Diskusia

Markíza uplatnila novú legislatívu o reklamných brejkoch / p4tolog / 18.01.2010

Markíza od dnes vysiela cez seriály dva reklamné brejky dokonca rozdelila aj Dva a pol chlapa čo pred tím nemohla ale zrušila reklamu medzi filmami.

  • Ohodnoťte príspevok !
    p4tolog / 18.1.2010 Pondelok

    Oprava už nie sú dva ale aj tri brejky cez seriál !

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Peter / 19.1.2010 Utorok

      Podľa mňa klesne ešte viac. Veď to nie je možné. 40 minútový seriál rozdelí na 4 časti, a dokopy to ide hodinu. Fujtajbl.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Reagujem / 19.1.2010 Utorok

      Som neuveriteľne šťastný že Markíza nie je v DVB-T a tým pádom ju nechytím a nemusím sa tohto šialenstva zúčastňovať. Keď si len predstavím ako som kedysi vždy len tak námatkovo skúšal prepnúť a vždy tam bola nejaká reklama alebo nejaká starina. Teraz sa cítim ako vták, voľný, nikým neobmedzovaný, už si tu pakáreň neviem ani predstaviť. Skúste sa aj vy odzávistlieť od tej potvory.

  • Ohodnoťte príspevok !
    MMMccc / 19.1.2010 Utorok

    zo slovenskom to ide dolu vodou, všetko po vzore ameriky dokonca už aj naše zdravotníctvo sa začína podobať na americkú realitu (ako v dokumente sicko) čo je podľa mňa ta najhoršia skutočnosť

  • Ohodnoťte príspevok !
    dks / 19.1.2010 Utorok

    je to des! ale ked uz, tak normalne, lenze sudruhovia si zjavne naschval nevsimaju, ze serial ma miesta priamo urcene na vlozenie reklamy. ale nie, oni to urvu kamkolvek. zeby si presne strazili cas, aby tam toho mohli dat co najviac?
    druha vec je, ze nemaju reklamy zadanej nekonecne, takze logicky by tie bloky mali byt kratsie, ak ich je viac?
    ano, v amerike je sitcom preruseny 2x. u nas doteraz vobec, teraz raz. ale tu nie je amerika. toto ludia nebudu mat radi. i ked to, ze nas to stve, nie je dolezite, doleziti su peoplemetristi a kym oni davaju cisla, ake davaju, tak nemam iluzie (tzn kym to nezacnu prepinat kvoli reklame)...
    no a posledna vec je, ze ono su reklamy a reklamy a toto, co tu momentalne bezi je katastrofa, stale to iste dookola, vsetko sedive bez napadu. uz je to len o sampone, liekoch na chripku, drogeria a kozmetika + samozrejme operator, auta a sem tam nejaka banka a poistovna. a to v MAXimalne nudnom prevedeni.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kasyk / 19.1.2010 Utorok

    To vážne sú tri reklamy v seriáli? A jeden brejk v sitcome? Choré... A koľko brejkov je počas filmu?

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Peter / 19.1.2010 Utorok

      Možno aj šesť, ak nie viac.

  • Ohodnoťte príspevok !
    MiaT248 / 19.1.2010 Utorok

    vcera som to prvykrat zazila pri Mentalistovi a myslela som ze sa mi sniva. Televiziu asi fakt netreba pozerat. Aj tak mas v seriali milion reklam a nakoniec ti este zaverecnu scenu odstrihnu. Ved naco ti je koniec. Strielat ich, bandu jednu vsivavu! vobec si divaka nevazia hovada sproste

  • Ohodnoťte príspevok !
    misoMT / 19.1.2010 Utorok

    ja som myslel ze ten televizor asi vihodim z okna. 3 reklamy do 40 minutoveho serialu. Po mentalistovy som chcel pozerat kliniku Grace na jednotke, ale vdaka reklamam na markize som polovicu nevidel.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Peter / 19.1.2010 Utorok

      TV Markíza = líder (ale v prúde reklám, sem - tam prerušený 10-minútovou časťou nejakého filmu alebo seriálu).

  • Ohodnoťte príspevok !
    laický pohľad / x-sk / 19.1.2010 Utorok

    milí laici - diváci, možno, že vám sa to zdá hlúpe, ale, bohužiaľ, ide len o to, že náš Zákon o vysielaní a retranzmissi bol ešte donedávna ako z doby kamennej a teraz sa len novelizoval tak, ako už mal vyzerať dávno... reklama možno otravuje, avšak len vďaka nej sa môžete pozerať práve na toho Mentalistu a spol.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: laický pohľad / Reagujem / 19.1.2010 Utorok

      nesúhlasím, palec dole.......

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: laický pohľad / Laco / 19.1.2010 Utorok

      Čiastočne súhlasím. Otázkou však je, koľko brejkov unesie divák bez toho, aby sa poriadne nasr*l...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: laický pohľad / Pablo / 21.1.2010 Štvrtok

        Keď sa poriadne naserie, prepne kanál a keď veľa ľudí prepne, televízia prestane zaraďovať také množstvo reklám, aby neprišla o sledovanosť. Kým nikto neprepína, je všetko ok.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: laický pohľad / pinakl / 21.1.2010 Štvrtok

          mnozstvo reklam je to iste, iba mnozstvo breakov sa zvysilo a zaroven sa skratili ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    reklama / 16romantik / 19.1.2010 Utorok

    Markiza, len využíva možnosti, ktoré nový zákon umožňuje. Ešte davno pred markizou a novou davali na RTL ci PRO7 dva reklamne brejky v jednom 40 min. dielku. Pamatam, ze aj prima pred vianocami struhla do priateľov reklamu. Je to trend a zbytočne sa diviť. Kung fu killer išiel v nedelu o 20:00 a trval do 23:00 a bola tam tušim jedna reklama max. dve. za cele 3 hodiny. Ale najlepsie je pozerať o 3:00 rano, Sklenene peklo išlo v celku až do rana.

  • Ohodnoťte príspevok !
    metajet / 19.1.2010 Utorok

    mne by tie reklamy ani tak moc nevadili, keby boli správne umiestnené (nie uprostred dialógu) a keby netrvala každá päť minút, ale menej. Treba však povedať, že Markíza už dlhšie dáva pri filme jednu reklamu.. takisto keď chodia dve časti po sebe - dohromady tri hodiny, boli iba dve reklamy, ktoré nemali ani 12 minút dohromady... ktovie ako to bude teraz vyzerať.

  • Ohodnoťte príspevok !
    p4tolog / 21.1.2010 Štvrtok

    Je to všetko pekné čo ste tu napísali ale Markíza ide na to celkom zaujímavo aj ja som pozeral v pondelok Mentalistu tiaž ma trošku naštvali tri reklamy ktoré však boli kratšie čiže Markíza si minula reklamy cez úspešnejší produkt po ňom nešla reklama ako to už teraz robí a v 112 do jedenástej hodiny brejk nešiel.
    Iný príklad dnes t.j. streda som si stopol reklamy cez kobru 11 inak nechápem prečo ide 11 séria keď skončila 8 ale to som odskočil takže som si ich stopol a boli dlhé 4min to sa celkom dá vydržať narozdiel od Joj cez CSI:MIAMI dala len jednu reklamy dlhú 9min a 30sekúnd pri ktorej som bohužiaľ zaspal takže kto je vrahom neviem.
    Ja osobne by som navrhol dve reklamy po 6min na začiatku a pred koncom.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Reagujem / 21.1.2010 Štvrtok

      ....Ja osobne by som navrhol dve reklamy po 6min na začiatku a pred koncom....

      A ja osobne by som navrhol osem reklám pred začiatkom a dvanásť reklám po skončení. Časovo by tým mohli zaplniť celodenný zisk a v tom prípade by už reklamy počas dňa nemuseli vysielať.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / p4tolog / 22.1.2010 Piatok

        ty si ako sprostý tebe sa nič nepáči najlepšie keby nebola tv ani internet normálny človek pochopí že aj TV majú svoje výdavky a hlavne že každý chce zarobiť keby si bol na ich mieste robil by si to isté!!!!

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / Reagujem / 22.1.2010 Piatok

          Mám Ti na to aj odpovedať?

  • Ohodnoťte príspevok !
    DOMA / tippy / 21.1.2010 Štvrtok

    No moja stará sleduje tú českú ... seriál pred siedmou a tvdila mi, že tam boli až 4 reklamy. No to snáď nie... Seriál má 42 minút...

Najnovší názor

ze na Slovensku taku porovnatelnu strategiu nikto nema.

Vaše fóra