Diskusia

Prvý diel Rádia divákov Markízy nezaujal / Lukáš Kočišek / 25.03.2009

Dosiahol trhový podiel silne pod priemerom lídra. Pozrite si prvé minúty Rádia. Prvé čísla ukazuje konkurencia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    stoneee / 25.3.2009

    Neviete koľko stálo to promo?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bladerunner / 25.3.2009

    K seirálu sa nevyjadrujem, nevidela som, ale podiel naznačuje, že ani po takej masívnej kampani diváci nezareagovali. Viem, si živo predstaviť, že teraz na Kolibe strieľa šampanské. :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Fly / 25.3.2009

    No toto? Ved tento serial predsa nemoze byt neuspesny, ci?

    • Ohodnoťte príspevok !
      cinematic / 25.3.2009

      a videl si ho? ja som takmer zaspal od nudy

      • Ohodnoťte príspevok !
        goran / 25.3.2009

        ja som to radsej ani neriskoval :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        Fly / 26.3.2009

        Nevidel... a ani netuzim.. videl som len tu ukazku tu na medialne. Ja som len citoval pana riaditela, co o seriali povedal... :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    kotrcka / 25.3.2009

    prezradim dalsi dej serialu:



    po dvoch dieloch sa pokazi vysielac, majitel radia nebude chciet investovat do opravy a radio zrusi. s nim skonci aj serial.



    pod 40 percent podielu by to bol zly vysledok, pod 35 necakane nizky, pod 30 dovod na zamyslenie, pod 25 je to katastrofa (vsetko vzhladom na poziciu markizy, promo a naklady).



    22 percent by bol dovod na oslavu pri obchod so stastim, to je vsetko. uz hadam ani joj by pri vlastnej tvorbe s takymto cislom nebola spokojna.

    • Ohodnoťte príspevok !
      junior / 25.3.2009

      A prave preto si uz nehladam na Markize nic oblubene co by som pozeral. Staci zopar slabsich vysledkov a aj tak to zrusia - ale najprv to este popresuvaju hore dole a ked nic tak nic tak to stiahnu a hotovo.

      • Ohodnoťte príspevok !
        fonzo / 26.3.2009

        To nie je len choroba Markizy. Robia to presne takisto s obľubou na JOJke (dokonca tam to začali ako prví). Stačí, keď popresúvajú seriál hore-dolu, sem-tam prehodia diely (Shark) a hľa: neatraktívny seriál je tu. :-) Čísla klesnú a hneď s ním kade ľahšie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Martini / 25.3.2009

    Nemali to chytráci spustiť v čase Panelaka. Mohli počitať s tým, že keď bol Panelak nominovany na OTO a aj herci odtiaľ, tak asi má silnu divacku zakladnu. Je nezmysel, keď sa časovo prekryvaju slovenské serialy, u ktorých sa dajú predpokladať diváci s rovnakým zameraním.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Bladerunner / 25.3.2009

      Pripomína mi to situáciu spred roka, keď nasadili všetky tie nové sitkomy, z ktorých už ani jeden dnes neexistuje. A neverím - pri dnešnej finančnej kríze -, napriek tomu, že časť CME Minulý týždeň som na nejakom českom webe čítala o prepade akcií CME o 97 %.) kúpili WB, že si Markíza dovolí ísť do ďalších neistých projektov, ako napr. denný seriál. Doslova dovolili konkurencii obsadzovať sloty, v ktorých boli kedysi úspešní. Už dávno neplatí, že Markíza je lídrom. Áno, v číslach je, ale v ničom ostatnom, sorry. Napokon aj Ordinácia nie je ich vlastný projekt, podobne ako Modré z neba či tie ostatné. Situáciu budú zachraňovať len veľké zábavné programy (kým sa neminú speváci, telebrity, etc.).

  • Ohodnoťte príspevok !
    consik / 25.3.2009

    Tak im treba.Nechcem byt skodoradostny ale zasluzia si to.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Useless / 25.3.2009

      @Consik: trosku nerozumiem takymto reakciam. Mame tu 2 komercne vsezanrove TV, ktore si navzajom robia konkurencne prostredie a tym rastu. Keby ich bolo viac, je to pre divaka iba lepsie. A ty sa paradoxne radujes z toho, ze sa jednej spolocnosti, ktorej cielom je ta oslovit, zabavit atd., nedari.



      A ci to je skodoradost? Nie, skor typ zavisti: "som chudak, ze nedokazem vybudovat spolocnost zarabjucu miliony, tak si aspon pohladim svoje nulove ego v bezvyznamnej diskusii na niekom, kto miliony zaraba". Nie je chudak ako chudak ;) Nakoniec si myslim, ze nepochopis ani co som ti vlastne chcel tymto prispevkom povedat...

      • Ohodnoťte príspevok !
        consik / 25.3.2009

        Prepac naozaj im nemam co zavidiet

      • Ohodnoťte príspevok !
        cinematic / 25.3.2009

        @ obidvaja - súhlasím s useess, potrebujeme kvalitu a úspech, škodoradosť iba brzdí pomalé zlepšovanie vlastnej tvorby. žiaľ, rádio mi pripadalo ako seriál spred 20 rokov.

  • Ohodnoťte príspevok !
    nal / 25.3.2009

    Podla mojho nazoru nezmyselny projekt (v zmysle jeho spustenia v case krizy a ignorovania dalsich nekonecnych a nudnych serialov.

    Slovaci bolo hladne po americkych nekonecnych dallasoch. Mexickych telenovelach. Revue a reality show. Povodnych sitcomov a nekonecnych slovenskych serialoch. Dnes uz aj tomu odzvonilo.

    Markiza realne zacina stracat. Nerad to pisem, ale je to aj myslenim dramaturgie a koncepcie strategie celej televizie. TW bude mat co robit...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Useless / 25.3.2009

    Bohuzial, Radio je po prvom diely slaby produkt. Prisiel mi nevyrazny, ako seda myska. Premlelo sa tam strasne kvantum hercov. Chybala tomu proste nejaka iskra. SOm zvedavy na dalsie diely, ale skor si ich pozriem iba zo zaujimavosti. nemyslim, ze po par dieloch pri nom ostanem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    osa / 25.3.2009

    Mne stacilo pozerat prvych pat minut aj to iba zo zvedavosti.

    Dlhe zabery na mikrofony,mixazne pulty atd....dej a problemy z prostredia, ktory je vacsine ludi cudzi...toto asi na ludi nezaberie. Vacsi uspech by mal asi serial o televizii a nie o radiu...dnes uz radio nie je taky fenomen.

    Panelak so svojim lahkym humorom a realnostou pribehov je sledovatelnejsi.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Birko / 25.3.2009

    Podla mna sa na to dalo pozerat, ale ten podiel je velmi nizky ozaj...

  • Ohodnoťte príspevok !
    juro21 / 25.3.2009

    Markiza oblekla ruzovu zahradu do modreho radia...je to umele nic viac nic menej...nic vlastne nevymysleli no i ked Mesto tienov bolo o inom...Jojka je daleko pred markizov

  • Ohodnoťte príspevok !
    ignachovorka / 25.3.2009

    prvy diel nebol velmi podareny na to, ze to mal byt prvy diel, ktory mal nalakat divakov :( skoda, namet ako taky ma slubny potencial, tak ho hadam rozvinu v dalsich dieloch.



    mozno naozaj zacali moc zhurta a mali ist po jednoduchsej dejovej linii a predstavit len par postav, nie vsetky povrchne a naraz. ako prva chyba ma napadla preco obsadili hurajovu a majernikovu? niezeby neboli herecky dobre ale typovo su tak podobne, ze si ich divak musi mylit. Trochu som mal problem s Gaisbergom, ktoremu som rolu riaditela neveril ani sekundu, ale ten sa snad rozohra. som zvedavy co bude dalej.

  • Ohodnoťte príspevok !
    addo / 25.3.2009

    fuuuuha, ako myslel som si, ze zase raz zapracuje zvyk ludi primarne sledovat markizu, ale ako vidim nie. konecne je tu znamka toho, ze slovensky trha sa pohol vpred a divak si vybera. mysle som si, ze radio zrujnuje panelak, ale som rad, ze sa tak nestalo.

  • Ohodnoťte príspevok !
    krtko / 25.3.2009

    Ak sa po tomto ešte rozhodnú Rádio ponechať v tomto čase, som zvedavý na druhý podiel. Predsa je známe, že prvý podiel býva najvyšší :)



    Mika musel spadnúť zo stoličky, keď sa ten podiel dozvedel, dochrámal si aj druhú nohu :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    eX / 25.3.2009

    nazor na serial..?



    pracujem niekolko rokov v mediach (v radiach konkretne ako technik - DJ) a ked som videl ukazku toho, co nazyvaju v markiza Radio... mam dost...



    v radiu to nikdy tak nefungovalo, nefunguje a nebude fungovat ako to tvorcovia vymysleli... a potom...



    mozno milion ludi bude pozerat s otvorenymi ustami, ze co za omacky im to tlacia do hlavy, ale ludia, ktori maju skusenosti alebo pracuju v radiu, budu len neveriacky krutit hlavami, co sa to deje...



    preco neobsadili do par uloh nejakych ludi, ktori su z radii, ktori mozu poradit a ktori hlavne vedia, ako veci v takom radiu funguju (nefunguju)...



    tolke peniaze vyhodene za taky blud...



    toto cele moze dostat nazov: Panelak v ruzovom radiu... asi.. .

    • Ohodnoťte príspevok !
      krtko / 25.3.2009

      Ale Miša Majerníková a tusím aj Marián Mitaš robia v rádiu.

      • Ohodnoťte príspevok !
        eX / 25.3.2009

        ...ok, vytrhnu dvaja ludia tento serial ...? ;-)

        • Ohodnoťte príspevok !
          eX / 25.3.2009

          btw, nerobi Mitas uz len mesto tienov...?

          • Ohodnoťte príspevok !
            Shibalbo / 25.3.2009

            ešte robi par rubrik v _FM. Music education myslim. A ajked pracuje v radiu, urcite nema co povedat ako herec do toho ci sa cela scena podoba na skutocne radio alebo nie. Je tam len ako herec.

    • Ohodnoťte príspevok !
      kamil / 25.3.2009

      Spatne radio, nic tam nie je pravdive, vsetko je fabulacia, preto nebude ani uspesne..Postavy su malo presvedcive, necitia sa v ulohach. Obstarozny B herci: Cerny, Luknar, Hubinska atd. k tomu D komparz v podani mladej generacie VSMU, ktora je nevyhrata, strcena v dabingovych studiach v podani moderatorskeho teamu..Skrachovana a nedokoncena rezia A.Sulika, bez napadu, vkusu a zameru k tomu vsetkemu vypachata lacnou snobarinou Miku a Drobovej..Gratulujem kralovna...



      PS: EX, bud rad,ze si pri toceni nebol, nic z reality, ktora je bezna pre normalnych ludi, by tam totiz ani markiza nechcela..



      PS2: Markiza to mala dat natocit psychologovi Nunezovi a M. Hudakovi..aspon by sa dalo pocuvat:-))

      • Ohodnoťte príspevok !
        eX / 25.3.2009

        Kamil, som rad, ze som nebol na nakrucani ;-)



        v dobe nakrucania Radia som totiz vysielal v radiu ;-)



        a celkom ozajstnom... ;-)

        • Ohodnoťte príspevok !
          kamil / 25.3.2009

          No jednie, ze si radia FM a chcel si tam hrat..:-))

          • Ohodnoťte príspevok !
            eX / 25.3.2009

            no jedine ze by som nechcel ;-)

    • Ohodnoťte príspevok !
      nikush / 25.3.2009

      absolútne súhlasím. rádio takto nevyzerá :-D a nemôže tak ani fungovať. tiež robím v rádiu a pozerala som to len kôli reáliám... a dosť som sa pobavila. ľudia takto získajú mylnú neprofesionálnu predstavu. a tak možno nabudúce nebudú mixovať na obývačkových ikea stolíkoch,... nie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    snooogy / 25.3.2009

    dufam, ze tu nie som na zraze ultras panelaku. urcite by som nelamal palicu nad prvou castou radia. nech sa velki bossovia zamyslia, preco to nasadili ako priamu konkurenciu panelaku - inak, ak by to spustili v januari, kedy mal panelak prestavku, cisla by boli urcite ine. panelak mi pride neskutocne plytky, predvidatelny, nic sa tam nedeje a mam to pustene len ako podmaz, ked nechcem rosalindy... jojka ma dostala na CSI ale panelak fakt nemusim. radio ma sancu byt na podsatne vyssej urovni. mna napriklad prva cast v ramci moznosti prvej casti cohokolvek zaujala a urcite si pozriem aj druhu.

    .

    inak, ten tasler sa mi tiez celkom pacil, laviny som uz pocul tak vela krat, ze uz ani tie nemusim;)

    .

    akcionar markizy nie som;)

  • Ohodnoťte príspevok !
    najki / 25.3.2009

    no videla som len ukazku a na zaklade te hodnotim: uvodna zvucka o nicom, vlastne zla, cakala som na nejaky chytlavy refren (nepozeram panelak ale rfren Ked chce zabudnut tak zabudni poznam), nasadit to prosti panelaku je samovrazda (vlastne vrazda) a aj ked mam rada Mareka Geisberga a v nasom martinskom divadle ho zeriem, stalo sa presne to, coho som sa obavala - hra ako v divadle, nie ako v TV, typicky problem slovenskych hercov, hadam sa zlepsi. teraz rozmyslam ci kuknut na nete celu cast, ale bolo tu nudne a nezaujimave uz len z tej ukazky a ostatne nazory ma tiez nenavnadili, takze len tak. Skoda, mohol tu byt dalsi serial dobry a nemuseli si s panelakom konkurovat, lenze kym bude na stolicke markizy sediet pan Mika, tak to asi stale pojde dolo vodou s markizou, mam take pohnutky sa radovat z toho, ale ako tu niekto povedal, mame tu dve televizie, ktore sa konkurenciou mozu posuvat nahor a ponuknut divakovi aspon nejaku nahradu za STV, ktora divakovi neponuka takmer nic. takze sa z pomaleho ale isteho padu markizy neradujem, tesi ma len vzostup JOJ.

  • Ohodnoťte príspevok !
    fonzerelli / 25.3.2009

    predpokladam, ze radio dlho nevydrzi, kedze je o nicom a ma malu sledovanost.markiza ho zrusi po troch castiach ako "heslo za milion"

  • Ohodnoťte príspevok !
    starman / 25.3.2009

    No, bol som zvedavy na novy serial, tak som si ho pozrel, bohuzial som nedopozeral ani ten vcerajsi prvy diel. Nakolko je to somarina typu Panelak a podobnych odpadov.

    Preco radsej v tomto case nebezi serial typu Comeback?

    • Ohodnoťte príspevok !
      kamil / 25.3.2009

      Serial Pohoda...to by bolo celkom zaujimave..:-))

    • Ohodnoťte príspevok !
      martin / 25.3.2009

      Comeback v tom case uz bezal, a prepadol na celej ciare.

      • Ohodnoťte príspevok !
        starman / 25.3.2009

        tusim mal tiez okolo 20% a ak sa nemylim, tak v tom case bol odvysielany iba 1 diel, ostatne boli tusim neskor

  • Ohodnoťte príspevok !
    tvdivak / 25.3.2009

    to je uplna katastrofa pre markizu,,take promo, tlač, kampan v tv o 22%?? tak to je už na zamylsenie pre vedenie markizy, maly byť prist s niečim novym, terza je serialovy boom, ale treba hladat nove riešenia,,,ale vidno že markiza v poslednej dobre len a len prehráva

  • Ohodnoťte príspevok !
    Robert.Fábry / 25.3.2009

    Po prvej časti ani najlepší mediálny expert nemôže predpokladať mesiace dopredu, že seriál bude stopnutý alebo že bude katastrofálnym neúspechom. Niekto tu poznamenal, že sú v ňom neznámi mladí herci známi len z dabingu. To isté platí o Paneláku. Ten tak isto do hlavných úloh nasadil mladých hercov dovtedy známych len z dabingov. Veľká chyba Rádia bola načasovanosť. Rozhodne malo byť spustené v januári, keď mal Panelák pauzu a nevysielal sa. Pravdepodobne bude nutné zmeniť jeho vysielací čas - každopádne by som ho za vopred stratený vôbec nepovažoval. Dal som si nahrať Panelák, Rádio

    som si pozrel a tak ako s neznámymi hercami začal Panelák, tak aj Rádio. A úspech sa dostavil. Možno to ešte bude chcieť nápaditejšie promo, ďalších dobrých storyboardov, ďalšie nahrávky chytľavejšej hudby k seriálu a pod...

    Nič sa nemá vopred zatracovať, čas ukáže.

    P.S. : Nemožno uvažovať o typickom sitcome ako takom ako o klasickom seriáli - konštatovanie Starmana o Comebacku v tomto trochu poopravujem.

    Odkaz pre USELESSA - V každom tvojom názore sa s tebou zhodujem!! Myslím ale, že je krajne nevhodné napísať, že diskusie na Medialne.sk sú - bezvýznamné - nie sme Uganda, aby sme diskusné fóry o médiách nemali.





    • Ohodnoťte príspevok !
      kamil / 25.3.2009

      Zdravim ta R.Fabry, tvoj nazor beriem ako vsetky z fora. Nesuhasim vsak z porovnanim hercov Panelaku a Radia. Je zakonite. ,,kto prvy berie, ten prvy maze..Je to vzdy vsade a vo vsetkom. Nebudem teraz menovat clenov SND, divadla Atorka Korzo atd..Jednoducho to JOJ- ke vyslo.

      Inak sa tu rozbehlo pekne formu..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Xander / 25.3.2009

    Ty kokos! Toto nemohol čakať ani ten najväčší skeptik a "podporovač" Jojky. Veď toto je totálne katastrofa! Nemôžem tomu uveriť.

  • Ohodnoťte príspevok !
    viki / 25.3.2009

    Prvý diel sa mi nepáčil... ale nejako som si nechala včera asi po pol roku zapnutú ordináciu a nepochopila som, ako môže mať takú sledovanosť... Totálne depresívny, o ničom seriál. Oproti tomu bolo rádio oveľa lepšie... aj keď stále len priemer podľa mňa... Nič výnimočné, nič prečo by som si ho zapla ešte raz. Iba tak kvôli pekným chlapcom - Geišberg mladší a Marián Mitaš :-) Ale to nie je podstatné :-) Odporučila by som zreálnenie postáv, ich chovania, prostredia a vylepšiť príbeh. Hlavne nech to nepôsobí tak nechutne umelohmotne... a možno by to chcelo menej "bulvárnu" kampaň..

  • Ohodnoťte príspevok !
    snooogy / 25.3.2009

    uplne od veci - nie je to k serialu.

    .

    dnes som sa sem registroval, lebo ma zaujala tema a chcel som prispiet do diskusie svojim nazorom. diskusia je podla mna aj o tom, ze prezentujem svoj pohlad na vec. nemusi sa zhodovat s nazorom vacsiny. predpokladal som, ze asertivne vyjadreny nesuhlas nie je dovod na trest. to ucim aj svoje dieta.

    .

    Tento diskusný príspevok hodnotia čitatelia Mediálne.sk ako nekvalitný príspevok.

    .

    takze ak by som napisal:"radio je debilita a zruste to", tak by som dostal "plusove hviezdicky" kedze mam iny nazor mam minusove a citatelia hodnotia moj prispevok ako nekvality. dokonca sa mozu rozhodnut, ci vobec nieco take nekvalitne chcu citat:o))

    omyl. citatelia nehodnotia moj prispevok ale moj nazor. dalsi nekvalitny prispevok je o tom, ze to bolo celkom dobre, treba tomu dat sancu a ze autora prekvapila nizka sledovanost.

    .

    takze tak

    .

    nechcem sa hrat na urazeneho, mam dost rokov, dost sebavedomia a myslim, ze som to uz v zivote niekam dotiahol. jesitnostou urcite netrpim. podla vsetkeho tu nebudem chybat, vsak?;)

    • Ohodnoťte príspevok !
      eX / 25.3.2009

      mas svoj nazor, vyjadril si ho... tu nejde o hviezdicky predsa...



      dal som ti 3 dobre ;-)



      mas pravdu v tom, ze Radiu treba dat sancu...



      ale iste uznas aj to, ze to mohlo byt aj malicko kvalitnejsie spracovane, malo to mat iny cas a lepsie obsadenie, ked uz to dostalo take promo akoby mal serial prekonat vsetky svetove rekordy sledovanosti, share a podielu na trhu...

      • Ohodnoťte príspevok !
        snooogy / 25.3.2009

        pravdupovedic, kedykolvek do daju v primetime, jojka da na ten cas panelak. ked su ludia za rok namotani, tak ich tak lahko neodmotas. podla mna tam ide o velmi podobnu cielovu skupinu. po tretej casti budeme mudrejsi. ja soosbne som prvu cast videl celu a bez nasilia - ak by som bol ultras panelaku, tak to mozno prepnem. maju to rozhodne tazke. ako som pisal predtym, mali to spustit 6 januara, ked mal panelak prestavku.

    • Ohodnoťte príspevok !
      levelman / 25.3.2009

      Nechcem hovorit za vacsinu. No myslim si ze vacsina pravidelnych navstevovatelov medialne.sk ma filipa. Clanky sa tu nehodnotia podla toho ci si konformny alebo nie. Ide o ich samostatny obsah. Ak povies svoj nazor, ajked nesuhlasiaci s vacsinou ale podas to normalne, mozno dostanes aj plusy zato ze niesi magor :) Je to len o vyjadrovani a o zdravom usudku..

    • Ohodnoťte príspevok !
      Fly / 26.3.2009

      Ja hviezdicky zo zasady nedavam :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    nera / 25.3.2009

    Po takom promo tohto serialu som čakala viac. Po desiatich minútach som to musela vypnúť. Vôbec sa to nedalo pozerať. Pochybujem, že tomuto seriálu by pomohlo keby sa začal vysielať už v januári.

  • Ohodnoťte príspevok !
    ema12 / 25.3.2009

    Ja som si to pozrela najma kvoli zvedavosti, ale uprimne povedane, bola som dost sklamana. Chybala tomu putavost, iskra a za minus by som oznacila aj kvantum hercov. Vobec ma to nezaujalo, nabuduce si urcite pozriem radsej panelak.

  • Ohodnoťte príspevok !
    p.f. / 25.3.2009

    Prvá časť mi ušla ,ale neodvážim sa ja osobne hodnotiť

    seriál po prvej časti niektoré hodnotenia sa mi zdaju

    dosť unáhlené....

  • Ohodnoťte príspevok !
    janusik / 26.3.2009

    Ja sa k hereckým kvalitám vyjadrovať nebudem, pretože podľa môjho názoru herci nemajú ani šancu sa vôbec herecky prejaviť a to z dôvodu, že scenár je totálne slabý a chaotický. Ale to je ziaľ prípad takmer všetkých slovenských seriálov, vrátane seriálu Ordinácie v ružovej záhrade.Ja som začala a vlastne stále sledujem seriál Ordinácie v ružovej záhrade na Nove a s tým slovenským,sa nedá kvalitou porovnať. Sú tam vtipné a častokrát aj poučné poučné dialógy, príbehy.Ale aby som sa vrátila k Rádiu, súhlasím s názorom, že Markíza si je sebou už taká istá, že nasadzuje nový projekt napriek tomu, že konkurenčná TV v tom istom čase vysiela Panelák,ktorý už má svoju sledovanosť.

  • Ohodnoťte príspevok !
    fefina / 27.3.2009

    ja si tiež myslím, že základný predpoklad- výber témy je pre bežného človeka vzdialený jeho problémom...

    a potom neviem, kto robí dramaturga v markíze, ved nemôžu byť takí amatéri, aby nevedeli, že v tom čase, ako sa vysiela panelák, zoberú divákov JOJke.Panelák má už svoju stáu pozíciu...myslím si, že markíza si "hovká " v tom, že je "líder na trhu, ale JOJka je ovela dravšia , kreatívnejšia, a rýchlejšie reaguje, aj ked výkony niektorých redaktorov sú amatérskejšie...podla mna markíza sa len utvrdzuje v tom aká "je dobrá " ale to už dávno nie je tá markíza čo bola....

  • Ohodnoťte príspevok !
    alex / 27.3.2009

    Rádio je podľa mňa super seriál len tá úvodná pieseň je hrozná.Ale Rádio má za sebou len dve časti a už ho každý hodnotí.Počkajte ešte dva mesiace a uvidíte.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk