Diskusia

Logo Trojky dizajnéri kritizujú / Radoslav Augustín / 27.05.2008

Stratilo podľa nich eleganciu, štíhlosť, zle dodržiava pravidlá stanovené logotypmi Jednotky a Dvojky.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Fly / 27.5.2008

    Ja nie som dizajner (designer) :) ale opisal som rpesne tie iste vyhrady ako vyssie spomenute. Su v diskusii k clanku o novom logu STV3... :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      news / 27.5.2008

      jo jo, akurat som to sem chcel napisat, ze to tu uz niekto z diskutujucich spominal tu na medialne.sk :-)

      • Ohodnoťte príspevok !
        ado / 27.5.2008

        presne to som vtedy pisal tiez, ked predstavili logo trojky :)

        stv si to urcite robila inhouse, potom to tak vyzera

      • Ohodnoťte príspevok !
        ado / 27.5.2008

        presne to som vtedy pisal tiez, ked predstavili logo trojky :)

        stv si to urcite robila inhouse, potom to tak vyzera

      • Ohodnoťte príspevok !
        ado / 27.5.2008

        presne to som vtedy pisal tiez, ked predstavili logo trojky :)

        stv si to urcite robila inhouse, potom to tak vyzera

        • Ohodnoťte príspevok !
          ado / 27.5.2008

          sakra, to som nedal ani refresh, len som dal spat v prehliadaci. kedy si uz tento bug medialne.sk opravi????

    • Ohodnoťte príspevok !
      Mercury007 / 27.5.2008

      Fly, ked som cital tento clanok hovorim si, hned ma napadol tvoj prispevok z pred par dni :) ze by bol z teba grafik? :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        matho / 27.5.2008

        vsak to ten pepo odpisal :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    fuko / 27.5.2008

    Absolutny suhlas, to sa nevytvorilo viacej navrhov a z nich by sa vybral ten najvystiznejsi a najlepsi, tento je dost tazkopadny a ten zeleny trojuholnik je tam iba pre nic pricapeny. Velmi prvoplanove. To celkom som zvedavy aky bol asi honorar dizajnera navrhu 3 a ohodnotenie kreativity!

  • Ohodnoťte príspevok !
    mark25 / 27.5.2008

    youtube.com video stv

  • Ohodnoťte príspevok !
    mark25 / 27.5.2008

    Http://youtube.com/watch?v=JfbC9P1vC3Y

    • Ohodnoťte príspevok !
      ado / 27.5.2008

      co si chcel povedat tymto videom? je to tvoj navrh?

      no kazdopadne to nevyzera dobre. v kratkosti - tvar pismena A je tazkopadny a logo STV nevystihuje instituciu

    • Ohodnoťte príspevok !
      Smith / 27.5.2008

      Otrasne, naozaj otrasne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Smith / 27.5.2008

      Otrasne, naozaj otrasne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      piggee / 28.5.2008

      Este horsie ako ta trojka

  • Ohodnoťte príspevok !
    lego / 27.5.2008

    to video nie je mic moc. vyzera dost staro. bolo by zaujimave vidiet konkurencne loga na trojku - od dalsich dizajnerov

  • Ohodnoťte príspevok !
    lego / 27.5.2008

    pozrite si prvu reakciu - alternativu na Trojku:

    www.001.sk

    • Ohodnoťte príspevok !
      matho / 27.5.2008

      nic moc, to sa mi viac paci ten povodny navrh :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        lego / 27.5.2008

        rozdiel je v tom, ze jeden je vyvazeny a logicky (trojuholnik v strede posobi ako PLAY - co zodpoveda naplni sportoveho kanala) a ten povodny, na ktory budeme teraz x rokov pozerat, je total disproporcny

        • Ohodnoťte príspevok !
          lubos / 27.5.2008

          Lenze Play byva otocene vzdy opacne, toto je proste zobacik, ako poznamenal niekto nizsie a tiez sa to nehodi. Formalne je to sice lepsie ako originalny navrh, ale nefunguje to. Hm, naozaj je to dizajnersky rebus :)

          • Ohodnoťte príspevok !
            Luky / 27.5.2008

            Lenze Lubos, v druhom navrhu ma trojuholnik opodstatnenie - je sucastou cislice. Povodne som prvy preferoval aj ja, ale tato moznost sa mi paci ovela viac...°°

  • Ohodnoťte príspevok !
    myscho / 27.5.2008

    Mne osobne sa v logu trojka vidí dosť hranatá! Zvolil by som oblejšie tvary! Trojuholník by som umiestnil tam kde sa pretína vrchna polovica číslice so spodnou! Bol by v tvare cípu čiže ako tzv. "zobáčik" smerom dovnútra. Samozrejme vo veľkosti použitej u logotypov Jednotky a Dvojky!

    • Ohodnoťte príspevok !
      fuko / 27.5.2008

      Na tvoju predstavu sa mozes pozret cez link v prispevku pod tebov, kde je ten trojuholnik umiestneny v strede ako "zobacik". No tiez sa to velmi nehodi, v tomto pripade je ten trojuhlnik opticky naopak prilis velky, tym padom nedotvara obraz cislice a tym je logo tazko citatelne. Je to asi naozaj velky rebus pre dizajnerov, ale mozno by stacilo ten trojuholnik vsadit hlbsie do cislice.

  • Ohodnoťte príspevok !
    lego / 27.5.2008

    v alternativnom navrhu je trojuholnik rovnako velky ako na Jednotke a Dvojke, mozno posobi opticky vacsi, kedze je zasadeny v strede, "v zlome" cislice

  • Ohodnoťte príspevok !
    matho / 27.5.2008

    img156.imageshack.us

    proste to nejde :P

    • Ohodnoťte príspevok !
      Mercury007 / 27.5.2008

      Celkom zaujimave napady...ten druhy a treti je celkom fajn

    • Ohodnoťte príspevok !
      Mercury007 / 27.5.2008

      Celkom zaujimave napady...ten druhy a treti je celkom fajn

    • Ohodnoťte príspevok !
      Gaben / 27.5.2008

      Rozhodne ten tretí variant, len s tým, že trojuholník by bol naozaj iba hore v rohu, nešiel by až na medz medzi hornu a dolnu 1/2... trojky, tiež ma "napadol" tento variant.

      • Ohodnoťte príspevok !
        medium / 27.5.2008

        Problémom týchto troch variánt je ich nečitateľnosť a zložitosť. Prvé dve varianty sú len malou obmenou aktuálneho loga a tretie už je príliž rozbité na fragmenty a pripomína mi skôr číslo 5.

        • Ohodnoťte príspevok !
          V5 / 27.5.2008

          ty si dobry tebe 3 pripomina 5 ? no tak to jo to uz hej..... a este jedna vec na designe 1, 2 sa menilo len to ze bol pridany gradient do vyplne celej 1 a 2 to je vsetko

          • Ohodnoťte príspevok !
            medium / 28.5.2008

            Áno, 3 môže pripomínať 5 ak príliš zdôrazníš horný horizontálny ťah pričom spodok vnímaš rovnako ako päťku. Samzrejme za predpokladu, že do pekne krásne "zjednodušíš".

            Rozdiel v návrhoch 1 a 2 NIE je v gradiente ale v tvare pravej hornej časti a orientácie trojuholníka.

            Vlastne začínam pochybovať čo hovoríme o tom istom dizajne :)

            • Ohodnoťte príspevok !
              Gaben / 28.5.2008

              Práve preto je dobré, že je (by mal byť) zvýraznený pravý horný roh...

              • Ohodnoťte príspevok !
                medium / 28.5.2008

                Súhlasím - ak máš na mysli jeho zaoblenie, naopak ak by tam mal ísť trojuholník alebo iný ostrý prvok prípadne hrana bol by to skôr odklon od primárneho tvaru číslice 3 ktorá je ako celok oblá - s jedinou výnimkou v strede kde sa dva oblúky spájajú. A preto si myslím, že ten stred je najlepšie miesto na prípadný trojuholník.

    • Ohodnoťte príspevok !
      piggee / 28.5.2008

      Podla mna to malo ist nejako tymto smerom. a ne ten bordel, co je



      img207.imageshack.us

  • Ohodnoťte príspevok !
    medium / 27.5.2008

    Ten zelený trojuholník v strede trojky na alternatívnej skici 001.sk celkom hodí. Nemusí byť predsa za každú cenu v rohoch. Takto by boli trojuholníky všade tam kde sa lámu ťahy čísel.

  • Ohodnoťte príspevok !
    lego / 27.5.2008

    to je dost vtipne. cela Trojka by mohla byt hranata. problem je, ze v cisle 1 aj 2 su miesta "rovinky", ktore sa daju pre tento ucel pouzit, ale v trojke...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Duro / 27.5.2008

    Zaujimave sledovat ako nikoho nezaujima co sa bude vysielat a za ake peniaze ale vsetkych trapi ako a kde bude umiestneny nejaky debilny trojuholnicek ci v tom alebo v hentom rohu ale kolko milionov za tu sranndu vsetci zaplatime nikoho nesere...! Ked sa skonci olympiada tak co sa tam bude vysielat??? Ak vsetok sport tak co sa bude vysielat na dvojke????????

    • Ohodnoťte príspevok !
      fuko / 27.5.2008

      Najprv si pozorne precitaj temu, a na nu sa prirodzene reaguje. Pokojne zaloz temu s tvojim problemom, mas priestor. Aj mna celkom zaujma co bude s obsahom stv3 :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      blogi / 27.5.2008

      Duro, ale tu sa hovori o designe a ne o strukture o tom su ine disksie k inym clankom.. tak ak chces opat riesit depresiu a rypat do tych prehnitych rozpoctov, tak sa preklikaj ;)

      • Ohodnoťte príspevok !
        Duro / 27.5.2008

        Je mi jasne ze sa riesi dizajn ale je mi na smiech ze ludia uplne vazne dumaju ci ma byt nejaky blby trojuholnik vlavo alebo vpravo, ci ma byt hore alebo dole, ci ma byt mensi alebo vacsi... Podla mna je 98 percent ludi (sponzorov prijebaneho trojuholnika) uplne ukradnute kde bude a ci bude zeleny alebo ruzovy, ovela viac ich trapi ze to bude stat sto milionov a bohuzial to musia zaplatit oni..!!!

        • Ohodnoťte príspevok !
          medium / 27.5.2008

          V princípe máš pravdu, 98% ľudí netrápi kde bude trojuholník a ako bude otočený. My, čo tu o tom diskutujeme zjavne patríme medzi zvyšné 2% ktorým môže také tučné čudo v hornom rohu obrazovky vadiť ;-) btw: kde si čítal, že to bude stáť 100.000.000? :)

          • Ohodnoťte príspevok !
            Duro / 28.5.2008

            91 milionov, dnes im to vlada schvalila a to je len na start.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Gaben / 28.5.2008

          STV pokiaľ si to logo vytvorí vo vlastnej réžii, nestojí ju to skoro nič, jeden videoefektový grafik s maximálne hodinkou práce aj s vyrenderovaním použiteľného výsledku v blue (green alebo koks) box triku...

  • Ohodnoťte príspevok !
    josa / 27.5.2008

    Skor by ten trojuholnicek mal byt vpravo hore a tym padom by ani nebol inak otoceny oproti ostatnym dvom. :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      Gaben / 28.5.2008

      :-) Presne to sme už písali trošku vyššie, zdôraznila by sa tým i tá trojka, ktorú "Medium" považuje za päťku...

  • Ohodnoťte príspevok !
    moo / 28.5.2008

    Suhlasim s ty, ze logo TROJKY je divne ( Otazka: Kto vobec rozhodol o takom nazve ze TROJKA? To ze mame JEDNOTKU a DVOJKU nemusi znamenat, ze treti kanala sa musi volat TROJKA. Pri pomenuvani veci by mala ist logika bokom. Ja by som pre tento kanal hadal vystiznejsi nazov, ktory uz podla nazvu povie, co sa tam vysiela. Nazov by sa mal stotoznovat s obsahom. To je len moj skromny nazor.

  • Ohodnoťte príspevok !
    lego / 28.5.2008

    tiez suhlasim, ze krkolomne sa drzat nazvu Trojka a teda aj identickeho dizajnu moze byt pritazou. byt "treti" uz nie je med lizat. alebo by z dizajnu mohol ostat len farebny trojuholnik - ako PLAY a ostatne prec.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Luky / 28.5.2008

      Tiez dobry napad. Kto vravi, ze logo musi obshovat samotnu cislicu? °°

    • Ohodnoťte príspevok !
      medium / 28.5.2008

      A čo tak nechať trojku ale rímsku? Šak šport, né? :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        lego / 28.5.2008

        ako rímske zápasy?

      • Ohodnoťte príspevok !
        lego / 28.5.2008

        ako rímske zápasy?

      • Ohodnoťte príspevok !
        mario13 / 9.6.2008

        Nech to vsetko prerobia na rimske:

        I

        II

        III



        a mozu vyfarbovat vzdy inu palicku inou farbou ;-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    lego / 28.5.2008

    este k Durovi: to ze v mysleni vacsiny prevazuje starost o "napln", zdroje, dane atd. vystihuje stav nasej kultury: ostava na chvoste vsetkych zaujmov a preto vznikaju rozne vizualne nepodarky, ktore si ktosi nasolicha doma na hifivykonnom pc-cku a potom sa narod moze hanbit

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaexpo / 28.5.2008

    Ak je Daniel Blonski autorom univerzálnych náterov železničnej spoločnosti, tak mi je ľúto toho projektu.Kombinácia červenej,bielej, šedej neašpiruje jednak s filozofiou spoločnosti, jednak s minulosťou vlakových súprav. Nech vlak prichádza do akejkoľvek stanice všade pôsobí odpudzujúco s týmto náterom. Nové logo trojky nepôsobí až tak desivo. Trocha by to chcelo vyhladiť veľkú hranu vpravo hore na chvoste trojky, inak sa mi logo celkom páči.

  • Ohodnoťte príspevok !
    fenix / 29.5.2008

    Čo sa týka pána Blonského mal by sa zamyslieť čo urobil zo svojim nápadom na železnici to nemá obdobu v celej europe.

    Trápna farebná schéma suprav a lokomotiv. Len zosmiešnil Slovenko. Skoro všetkých čo poznám a motajú sa okolo železnici

    tak hovoria len v negatívoch, tak p.Blonski ak čitate tieto reakcie tak sa nemontujte do STV-čky a radčej budte ticho.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mikibulo / 29.5.2008

    Dovolil som si pripraviť vlastný návrh loga, keďže aj mňa toto logo dosť irituje a neviem, či budem schopný sústrediť sa na vysielaný šport, ak bude na obraze nacapené toto monštrum zvané logo.



    Návrh si pozrite tu :



    www.monster.obr.sk

    • Ohodnoťte príspevok !
      medium / 30.5.2008

      Celkom v pohode navrh. Paci sa mi, aj ked je to len prevratenie trojuholnicka z Blonskeho navrhu :-) Skoda len, ze su dnes "amateri" lepsi ako "profesionali" a STV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    veduuu / 1.6.2008

    moj priespevok k problematike....

    [URL=img519.imageshack.us

  • Ohodnoťte príspevok !
    veduuu / 1.6.2008

    takze este raz...

    img519.imageshack.us

  • Ohodnoťte príspevok !
    hemendex / 8.6.2008

    No, ako sa i predpokladalo, s cislicou "3" sa velmi pracne pasuju dizajneri, zial, tiez sa mi nezda jej oficialna podoba velmi vydarena, tu vrchnu cast by som osobne navrhol inak - tiez to nie je ziadna vyhra, ale asi takto:

    www.hemendex.sk

  • Ohodnoťte príspevok !
    MX / 10.6.2008

    Zdravim, aj podla mojho nazoru je logo trojky nevydarene. Vrchna cast je prilis prehustena, jednak trojuholnikom a jednak aj stavbou cisla 3 v danom fotne. Logo nema jednoduchost a priedusnost ako 1 a 2. Kazdopadne by som volil jednoduchsii font cisla 3 (podobne ako uviedlo studio 001)a skusil by som umiestnit trojuholnik dole alebo dostredu.



    Mx

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

to ,že "nový" web Slovenské rozhlasu nevyhovuje v podstate ničomu, už bolo jasne pri jeho spustení asi každému, a chvaliť sa webom STV ktorý im slúži už deviatim rokom taktiež nie je nič moc, ani nie je prispôsobený pre širokouhlé...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk