Diskusia

Koniec Rádia_FM a Trojky, budovy aj poplatky zatiaľ ostávajú. Prvé detaily o SRTV / Mirka Kernová / 12.10.2010

Daniel Krajcer predstavil zámer zlúčiť Slovenskú televíziu a rozhlas. Nová inštitúcia má vystupovať pod skratkou SRTV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    To s tým _FM-kom je / mediaman / 12.10.2010

    nejaký netradičný druh žartu, však?
    BTW, mohol by niekto p. ministrovi pošuškať, že SRo má okruhov 9?

  • Ohodnoťte príspevok !
    FM / moralista / 12.10.2010

    Mohol by mi pán minister ukázať iné rádio na Slovensku s podobným zameraním, ako FM?

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: FM / evosonic / 12.10.2010

      Napisal si to skor, ako ja :) uplne s Tebou suhlasim - chcem pocut, ake ine stanice na Slovensku vysielaju to, co _FM. Ma pan minister vobec prehlad o mediach ako takych? Pytam sa uplne vazne!

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: FM / hemendex / 12.10.2010

        Doteraz som si p. Krajcera vazil, ale znovu sa potvrdilo, ze ak je niekto dobry vo svojej povodnej profesii, nemusi sa automaticky hodit do vsetkych ostatnych. Pan minister by si mal rozsirit vseobecny rozhlad o temy, ktore bude neskor komentovat a rozhodovat o zalezitostiach, v ktorych momentalne nema jasno. Pri sucasnom relativne nizkom pocte slovenskych terestrialnych rozhlasovych stanic, by nemalo byt narocne pocas jedneho popoludnia nastudovat si ich zameranie a potom nevypustit do sveta nasledujuci nezmysel:
        "Zaniknúť má Radio Slovakia International a Rádio_FM. Krajcer nevidí dôvod, aby okruh s takým zameraním mal aj rozhlas, keďže podobných rádií na trhu je podľa neho viacero."
        Alebo nech mi teda najde na Slovensku rozhlasovu stanicu vysielajucu v skale AM/FM, ktora podava informacie o Slovensku v anglickom jazyku a najma radio, ktore hra vylucne nekomercnu hudbu. Ak ale ide teda rusit rozhlasove okruhy, ktorych alternativy najdeme v internetovych streamoch, pokojne moze zrusit aj Radio Devin, ktore moze alternovat ceska Vltava, ci prazske radio Classic. Statny cesky Radiozurnal by mohol v ramci popoludnajsej polhodinky pustat spravy o Slovensku a tym padom nam nie je treba ani Radio Slovensko. Reginu by prebrali obecne ampliony a Patriu madarske pohranicne radia v regionalnych spravach.
        Co sa STV tyka, televizia by mohla svoj archiv zdigitalizovat a uverejnit na webe za prislusny poplatok a sportove prenosy presunut na Jojkarske Huste.tv. Tym padom by jej televizna forma mohla tiez zaniknut a problem je vyrieseny.
        V tomto duchu by sa asi mohlo zrusit i ministerstvo kultury, kedze nieco podobne funguje aj v Cesku a pan Krajcer by sa mohol vratit - uz znovu ako zivnostnik - k moderovaniu politickych relacii do televizii, ktore ho vychovali.
        Ci?...

        • Ohodnoťte príspevok !
          Zrusit FM alebo aj zuzit / martinSN / 12.10.2010

          no ked bud sila mladych tak si FM_ zachrania, ved aj v 89 protesty studentov dokazali vela, teraz je to na mladych co si vybojuju. Ja poznam vysielanie FM a kludne by som ho zrusil, lebo na zrusenie inych okruhov by som nemal ziadne argumenty, pri FM je ich niekolko. Ked budu v SRo rozumny tak im nic nebrani aby po 21:00 sa Radio Devin takpovediac zmenilo na FM_ a cez den by bolo opat DEVIN, teda z FM by sa spravila len samostatna vecerna relacia, alebo rozhlas ho moze v zredukovanej podobe vysielat na internete. V TOMTO PRIPADE stoji otazka pre kazdeho jedneho posluchaca nie - ci ja pocuvam FM - ale otazka je celospolocenska - Aka struktura noveho verejnopravneho media bude najlepsia pre SLOVENSKO.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: Zrusit FM alebo aj zuzit / hemendex / 12.10.2010

            Ja Radio_FM nepocuvam, ale to neznamena, ze je argument na jeho zrusenie. A uz vobec nie ten, ktory uviedol exmoderator Daniel. Pretoze skutocne FM na Slovensku alternativu nema, pretoze pre sukromnika by to bol stratovy projekt (je to predsa len mensinovy zaner) a preto by sa mal o toto vysielanie starat statny rozhlas. Podobny problem bol aj v Cechach, ale tam Radio Wawe zostalo aspon na internete a kabli (cerpam zo starsieho info, mozno sa to uz zmenilo).
            Preco potom zostane Patria? Boji sa niekto narodnostnych mensin? Vsak v pohranici tiez mozu prijimat vysielanie jazykovo im blizkych radii ci televizii. Co je toto za rozhodnutie? Ved sa doparoma nevracajme do 90-tych rokov, kedy radio bolo prepych s nutnostou iks ludi starajucich sa o vysielanie? Dnes staci predsa pocitac a archiv a to snad SRo vlastni!
            A co bude s frekvenciami? Rozdame ich komercnym radiam a z kazdej fekvencie na nas bude gágať lejdy gaga? Ziadna rozmanitost? Socializmus noveho tisicrocia?!
            Ako tu uz niekto spomenul, rozhlas sa netopi v dlhoch, preco ma doplatit na neschopnost manazmentu STV?!?!?!
            A KTO POTRESTA ZODPOVEDNYCH ZA SUCASNY STAV V STV? Ci sa zase len ktosi odvola a pokojne bude uzivat svoje milioniky, ako je uz na Slovensku zvykom?!

            • Ohodnoťte príspevok !
              RE: RE: Zrusit FM alebo aj zuzit / mediaman / 12.10.2010

              tá česká štvorka - hmm - to tiež bola kauzička... Ale pointa zostala - silný analóg v Prahe im zobrali, nechali ich len na nete, sate, kábli a dvb-t.
              Wave je dnes už vlastne takmer na 100% územia CZ vďaka pokrytiu Muxu1 v DVB-T. Len kto cez DVB-T počúva rádio...?

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: FM / cinematic / 13.10.2010

          Like!

  • Ohodnoťte príspevok !
    aj mňa by zaujímalo / PALO / 12.10.2010

    ktoré rádio v SK éteri má podobné zameranie ako_FM. Nemýli si pán minister komerčky a ich "šunt" s tým čo produkuje _FMko? Alebo mu stále rezonuje ROCK FM RADIO?

  • Ohodnoťte príspevok !
    jake222 / 12.10.2010

    nema nahodou radiofm a SAS spolocnych volicov a posluchacov?

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / x-sk / 12.10.2010

      nakoľko inteligencia voličov sas sa rovná nule, tak piochybujem

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / moralista / 12.10.2010

      ja som vedel prečo ich nevoliť ... od začiatku sa mi nezdali a robia tam len škodu samú

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / rado / 12.10.2010

      ... uz nie 8-)

  • Ohodnoťte príspevok !

    Facebook skupina: www.facebook.com

  • Ohodnoťte príspevok !
    noces / noces / 12.10.2010

    na zrusenie FM ka nech ani len nepomysla, lebo nasere strasne kvantum ludi. Je tam mnoho inych okruhov ktore sa mozu zrusit, FMko je jedina poriadna alternativa ku komercnym radiam

  • Ohodnoťte príspevok !
    _FM / tomTV / 12.10.2010

    Odporucam Krajcerovi nech ani len nepomysli na rusenie Radia_FM...nech robi radsej skrty v STV a nie v SRo.....

  • Ohodnoťte príspevok !
    x-sk / 12.10.2010

    návrat do stredoveku ako vyšitý, ďalšia vizitka kvality súčasnej neschopnej vlády

  • Ohodnoťte príspevok !
    akože návrh / moralista / 12.10.2010

    Napísal som to už na facebook, ale nezdá sa mi úplne nereálny... Keby sa zlúčila Regina so Slovenskom, ušetril by sa jeden okruh. Tieto okruhy síce nemajú rovnakú cieľovku, ale mám pocit, že sa vo veľa veciach prekrývajú a ak by na Slovensku menej hralo trápnych odrhovačiek z 80. a 90. rokov, tak by sa ušetril čas na vysielanie Reginy ... a FM by tým pádom mohlo ostať ... či som len nevedomý optimista?

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: akože návrh / x-sk / 12.10.2010

      haha :D tak to by si tým naštval rozhodne viac ľudí než keď zrušia FM

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: akože návrh / evosonic / 12.10.2010

      Hm, neviem. Radio Slovensko sa da celkom pocuvat, zlucenim s Reginou by to bol dost nepocuvatelny paskvil. Som skor za zrusenie mensinovych okruhov - ved koniec koncov mensiny maju moznost pocuvat radia zo susediacich krajin (a to aj robia) a tiez by som zrusil vysielanie pre zahranicnych Slovakov. V dobe internetu si naladia napr. Radio Slovensko a je to. Radio_FM je v tom pravom slova zmysle skutocnou sluzbou pre verejnost - nikto iny totiz nebude vysielat alternativnu hudbu a dalsie kulturne programy. A pokial je to pre SRo zatazujuce, tak nech vypnu aj tie digitalne okruhy Junior, Klasika ... Myslim, ze tym by si nikoho nerozhnevali.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: akože návrh / Cipana / 12.10.2010

        Tak hohoho. Ja viem, peniaze sú sviňa. Ale na rádio Junior a rádio Litera nech mi prosím nikto nesiaha. Klasiku môžu zrušiť :D A pripájam sa tiež k protestu proti zrušenie rádia _FM.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: akože návrh / evosonic / 12.10.2010

          No dobre, opravujem - ...tym by si rozhnevali podstatne menej ludi... :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: akože návrh / martinSN / 12.10.2010

      prkryvali sa, ale uz sa neprekryvaju, Slovensko je samostantne aj Regina

  • Ohodnoťte príspevok !
    Toto je dúfam sen / Coroner / 12.10.2010

    Tešil som sa, že príde konečne taký návrh, že všetci padneme, ale nečakal som, že padneme od desu...

    Súhlasím, treba zlučovať, stačia aj 3 rozhlasové stanice, ale tou treťou myslím jednoznačne musí ostať FM... Toto nedovolíme dúfam, aby FMko padlo..

  • Ohodnoťte príspevok !

    Tak toto sa mi rozhodne nepáči, myslím že pán Krajcer to bral iba ako nástrel a ešte to celkom nepreskúmal. Prečo rušia moje obľúbené rádio keď slovenský rozhlas má 5(9) staníc a Rádio_FM je z nich v počúvanosti tretie a má zaujímavý a rôznorodý program? Keď rušiť, prečo nezrušiť radšej niektoré z nových rádií alebo zlúčiť reginu + devín?

    Môj rebríček obľúbeností radií je:
    radio_FM - 90% ( bolo by 95% keby ma lepšie pokrytie signálom)
    SRO - 5%
    Devín, FUN - po 2%

    • Ohodnoťte príspevok !

      No ešte to, rušíť Devín! To si na to ako prišiel? Je pravda, že ho už nepočúvam tak často, a namiesto neho Literu a Junior, ale určite majú okruhy Devín, Regina, _FM, a SRo 1 svoje opodstatnenie.
      A ešte ako prišli k tomu, voliť riaditeľa v parlamente? To bude zasa politikom-prospešné médium? A hlavne, že pán je zo SaS. Desný návrh imho.

  • Ohodnoťte príspevok !
    no / kotrcka / 12.10.2010

    1. rusit Radio_FM nech sa neopovazia.

    2. SRo predsa nemava v poslednych rokoch take straty, tak nech sa viac setri v telke

    3. podla mna lepsia skratka pre zlucene media by bola SRoT :-)

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: no / cinematic / 13.10.2010

      áno ale s mäkčeňom na S

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mercury007 / 12.10.2010

    Vzhľadom k tomu, že SAS dosť spolupracuje s internetovým svetom, teda dosť často to tvrdia, si myslím, že prehodnotia rozhodnutie o zrušení FM-ka. Pretože už teraz po oznámení je zaplavený net kritikou voči tomuto kroku, predpokladám, že sa kritika bude ešte stupňovať... ale tak možno sa mýlim.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / mediaman / 12.10.2010

      Kiež by si sa nemýlil...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Čo ste čakali / teo / 12.10.2010

    od pana Krajcera. V ministerskom kresle sa cíti ako v Markíze. Je to proste prča. Nič o tom nevie, ale ved sa uvidí ako to dopadne. Vzdy sú dve možnosti...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Absolútne protestujem / Locksha / 12.10.2010

    Absolútne protestujem proti rušeniu Rádia_FM. Program Rádia_FMje jedinečný + bez Rádia_FM by si väčšina normálnych slovenských kapiel ani neškrtla (nemá aj to byť úloha ministerstva kultúry? Alebo čo je kultúra - Drišľak?).
    Myslel som si, že FM-ko neprežije poslednú vládu idiotov - naozaj som nečakal, že nový minister kultúry bude ešte väčší ...diletant. Okrem iného, Slovenský rozhlas ako celok má vyrovnaný rozpočet - Aj s FM-kom. Celé je to o zachraňovaní STV, ktorá neprináša absolútne nič...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Absolútne protestujem / martinSN / 12.10.2010

      Na absolutny protest mas pravo, Ministerstvo kultury, alebo hociktory iny organ : ) sa vsak na takuto vec akou je verejnoprospesna sluzba nemoze pozerat uzko, ale ako na celok - a v komplexnom rieseni je zrusenie FM_ nie urcujuca vec, ide o to aby system fungoval. My - posluchaci - divaci sa vieme zastat konkretnej relacie : ), ale manazmenty a stat muzia rozmyslat sakramensky zodpovednejsie, preto si myslim, ze kto sa pozera na novy projekt len ako na zachranu toho ci bude alebo nebude FM_ - tak si nevsima, ze za komplexnu zmenu obetovat FM stoji.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Absolútne protestujem / Locksha / 12.10.2010

        Súhlasím s tvojím názorom, ale je všeobecne známe, že Slovenský Rozhlas je fungujúca, naozaj verejnoprávna inštitúcia s vyrovnaným rozpočtom. Kompenzovať nefungovanie STV spojením s fungujúcim SRo je hlúposť a nie komplexné riešenie. Ďalšia vec - ak je SRo fungujúca organizácia a môže si dovoliť okrajové okruhy ako FM-ko či devín, prečo Krajcer ide riešiť, čo riešiť netreba? FM-ko je super platforma pre mladých umelcov a pre zaujímavé projekty. A o tom sakra kultúra je, nie?

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Absolútne protestujem / mediaman / 12.10.2010

        Dovolím si tvrdiť, že sa ťažko mýliš... Všetci naookolo rozhlasové programové služby vďaka digitalizácii a s ňou spojenými úsporami nákladov na šírenie spúšťajú, len neskutočne samostatné Slovensko ide škrtať a rušiť. Ale zasa je pravda, že slová digitalizácia a Slovensko v jednej vete je logický nezmysel...

        Problém je najmä v tom, že by sa niektorý okruh mal obetovať, no na konci by momentálne nebolo nič iné, iba akási viera v to, že sa podarí VP médium upratať. Výsledok je však otázny. Ale v matematike by už bolo -1. Nie túto hru nechcem hrať.

        A najmä veľmi subjektívna otázka - prečo práve štvorka? Čo tak dvojka, trojka, sedmička?

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Absolútne protestujem / mediaman / 12.10.2010

        Dovolím si tvrdiť, že sa ťažko mýliš... Všetci naookolo rozhlasové programové služby vďaka digitalizácii a s ňou spojenými úsporami nákladov na šírenie spúšťajú, len neskutočne samostatné Slovensko ide škrtať a rušiť. Ale zasa je pravda, že slová digitalizácia a Slovensko v jednej vete je logický nezmysel...

        Problém je najmä v tom, že by sa niektorý okruh mal obetovať, no na konci by momentálne nebolo nič iné, iba akási viera v to, že sa podarí VP médium upratať. Výsledok je však otázny. Ale v matematike by už bolo -1. Nie túto hru nechcem hrať.

        A najmä veľmi subjektívna otázka - prečo práve štvorka? Čo tak dvojka, trojka, sedmička?

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Absolútne protestujem / mediaman / 12.10.2010

        Dovolím si tvrdiť, že sa ťažko mýliš... Všetci naookolo rozhlasové programové služby vďaka digitalizácii a s ňou spojenými úsporami nákladov na šírenie spúšťajú, len neskutočne samostatné Slovensko ide škrtať a rušiť. Ale zasa je pravda, že slová digitalizácia a Slovensko v jednej vete je logický nezmysel...

        Problém je najmä v tom, že by sa niektorý okruh mal obetovať, no na konci by momentálne nebolo nič iné, iba akási viera v to, že sa podarí VP médium upratať. Výsledok je však otázny. Ale v matematike by už bolo -1. Nie túto hru nechcem hrať.

        A najmä veľmi subjektívna otázka - prečo práve štvorka? Čo tak dvojka, trojka, sedmička?

  • Ohodnoťte príspevok !
    matho / 12.10.2010

    radio ako pre koho, neviem co na tom radiu vsetci vidite, ci pocujete, ale ja som to zapol parkrat a dlhsie ako 20 minut som to nedokazal pocuvat nikdy, je vas dokopy par tisic co to pocuvate, takze ziadna velka skoda to nebude, ved mate mp3jky :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: zadubenosť / PALO / 12.10.2010

      SRo by nemusel rušiť ani jeden okruh.....lebo negeneruje také straty ako STV.Dokonca boli pochválení za hospodárenie.Pozri ja npr. nepočúvam PATRIU ale nič nenamietam, lebo je pár(naozaj pár ľudí), ktorí si ju radi vypočujú.Väčšina z potencionálnych poslucháčov si aj tak ladi KOSSUTH,PETOFI,NEOFM alebo KLASS ci KEKDUNA.
      Aj Devin ma nizsiu pocuvanost, ale beriem ze je to verejnopravna sluzba kulturneho charakteru.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / evosonic / 12.10.2010

      V poslednej vlne pocuvanosti mal Devin 16tis. posluchacov, Radio_FM 86tis. - zdroj: Median SK - Market & Media & Lifestyle - TGI. Ak sa na to pozerame tak, ze ak radio pocuva len par tis. posluchacov, tak ho mozeme zrusit, v tom pripade je na rade Devin, ci? Take medium, ako je Radio_FM si musime zachovat - pomaha vychovavat ludi pocuvat aj inu hudbu, nie len komercne "hity". Myslim, ze pan Krajcer to tentokrat prehnal. Alebo nie je v kompetencii ministerstva kultury starat sa o to, aby mali aj slovenske kapely s alternativnejsim zameranim moznost prezentovat sa?

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: matho / cinematic / 13.10.2010

      ja nemusím počúvať v rádiu klasiku, ale nedovolil by som si navrhnúť, aby vypli stanicu, ktorá vysiela pre tých niekoľko nadšencov, ktorých to baví počúvať. O tom je práve verejnoprávne médium, že vysiela to čo sa možno nepáči každému, ale má to svoju hodnotu. Ty to asi nepochopíš.

  • Ohodnoťte príspevok !
    referendum :D / doubleA / 12.10.2010

    navrhujem zriadiť ďalšie referendum o tom, že ktoré okruhy SRo by sa mali zachovať :D
    a STV by kludne stačil aj jeden kanál...

  • Ohodnoťte príspevok !
    ... no vyzera to ze pocuvanost / salamoon / 12.10.2010

    rakuskeho FM4 v BA rapidne vzrastie :-) dakujeme rakuskym koncesionarom za spolupracu :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Katastrofa / krtko / 12.10.2010

    Zrušte celú STV, tá mi chýbať nebude.
    Zrušte Patriu, Klasiku, Literu a Junior.
    Miesto toho by mohol vzniknúť akýsi mix-okruh (Regina, Devín, Litera, Klasika).
    Slovensko (viac spravodajsky zameraný) a _FM nech nechajú. Obidve totiž majú svoje miesto.
    Týmto ste u mňa veľmi klesli, pán Krajcer (ak Vás to vôbec zaujíma).

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Katastrofa / martinSN / 12.10.2010

      na vsetkom je pozitivne to, ze je tu verejnopravny okruh - ktoreho sa ludia zastavaju, to je mile. Keby som bol Krajcer - a protestov proti zruseniu FM_ by bolo menej ako 20 000 tisic - tak by som FM_ zrusil, lebo on musi pozerat na zaujmy vsetkych nie len niektorych, v tom je to caro vladnych pozicii - ze tu uz musis vazit - co je lepsie pre vsetkych, ci to FM_ je ozaj az take vynimocne, take potrebne

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Katastrofa / evosonic / 12.10.2010

        Martin, pozri, z tohto pohladu sa mozeme pozerat na vela veci rovnako - kludne mozu zrusit cely Slovensky Rozhlas aj STV, lebo nie su az take dolezite. Radsej pouzime peniaze na to, aby mali ludia co jest, na odskodnenie rodin postihnutych zaplavami a pod. Proste takto to nejde. Ak sa chceme ako narod posuvat hodnotovo dalej, treba nam aj take medium, akym je Radio_FM. V opacnom pripade sa budeme pozerat len na to, co je podla niektorych ludi "najdolezitejsie" a budeme tu fungovat ako v "praveku".

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: Katastrofa / martinSN / 12.10.2010

          nepresvedcil si ma, stale si myslim sam za seba, ze FM_ by sa mohlo zrusit, ostatne som netvridil - ze zrusit cely Rozhlas a STV, takze k tomu no koment. Vsetkym chcem dat do pozornosti aj to, ze STV sa mala riesit buduci rok, dnes akurat je strajk v BA, a Krajcer celkom pekne prekryl tuto udalost, stastna to vlada, ktora diktuje temy pre volicov a diskutujucich, davam im aspon za to Jednotku z PR.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Katastrofa / moralista / 12.10.2010

      V SRo nič nerušte! Zrušte radšej Krajcera a celú TV Drišľak!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    RFM alebo jadro pudlika? / Viktor / 12.10.2010

    Zruseniu Radia FM sa venuje vacsina prispevkov v tejto diskusii a tomu istemu sa bude venovat asi aj mnoho pozornosti v inych diskusiach. Myslim si vsak, ze FM je v celej problematike a najma v jej komunikacii prave ten motiv, ktory sa po vehementnom tlaku verejnosti akoze akceptuje ako ustupok od povodneho riesenia. No a vsetko ostatne sa potom aplikuje aj bez diskusie, lebo ved najvacsmi diskutovany problem zvany FM sa napokon vyriesi zachovanim tohto ziadaneho okruhu... A je to :-(

  • Ohodnoťte príspevok !
    Odumrú nám sluchovody!!! / Sonikra / 12.10.2010

    Nech si pán Krajcer sadne na 8 - 9 hodín do kancelárie a robí za počítačom a nech si k tomu pustí napr. Funrádio alebo Express ...veľmi by ma zaujímalo ako dlho by to vydržal. Hodinový playlist by sa skladal z upišťanej Rihany, zaseknutého Akona, bravčovej hlavy Desmod a asi 15x Lady Gaga ... no nech sa páči. Kultúra jak hovado!!!
    Nech pán Krajcer neruší niečo, čo asi v živote nepočul.
    Ako relevantná je percentuálna počúvanosť? Nás je v kancelárií 8 a cez net počúvame jedno Radio_FM, vedľa sú 3 a počúvajú tiež jedno Radio_FM cez net. No to len tak na okraj.
    Som zásadne proti rušeniu Radia_FM ... také rádio a ani len podobné na Slovensku NIE JE!!! Súkromné rádia sú pre ľudí s povrchným hudobným vkusom, vlastne so žiadnym hudobným vkusom.
    Rádio_FM je presne to, čo hudobná kultúra potrebuje a pokiaľ nám aj toto zoberiete, tak to bude iba na škodu národa, lebo rádio_FM je edukatívne rádio a hudobnú výchovu zvláda excelentne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Odumrú nám sluchovody!!! / mediaman / 12.10.2010

      s tým excelentným zvládaním je to ale predsa len slovo do bitky.

      1) videla si určite posledné výsledky počúvanosti najmä komerčných samohrajok...

      2) pán minister si myslí, že Rádio_FM je podobné tým, čo sú na rozhlasovom trhu.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Odumrú nám sluchovody!!! / mediaman / 12.10.2010

      s tým excelentným zvládaním je to ale predsa len slovo do bitky.

      1) videla si určite posledné výsledky počúvanosti najmä komerčných samohrajok...

      2) pán minister si myslí, že Rádio_FM je podobné tým, čo sú na rozhlasovom trhu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    koniec FM / wangaone / 12.10.2010

    čože, skutočne končí jediné slovenské rádio ktoré sa dalo počúvať????? rádio bez reklám a kvalitonou hudbou???? to ako prečo????... ahaaaa, lebo vytutlanec je ministrom, čo počúva na záchode eminem a adddellla swhoov.

  • Ohodnoťte príspevok !

    je tam na môj vkus priveľa hip-hopu, mohli by to upraviť, a potom budem za jeho zachovanie

  • Ohodnoťte príspevok !
    FM4 / Raperko / 12.10.2010

    ak to bohuzial nakoniec dopadne ako ceske Wave, tak potom ostava jedina moznost. Rakuske FM4

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: FM4 / mediaman / 12.10.2010

      a čo také sa akože stalo s českým Wave? Na Slovensku máš možnosť počúvať via net a via sat vlastne hocikde. Cez DVB-T v prihraničných oblastiach s presahom Mux1.
      Inak mám dojem, že Wave je dokonca o dosť progresívnejší ako naše _FM.

      Takže nestresuj. Wave momentálne funguje a je určite použiteľnou alternatívou k _FM, či FM4.

  • Ohodnoťte príspevok !
    To nem dobre dopadne, pane ministře... / kerest-apa / 12.10.2010

    Možno je to pánovi ministrovi a celej koaličnej rade jedno, ale podľa platnej legislatívy o zriadení alebo zrušení vysielacích okruhov rozhoduje Rozhlasová rada. V zákone o STV je to trochu inak, ale de iure ani GR STV súdruh Nižňanský bez súhlasu rady nemôže zriadiť alebo zrušiť vysielací okruh, navyše k tomu potrebuje ešte stanovisko Rady pre vysielanie a retransmisiu.
    Otvorené prezentovanie predstáv ministerstva kultúry a cestovného ruchu o programových okruhoch, ako aj o prenosu časti kompetencií na mediálny výbor, ťažko posudzovať inak než:
    - ako politické zasahovanie do (žiaľ, stále iba zákonom deklarovanej) nezávislosti týchto médií,
    - nedostatku politickej kultúry a neschopnosti nájsť odborné a zároveň korektné riešenie.

    P.S.: STV nie je v katastrofálnej situácii od včera, parlament mohol nekompetentnú radu, ktorá nie je schopná odvolať ešte nekompetentnejšieho direktora už v na prvej schôdzi v auguste. Takto vzniká dojem, že sa ministerstvo riadi heslom: Čím horšie, tým lepšie! A k tomu smeruje aj navrhované riešenie.

    • Ohodnoťte príspevok !

      problém je že všetko čo spomínaš môžu zákonom zmeniť.. dnes si dosadia svojich a za 4 roky tam iní trkvasi dosadia zase svojich... verejnoprávnosť ako vyšitá

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

to ,že "nový" web Slovenské rozhlasu nevyhovuje v podstate ničomu, už bolo jasne pri jeho spustení asi každému, a chvaliť sa webom STV ktorý im slúži už deviatim rokom taktiež nie je nič moc, ani nie je prispôsobený pre širokouhlé...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk