Diskusia

Nižňanský a Dobiš: V STV je všetko OK. Tlak na nás je účelový a riadený, podávame trestné oznámenie / Tomáš Czwitkovics / 08.10.2008

Dobiš na obvinenia reagoval obvineniami: Bobocký sa pozná s manželom Šrámkovej, ktorý chcel získať celý dabing STV. Všetko dôležité, čo odznelo na dnešnej tlačovej konferencii. Pridané stanovisko STV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bad / 8.10.2008

    Bobocký - Šrámek pekná kombinácia, čo sa ešte dozvieme.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Jandro / 8.10.2008

    Dobiš nekomentoval náhodou niekedy na STV seriál F1?

    • Ohodnoťte príspevok !
      DivakPR / 8.10.2008

      Ano komentoval

  • Ohodnoťte príspevok !
    Fly / 8.10.2008

    Ked je teda v STV vsetko OK, na ktoru rit este potrebuju dalsiu dotaciu???? ZRUSIT!

  • Ohodnoťte príspevok !
    sue / 8.10.2008

    V STV sa naozaj nič nedeje, veď sa stačí pozrieť iba do spravodajstva a každému je jasné, že sa nič nedeje. Vôbec sa nedeje nič. Že za 2 mesiace odišlo šesť ľudí? Chugurian, Korecka, Čižmáriková, Thuma a moderátori Janda a Dubravský? Stale sa nič nedeje? To asi vedenie nepozerá správy, keď už ani nepozerá do svojich zmlúv. Takže ak to berieme len tak, tak naozaj sa v STV nič nedeje.

  • Ohodnoťte príspevok !
    balue / 8.10.2008

    Nie, vobec nic sa tam nedeje... Len odchadza jeden clovek za druhym... Arogancia zo strany Dobisa nema hranice, vracaju sa tam ludia, s nazormy z doby kamennej a dostavaju automaticky veduce pozicie... Cize tato televizia ide fakt "dobrym" smerom... A Dobis moze dalej tunelovat. Ved je udajne nominant SNS. Tak kto ho zrusi? Udajne velmi pomohol Niznanskemu dostat sa tam, kde je, preto ma neobmedzenu moc... Tato institucia najblizsich niekolko rokov nebude ani na pol ceste urovne ostatnych televizii. Je to o celkovom zmyslani zamestanancov a hlavne vedenia... Skoda, ze koncesionarske poplatky su povinne...

  • Ohodnoťte príspevok !
    balue / 8.10.2008

    Nie, vobec nic sa tam nedeje... Len odchadza jeden clovek za druhym... Arogancia zo strany Dobisa nema hranice, vracaju sa tam ludia, s nazormy z doby kamennej a dostavaju automaticky veduce pozicie... Cize tato televizia ide fakt "dobrym" smerom... A Dobis moze dalej tunelovat. Ved je udajne nominant SNS. Tak kto ho zrusi? Udajne velmi pomohol Niznanskemu dostat sa tam, kde je, preto ma neobmedzenu moc... Tato institucia najblizsich niekolko rokov nebude ani na pol ceste urovne ostatnych televizii. Je to o celkovom zmyslani zamestanancov a hlavne vedenia... Skoda, ze koncesionarske poplatky su povinne...

    • Ohodnoťte príspevok !
      daňovník / 10.10.2008

      Už v tomto období p. Dobiš nehovorí o svojej nominácii za SNS , ale za HZDS. Ktorá strana bude nasledovať, aby prekrývala jeho činnosť?

  • Ohodnoťte príspevok !
    domino / 8.10.2008

    Tak to je ale konflikt-ALE NIE Z STV-ALE BOBOCKÝ-TAK ON SA NÁM VOZIL NA MECEDESE OD ŠRÁMKA-A BOBOCKÝ následne zvoláva RADu kvôli odchodu Šrámkovej-Bobocký, do hája odstúp.Veď je tom jasné.Ešte bude veselo.

    Písal som že GRSTV nie je zasran od novín. Bol ticho-ale teraz pritvrdil.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Akagi / 8.10.2008

      Písal si, že nie je zasran od novín ale po dnešnom vystúpení sa prihlásil k hulvátsvu a arogancii Dobiša. Neveril som, ale po dnešku som len oči otváral. Dobiš klamal a Nižňanský namiesto toho, aby odpovedal na nepríjemné otázky, tak nechal klamať Dobiša a Baranovú. Tomu sa vraví odvaha... žiaden zasran od novín. Ale poondiaty komunista.... najlepšia bola jeho hláška: Zasadnutia rady sa nezmyselne vysielajú do celeého sveta... úplne sa vyfarbil. Hlavne ze v projekte mal ,,maximálne transparentne a hospodárne nakladanie s majetkom STV" Škoda, že sa tu nemôže nadávať, lebo teraz mi ostáva jedno slovo...orgán.

      • Ohodnoťte príspevok !
        domino / 9.10.2008

        Akagi-prečo na to pozeráš politicky. Poondiaty KOMUNISTI tu boli , sú a budú. Ako sú iní poondiati vyznávači iných politických názorov. TO NEZMENÍŠ. A opakujem-nie je to zasran od novín-a podľa mňa tento spor a reťaz Zárobkov-Šrámek-Šrámková-Bobocký-roztrhne. A o to ide.

        Tak Akagi-ako to je s tou transparentnosťou-Bobocký sa vozí na aute Šrámkovom, Šrámek sa živí zákazkami ktoré schvaluje vedenie STV kde sedí jeho manželka.

        Akagi-TOTO jE ČO. A toto Augustín, Kočíšek, a opodobvní medialni odborníci od programov Pc to nechcú vidieť. Božemôj tá dvojtvárnosť.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Gaben / 8.10.2008

    1. Pýtam sa, o aký únik dôverných ekonomických informácií a písomností sa jedná, pre STV neexistuje takýto pojem, je verejnoprávna, z tohto štatútu jej vyplýva, zverejňovať všetky svoje ekonomické (hospodárske) aktivity, činnosti, audity a atď. na požiadanie ľubovoľným občanom SR!!! a navyše v zákonnej lehote 30 dní (vonku v EÚ je zákon doplnený o povinnosť zverejňovať to prístupne na internete).

    2. Náš právny systém nepozná v skutočnosti spojenie "porušenie mlčanlivosti" pre zamestnanca okrem presne vymedzení v príslušnom zákone, iba jeden z týchto prípadov sa týka STV (informácia o náhradnom vysielacom pracovisku počas vojny alebo výnimočného stavu... ).

    • Ohodnoťte príspevok !
      Akagi / 8.10.2008

      opetujem smeja z inej diskusie :-) Vyborne... Gaben na sieste poschodie!!!!!!! Dúfam, že nesedíš na ôsmom :-)

      • Ohodnoťte príspevok !
        Gaben / 9.10.2008

        Možno už v kaviarni KAMERA... :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    matuss / 8.10.2008

    Myslím, že po všetkom tom, čo sa doteraz odohralo vo vnutri STV, je načase, aby sa začalo s procesom odvolania pána ústredného - Nižňanskeho a taktiež aj jeho komplica - Dobiša, po tomto všetkom, čo sa už konečne prevalilo, nemaju už ďalej čo hladať v STV. Rovnako dobre by bolo, keby sa o všetky tieto informacie, ktore su zverejnene tu na medialne.sk, začali zaujímať aj ďalšie médiá a hlavne tlač, pretože čím skôr sa to dostane uplne na verejnosť, tým rychlejšie si môže súčasný manažment STV zbaliť kufre.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Akagi / 8.10.2008

      Podla mojich info... zajtra bude v Pravde dost velky a tvrdy clanok o Niznanskom... ale bez zaruky.

      • Ohodnoťte príspevok !
        Bad / 8.10.2008

        Pekné ale mali by ste sa podpísať Bobocký presne jeho slová .... alebo niekto od Šrámekovcov ?

        A to sa nezastávam Nižňanského ale trošku objektivity nezaškodí, mňa tiež zaráža to požičané auto vy požičiate auto neznámemu človeku? Asi ťažko takže podľa mňa sú v tom všetci až po uši.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Gaben / 9.10.2008

      Preč by mal ísť Dobiš, a je smutné, že Nižňanský mu robí dobrovoľne komplica...

  • Ohodnoťte príspevok !
    moby fick / 8.10.2008

    Ako bývalý pracovník STV veľmi pozorne sledujem celú situáciu, ale nikde som sa nedočítal ktoré, resp. aké "citlivé ekonomické informácie" z STV unikli, kvôli ktorým chce Nižňanský podať trestné oznámenie.



    Možno mi to uniklo, ak ste to niekto postrehli dajte mi vedieť.Alebo tým myslel to, že sa verejne hovorí, že je neschopný a nekompetentný a STV v skutočnosti riadi Dobiš?

  • Ohodnoťte príspevok !
    nebag / 8.10.2008

    Odkedy je na cele Rady STV Bobocky a odkedy Rada STV zvolila Hrehu a Niznanskeho, z STV sa stala zumpa. To co v tychto dnoch predvadza Bobocky s Niznanskym a Dobisom je nadhernym prikladom toho, kam vedu zvasty o verejnopravnosti. Ozaj, kde je Landl, Skrucany, Markovic, Martinakova,Farkasovska,Popovic,Hryc a dalsi bojovnici z Verejnosti za verejnopravnost? Nemaju cas! Konecne zarabaju!

    • Ohodnoťte príspevok !
      Bad / 8.10.2008

      Už tam nie je R.R. ....... a fakt je že herci už naozaj neštrajkujú.

      • Ohodnoťte príspevok !
        nebag / 9.10.2008

        Takze teraz je to v poriadku. Fajn. Aspon vidiet, ze na prvom mieste su aj u hercov prachy.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Bad / 9.10.2008

          Padla ilúzia? Vždy boli .....

  • Ohodnoťte príspevok !
    domino / 9.10.2008

    Páni na mediálne_V POHODE. vidím to takto:

    1.Nech sa to v Rade vyčistí-a nech hlasujú o odvolaní GRSTV. Nech sa ukáže kto za koho kope. Osobne si nemyslím že GRSTV nepadne.

    2. Nepadne pre zásadný dôvod-Tak mimo skoro všetkých článkov sa dozvedám PREPOJENIE Šrámek-robí dabing alebo čo-nepodstatné čo PODSTATNÉ je že sa živí z našich poplatkov za niečo čo vyrába pre tých kde rozhoduje jehop manželka-MÁ MANŽELKU VO VRCHOLOVOM VEDNÍ STV-TAK TO JE SILA -A P O Z O R možno všetci z rady, novinári na medialne to vedia A SÚ TICHO.

    3. A takto prepojená Šrámková-je v pohode zamestnaná v STV a v pohode funguje POKIAL JEJ STV NESIAHNE na manželov BIZNIS-a v tom je na prekážku DOBIŠ-tak začnú proti nemu bojovať.

    4. Tak mimo sa dozviem-že Šrámek požičiava Bobockému Mercedes na dopravu na zasadnutia RADY.

    A TOTO NEBAG,ASKAGI,Matúš nevidíte. TO NENORMÁKLNE PREPOJENIE Šrámek-Šrámková-Bobiocký-zarábanie cez zákazky vo firme kde robí manželka a následné požičiavanie auta Bobockému. Ke´D toto nevidíte-je jasné-ste na tom nejak zainteresovaný.

    Akagi-A Pravda píše dnes len konštrukcie-ale podľa mňa vôbec nedôjde k žiadnemu navráteniu dotácie za STV3. Sú to v podstate hlúposti čo pravda píše-Ako už vždy.A je to článok akože v intenciách útokov na červeného GRSTV. Nič nové.

    A Pravde v zásade schválne uniká tá NENORMÁLNA PREPOJENOSŤ -Šrámek-Šrámková-Bobocký.

    A nie GRSTV by mal odstúpiť-NIE JE DOVOD. Dôvod na odstúpenie pre klientelizmus je u Bobockého.

    • Ohodnoťte príspevok !
      sykorka / 9.10.2008

      A ako do toho zapadá potom Kolevská? Problém je aj tak v inom: v archaickom riadení STV, ktorým sa nedajú zvládnuť súčasné nároky. Generálnemu sa to vymyká z rúk.

      Inak, čakám kedy tu niekto zavesí inkriminovaný otvorený list od nemenovaného redaktora, ktorý pobavil celú Mlynskú dolinu a ktorý si pán Dobiš nedá zarámovať.

      Skrátka jeden za osemnásť, druhý bez dvoch za dvadsať.

      • Ohodnoťte príspevok !
        domino / 9.10.2008

        Sýkorka-prosím všimni ako je Kolevská MIMO. Bojuje len Šrámková-je to fakt jasné-spolurozhodovala prihováraním za pre prácu pre exmanžela-možno za provízie. A dobiš asi na to šlapol-a BOL PROBLÉM.. A prečťítaj si čo robil Bobocký proti Dobišovi a potom ako sa vozil na aute od Šrámeka Bobocký.Je to TU. A ešte Bobocký čachroval z podpismi-Mercedes-Renault. TO JE KLIENETIZMUS. A biznis reťaz-Šrámek-Šrámeková-Bobocký.Videl som Bobockého na TA3-zničená tvár-tak je jemne posra.....A GRSTV v pohode.

        A na druhej strane-TU uverejnený list Bobockého-otázky na hospodárenie STV-na to má nárok.Ale presonálne veci-na to nárok nemá. A Bobocký zmenil názor-najprv sa chcel BAVIŤ o Kolevskej a Šrámkovej-teraz chce riešiť hospodárenie.

        A v tomto spore uvidíme-aký je schopný resp. neschopný manažer GRSTV-Tlak od lobistických skupín je obrovský.

        • Ohodnoťte príspevok !
          sykorka / 9.10.2008

          No, niekde som čítal, že Dobišova manželka je takisto zamestnaná v STV. Takže, to len potvrdzuje, že sú jeden ako druhý. Možno by malo platiť, že by manželia a rodinní príslušníci nemali byť zamestnaní vo verejnoprávnej firme - najmä ak sú vo vzťahu - nadriadený a podriadený. To sme opäť pri personalistike. V Bratislave je staršne veľa pracovných príležitostí, nemusia byť v jednej firme.

          Furt neviem, prečo Nižňanský vyrazil tú Kolevskú, ale asi pôjde o biznis, lebo tam je vraj zase Lipták, ktorý má vzťahy na produkčné skupiny... Preto už musel z STV raz odísť.

          Podľa mňa, posúvali sa zakázky, aj sa budú. Zaplatia to koncesionári, či ako sa nám teraz hovorí.

      • Ohodnoťte príspevok !
        moby fick / 16.10.2008

        Otvorený list riaditeľovi

        Vážený pán Mgr. Juraj Dobiš, Týmto oznamujem, že som sa rozhodol Vám darovať 8 tisíc slovenských korún. Dôvod ? Zrejme ich veľmi potrebujete. Dôkaz ? Inak, by ste mali uzatvorené povinné zákonné poistenie na vašom aute Mercedes Benz a nemuseli by ste teraz klamať poisťovňu, že ste do môjho auta 30.1.2008 v areáli STV nenarazili. Ako iste viete, videlo to viacero našich zamestnancov, vrátane vašej manželky a konateľky firmy Ormonde s r.o., na ktorú je auto, ktoré používate, napísané. Trochu má mrzí, že vo vrcholovom manažmente firmy, v ktorej pracujem, sedí taký nečestný človek ako ste Vy. Aj pre našich divákov a koncesionárov musí byť sklamaním, ak nečestný človek rozhoduje o celej výrobe významnej verejnoprávnej inštitúcie s vyše miliardovým rozpočtom. Začínam strácať aj posledné ilúzie, že STV čakajú lepšie časy. O vašej nečestnosti svedčí fakt, že v deň keď ste narazili do zaparkovaného vozidla, ste dokázali (síce bez pozerania sa do oči, čo vy nikdy nerobíte) klamať, že vami zavinenú nehodu ohlásite dobrovoľne na druhý deň, výmenou za odvolanie privolanej polície. Vtedy som samozrejme netušil, že sa polície chcete zbaviť, pretože nemáte zákonné poistenie, ktoré ste si urýchlene uzatvorili až na druhý deň. Zrejme ste sa na mne dlho zabávali, keď som uveril pani konateľke, že potvrdenie o poistke máte „niekde doma založené“. Ja som si však bol istý, že mi dávate sľub, nielen riaditeľa, ale predovšetkým chlapa. Je pre mňa preto zarážajúce, že dnes poisťovni tvrdíte, že nie ste si vedomý toho, že ste do môjho auta 30.1.2008 narazili. Pre vašu informáciu: ja som za jeho opravu zaplatil 5000 Sk,- spoluúčasť a o ďalších 3000 Sk.-, mi poisťovňa zvýšila poistné, keďže som využil svoju havarijnú poistku. Právnici a kolegovia mi radia, aby som na Vás dal trestné oznámenie za poškodenie cudzej veci a žiadal náhradu škody. Ja som sa ale rozhodol, že Vám tie peniaze radšej darujem. Nie preto, že sa Vás bojím, keďže ste riaditeľ a ja zamestnanec (to by som potom nepísal ani tento list), ale preto, že s človekom ako ste Vy sa nechcem stretávať viac ako je to nevyhnutné, teda aj na súdoch. Stačí, že Vás občas stretávam v televízii, čo mi rozhodne nepridáva na nálade. S pozdravom / meno máme k dispozícii /

        zverejnil Sanchez 16:45 dňa 14.4.2008

        www.blogger.com

    • Ohodnoťte príspevok !
      Gaben / 9.10.2008

      Domino, si úplne mimo. Dobiš má spoločnosti u manželky, ktoré robia dabing, pre neho je neprijateľné, aby sa o kšefty s niekym delil. Ďalej jedná sa o ex manžela K. Šrámka, takže žiadne rodinkárstvo zo strasny Šrámkovej... . Šrámková zo svojej pozície nemala možnosť prideľovať niekomu zakázky, navyše ak sa aj prihovárala za niekoho stranu, tak určite nie v predraženej podobe.

      • Ohodnoťte príspevok !
        Bad / 9.10.2008

        Gaben o spoločnosti, ktorá vyrába dabing a je v rukách Dobišovej ženy trochu pochybujem sú tam oveľa väčší dravci, ktorí mali suchotiny počas R.R. takže ak je v niečom namočený tak nie v týchto kruhoch ,tažko medzi seba niekoho pustia ,koláč nie je príliš veľký a dabing sa začal vyrábať aj v STV - Ba, BB, Košice. Čo sa týka výroby dabingu v externom prostredí , zlaté časy R.R. sú dávno preč - veď nikto neštrajkuje , najviac ma však zaráža Bobocký, ktorý sedel v rade počas R.R. a to že sa dabing vyrábal najviac v externom prostredí a za nemalé peniaze a v strašnej kvalite nekritizoval čo je za tým?

        • Ohodnoťte príspevok !
          Gaben / 9.10.2008

          Koláč nie je veľký, ale ako zástupca chránený SNS, si môže dovoliť z neho občas ukrojiť a naokok "legalizovať" tak niektoré svoje prijmy pred závistlivými susedmi, papiere na to bude mať žena...

          • Ohodnoťte príspevok !
            Bad / 9.10.2008

            Gaben môžeme začať od Materáka a skončíme pri Nižňanskom,štátne peniaze vždy lákali a lákať budú.

            ..... najlepší liek STV zrušiť ... iba súkromník si chráni svoj majetok pred rozkradaním.

            • Ohodnoťte príspevok !
              Gaben / 9.10.2008

              Malý súkromník si chráni... , poniektorí s pištolu, veľký súkromníci sa nechajú chrániť s peňazí všetkých daňovníkov. Čo je väčší zločin???

      • Ohodnoťte príspevok !
        domino / 9.10.2008

        Gaben-môj názor je že nie som mimo.Tvoj je iný. v poriadku. ja to mám len z médií. A úlohou tých akože novinárov-vraj psi demoktracie-zistiť-čo tí Šrámkovci tam robili. Gaben-a nehovor mi, že ak je ten Šrámek tak POMiMO TOHOTO BIZNISU-čo tam hladal, v tej STV-bol na pive alebo pozerali s Dobišom erotický film...nežartuj.A keš sa aj exmanťelia nestýkali-zase žartuješ-a to myslíš, nekomunikovali-vieš Elenka, mám tam biznis u Vás, pozri sa nato...A Elenka, či ako sa volá-je vo vedení STV.TO JE SILA.Lebo ináč by pán šrámek predával voňavky alebo vysávače a nepdnikal by v činnosti-kde mu možno helfne exmanželka. A že sa neboja títo Šrámkovci útočiť-no novodobá SR arogantná smotánkatrieda....A to namočenie Bobockého-je na smiech-tak ten indián sa prevážal VEREJNE na aute toho, kto tam po STV behal, cez biznis...Nemám slov.A hlavne že psi demokracie_Kočíšek,Augistín, Tomáš.C-vedeli o tomto a boli ticho.A čo blogár Malec-nevedel o týchto veciach.A že to neblogoval, ale hlavne že blogoval z kuchyne STV.Tak nie je žumpa že na čele STV je nejaký červený občan SR-čo Tu píše Nebag-ale akí sú nenormálne NEMORÁLNI Šrámková a Bobocký-ŽUMPA. GRSTV im nesiaha ani po päty-v amorálnosti.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Gaben / 9.10.2008

          Šrámek sa zvuku venuje omnoho dlhšie, ako Elenka (exmanželka) sa stala niekym vo vedení v STV, ktorá by mu mohla prihadzovať kšeftíky. Je normálne, že ak si niekto vybavuje kšeft, tak sa aj snáď s proťajškom stretne, aby si dohovorili podmienky (je mi len zvláštne, že zhruba pred rokom sa Celamko o tejto návšteve vyjadril, že so zbraňou v ruke, a Dobiš to tento týždeň nechtiac upresnil iba na, že mal pod zvrchníkom... ).

          • Ohodnoťte príspevok !
            domino / 9.10.2008

            Gaben-no v poriadku.Ale konanie Šrámkovcov má tieto REZERVY.1. Akonáhle sa stala Šrámková niekto v STV-mal náš Šrámek morálny a útočiaci na GRSTV cez manželku viac do STV nevkročiť-KONFLIKT ZÁUJMOV.

            2. Nemal tomu indiánovi Bobockému-čo sem môžem iné napísať- a ten indián Bobocký si nemal od človeka robiaceho biznis v STV a nejak napojeným cez svoju exmanželku na STV auto v žiadnom prípade požičať.KLIENTELIZMUS AKO BIČ.

            3. ako to len do seba všetko parádne zapadá.A ešte k tomu neustále aj neadekvátne útoky na GRSTV v médiách.

            4. Ako som písal pri Rybníčkovi-ten to chvílu ustál-potom ušiel--uvidíme aký je manažer robiaci pod stresom terajší GRSTV.Osobne si myslím-človek zo starej socialistickej školy to USTOJÍ.

            • Ohodnoťte príspevok !
              Gaben / 9.10.2008

              Bobocký Ti Domino jasne odpovedal, i Kamil kedysi pracoval v STV (ČST), odtiaľ sa aj poznajú. Tŕňom v oku Ti je to, čo napokon aj tak Kamil nezískal, napriek iba údajným možným pokusom ovplyvniť pridelenie zákazky jeho ex manželkou, ktorá na to priamy pokyn nemohla dať, nemala to v kompetencii, ale to, že Dobišová manželka a všetci jeho známi tie zákazky získavajú, že Dobiš má priamo vo svojej kompetencii takéto rozhodnutia aj s návrhom finančnej "odmeny", ktoré prekračovali výškou nad štandard, to Ťa neserie...

              • Ohodnoťte príspevok !
                domino / 9.10.2008

                nič ma neštve, ak to Dobiš-Dobišová získali podľa pravidiel-je to OK.Vybrali kompetentní týchto, a nie Šrámkovcov-niekto vždy vyhrá a prehrá.Hlavne aby to bolo podľa pravidiel.

                Prekvapuje ma biznis reťaz-Srámkovci a Bobocký.Lebo všetci traja boli zainteresovaný aby to vyhral Šrámek...ak to nevyhrali začína slovenský boj-Šrámková v pohode pracuje pre STV-potom útočí, Bobocký je skoro kamoš z GRSTV-potom ide odvolať Doobiša.A všetko-potom ako prehrali boj o zákazku.

                A k autu-to fakt potrebuje Bobocký, akurát z 30kamarátov osloviť človeka ktorý sa uchádza o zákazku...žartujež, že...mohol osloviť iných kamarátov ktorí predávajú vysávače. A mi je to jedno. Ale toto zaváňa klientelizmom ako bič.

                • Ohodnoťte príspevok !
                  Gaben / 14.10.2008

                  Tak podpis sám sebe je pre teba OK, nie je to konflikt záujmov a porušenie zákona o konkurzre, že rodinný príslušník nemôže byť navrhovateľ, prejednávateľ konkurzu a vlastne aj zamestnanec s finálnou kompetenciou odsúhlasiť a podpísať takúto zmluvu... !!!!!

                  Podľa teba je vinný taký navrhovateľ (Bobocký), ktorý nemá možnosť finálne odsúhlasiť a podpísať zakázku, serieš ma Domino...

  • Ohodnoťte príspevok !
    sovak / 9.10.2008

    Divák dobrý ! Čóveče ! Čo sa to robí ?! V STV nakrúcajú Jamesa Bonda ? Streľba /zatiaľ len slov - chvalabohu ! / ako

    v americkej gangsterke..unikajú informácie..unikajú ľudia..čo tak ešte komu uniká ?! Ozbrojená ochranka hruďou bráni vstup vyhodeným šéfkam, potom ich eskortujú na výsluch, a eskort aj z budovy k autu - tie sa majú ! Celebrity si svoj doprovod musia platiť. To musí byť film ! To nemôže byť život... za naše peniaze !!! Nie..to iste nie ! Film je to ! Byzoň ištenem : Výborná gangsterka..!...alebo...

    ...Kocúrkovo ?!

  • Ohodnoťte príspevok !
    daňovník / 10.10.2008

    Predovšetkým chcem ubezpečiť p.gen.riaditeľa Nižňanského, že môj názor nikto neovplyvňuje. Mám dosť svojich skúseností a znalostí, aby som mal svoj názor. STV mrhá svojimi kapacitami a veľkou váhou k tomu prispieva pán Dobiš, ktorý na svoje okolie je arogantným a do všetkých problémoch zasahuje bez znalosti a prospešnosti pre STV. Gen. riaditeľ o tomto vie, ale svojho dobrého priateľa chráni pred kritikou, miesto toho aby analyzoval realitu a prijal opatrenia. STV musí šetriť finančné prostriedky a pritom plniť závažné úlohy verejnoprávnej televízie. Dávam návrh zrušiť riaditeľstvo výroby a náplň presunúť do programu a techniky, čím by sa výrazne šetrili prostriedky a využívali sa plne kapacity STV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    sovak / 10.10.2008

    Máš právdu, daňovník...šak si ju platíš (tú pravdu).Skutočnosť je však iná. Treba oddelenie, kde sa múti voda. A na jeho čele musí stáť riaditeľ !..aby mal rešpekt a nikto mu do toho nekafral.Aby sa mohli peniažky presúvať a presúvať..presúvať...až napon celkom zmiznú ! Vieš, ty, milý dańovník, koľko treba riaditeľstiev kým zmiznú všetky tie miliony, čo chýbajú v Mlynskej doline ?!

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

To už naozaj neviem, prečo by som mal platiť za spravodajstvo, hlavne keď počas prečítania krátkej správy musím zavrieť 5 vyskakovacích okien. Aj kvalita správ je na nízkej úrovni (včera som kritizoval HN) a v podobnej kvalite nie je...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk