Diskusia

Ghannamová končí v Klub 3 / Mirka Kernová / 26.01.2012

Anna Ghannamová vydržala v pozícii novej moderátorky len dva diely. Gučík: "Chcem zachovať kredit televízie." Doplnené o stanovisko Ghannamovej.

  • Ohodnoťte príspevok !
    fonzo / 26.1.2012

    "Americký film Harpuna nastavuje nemilosrdně zrcadlo měšťácké společnosti, v níž je dolar alfou a omegou života."

    Pán Gučík chce zachovať ten nízky kredit, ktorý za jeho pôsobenia televízia dosiahla. Asi to bude jeho alfou a omegou, keď sa bráni nastavovaniu zrkadla. Bez osobného prospechu to nejde. Veľa šťastia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    šokujúce / martinSN / 26.1.2012

    Tak TA3 dá tlačovku Mojsejovej naživo, potom ju pozve do Témy dňa, potom ju pozve do Klub 3, kde ju Ghanamová zvláda celkom dobre, i keď v štúdiu je napätie, ale nie kvôli Ghanamovej ale kvôli Mojsejovej, a čo na to riaditeľ TA3? Ten sa zastane Mojsejovej a nie moderátorky! Zaujímavé : )

  • Ohodnoťte príspevok !
    citatelTrendu / 26.1.2012

    Tak to sa Gučíkovi divím. Nielenže to bola najsledovanejšia relácia v tom čase (za čo by mala dostať naopak moderátorka pochvalu), ale zjavne Gučíkovi nedošlo že sťažnosť Belousovovej na moderátorku bola cielená, aby sa dostala do médií. Belousovová má problém s nízkymi preferenciami a urobí hocičo, aby sa do nich dostala. A obdobný prípad je aj Mojsejovová, ktorá je navyše mimoriadne nízkeho ducha! naozaj nechápem čo ten Gučík s TA3 stvára, jediná chyba moderátorky bola, že sa nechala vtiahnuť do Mojsejovevej primitívnej hry (otázky: viete čo je faktoring, cena rožku...). Mala ju odignorovať, ale prepustiť Ghannamovú, tak to je veľká chyba a veru sa vám bude konkurencia rehotať ako ste na kritiku skočili:-) Gučík pekne túto telku likviduje, veru sa Kmotríkovi divím, mala výbornú sledovanosť. Letieť by mal iný. PS: koľkým z vás robí problémy prepočet v centoch?! Mne veru hej, najmä najmenšie položky. Takže asi tak je to s tou cenou rožka.

  • Ohodnoťte príspevok !
    scareface / 26.1.2012

    Dalo sa to čakať, to obrovské množstvo negatívnych príspevkov pod videom na TA3 stránke a na facebooku sa nedá len tak ignorovať. Pani Ghannamová si pomýlila rolu, mala moderovať, klásť nepríjemné otázky, ale nie diskutovať a poučovať!

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / ines / 26.1.2012

      Ghannamová si nič nepomýlila. Bola nekompromisná a taký má novinár byť. Mýli sa pán Gučík, ak tvrdí, že kredit televízie zachová tým, že nedovolí, aby mal moderátor publicistickej relácie vlastný názor. Moderátor spravodajskej relácie nemá mať názor a jeho redaktor Bieli ho presadzuje v spravodajstve. Prečo ho Ghannamová nemôže presadovať v pusblicistike? Niekto tu nemá asi zvládnutú žánrológiu a chce robiť riaditeľa televízie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    TotoTuSomJa / 26.1.2012

    Gučík ťahá TA3 hlboko ku dnu! Najprv vyrazil Dírera so Stanekovou a ako náhradu nám ponúkol spomalenú Alžbetu Vlkovú-tá kým sa vykokce, tak stihnem večeru, nespomínam teplého blonďáčika v zahraničnej redakcii, neskutočne slabý Martin Strižinec či preafektovanú Andreu Vadkerti v Portréte (na to sa už vôbec nedá dívať)! Ghannamová bola dobrá moderátorka, TA3 skočila na primitívny politický špek dvoch obstaróžnych političiek. Zaujímavé že po 1.dieli ju vynášali do nebies, robí predsa čísla, fakt nechápem v akom duchu rátali že sa ponesie relácia s Mojsejovou a "zúfalkou" Belousovovou, ktoré urobia čokoľvek, len aby boli v médiách. Neuveriteľné na tom je, že si to riaditeľ televízie nespočítal, hol´t amatér.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / evosonic / 26.1.2012

      Clovece, nemam co dodat, si to vystihol tak, ze suhlasim uplne so vsetkym a podpisujem sa pod Tvoj prispevok. Inak, keby sa v Ceskej Televizii mali riadit takym pravidlom, ako Gucik, tak by tam nebol ani jeden jediny moderator - redaktor. Vsetkych by museli vyhodit, pretoze su akcni, maju nazor, su nekompromisni, dozaduju sa odpovede za kazdu cenu - a takto som videl Ghannamovu aj ja. A to je to, co mi v TA3 chyba. Chapem, ze ich rozpocet je obmedzeny a preto je tazko porovnavat ich s velkymi TV ako su CNN, BBC ci koniec koncov CT24. Ale TA3 sa poraza sama prave tam, kde by mohla vyniknut aj bez financnych prostriedkov. No nic, bude z toho nadalej bezpohlavna TV, ktora ma nema cim pritiahnut. Pocitujem velke sklamanie z pocinania pana Gucika... a to nema nic spolocne s mojim politickym presvedcenim ci (anti)sympatiami k danym hostom relacie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    amentma / 26.1.2012

    kukal som to z archivu, tiez mam pocit ze to ghannamova nezvladla... s mojsejkou podcenila situaciu, pustat sa s nou do vymeny nazorov bola jednoznacne chyba... ked mojsejka trepala, mala ju razne zastavit ale nie sa s nou dohadovat...
    podobne bolo do oci bijuce ze nemusi anicku z kysuc, tiez ju nemusim ale keby som bol moderator politickej debaty tak sa aspon tvarim ze som nestranny :))

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / No°commentator / 28.1.2012

      Ja som to tiež pozrel v archíve, no ... ak moderátorka nevie, čo je to faktoring ... :(((
      Úbohá Anča ... :(((
      A tiež prezumpcia neviny ... moderátor nie je vyšetrovateľ Úradu justičnej a kriminálnej polície ... ani porkurátor, ani sudca, to si netreba mýliť ... úbohá Anča to má pomýlené, iba snaha na profesionála je málo ... :(

  • Ohodnoťte príspevok !
    Gucik by mal koncit / ready / 27.1.2012

    ved ten clovek vyhadzuje najlepsich ludi co v tej dedinskej telke ma...
    Co tam chce mat nejaku moderatorku ako v STV za meciara, co tam polozi dopred dohodnutu otazku a bude pocuvat politikov monolog??
    Guco, videl si niekedy CT24?? Pozri sa, aby si videl ako sa robi profi politicka debata ked sekaju do politika natvrdo! Ked nie si schopny koli rozpocu urobit sledovatelne spravy tak aspon ned0ser debaty...
    Ako si sa ty neschopny dostal robit riaditela telky je div, ze ta este nevykopli zazrak

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Gucik by mal koncit / citatelTrendu / 27.1.2012

      Gučík je naozaj na odstrel, nechápem čo ešte musí urobiť aby letel. Za jeho vedenia povyhadzal najlepších moderátorov, ktorí tou telkou žili (Dírer)! Nerozumiem tomu, prečo mlčí majiteľ, u mňa by to bola hodinovka!!!

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Gucik by mal koncit / fonzo / 27.1.2012

        To máš tak: Majiteľ vlastní práčku a dal ju do užívania užívateľovi. Prišlo zrnko piesku, ktoré mohlo spomaliť a až zničiť práčku. Tak čo urobí majiteľ? Káže užívateľovi vyčistiť a zrnko piesku vyhodiť. Čo na tom, že vďaka zrnku piesku sa práčka páčila obyvateľom domčeka, keď majiteľovi spôsobila spomalenie a až zastavenie tej kvóty čistého prádla? Obyvatelia majú čušať, hlavné slovo má majiteľ.
        Teda naopak: majiteľ nemlčí. Dal jasne najavo, kde je sever a čo/kto má ísť do preč.

  • Ohodnoťte príspevok !
    bluehen / 27.1.2012

    to moderovanie ze bolo nezvladnute? ta3 by malo naopak prepustit vsetkych moderatorov a nechat si tuto s bielikom, lebo jedini sa nenechaju politikmi dobehnut a spravne sa pytaju. takato moderatorka by sa zisla aj vacsim televiziam.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / No°commentator / 28.1.2012

      Nemyslím si, že Nora Mojsejová alebo Anna Belousovová sú kmotry s Kmotríkom !!!
      Anča je úbohá moderátorka, nevie, čo je faktoring a ide sa o tom hádať ... a ani prezumpcia neviny jej nič nehovorí ... keby tam bol Dzurinda, tak mu vlezie do "análu", predpokladám ... toto je profesionál ?
      Podľa mňa moderátor politickej relácie (a ešte k tomu predvolebnej) má byť nekompromisný, ale nestranný ... a hlavne pripravený na témy !!!
      Podľa mňa si mala počkať na vyjadrenia politika a až potom ho "chytiť za slovo", nie čerpať z pochybných zdrojov a hádať sa !!! Ale na to úbohá Anča nemá ... :(
      Niekedy sa mi páčil Krajcer, až kým nevstúpil do politiky ...
      Dnes je málo naozajstných "moderátorov", väčšina sa bojí a poslúcha svojich chlebodarcov ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Moderovanie alebo diskutovanie? / scareface / 27.1.2012

    Niektorí máte zjavne pomýlené moderovanie s diskutovaním. Moderátorka má a v takejto relácii aj musí klásť nepríjemné otázky, ale nesmie zasahovať do politických debát, poučovať diskutujúcich a prezentovať svoje osobné názory. A presne to Ghannamová robila!
    Pletiete si vaše osobné sympatie alebo antipatie s niektorými "politikmi", mne osobne je jedno koho moderátorka zotrela, nefandím žiadnej politickej strane, voliť nepôjdem, ale takéto "moderovanie" sa mi nezdá objektívne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Moderovanie alebo diskutovanie? / bluehen / 27.1.2012

      a precoze moderatorka nemoze moderovat a sucasne komunikovat svoj nazor - taky o ktorom sef vopred vie a zhoduje sa s povestou media ktore prezentuje?


      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Moderovanie alebo diskutovanie? / No°commentator / 28.1.2012

        A v tom je problém, ak médium má ten "správny" názor ... veď to mala byť prezentácia volebných programov ... alebo sa mýlim ?
        Aj v tom, že svetonázor moderátora musí byť "koherentný" s názorom majiteľa (práčky ?) ... ???
        Poznámka: Aký môže mať moderátorka názor na faktoring, keď nevie, o čom je reč ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Gučik klame / demokrace / 27.1.2012

    Šokovalo ma dnešné vyjadrenie Gučíka v Sme: že moderátorka nezvládla dve relácie!!! som študent masmedialky, kde ma Klub3 štúdio a motal som sa tam a videl som aky bol spokojny s prvou relaciou. Najprv ho vystresovalo, ze Fico zdúchol bez pozdravu nasraty, ale potom bol spokojny a popijali tam s ostatnymi politikmi. Ja byť tou Ghannamovu, tak ho normalne zažalujem, lebo takto kaziť reputaciu človeku, ktorý to zvladol bravurne a to aj to stádo štyroch koní, čo jej tam hodili. Takže ja to čitam celé tak, ze Fico bol nasraty na moderatorku, zavolal Kmotrikovi, ten Gučikovi a potom po spoločnej dohode v priamom prenose popravili vlastnú moderatorku. No absurdum. Po takej sledovanosti a po tom, čo v oboch reláciách totálen odhalila politikov. Škoda. Náš mediálny priestor mal šancu mať svojho Billa O Reillyho.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Gučik klame / No°commentator / 28.1.2012

      Možno máš pravdu, ja som totiž nevidel prvú reláciu, len druhú v archíve, ale sa to nedalo pozerať, Nora M. je známa svojou "papuľou", ale na to sa profesionál musí pripraviť, úbohá Anča to jednak podcenila (aspoň vo wikipédii si pozriem, čo je faktoring, alebo to zahrám inteligentnejšie), reagujem na to, čo povedal politik v priamom prenose (nebudem ho obviňovať z pochybných zdrojov) a ak nemá pravdu, tak mu vyvrátim jeho drísty, samozrejme, na to sa ale treba vopred poriadne pripraviť ... ani Dzurinda nie je svätý, ale sa stavím, že jemu by podliezala ... :(
      A.G. si pamätám ešte z Markízy a nebola mi sympatická ani vtedy, neviem, čím to je ... :)
      Toto u mňa nie je profesionál !!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ghannamová mala pravdu / ines / 28.1.2012

    Čítala som na sme jeden blog v ktorom jasne autorka preukázala, že Ghannamová mala pravdu s tými číslami o dávkach hmotnej núdze. Potvrdila, že dávku na školné a stravu v škole rodičia odkázaných detí a teda aj Rómov nedostávajú do ruky, ale ich dostáva škola. A cez stránku ministerstva práce som našla aj to číslo, ľudí, ktorí poberajú hmotnú núdzu: Ghannamová ho povedala presne. Vyše 372 tisíc ľudí. Ale našla som tam aj iné čísla, že z toho sú len 3% rodín so 4 a viac deťmi. Takže ďalšie potvrdenie toho, čo Ghannamová nazančila, že zďaleka to nie sú len Rómovia, čo tieto dávky čerpajú. Stojí tam jasne, že až 62% ľudí, čo túto dávku čerpajú su jednotlivci. Ale politici o tých číslach nič netušia a to chcú riešiť starosti ľudí. Myslím, že kolegovia z iných médií, Vargová, Puškárová, Jančkárová, Hríb a aj ostatní novinári by sa mali Ghannamovej verejne zastať: lebo je neprípustné, aby politici určovali, kto im môže klásť otázky. Zajtra sa to môže stať im.

  • Ohodnoťte príspevok !

    No fasa, takže náhradou za Ghannamovú má byť redaktorka ktorá bola hrdinka mečiarovho denníka a skončila ako súčasť skupinky kapustovcov na smetisku straníckych novinárov? Tak už mi jasné, prečo musela Ghannamová odísť. Asi nebola poslušná, tak ako Blanuška, keď Mečiar zavelil. Tu zavelí Gučík, čiže Kmotrík, čiže Fico. Vitajt v Klube 3. Patrí týmto pánom. Nie divákom. Odteraz NEPOZERÁM

  • Ohodnoťte príspevok !
    To nie je problem Ghannamovej / lukasII / 30.1.2012

    Ghannamovu si pamatam este zo SITA a STV ked robila politicke debaty. bolo naozaj z tych lepsich. tazko predpokladat, ze sa redaktor moze tak zhorsit ako pisu tu na webe. pozrel som si tu relaciu este raz v reprize. zakladnym problemom bola dramaturgia relacie, nie moderatorka. ta len doplatila na to, do coho ju navliekli. menit dramaturgiu relacie od casti k casti je neprofesionalne. to by mali na TA3 vediet.rovnako ocenujem, ze moderatorka sa postavila proti rasizmu. paci sa nam pocuvat, ako niekto hovori, ze romov treba poslat makat a nesetrit ich. ale to su populisticke slova, nie riesenie. ak si TA3 nahana cisla sledovanosti mojsejovou, tak nech sa pricleni k JOjke. spolu im to pojde efektivnejsie. ked stiahnu ghannamovu, ktora mozno urobila v tom chaose chyby, tak im zostanu priemerni, nemastni-neslani moderatori (s vynimkou bielika). respektive, v TA3 to bude ako v detskom zurnalistickom tabore kdesi na Orave.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vacsina ma pravdu!! / N°Problem / 30.1.2012

    Argument "mnohych negativnych ohlasov" je nepostacujuca podmienka na to, aby som v osobnom zivote zmenil postoj alebo dokonca moralne zasady. A. Ghannamova v prvom vysielani Klub3 viedla debatu standardne. Tym padom bola viacmenej obycajna a nicim nezaujimava. Prepol som...
    S prekvapenim som vsak odsledoval dalsiu cast. Take nieco tu nebolo. Konecne niekto dokazal vymoct v prevaznej casti otazok aj odpovede na otazky, alebo aspon naznak vole politika. Jasne, ze politici neodpovedaju priamo a vyhybaju sa konfrontaciam. Ale Ghannamova im to netolerovala a stale sa domahala odpovede a pripadne im trefne a strucne vysvetlila ake su moznosti odpovede. Samozrejme sa proti tomu buria, ved nechcu dat najavo co si skutocne myslia. Myslim, ze uplne zastupovala divaka, ktory chcel vediet presne to, co sa pytala moderatorka. Mame dost moderatorov, ktori sa pytaju to, co vieme, pripadne nepotrebujeme vediet. Ako inak si mozeme, my divaci (volici), vytvorit obraz, ak nepozname ich mysel? Pani "Damu podnikatelku" z vychodu mam istym sposobom rad, nakolko nazyva nebojacne veci tak, ako ich citi. Preco je problemom, ak niekto povie svoj nazor a zastupuje tym divakov s cielom vyprovokovat debatu a dozvediet sa viac?
    Mozem konstatovat, ze ak, by relacia mala pokracovanie v zapocatom inovativnom duchu moderatorky A. Ghannamovej, dozvedeli by sme sa aj cosi viac a prispelo by to aspon trocha k ozdraveniu vedomia spolocnosti.
    Nech zije nazor vacsiny!!!!

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Tak vobec to nie je samozrejmost ze reprezentaciu vysiela verejnopravna televizia. Ligu za premrstene sumy pochybujem ze bude niekedy rtvs vysielat....otazne je aku ten futbal dosahuje uroven a ci stoji za to statnej televizii minut...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk