Diskusia

Prvé Áno, šéfe! si v 12-54 pozrelo 21,8 % divákov / Lukáš Kočišek / 08.03.2011

Tisíc a jedna noc včera zrazila Panelák na podiel 18,8 % v 12-54. Na Joj odštartovali v podpriemere premiérové seriály Profesionáli a Mafstory.

  • Ohodnoťte príspevok !
    iks.x / 8.3.2011

    Áno šéfe má dobrý potenciál v ďalších týždňoch rásť. Reakcie divákov sú veľmi pozitívne.
    Po vyše roku som aspoň počúval Mafstory, bolo to dobré. X. séria to je už niečo :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / emisia / 8.3.2011

      ... s tým Panelákom to nevyzerá dobre, v podstate s celou pôvodnou tvorbou týka sa to i Ordinácie , Krónerová mala pravdu, príde jedna telenovela a pôvodná tvorba sa vrátila 15 rokov dozadu.
      Vážený, kde sa stala chyba? V rychlokvasenej výrobe, v nekvalitných scenároch alebo v tom, že herci plynule bez problémov plávajú z jedného projektu do druhého a tým pádom, je divák znechutený?

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / emisia / 8.3.2011

        ... prepáčte oprava Vážený divák ...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / Eddward / 8.3.2011

        ja ti vidim na mix vsetkych troch faktorov dokopy :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / Katka47 / 10.3.2011

        Som praobyčajný divák, žiaden mediálny odborník. Pred koncom roka som viac-menej pravidelne pozerala Panelák, bol to príjemný relax, lebo sa nič nedialo, ak mi dve-tri časti týždenne aj vypadli. V novej vysielacej sezóne sa už nedokážem namotať. Najprv mi to po Vianociach dosť chýbalo, že nebolo večer pri čom zrelaxovať...a celkom som sa tešila na 14.2., ale potom...úplne prekvapivo...ma to nechytilo. Myslím, že prestávka bola veľmi dlhá. A možno aj kvalita upadla.
        A k novej relácii Áno šéfe - páčia sa mi spôsoby pána Žídeka - nie je taký vulgárny a taký sebastredný ako pán Pohlreich, viac ľudský, ale...akoby tomu predsa len niečo chýbalo...nič sa nestane, ak ďalšiu časť miniem...ale zase ak náhodou budem mať práve naladenú uvedenú stanicu, tak asi to pobeží...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Langers / 8.3.2011

      Joj balamutí divákov aj v označovaní sérií jej seriálov. Jednu sezónu rozdeľuje na dve série. Veď sama Joj desať rokov neexistuje.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / Eddward / 8.3.2011

        je to skor tak ze jeden rok ma 2 sezony a v kazdej je tym padom nova seria...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / volim teda som / 9.3.2011

        a preto to oznacuje ako 10ta seria a nie desiaty rocnik.....ake logicke, lolo....

  • Ohodnoťte príspevok !

    Ked tu vidím tie výsledky sledovanosti,tak Šefka je vlajková lod s 25 podielom,či kolko to bolo. Ludia už sa odnaučili pozerať jojku,pretože majú zapnutú nonstop markízu.Šeherezáda to zamotala poriadne.Otázka je čo po jej skončení?

    • Ohodnoťte príspevok !

      ... dokúpenie ďalších častí Seherezády údajne má až 400 častí a miesto Ordinácie do prime-timu ďalšia turecká telenovela.

      • Ohodnoťte príspevok !

        šeherezáda nemá ani o minútu viac než 90 epizód po 90 minút, tak sa tu prosím nestrápňuj

        ano, pôjde ďalšia telenovela, ktorou si markíza získa opäť státisíce divákov a veľkú divácku priazeň

        čo si jojka nezíska nikdy :D

        • Ohodnoťte príspevok !

          x ty si fakt fanatický zaslepenec... ja by som si počkal, či vyhrabú ďalšiu podobne úspešnú telesračku, ktorá svojim nasládlym gýčom oblbne celý vidiek. nemusí to byť pravda, aj keď môže. ale fanatici sú pohroma ľudstva. škoda že server neumožňuje, aby som si vypol tvoje príspevky.

        • Ohodnoťte príspevok !

          TV Zvratkíza už divákom nemá čo ponúknuť. Celé vedenie trpí syndrómom vyhorenia, čo sa odzrkadľuje na trapošinách typu Teleráno, Bez servítky, Reflex a pod. Žiaľ TV Hnoj začína Zvratkízu v mnohých veciach dobiehať.

  • Ohodnoťte príspevok !
    x-sk / 8.3.2011

    jeden klinec za druhým do rakvy tv špirála prepadák :D zaslúžene :D

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / consik / 9.3.2011

      len aby si do tej rakvy nesiel ty

  • Ohodnoťte príspevok !
    pepek92 / 8.3.2011

    Ja to vidím na nejakú pekne dlhú sínusoidu. Markíza dlhé roky kraľovala Slovensku, potom prišla JOJka, ktorá jej až do čias Šeherezády čoraž častejšie dávala na držku a teraz prišiel tento turecký "produkt" a opäť dáva Markíza na držku JOJke :) Nebude to naveky a možno sa JOJ spamätá a bude konečne vysielať niečo, čo sa bude dať normálne pozerať pre viacerých divákov. A čo sa týka Šeherezády, za prehru si absolútne môže JOJ a reklamne slabé obdobie tým, že v januári TV JOJ nasadzovala, čo nasadzovala.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / x-sk / 8.3.2011

      iste, baviť sa o tom, že to bude naveky je zbytočné, v médiách nič nie je naveky

      lenže problém je v tom, že riaditeľ joj si myslí, že čo on spustí, z toho bude automaticky hit lebo je to super a všetci to budú pozerať

      diváci dávajú túto sezónu jojke jasne najavo, že ju jej program nezaujíma a ako sa k tomu stavia vedenie? vydáva smiešne tlačové správy, nad ktorými súdne zmýšľajúcemu manažérovi zostáva rozum stáť

      ak je niekto hlúpy a obmedzený, nepomôže mu nič

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / pepek92 / 8.3.2011

        Je otázkou času, kedy začnú robiť opatrenia. Panelák každý deň prepadá (len v stredu je trošku vyššie), už ani stálice ako Profesionáli, Mafstory nezaujali a novinky Chutíš mi, Tajný sen, Šéfka, Bordelári tiež žiadna sláva.

        Čo ma ale - čo sa týka sledovanosti - sklamalo je Áno, šéfe. Ale to by ho najskôr pán "super(programový)riaditeľ" nemohol dať do takého príšerného času.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / x-sk / 8.3.2011

          aké opatrenia? úplná rekonštrukcia vysielania? veď JOJka nemá na čom stavať, nemá akvizičnú knižnicu, má zopár seriálov, ktoré dokolečka dokola reprízuje a tým to hasne

          aby joj bola znovu úspešná, bude ju to stáť pravdepodobne veľa, veľmi veľa peňazí, pretože z h0vna bič neupletieš

          markíza je na tom oveľa lepšie, či sa to niekomu páči alebo nie, neexistuje iný žáner ako telenovela, ktorý stabilne odvtedy čo vysielajú naše televízie dosahuje stabilne vysokonadpriemerné podiely v akomkoľvek vysielacom čase, jednoducho je to tak - od 90tych rokov ak sa v akomkoľvek čase vysielala telenovela, vždy bola markíza v tom čase jednotkou na trhu a nič telenovely nikdy neohrozilo, neohrozí ich ani teraz v prime time o 20.00 - tie telenovely tam v pohode môžu oslovať milión ľudí denne aj ďalších 10 rokov

          a ak sa k tomu pripočíta fakt, že slováci v žiadnom prípade nie sú patrioti domácej tvorby, nejaký ďalší seriál z krausovho pera ich určite neohrozí

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Katka47 / 10.3.2011

      hmm, musím povedať, že ja, obyčajný divák, dlhodobo pozerám (aj ako podmaz) JOJ-ku, nie Markízu...Markíza akoby zaspala na vavrínoch a čerpá len z predchádzajúcej slávy a úspešnosti...ale to, čo bolo kedysi nové, už je opozerané a nápady neprichádzajú a neprichádzajú...a to, čo príde (1001) síce má sledovanosť, ale intelektuál si radšej prepne inú stanicu...a už na nej zostane, celý sklamaný úrovňou. na Markíze ma baví snáď už len Zlatica a sem-tam Adela.

  • Ohodnoťte príspevok !
    seherezadaaaaaaaaaa vs panelak / Tailor / 9.3.2011

    sa zamyslal niekto nad tym, ako by asi dopadla sledovanost, keby markiza vysielala panelak a jojka seherezadu? som si isty, ze by panelak bol jednotkou, su totiz stale "divaci", co pozeraju len markizu, je mi jasne o aku vrstvu ide... dakujeme lunik 9 sro.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: seherezadaaaaaaaaaa vs panelak / trafick / 9.3.2011

      Kriste, Ty si po sebe aj prečítaš, čo píšeš?
      Pán Boh nás ochraňuj, aby mal Luník 9 milión obyvateľov...
      Je jasné, že keď dochádzajú argumenty, príde na rad demagógia a trepanie sprostostí.
      Argumentov typu pokrytie a návyk tu už bolo neúrokom, takže , vážení dikutujúci, prestaňte sa už navážať do vidiečanov ( som z Košíc ), starých ľudí ( mám 39 ), a vzdelania ( mám VŠ)
      a prijmite fakt, že ľudia majú hádam dosť rozumu, aby si vedeli vybrať, čo a kedy chcú pozerať, sorry ale momentálne to JOJ - ka momentálnie nie je.
      N.B. Tailor, skús ísť mrknúť na LUNÍK 9, koľko satelitov tam napočítaš, tí fakt nie sú odkázaní sledovať iba Markízu, JOJ a STV.

      • Ohodnoťte príspevok !

        nič proti, ale to že na Luníku 9 je more satelitov čo dokazuje? Nie sú odkázaní sledovať markízu, alebo jojku? A čo potom sledujú??? Prepáč, ale nemyslím si, že obyvatelia Luníka 9 vedia, nemecky, andlicky a čo ja viem aký jazyk aby sledovali iné stanice cez satelit, no možno maďarsky vedia :-))))

        • Ohodnoťte príspevok !

          Tak podľa Tvojej logiky na sledovanie Paneláku asi treba vedieť anglicky .. Dobre vedieť :-), -to je troch odveci, viem, - ale dávať milión sledujúcich na úroveň Luníka 9 je dosť scestné, nemyslíš ?

    • Ohodnoťte príspevok !

      Vazeni diskutujuci, chapem, ze vy doma "piplmetrove" ovladace nemate. Smola. Lebo by seherezada mala este lepsie cisla. Inak Lunik 9 bola len metafora pre istu cielovku, ale to niektori nastastie pochopili...

    • Ohodnoťte príspevok !

      na luníku 9 nenájdeš ani jeden people meter ty debilek :D sa najprv zamysli trtko

      • Ohodnoťte príspevok !

        tu je dovolene ludi vulgarne urazat? dakujem moderatorovi.

        • Ohodnoťte príspevok !

          ... Tailor mi tu máme takto sa prejavujúcich ľudí z Markízy a potom sa tu všetci čudujú prečo nám je bližšia JOJ a v podstate sa jej tu zastávame.

      • Ohodnoťte príspevok !

        co nejdes onanovat na stranku tej vasej uzasnej rumunskej televizie tam urcite najdes viac chudakov ako ty

  • Ohodnoťte príspevok !
    x-sk / 9.3.2011

    milí jojkofilovia, rozlievajte si tu svoju žlč a hlúpe reči koľko chcete, to sú len také výkriky úbohosti, ktoré aj tak nepomôžu pádu jojky :D :D :D

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / emisia / 9.3.2011

      x za teba sa Markíza musí poriadne hanbiť. A čo sa týka zamestnania v JOJ predstav si ani tam nie som zamestnaný sloboda nadovšetko, ale to nemožno povedať o tebe, lebo ty si jasným príkladom toho kam sa poberá Markíza , plno arogantnosti, vulgárnosti, stupidity .

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / x-sk / 9.3.2011

        na teba ja teraz reagujem naposledy, ty mi už môžeš napísať čo chceš, odo mňa sa reakcie neodčkáš: ty si ten najväčší k0k0t pod slnkom akého som kedy videl :D obmedzený, trápny, hlúpy :D vykopnutý z markízy kvôli neschopnosti a teraz si tu vylievaš svoje sedlácke jedy :D

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / xmen / 9.3.2011

          od teba ani nic necakam lebo z ust ti ide to co vysiela markiaz,,teda zumpa.))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))­))))))))))))))))))).pre markizu robit ano,mas pravdu ale to bolo za pala ruska ked slapala markiza na plne obratky..mozte sa v zahorskej aj po.......

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / emisia / 9.3.2011

          .... x trafená hus zagágala, bohužiaľ si reprezentant Markízy a tým pádom robíš Markíze reklamu.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / xmen / 9.3.2011

            tak tak je to trulo ten x-sk

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / xmen / 9.3.2011

      joj mozno pada ale tv zumpa je uz na dne a to aj po financnej strane,,,zaujimal by ma nazor pala ruska,,pan zelezny sa uz vyjadril o nove a uplne suhlasim...rossler.blog.digizone.cz

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / xmen / 9.3.2011

        sorka zly blog som dal www.digizone.cz

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / x-sk / 9.3.2011

        ved sa porozprávame potom ked sa trhy zotavia a cme bude v plnej sile a jojka bude zase v sračkách :D :D :D

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / xmen / 9.3.2011

          hlupacik za joj stoji silna financna skupina a preto si mozu dovolit tocit seriali,kupovat prava na showky,preplatit markizu myslim cs ma talent atd....a reklamny trh sa vracia do casou pred krizou..tak co trepes..opakujem sestra nova si dala inzerat v ktorom pobada inzerentov nech inzeruju na nove,,,lebo na marec nemaju vypredanu reklamu...cuduj sa svete...ked je sef rumun tak to aj vyzera

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / emisia / 9.3.2011

            ... s tou Novou a tým pádom so CME to naozaj nevyzerá dobre, článok v Pravde, ak skončí na Markíze Seherezáda ďalšia telenovela už taký úspech nebude mať, ani úspech Jednoducho Mária už nezopakovala žiadna telenovela na Markíze či to bola Manuela alebo Perla dokonca ani úspešná Navždy moja, čiže pre Markízu bude jeseň zaujmavá. Sarbu si v podstate telenovelou urobil medvediu službu i keď túto službu urobil aj celej pôvodnej tvorbe na Slovensku.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk