Diskusia

Týždňovka: Prečo pozeráte Tisíc a jednu noc? Prečo??? / Bohumil Stejskal / 17.01.2011

• Dali by ste si Trojku?
• Pozor na Latináka v chladničke
• Erika v Pošte pre Teba?!
• Poznáte Falšíka?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Tisic a jedna noc / rakos / 17.1.2011

    Nechapem, ze tato telenovela moze mat taku obrovsku sledovanost v prime-time. Bol som zvedavy a tak som si ju v piatok pustil ako podmaz. A stale nechapem... Mnoho pazasi, kde je trapne ticho, vela kriku pre nic a tony afektu. Ale moja teta to doslova zrala (rovnako ako Postu pre teba a Modre z neba). Sto ludi, sto chuti. Pre mna je to nedokorenene a presolene.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Binbir Gece / buri / 17.1.2011

    Taky jsem byl zvědavý na tento produkt,kterému předcházela pověst nejsledovanější telenovely nejenom v domácím Turecku, ale i v dalších státech jižní Evropy - Rumunsku, Bulharsku či Chorvatsku (kde je seriál vysílán na RTL TV každý den od Po-Čtv ve 20.00 hodin). Ještě jsem si říkal, že se museli v Markíze zbláznit - nasadit v dnešní době telenovelu na primetime. Ale po prvních dvou dílech jsem pochopil....je to telenovela jak bič. Nechybí tam vůbec nic : hlavní dějová linka (o krásné architektce Šeherezádě a jejím malém nemocném synkovi, který potřebuje na operaci spoustu peněz a řešení, jakým hrdinka nakonec hotovost získá) je pečlivě rozvrstvována dalšími vyprávěními o ostatních postavách příběhu, k tomu patřičné emoce - vášeň, city, vazby na rodinu, intriky, navíc vše okořeněno pro nás exotickými exteriéry včetně luxusu a bohatství,a v neposlední řadě vhodně vybraní herečtí protagonisté, u kterých si mohou všichni přijít na své (nejenom ženy, ale i chlapi). Jestli nic jiného, tak už kvůli nim je ta telenovela koukatelná. Jistě...děj je tak řídký,klidně by se vešel do deseti, možná dvaceti epizod (a ne 90). Ale je to vlastně pohádka na pokračování, a hlavně televizní produkt ušitý tou správnou jehlou, u kterého si mnozí odpočinou. Ne každému se na Slovensku bude líbit, že jej TV Markíza bude vysílat téměř každý den. Ale vůbec mě to nepřekvapuje, každý večer milionová sledovanost je víc než luxusní a vytvoří solidní náběh pro sledovanost dalších pořadů, z čehož asi bude těžit zpravodajská relace Noční televizní noviny, případně Adela show. Tak to dneska holt chodí, vytřískat z toho, co jde..... a na maximum. Nemluvě o tom, že JOJka tento "januárový" zápas úplně vzdala...tak co mají dělat diváci Paneláku? :-)

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Binbir Gece / Martika / 17.1.2011

      Súhlasím s tebou a ešte by som pridala, že Jojka prešvihla čas, v ktorom mohla prebrať divákov Markíze. Čakaním na lepší reklamný čas (polovica februára), si oslabila svoju pozíciu. Markíza využila programové vákuum, ktoré bolo vo všetkých telkách a nasadila seriál, ktorý je na lepšej úrovni ako doterajšie telenovely. Ja som ho mala len ako kulisu pri PC a ak by niečo išlo na JOJke, tak by som Markízu určite nemala zapnutú, lebo po skončení Monka, Mentalistu a Odloženého prípadu, sa nemám na čo pozerať ...
      Ale musím povedať, že tento seriál ma zaujal. Dôvod rozviedol Buri, tak sa nebudem opakovať. Fenomén týchto telenoviel je v tom, že aj keď viete, že je to brak, že Vám to ide na nervy, že si uvedomujete, že strácate čas a že sa hanbíte, že to vôbec pozeráte, aj tak chcete vedieť ako to skončilo. A to bez ohľadu na to, či ste mladí, starí, s ukončeným základným alebo vysokoškolským vzdelaním. Je to len zvedavosť a otázka času.
      A tak teraz ma bude zaujímať, že ak Jojka skončí všetky tie reprízy, v ktorých sa už asi nikto nevyzná v hlavnom prime time a začne vysielať Panelák, či sa vrátia naspäť všetci diváci, na ktorých sa po sviatkoch doslova vykašlala - aj keď FleshForward, Klamári a Vtierka Castle ma potešili, je to málo ...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Binbir Gece / Palo222 / 17.1.2011

        Nezovseobecnuj. Mna teda fakt nezaujima ako to skonci. Nijak to neobohacuje moj zivot. Je to strasny odpad, nepozaratelny brak ktory ma rozculi a nastve. Po zhliadnuti 5 minut som schopny zavrazdit rezisera aj s polkou stabu.
        Je to vymyvanie mozgov a lutujem kazdeho kto ma nutkavu potrebu, tak ako ty, pozerat nieco take.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: Binbir Gece / mario2 / 18.1.2011

          si veľmi nešťastný, nenávistný a zadubený človek

          nikdy by som takýto nechcel byť

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: Binbir Gece / Palo222 / 19.1.2011

            LOL a to si z coho usudil? Zo 4 viet? Vobec ma nepoznas. To ze dokazem este rozoznat co ma hodnotu a co je odpad este neznamena ze som nestastny alebo nenavistny.

  • Ohodnoťte príspevok !
    trafick / 17.1.2011

    Tak, milý Bohumil, touto týždńovku a hlavne Tvojou otázkou si u mňa pochoval akékoľvek ilúzie o objektivite tvojej a tejto stránky ako takej.
    pripadá mi to ako decko, ktoré sa trucovito pýta, že prečo sa nejaké iné dieťa nehrá s ním, ale s dakým iným.
    Štýlom: prečo, prečo pozeráte Markízu a nie ....( domysli si alebo dopíš ), alebo: ako môže milión divákov pozerať niečo také
    Holt, asi sa im to páči.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / puma / 18.1.2011

      absolutne ste nepochopili podstatu tejto tyzdnovky...
      ak sa vam zda neobjektivna cela tato stranka a tuzite po objektivite, kliknite inam a neobvinujte ludi z niecoho, o com nemate ani paru...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / mario2 / 18.1.2011

        a vy ste snáď piedestálom pravdy?

  • Ohodnoťte príspevok !
    mario2 / 17.1.2011

    viete, ono je to tak, keď diváci na jednu stranu televízii pomôžu, na druhú stranu jej urobili medvediu službu - stále sa síce ozývajú hlasy že "kedy už bude konečne ordináciááá???", ale na druhej strane sa čoraz častejšie stretávam s tým že "ordinácia nejde? chvalabohu, toto je lepšie a krajšie"... ale to som odbehol od toho, na čo sa pýtate

    narozdiel od diskutujúceho predo mnou nemôžem tvrdiť, že dej tejto "telenovely" (hoci to telenovela nie je, resp. niečo ako telenovela sa z nej stalo až po jej skončení v Turecku) je riedky, pretože je v ňom všetko, čo treba a v takom prípade by sme rozhodne museli povedať, že dej Ordinácie a, prepáčte, duplovane Paneláku, je redší ako čistá voda

    ja vôbec nechápem to čudovanie sa nad úspechom - čo hádam boli niekedy akčné, mysteriózne a rôzne iné seriály sledovanejšie a početnejšie ako presladená romantika? neboli nikdy

    je to oddych, je to relax, prostredie exotického turecka a honosných interiérov takisto láka, nehovoriac o tom, že príbehy 1000 a 1 Noci musia byť u nás akosi všeobecne obľúbené, keď sme jedna z mála krajín, ktorá sa dočkala ich luxusného pozláteného vydanie, však? a ten námet tam jasne je vidieť - najmä hlavný hrdina hrá výborne

    aby sme len nechválili - na tom seriály sú bohužiaľ jasne vidieť jeho nedostatky - pasáže, kde sa nič nedeje, úplne zbytočné zvuky ako cinkanie príborov, zvuk krokov, veľmi zlé kulisy nemocnice... lenže to tuctového diváka nezaujíma, či bohužiaľ, tak to už neviem, pretože potom by museli medzi odpadom skončiť aj všetky naše seriály...

    no, tak si z mojej odpovede vyberte čo chcete...

    a ešte nekoniec: to, že ste naposledy videli Esmeraldu v 1999tom ešte neznamená, že latinskoamerické telenovely zamrzli a odvtedy sa nikam neposunuli, možno by bolo fajn nemyslieť si, že len Panelák je vrcholom seriálovej tvorby

    pekný deň

  • Ohodnoťte príspevok !
    radowan / 17.1.2011

    Denis, ten Latinak dostal aj mna...neviem, koho to bol napad, ale takto si urobit srandu zo seba, to je fakt genialne... :)) I ked este originalnejsie by to asi bolo s Dedem :)

    Tajomstvo uspechu 1000 a 1 noci by zaujimalo aj mna. Ja na rozdiel od teba, chvalabohu nie som bloger, takze sa nemusim nutit kuknut ani jednu cast :) Ale v com tkvie tajomstvo takej obrovskej sledovanosti, to veru chcem vediet. Svokra, ktora to pozera, spominala, ze dej sa vlecie pomaly, cize ten serial nesie znaky klasickej juhoamerickej telenovely, ale odlisnosti tam musia byt. Ked zistis, daj vediet... :)

    PS: Autorova otazka nie je myslena ako utok na 1000 a 1 noc a ani na Markizu. Kto ju tak pochopil, asi trpi paranojou...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / mario2 / 17.1.2011

      a kto ju tak nepochopil, trpí riťovlezectvom :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / radowan / 17.1.2011

        a kto pochopi tvoj prispevok, trpi asi lobotomiou :)

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / mario2 / 18.1.2011

          kto pochopí všetky tvoje, zomrie od negativizmu

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / trafick / 17.1.2011

      Táto moja "paranoja" nevychádza iba z tejto týždňovky :-).

  • Ohodnoťte príspevok !
    place123 / 17.1.2011

    Ja túto telenovelu nesledujem, takže nebudem hodnotiť dej, ale na druhej strane je prirodzené keď to diváci pozerajú a hlavne vedia, že koľko to má dielov a kedy bude záver tak ich to zrejme láka ako sa to celé skončí. Lebo napr. pri Ordinácii diváci nevedia, kedy bude záver tak tým pádom seriál dejovo začal strácať na zaujímavosti a každú sezónu tam už menia postavy, lebo tvorcovia nevedia čo vymyslieť a nechce sa im asi rozmýšľať, zároveň je ťažké dlhé roky ťahať jeden seriál, kde nie je určené kedy sa to presne skončí. Ja osobne určite dávam viac prednosť slovenskej tvorbe a našim hercom, ale naši tvorcovia seriálov by si proste mali aj vedieť uvedomovať isté hranice a hlavne rozmýšľať nad zaujímavosťou príbehu nových TV projektov a vedieť určiť úvod, jadro a hlavne záver a nie len ťahať jeden seriál donekonečna kým to neomrzí hercov a potom aj divákov.

  • Ohodnoťte príspevok !
    x-sk / 17.1.2011

    ja viem, ono sa to ťažko dá prehltnúť, že "supiš" kriminálky na jojke poráža "dajaká podradná telenovela z turecka"

    nehromaďte v sebe toľko žlče, lebo dostanete záchvat...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Athina123 / 17.1.2011

      x-sk, a ktoré "supiš" kriminálky na jojke poráža? Veď ani s jednou kriminálkou sa nevysiela v tom istom čase: FF v pondelok po 22:00 h, Castle v utorok po 22 - 23:00 h, Klamári vo štvrtok po 22 - 23:00 h. Až teraz v stredu pôjdu naraz kriminálky a ten turecký zázrak. A mimochodom, CSI Miami, Kosti a CSI Las Vegas sú reprízy, opakujem reprízy, takže ani jedna premiéra ani jednej kriminálky sa momentálne na JOJ nevysiela. Ono to bude asi preto, že JOJ už všetky premiéry svojich kriminálok odvysielala -teda celé série - skôr ako napr. Nemci, Česi, atď, , tie premiéry, ktoré bežia v USA, sú len na začiatku svojich sérií, takže? Takže uvidíme v stredu. A kľudne nech to pozerá viac divákov ako seriály. Niekedy nie je najlepšie útočiť množstvom (milión divákov v prime-time), ale kvalitou a pestrosťou, tzn. možnosťou výberu žánrov. To sa teraz iste deje v Markíze, však? 4x telenovela...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / emisia / 17.1.2011

        .... to nám už x dopredu avizuje, že TV MarkízaRomantika , bude pravidene vysielať v repríze tureckú telenovelu po 22hod , pre tých čo si ju náhodou nepozreli v prime- time.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / Athina123 / 17.1.2011

          Aha, vidíš, tento geniálny ťah ich asi nenapadol, treba to p. Ťapákovej napísať :-) Však, keď im ide karta, treba ju ešte otočiť :-) A možno, ak v čase 20:00 - 22:00 pozerá milión divákov, v čase 22:00 - 00:00 bude pozerať 1,5 milióna. Mali by to vyskúšať. Lebo viac ako 1,5 milióna divákov by pozeralo slovenskú TV len vtedy, keby SVK hralo finále MS v hokeji 2011.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / trafick / 17.1.2011

        Tvojej formulácii nerozumiem. Ako môže televízia útočiť množstvom divákov?
        Diváci si , zatiaľ, chvalabohu, vyberajú to, čo ich, prinajmenšom zaujme. Aj keď už na tomto fóre boli pokusy vtláčať to, čo by sa malo pozerať.. A prečo by televízia nevyužila vlnu, keď tento seriál diváci chcú..
        A napokon, zatiaĺ mi nikto dosť dobre nevysvetlil, aký je rozdiel medzi 5 x Panelák týždenne na JOJ, a 4 krát iný seriál - podĺa mnohých telenovela - v inej TV.
        Možno sa to podarí Tebe.
        A argumenty: slovenskí herci a podobne?
        Ďakujem, Bártu a Rákovú nemusím, ani Koleníka..

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / x-sk / 17.1.2011

          najmú koleníka, ktorý sa tvári že aký lámač ženských sŕdc a pritom... ale, radšej nič... ;)

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / x-sk / 17.1.2011

            *najmä

            • Ohodnoťte príspevok !
              RE: RE: RE: RE: RE: / Athina123 / 17.1.2011

              No, to máš pravdu, to je realita, s ktorou sa nič nedá urobiť. Ale herec je skvelý, hlavne v divadle. V Paneláku je viac na okrasu.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / Athina123 / 17.1.2011

          Tak ja telenovelu nesledujem, ani túto ani žiadnu predchádzajúcu. Stačila mi minútová upútavka a články s fotografiami hlavných hrdinov v novinách. A tiež hudba v pozadí a meno hlavnej hrdinky Šeherezáda... Ale Panelák je vtipný seriál, také hlášky Romana Luknára akože Dudka Janča alebo nešikovnosť Braňa Bystrianskeho ako Imra, akože odporná Švehlová (Didi Mórová), Kubko Švehla (V. Kobielsky) pod papučou, Kordiak alias Bárta ako "bývalý" mafoš... No, vtipné je to. A, našťastie, odpornú Rákovú už Kraus vyhodil, dúfam, že navždy. Na Jana Koleníka a Mirku Partlovú sa dobre pozerá a Andrea Karnasová a Helena Krajčiová sú super herečky. Jaj, a Panelák sa teraz nevysiela :-) až do 14.2. Ale fajn, že hviezda televízie Markíza Michaela Čobejová sa trasie, že bude zasa len dabovať telenovely. To by bol vzostup v jej kariére ako hrom! To je ten útok množstvom divákov a ten sa môže vypomstiť hlavne samotnej Markíze. Len nech sa potom Čobejová, Kramár, Vajda, a iné hviezdy netlačia do Paneláka, Keby bolo keby, Profesionálov, Mafstory, a tak. Lebo hlavne oni sú zhrození, čo sa vysiela, nie my, čo to nesledujeme. Nám je to celkom jedno.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / x-sk / 17.1.2011

            čobejová v telenovelách neoddabovala skoro nič... to elena podzámska... ak nevieš, radšej nič nepíš

            • Ohodnoťte príspevok !
              RE: RE: RE: RE: RE: / emisia / 17.1.2011

              x si mimo Čobejová skôr dabovala telenovely ako Podzámska, prvými hviezdami telenoviel pokiaľ si pamätám boli Tlučková, Škrabáková, Mandžárová až neskôr prišla éra Podzámskej a Halčákovej.

              • Ohodnoťte príspevok !
                RE: RE: RE: RE: RE: RE: / mario2 / 18.1.2011

                čobejová nikdy nič poriadne v telenovelách nenadabovala a ty sa tu ideš oháňať mandžárovou a spol, o ktorých tu vôbec nebola reč.... škrabáková dabovala prvú telenovelu na markíze - Máriu, škrabáková tušim Milady, a odvtedy to bolo chvíľu o Petooovej a potom podzámska od začiatku až po koniec... mandžárová toho takisto moc nenadabovala,ani tlučková... oni len v úplných začiatkoch na STV

                • Ohodnoťte príspevok !
                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: / emisia / 18.1.2011

                  ... Mário aby si bol v obraze: Tlučková : Jednoducho Mária
                  Škrabáková Manuea + Mandžárová a medzi tým plno telenovie, ktoré sa robili hlavne Atíze a v tom období dosť husto dabovala aj čobejová , dokonca si myslím, že mala jednu z najvýraznejších postáv v teenovele Navždy moja, ale kto by si to už pamätal , telenovely sú brak, ktoré v podstate vymývajú mozog , lebo pri nich ťa nič nenúti rozmýšľať iba čumíš a čumíš a dej sa posúva po 5 častiach.

            • Ohodnoťte príspevok !
              RE: RE: RE: RE: RE: / Athina123 / 18.1.2011

              Veľmi sa mýliš, že neviem, lebo v sobotu v niektorých novinách a TV prílohách bolo vyjadrenie hercov z OvRZ, všetci okrem Vajdu sa rozčuľovali a Čobejová vyhlásila: Je hrôza, že to pozerá toľko divákov. Zasa budeme len dabovať telenovely?!" Len toľko...

              • Ohodnoťte príspevok !
                RE: RE: RE: RE: RE: RE: / mario2 / 18.1.2011

                a keby tak michaelku čobejovú vykopli, čo by sa stalo? hlavne že selčna hrá v prirpavovanej telenovele Iba láska - to jej nevadí? takéto premúdrené špiny ako ona mám najradšej

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / Martika / 17.1.2011

            A hudba v pozadí Paneláku ti nevadí? Niekedy bola tak nahlas, že som nerozumela, čo hovoria herci a dett v Odsúdených...

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / Martika / 17.1.2011

            A hudba v pozadí Paneláku ti nevadí? Niekedy bola tak nahlas, že som nerozumela, čo hovoria herci a dett v Odsúdených...

  • Ohodnoťte príspevok !
    dovod / martin smith / 17.1.2011

    ja si myslim, ze chciet dovod, preco tolko ludi pozera 1000 a 1 jednu noc, by bolo relevantne az po zodpovedani si otazky, preco tolko ludi pozerava panelak a ordinaciu.... podla mna su to take iste blbosti, ibaze su "nase"
    a este k tej pestrosti: preco niekomu vadi, ze markiza dava 4x do tyzdna 1000 a 1 noc a zaroven mu nevadi, ze joj dava 5x do tyzdna panelak? alebo ze kedykolvek cez den zapnem Joj, tak ide nejake CSI? a pritom napr. How I met your mother, Big Bang Theory alebo My name is Earl musim sledovat na prime cool.
    to len v ramci objektivity, nerad by som bol obvineny, ze som anti-joj alebo markiza-fanusik.
    ja osobne takmer nic nepozeram nazivo, ale nahravam si a pozeram v mne vyhovujucom case a s preskakovanim reklam a pod. a za posledny mesiac som toho urcite nahral viac z joj nez z markizy (no najviac z CT1)

  • Ohodnoťte príspevok !
    no preco / sona08 / 18.1.2011

    lebo mnohi ludia od prirody neradi rozmyslaju (bez ohladu na vek, pohlavie a stupen vzdelania), a tak im vyhovuje zapletka, ktora sa rozvija sama a nemusia pri nej ani len zavit zaryt do mozgovej kvory.

    Cela kom. TV je koncipovana tak, ze ked ju zapnes, ty mozes vypnut. Potom je lahsie podsuvat reklamne odkazy, kedze sa mozok nebrani ;)

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: no preco / emisia / 18.1.2011

      ... telenovela je o jednoduchosti a tak je i koncipovaná jednoduchý dej, jednoduché a priehľadné zápletky a jednoduché herecké výkony.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: no preco / Trautiq / 18.1.2011

        ...pre jednoduchych divakov!

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: no preco / Martika / 18.1.2011

          Trautiq - to by si sa čudoval ... urobil si nejaký prieskum?

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: no preco / Martika / 18.1.2011

        asi si ich veľa pozrela, keď máš taký prehľad :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    place123 / 18.1.2011

    Čo sa týka Ordinácie, tam už hlavné postavy odišli a postupne aj odchádzajú a práve tie ktoré v tomto seriáli získali u divákov sympatie a pritom ani oni sami nepotrebujú o tom stále omieľať. Narozdiel od pani vševediacej Studenkovej, alebo Čobejovej ktoré v tomto seriáli budú asi donekonečna a stále budú o sebe tvrdiť aké sú úžasné a nenahraditeľné.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Lets dance / lubko / 18.1.2011

    # V Rakúskom Let´s Dance bude tancovať celebritný gay menom Haider
    # Za partnera bude mať tanečníka
    # Aký letopočet bude v kalendári, keď sa dočkáme podobnej udalosti u nás?
    # Tipujem 2021

    ...a to my byt dobre, ci zle?

  • Ohodnoťte príspevok !
    slepicka / hemendex / 19.1.2011

    Sportovy komentator Slepicka je odbornik, to nepopieram, ale on je astmatik? Alebo ja mam nieco so zvukom... Fakt to strasne rusi, ked po kazdej vete nasleduje nadych, ktory mi roztrasie membranu repraku do nepricetna. Pripadne z nicoho nic tak zakasle, ze mi popadaju pavuky z plafonu...
    A este ma bavi jeho vecna nespokojnost s reziou priamych prenosov, kedy mu furt prekaza, ze opakovacky snima ina kamera ako realne dianie, ze za jeho hviezdnych cias to bolo tak, ze bola len jedna kamera a nestrihalo sa... a raz sa mu dokonca stalo, ze videl gol, ktory nebol a pol zapasu zil v domneni jeho strelenia, resp. niekedy sa uplne odputa od diania na ihrisku a venuje sa frflaniu :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    smutné / maca / 20.1.2011

    smutné je, že človek je odkázaný sledovať Tv ... ja sa už dlhú dobu vyhýbam primetime, proste je mi jasné, že najväčšíí odpad sa vysiela práve vtedy
    dá sa ísť cvičiť (spinning, zumba, posiľňovňa), ísť do kina, mať súkromnú hodinu angličtiny či čínštiny, dohodnúť si na ten čas masáž alebo len čítať knihu či "chatovať" si s kamarátmi na facebooku
    rozhodne v tom čase nesadám k Tv a myslím, že odkedy tak robím, som omnoho spokojnejší človek..
    samozrejme, že som Tv nevyhodila z okna, v mojom prípade to istí magio, nechám si ponahrávať to o čo mám záujem a beží napr o 14-stej alebo po polnoci.. a ak už sa nič iné nedá, tak si sadnem k Tv k svojim nahrávkam alebo pustím DVD

    PS: obrovská výhoda je v tom, že reklamy sa dajú len krásne pretočiť a tak nie som zaťažená ako tak sledujem všadeprítomným Latiňákom (a to som ho kedysi aj mala rada ako herca) alebo dedem.... niekedy ľudí sliediacich po takýchto primetimových veciach úprimne ľutujem

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: smutné / trafick / 20.1.2011

      Maca, prečítaj si tento príspevokkeď budeš mať takých cca 39 ?
      (Tipujem Ťa tak na max 23, študujúcu ... )
      Ak prídeš domov po oddretých 10 - 11 hodinách v práci (je jedno, či v kancelárii za PC alebo niekde na velíne, za strojom) , skús nájsť ešte silu na zumbu, čínštinu , alebo len na to nahrávanie cez mágio...
      Skús sa spýtať rodičov ...
      Pekný deń.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: smutné / elia / 20.1.2011

        Trafick, tak to sme teda dopadli! Prepac, ja tiez nemam castokrat chut ani silu na nic, ale cim menej TV pozeram, tym lepsie. Netvrdim, ze telku nepozram vobec, ale preco to ma byt nasa jedina zachrana a zabava vecer? Bud si vyberiem z x kanalov to, co ma prave zaujima a ked nic, tak ok. Skratka momentlane je obdobie, ze tam nic "pre mna" nedavaju (myslim tie nase dve slavne tv), ale ziadna tragedia. Zumba, cinstina a pod. je fajn, ja to chapem, ani mne sa nechce, ale da sa doma robit aj ina cinnost ako cakat na spasenie z obrazovky.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: smutné / trafick / 20.1.2011

          Čau, Elia , nehovorím, že je to môj prípad, ja radšej tú knihu, pokúšam sa však zhrnúť stav väčšiny pracujúcich ľudí, keď sa už konečne dovalia domov, častokrát okolo 20:00, fandím všetkým, čo ešte niečo zvládajú zo svojich voľnočasových aktivít. Ja sa niekedy kvôli únave necítim ani len na 1,5 hodinový film. A na pozeranie nahratých DVD by bola v mojom prípade nutná asi tak 3 -týžňová dovolenka. A keď v TV nič pre mňa nejde, tiež žiadna tragédia. Mňa len trošičku iritovalo konštatovanie, že je smutné, keď je človek odkázaný sledovať TV, Pekný deň.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk