Diskusia

Druhý súboj Talentmania vs. Česko Slovensko má talent tesný – rozdiel jeden percentný bod / Ivan Krasko / 06.09.2010

Obe talentové šou rástli, Markíza v 12-54 zdolala 40-percentnú hranicu. Joj bola v 12+ za ňou s rozdielom 40-tisíc ľudí. Prečítajte si kompletné výsledky.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Hlupy Hubar / 6.9.2010

    Jojke k dobrym cislam gratulujem, presne tymito cislami dokazuje ze je konkurencie schopna aj v takychto velkych projektoch, ale stale ma udivuje ze tolko divakov sleduje Talentmaniu na markize...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / vinco.perez / 7.9.2010

      preco? talentmania je podla mna ovela lepsia, taka uvolnejsia a je tam aj viac talentov, resp. sutaziacich. aj vtipnejsia porota. myslim ze cim dalej tym viac budu markize cisla rast a jojke padat. jojka vycerpa talenty a aj ludi prestane bavit pozerat sa na arogantneho slavika (a kto to vlastne je,??????????)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kvalita / freeman / 6.9.2010

    Opakujem nie som fanúšik tejto zábavy. Naposledy som niečo podobné pozeral v TV a to prvú Superstar na STV1. Ale priznávam ČSMT ma príjemne prekvapilo a baví. A ak to porovnám s TM tak je to ako porovnávať discoklub s dedinskou zábavou. Ale prečo a kde ten rozdiel v kvalite ? Môj názor je taký, že TM sa drží osvedčeného dramaturgického konceptu SuperStar. A podľa mňa tu nefunguje. Možno sú už Habera a Banášová opotrebovaný. V ČSMT je to zatiaľ perfektne zostrihané, dynamické, a ukazujú len best. Nič priemerné. Uvidíme. Pre mňa zatiaľ 2:0.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Kvalita / Mercury007 / 6.9.2010

      Súhlasím, napríklad zo včerajšieho dielu Česko Slovensko má talent by vedeli bez problémov vyskladať skoro dve semifinálové kolá, fakt klobúk dole pred niektorými ľuďmi. A to majú ešte pred sebou ďalšie divadelné kolá... ČSMT ako showka pôsobí cez moderátorov, porotcov, súťažiacich a divákov v divadlách ako jeden zohratý celok. Som zvedavý či si trúfne medialne.sk ísť do štvrtkového kritika a zhodnotí obe show :) (nemyslím tento týždeň, ale neskôr).

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Kvalita / Misho / 6.9.2010

      Markíza ukazuje tiež best, lenže oni lepšie nemajú, tak si musia vystačiť s týmto..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Puedo / consik / 6.9.2010

    Jednoznačne vedie u mna CS ma talent a to niesom jediny kto ma tento nazor

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vôbec neposúvali časom / Rasťo / 6.9.2010

    Citujem z článku: "Televízie tentoraz nehýbali ani s vysielacím časom. Talentmania štartovala približne o 20:05, Česko Slovensko má talent o päť minút neskôr. Jojka však aj šou ukončila neskôr, približne o 22:10, kým Markíza skončila o 22. hodine."

    Hm, podľa EPG a televízného programu na TXT a v printových médiách mal film na Markíze Let´s Dance začínať o 21:25 a na film na JOJke Cumlikátor o 21:30. Začínali viac než s 30 min. meškaním, takže o nejakom "nehýbaní s vysielacim časom" nestojí ani za zmienku :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vdaka za CT2... / 6.9.2010

    Este ze mame CT2, kde davali Rigoletta nazivo z Mantovy. Domingo, Grigolo, Novikova, dirigoval Zubin Mehta.
    Velka skoda ze divaci su u nas masirovany iba Talentmi, Kapormi a podobnym odpadom a jedno z vrcholnych kulturnych podujati roku nemali u nas moznost ani vidiet, ak nemali CT2, ORF, alebo ZDF ci podobne. Celkovo to bolo vysielane v 138 krajinach sveta! A kde bola STV? Naco si ju platime?

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Vdaka za CT2... / pinakl / 6.9.2010

      prvy inteligentny prispevok po niekokych mesiacoch! gratulujem

  • Ohodnoťte príspevok !
    Branislav123 / 6.9.2010

    Ktovie ako dopadla sledovanost v Cesku co sledoval cesky konzervativny divak ))))

  • Ohodnoťte príspevok !
    Misho / 6.9.2010

    Tak kto mi po včerajšku povie že TalentMania je lepšia tak to už fakt nepochopim..
    Jednoducho to sa už ani nedá porovnávať. ČSMT má laťku položenú tak vysoko, že Markiza na tú laťku ani nedovidí zospodu, tak je ďaleko...
    A sledovanosť.. JOJka si hodne hodne polepšila a myslím že bude ešte rásť a ten malinký rozdiel je úplne zanedbateľní, nakoľko JOJka ma pokrytie len nejak 83%, tak Markíza 98%. A to už nie je zanedbateľné. Takže ako bolo uvedené aj v tlačovke, JOJka bola sledovanejšia ak sa bralo do úvahy pokrytie.. Takže Markízu pozerali tí, čo nemajú JOJku a tí, čo majú jedno-gombíkový ovládač - tých ľutujem..
    A musím povedať že zatiaľ Markizáci s jedno-gombíkovým ovládačom dnes nejak stíchli, čakám na reakcie a kritiku z Vašej strany..

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / scarpone / 6.9.2010

      stale nechapem z coho maju fanusikovia tv joj komplexy..preco stale zosmiesnujete vyber divaka, ktory si vybral Talentmaniu? akym pravom si z neho robite srandu, ze maju jednogombikovy ovladac? preco jednoducho nepochopite, ze niekto si proste radsej pozrie Talentmaniu? O co vam ide? ved ten rozdiel je minimalny a mozu byt spokojne obe tv..to akoze kazdy divak na svk ma sledovat len programy tv joj a CS ma Talent? Talentmania je skor ludovejsia a robena skor takou zabavnou formou kdezto CS ma Talent ako licencovany projekt ma svoju vaznost..a obe sou si idu svojou cestou..a ked niekto chce sledovat Talentmaniu tak nech si ju sleduje..tak isto ten kto chce sledovat Talent. Takze ja pre zmenu lutujem tych, ktori stale maju tieto zbytocne narazky, ktore podla mna tv joj vobec nepotrebuje.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / Langers / 6.9.2010

        Absolútne súhlasím, scarpone. Zhrnul si to naozaj inteligentne. Jojkári by sa mohli už konečne spamätať a prestať šíriť demagógiu podľa ktorej je JOJ jediná zmysluplná televízia na Slovensku a všetko ostatné je odpad.

        Ja dávam prednosť Talentmanii pri ktorej sa dokážem lepšie zabaviť - ako na "netalentovaných" ľuďoch tak aj na výrokoch poroty.

  • Ohodnoťte príspevok !
    talentmania / marek11 / 6.9.2010

    Ja si myslim ze v kazdej sou su velmi dobre talenty ale pre mna je lepsia talentmania je to aj taka šou ČSMT nepaci sa my porota hlavne lucia bila to jej vrieskanie neznesiem talentmania ma tiez dobrych ucinkujucich ako aj ČSMT fandim talentmanii a hlavne HABERA je super to je najlepsi porotca na slovensku je to odbornik

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: talentmania / helencek / 6.9.2010

      koľko ľudí,toľko chutí,a preto tieto debaty obyčajného človeka,ktorý pozerá to čo ho proste zaujalo môže iba pobaviť,ja napr.čo sa týka seriálov dávam prednosť jojke,ale všetky tieto dokola opakujúce sa talentové súťaže by som nepozerala aj keby ich vysielal niekto z Venuše.Našťastie si môžem vybrať ,ale viem že sú na Slovensku miesta,kde táto možnosť chýba.Moja mama chyta v kopcoch len STV a Markízu,takže len toľko o možnosti prepínania.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Nebe a dudy / mc / 6.9.2010

    už podľa obsahu (alebo podľa času na obrazovke)
    Talent: talenty 70%, porota 20%, moderátori 10% ... presne podľa manuálu :-)
    Mánia: talenty 25%, porota 25%, kvázi moderátori 25%, mix predtočených a dotočených materiálov 25% ... improvizácia na grc :-(
    a vôbec neriešim ktorá televízia to vysiela

  • Ohodnoťte príspevok !
    nico_1 / 7.9.2010

    Neviem prečo niektorí (veľa) ľudí sleduje Markízu zo zvyku. Napr. mojich rodičov by na Jojku nikdy nenapadlo prepnúť ale boli oveľa viac spokojný s Talentom ako s Copymániou. Ja som jednoznačne za CS Talent.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / scarpone / 7.9.2010

      ja neviem preco zas ludia maju vo zvyku pisat prave toto..ludia maju slobodnu volu a mozu si pozriet co chcu..preco tu stale fanusikovia tv joj masiruju mienku na tomto fore v zmysle, ze vacsina ludi ma vo zvyku pozerat markizu..uz je to trapne..pondelkovy prime time ukazal, ze ludia maju slobodnu volu a pozreli si ten program, ktory ich zaujal.. t.j. panelak, profesionali a bohuzial otrepane reci pani mojsejovej :( proste tebe sa paci CS ma Talent a niekomu Talentmania..tak laskavo dovolte ludom sledovat aj programy na inej tv ako joj..je to uz hlupe pisat o zyvku..ja vlastne neviem co by ste chceli? vcera mala tv joj peknu sledovanost a CS ma Talent je tiez dobry..tak co este chcete a naco sa stale stazujete? preco vam je stale markiza trnom v oku? hm?

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / matho / 7.9.2010

        nie je to celkom tak, o tom pisal nico, keby rodicom neukazal talent, ktory sa im teraz paci viac, tak cumia na maniu doteraz ... ja som mal starku, ale stale len hovorila prepni na markizu, tyzden som ju cvicil na 5 proti 5 na jednotke a potom uz hovorila prepni na jednotku, lebo sa jej to zapasilo :) a rovnako s inymi programami, keby som jej neukazal, kukala by aj vatu alebo monoskop na markize, a samozrejme postu kazdu sobotu

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / scarpone / 7.9.2010

          ja si myslim, ze s tym monoskom je to trosku prehnane..ano v minulosti bol svk tv trh nastaveny tak, ze tu bola len stv a markiza..a nakolko od stv sa nemozu cakat zazraky lebo jej zavisla od vlady tak markiza bola jedina volba..ale dnes si divak moze vybrat a vysledky sledovanosti moc zatial markize nenahravaju, takze mi pride smiesne, ze aj napriek aktualnym vysledkom je markiza neustale napadana nazormi typu, ze by ludia pozerali jej program aj keby vysielala monoskop..tie casyy su uz prec..nastava obdobie vyrovnanych subojov..a prave preto nechapem preco ked chce niekto pozerat napr Talentmaniu tak je oznaceny za nenormalneho lebo podla fanusikov tv joj je CS ma Talent lepsi..

Rebríčky

Najnovší názor

Nechapem preco to zamykate!!!!! Uz od obedu je tato ista sprava na strakach strategia.sk, aj s ukazkou vizualu.....

UPC Direct Mediálne.sk sleduje televízie cez UPC Direct
Rádio FM MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk