Diskusia

Mika: Je to pravda, odchádzam z Markízy (aktualizácia) / Radoslav Augustín , Tomáš Czwitkovics , Lukáš Kočišek / 28.09.2010

Riaditeľovi Markízy sa odpočítava posledný čas vo funkcii. Na vlastnú žiadosť. Dočasne ho nahradia viceprezident CME a bývalý šéf Novy Petr Dvořák s riaditeľom pre korporátne záležitosti Oliverom Meisterom.

  • Ohodnoťte príspevok !
    KONEČNE / milan666 / 28.9.2010

    Myslím že toto je dobrá správa pre Markízu a celý mediálny trh!
    Je tu konečne nádej, že po rokoch stagnácie sa markíza pohne niekam ďalej. Mika nech ho tu budete obhajovať akokoľvek bol pre mňa len "pajác" ktorý poslušne robil to čo mu na koberčeku nakázali..Podľa mňa nie je dobrý manager..
    A mimo iného.."neznášal som priame prenosy markízy v ktorých za 90 minút 12x dali záber na Miku ako sa tam usmieva a ťapká."

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: sa mu ale necudujem.... / vinco.perez / 28.9.2010

      ved to uz ani nie je slovenska televizia, ale rumunska, preto sa mu necudujem, ze uteka kym to tu rumuni neovladnu uplne

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: KONEČNE / Front / 29.9.2010

      a co ma s tym mikova figurka?

  • Ohodnoťte príspevok !
    :( / martinkoklingacik / 28.9.2010

    je to velka skoda, mika bol urcite lepsim generalnym ako repcik...no, drzime palce markize :(

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: :( / cinematic / 30.9.2010

      lepší jednooký ako slepý... ale jednooký viedol Markízu pomaly do stále horších čísel a väčších strát... slabý manager ktorý nedokázal pred rumunským šéfom presadiť víziu a stratégiu, pretože žiadnu nemal.

  • Ohodnoťte príspevok !
    stara pravda / teo / 28.9.2010

    ked sa lod potapa potkany utekaju prve

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: stara pravda / mišo / 28.9.2010

      :D pekne napísané

  • Ohodnoťte príspevok !

    Prečo by ma to malo zaujímať ako diváka, čitateľa, koncesionára? Načo sú médiá? Mediálci píšu a vysielajú pre mediálcov? No nech sa páči, tak to aj vyzerá.
    .
    Čľapnutie v pohári vody. Agresívny konkurenčný boj vedený win-lost stratégiou. Každý bojuje o lídra na trhu, preto volí tie isté zbrane, rovnaké stratégie a nápady. Výsledok: Uniformita ako za komunizmu. Na 10 staniciach v tom istom čase všetci vysielajú reklamu na menštruačné pohárky, prostatu a baktérie v hajzli. V tom istom čase na všetkých kanáloch identické, stupdíne, nekonečné seriály. Ako za komunizmu. Na všetkých staniciach tie isté správy, v tom istom čase. Ako za komunizmu. Divák, vyber si.
    Jednu figúrku vymenia za druhú ... ale cieľ sa nemení. Vysielať čo najviac reklamy (komunistickej propagandy) za čo najmenej peňazí, čo bude sledovať čo najviac tupcov. Divák, vyber si.
    Ja som si už vybral. Televíyny progam nahradzuje internet, vlastné filmy, v mne vyhovujúcom čase, bez "brejkov na menštruačné poháriky".
    Mediálnych mágov ďakujem, neprosím. ja som si už vybral.

    • Ohodnoťte príspevok !

      ... trochu je to napísané "s penou na ústach", p.kolega, ale úplne sa podpisujem pod tento názor. Riešim to podobne. Či sa nám (Vám) to páči, je to asi daň dnešnej besnej dobe. Globalizácia je sviňa,a to poriadna. BTW, kto to je ten Mika ?

      • Ohodnoťte príspevok !

        Ja to vidím tak, keď všetci bojujú o lídra na trhu, na čo musia vynakladať dodatočné zdroje, ktoré sa stanú efektívnymi iba ak vyhrajú, niekto by sa mal chytiť rozumu a zaplniť štrbinu, alternatívu. Ak existuje priestor pre férovú konkurenciu, dá sa to. Nesúhlasím s názorom, že ide o daň dobe, obávam sa, že ide o daň neférovému konkurenčnému prostrediu.
        Ku konkurenčnému prostrediu patrí aj slobodný prístup k pravdivým informáciám. Ale keď niekto reportuje, že mafstory pozerá 30 percent ... je to absolútny nezmysel, v tom čase by pri tom toľko ľudí nedokázalo bdieť. Žeby píplmetre pracovali, aj keď diváci spia?

    • Ohodnoťte príspevok !

      Nádherne napísané!
      Presne tak, Mika odchádza. A čo teraz? Čo sa zmení? Kto vlastne riadil Markízu? Okrem Miku budú musieť vymeniť aj celý realizačný team v Markíze. Ale čo bude ďalej?
      Niekde som čítal, že miesto ponúkali Borovskému z JOJ. Pri všetkej úcte k JOJ. V čom je táto TV iná? V čom je lepšia než Markíza? Pretože pre mňa je to rovnaká žumpa, všetky naše TV.

      DVD, internet a PC je "spása" v mediálnej oblasti. Inak vyhráva šport, vychádzky v prírode a priatelia. Nikde nie je miesto na pre TV, v súčasnom stave vysielania určite nie! Naštastie je takých ľudí viac...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: HeadLine ako hrom. Ale čo ja s tým? / milan.velecky / 28.9.2010

      len drobnosť - reklamu na menštruačný pohárik som v TV ešte nevidel, ale práve na internete často :)
      s inými vecami súhlasím - najmä ta uniformita, stádovitosť televízií (a médii všeobecne)... S tou reklamou - STV nemôže reklamu vkladať do filmu či relácie. Toto by malo platiť pre všetky TV, veď čo sa taký režisér či strihač namakajú, abytú scénu vygradovali, vypointovali, a nejaký blbec im to pokazí reklamou na prací prášok (s argumentom, veď aj na tej druhej TV je práve teraz reklama, musíme ju pustiť aj my).

  • Ohodnoťte príspevok !
    Sranda / scheibi / 28.9.2010

    Mika si zrejme venoval pekný darček k svojím dnešným meninám :) A ešte jedna správa, ktorá nepotrebuje komentár: ekonomika.sme.sk

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Sranda / emisia / 28.9.2010

      .... ak sa niekto , hrá na to že na slovensku nie je kríza a nevidí pokes príjmov z reklám a pritom vstupné náklady na výrobu programov sú skoro rovnaké ako pred krízou , tak je blbec, každý normálny ekonóm by v rámci výroby robil poriadky.
      Okrem toho Markíze stúpa na päty dravá JOJ a v sledovanosti už Markíza nehrá prím ako kedysi a ak s tým Mika nič nerobil tak jeho odstúpenie je na mieste.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Sranda / hviezda14 / 28.9.2010

        Vcerajsia sledovanost (12-54) podla aktualne.sk:

        Hadaj kto pride 28,2%
        Nocne televíine noviny 25,5%
        Adela show 24,8 %

        Panelak 31,2%
        Profesionali 31,2%
        Mafstory 30,1%

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Sranda / Mercury007 / 28.9.2010

      Keď odmietol Borovský, ešte stále majú veľkú šancu u Štefana N.

  • Ohodnoťte príspevok !
    emisia / 28.9.2010

    Som zvedavý koho na miesto generálneho rumuni posadia. Ak tam príde Rišo a spol. ten by Markízu poriadne vymietol, pred Mikom mal Rybníček veľké ambície ale prekazil mu ich Mika.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / trafick / 28.9.2010

      A možno, že sa vráti Pali ...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / cinematic / 30.9.2010

      program Rybníčkovi robil Borovský, takže program by sa nezlepšil. Jedine by možno dokázal Rybníček vyzametať kopu tých neschopných kvázimenežérov... Ale kým bude Sarbu rozhodovať o tom, čo sa má a čo nie, bude Markíza neohrabaný kolos ktorý nemôže fungovať...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Hurááá / Lujzalotta / 28.9.2010

    Dúfam , že do Rumunska pán Mika...

  • Ohodnoťte príspevok !

    Dvořák odchádza z Novy, Mika z Markízy. V CME by mohli ušetriť a dať na tieto pozície jedného človeka????!

  • Ohodnoťte príspevok !
    x-sk / 28.9.2010

    no, neviem... na jednu stranu si hovorím konečne a na druhú stranu si myslím, že iba narastie vplyv rumunska... a potom amen

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / doubleA / 28.9.2010

      nepovedal by som rumunska ale skôr CZ novy...veď markíza je už skoro to isté čo nova...a mňa napríklad nezaujímajú ich recyklované CZ seriály. keď si chcem pozreť čechov zapnem si primu novu alebo čt...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / x-sk / 28.9.2010

        a myslíš, že rumuni novu neovládajú? ovládajú, to máš jedno či česko alebo slovensko, všade majú vplyv

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / doubleA / 28.9.2010

          tak potom sme pekne dopadli...
          rumunsko je dynamicky sa rozvýjajúca krajina vo všetkých smeroch...my sme boli tiež len sme si to pototo...:)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 28.9.2010

    Problém nie je v tom, že Mika odchádza. Aspoň si môže založiť nejakú konzultačnú firmu, ako sa to píše v príručke "Som neschopný, vykopli ma z riaditeľského postu, čo ďalej?"

    Tých neschopných je tam oveľa viac - treba dúfať, že aj napríklad Ťapáková si to uvedomuje, a začína sa pomaly baliť, treba spomenúť aj šéfa programu, šéfa grafiky...

    Kto však príde po nich? Pokiaľ sa Sarbu rozhodne aplikovať "rumunské fungovanie televízie" aj na Markízu, tak sa Borovský a jeho súkmeňovci z Koliby budú poriadne rehotať nad neschopnosťou ľudí zo Záhorskej Bystrice a budú sa neustále vyťahovať, akí sú dobrí, skvelí, úžasní a vynikajúci...
    Možno prišiel čas angažovať niekoho, kto má skúsenosti fungovaním televízie v konkurenčnom prostredí. Možno treba osloviť niekoho z RTL, Pro7, alebo iných úspešných zahraničných televízií. Aj keď to bude stáť trocha viac peňazí...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / cinematic / 30.9.2010

      Dobrý príspevok... hlavne čo sa týka tej kopy neschpných... ešte si mohol pridať nezáujem o vlastné programy, nekoordinovanosť jednotlivých oddelení...

      Kým je Sarbu šéfom CME pre strednú a východnú Európu tak bude tie televízie riadiť tak, aby mu sypalo do jeho vlastných firiem dovtedy, kým mu na to neprídu akcionári.

  • Ohodnoťte príspevok !

    Václav Mika priviedol televíziu Markíza na vrchol, no následne za jeho pôsobenie rovnako strácala. Celý zostup odštartovalo jedno zlé rozhodnutie - po skončení Susedov sa vedenie Markízy rozhodlo dať šancu Marcinovi s jeho humornou reláciou Normálna rodinka. Kraus tak odišiel do JOJ a vytvoril pre ňu síce primitívne, ale na pomery jojky úspešné telenovely/seriály ako Panelák, Keby bolo keby a Kutyil. Tak či onak, joj prišla k lepším číslam ako slepé kura k zrnu (k mise zrna z ktorej pomaly odjedáva a raz sa jej minie/úspech seriálov upadne).S Kutyilom sa to už stalo, Keby bolo keby zmizol ako gáfor a zostal jedine Panelák.

    • Ohodnoťte príspevok !

      Langers nie je všetko čo tu píšeš pravda, JOJ je dravejšia televízia s výbornými uputávkami má vynikajúce seriály a podotýkam aj kvalitné čo sa týka aj dabingu ( napodiv) Dobrá manželka , Klamári, Dexter, Duchovia a ešte zopár titulov.
      A čo nám ponúka Markíza vynikajúci sitkom Dva a po chlapa v nevhodnom vysielacom čase , Mentalista odfajčený , jednoducho Markza zaspala na vavrínoch a doteraz spí.
      Okrem toho ani Ordinácia už nie je to čo bývala a to nespomínam prepadák Rádio či ako sa ten nepozerateľný seriál volal. Ďalšia relácia Modré z neba takú žumpu , ohľadom vydierania citov to muste hľadať.
      Takže v čom je lepšia Markíza od JOJ ?

      • Ohodnoťte príspevok !
        prisla / martinSN / 28.9.2010

        vdaka Markize, ze v 1995 doniesla do slovenskych obyvaciek Akty X, Priatelov - kino premiery a to v slovenskom zneni, skoncila tak nuda na SLOVENSKU. Ale teraz v roku 2010 su ine pomery a jednu komerciu nahradi ina, takze nic zle ani nic dobre sa nedeje. Otakza znie, ci ma JOJ kapacity aby bola dlhodobou jednotkou na trhu, zatial sa jej dari sliapat na paty Markize, ale to stoji neskutocne vela penazi, su to len a len naklady, je otazne ci z toho maju aj lepsie zisky. Mika prisiel do Markizy, ked ju "riadil" moderator Repcik. Mika mal pred sebou jasnu ulohu spravit z tych kancelarii a tipkov modernu fungujucu spolocnost, ktora potrebuje mat uspech a sama si pisat neobjektivne kroniku uspechov - a na to aj tak trochu doplatil, lebo Markiza si vytvorila imidzovi obal dokonalosti, noblesnosti, bohatstva - ale v reali je to uz neufinancovatelne.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: prisla / lubomirKo / 28.9.2010

          vysoke naklady v jojke?no iste :)
          1. zaraba im hlavne ultra lacny panelak
          2.dalsie "papundeklovky" su tiez dost lacne
          3. talent? idu na polovicu s primou,takze to nieje az tak strasne,uspechom by bolo, aby sa vyrobne naklady spolu so ziskom z talentu rovnali nule,ale to je skor nerealne...preto je tu ten panelak :)

      • Ohodnoťte príspevok !

        Nechápem, prečo meníš tému a porovnávaš obe stanice. Ale dobre...
        Výborné upútavky? Pripadá ti originálne ukončovať všetky seriálové upútavky záberom na hlavných aktérov stojacich vedľa seba?
        Markíza: kvalitný dabing seriálov: NCIS, Monk, Fringe, Dva a pol chlapa a určite zopár ďalších. Markíza vysielala cez leto Dva a pol chlapa (štyri série) v dobrom čase (okolo 18:00). Presunuli ho až začiatkom jesennej sezóny.
        Mentalistu, jeho prvú sériu Markíza dovysielala - "neodfajčila" ho.
        Čo sa týka slovenských seriálov, nevyjadrujem sa. Považujem všetky za absolútny brak - ako po dejovej stránke tak aj hereckej. Kvalita scenárov úbohá, práca hercov s hlasmi otrasná, nepočúvateľná a v porovnaní s dabingom diametrálne odlišná. Jediný seriál čo stál za zmienku a pozrel by som si druhú sériu, je Mesto tieňov.
        Joj sa snaží tváriť ako "televízia pre mladých", ale rozhodne nie je rodinnou televíziou. Naopak, Markíza sa prezentuje ako rodinná a tomu podriaďuje aj svoj program, ale ponúka tiež množstvo filmov a seriálov cieliacich na mladých. Joj pri tomto smerovaní Markízu nikdy nedobehne, aj keby CME na čelo dosadila Rowana Atkinsona.

        • Ohodnoťte príspevok !

          Langers všetko o čom tu hovoríš by bola pravda pokiaľ by tvoja obľúbená televízia dosahovala na trhu super výsledky sledovanosti ale opak je pravdou , či Mika odišiel , preto lebo sa v noci zle vyspal?
          Ohľadom seriálov tak kvalitný sitkom ako je Dva a pol chlapa dať do nepozeratelného času to dokáže iba Markíza.Čo sa týka NCIS kvalitný seriál , doteraz mu nevedia nájsť miesto vo vysielacej štruktúre.
          Takže trošku porozmýšľať , kde Markíza urobila chybu,ak jej tak dlho podceňovaná JOJ stúpa na päty a nie neustále glorifikovať niekoho , komu dochádza para.
          Okrem toho ani show Adelky nie je to bukové pokiaľ ju prebijú tebou tak podceňované programy , ktoré nám ponúka JOJ.

    • Ohodnoťte príspevok !

      Nemám rád programy na JOJke, ale zásadne s nadpisom príspevku nesúhlasím. JOJ je úspešnejšia, pretože sa cielene zamerala na priemerného diváka, pretože prvá pochopila, že vlastná tvorba sa dá robiť aj za lacný peniaz a MALA ODVAHU (podčiarkujem) ísť do toho. JOJ pochopila, že ľudí zaujímajú naivné príbehy a osudy a tak im ich ponúka. Od hodnotného programu to má ďaleko, JOJ do 21:00 nepozerám zásadne, ale 500 000 divákov to pozerá. Žiaľ, komercia vládne. Aj Nový Čas číta oveľa viac ľudí ako povedzme SME.
      Markíza naskočila na trend ľúbivosti neskoro, Ordinácia nikdy nebola skvost a stojí nepomerne viac ako Panelák, Modré z neba sú dve hodiny citového cynizmu týždenne, ktorý divákov pritiahne - ale koľko stoja tie dve hodiny? Aj voľba monotónneho a autorsky neschopného Marcina Markízou je oproti voľbe Krausa JOJkou zlý ťah. Kraus sa s viacerými projektami do vkusu priemerného diváka striafa. (načo kritizovať jeden neúspech, keď má v inom úspech?)
      Markíza si zatiaľ pozíciu lídra drží. Ale za cenu, ktorá každého akcionára nas..ie. Nabubrelosť celého tímu zo Záhorskej sa pomaly vracia ako bumerang. JOJ ani nepotrebuje byť lídrom na trhu a môže byť zlatým vajcom v rukách majiteľov. Ako diváka ma síce skladba programu všetkých slovenských televízií (JOJ a j Markíza) štve a preto pozerám väčšinou Čechov, alebo Nemcov, ale to, že smerovanie JOJ je cielené, kým Markíza už dlhšie tápa, je jasné.

  • Ohodnoťte príspevok !
    ... / krtko / 28.9.2010

    Kto teraz bude chodiť na DOD na koni?

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: ... / trafick / 29.9.2010

      Môžeš Ty, hodnotenie tejto Tvojej reakcie sa radšej odpustím.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Chudáci / destruct / 28.9.2010

    Tak to vás lituju, jestli tam nastoupí Dvořák, byť dočasně. Ten stáhne Markízu na stejný dno jako Novu. No, vypadá to, že brzo budeme mít u nás i u vás nové lídry na trhu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    konečne ... to mal urobiť už dávno ... / justice-for-all / 28.9.2010

    aj s jeho manželkou šéfredaktorkou v Slovenke, akože slovenská smotánka vážený honorárny konzul Mexika, fakt dobré ... konzum, komercia, stratégia z rádia expres : hráme iba hity (obohraté), ku koncu kariéry v markíze už nevychádzala, mám ozaj úprimnú radosť aj za vysielací čas posledných sérii emergency room júl-august 4,00-5,00 hod. ... ak to videl niekto cme (konšpirácia), osud je milosrdný, každému to spočíta a vykompenzuje ... in good we trust ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    a skoro som zabudol ... / justice-for-all / 28.9.2010

    za zrušenie a vypudenie investigatívcov ... paľba (Fejér,Károly) ... sedem sro a nereagovanie na oprávnenú kritiku vysielacích časov ... absencia komunikácie so sofistikovanejšími divákmi ... zámer-cieľ ... sa nečudujme pre koho sú komerčné média určené ... senzácia

  • Ohodnoťte príspevok !
    x-sk / 29.9.2010

    dnes (streda) bude hosťom u Adely...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / milan666 / 29.9.2010

      Tak to by si mali obaja podať ruky, zbaliť sa a opustiť priestory..

      A UŽ KONEČNE ZAČNITE VYSIELAŤ NAMIESTO ADELY NORMÁLNE NOČNÉ FILMY PRI KTORÝCH SI ĽUDIA ODDÝCHNU A VYCHUTNAJÚ SI ICH!!

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / Langers / 29.9.2010

        Teraz si ma dostal. Nepoznám žáner" NORMÁLNE NOČNÉ FILMY", definuj. Vieš, to len preto, aby si sa v budúcnosti nesťažoval, že filmy nespĺňajú tvoje predstavy

  • Ohodnoťte príspevok !
    dobre ho Adela urazila / ready / 30.9.2010

    ked povadal v Adela show ze ked uz nie je jej riaditel moze ostat aspon priatel, mu povedala ze ved priatelia sa castejsie stretavaju cim chcela povedat TY nie si moj priatel... ved uz ho ani nepotrebuje... ale ktovie ako ona skonci

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk