Diskusia

Super televízia? / Radoslav Augustín / 12.05.2005

Dnes sa ohliadneme za jeden z najväčších a najambicióznejších projektov už pomaly uplynulej TV sezóny 2004/2005, Slovensko hľadá SuperStar Slovenskej televízie. Po veľkom mediálnom rozruchu STV oznámila, že projekt je "len mierne ziskový". Rada pre vysielanie a retransmisiu však má na stole ešte niekoľko správnych konaní ohľadom umelých reklamných breakov, je možné, že hospodársky výsledok sa zmení v neprospech STV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    M. / 12.5.2005

    Ziaden tesny zisk neexistuje. Naklady dosiahli okolo 120-140 milionov a vynosy su tesne pod sto (pokial sa to da vobec vypocitat). Len to nikdy nikto nedokaze, lebo "verejnopravna" televizia nezverejni zmluvy suvisiace s projektom.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 12.5.2005

    Práve čítam, že v ČR sledovalo prvú sériu Super Star niekedy aj viac ako tri milióny divákov. V súčasnosti, v druhej sérii sa v nedeľu nepozeralo už ani dva milióny ľudí. Je to značný pokles záujmu. Hrozí nižšia sledovanosť aj na Slovensku? Podľa mňa hrozí, pretože zopakovať to všetko znovu už nie je ONO. STV tak riskuje obrovskú stratu financií na úkor výroby vlastnej kvalitnej pôvodnej tvorby. Predpokladám, že reprízy SuperStar I.,II, alebo aj III sa nezaradia do zlatého archívneho fondu v novodobých dejinách STV. Možno som staromódny, ale naše deti asi nebude zaujímať SuperStar spred 10 rokov. Ja si ale rád opäť pozriem niektoré kvalitné programy z archívu. Žiaľ, vzhľadom na našu socialistickú minulosť ich nie je až tak veľa, no a aj po roku 1990 ich pribudlo len zopár, ale v poslednom období sa nerobí takmer nič, čo by bolo v tom sprofanovanom zmysle "trvalým" posolstvom o skutočnej hĺbke ľudskej existencie.....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Smith / 12.5.2005

    A markiza by sa mohla premenovat na MTV - Mojsej Tv

  • Ohodnoťte príspevok !
    Patrik / 12.5.2005

    Uz dlho tu nebol clanok proti STV a specialne proti Superstar a uz je to tu.... zaujimalo by ma, kolko Markiza plati za prevadzku tejto stranky a za vyjadrenia "medialneho analityka" Augustina v dennej tlaci.....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 12.5.2005

    Patrik, si asi z STV , ale to je jedno. Ja poctivo platim koncesionarsky polatok, ale ak sa to v STV nezlepší a nebude sa viac snažiť o verejnoprávnu službu a bude aj naďalej SuperStar televíziou, tak platiť prestanem a vrele to odporučím aj iným. Ja komerčnú televíziu v podobe STV nepotrebujem. Kde je viac publicistiky? Kde sú seriály, kde sú relácie s kriminálnou tématikou, občianske témy, normálne vzdelanostné súťaže, kde je stabilný Večerníček, kde sú aj alternatívne hnutia a prúdy v spoločnosti, kde je tvorba pre mládež, počítačová "rubrika", kde je Najväčší Slovák, kde slovenský GEN? Kde relácia o prameňoch slovenskej kultúry? To všetko sa dá moderným spôsobom robiť tak, aby to zaujalo. Témy sú, možnosti nového spracovania tiež. Ja nehovorím že STV sa nemá prispôsobiť moderným trendom. Ale to neznamená povrchnosť a zameranosť na masy, zisk a sledovanosť. Máme tendenciu chodiť z extrému do extrému. Ja nehovorím, že sa v STV nič nezlepšilo, ale predsa nemôže niekto v spravodajcom hovoriť, aby zabudli na verejnoprávnosť!

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 12.5.2005

    Vcera ich vlastnila Joj-ka, dnes Markiza, kto sa v tom uz ma vyznat..., sefredaktor na Tvoju otazku urcite rad odpovie, hned ako sa vrati zo zasluzenej dovolenky na Seycheloch, ktoru mu, samozrejme, spolovice hradi Joj a spolovice Markiza. Momentalne vsak lezi pod markizackym slnecnikom na plazi, na hlave ma joj-karsku siltovku a preratuva si peniaze. Ok, dost bolo ironie, myslim, ze cela redakcia Medialne.sk odvadza skvelu pracu a nezasluzi si podobne, nicim nepodlozene osocovania. Bud uved nejake konkretne dokazy, alebo si chod radsej precvicit pisanie slova analytik.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 12.5.2005

    @John

    Dik, že si to napísal ty..

    @Patrik

    Pán Augustín pod tlakom tvojich odhalení určite len bezmocne volá : Ach, běda ! Jsa odhalen prchám zdechnout do houštin..!"

  • Ohodnoťte príspevok !
    Patrik / 12.5.2005

    to PALKO: nie som z STV.... len som si nasiel svoj program na stv, svoje serialy a dokumenty.... len mam pocit, ze sa to aj zlepsuje a vadi mi ta neustala kritika a mam pocit, ze objektivita uz davno na tejto stranke neexistuje.... a to ani nehovorim o diskusiach, kde to uz nie je o diskusii, ale len o pochvale redakcii medialne...

    po nastupe noveho manazmentu objavila STV sa nasla kopa ludi, pripravenych kritizovat kazdy ich krok, zatial co ostatnych 10 rokvo nesutalych strat si nikto nevismal...a mne vadilo, ze aj z mojich penazi sa rok co rok financovala STV...nemyslim koncesionarske poplatky, ale kazdorocna strata...

    chcel by som vediet, kolko z tych mensinovych programov si ti neustali kritici skutocne pozru...



    to JOHN: osocovanie???????? konkretny dokaz??? radsej mi skontroluj tento prispevok a oprav chyby...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Patrik / 12.5.2005

    to PALKO: este jedna vec...ak bude tri, alebo kolkokrat do tyzdna v STV Superstar, ale zaroven som si tam ja nasiel niekolko nasobne viac programov, ktore sledovat chcem, ako za stareho vedenia...... ak to ma znamenat, ze rozpocet STV bude vyrovnany, pripadne v miernom pluse, tak ja budem spokojny...s velkou castou tvojho prispevku suhlasim.... ale pre mna osobne existuje aj druha strana mince....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 12.5.2005

    Ahoj Palko!

    Keďže si tu položil množstvo otázok, rád Ti na niektoré odpoviem.

    1. Najväčším Slovákom (okrem niektorých politikov) je Richard Rybníček.

    2. Prameň slovenskej kultúry je v Hurbanove, kde sa vyrába Zlatý Bažant.

    3 Pre mládež je predsa SuperStár.

    4. Do Slovenského GEN patria Rybníček, Para, Záhradník...

    5. O alternatívnych prúdoch a hnutiach Ťa informuje Štefan Hríb a jeho piati (alebo šiesti?) kamaráti.

    6. Večerníček sa objavuje v stabilne náhodných časoch na Dvojke.

    7. Medzi občiansku tému nepatrí náhodou aj SuperStár??? (debatujú predsa o nej občania - Slováci)

    8. Kriminálna tematika - na Jednotke máš skvelé kriminálne seriály od FOX a RTL

    9. Publicistika - "Reportér" Eugen Korda, pre ktorého všetko urobí Juraj Mravec - nestačí Ti to???

    Ostatní snáď pochopia, že tento názor je skôr recesiou, alebo ako vidím STV ja...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 12.5.2005

    Nemienim kritizovať STV účelovo. Veď som aj napísal, že sa tam urobilo veľa dobrého a podnetného, no ale niekedy mám tendenciu vidieť hlavne to negatívne. Ale tá moja kritika chce byť konštruktívna, v snahe možno nejakým tým postrehom pomôcť, pretože v konečnom dôsledku mi na STV záleží...hlavne keď jej poctivo platím. Ja som zažil jedno z najčiernejších období v STV, ktoré bolo v rokoch 1993 - 1998 a bolo to prostredie maximálne stranícke a neprofesionálne. Vtedy sa kritika týkala tiež toho, že STV nie je verejnoprávna, dnes jej vyčítajú to isté, ale je tu iný extrém - komercionalizácia na úkor trochu hlbších, trvalo platných hodnôt. Televízia je silný magnet a kto je slabší podľahne ilúzii virtuálnej reality. Televízia je dobrý pomocník pre toho, kto dokáže rozlišovať a kto má ujasnenú a pevnú filozofiu života. A ona môže aj tú filozofiu spoluvytvárať. Ale televízia nie je život, nie je realita. Tie obrázky sú len úlomkami niečoho, často len fikciou a tvorbou niekoho iného, aj keď často pozitívnou, ale aj negatívnou. Nie je to naša realita. Áno, zopár Ľudí nájde svoje "šťastie" ako Superstár a budú bohatí, ako nám zvestuje pán z manažmentu - vidíte, aj VY môžete byť SuperStar. Ale každý z nás je SuperStar nemusí ná nikto poznať. To len ilúzia TV nám chce nahovoriť - ak nie si známy, neexistuješ. Prepáčte, trochu som si zafilozofoval, možno je to mimo, ale takto mi to napadlo. Takže - STV áno, ale nie komerčnú, nie 6 eseróčiek, nie Superstar(hlavne nie možno "jemne ziskovú"), nie krvavničky v podobe plastických operácií... nie telenovely... ALE kvalitnú všehochuť, čo najbližšie k životu, nič umelé, stupídne, ale ozajstné a reálne - okrem samozrejme umeleckých diel....

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 12.5.2005

    STV si proste za 140 milionov upevnila svoju znacku, mate nejaky problem? :) Nech su aj celkove vynosy povedzme 500M , -19% stat, -25-50% fremantle, -50% operator (v pripade sms), nieco odtecie medialnej agenture (resp. tym co predavaju reklamu pre stv) .. no proste, mozno su moje pocty uplne mimo ale charakter 'delby prijmu' je priblizne taky .. (zly). A naklady predpokladam znasala STV kompletne vsetky. Na druhej strane uznavam ze SHS bola spravena dobre (forma), hoci zamer je skor pochybny (o hladani novych talentov islo az niekde na poslednom mieste). Dalsie snahy o vytrieskanie kapitalu z SHS znacky mozu uz zacat posobit kontraproduktivne a bude aj celkom dolezite, ako sa sucasni finalisti uchytia vramci hudobneho biznisu. Najlepsie z toho podla mna vysiel Novy Cas, kde si pan Muzik overil, aku silu ma medium ktore vedie ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 12.5.2005

    @Palko

    A čo povieš na Anglicko, kde BBC má spoločnosti, ktoré prevádzkujú iné komerčné televízie (napr. UK Gold). (Pre blaha: reklamu si STV predáva sama cez dcérsku spoločnosť, ktorú 100%-ne vlastní)

    Ale na druhej strane súhlasím, že telenovely na verejnoprávnu televíziu nepatria. Rovnako tvrdo budem kritizovať delenie formátov na dve alebo viac častí, čo je pokrytecké obchádzanie mediálneho zákona. Rovnako tvrdo budem kritizovať verejnoprávne spravodajstvo, ktoré mi pripadá skôr ako trápenie sa reportérov a kde sa neschopnosť rieši výhovorkami a výmenami moderátorov. (tak ako vo všetkých slovenských televíziách) Nebudem súhlasiť ani s reláciou Pod Lampou (zo začiatku som ju aj celkom rád sledoval), pretože Štefan Hríb si pozýva úzky okruh svojich kamarátov a viacmenej útočia voči všetkému, čo nie je kresťanské.

    Rybníček síce zefektívnil manažovanie Slovenskej Televízie - to sa mu nedá uprieť, ale prílišnou komercionalizáciou zároveň z nej urobil televíziu, ktorá by si do názvu mohla dať ATV - Akčná Televízia (veru tak, nie je to žiadna rodinná telka)

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 12.5.2005

    pre laca: Nemyslim, ze sa da porovnavat BBC a STV, to je ako porovnavat Slovensky telecom a British telecom, proste iny trh, ine moznosti, ine maniere. Ina regulacia .. inak s nazorom suhlasim. Dik za upresnenie sposobu predaja reklamy, na vyslednom efekte to ale stale nic nemeni.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 13.5.2005

    Takže aj o tomto nechcem aby bola STV: Pán Zahradník sa vyjadril pre denník Pravda, v súvislosti s American Idol:

    "Publiku chceme ukázať kontrast. Niektorí diváci totiž kvôli drsným výrokom našej poroty vnímali súťaž Slovensko hľadá SuperStar ako tvrdú reality šou. Teraz však uvidia, že v porovnaní s americkým Idolom to bola iba mierna stredoeurópska verzia..."

    Z toho mi vyplýva, že STV nám ukáže, ako sa ponižujú a "zotierajú" účastníci show v Amerike. Nech žije americká kultúra na Slovensku. Je to fakt kresťanské...!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pepo / 14.5.2005

    Stále o tom istom, stále tí istí a stále STV to, Markíza tamto a JOJka hento... (ale zas na druhej strane, čo by som tu čítal)..

    Ako Patrik napísal, citujem ".... ale pre mna osobne existuje aj druha strana mince...."



    Ja som bol tv maniak. Pozeral som všetky tv od ich štartov. Markíza bolo pri začiatkoch "myslím pre všetkých" cool, dnes je to odpad...

    STVčku do roku 2004 pozeral, hádam málokto a teraz, keď sa začína konečne prebúdzať hopsa, treba ju čo najskôr potopiť...

    Prišla JOJka, plná očakávania a čo je dnes z nej o tom radšej pomlčím (okrem MASHu a Chicago Hope - ktoré stiahli?!)...

    Pre mňa asi tou NAJ TV ostane Luna. Maličká neúspešná tv, ktorá pri svojej krátkej existencii odvysielala toľko kvalitných programov... no proste paráda...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 14.5.2005

    Pepo: LUNA? Áno, Luna bola fajn, len žiaľ účelovo založená TV. Investor musel podľa mňa vedieť aj dátum jej konca...Premrštené náklady, malá sledovanosť, málo reklamy.

    STV treba potopiť potom, čo sa zobudila? Neverím, že chce niekto STV potopiť. Súdny človek ale nechce mať z STV SuperStar TV, to je všetko.

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 14.5.2005

    Na tejto stranke prispieva jeden prispievatel, ktoreho rad citam, lebo vzdy ma to laka polemizovat s nim---PALKO

    LEN BY MA ZAUJIMALO, AKY MA VZTAH K STV/CI TAM NIEKEDY NEPRACOVAL NA VYSOKOM POSTE.../

    A teraz k tomu co pise v prispevkoch:

    1.-KOMERCIONALIZACIA STV

    no neviem co je na tom zle, ze sa STV komercionalizuje, lebo napriklad aj olympijske hry boli pre amaterov, hokejove majstrovstva boli len pre amaterov,atletika detto a ti co proti komercionalizacii tychto podujati bojovali boli casom na smiech---NIE JE TO NAHODOU VSETKO VECOU VYVOJA

    2. NA UKOR TROCHU HLBSICH, TRVALO PLATNYCH HODNOT

    no neviem, nie je na tuto ulohu v projekte , ktory niekto schvalil urceny program cislo 2, a scasti aj program 1

    3.-ALE NIE KOMERCNU-ale preco nie, ked si komerciou zarobi/casom na vlastnu tvorbu/ a vytvori ozaj take nieco ako ORF,ARD

    NIE SUPERSTAR,NIE KRVAVNICKY

    a potom si odporuje ked pise --co najblizsie k zivotu ale ozajstne a realne

    VED CO JE REALNEJSIE AKO 20ROCNY SUHAJ,DIEVCINA KTORY SPIEVA BEZ PRIMITIVNEHO PLAYBACKU za doprovodu klaviristu a zivej kapely

    VED CO JE REALNEJSIE AKO UKAZKA PLASTICKEJ OPERACIE/ja som sa tiez na zaber sklapela nepozeral-ale potom a predtym ano/

    4.-KVALITNA VSEHOCHUT-no ved co to je za kriterium...moja vsehochut je tato, ferkova tato,jozkova tato, hociminova ktory predava na trhu mileticova ona...

    5.-O AKU VEREJNOPRAVNU SLUZBU-uz mi to konecne vymedz ako kriterium...som zvedavy a odvolaj sa na nasu legislativu...

    6.-AK BUDE SUPERSTAR TELEVIZOU PRESTANE PLATIT-no tak prestane, nebude prvy ani posledny, ale mozno 1,5miliona obcanov SR bude platit...mozno nie, uvidime...

    7.-NASE DETI SA NEBUDU ZAUJIMAT O SUPERSTAR-no neviem, ty to uz vies, su tam talenty, uvidime, ci sa stratia ci nie-konecne sa mozno rozhybu stojate vody v jednej branzi

    8.-A TO SOCIALISTICKE

    no skus si porovnat-kedy napriklad dostala nasa kinematografia viac oscarov-vtedy ci teraz-A preco vtedy ano, a teraz nie uz pre historiu v podstate nie je podstatne...

    A tiez si myslim, ze

    1-POD LAMPOU STRACA NA KVALITE-Hrib si tam vodi fakt mam dojem svojich kamaratov a hlavne jedneho zafarbenia, a hostovi ktory nie je na rovnakej vlne s nim je naznacovane mimokou spravanim jasny nesuhlas

    2-PRECO GOLDIROVA-odisla do TA3-blbost ked v podstate kvalitnu redaktorku kupi konkurencia

    3.-A TAKA MALICKOST-ked neodvysiela svoj prispevok v nedelu dopoludnia, n ikde ziadny oznam textovy...

    4. niektore chyby v riadeni tohto manaznentu sa vzdy opakuju....

    ALE VZDY JE LEPSI AKO 13 DILETANTOV a ich manazmenty PRED NIMI.

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 14.5.2005

    K palkovi-ALE MNOHO SUDNYCH LUDI A URCITE AJ INTELEKTUALOV TAM ,NA STV CHCE MOZNO MAT AJ SUPERSTAR ALEBO NIECO TAKE PODOBNE... A PRECO NIE, A PRECO NIE, A PRECO NIE

    MOZNO PODLA NIEKOHO TO POZERALI LELN KRMICI KRAV, PREDAVACI NOTABENE V UTULKOCH A DETI BEZ RODICOV NA DETSKYH DOMOVOCH,ZE...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 14.5.2005

    Ved ja neodsudzujem format SuperStar. Napokon, bolo to dobre urobené, ale vadiť mi to začalo od chvíle, keď sa začala SHS talčiť aj do ostatných relácií STV a napokon to masírovali už aj v spravodajstve. SHS je v pohode, patrí ale do komerčnej TV, v tomto som možno konzervatívny.

    Petro - V STV som pracoval len zhruba 2 roky a je to už dávno a som podporovateľom existencie TV verejnej služby, pretože takú (aspoň zatiaľ) inštitúciu považujem za potrebnú. Ak chceme vymedziť verejnoprávnoť z hľadiska našej legislatívy, tak sme v slepej uličke, lebo ten zákon je podľa mňa nevyhovujúci z hľadiska charakteristiky pojmu. Ale zákon nemôže byť taký podrobný. Podstatné je, aby sa potom, orgány delegované zákonom, ale hlavne občanmi - koncesionármi - dohodli. Ja v tom nevidím veľký problém. Len ono to je žiaľ u nás tak politicky poprepletané, že každý má všade svojich ľudí, ktorí potom často nepomáhajú tvorbe vernoprávnosti, ale záujmom rôznych ekonomických skupín. TV , to sú obrovské prachy, to nemusím zdôrazňovať. V hre je TVM, JOJ, STV1 a STV2 - ja napríklad netvrdím, že musia byť dva vernoprávne okruhy...veĎ dnes je v podstate už len jeden - Dvojka. Dobrý marketigový ťah - naučiť ľudí na rozlišovanie- Jednotka a Dvojka. Veď to sú vlastne dve televízie.No a potom...jedného dňa...možno...bude Jednotka, alebo Dvojka v súkromných rukách. O plusoch a mínusoch fungovania STV by sa dalo diskutovať. Môžeme, ak chceš, Petro....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 14.5.2005

    Petro: komercionalizácia = komerčnosť, komerčný - zameraný na zisk, obchodný. Je to jednoduché a každému jasné. Komerčné médiá sú zamerané na zisk. Je to pochopiteľné. STV je v inom postavení, jej zisk závisí od platby koncesionárskych poplatkoví, rôznych výnosov, ale aj z troch percent z reklamy.

    Koncesionársky poplatok je vlastne forma platby dane zato, že vlastním TV, či rozhlasový prijímač. Je to podľa mňa už zastaraná legislatíva a mala by sa zmodernizovať. Ale zmodernizovať v záujme čo najväčšej nezávislosti STV na vláde a štátnej moci a byrokracii. Zárukou určitej nezávislosti STV je práve platba dane (poplatok) občana televízii verejnej služby. Reklama a sponzoring, môže zásadným spôsobom narušiť nezávislosť tejto inštitúcie. Hlavnou výhradou možnej komercionálizácie sú práve ekonomické a finančné väzby, záväzky, ale aj tlaky ktoré sa potom aj prostredníctvom masových programov typu SuperStar, môžu vo vysielaní prejaviť - čiže, televízia berie viac na zreteľ záujmy obrovskej firmy (firiem - zadávateľov reklám, sponzorov), na úkor záujmov bežného diváka.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 14.5.2005

    @PALKO

    A ako si predstavuješ, že by Jednotka alebo Dvojka mali byť v súkromných rukách? Čo to vlastne znamená? To by sa STV musela fyzicky rozdeliť na dve s.r.o. Ďalej, jediná hodnotná vec, ktorá by sa privatizáciou dala získať sú frekvencie. Ostatné sú iba zbytočnosti - napr. stará ošarpaná a nákladná budova, nevyhovujúca technika, stoličky, na ktoré keď si sadneš sa rozpadnú - o tieto veci nebude mať žiaden privatizér záujem. Okrem toho, skôr či neskôr príde digitalizácia (bez ohľadu, či ju Markíza bude brzdiť), potom o nejakú privatizáciu STV nebude už nikdy záujem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 15.5.2005

    Verejnopravna televizia sa nemoze predat, vyzaduje ju europska unia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 15.5.2005

    No veď práve! Čím je zariadenie a technika staršie a zničenejšia, tým je to lacnejšie. Veď tak sa to robí nie? Necháme "firmu" upadnúť a potom ju kúpime za najnižšiu možnú cenu. Ivnestujeme, máme televíziu (kaná), no a obchodujeme. Vieš dobre, že TV, najmä - súkromná TV je síce nákladný obchod, ale keď sa robí šikovne aj výnosný (najmä pre niekoľko ľudí...ale aj mnohých zamestnancov - viď NOVA). Ale nechcem o tom teoretizovať, nie som ekonóm, ani finančník a málokedy som sa zamýšľal nad tým ako to funguje. Len na príklade Luny som zistil, že v podstate za súkromno-štátne peniaze z bývalej banky sa mnohí dobre nabalili. Vymysleli si projekt a niekoľko ľudí malo kšeft a prišli si na slušné peniaze. Tak sa tunelovala aj STV - vlastní zamestnanci mali (majú) firmy, ktoré robili (robia?) na kľúč program pre STV. STV platila aj tej firme a ešte bral plat aj zamestnaneci, ktorý tú firmu vlastnil.

    Je pravda, že o snahe o privatizáciu STV 2 sa hovorí už dlho, ale nikto sa o to ešte nepokúsil. Ale odbočili sme od SuperStar. Niekto tu napísal, že najprv si musí STV zarobiť aj takýmto spôsobom, aby potom mohla plniť úlohu verejnoprávnosti. To je len prevzatá demagógia. Nemôžem predsa teraz kradnúť, aby som mohol potom spokojne nakŕmiť svoje deti bez toho, žeby sa nič nestalo. Trochu som to s tým príkladom samozrejme prehnal. Ja som za nový systém platby dane(koncesie)v prospech STV, obmedzenie reklamy na 1 percento a zavedenie ďalších legálnych možností financovania STV z verejných peňazí, ktoré nenarušia jej nezávislosť. Ak majú masové médiá stále plniť úlohu strážneho psa demokracie, zabezpečovať pluralitu názorov v spoločnosti, tak najmä STV sa musí tejto úlohy zhostiť. Súkromné stanice sa budú starať o svoj zisk...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 15.5.2005

    Je v sezóne 2005/2006 podľa Vás reálne prestriedanie na pozícii dvojky na trhu v segmente TV?



    PROSÍM VÁS, TEJTO OTÁZKE CELKOM NEROZUMIEM: HLASUJETE TU, ALE VIETE NAČO SA AUTORI VLASTNE PÝTAJÚ? TÁ OTÁZKA POSTRÁDA LOGIKU:

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 15.5.2005

    Ahá, že či je možné aby sa na pozíciu č. dva dostala napríklad jOJka, alebo ČT 1, či Nautik TV? Tak to áno, je to v poriadku, ale asi nie keĎ príde SHS II, tak to má JOJka zrátané a je stálen N.3. No jooooooosom blondýýýýnanaaaaaananapipipipi.pardon

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 19.5.2005

    Ste čítali CHAT s pánom ZAHRADNÍKOM?

    Neverím vlastným očiam...!!!!!!! NUž klobúk dolu páni z STV(KINDERMANAŽMENT), len tak ďalej...!!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palyer30 / 20.5.2005

    Škadnál okolo vyhodenia Hryca z STV ma utvrdil v názore, že manažment STV si pomýlil súkromnú firmu s verejnoprávnou inštutúciou. Je potrebné preto vyzvať Mgr. Richarda Rybníčka, aby ODSTÚPIL!!!!!!!!!!!!

    Nič proti nemu osobne, nezastávam sa ano Hryca, ktorý by urobilv Twiste to isté, ale jedna jepravda: STV nie je súkromná inštitúcia, platia ju koncesionári a tí ju majú právo aj KRITIZOVAŤ: PREČ s manažmentom, ktorý sa správa totalitne!!!! TO už presahuje všetky medze!!!!!!!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 20.5.2005

    NECH ODSTÚPI MANAŽMENT STV!!!! Vyzývam čitateľov Medialne.sk, aby sa pridali pod petíciu koncesionárov, ktorí vyzývajú manažment STV, aby odstúpil, pre porušovanie ľudských práv a slobôd. STV nepotrebuje manažment, ktorý šliape po slobodnom názor iných a uzurpuje si ako jediný rozhodovať o tom, čo je pre STV dobré a čo nie!!!!

    NECH ODSTÚPI MANAŽMENT STV - je to KINDERMANAŽMENT, je to manažment jednej SUPERSTAR, je to manažment REALITYSHOW TV a nie TV verejnej služby!!!!!!!!!!!!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 20.5.2005

    Pridávama sa!!!

    NECH ODSTÚPI MANAŽMENT STV!

    STV NIE JE SÚKROMNÁ FIRMA !!!!

    STV KONÁ TOTALITNE!!! KOMUNISTI VYHADZOVALI ZA NÁZORY!!!!!!!!!

    RYBNICEK ODSTUP ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    ZAHRADNIK ODSTUP ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    PARA ODSTUP ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 20.5.2005

    Pridávam sa !

    STV nie je posťovňa !

    Záhradník je džollik, ktorého môžte dosadiť do akejkoľvek globalizovanej firmy. Takých, ako on a Rybníček sú zástupy.

    Ráno na záchode by mal management STV čítať noviny a časopisy o kultúre a nie TREND, HN a FORBES..

    Je to buď alebo : Buď zostane súčasný management a zrušia sa koncesionárske poplatky, alebo management odíde a STV bude mať právo poplatky vyberať.

    Budova SNG je zabalená do obrovskej nevkusnej handry s nápisom : Aj dobrý biznis je umenie. To presne popisuje zvrátený postoj tejto spoločnosti ku kultúre. Podpora kultúre ala Orange nie je mecenášstvom, ako kedysi.. Je to len forma obchodu.. Dám peniaze, dajte prezentáciu našej firmy..

    Keď počujem slovo kultúra, vyťahujem revolver. Kto je autorom výroku ? / Joseph Goebbels /

    ..fíha.. akosi som uletel a šialene odbočil..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Prekročili medze slušnosti / 20.5.2005

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    VÝZVA KONCESIONÁROV! PRIPOJTE SA SLUŠNÍ ĽUDIA a NENECHAJTE SA BALAMUTIŤ VIDINOU LACNEJ SLÁVY, na úkor ktorej bohatne hŕstka ľudí.

    CHCEME KVALITNÉ a HODNOTNÉ SERIÁLY a nie PSEUDOKULTÚRU ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

  • Ohodnoťte príspevok !
    ROZA / 20.5.2005

    Podla KDH je RUSKO človek bez charakteru.Aký je potom ich nominant Rybníček?Nie som stupenec Mečiara,ale suhlasím s tým čo kedysi povedal:Mali by odísť do zabudnutia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Hurá revolúcia / 20.5.2005

    Hurá, rýchlo vypadnite z STV, pretože diskutujúci na tejto stránke majú pocit, že je normálne brať 60 000 mesačne za účinkovanie v Bumerangu a potom kydať na STV.

    Už mi len chýba Adela a Pyco s petíciou - preč s reality show!

    Vám úplne preskočilo´.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 20.5.2005

    Tebe preskočilo, mne je jedno či berie niekto 60 000,- to je vec STV že ich preplácajú. NIE JE TO SÚKROMNA FIRMA chápeš???? CHÁPEŠ? TAK sa už zobuĎ ak si slušný človek. Alebo súhlasíš, aby za názory o STV vyhadzovali ľudí? Tak sa vráť ku komoušom. VeĎ na ňu nenadávali, ale slušne vyjadrili názor!!!! Aj ja si platím STV a nechcem, aby bola nekritizovateľná!

    PREČ S MANAŽMENTOM STV ! ! ! ! ! ! ! ! ! Hranice už prekročili!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    tidus / 20.5.2005

    ad. hryc - tak tentokrat sa musim postavit na stranu stv. hryc si sadne do prostoduchej, komercnej relacie oplyvajucej fekalnym humorom a hlupostami (aj ked na slovenske pomery ide o tu inteligentnejsiu zabavu) a potom kritizuje, ze ako moze stv vysielat take programy?

  • Ohodnoťte príspevok !
    PIPA / 20.5.2005

    Źiadna revolucia,tá ešte len príde.Je smutné ,ak GR p.Rybníček je len tajtrlíkom na vrchu pyramídy ,ktoru vedie a ovláda arogantný ,zakomplexovaný M.PARA.Rybníček sa dokáže chváliť aj tým ,čo neurobil.A on neurobil nič,pod čo by sa on alebo STV-čka mohla podpísať.Takmer všetko, čo sa objavuje na obrazovkách STV je okopírované alebo licencované.Žiadny vlastný nápad.Nie nadarmo sa hovorí ,ZA PENIAZE AJ SPROSTY KUPI!!!PIPA

  • Ohodnoťte príspevok !
    tidus / 20.5.2005

    tak ako vsade inde na svete - tak ako v CT posta pro tebe, nejvetsi cech, hodina pravdy, tak ako v orf starmania, taxi orange, obdoba bumerangu (podla nemeckeho originalu), atd.

  • Ohodnoťte príspevok !
    tidus / 20.5.2005

    tak ako vsade inde na svete - tak ako v CT posta pro tebe, nejvetsi cech, hodina pravdy, tak ako v orf starmania, taxi orange, obdoba bumerangu (podla nemeckeho originalu), atd.

  • Ohodnoťte príspevok !
    PIPA / 20.5.2005

    Netvrdím,že iné televízie nekupuju.Prosím vymenuj vlastnu tvorbu CT a STV:,

  • Ohodnoťte príspevok !
    tidus / 20.5.2005

    ja zas netvrdim, ze povodna tvorba v stv je idealna, resp. ze nie je vo velmi zlom stave. ale skor nez sa zacneme bavit, co vsetko by stv mala vyrabat, ale nevyraba, sa bavme o tom, aky rozpocet ma na dva kanaly CT a aky STV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 20.5.2005

    Však nikto nechce TIDUS, aby STV bola rovná ČT, iste o to nejde. Nech vyrába primerane svojim príjmom. Nemusí vyrobiť 3 seriály za rok, ale aspoň jeden, ale kvalitný, aby sa dal reprízovať a priniesol nejaké to zamyslenie sa nad životom....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 20.5.2005

    Iste, netvrdím, možno by v takej prostoduchej relácii nemal vystupovať, ale veď tam účinkujú rôzni umelci, tak neviem, či to bolo mienené ako prostoduchá relácia. Prostoduchá relácia bola Opossite sex a tak aj dopadla. Ale to akože keĎ herci a umelci budú kritizovať úroveň STV a preto si potom vo verejnoprávnej televízii ani neškrtnú? Veď si otvorte oči - oni si z našich peňazí robia súkromný biznis a súkromnú firmu - je to vrchol arogancie!!!!. Chcela som inú, lepšiu STV, ale na úrovni a nie odpad, s prepáčením..... Medzi nami - som zvedavá na úroveň toho nového seriálu STV - už to vidím, keď tam rátajú s účinkovaním "hviezd" zo SUPER STAR... Veď si pozrite Pojišťovnu štěstí - nehovorím že je to vrchol tvorby, ale aspoň je to trochu o niečom....a predali to aj do zahraničia. A čo predáme my??????

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 20.5.2005

    "Nad nikým nezatvárame navždy dvere. Ale zdá sa nám, že aj ľudia, ktorí nás kritizujú, by mali byť konzistentní. Kto nás kritizuje, nech nás kritizuje, ale nech s nami neobchoduje, nech neponúka filmy a dabingy. Chceme, aby s nami spolupracovali ľudia, ktorí sa stotožňujú so smerovaním televízie. "



    Branislav Zahradník,

    fikcia?

    Spolumajiteľ firmy Jednotka a Dvojka s.r.o.



    PREČ S MANAŽMENTOM STV!!!!!!!!!!!!!

    PREČ S MANAŽMENTOM STV!!!!!!!!!!!!!

    PREČ S MANAŽMENTOM STV!!!!!!!!!!!!!

    PREČ S MANAŽMENTOM STV!!!!!!!!!!!!!

    PREČ S MANAŽMENTOM STV!!!!!!!!!!!!!

    PREČ S MANAŽMENTOM STV!!!!!!!!!!!!!

    PREČ S MANAŽMENTOM STV!!!!!!!!!!!!!

    PREČ S MANAŽMENTOM STV!!!!!!!!!!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    tidus / 20.5.2005

    ad. bumerang - nejde o to ci tam hryc ma alebo nema vystupovat (osobne si okrem toho myslim, ze clovek, ktory paktuje s podnikatelmi typu majsky a rodina, by vo verejnopravnej televizii mal mat zakaz), ide o to, ze vystupuje v takej hluposti a potom kritizuje, ze ako stv moze hluposti vysielat - co to je za pokrytectvo?

    ad. nech vyraba primerane - stv pripravuje, ako to uz bolo spomenute - jeden serial, dva filmy + dlhsie sa odklada jeden detsky film, ktory podla vyrobcov "zdrazel" - je to malo, alebo v ramci moznosti, teda primerane? a btw. - posledny serial CT je o paranormalnych fenomenoch na sposob akty X - to ma uroven?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 20.5.2005

    Je zaujímavé, že Hryc sa naraz do Bumerangu nehodí (hoci mu nezaškodí, že si ten podraz odskúša aj na vlastnej koži), ale to, že Banášová za jediný večer lietala v priebehu pár minút zo Superstar do Bumerangu, si akosi nikto nevšíma. A pritom to je programová chyba ako bič.

    Ale ak mi niečo dvíha adrenalín, sú to reči z obrazovky, že na pôvodnú tvorbu niet peňazí, a potom hneď s jinglom počujem, že Superstar je najväčšou megašou, aká ešte na Slovensku nebola. Kindermanažment STV by nemal zabúdať, že tu pred nimi nežili barbari. Boli to dokonca profíci, ktorých uznával celý svet a nosili ceny z veľkých festivalov. Rybníček len sľubuje, ale nosí s prepáčením trus. Rečičky o tom, že sa konečne prebúdza vlastná tvorba, považujem za farizejské, priamo klamstvo. Nič sa neprebúdza. Ak dám na Superstar 140 miliónov a potom na 20 dielov „veľkoseriálu“ 22 miliónov, vedome na ten seriál kašlem, lebo za tie peniaze môže vzniknúť iba polotovar. V najlepšom prípade.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 21.5.2005

    AD TIDUS: Možno pre teba nemá seriál o paranolmálnych javoch úroveň, pre mňa mal a bol zaujímavý. Opäť - videl som aj lepšie seriály, ale ako pokus o niečo iné to nebolo zlé. Apropo , to akože sci fi a mystika a ezoterika nepatrí do verejnoprávnej TV? POZOR, aby sme si rozumeli, aby sme sa chápali - pod komerčným smerovaním STV rozumiem honbu za ZISKOM v prvom rade a až potom sa pozerám na kvalitu. Seriál o "paranormálnych fenoménoch" má úroveň, pretože nám trochu úpriblížil históriu, pretože nás trochu núti zamýšľať sa aj nad inými vecami ako je racio a racionálne myslenie, ale an nad tým, že množstvo vecí v živote nevieme skutočne vysvetliť. To je myslím v poriadku.

    Pokiaľ ide o tvoju poznámku, že ľudia typu, ktorí sa stýkali s Majským by mali účinkovanie v STV zakázať poukazuje na totalitné a netolerantné myslenie, k tomu niet čo dodať, pričom sa hryca nezastávam.

    Osobne Bumerang nepozerám a teraz sa dozviem, že Hryca vyhodili kvôli výzve. Tak čo si mám o tom myslieť???

    STV vysiela JEDNOZNAČNE MÁLO vlastnej a hlavne dramatickej tvorby, o tom niet prieku a to vidí každý súdny človek.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Prekročili Medze Slušnosti: / 21.5.2005

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    VÝZVA KONCESIONÁROV! PRIPOJTE SA SLUŠNÍ ĽUDIA a NENECHAJTE SA BALAMUTIŤ VIDINOU LACNEJ SLÁVY, na úkor ktorej bohatne hŕstka ľudí.

    CHCEME KVALITNÉ a HODNOTNÉ SERIÁLY a nie PSEUDOKULTÚRU ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

  • Ohodnoťte príspevok !
    Prekročili rámec slušnosti! / 21.5.2005

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    MANAŽMENT STV ODSTÚPIŤ !!!!!

    VÝZVA KONCESIONÁROV! PRIPOJTE SA SLUŠNÍ ĽUDIA a NENECHAJTE SA BALAMUTIŤ VIDINOU LACNEJ SLÁVY, na úkor ktorej bohatne hŕstka ľudí.

    CHCEME KVALITNÉ a HODNOTNÉ SERIÁLY a nie PSEUDOKULTÚRU ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

  • Ohodnoťte príspevok !
    tidus / 22.5.2005

    ak mam netolerantne a totalitne myslenie, pretoze si myslim, ze kruhy blizke roznym mafianom by sa nemali vystrkovat v mediach ako hlavni ucinkujuci programov, pretoze to povazujem za neslusne, tak ano, som netoleratny totalitarny diktator. z rovnakeho dovodu odsudzujem aj brak na markize - ked spolocnost zacne tolerovat kadejakych zbohatlikov, ktori prisli k peniazom pochybnym sposobom, tak mam pocit, ze veci nejdu tym najspravnejsim smerom.

    k tej ziskuchtivosti stv - tiez nepovazujem, ze je spravne, ak verejnopravna televizia vysiela programy s cielom komercneho uspechu, ale mozno mozno by bolo dobre pouvazovat nad tym, ze preco to robi - opat opakujem, ze stv ma zdaleka najnizsi rozpocet na prevadzkovanie dvoch kanalov oproti krajinam s rovnakym systemom verejnopravneho vysielania (CR, Madarsko, Rakusko), ma naopak velmi vysoky vypadok z koncesionarskych poplatkov. ano, stv sa mohla ubrat "verejnopravnejsou" cestou, ako napr. SRo a ukoncit hospodarenie s milionovou stratou a spoliehat sa na kamaratov vo vlade, ze to vykryju dotaciami, alebo sa snazit zarabat na vysielanie (alebo skor financne prezivanie) komercnymi programami, ale bez zatazenia statneho rozpoctu. co je spravnejsie? opat nehovorim, ze sa to neda robit aj inac - urcite existuju aj programy, ktore su inteligentne a napriek tomu divacky uspesne , a je skoda, ze stv ich velmi nehlada.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 22.5.2005

    AD TIDUS: Vieš TIDUS, hovoríš - kruhy blízke rôznym mafiánom....človeka ovplyvňuje len to, čo on sám dovolí, aby malo naňho vplyv. Ak ťa trápi, že v TV vystupujú rôzni ľudia blízki mafiánom, musí ťa trápiť aj to, že pôsobia v spoločnosti, že sa zabíjajú, že podvádzajú, kradnú a že zomierajú pri ich činnosti aj iní ľudia. Musí ťa trápiť všetko a pri tom trápení by si sa musel utrápiť. Nie nechcem sa ťa dotknúť, veď aj mne môže vadiť, že v TV vystupuje človek, ktorého možno nemám rád a hovorí sa o ňom všeličo. .. Skôr mierim k tomu, aby sme sa riadili vlastným rozumom, aby sme neustále len nepreberali názory a reči iných a pozreli a na veci vlastným rozumom a srdcom a najmä ak už musíme súdiť, snažili sa to na základe najmä vlastnej skúsenosti. O čo sme lepší, alebo horší ako oni...?

    A pokiaľ ide o pôsobenie tých mafiánov, tak sa pozri kto všetko je vlastníkom aj napríklad médií a prídeš nato, že si asi nevyberieš. Voláme týchto ľudí mafiou, mafiánmi a podobne, ale väčšinou sami asi nevieme, o čom hovoríme. Nehovorím, že je správne, ak má jeden človek miliardy na úkor iného, to nie, ale aj ten milionár je človek. Ak sa ním staneš ty, budeš tiež terčom nenávisti, hnevu, alebo urážok. Neviem, či by sa ti to páčilo.

    Osobne si nemyslím, že je správna teória ktorá hovorí: najprv musíme variť zlé jedlo, potom, keď si zarobíme, bude strava vynikajúca a zdravá. Možno, ale potom už môžeme byť všetci chorí a otrávení.....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 22.5.2005

    Ad Player 30:

    To porovnanie s jedlom je veľmi trefné. Ak si manažment myslí, že si vytvára mladistvý branding a že sa mu podarilo pre STV získať cieľovú skupinu tínedžerov a mladých cez Superstar, je na omyle. Ak by to bola pravda, muselo by sa to prejavovať na pribúdaní mladých divákov aj v diváckej skladbe kľúčových relácií, kvôli ktorým verejnú službu platíme. Lenže trinástky a pätnástky sa okamžite obrátia na inú stanicu, ktorá príde s väčším „šialenstvom“ a dráždivejšou dvojicou. V tomto zmysle pripravilo súčasné vedenie pre tých, čo ich prídu vystriedať, poriadnu pascu.



    Ad Tidus:

    To, že STV má oveľa nižšie výnosy nielen oproti Česku či Rakúsku, ale aj oproti menším štátom, ako je napr. Slovinsko, to je známa vec už najmenej 10 rokov.

    Jediný rozdiel je v tom, že Rybníčkovi vyšli v ústrety ako doteraz nikomu. Dal sa uniesť aj inak nedostupný minister financií Ivan Mikloš, ktorý Rybníčkovi naivne uveril, že keď zvýši koncesionárske poplatky, adekvátne sa mu zvýšia aj výnosy. A zatiaľ sa zvyšuje skôr počet neplatičov. Nakoniec – načo by platili za komerčný program, ktorý majú v lepšom alebo inom balení na komerčných staniciach?

    Iná vec je, keby verejná televízia plnila to, čo má plniť.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 22.5.2005

    Ad Yan:

    Ale nikto nehovorí o tom, že STV už nežiada ďalšie dotácie od štátu, že má plus-mínus vyrovnaný rozpočet, a že čísla sledovanosti stúpajú... A čo je na tom verejnoprávne, keď televízia vysiela program, ktorý sleduje 12.000 divákov (0,2% populácie)? Nebolo by verejnoprávnejšie vysielať tam niečo, čo budú sledovať 2.000.000 divákov? Koncesie majú platiť všetci, tak by malo platiť pravidlo väčšiny, hm?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 22.5.2005

    Miso, prepac, ale koncesie sa neplatia preto, aby televizia davala stale vysokosledovane programy. na to nepotrebuje koncesie. koncsesionarsky poplatok je len nestastne pomenovanie dane za verejnu sluzbu, ktoru si paradoxne neobjednava obcan, ale stat.

    Pri tvojej filozofii-beriem, ale bez oncesionarskych poplatkov.

    p.S. s tymi 0,2% suhlas. Skus to vysvetlit madarom, ze treba zrusit trebars Hirek.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 22.5.2005

    Easy Rider, súhlasím s Tebou. Presne si to vystihol -- verejnoprávna televízia ako taká by IMHO mala byť zrušená, a nahradená štátnou televíziou. Totiž teraz je problém, že na jednej strane chce štát od STV vyrovnaný rozpočet, vysokú sledovanosť, etc., a pritom v mnohých veciach im neskutočne zväzuje ruky a hádže polená pod nohy (a to ešte nehovoríme o Rade STV... to je už iná káva). V štátnej TV nech si štát diktuje, čo tam chce, každý večer v prime-time dokumenty atď.



    Na druhú stranu, celkom sa mi páči súčasná štruktúra STV, zjednodušene povedané: komerčná Jednotka, "verejnoprávna" Dvojka. Takto dokážu plniť aj vysoké čísla, aj verejnoprávnu funkciu. Kto nechce pozerať SuperStar počas pápežovho pohrebu, nech prepne na Dvojku, tam tuším vtedy o ňom bežal dokument.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 22.5.2005

    Ad Mišo:

    K tej sledovanosti: vieš, ono sa to len tak hovorí, ale v skutočnosti sledovanosť Jednotky nestúpa. Pozri si dlhodobú krivku od začiatku tohto roku. A mám pocit, že teraz s odchodom Superstar to bude klesať ešte prudšie. Nie som škodoradostný, skôr smutný: boli zlaté časy, keď zovšadiaľ ma strašil jeden veľký nos, vtedy tá sledovanosť preskočila aj 20%. Len prepáč, akurát na toto nie sú koncesionárske poplatky určené.

    Dvojka, to je kapitola sama osebe - chudobný príbuzný. Jej sledovanosť môže stúpnuť iba dočasne, keď je hokej či nejaký iný populárny šport.

    A k tomu, že STV už nežobre dotácie: ak má podnik stabilný prísun peňazí, a pritom prestane vyrábať pôvodný program – teraz nemyslím lacné debaty typu Pod lampou, či Metra, ktoré môžu stáť pár desiatok tisíc – bodaj by nemala STV vyrovnaný rozpočet!! Taký zvrátený spôsob existencie by hneď brala každá komerčná televízia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 22.5.2005

    Ad Yan:

    OK. Berme však do úvahy, že ešte pred 2 rokmi bola tá televízia úplne na kolenách, pred totálnym krachom vo všetkých smeroch. To, čo dokázal manažment okolo Rybníčka, je z môjho pohľadu "profesného" fantastické. Mal som tú česť zúčastniť sa debát s členmi top managementu, a to, o čom sa takto na verejnosti hovorí, a čo sa kritizuje, je možno 5% zo všetkých vecí, ktoré sa v tej televízii udiali, a ktoré tam stále treba robiť. Uvedom si, že v tej TV pracovalo 2.200 ľudí, mnohí z nich viac ako 20 rokov, teda ešte aj v starom režime. Mnohí z ľudí, ktorí tam po hromadnom prepúšťaní zostali, určite dodnes nie sú ochotní zmeniť myslenie. STV bola v takom stave, že keby to bola normálna firma, tak najefektívnejšie by bolo zrušiť ju, vymazať zo zemského povrchu, a začať úplne nanovo. Ešte raz opakujem, napriek tomu, že stále to nie je tak, ako by to mohlo byť -- podľa mňa to, čo krízový manažment dokázal za tie 2 roky, si zasluhuje veľký obdiv. Škoda, že TO dokážu oceniť len ľudia, ktorí chápu čo všetko za reštrukturalizáciou STV bolo. :-(

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 22.5.2005

    Ad Player30:

    Len tak pre moju zvedavosť: v ORSR som nenašiel firmu "Jednotka a Dvojka, s.r.o.", ani žiadnu podobnú, ktorej by bol Záhradník spolumajiteľ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 23.5.2005

    Mišo, prepáč, pred chvíľou som našiel Tvoju reakciu na dobrý postreh Easy Ridera. Chápem, prečo hovoríš o štátnej televízii, ale to je dnes už prežitok, nie je to reálne.

    To by znamenalo, že Jednotka by sa skôr či neskôr stala komerčnou televíziou so všetkým, čo k tomu patrí, a Dvojka by s 5 percentami bola kdesi na okraji. Takto to nikde v Európe nefunguje, ani nemôže fungovať. Tam sa v poslednom čase rýchlo rozširuje ponuka rôznych doplnkových kanálov verejnej služby

    k dvom hlavným kanálom, ktorým nie nadarmo hovoria ako v hudbe „mainstream channels“. Problém je inde: stav STV je výsledkom dlhodobej ignorácie zo strany politikov, či to boli praví alebo ľaví. Normálny postup, ktorý funguje, začína totiž práve od politiky: štát definuje, aké sú preň v danej chvíli (desaťročí) priority. Samozrejme, robí to po verejnej diskusii, po odborných podkladoch, nie vo vláde či za poslaneckými lavicami. Potom manažment televízie predloží svoju predstavu, za akých okolností (finančných, personálnych atď.) je schopný túto víziu splniť. V ďalšom kroku sa rokovaním veci korigujú, a napokon sa podpisuje dlhodobá Zmluva medzi štátom a verejnou televíziou. Zmluva sa plánuje minimálne na 4-5 rokov a obe strany vedia, čo majú dať a čo dostanú. Má to aj tú výhodu, že vedenie televízie môže strategicky plánovať, lebo vie, ako sa budú dlhodobo vyvíjať príjmy, a nebude odkázané na momentálnu chuť či nechuť vlády či jedného ministra.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 23.5.2005

    Ad Yan: S tou štátnou TV mi išlo o to, že ak chce štát diktovať, čo sa má vysielať, nemôže to byť verejnoprávna TV v súčasnom stave, ani komerčná TV. Máš pravdu s tou dlhodobou filozofiou TV a vzdelávania, ja ešte dodávam, že by to ale nemala byť iba úloha verejnoprávnej TV. Tá by mala byť iba jedným z dielikov v mozaike štátnej podpory kultúry, vzdelávania, etc.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 23.5.2005

    Ad Mišo:

    Prepáč, Mišo, mohol by si mi okrem toho prepúšťania pripomenúť, čo pozitívne sa v programe tej televízie udialo? Napr. v spravodajstve, v detskej tvorbe, v dramatickej produkcii, vo vzdelávaní atď. Ja hodnotím televíziu ako každý iný podnik podľa produktu, teda programu. Je mi ľúto, ale ešte stále nevidím nejaké stopy vlastnej kreatívnej energie. Recyklovaný Pop Idol hádam nemyslíš. A Rybníček v roku 2003 po svojom nástupe tak pekne hovoril o kultúrnej inštitúcii a sľuboval, čo tu bude do dvoch rokov... Len si prečítaj jeho interview na blogu www.celamko.blogspot.com Dlho som mu fandil, kým som si neoveril, že sa pretvaruje.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 23.5.2005

    Celkom s tebou súhlasím. Vo viacerých štátoch Európskej únie zaviedli predmet mediálna výchova, aby sa ľudia už od školského roku učili komunikovať s médiami.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 23.5.2005

    Samozrejme "od školského veku". Prepáč.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 23.5.2005

    Ad Yan:



    Je zbytočné, aby som písal o veciach, ktoré nevyhnutne nevidno na obrazovke. Ty si zákazník a Teba zaujíma to, čo je na obrazovke -- beriem. Keď som chválil manažment, hovoril som o kuse práce "za scénou". Tak ako keď by TESCO dramaticky zmenilo interný systém zásobovania, výsledok prakticky neuvidíš. Uvidíš však možno následok vo forme nižších cien v budúcnosti, vďaka úspore nákladov na zásobovaní. Chcem tým povedať, že v každej firme sú veci, ktoré keď urobíš, neprejavia sa hneď, ale z dlhodobého hľadiska vedú k výsledkom (je to podobné aj v ekonomike). Preto ešte raz -- STV nie je teraz ani zďaleka v takom stave (čo sa týka programu), ako by sme si to všetci želali. Významne však podľa mňa pokročila, čo sa týka vnútorných procesov, využitia zdrojov, optimalizácie a samotného "organizmu" firmy. To sú totiž základy, ktoré bolo treba urobiť ako prvé, napriek tomu, že teraz si za ne Rybníček & Co. zlížu kritiku. Bez základov ale nemôžeš stavať dom. A ani vysielať kvalitný program.



    Samozrejme, že sa dá polemizovať, prečo STV išla do SuperStar. SS predtým kúpila NOVA, a je jasné, že keď by Markíza alebo JOJka videli čísla peoplemetrov z ČR, skôr či neskôr by po SuperStar chňapli oni (JOJ o to viac, keďže v tom období ešte bola napojená na NOVU). A to by znamenalo ďalšie pribrzdenie STV. Zober si, že čísla, ktoré STV teraz dosahovala (a teda aj príjmy z reklamy), dosahovala vďaka SuperStar. Neberme teraz do úvahy, či to bolo "mierne ziskové" alebo skôr "mierne stratové", pozrime sa na to tak, že STV to "musela" urobiť. Musela zobrať SuperStar, lebo inak by to urobila TVM alebo JOJ, a STVčke by išli čísla a príjmy z reklamy fatálne dole.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 23.5.2005

    Mišo, veď som tam napísal, že Fór ....vtip....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Martika / 23.5.2005

    Ja si myslím, že televízia je bežec na dlhé trate. Najprv musí získať peniaze, a potom môže začať s vlastnou výrobou. Zaujímavé je, že predchodcovia Rybníčka, ktorí narobili obrovské chyby a dlhy, nikoho netrápili. Teraz každý hovorí o pôvodnej tvorbe a dokumentoch a viní Rybníčka za komerzacializáciu. Najmä ostatné TV, ktorým STV ukrajuje z koláča. Ale ako má získať peniaze, to radu STV a najmä Jariabka /čudujem sa, nemá 100 rokov, ale občas mi tak pripadá so svojimi názormi/ , netrápi. Ja môžem povedať len toľko, že po rokoch občas pozerám aj Jednotku, už si tam nájdem svoj program - skoro každý deň.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 23.5.2005

    No zrada je práve vtom, že ja nechcem aby STV vysielala hodnotné programy keď budem starec (ak dožijem), ale teraz - a predtým aj teraz sii platím koncesionárske poplatky. Máme nato, aby STV robila kvalitný program už dnes, myslím si že máme nato aj tvorivý potenciál, aj šikovných ľudí, len žiaľ peniaze sa pchajú do SHS a to je beh na dlhé trate?

    Ja nehovorím že v STV sa už nenájdu dobré programy,ale je ich poskromne a aj kvalita niektorých pokryvkáva. No a to čo predvádzali minulé manažmenty je katastrofa, ale terajší ušiel môjmu chápaniu verejnoprávnej služby tiež trochu mimo. Kindermanažment akoby stále hovoril: pozrite, si aj STV2 (Dvojku), tam nájdete náročnejšie programy a STV 1 - Jednotku nechajte na komerciu. ALe takto sa to nedá robiť. Apropos vymenuj mi novú pôvodnú tvorbu na STV2 a STV za 1 a pol roka? Potom porovnáme s ČT, vydelíme povedzme dvoma a uvidíme, čo nám vyjde.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 24.5.2005

    Mne takzvaná lpmrcionalizácia vôbec nevadí, to je dokonca najťažšie - spojiť komerčný úspech s hodnotou. Mne vadí - a vadí sakramentsky - amaterizmus a fušerstvo. BBC si robí branding na seriálu EastEnders, ktorý ide štyrikrát do týždňa, na perfektnom spravodajstve a vzdelávanií, Francúzi na 100 filmových premiíérach ročne, škandinávci (malé trhy) na 15-20 filmoch ročne. Už samotná téza, že Jednotka musí zarobiť na Dvojku, je nedomyslená. Podobne majú Francúzi 1. kanál tzv. rodinný a druhý tzv. kanál blízkosti, regionálny a viac slúžiaci verejným cieľom. Ale ten druhý má vyšší rozpočet než ten prvý, rodinný! To iba my Slováci sme takí obmedzený a nevzdelaní, keď si myslíme, že highlightom STV môže byť SHS a programy vo verejnom záujme môžeme odbaviť pár korunami. Neviem, či na celú Dvojku sa vydá toľko peňazí, ako na jedinú SHS.







  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 25.5.2005

    Takže 58 % čitateľov MEDIALNE.SK zatiaľ súhlasí so zrušením Hryca pre podpísanie sa pod výzvu 1000 slov...? ZAUJÍMAVÉ. Myslela som si, že čitatelia medialne.sk sú súdni ľudia a prenasledovanie za názor im vadí. Myslím si, že STV je ešte stále verejná inštitúcia. Si predstavte, žeby herci SND kritizovali divadlo, že robí chyby a boli by zo služieb prepustení.... Nuž zvláštny prístup k slobode (slušného) kritického slova.....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Martika / 25.5.2005

    Zaujímavé je, že celé roky STV vyhovovala a nikto nenadával na p. Kubiša, Materáka, a ďalších. Teraz, keď si už nájdem svoj program, tak obrovská kritika. Je to tak, kto nič nerobí, nerobí chyby. Kto sa snaží, bude pokarhaný.

    TV je bežec na dlhé trate, najprv musí získať peniaze, a potom môže vyrábyť dokumetárne filmy a podporovať domácu tvorbu. Asi by boli všetci radi, keby sa STV vrátila k svojmu spiacemu obdobiu, aby neohrozovala ostatné televízie. Každý by chcel nezáživné správy a nezáživný program, ale kto by to pozeral?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Martika / 25.5.2005

    Zaujímavé je, že celé roky STV vyhovovala a nikto nenadával na p. Kubiša, Materáka, a ďalších. Teraz, keď si už nájdem svoj program, tak obrovská kritika. Je to tak, kto nič nerobí, nerobí chyby. Kto sa snaží, bude pokarhaný.

    Asi by boli všetci radi, keby sa STV vrátila k svojmu spiacemu obdobiu, aby neohrozovala ostatné televízie. Každý by chcel nezáživné správy a nezáživný program, ale kto by to pozeral? My sa nemôžeme porovnávať s ČT, ktorá mala normálnych riaditeľov a inú dlhoročnú tradíciu. Za ŚTV všetci hovoria o televíznych pondelkoch, ale ruku na srdce, kto by ich dnes sledoval? Iné programy sme ani nemávali. My sme nemali ani tak dobré seriály, hudobné programy, zábavné programy.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 25.5.2005

    Ale, ale Martika, si úplne vedľa a prepáč, ale len rozprávaš bla bla bla.... Samozrejme že chceme dobrú STV, veď načo by som vyhadzovala mesačne 100 Sk???? Čoby sa nenadávalo na predošlých riaditeľov, asi si to nepamätáš, zrejme si mladá....Veľká búrka nevôle bola proti Darmovi, Kubišovi a v mnohom i Materákovi. Aj dnes je krtikika, záujmy sú rôzne. Vieš Martika, TV je jeden veľký biznis, ktorý produkuje peniaze a ľudia idú po peniazoch, po veľkých peniazoch a veľké megašou programy prilákajú veké peniaze, nie dokumenty, nie publicistika, nie seriály,ale show, ktorá na seba nabalí stotisíce divákov, ktorí telefonujú, esemeskujú, súťažia, kupujú lístky, tričká a tak dokola od výmyslu sveta. Zarobia natom iní, iní majú z toho kšefty a ľuďom zostane len zábava a nádej, že možno aj oni uspejú. Ale koľkí z toho milióna uspeje? Desiati? Siedmi?Traja? Ale firmy a tá špička sa nabaľuje a nabaľuje a divák konzumuje a konzumuje, ale čo mu to dáva v skutočnosti ? Ako ho to obohacuje. Alebo to nie je účelom TV verejnej služby? Informovať, vzdelávať a inteligentne zabávať? Kde je humor Lasicu a Satinského? Kde sú seriály o živote, kde normálny a nie trápny humor? Kde je občianska publicistika, kde sú vážne ekonomické, kriminálne a zahraničné témy?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yan / 26.5.2005

    To Martika:

    Prepáč, ale asi nerozumieš, o čom je reč. Nikto nechce návrat späť, nezáživnú televíziu. Kritikom súčasného manažmentu STV ide práve o to, že vedie verejnú televíziu nesprávnym smerom, doslova samovražedne – a ešte sa farizejsky tvári, akoby ju zachraňovala. Keďže skoro nič nové a poriadne nevyrába, chce diery zaplátať vecami z archívu. Ale v konečnom dôsledku tým veciam škodí, lebo aj reprízovanie má svoje hranice. Tie 30-50 rokov staré TV filmy a inscenácie boli svojho času vynikajúce, nie náhodou vyhrávali všetky možné televízne festivaly.

    Ale dnes by sa prirodzene museli robiť inak. Lenže to platí o väčšine filmov aj v takej veľmoci, ako sú USA. Keby sa v STV začalo robiť naozaj profesionálne, možno o takých 5 rokov by sa ukázalo, že vieme myslieť a vyjadrovať sa moderne. Lenže to potrebuje tréning, ako u dobrého športovca. U nás špičkoví režiséri stoja, a za režisérskym stolom sedia veľkovýrobcovia safaládok, bývalí automechanici, učitelia dejepisu a iné rýchlokvasené uhorky. Téza, že najprv treba zarobiť peniaze, a potom zvýši niečo aj na kvalitný program, je celkom chorá, nechápeš to? Týmto spôsobom nebude nikdy dosť peňazí. A k tým Čechom: nemyslím si, že sa nemáme porovnávať. Len v súťaži sa dá niečo stále zlepšovať. A okrem toho – bolo veľa vecí, ktoré zase oni závideli nám. Nie sme až takí chudáci, ako by sme sa radi videli, aby sme nemali preboha nijakú zodpovednosť za seba ani za národnú kultúru.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ajaju / 26.5.2005

    Palkovi!

    Ráč si uvedomiť, že Tvoje superintelektuálne keci sú o ničom.

    Priemerná rodina na Slovensku chce vidieť presne to, o čo sa teraz snaží Rybníčkov team.

    A keď si myslíš, že STV má byť pre supermenšinu s takými názormi, aké máš ty, tak sa ohromne mylíš.

    Ja takisto poctivo platím koncesionárske poplatky za moju celú rodinu, ktorá STV-čko konečne začalo pozerať, lebo už sa pozerať dá.

    Nechápem prečo by mali mať v STV vysielaciu štruktúru pre nejaké mizivé percento tiežintelektuálov ako si Ty.

    Najskôr si myslím, že patríš k naháňačom pre lobistické skupiny ostatných komerčných televízií, ktoré ronia krokodílie slzy a nadávajú na STV, lebo z neho dostali strach!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 26.5.2005

    Ajaju - to je hlboké nedorozumenie - je nie som intelektuál a intelektuálčina mi je cudzia. To po prvé. Po druhé nenaháňam body iným televíziám a priznám sa, že slovenské televízie pozerám málo, skôr som seriálový typ a pozerám české televízie - Pojišťovňa štěstí, alebo Rodinná pouta...alebo si rád pozriem V siedmom nebi, alebo na NOVE , keď dávali Jeden proti 100. Ale nejde tu o mňa, ale o STV. Veď som už niekoľkokrát napísal, že STV vstala z popola, ale žiaľ, takýmto smerovaním nejde k plneniu verejnoprávnej služby, o tom svedčí predsa množstvo rozhodnutí manažmentu, ako aj výslednica toho, čo je na obraze. Samozrejme STV nemá byť pre menšinového diváka, ale pre všetkých a uvedomujem si, že taký program je ťažké robiť, ale dá sa to, výrazne to dokazuje ČT. Neviem, či ti tu mám teraz vypísať tie mínusy a plusy STV za posledné obdobie a aj porovnať s ČT z hľadiska programovej skladby, ale určite je potrebné zo strany vedenie STV pootočiť kormidlo. Ja netvrdím, že meranie sledovanosti nemá byť pre STV istým ukazovateľom, ale nemôže byť alfou a omegou posudzovania programov. Veď len Vadkerti talkšou svedčí o tom, ako dokáže kŕčovité sledovanie peaplemetrov a následný nepremyslený programing poškodiť túto reláciu častým relácie.

    PoĎme al na nejaké príklady. STV po veľkej šou SHS a potom, keĎ pomaly z každého programu "trčali" (účinkovali) finalisti (nič proti nim), tak v piatok 20.5. - 15.05 Vadkerti talkšou - kto to bude o takom čase pozerať? Zabitá relácia. (Navyše od jesene má byť 1x do týždňa vo večerných hodinách a najmä s prominentnými hosťami - teda úplná zmena relácie, dramatrurgie a možno aj pôvodnej filozofie....)Potom od 15,55 telenovela (!) až do 17,30, XXL select je asi hudobná relácia, neviem, potom Simpsonovci...,Večer sa začína Správami STV - to je osobitná kapitola verejnoprávnej TV - tu vidno najviac, ako si manažment nepomôže s presadzovaním kvality a profesionality (ale želám si, nech sa to zmení) 20.05 Koncert finalistov SHS (Stále dozvuky SHS), 22.25-Trampoty ženatého muža( obdoba Sexu v meste...asi...nie?) o 23.00 akčný film Bez boja, 0.40 Simpsonovci a o 1.05 Správy STV. Priznám sa, v piatok na Jednotke som si nevybral nič. Dobre, môže sa stať, škoda že bol piatok, mohlo to byť lepšie. Ak som nechcel pozerať Jednotku, tak Dvojka od rána do večera odvysielala 9 x správy, či už regionálne, alebo opakovanie, alebo správy ČT. Opakovali Pod lampou, pokochal som sa v Živej panoráme, dávali jeden Ekologický magazín a štyri krátke a zahraničné dokumenty, Tel. klub nepočujúcich, jeden celovečerný dokumentárny film Za Slovákmi od New Yorku po Missisipi(veľké +, len neviem kedy vyrobený...)

    Európska filmová produkcia bola zastúpená maďarským filmom Hukkle a až 1.25 zaradené zasadnutie NR SR - záznam. To bola skladba programu, dôležitá je hlavne kvalita obsahu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    BB / 11.6.2005

    Poprosil by som slovenský parlament,

    aby filmy na STV som platil slovenskými korunami a neponúkali mi len český dabing

    na všetkých zaujímavejších kinohitoch.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Erika / 15.6.2005

    Ja by som strašne rada videla vás (všetkých kritikov Rybníčka a spol.) ako by ste riadili STV vy?! Ešte lepšie? A ako?

    Je jednoduché "hrať" múdreho a šikovného za svojím PC a písať premúdre "keci" proti STV, ako má postupovať, čo stále robí zle, a aké strašné právne prešľapy urobila.

    Za posledné roky som taký pokrok v STV nikdy nevidela.

    Bodaj by bola STV-čka aj v budúcnosti na tejto úrovni.





    to. PREKROČILI MEDZE SLUŠNOSTI. To má byť akože čo, aby manažment STV odstúpil? Čo také strašné urobili? Niečo ako Kubiš? Ten rozkradol, čo mohol a čo je s ním? Nikoho už ani nezaujíma.

    Ale, čo sa rozčuľujem, všetci, čo rozkrádajú sú pre Slovákov nepodstatní. Takých rýchlokvasených zbohatlíkov na Slovensku je neúrekom, a ešte sa tvária pred obyčajným ľudom ako bohovia. A vlastne z tých obyčajných žijú. Paradox.

    Ale, keď sa ktosi začne snažiť, tak je hneď neustále dookola kritizovaný.

    (Viem, toto je už mimo diskusie)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 18.6.2005

    Erika, tvoj pohľad je pekný, ale je zvonka a je naivní. My, ktorí do toho trochu vidíme, vieme, kam smerujú aktivity pánov Paru a jemu podobných, kam smeruje založenie eseróčiek, kam smeruje politický ťah vedenia, kam smerujú čistky vedenia STV. Nevie sa vymaniť z chýb svojich predchodcov. Urobili v STV zemetrasenie, urobili krok A, ktorý trebalo urobiť, ale nezvládajú bod B a C a to je ťah ku kvalite, verejnoprávnosti a slušnosti.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Tomáš / 19.6.2005

    A kam ako smerujú aktivity pána Paru? Veď odchádza do US Steel...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Erika / 21.6.2005

    OK pán Palko, takže som naivná, a Vy, ktorí do toho vidíte (hlavyne Vy), tak mi vysvetlite, o čo ide. Budem len rada. A ako do toho vidíte? Robíte tam ešte stále?

    Ale splácať také dlhy za minulé roky, to nie je len taká slabá káva.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk