Diskusia

Exodus / belMondo / 26.03.2006

V TA3 nastal masový exodus. Čo si o tom myslite??

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 26.3.2006 Nedeľa

    Vraj už odišli takmer všetci. Samozrejme ich nahradili novi, vacsinou amateri. Je to dosť veľká hrôza.

  • Ohodnoťte príspevok !
    dany / 27.3.2006 Pondelok

    Je to viditelne uz niekolko tyzdnov. Vychod uz netaha Marika Adamova, v BA mam pocit, ze ostala len Oravcova.....Kusnirova na stazi?

    Fakt je,ze sa nieco deje.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 27.3.2006 Pondelok

    Jo, jo, nieco smrdi v state Danskom, povedal by Shakespeare a tazko povedat, ci by z toho tentokrat vznikla tragedia, alebo komedia.

    • Ohodnoťte príspevok !
      janik / 31.3.2006 Piatok

      A kto všetko odišiel?

  • Ohodnoťte príspevok !
    janik / 30.3.2006 Štvrtok

    Co ste mysleli tym hromadnym odchodom?

  • Ohodnoťte príspevok !
    gerilla / 30.3.2006 Štvrtok

    Janik, pozri stav pred Belfim a po Belfim.

    • Ohodnoťte príspevok !
      janik / 31.3.2006 Piatok

      Ti co sa na tychto strankach spominaju ze z TA3 odisli, tam niee su uz davno predtym ako sa vymenil riadtel.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 31.3.2006 Piatok

    Na ktorych strankach a kto ?!

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 31.3.2006 Piatok

    Janik, co ja viem, tak vsetci reporteri odisli, mam na mysli vsetci, co tam robili od zaciatku, plus aj ti, co tam robili dlhsie ako dva roky, ale pan riaditel Bohus sa vraj vyjadril, ze klicove osobnosti neodisli. Zrejme mu neprekaza, ze tam redakciu plnu elevov. No a historky o nich, to je na romna-:))

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 31.3.2006 Piatok

    Takze: Adamova, Goldirova, Mihockova, Novotna, Brada, Nicholsonova, Ziakova. Staci, nie??Otazne je, kam zavita po materskej Kachutova.

    • Ohodnoťte príspevok !
      janik / 31.3.2006 Piatok

      Nicholsonova aj Ziakova-Tettingerova tam su, aspon v Ludia na TA3. Adamova chcela robit v Blave u Buzu. Ale tie baby nove boli predtym v stv. Ci nie? Ale niektori tam boli slabi aj na zaciatku fungovania TA3. Co je pravdy na tom, ze sa tam vratil nejaky sef, ktoreho davno este Lengyel vyhodil?

  • Ohodnoťte príspevok !
    gerilla / 31.3.2006 Piatok

    No neviem, Lucia Nicholsonová dala výpoveď.

    Výpoveď dal teraz aj Baranovič.

    TA 3 nezabojovala oMáriu Adamovú, Odišiel aj editor Alexander Kopunec.Potom a Renáta Goldírová. Do Hospodárskych novín odišli Táňa Novotná ,Peter Turčík a Ivan Brada . Medzi parlamenných spravodajcov Slovenskej televízie mieri Eva Mihočková . Z TA 3 odišli alebo odchádzajú Peter Celec, Patrícia Šepitková, Olívia Trnkalová a Lucia Nicholsonová. Odchod vraj zvažujú aj Petr Bohuš a Monika Ščevovichová. Otázne je, či sa z Indie do TA 3 vráti aj Benita Tettingerová a z Anglicka Silvia Kušnírová.

    Dnes odšla z relamy aj Simona Fašungová.

    tecnikch ani nehovorím.

    Nestačí ?

    • Ohodnoťte príspevok !
      janik / 1.4.2006 Sobota

      Urcite to nie je take jednoduche, z kazdeho pracoviska odchadza konkretny clovek kvoli niecomu inemu a myslim, ze v TA3 to nie je inak. Niektori na lepsie, niektori pre sefov, ini sa citia neuznani, niektorych aj vyhodia. Ze by bola TA3 vynimkou - neverim.

  • Ohodnoťte príspevok !
    gerilla / 31.3.2006 Piatok

    To meno je geniálny Vladimír Mišauer.

    Ľudský problém- problém riadenia a medzľudských vzťahov.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Miro / 1.4.2006 Sobota

      Je to tak, ludia odchadzaju kvoli Misauerovi, vraj tam vytvoril take dusno, ze sa tam neda dychat. Spolu s Bohusom sa snazia likvidovat ta3 - aspon tak to tvrdia odchadzajuci. Ale zas novinari z inych medii sa nadejali, ze DULEZITA Mihockova pojde mimo branze, tak nech si ju uziju stv-ckari. Skoda tej ta3 moyzno sa ale spamataju a aspon misauera vymenia.

      • Ohodnoťte príspevok !
        belMondo / 1.4.2006 Sobota

        Dulezita mihockova by mala ist mimo brandze, to sa kto nadejal?Vsak ona je dost nadejna.Je to taka raketa, ale niekedy je aj v pohode.

      • Ohodnoťte príspevok !
        sykorka / 3.4.2006 Pondelok

        Tento pán je fakt veľmi deštrukčný... Zažil som ho - našťastie len asi dva mesiace. Čudné, kde sa zase vynoril! Možno sa ale poučí.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Milan / 31.3.2006 Piatok

    Vrati sa Kusnirova z Anglicka? Viete o tom nieco? A Ziakova z Indie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 1.4.2006 Sobota

    Ziakova sa vrati z Indie, ale nie do TA3.



    Nove baby vyhodili z STV pardon. Vsak kazdy musi niekde zacinat, o tom potom, ale ak su vsetci reporteri zaciatocnici, tak je to dost nakocku. A urcite je divne, ked zrazu vsetci odidu. Vacsinou ide o ludi, ktori budovali image znacky TA3.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Kamil / 1.4.2006 Sobota

      Kolegovia novinári DuleŽitU mihočkovú nemajú radi a vedia prečo. Ale tie nové baby v ta3 sú ozaj slabé - hlas, repá, všetko nulové a tá z toho Labyrintu to je otrasné, potom nejaká raková, cvancariogová, nadová strašné baby, z tých dobré reportérky nebudú nikdy.

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 1.4.2006 Sobota

    A preco? Ja co som ju zazil, bola vzdy v pohode. Len neviem, ci je spravne niekoho posudzovat pohdla toho ako sa sprava v krcme za barom, ha-ha

  • Ohodnoťte príspevok !
    dany / 2.4.2006 Nedeľa

    Ak by bolo sucasne vedenie TA3 schopne sebareflexie, tak by pochopili, ze nie je celkom v poriadku ak za necely rok odide z TV viac nez 60 ludi /zo vsetkych postov/.

    Vyroky typu: kazdy je nahraditelny, dost dobre v mediach, kde ide aj o kvalitu neplati.

    A prave kvalita je to, co sa z TA3 podla mna vytratilo.

    Skoda.

    Kinder moderatori, to asi nevytiahnu.

    A nove vedenie zrejma bolo tym hybnym cinitelom, ktory urychlil rozhodnutia niektorych ludi o odchode.

    Nie kazdy odchod je o vyssom plate.

    • Ohodnoťte príspevok !
      belMondo / 2.4.2006 Nedeľa

      60 ludi, to je dost vysoke cislo, nie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 2.4.2006 Nedeľa

    No popisali ste tu toho dost, Myslim si vsak, ze jedina - skutocne relevantna informacia - tu nezaznela. Doviedli zmeny TA3 k vyssej sledovanosti?

    • Ohodnoťte príspevok !
      belMondo / 2.4.2006 Nedeľa

      Doviedli?

      • Ohodnoťte príspevok !
        miso / 3.4.2006 Pondelok

        veru nedoviedli, ale nie je to "jedina skutocne relevantna otazka".

        • Ohodnoťte príspevok !
          bilek / 3.4.2006 Pondelok

          OK, položte ďalšiu...

          • Ohodnoťte príspevok !
            Miro / 8.4.2006 Sobota

            A nie je ten exodus okrem spominanych aj pre séfredaktora bohusa, ktory v auguste 2001 po štrajku ČT priiel z Ostravy do Prahy, nie zveladiť publicistiku, ale vyzametať televíziu. Jeden z mnohých príkladov - reportérovi Schmarczovi len za vyjadrenie názoru hrozil výpoveďou za porušenie pracovnej disciplíny. V novembri 2001 za jeho šéfovania 5 reportérov publicistickej relácie Fakta odišlo z ČT. Poslednou kvapkou bola zastavená reportáž o rade pre televizne vysielanie a medzinárodná arbitráž, ktorú ČR prehrala. šéf publicistiky Bohuš sa zachoval neférovo. Jeho vysvetlenia škoda uvádzať.

            • Ohodnoťte príspevok !
              belMondo / 10.4.2006 Pondelok

              Ano toto su spravy, ktore z Ciech prenikaju aj na Slovensko. Bohus je prosto zarucena metla kvalitnych ludi, lebo zrejme sam seba nezvlada. No jo!!

        • Ohodnoťte príspevok !
          miso / 3.4.2006 Pondelok

          relevantna otazka je, preco sa tak vela ludi v pomerne kratkom case rozhodlo pre odchod. Ponuky predsa ti ludia mali aj doteraz a viac razy ich odmietli. Nieco sa muselo v TA3 zmenit a nie je to len vysielacia struktura a novi ludia vo vedeni...pokial ja viem, tak je to najme atmosfera a nove chapanie vztahu podriadeny nadriadeny, ktory ma uz len malo z kolegiality panujucej v prvych rokoch TA3.

          • Ohodnoťte príspevok !
            bilek / 11.4.2006 Utorok

            Mily Miso, podla mojho nazoru bola "kolegialita panujuca v prvych rokoch TA3" trocha falosna. Entuziazmus ludi plynul najma z toho, ze sa rodilo nieco nove a ludia si mohli vyskusat nove polohy svojej prace. Po odchode Martina Lengyela a najma Zdenka Samala vsak nastupil na post sefredaktora nevyrazny a osobnostne poddimenzovany clovek, ktory si vytvoril debatny kruzok so svojimi oblubencami pri "garazovom popolniku", vniesol do vztahov a hierarchie v redakcii, ako aj do programovej struktury totalny chaos, nezvladol start Hlavnych sprav a nakoniec so sklopenymi usami odisiel do dejin. Nove vedenie redakcie samozrejme nemalo inu moznost ako "debatny kruzok od garazoveho popolniku" rozbit a stabilizovat programovu strukturu. To ci sa to podarilo podla mna ukazu parlamentne volby a kvalita z akou ich TA3 bude komunikovat divakom. Latka z roku 2002 je nasadena vysoko.

          • Ohodnoťte príspevok !
            bilek / 11.4.2006 Utorok

            Mily Miso, podla mojho nazoru bola "kolegialita panujuca v prvych rokoch TA3" trocha falosna. Entuziazmus ludi plynul najma z toho, ze sa rodilo nieco nove a ludia si mohli vyskusat nove polohy svojej prace. Po odchode Martina Lengyela a najma Zdenka Samala vsak nastupil na post sefredaktora nevyrazny a osobnostne poddimenzovany clovek, ktory si vytvoril debatny kruzok so svojimi oblubencami pri "garazovom popolniku", vniesol do vztahov a hierarchie v redakcii, ako aj do programovej struktury totalny chaos, nezvladol start Hlavnych sprav a nakoniec so sklopenymi usami odisiel do dejin. Nove vedenie redakcie samozrejme nemalo inu moznost ako "debatny kruzok od garazoveho popolniku" rozbit a stabilizovat programovu strukturu. To ci sa to podarilo podla mna ukazu parlamentne volby a kvalita z akou ich TA3 bude komunikovat divakom. Latka z roku 2002 je nasadena vysoko.

            • Ohodnoťte príspevok !
              belMondo / 11.4.2006 Utorok

              Bilek, radi si pockame na volby a nechame sa milo prekvapit. Je mozne, ze Teba som videl v piatok v Malecone s nejakou blondynou, zdala sa mi ako Kachutova?

              • Ohodnoťte príspevok !
                bilek / 11.4.2006 Utorok

                poslal som Ti sukromnu spravu...

              • Ohodnoťte príspevok !
                janik / 11.4.2006 Utorok

                Vazeny BelMondo, ty si urcite vyhodeny alebo externy pracovnik TA3, o nic sa nezujimas len o tuto televiziu a zaujimas sa iba o hluposti....

                • Ohodnoťte príspevok !
                  belMondo / 11.4.2006 Utorok

                  Janik, fakty Ta poprosim, toto je diskusia o Exoduse TA3. Teda o prudkom odchode jej zamestnancov, ak si si nevsimol. vdaka. A mozem Ta upokojit, nie som externy, ani vyhodeny zamestnanec (nepamatam si, ze by TA3 niekedy niekoho vyhodila).Dakujem, ze dalej budes fakticky.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 3.4.2006 Pondelok

    Myslim si, ze sa vsetci zhodneme na tom, ze je skoda, ze kvalita zacala klesat.

  • Ohodnoťte príspevok !
    pufo / 11.4.2006 Utorok

    A co na situaciu v TA3 hovoria majitelia? Nekupili predsa tv na to, aby to bola cierna diera ich penazi... A neziskali licenciu v CR na to, aby nevyuzili synergie dvoch stanic? Lenze ake prispevky sa zo Slovenska budu objavovat v programe ich ceskej spravodajskej tv? Same otazky a velmi dobre vyjadrenie hovorcu majitelov, ze novemu riaditelovi treba dat cas. Nuz tak zatial treba pozerat ine spravodajske kanaly, aby som prasknute potrubie na Mileticovej nevidel dva dni po sebe...

    • Ohodnoťte príspevok !
      belMondo / 11.4.2006 Utorok

      Bohus musi dostat cas, vsak uz je tam takmer rok, takze dajme mu cas....A co sa tyka prasknutia nejakeho potrubia, tak pardon, to je tak do Ruzinovskej TV. Je to fakt bieda. Este niektore dokumenty za nieco stoja a V politike a mozno Soubiz, ale to je vsjo.

  • Ohodnoťte príspevok !
    libor / 11.4.2006 Utorok

    Zaujimalo by ma, co na sucasnu TA3 hovori jej zakladatel Martin Lengyel. Spravodajskou TV sa uz totizto da nazvat len po prizmureni oci aj usi. Vobec sa necudujem, ze ludia, co chcu robit nieco poriadne, odchadzaju. A ani sa velmi necudujem, ze MIss "Belanyi-Palffy" sa vracia. Aspon moze tejto novej - coskoro bulvarnej - televizii dodavat pikosky o ich zahadnom manzelstve. Takto urcite coskoro tromfnu v bulvarnosti aj Novy Cas.

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 11.4.2006 Utorok

      Mily Libor, nazory Martina Lengyela na sucasnu TA3 su vseobecne zname z niekolkych rozhovorov publikovanych v masmediach. Mohli by ste prosim definovat pojem " robit nieco normalne"? Mate na mysli spravodajstvo Markizy ci STV, pripadne Hospodarske noviny, alebo Plus 7 dni? Asi celkom nepoznate pomery v mediach...

      Vas vysloveny predpoklad ohladne cinnosti Andrey (ked uz tak Mrs., alebo Lady Vy lingvista!!!) je neskutocne detinsky a hlupy. Ak by som si mal zasufovat na tejto vlne, tak by ma celkom zaujimalo ako

      "prizmurujete oci i USI"...:)

      • Ohodnoťte príspevok !
        bilek / 11.4.2006 Utorok

        vopred... pardon...

  • Ohodnoťte príspevok !
    libor / 11.4.2006 Utorok

    aha, no dakujem za poucenie, pan bilek. media sledujem, ale zial na nazory m. lengyela na SUCASNU Ta3 som nenatrafil, aj ked su podla vas vseobecne zname. sucasny exodus v ta3 je samozrejme nielen dosledkom zmenenej programovej struktury, ale aj dosledkom katastrofalnej personalnej politiky sucasneho riaditela. zase raz vyhravaju korupci nakloneni, ako vidno aj z coraz castejsie sa ozyvajucej kritiky ta3 z konfliktu zaujmov. nie kazdy je ochotny hrat tuto hru. nie kazdy je ochotny prizmurit oci (a zapchat si usi, ked vam metafory nevyhovuju), lebo je tu riziko, ze uplne oslepne....

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 11.4.2006 Utorok

      Mily Libor, ktoze to v TA3 vyhrava? Kto ma konflikt zaujmov? Sledovali ste "spravodajstvo Markizy" za Ruska, alebo "spravodajstvo STV za Pravdovej"? Ak ano, pochybujem pri hodnoteni TA3 o Vasej sudnosti. Co sa tyka Martinovych nazorov, tu je jeden za vsetky, neviem vsak ci Vam nieco povie... : Ako hodnotíte programové zmeny v TA 3?



      "Mne sa páči skôr myšlienka spravodajskej televízie, a nie ako široko programovej televízie. TA 3 sa týmito zmenami uchýlila k tomu, že toho spravodajstva ubudlo."

      P.S.

      Inak, ked primurujete oci, riziko oslepnutia sa zmensuje :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        janik / 24.4.2006 Pondelok

        Pre BelMonda, som nezavisly a teda nie som v obraze, tak sa pytam, pokracuje Exodus v TA3 alebo nie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 24.4.2006 Pondelok

    Ahoj Janik, to je fajn, ze si nezavisly-:)) Neviem ako Belmondo, ale co ja viem, tak nikto dalsi zatial nezahlasil odchod. Prichod Riso Direr z STV.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Miro / 25.4.2006 Utorok

      No Direr nie je ziadna vyhra. Ale pokial bude mat TA3 take redaktorky ako ta dnesna zenska so vstupmi z ministerstva zahranicia, ubrblana, ze ju sotva rozumiet a udychcana ako po poriadnej porcii cili papriky a k tomu s otazkou preco MZ uz v noci neinformovalo a s odpovedou, ze informovali uz vcera vecer, to spravodajskej TA3 divakov nepridalo. Preco beriete takych amateriov, kazia imidz vam vsetkym.

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 26.4.2006 Streda

    Lebo profici v takych podmienkach odmietali robit-:))

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 26.4.2006 Streda

      Mily Belmondo, sucasne podmienky v TA3 podla vsetkoho vobec neviete posudit a strielate od pasa. Mozem Vas ubezpecit, ze su standardnejsie ako napr. v STV, kde ludi nutia pracovat na zivnost a zmluvy im obnovuju po pol roku. Je mi luto, ze ste sa nechali ovplyvnit Vam blizkou osobou az natolko, ze bezhlavo a nepremyslene vyuzivate kazdu prilezitost na ociernovanie TA3.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 26.4.2006 Streda

    Bilek, ale odislo vela profikov, nie?

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 26.4.2006 Streda

      Ano. Z vsetkych medii odislo vela profikov. Alebo zmenili branzu, alebo sa zamestnali inde...

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 26.4.2006 Streda

    Bilek, Ty si kamarat, ale dobre vies, ze zrejme to nebude uplne normalne, ked cela redakcia zdvihne kotvy.

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 26.4.2006 Streda

      Iste, ale v tomto pripade neslo o celu redakciu, ale o jednotlivcov. Kazdy z nich mal iny dovod na odchod. Vacsinou vsak prisli o pohodlne pozicie, ktore mali za Celeca... Napriklad Hlavne spravy su teraz kvalitativne uplne o niecom inom, ako ked ich robila nasa kamoska, ze?

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 27.4.2006 Štvrtok

    Ktora kamoska? Lucia N? Hlavne spravy nie su len o moderatorovi. Ak sa ti viac paci matrioska, prosim...Naposledy som ich videla na Velku noc a bol to grc!!!!!Zacinalo sa to nejakou strelbou, potom nejaky vybuch, potom naucna encyklopedia, ako jednotlive krestanske cirkvi slavia velku noc. Potom to, ze nie vzdy mohli krestania slobodne oslavovat!!!!To bol normalne vrchol a potom som to prepla. A matrioska potom celu noc citala, ze evanjelicke bohosluzby!Inak sluzby bozie, takze asi taka je uroven...Neda sa to pozerat prepac. Ale teba pozeram rada-:))



    V redakcii zostali sami zaciatocnici...Priznaj to. Mozno okrem Barboraka a Linharta a Moniky Scevovichovej, ta je fakt dobra, podla mna a ma krasny hlas.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Perfekcionista / 5.6.2006 Pondelok

      Mia neblazni, fakt perfektna?

      hmmm. podla mna sa uci 10 rokov artikulovat a zrejme jej to este 10 rokov trvat bude. osobne nic proti nej nemam, ale asi si nepominas na reportaza na objednavku pre Gamatex a Volcovu v casoch krizy v Markize, ktore chrlila ako na beziacom páse pre Vlada Kríža.

      • Ohodnoťte príspevok !
        matusko / 5.6.2006 Pondelok

        Koho ste uciacim sa mysleli, p.perfekcionista?

        • Ohodnoťte príspevok !
          Perfekcionista / 6.6.2006 Utorok

          tu s tym krasnym hlasom

  • Ohodnoťte príspevok !
    janik / 27.4.2006 Štvrtok

    Mia ja sa nevyznam, ale vidi sa mi, ze prave Barborak a Linhart robia tie cirkevne veci. A Petrus je zaciatocnik, ved ten je v mediach uz dlho. Pozrel som ludi a mnohi z nich uz maju dost praxe.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 27.4.2006 Štvrtok

    Janik, je ine prax v mediach a je ine prax v televizii, ktora si vyzaduje nielen dobre pisanie, dobry hlas, ale aj prejav na kameru a kultivovany vzhlad. To mnohym chyba. Co sa slovenciny tyka, ta je katastrofalna. Mna to velmi mrzi, lebo mnoho ludi mi hovori, ze je to strasne, ze vela reoprterov je uplne v minuse. (Nie je totiz prax ako prax a mnohi maju sice prax, ale treba tiez vidiet, ze ako to skutocne bolo, lebo papier s CV vela znesie). Co sa Petka Petrusa tyka, ospravedlnujem sa, on je profik v mediach robi uz dlho. Linhart a Barborak uz robia dlho v TA3, tak su uz minimalne zaskoleni-:))



    Samozrejme su tam aj kvalitni ludia, ale vela kvalitnych nechalo vedenie odist s velmi arogantnou poznamkou a televizia jednoducho stratila tvar.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kamil / 27.4.2006 Štvrtok

    Naozaj pride Direr? BEZ URAZKY, ale ten v televizii strasi ludi, ma strasny pohlad a v stv mali divaci voci nemu vyhrady. On sam tiez nema sebareflexiu. To nie je nikto, kto by ta3 vyhovoril?

  • Ohodnoťte príspevok !
    kubik / 6.5.2006 Sobota

    chcem sa opytat kedy odišiel Gabor Grendel z TA3??

    Videl som ho už na Markíze! Škoda pre TA3!

    Až príliš veěa tvari sa zmenilo

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 6.5.2006 Sobota

      Gabor je v TVM od zaciatku maja. Ano je to skoda. Aj pre neho.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 6.5.2006 Sobota

    Tak to si nemyslim...

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 7.5.2006 Nedeľa

    Robila si niekedy v tom dome blaznov? To by mali davat nazivo! Markiza je mikrosvet. Gaborov "makro"-svet je trocha vacsi a on to sam skor alebo neskor pochopi..:)

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 8.5.2006 Pondelok

    Otazkou zostava, ktory mikrosvet riadia vacsi blbci!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 9.5.2006 Utorok

    "Nur selten kommt was besseres" povedal jeden mudry pan...

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 9.5.2006 Utorok

    No ja, das Leben kann nicht immer pink sein-:))

  • Ohodnoťte príspevok !
    bee / 17.5.2006 Streda

    No snad ho v tom mikrosvete nebudu nutit, aby si namiesto PN "uzival" dovolenku ;-) taketo praktiky sa tusim v inych mediach nenosia....

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 17.5.2006 Streda

    Ja dufam, ze ho nebudu nutit do spolocneho hopsania na Silvestra....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kamil / 17.5.2006 Streda

    Tá v živom vstupe z vlády čo čítala skoro 5 minút body jej rokovania, to nebola amatérka, ale ANTIREDAKTORKA - 1. má rečovú vadu - brble

    2. chudera nemá ani potuchy a nikdy ani nebude mať o obsahu, v Ekonomike o 12.hod. ďalší taký hlas, ktorý v médiach nemá čo hľadať. A predtým ten arogante delikventsky vyzerajúci plešúň v repríze témy- asi sú všetci traja nejakí známi vedenia, ALE prijímať takých ľudí do televízie je poriadne potknutie. Musel som prepínať, to sa skutočne nedalo nielenže pozerať, ale ani počúvať.

    • Ohodnoťte príspevok !
      mia / 18.5.2006 Štvrtok

      Kamil, tak ta antiredaktorka, to je dost mozne, ale neviem. Ale ak je rec o Teme dna, tak Riso Direr mozno nie je pekny ako obrazok, ale myslim, ze je velmi dobry redaktor. Ma prehlad aj dlhorocnu prax. To mu treba nechat.

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 17.5.2006 Streda

    Mily Kamil, na ake stanice ste prepinali? Na STV s regionalnym spravodajstvom, na Markizu s telenovelou, alebo na JOJku s dalsou telenovelou?

  • Ohodnoťte príspevok !
    freeman007 / 19.5.2006 Piatok

    Keď v TA3 hovorili, že po vynovení ich televíziu takmer nespoznáme ( Otvárame nové témy, relácie... bla bla bla) tak mi to pripomínalo ten nový začiatok pred niekoľkými rokmi v STV.

    A stále je to o ničom. :-((

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 20.5.2006 Sobota

    Tak vsak nespoznali sme, no ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miro / 20.5.2006 Sobota

    Mia, veď ten Dírer má prax v médiach 3 roky, a ak bol taký dobrý, prečo STV siahla po Závodskom a nedal príležitosť práve jemu? Podľa webu ta3. To čo robil pre Twist, to robí hocikto. Nemám nič proti 4-percentným, ale z neho mám pocit ako z devianta. Nemusí byť krásny, ale mal by mať príjemno-dôveryhodný výzor. A tých báb antiredaktoriek je v TA3 viac. Nemikrofonické hlasy tam vládnu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 21.5.2006 Nedeľa

    Miro, 3 roky to je dost nie? Ale myslim, ze ma mozno uz aj 5 rokov odrobenych. Neberiem Ti Tvoj nazor, aj podla mna si na neho na obraze treba zvyknut, ale mne sa zda sikovny a hoci Temu nepozeram pravidelne, to co som videla s nim, sa mi pacilo. V kazdom pripade, mne sa paci.



    • Ohodnoťte príspevok !
      lorelei / 22.5.2006 Pondelok

      Súhlasím. Náhodou je zlatý, robí to celkom zaujímavo a snaží sa. Deviantne na mňa pôsobia skôr poniektoré "core" ksichtíky z iných TV.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Kamil / 22.5.2006 Pondelok

      Ten plešatý je dírer? Na mediálnych vypisoval ako Easy Rider, rýpal do TA3, do svojich šéfov v STV- to nie je dobrá vizitka, je to nabubrelý krivák, a to som nevedel, že patrí k 4-percentným. 3 roky to nie je prax. Larry King mal skoro 50-tku, keď dostal príležitosť v CNN, Václav Moravec makal 12 rokov redaktorsky, kým sa dostal do ČT. Mali tam radšej dať Bielika.

      • Ohodnoťte príspevok !
        mia / 22.5.2006 Pondelok

        Kamil, podla mna by si sa mal vyjadrit priamo k jeho vykonu a nie k tomu, ku komu patri, ci nepatri!!!A ak si si nevsimol, tak na Slovensku sa vek novinarov pohybuje hlboko pod 50. Takze ak by sme sa mali riadit Kingom, tak tu nema kto robit-:)) Zial

        • Ohodnoťte príspevok !
          janik / 23.5.2006 Utorok

          To ale neznamena ze diskusie maju robit ludia s tromi rokmi praxe. A nie je v poziadavkach na moderatorov prijemny vzhlad?

          • Ohodnoťte príspevok !
            mia / 23.5.2006 Utorok

            Prosim Ta, odkial mas tie tri roky praxe?? A definuj mi prijemny vzhlad. Pre mna ma Riso zaujimavy vzhlad a navyse aj prijemny. Prosto to robi dobre. Vie reagovat, argumentovat, ma prehlad. A ver mi, ze niekedy mozes mat aj 20-rocnu prax, ked na to nemas, tak smola. On na to podla mna ma. A ma urcite dlhsiu prax ako 3 roky....

      • Ohodnoťte príspevok !
        Piki / 23.5.2006 Utorok

        Mój zlatý ! ..a chren ješ ?

        • Ohodnoťte príspevok !
          mia / 23.5.2006 Utorok

          ??????????????????????????????????????????????????­?????????????????????????

          • Ohodnoťte príspevok !
            Piki / 24.5.2006 Streda

            ..a čo už sa dá napísať na také bombastické odhalenia ?



  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 22.5.2006 Pondelok

    Co blbnes, Easy Rider som ja a nie Dírer !

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 25.5.2006 Štvrtok

    Pocul niekto o tom, ze z TA3 sa chystaju odist dalsi ludia? Vraj Svagerkova - Tema dna.

  • Ohodnoťte príspevok !
    gerilla / 25.5.2006 Štvrtok

    Svagerkova odchadza

  • Ohodnoťte príspevok !
    Rachel / 25.5.2006 Štvrtok

    Vraj dala vypoved aj Kusnirova.

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 25.5.2006 Štvrtok

    Tak to ma podrz. A co Oravcova? To sa dost cudujem, ze toto nikomu nevadi.

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 25.5.2006 Štvrtok

    Mily Belmondo, fluktuacia redaktorov, moderatorov, ale aj technikov, reziserov a inych pracovnikov je v medialnej branzi uplne normalna vec. Ludia odchadzaju aj z JOJky (Hajduova) z STV (Para), z Markizy (Procko) atd. Ini zasa prichadzaju vid Belanyova, Mikolasova atd. Ak niekomu ponuknu viac penazi vo "velkej" TV, tak TA3 nema velmi vela moznosti ako taku ponuku prekonat. POlitika velkych TV je pritom jasna - vykupit vsetky potencionalne talenty a utopit ich vo vlastnom marazme. Vasa zaujatost a potreba komentovat TA3 iba negativne je takmer paranoicka. Ak mate taku strasnu potrebu komentovat personalistiku v mediach zamestnajte sa v Novom Case. Uz tam pracuje Vas oblubeny Peter Celec. P.S. Drzte sa sam...

    P.S.2 Mam otazku. Ste zena alebo muz?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Rachel / 25.5.2006 Štvrtok

    To co sa deje v TA3 je prirodzena fluktuacia?

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 25.5.2006 Štvrtok

    Nie. Je to fluktuacia. Taka ako vsade inde... Slovicko "prirodzena" ste si tam pridali Vy...

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 25.5.2006 Štvrtok

    Nie. Je to fluktuacia. Taka ako vsade inde... Slovicko "prirodzena" ste si tam pridali Vy...

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 25.5.2006 Štvrtok

    Nie. Je to fluktuacia. Taka ako vsade inde... Slovicko "prirodzena" ste si tam pridali Vy...

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 25.5.2006 Štvrtok

    Nie. Je to fluktuacia. Taka ako vsade inde... Slovicko "prirodzena" ste si tam pridali Vy...

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 25.5.2006 Štvrtok

    Nie. Je to fluktuacia. Taka ako vsade inde... Slovicko "prirodzena" ste si tam pridali Vy...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 25.5.2006 Štvrtok

    No, to je potom ale epidemia fluktuacie. Kusnirova dala sociopatovi vypoved preco ? Pre lepsiu ponuku, alebo preto, ze je sociopat ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 25.5.2006 Štvrtok

    Mily Easy Rider, obavam sa, ze Kusnirova to Vam ani mne na nos nezavesi. Ona vsak urcite vie co robi. Raz uz vypoved hodila na stol Celecovi. Ten sa s toho posr.l a odvtedy robil, co jej na ociach videl. Vychodniarky su vychodniarky. Na volby este asi zostane...

    • Ohodnoťte príspevok !
      belMondo / 25.5.2006 Štvrtok

      Trochu jednoduche vysvetlenie, nemyslite? A budte vecnejsi, na vase hlupe narazky nemam chut.

      Vraj odchadza aj Oravcova. Ale zrejme naozaj len vramci beznej fluktuacie, no jasne.

      • Ohodnoťte príspevok !
        bilek / 26.5.2006 Piatok

        Mily Belmondo, v podstate mam dojem, ze polozite otazku a potom si na nu sam odpovedate. Asi ste teda zena...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Starý Pes / 26.5.2006 Piatok

    Milý Bílek, nič v zlom, ale načo si zbytočne obtierate hubu o Celeca? Viete sám, že váas chcel dať dole z obrazu. Jednoducho sa tam nehodíte, to má pravdu. Máte zlý, zastretý, nepríjemný hlas a ani vizáž nie je vhodná na obraz. Len mnohí ľudia nedokážu pochopiť, že sa proste pred kameru nehodia.

    Apropos je ok ak obhajujete exodus z TA3, aj keĎ je to neobhájiteľné, pretože každému zdravo mysliacemu človeku musí byť jasné, že televízia sa zo spravodajskej TV rúti ktovie kam....takže o prirodzenej fluktuácii sa radšej už nebavme, nemá to zmysel.

    • Ohodnoťte príspevok !
      janik / 26.5.2006 Piatok

      Poucte nas, kto ma vizaz a hlas na obrazovku a aj ine predpoklady- Janda, Bajanik, Ondrus, Sarnovsky, Zitny, Svajda, Oravova, Majeska, Hajdu, Kmotrikova, Sinkovicova, Zavodsky, Direr, Celec, Sedlacek atd.? Odkial viete o tych vypovediach, ked su ti ludia este vzdy v ta3? Tak ako to vidim zvonku - v inych televiziach oproti ta3 vyrobit jedno repo do vecernych sprav denne ci obden je je to lazo-plazo. A kto vie kto je ten odidenec z Joj do Markizy - Turcok?

      • Ohodnoťte príspevok !
        belMondo / 26.5.2006 Piatok

        Mily Janik, existuje nieco ako vypovedna lehota. Takze preto su ti ludia este v TA3, hoci uz dali vypoved. A navyse, asi si chcu este uzit volby.

        • Ohodnoťte príspevok !
          janik / 26.5.2006 Piatok

          Pytal som sa odkial viete kto a kedy dava vypoved? A nie na zakonnik prace.

        • Ohodnoťte príspevok !
          bilek / 26.5.2006 Piatok

          Mily Belmondo, "uzivat si volby" moze len velmi primitivny novinar. Profesional sa na ne pripravuje dlhodobo a povazuje ich za vrchol svojej cinnosti.

          • Ohodnoťte príspevok !
            belMondo / 26.5.2006 Piatok

            Ano a po dlhodobej priprave si ich uzije.

            • Ohodnoťte príspevok !
              bilek / 26.5.2006 Piatok

              No dobre, mila pani.

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 26.5.2006 Piatok

      1. Mily Stary pes, priatelia ma volaju Bilek a nie Bílek - to preto, aby si ma nemylili s tym vynikajucim ceskym futbalistom...:) a mam tvar, pripadne usta, to preto, ze nie som zvieratko.

      2. To, ze ma chcel dat Celec dole z obrazu a nedal, svedci o tom aka to bola "novinarska a veduca osobnost". Mimochodom jeho "uroven" sa teraz naplno prejavuje na jeho novom posobisku.

      3. No a co sa tyka mojho hlasu a vizaze, mozem Vam povedat, ze som so sebou spokojny aj ked viem, ze je co zlepsovat.

      4. Opakujem, ze slovne spojenie "prirodzena fluktuacia" ste pouzili Vy a Easy Rider. Nie ja. Ja tvrdim, ze je to fluktuacia ako vsade inde.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Starý Pes / 26.5.2006 Piatok

    Sorry, nič osobné milý Bilek proti Vám...!

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 26.5.2006 Piatok

      Nie. Tak preco sa ospravedlnujete?

  • Ohodnoťte príspevok !
    janik / 26.5.2006 Piatok

    Chybaju mi tam aspon kazdu celu hodinu bezne spravy. Ale kazdu polhodinu mozu byt aj magaziny ci reprizy. Tam je mozno chyba, ale pokial v TA3 vyrobia denne len zo Slovenska skoro 30 reportazi, je to oproti inym TV rozdiel. A myslim, ze i objektivnych. Asi ste si nepozreli vecerny Svet plus, Bielik to robi dobre. Napr. tu Ciernu horu, mal robit aj v teme dna, ten zas som zabudol meno je velmi agresivny.

  • Ohodnoťte príspevok !
    janik / 26.5.2006 Piatok

    Nesedi mi v tej teme dna ten novy moderator.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 26.5.2006 Piatok

    Povedal som iba , ze "epidemia fluktuacie."

    Inak- teraz vraj leti v TA 3 sutaz- KTO OSTANE POSLEDNY, ZHASNE.

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 26.5.2006 Piatok

    Mily Easy Rider - fakt? - že som o tom nic nepocul...

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 27.5.2006 Sobota

    Nerozumiem, preco sa tu natahujete o slovicka. Normalne diskutujte!!



    To co je v TA3 nie je normalna fluktuacia, aspon podla mna.



    @Janik

    Novy moderator Ti sediet nemusi, ale skus povedat dovod preco.



    @Easy

    Neprovokuj-:))







    • Ohodnoťte príspevok !
      matusko / 31.5.2006 Streda

      Mila Mia - co tak spravit analyzu vykonov a relacii, ste z medii, lebo vsetkych poznate, tak sa o to pokuste. Aj zensky pohlad je dolezity. Dakujem.

      • Ohodnoťte príspevok !
        mia / 31.5.2006 Streda

        MIly Matusko, upresni svoje zadanie a ja sa mozem pokusit dat moj nazor na to.

        • Ohodnoťte príspevok !
          matusko / 2.6.2006 Piatok

          No myslel som tie publicisticke pekne porade Cierny,Penazenka,Firmy, Labyrint,Tema,Soubiznis,Portret,atd........... Mne sa niektore z nich zdaju slabe. Niektore z nich maju v obsahu nieco ine ako v nazve. atd. Dakujem.

          • Ohodnoťte príspevok !
            mia / 3.6.2006 Sobota

            Tak z toho sa viem trochu vyjadrit k Teme, ale ostatne veci som este nevidela, lebo ak pozeram TAš, tak spravodajstvo, ale od isteho casu pozeram tuto TV minimalne. A este mam nazor aj na Cierneho Petra, kt. som videla parkrat, lebo ide v dobrom case. Takze si to premyslim a hodim sem svoju "analyzu", oki?

            • Ohodnoťte príspevok !
              matusko / 5.6.2006 Pondelok

              Mia, neozvali ste sa, vzdali ste to hodnotenie? Cakam.

              • Ohodnoťte príspevok !
                mia / 11.6.2006 Nedeľa

                Matusko, takze hodnotenie pre Teba. Je to moj nazor a budem sa ho snazit podlozit argumentami, aby som sa nikoho nedotkla. Takze:



                Cierny Peter - reportaze su na urovni porovnatelnej s ostatnymi sk televiziami. Niekedy nieco vyskoci ako nadpriemerne, ale inak ide o uplne beznu publicistiku. Obcas sa mi zdaju temy trochu nezaujímavé, resp. neprehladne podane (rozne ulievanie penazi na uradoch a pod.).

                Moderator: KATASTROFA!!!Sugestivny pohlad v tmavom studiu vyzera ako cernognaznik, ktory v pravidelnom ttrojstvrtovom rytme strieda pohlad do kamery. Je to take rusive, ze sa to neda pozerat. Navyse ma stale rovnaky oblek a strieda dve koslele!!!Trapas. A tiez si nemyslim, ze by sa nenasiel v TA3 slovensky moderator minimalne tak dobry. Navyse je smiesne, ak moderator figuruje aj v reportazach ako respondent (pri kauze, ktora riesila istu politicku stranu v konflikte s TA3 sa vyjadroval k problemu ako riaditel spravodajstva)



                Tema dna - moderatori: Pacia sa mi obaja, mam ich rada aj ako ludi, ale vazim si ich aj ako profesionalov. Samozrejme zalezi od temy, niekedy je zvladnuta lepsie, niekedy horsie. Dramaturgiu kazdej relacie by mal robit reporter, ktory sa danej teme venuje. Podla mojich informacii si moderator robi aj redaktora aj dramaturga a to je na jednu osobu privela.



                V politike: moderatorky sa mi pacia a len na okraj, su to spravne baby-:)) Niekedy sa mozno Silvia tvari zbytocne prisne-:)) Tiez zalezi od temy, niekedy je pre divaka pritazlivejsia, niekedy menej. Moderatorky vsak odvadzaju standardne velmi dobru pracu. Navyse si treba uvedomit, ze studio, v ktorom pracuju je otrasne a velmi tazko s v nom robi diskusna relacia.



                Svet +: moderator sa mi paci, lebo je to chalan, ktory ma prehlad. Snad pre neskory vysielaci cas mi v relacii chybaju zaujimavy hostia. Niekedy, ak sa deje velka udalost by som ju mozno viedla monotematicky a snazila by som sa urobit na danu temu viacere analyticke reportaze, do ktorych by som oslovila zaujimavych odbornikov. Tu bude zrejme problem v nedostatku ludi...



                Ostatne relacie vobec nesledujem. Videla som parkrat uryvok z Portretu, ale strnula moderatorka a absolutne nevhodne prostredie ma nijako neuputali.



                Zvykla som tam este sledovat dokumenty. Najviac sa mi pacili GEO dokumenty, lebo neboli to nejake stariny a potom este dokumenty cestopisne. Teraz im asi zmenili vysielaci cas, lebo na ne nenarazam, ked prepinam telku.



                Tolko moja analyza Matusko, ak Ta este nieco zaujima, tak sa ozvi.



                PS: Analyza je na objednavku Matuska, akekolvek protinazory si samozrejme rada precitam-:))

            • Ohodnoťte príspevok !
              Miro / 7.6.2006 Streda

              Vysvetlite mi preco jeden tyzden sledovanost stupa a dalsi klesa. Niektore veci su tam velmi slabe, napriklad ten soubiznis to je nevydarená zmes vsetkeho mozneho, najhorsie su tie hudobne veci, kecy muzikantov pospajane s klipom a tie filmove este horsie posplietane s ukazkami filmov. Stredoskolsky student by to urobil lepsie. Ale mozno ma ta3 volne listky do kin. Niektore relacie sa mi zdaju velmi dobre. A chyba mi viac sprav.repo.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 27.5.2006 Sobota

    No, chcel som iba rozvirit stojate vody slovenskeho soubiznisu - :))

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 28.5.2006 Nedeľa

    :) NOooo, esteze "Mama" Mia prisla domov a poupratovala...

    • Ohodnoťte príspevok !
      mia / 28.5.2006 Nedeľa

      Bilko, klidek, ide mi o to, aby sa vecne diskutovalo. A propos, dostala sa ku mne taka info, ze pride do TA3 Katka Vitkova z RAdia Express, vies o tom nieco?

      • Ohodnoťte príspevok !
        bilek / 28.5.2006 Nedeľa

        Nepocul som o tom, ale som velmi zvedavy, ci to budu miestni myslitelia hodnotit ako "neprirodzenu fluktuaciu".

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kamil / 30.5.2006 Utorok

    No to by ste s tou Vitkou nevyhrali..... Novinarska obec vam to potvrdi.

    • Ohodnoťte príspevok !
      matusko / 5.6.2006 Pondelok

      Myslim ze ta3 na hru byvalych expressefov a terajsich markizasefov nenaleti a takych predajnych amaterov nebude brat.

  • Ohodnoťte príspevok !
    pepo / 9.6.2006 Piatok

    myslim si, ze odchod znamych ludi z obrazovky nie je pre televiziu to najhorsie.

    nedavno sa mi prihodila mila vec. jeden moj znamy, zhodou okolnosti z televizie ta3 sa mi postazoval...

    prave na novych kolegov a ich nevedomost. novy redaktor sedel v strizni a udajne vobec netusil co by tam mal robit a preco. vsetko mu pekne vysvetlil strihac. dokonca aj to ako nacitat komentare do reportaze a co by v nich malo byt.... to je co povedat, ked niekto robi novinarcinu a netusi o tom nic. aj pre to si myslim, ze odchod znamych tvari nie je taka tragedia, ako keby to zabalili technici. teda v takom mnozstve. a moj znamy hned navodil aj priebeh strihania reportaze v takomto pripade: " v strizni by sedeli dvaja, co by nevedeli preco tam su..." takto to aspon niekto zachrani. a ten novinar sa postupom casu nauci robit reportaze... snad.

    koniec pride, ked to zabalia tachnici. zurnalistov vychovavaju skoly niekolko desiatok rocne. nie kazdy je dobry, ale komu zalezi dnes na kvalite????

    no je malo ludi co vedia robit s kamerou a inou technikou. a hlavne ti, co to vedia dobre, sa spravodajstvu na mile vyhybaju.... takze podla mna je pre tuto televiziu nebezpecnejsi masovy odliv ludi z techniky ako reporterov....

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 9.6.2006 Piatok

    Mne sa v soubize lubia najma veci z divadla, ktore robi korecka, ale niekedy sa zadari aj tym filmovym veciam. Tie hudobne su moc kecy od veci a vzdy tam bachnu nejaky mimo klip. Dobry grc je este aj to zahranicie, ktore uz clovek videl na vsetkych ostatnych telkach. Ale celkovo mi tato relacia az tak nevadi. Listky maju volne urcite, vsak preto robia tolko filmov, he

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Najnovší názor

tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....

Vaše fóra