Diskusia

Všetky novinky Markízy včera predbehla Joj (aktualizácia) / Radoslav Augustín , Lukáš Kočišek / 07.09.2010

Nová sezóna začína pre Markízu veľmi slabo. Joj proti Nočným TN a Adele zrecyklovala Mojsejovej monológ. Aktualizované o výsledky v 12-54.

  • Ohodnoťte príspevok !
    ... / krtko / 7.9.2010

    Fúú, to je šleha. Ale tá Adela bola úplne o ničom (síce som videl len prvých 5 minút), totálne trápne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: ... / vinco.perez / 7.9.2010

      adela bola nahodou velmi dobra. slusna a kvalitna zabava. ja nechapem co to na Slovensku ziju za ludia - ale monoloh Nory Mojsevej taky podiel???? akoze hlupe nadavky a osocovanie je to, co oslovuje ludi na Slovensku????? hanba narodu a este vacsia hanba Jojke. a cudujem sa, ze ten Panelak im este fici, ved tam uz nevedia dat ziadnu slusnu dejovu liniu - uz asi kazda zenska serialova postava spala s kazdou muzskou serialovou postavou a naopak....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Nocne TN, Adela / martinSN / 7.9.2010

    Vcera som to pozeral a 1) Nocne TN - nie som ich cielova skupina, lebo tam nebolo nic nove, nevydareny zivy vstup z koalicnej rady, ziadny komentar, radsej si pozriem v tom case Spravy a komentare 2) Adela - no vsetko potrebuje urcity nabeh a zvyk, uvidime, jednoznacne mozem povedat, ze prvou castou ma skor odradili ako zaujali

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Nocne TN, Adela / goran / 7.9.2010

      mna na tych nocnych TN zaujal neprirodzeny zostrih, sialene rychly so zvacsujucimi sa obrazkami v nedostatocnej kvalite. grafika Markizy je horsia ako grafika priemernej dedinskej telky.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Nocne TN, Adela / goran / 7.9.2010

        jo a este o tej rakete do vesmiru - ako to dopadlo? absolutny teaser na zaver, no ako to dopadlo? ukazka na tu istu raketu a moderatorka zarvala, ze "neodletela" :))) nech to radsej skusia so zvieratkami...

  • Ohodnoťte príspevok !
    x-sk / 7.9.2010

    nečudujem sa...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Shawn15 / 7.9.2010

      Adela Show dávam tak dva týždne... Markízu prestane baviť podpriemer a odprace Adelu, ako by tá show ani nikdy neexistovala...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / x-sk / 7.9.2010

        no a komu to bude vadiť? :D ja neviem čo je zaujímavé na tom, keď sa mladá, hoci inteligentná, baba vyjadruje s podobnými hosťami na aktuálne témy... no nič nie je na tom proste zaujímavé, na podobné fóry majú právo jednoducho len ľudia účinkujúci napríklad v Sedem

        navyše, ja teda nechcem nikoho podceňovať, ale nie som tak naivný, aby som si myslel, že máme na Slovensku taký podiel medzi mladými ľuďmi, ktorí si takú reláciu vychutnajú, aby dokázal markíze uhrať 30%

        ale čo mňa zarazilo je 15 % pre Dokonalý svět... ani náhodou som neočakával, žeby uhral 30ku (nie to ešte viac), ale 15% je málo aj na jeho úzku cieľovú skupinu

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / goran / 7.9.2010

          ked najdu slovenskeho Stefana Raaba a k nemu 100mil nemecky hovoriacich ludi, urcite to bude mat uspech. ja by som to zatial neodpisoval :)

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / x-sk / 7.9.2010

            keď nájdu slovenského Stefana Raaba, tak to bude pre 12+ a nie pre 12-54

  • Ohodnoťte príspevok !
    news / 7.9.2010

    Tak toto budú veľmi ťažko rozdýchavať v Markíze asi :D ...kde sa stala chyba?

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / mišo / 7.9.2010

      Určite sa nechcem chvastať, ale minimálne k Dokonalému svetu som sa vyjadril presne tak, ako dopadol. Takisto som neveril ani tým Nočným správam, s Adelou ťažko hodnotiť, podľa mňa je veľmi zlé prevedenie formátu. Avšak vidieť jedno, markíza nevie vymyslieť nič vlastné, len kopírovať a snažiť sa niečo z toho čo skopírovala zmeniť, aby to už vyzeralo ako origoš. Nie ste dobrí, stratili ste sa už dávno...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Jandro / 7.9.2010

    Monsterova nema co robit v TV a ak ste divaci taki trafeni ze ste ju ochotni pozerat, tak vas lutujem

  • Ohodnoťte príspevok !
    scarpone / 7.9.2010

    1) vysledok suboja dokonaly svet-panelak sa dal cakat tam nemam co dodat a aj ked nie som fanusikom panelaku tak vitazstvo zasluzene

    2) particka-profesionali..osobne mam rad oboje ale uprednostnil som particku a tam by som to nevidel az tak hrozne ten vysledok..len skoda ze to dali do rovnakeho casu :(

    3) adela vs repriza mojsejovej..tak tu prosim pekne nemam co dodat a opat mi je velmi luto kazdeho kto sa rozhodol este raz si pozriet co rozpravala pani mojsejova..mne osobne sa adela show pacila ale stacilo by raz do tyzdna..ale tento vysledok je pre mna najvacsim sklamanim..nemyslim tym ani tak slabsiu sledovanost adely ale to ze pani mojsejova mala opat sledovanost..smutne :((

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / pinakl / 7.9.2010

      zial slovensky divak je taky, cim primitivnejsie tym lepsie, dufam, ze Markiza nepojde cestou JOJ, jeden kanal pre debilov staci myslim ... ale na druhej strane hrozi, ze prepusti prvu poziciu, ide o to, co je horsie ...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / levelman / 7.9.2010

        Pinakl hejze neveris ze v pozadi Markizy su same zistne dovody? Totiz, ked sa (mozno?) zmeni manazment a pridu na to co divaci naozaj pozeraju, a teda vydaju sa cestou JOJky, bude to rovnako kanal pre "debilov" ako ty vravis. Podla mna je vlastne najvacsie zverstvo Markizy, a na to Mojsejova nema, cele Modre z neba. Hovori sa tomu prizivovanie na ludskom utrpeni v praxi.. tak kto tu ma, resp. nema moralku??

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / levelman / 7.9.2010

          a chcel som napisat nezistne dovody.. uhmm..

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / pinakl / 7.9.2010

          svojim sposobom mas pravdu, ale nic no nemeni na fakte, ze ak je niekde naznak inteligencie, okamzite to je na odpis, takze ked v zahorskej klesnu na uplne dno najsmradlavejsej zumpy ako na kolibe, ostava plna kablovka monotematickych kanalov, kde sa da vzdy nieco vybrat ... to je asi jedina cesta k uplnemu nezdebilneniu ...

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / kexxx / 7.9.2010

            Pod toto sa podpisujem aj ja :)

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / levelman / 7.9.2010

            Viem kam tym smerujes, ano a mas uplnu pravdu. Smerovanie nasich televizii je, zda sa k bohapustej ludovej zabave. Zabava je fajn, zabava musi byt ale uplne sa z programov vytratili aj uzitocne a zaujimave relacie ako napr. niekdajsia ZEM, o zruseni Palby ani nehovorim.. ze JOJka v tomto smere nic nepodnika, to je tiez fakt a maju zato u mna minusove body.. ( A je tiez smutne ze viac relacii tohto typu ma ani nenapada, lebo asi neboli? ..)

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / news / 7.9.2010

      Adela bola skôr v konkurencii reprízy Česko Slovensko má talent ako Nory, čo som tak prepínal, ale repríza ČSMT tiež vyhrala (ako je uvedené v článku mala viac ako 30%) nad Adelou.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Mylady / 7.9.2010

      Markiza vsadila na novinky a je len otaykou casu kedy sa medzi divakom vstrebu, konecne tu je nie co nove, a nie furt dokola ten isty trapny panelak a o Nore M. sa ani nevyjadrujem, ta absolutne nepatri na tv obrazovku ale do ZOO. Particka nema konkurenciu, takze tam je to bez debaty ... JOJ sa snazi vytlacit MArkizu z prveho miesta, ale nejde jej to, ani nepojde, najma ked bude davat Noru M. pomooooooooc!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Eddward / 7.9.2010

    Ja ani ten serial na Markize ani Panelak na JOJke nepozeram no ale po 21.00 zacal byt pre mna problem, lebo mam rad aj Profesionalov aj Particku. Vybral som ti Profesionalov, kvoli Hudakovi a asi som spravil dobre, tak fajne som sa uz davno nezasmial :) Nocne TNky som kus videl. Tazko zhodnotit. Mozno az prilis dynamicke a kludne by mohli byt aj kratsie. Inak celkom OK. Adelu som tiez len par minut videl a velmi ma to nezaujalo, no skusim este pozret jednu cast. Tiez si myslim ze by to stacilo raz maximalne 2x do tyzdna.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Looky / 7.9.2010

    Proste Markiza to pos*ala. Kedy mali naposledy 18% v hlavnom prime time? Ten serial nie je zly (az na Norisovu, ktora to podla mna hra strasne), ale asi zabudli, ze ceske serialy im nikdy nefungovali a nie to este v konkurencii prveho jesenneho Panelaku. Co sa tyka Adela Show - nuz neviem, co Markiza chcela vytvorit, ale podaril sa im iba zgrc Sedmicky, Aj mudry schybi a Show Jana Krause. Velmi neprehladny, prehriaty format. Adela je fajn, ale najviac so Sajfom a v radiu...(Ta slecna Lasicova tam bola uplne zbytocne)°°

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mesto tienov / radowan / 7.9.2010

    Preco Markiza konecne nepusti pokracovanie Mesta tienov? Ved je to uz davno natocene, nie??? Jediny poriadny serial, ktory kedy vyprodukovali a ktory som dokonca pozeral aj ja... do certa s nimi.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Mesto tienov / x-sk / 7.9.2010

      pretože jeho sledovanosť bola rovnako podpriemerná ako včerajší večer

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Mesto tienov / radowan / 7.9.2010

        o tom nech rozhodne trh... kazdopadne kvalita by bola vyssia ako kvalita vcerajsieho vecera na JOJke...

  • Ohodnoťte príspevok !
    NAZOR / marek11 / 7.9.2010

    moj nazo je na vcerajsok: dve serialy jeden slovensky a jeden cesky myslim si ze uz bolo davno jasne ze to vyhra panelak lebo je to slovenska tvorba a slovensky herci a my sa s cechmi az tak v laske nemame tak si preto bola nisia sledovanost na markize . Druhy suboj particky a profesionalov bol vyrovnany obidve tvorby boli super na obydvoch som sa zasmial ale dal by som ze lepsia bola particka aj ked v profesionaloch bol miki ale tak . Treti suboj bol nora a televizne noviny-adela show ludia uz vedeli ze co bude na jojke takze si to radi pozreli este raz lebo to bola bomba od nory adela show nebola zla ale ma nejake chyby a televiznym novinam sa neda vytknut nic lebo vsade su rovnyke spravy

  • Ohodnoťte príspevok !
    Eddward / 7.9.2010

    V kazdom pripade, vysledky dnesnej sledovanosti nocnych TNiek a Adely asi o nieco viac povedia o sledovanosti. Vcera zrejme do toho dost zasiahla Nora...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Adela show / jaymz / 7.9.2010

    vcerajsia premiera dlhodobo avizovanej mega show dopadla katastrofalne. nekoncepcny zlepenec Sedem s.r.o a showky Krausa postradal ducha, liniu, cielovu skupinu, humor a hlavne NEZAUJAL. glosatori boli vyrazovo aj slovne katastrofalni a samotna Adela nebola absolutne vo "svojej kozi" co na nej bolo aj patricne vidiet. Tento projekt nema sancu na uspech ak sa o 100 % nezlepsi o com ale pochybujem nakolko evidentne ani samotni tvorcovia showky nevedeli co vlastne kreuju. Mozem akurat parafrazovat Cezarov vyrok na " prisiel som (k obrazovke), videl som a ZHROZIL SA".

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Adela show / rado / 7.9.2010

      iba jeden postreh: adela show bola vykradnutim viacerych formatov (vratane oops a ranej sou a+s) ale s krausom to nemalo nic spolocne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Adela show / Langers / 7.9.2010

      Nebol si včera dostatočne pri vedomý? O žiadnej katastrofe tu nemôže byť ani reč. Bolo vážne dobré, najmä na glosátorskej časti sa dalo skvele pobaviť(Lasicova dcéra tam bola zbytočná). Aj Rišo Muller bol vskutku dobrý. Mne sa to páčilo a určite si to pozriem aj dnes. Len kto bude hosťom...

      Seriál Dokonalý svet bol jednoznačne zlý krok od Markízy. Už po zhliadnutí proma som pochyboval, že môže uhrať nadpriemer.

      Partička bola jednoducho výborná a určite si ju pozrel i nejeden jojkár či jojkofil. Aj napriek slabšiemu výsledku ju určite netreba z onoho slotu odpisovať.

      Nočné Televízne Noviny splnili to, čo som očakával - boli dynamické, odlišné, zaujímavé. Nepotrebujem každý deň o desiatej večer vedieť tie najdôležitejšie udalosti dňa, ale vždy ak budem môcť, zapnem si ich.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Adela show / jaymz / 7.9.2010

        ocuj Langers...ty si tu nejako extremne agilny:) kto ta plati ha:)
        a poznamka : k mojmu vedomiu ci nevedomiu sa ty mozes vyjadrovat asi tolko ako ja k urychlovacu protonov. poňjatno molodec?

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: Adela show / Langers / 7.9.2010

          To, kto platí teba by ma zaujímalo tiež. Pod čiernu zem si zvozil show, ktorá ani v tom najširšom chápaní nepôsobila katastrofálne. Jednoducho si sa chytil toho, že skončila v podpriemere a bezducho si vymýšľal negatíva.

          Narážka na tvoje vedomie bola reakciou a akýmsi mojim zdôvodnením tvojho prehnane negatívneho hodnotenia relácie. Samozrejme išlo o zveličenie.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: Adela show / jaymz / 7.9.2010

            1. reagoval som na to co som videl. cisla som absolutne nebral v uvahu. islo cisto o moj pocit z toho co som zhliadol
            2. bezducho si nevymyslam, argumentoval som a dovodil preco sa mi ta showka nepaci
            3. vacsina reakcii tu uvedenych k show je viac alebo menej negativna (asi sme to nepochopili viaceri).
            4. v podstate podobna argumentacia preco je to zle odznela u vsetkych prispievatelov , ktori zdielaju podobny nazor ako ja
            5. beriem na vedomie ze zvelicoval

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: Adela show / scarpone / 7.9.2010

          myslim, ze Langersovo hodnotenie vcerajsich markizackych produktov je trefne a suhlasim s nim..
          a k tebe jaymz: nebavi ma tu stale citat kto akoze pracuje pre aku tv..alebo co si tym myslel, ze kto ho plati? akoze markiza alebo co? to si tu clovek nemoze vyjadrit svoj nazor? nebavi ma tu stale citat ako si tu fanusikovia tv joj masiruju ego..je to T R A P N E !!! ..pri tom tv joj to vobec nepotrebuje

  • Ohodnoťte príspevok !
    Misho / 7.9.2010

    Tak vyjadrím sa ohľadne výsledkov sledovanosti. To že Panelák zvíťazí nad tým českým seriálom, bolo jasné, ale nemyslel som si, že prepadne až takto.. Pozerať som ho nemal v pláne ani náhodou, nakoľko mám radšej Panelák a české seriály celkovo nemusím (bez ohľadu aký to je seriál). Profesionáli vs. Partička - nechcem nejak "pozdvihovať" JOJku ale Profesionálov pozerávam rád a je to veľmi vydarený komediálny seriál a vôbec tam nemusia "umelo" vytvárať vtip alebo zábavné prostredie. Partičku nepozerávam, ale videl som to. Ja osobne tomu nemôžem prísť na chuť. Je to niečo nové (pokiaľ sa nemýlim) a poznám ľudí, ktorý to radi pozerajú. Ale že by som sa pri tom nejak zabával - to nie.. Teda neviem ako vy, ale mne pripadá, že jediný, kto sa na tom zabáva sú tí, čo tam hrajú a možno ten smiech potom prejde na diváka. Ako nápad do reklamy (Orange) je to zaujímavé a určite zábavnejšie ako "feličita" a svadba od T-Mobile-u.. Nebudem tu nič hovoriť, lebo každému sa páči niečo iné (je to môj pohľad).. Čo sa týka "boja" po 22. hodine, tak nemyslím si, že Markíza urobila dobre, že dala zas ďalšie spravodajstvo. Spravodajstvo má o 17:00, 19:00 a počas popoludnia neviem koľkokrát Rýchle TN. Ďalšie spravodajstvo o 22:00, v čase keď sa chce divák radšej zabávať. Adela show som nepozeral a tak nemôžem hodnotiť kvalitu programu, ale podľa sledovanosti som čakal viac a myslel som si, že Adela "ovládne" trh po 22:00 (uvidíme ako dnes). Dnes by to mohlo dopadnúť lepšie, nakoľko by mohli tieto novinky "dediť" divákov Ordinácie, ale skôr si myslím, že nočné TN (NTN) to pokazia, lebo diváci prepnú na iný kanál (alebo celkovo vypnú TV), lebo ich TN v tomto čase jednoducho nezaujímajú. To sa možno stalo aj dnes a diváci Partičky prepli pri NTN na JOJku, kde boli Profesionáli a potom všetko "dedila" Nora.. Nora Mojsejová, o tej tu bolo dosť reči, takže to netreba rozpisovať, ale myslím si že JOJke sa podarilo to, čo chcela - oslabiť Markízu. Nečakal som že repríza ČSMT dosiahne až 30%...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / x-sk / 7.9.2010

      no pokiaľ viem, tak dnes zase oproti tnkám a adele reprízujú norino varenie, takže zase to neuspeje... a na partičku mám rovnaký názor

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / teo / 7.9.2010

      ani niet co dodat
      100% suhlas

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Langers / 7.9.2010

      Nesúhlasím. V Partičke sú herci pri hraní scénky absolútne vážni. Len zriedkavo niekto z nich vybuchne smiechom - ale to musí ísť o niečo šialene vtipné. Netreba súdiť podľa momentu, ktorý Markíza použila do proma.
      Ja osobne sa napríklad neviem baviť na smiechu druhých - jedine ak sa dotyčná osoba smeje veľmi neprirodzeným, zábavným smiechom.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / Misho / 7.9.2010

        nemyslel som zrovna tie "výbuchy" smiechu.. Ale je to tvoj názor, každý ma na to iný názor a ako som hovoril, každému sa páči niečo iné.. Mňa Partička nezaujala..

  • Ohodnoťte príspevok !
    pepek92 / 7.9.2010

    Dovolím sa vyjadriť. Panelák som sledoval a myslím si, že mohol byť aj lepší. V jeho víťazstvo som nepochyboval. To sa ale už nedá povedať o ostatných "tituloch". Po skončení Paneláku som sa tešil na večer na Markíze. Profesionáli vs. Partička som očakával aj preto v prospech Markízy. Tento výsledok ma prekvapil. Okrem toho ma sklamala Partička, zdala sa mi byť menej vtipnejšia ako minulú sezónu. Nasledovali Nočné televízne noviny, ktoré boli až príliš dynamické, ale aj tie boli ešte fajn. To sa ale o Adela Show povedať nedá. Očakával som od Markízy podstatne viac. Predtým, než sa do mňa pustíte, videl som asi prvých 10-15 minút. Nech sa nikto neurazí, ale bol to zlepenec niekoľkých relácií, ktorí ma jednoducho nudil. Radšej sledujem Sedem, ktoré dávno nesiaha na moju cieľovku, je skôr pre staršie publikum, ale na tom sa aspoň zasmejem. Toto bolo suché.

    A niektorí nech sa nevyjadrujú na margo JOJky ohľadom Mojsejovej negatívne. Lebo repríza neavizovanej šou nemôže vykúzliť 1vyše 42% len tak, keby program na iných televíziach bol perfektný. Očividne sa konkurencia divákom nepáčila, a preto radšej prepli na monológ panej z Košíc.

    A ešte jedna vec. Už by sa tu mohli niektorí zarytí fanúšikovia televízií spamätať a prestať sa navzájom osočovať. Každý má vlastný názor a slobodu zvoliť si televíziu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    hm.. / viki / 7.9.2010

    Markíza: Ja osobne nočné TV noviny pozerať nebudem, nemám prečo, stíham aj tie skoršie a všetko je na webe... Po zhliadnutí nového seriálu som usúdila, že ani ten pozerať nebudem - kópia Devil wears prada v kombinácii so Sex and the city a Ugly Betty akurát že s niekoľkonásobne nižším rozpočtom, bez vtipu, s afektovanými hereckými výkonmi a ešte aj po česky... dávam 1 bod z 10... za snahu... A Adela... mňa osobne sklamala. Mám ju rada, hlavne so Sajfom ráno, ale toto som akosi nepochopila. "Zlepenec" rôznych talkshow, kde sa Adela snažila "diktovať" tempo, ale príliž nasilu, Dangl + Lasicová úplne mimo Adelinho druhu humoru, divne to bolo zostrihané a keď sa medzi sebou rozprávali, vôbec im nebolo niekedy rozumieť... neviem... Podľa mňa to bolo dosť mimo. A 5x do týždňa.. to je tak na mesiac a koniec... Partičku mám rada, Panelák nie a Noru Mojsejovú nechápem, že ju to baví a že ľudia to pozerajú... Asi toľko môj názor...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: hm.. / Eddward / 7.9.2010

      btw len 4x do tyzdna :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: hm.. / Silver_Shark / 7.9.2010

        len? :D

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: hm.. / Eddward / 7.9.2010

          tak chybaju tam este uvodzovky no :P

  • Ohodnoťte príspevok !
    Eddward / 7.9.2010

    ach jaj, prave pozeram ze do programu opät zasiahla norika... to zas budu zaujimave cisla...

  • Ohodnoťte príspevok !
    alex.botev / 8.9.2010

    mna len udivuje, kolko je tu ludi, co presne vedeli, ako to dopadne :)
    ja som vcera o osmej televizor vypol a bol pokoj. vcerajsie serialy a relacie hodnotim vylucne z komentarov inych a mam pocit, ze sa to vsetko dalo cakat presne tak, ako to dopadlo ;-)))

  • Ohodnoťte príspevok !
    Adela LIVE / Timeup / 8.9.2010

    Jednoznacne odporucanie: Skuste vysielat Adela show LIVE. Ak ani to nepojde, zabalte to. Adela by mala komentovat napr. headline dna /predchadzajucich vecernych sprav/.Chce to AKUTALNOST. Inak to nebude mat sancu. Prve dva diely ma vyslovene nezaujali. Drzim vsak palce.

  • Ohodnoťte príspevok !
    adela live particka / stardust / 8.9.2010

    skoda, ze adela show bola tak strasne nekoncepcna a zlepena z tolkych formatov, ale uplne bezhlavo. aj vykradat treba vediet. a mimochodom particka je tiez ciastocne vykradnuty a zmutovany iny format vlastneny fremantle media - Thank God You're Here. Obdivujem schopnost Dangla presadit sa, navzdory jeho talentu. Ale jeden ma a velky - je to schopny biznisman.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: adela live particka / Garland / 8.9.2010

      Mýliš sa. Partička je pôvodnejšia, pochádza totiž z britského Whose Line Is It Anyway?, a to je o dosť staršie ako Thank God You're Here.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: adela live particka / stardust / 8.9.2010

        to znamena, ze je povodnejsia, alebo, ze je ukradnuta inde?

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: adela live particka / Garland / 9.9.2010

          Predpokladám, že majú licenciu, takže ukradnutá nie je vôbec.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: adela live particka / stardust / 9.9.2010

            ak maju licenciu, nemali by to uvadzat v titulkoch? alebo na webe? a tvorcovia by si nepisali, ze su autormi tohto formatu. teda aspon myslim.

Rebríčky

Najnovší názor

ze na Slovensku taku porovnatelnu strategiu nikto nema.

Vaše fóra

UPC Direct Mediálne.sk sleduje televízie cez UPC Direct
Rádio FM MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk