

    • Ohodnoťte príspevok !
      Vaso / 5.2.2009

      Ty si úplny pako, STV už nie je pre komerčné televízie žiadna konkurencia, pozerajú ju lne diváci nad 55 rokov a napríklad za celý týždeň majú u mladšieho diváka podiel 10% - 12% share, to už je aká konkurencieschopnosť???? Biancu pozerá asi 7% mladých divákov, Zúfalky 10%... Nič, nula bodov, rovnako pri Správach STV.

      • Ohodnoťte príspevok !
        myscho / 5.2.2009

        Ale bude v zajtra o cca. 21:25 to je niečo pre mladú generáciu a Capri vo štvrtok je tiež dobré Moja sestra má 23 rokov a pozerá to a nepatrí do cieľovky 55+tak vidíš ešte stále sú tam svetlé momenty navyše bude záležať kde zúžitkujú zvyšné seriálové esá od ABC z čias lukratívneho partnerstva takže ešte nie sú na úplnom programovom dne odhadujem, že do jesene sa ešte ako tak udržia nad vodou, s tými Správami STV to s tebou súhlasím tam to funguje štýlom podľa starého hesla: Koho panstvo toho náboženstvo = Kto dá dotácii tomu v Správach DTV urobia promokampaň zadarmo. Neverte tomu, že dotácia pre STV je úplne stratená už teraz hlavne v dobe keď treba aby si verejnoprávne médium v Správach STV dalo záležať na propagáciikoaličného kandidáta Proste niečo za niečo otom sú celé Správy STV a verejnoprávnosť TV na Slovensku! Tak sa veci majú Vašo!

        • Ohodnoťte príspevok !
          Vaso / 5.2.2009

          Firma, ktora pyta 600 milionov asi nieco robi chybne, nemyslis?

  • Ohodnoťte príspevok !
    domino / 5.2.2009

    Včera som si so záujmom pozrel správy Markízy o 17 hodine. Prvých 6 správ bolo zo súdnej siene, autonehody a podobné hlúposti.A pozrel som si klasické správy na STV1 o 16 hodine. Bolo tam všetko čo treba dať na 15 minút.Ale Vaso napíše-že tie správy nie sú sledované. NO A ČO.Ja nečítam ani Nový čas.Ale sú správy a správy-tie o nehodách, vraždách a o znásilnení sestry/Markíza/ a klasika -slušné správy na STV.Nemôžem si pomôcť. A Rybníček-dobre začal v STV, urobil slušný aj marketing pri novom začiatku, obehával aj poslancov ale potom to kotroverzne vojtil a nakoniec išiel z boja....A TERAZ POUČUJE.takých mám najradšej...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Patrik / 5.2.2009

    Rybníček, nie si náhodou opäť pod parou, či Parom. Dosť zla si narobil v STV, skoro si ju zničil. Zalez niekde pod postel a buď rád, že si len Rybníček. Nikto nie je na Tvoje KDH-cke názory zvedavy. Si len produkt zla a nenávisti, o tv amatérizme ani nehovoriac.

    • Ohodnoťte príspevok !
      nebag / 5.2.2009

      Klasicky obraz. Rybnicek navrhuje riesenie a kdejaky amaterik patrik tu krici a kope ruckama a nozkami. A rybnicek sa urcite smeje a dobre zabava na hluposti a reakciach podobnych zmrdkov.

  • Ohodnoťte príspevok !
    HOCH / 5.2.2009

    Schizofrenik alebo chameleon? Raz lezie do zadku Zeleznemu a vyznava komercnu, nezavislu tv, potom prejde do verejnopravnej statnej a socialistickej institucie, aby mohol za cudzie peniaze manipulovat s oveckami a kazdu nedelu si spravit privatnu omsu. Medzitym vyhodi 1000 dusi, prestane vyrabat programy, informovat o kazdom dni a pod zamienkou krizoveho riesenia vytvori zisk z koncesionarskych prispevkov. Potom zbabelo ujde z topiacej sa lode, aby sa mohol v Prahe skryt pod Fenicovou licenciou. Ked aj tam to viedlo do nicoty, vratil sa a chce byt opat expert na verejnu sluzbu. Iste. Ta je najmenej rizikova. Najma teraz, ked je kriza. Niznanskemu zavidi tu poziciu. Ale ma smolu do vtedy, kym nevlezie do ....ficovi a spol.



  • Ohodnoťte príspevok !
    drobček / 5.2.2009

    Máte pravdu. Teraz je "Generálom" a ide s bubnom . Prečo ušiel???. Mal možnosť dokázať viac aj so svojim "ancáblom"!!!

    Ušli oko potkany pred deratizérom. HANBA.

    A teraz sa tu objavý ako veľký Spasiteľ . Kto je na Teba zvedavý???? Pripadá mi ako človek bez chrptovej kosti.

    STV platím 2 krát. Raz povinne zo zákona, druhykrát cez satel.televíziu a to mám ešte počúvať a čítať o takých darebákoch ?? Fuj.

    • Ohodnoťte príspevok !
      kexxx / 5.2.2009

      Pozeram, ze Niznanskeho lokaji su uz na tomto fore v plnej zbroji :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      Gaben / 5.2.2009

      Presne tak, ušiel, lebo sám dobre vedel, že bez Miklošových príspevkov by bol H***O a nie "manažér roka". Teraz sa mu dobre kecá, ale stále zapomína, že nie je to náš v SR výmysel mať 4 okruhy verejnoprávnej TV... . Do digitalizácie archívu dal veľké nič, pritom to mal vo víťaznom projekte ako kandidát na vtedy ešte ÚR STV (GR STV), STV tvorba a realizácia bola nulová pre budúcnosť, verejnoprávne média nežijú z jedného dňa na druhý, tam sa MUSÍ plánovať tzv. tvorba, realizácia a čo a kedy sa odvysiela. Čo také R.R. programovo prichystal na odvysielanie do roku 2006, keď už v druhom polroku 2005 po ňom nebolo čo odvysielať niečo nové a to bačoval 3 a 1/4 roka, NIČ. Po ňom ostali iba dlhy na neinvestovaní do hnuteľného a nehnuteľného majetku, dlh voči divákovi, ktorý si nemá čo hodnotné pozrieť z jeho úradovania, žeby pomohli reprízy SuperStar???, alebo filmy, ktoré v skutočnosti neboli akvizíciami z jeho éry???, znovu nadotovať STV, aby mohla aj niečo vyprodukovať, samozrejme bez predraženej výroby v externom prostredí, ktoré zaviedol R.R. a M.P. v nebývalom rozmere... a bez ľudí typu Dobiša!!!

      • Ohodnoťte príspevok !
        nebag / 5.2.2009

        Gaben opat klames a taras ako vzdy. Podstatne je, ze Rybnickov navrh ma hlavu a patu a je vychodiskom z dnesneho pruseru, do ktoreho tu STV doviedli opat ludia tvojho typu. Taki ako ty dnes sehnia v rade a podporuju ten amaterizmus co tam predvadzate na cele s tebou. Mozete sa hanbit za to, co ste za dva roky spravili z ozivenej STV. Ste obycajni zlodeji a amateri. Kradnete a STV ste nechali padnut. Fuj. Gaben treba tu STV zrusit, lebo su na nu napojeni amateri, nuly a prizivnici ako ty.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Vaso / 5.2.2009

          15% pre Jednotku, 3,5% pre Dvojku a 0,4% pre Trojku. Takze = na komercne nestihate, Dvojku Vam o chvilu predbehne JOJ PLUS, pretoze JU NEVIETE ROBIT PORIADNE a v momente, ked sa v peoplemetroch objavi NOVA SPORT, tak mate po vtakoch. Takze komerciu neviet robit poriadne, verejnopravne neviete robit poriadne, ale roz.e.avat peniaze, tak na to by Vas bolo.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Gaben / 6.2.2009

          NEBAG!!! Pre mňa si zasran, aj keby si mal 50. Nevieš o čom melieš a táraš, častokrát argumentuješ analýzami, ktorých tvorcom bol M. Kollár, ale prečo ti neukáže aj analýzy, ktorá jasne hovoria o tom, v ktorom období sa ľudia odklonili od STV najviac, odpoveď je v analýzach jasná, za Richarda Rybníčka!!! Na to, aby sa stala STV znova verejnoprávnou STV treba vykopnúť z STV tých amatérov, čo do nej prišli počas R.R. a tých, čo dostali "poslušné posty" za neho. A keď ma budeš srať, tak sem napíšem zhruba 40 mien, nech už pália do P***!!!

          • Ohodnoťte príspevok !
            nebag / 6.2.2009

            Sem s nimi ty taraj!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    domino / 7.2.2009

    Načo sa rozčulovať-je to názor súkromnej osoby ako je môj. Nič viac a nič menej. Keď bol GRSTV-jeho názory boli dôležité. Teraz už nie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    daňovník / 7.2.2009

    P. Rybníček by mal radšej spytovať svoje svedomie, kam dostal verejnoprávnu STV. Ako rozpredal majetok a bezhlavo bačoval s financiami a odbornými pracovníkmi STV.

    • Ohodnoťte príspevok !
      jose / 19.2.2009

      je uplne jedno co tu nataras.. Ci sa kradlo ci nie, stv bola o poznanie kvalitnejsia a objektivnejsia za Rybnicka. S poznatelne lepsim hospodarskym vysledkom.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk