Diskusia

Seriál Medzi nami má predpoklady páčiť sa / Radoslav Augustín / 14.09.2005

Seriál patrí medzi základné kamene televízie, ak nám však ide o čistú formu je to najmä pôvodný seriál, s ktorým môže televízia narábať tak, ako s ktoroukoľvek inou reláciou vlastnej tvorby. Seriál má kopírovať reálie v ktorých žije divák, zároveň mu však ukázať takú realitu, ktorá ho plne upúta s lokálnymi hviezdami, ktoré pozná. Mediálne.sk opäť ako prvé médium získalo prístup k úvodnému dielu nového seriálu TV Markíza Medzi nami pred jeho premiérou.

  • Ohodnoťte príspevok !
    izmajl / 14.9.2005

    Je jasné, že markíza na tomto seriály z hľadiska sledovanosti nepohorí. Jej diváci sú navyknutí na všeličo, a slovenskou telenovelou určite nepohŕdnu. Určite sa prostredníctvom seriálu "vyrobia" nové celebritky a hviezdičky o ktorých budeme neskôr v spriaznených médiách čítať čo papajú, kam idú na dovolenku a ako si veľmi vážia, že dostali šancu účinkovať v tak skvelom projekte akým je seriál Medzi nami. To, že sa laťka seriálovej tvorby na slovesku neposunie už nikoho nezaujíma, hlavne, že ľudia budú vedieť a žiť s vedomím, že ona spáva s ňou, ona nenávidí ju, a on je gay. Pravdidelné večery strávené pri tomto vymývači mozgov iba v ľudoch utvrdí, že toto je to pravé orechové. Takto majú herci hrať, takto má vyzerať dramatická zápletka atd. A ked sa objaví napr: nová tvár s SHS 2 a bude dostatočne In, šups ju do seriálu ako vzdialeného príbuzného z bratovho kolena jej sestry, ktorý sa práve vrátil z ameriky. Ved ked to divácú chcú dáme im to. A to sa bude markíza hrdiť, že ako fénixa z popola oživila pôvodnú hranú tvorbu.

    To, že jej kvality budú chabé, už samozrejme nikoho (okrem pár nespokojencov) trápiť nebude.

    Ak mal vzniknúť takýto paskvil, tak to nemal radšej vzniknúť žiadny. Ale to samozrejme zas nejde s politikou managmentu Markízy, ktorá aj cez mŕtvoly chce byť jednotkou (ktorú už síce máme:-) na trhu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    gumipuska / 14.9.2005

    zacina ma prilis unavovat tento boj kto z koho. suchne sa, ze stv pripravuje povodny serial, markiza hned vymysli konkurencny. alebo naopak, teraz je to uz jedno. taketo presne nasivanie na cielovu skupinu, ktoru si televizie tym padom vytvaraju sami a hraju sa s nou, modeluju a otesavaju a nakoniec vdaka skalnym sledovacom televizie zostane vacsina obyvatelstva ako po pasovej vyrobe s nie vlastnymi nazormi, ale s nazormi jednotlivych televizii. a tak mozme stretavat na uliciach cloveka niekolko ludi jednotiek, raz za uhorsky rok mozno jedneho dvojkara, ale kazdeho druheho markiza a kazdeho prveho jojkaca. nech zije druhova rozmanitost.

    ale dovolim si porovnat uz spominany serial medzi nami so serialom rodinne tajomstva. stv sa aspon pokusa, a to je v tomto stave neskutocna nadej..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Timeup / 14.9.2005

    Izmajl, Izmajl... Tvoju kritiku by som prijal, keby si aspon jeden diel zo serialu uz videl. Potom mas pravo legitimne svoj nazor sirit. Medzi divadelnikmi a kritikmi je napatie aj preto, ze kritik sa nezriedka vyberie uz na generalku predstavenia, a tak uz v den premiery moze byt cela inscenacia spolahlivo pochovana. Ty si vsak zrejme ani na tej generalke nebol. Radsej si si vetu ako tato: ,,Ak mal vzniknúť takýto paskvil, tak to nemal radšej vzniknúť žiadny." mohol napisat az o 3 dni - aspon by to tak nekrycalo... Pekne pozdravujem, Timeup

  • Ohodnoťte príspevok !
    slav / 15.9.2005

    Ja sa tesim celkovo z tejto jesennej ponuky vsetkych TV.Kazda z tychto nasich TV priniesla alebo prinasa na obrazovku nieco nove a posuva nas TV trh o kus dopredu.Spomenme si na televizie spred 3 rokov?

  • Ohodnoťte príspevok !
    sandra / 15.9.2005

    Ale ved je to cele srandovne... uz teraz sme nespokojni, presne tak, ako to bolo v pripade aj serialu STV, ani nevystartoval a uz ho pochovali... jeden aj druhy maju svoje ambicie a tesim sa na oba... .

  • Ohodnoťte príspevok !
    izmajl / 16.9.2005

    timeup: nevidel máš pravdu ale scénár sa mi do ruky dostal a poznám aj zopár ľudí z tzvorivého teamu, a to čo som čítal a počul, ma iba utvrdilo, že všetko čo som dole napísal je pravda. A netvrd mi že nie. A po zhliadnutí strihovej upútavky na pilot, som sa v tom iba utvrdil.

  • Ohodnoťte príspevok !
    tyler / 17.9.2005

    izmail....ty vies o tom serili ***** tak si neotvaraj hubu, ano? co si ty urobil pre slovensku tv tvorbu? nic! len sedis doma na internete, surfujes a vychytavas do koho by si sa obul...a vies preco? lebo si nula a nulou aj ostanes, deges!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Johny / 17.9.2005

    izmail, koho z nich poznas? Andyho zabavaca?

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 17.9.2005

    Nahodou, ten serial je sledovatelny. Ja sa z neho tesim, lebo som konecne mala moznost vidiet mojich oblubenych hercov na TV obrazovke ako hercov.



    Ak chcete nieco pre intelektualov, tak si precitajte dajme tomu Umberta Ecca, ale ak chcete vidiet slovenskych hercov v akcii, tak Medzi nami je to na Markize.



    Po dlhom case som vzhliadla mojho oblubeneho MM

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 17.9.2005

    Inak prave som sa snazila vyhladat stranku Medzi nami, ci Rodinne tajomstva a zrejme ziadne nie su. Ak je to tak, je to skoda, lebo by bolo celkom mile mat moznost pozriet si, kto na tom pracuje, fotky hercov, resp. kto je kto a podobne.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Paskvil / 17.9.2005

    RE:Mia

    mne nestaci, aby bol nejaky serial len "sledovatelny" a uz vonkoncom nepozeram TV kvoli oblubenym hercom. Zaujma ma vysledok - to bude moj nazor, ktory si mozem urobit po vzhliadnuti nejakeho napr. serialu. a ver mi,ze nepomoze ani stara studenkova s osuchanym kramarom ak to bude o nicom. inac slovenske tv su v tazkej pozicii, je tolko novych a nedavnych dobrych ceskych serialov, neviem neviem ako nasi obstoja.to co som videla "nebude to medzi nami" ma neoslovilo. ani si nemyslim, ze takto zije vacsina slovakov ako sa to niekto snazi naservirovat...

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 17.9.2005

    To Paskvil



    Podla teba to teda zrejme ani nie je pozeratelne...Ja som sa fakt sustredila najma na toho MM, ktoreho som v divadle velkym fanusikom a musim sa smiat, ze hra absolutne zleho chlapca. Napriek tomu si dovolim povedat, ze je to porovnatelne so serialmi v Cechach, ako napr. Rodinne puta, ci Zivot na zamku. Teda aspon po prvej casti mam ten pocit, uvidime, ako sa to vyvinie. Docitala som sa, ze sa paralelne v deji rozvija az 6 pribehov. Uvidime...



    Napriek tomu je mile vidiet hercov hrat. Osuchana Studenkova je nastastie stale dobra herecka a svoje kvality podla mna potvrdzuje aj tu. No a z tych mladych nikoho nepoznam, ale je super, ze spoznam.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 17.9.2005

    Ja osobne som mal možnosť vidieť asi 500 dielov tohoto seriálu na maďarskej stanici RTL Klub, takže dobre poznám, o čo v tomto seriáli ide. V prvom rade treba povedať, že to nie je rodinný seriál, ale TELENOVELA (používa sa aj termín "daily soap"). Telenovela farebná a dejovo rozťahaná ako stará žuvačka - aké sú na tisícky v Mexiku, Venezuele, Argentíne a pod. Po zhliadnutí prvej - pilotnej časti môžem zatiaľ povedať len toto:

    1. Nekvalitne natočené - rovnako dokážu nakrúcať svoje absolventské filmy študenti Filmovej Fakulty v BA.

    2. Nekvalitný zvuk.

    3. Zlí - narýchlo vyberaní herci vo svojich hereckých roliach

    4. Marek Vašut - jediný človek, o ktorom môžem povedať, že odviedol herecký výkon (a to prosím, nie som jeho fanúšikom...)

    5. Zbytočná hudba v pozadí.

    6. Nudná a nezaujímava znelka (titulná pesnička môže byť nominovaná na akékoľvek "Markíza Awards", ale nesedí to tam...)

    7. Neexistujúca dynamičnosť, chýbajúce napätie a dramatické vyvrcholenie.

    Konkrétne napr.:

    1. Úvodná časť, kde sa Bezákovci vezú v aute je amaterizmus. Toto by dokázal natočiť dokonca každý videoamatér, ktorý aspoň pol roka používa svoju videokameru.

    2. Byt Bezákovcov (kuchyňa) - tmavá, neprehľadná a depresívna - zlé nasvietenie, zlá architektúra

    Čo viac dodať.................

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 18.9.2005

    Laco. nic netreba dodat, ale hadam si si od MN ani nic, preboha, nesluboval ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 18.9.2005

    @Easy Rider

    No, sľuboval som si, ale nie od MN, ale od Maye, kde sa dá vidieť, že od profesionálnej content spoločnosti majú stále ešte ďaleko...

    Veľmi ďaleko...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 18.9.2005

    To je pravda, bude to tym, ze nemaju konkurenciu, zobrali toho prilis vela a niet dostatok ludi.

    oda je aj to, ze sa agentazne nik nevenuje stalo milionovym dievcatam a milionovym tanecnikom.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Peter S / 18.9.2005

    Konecne mozem porovnat Rodinne tajomstva a Medzi nami. Zatial vyhrava u mna Medzi nami. Z rodinnych tajomstiev som si pozrel prve dve casti a nezaujali ma. Prva cast absolutne nedokazala zaujat. Druha cast az ten zaujimavy koniec. Skoda, ze jedna cast bola rozdelena na dve casti.



    Hodnotenie:



    Titulna piesen: + pre Medzi nami - dobry tah

    Markizy s Marikou Gombitovou



    Uvodne titulky: + pre Rodinne tajomstva



    Kamera: + pre Medzi nami, Rodinne tajomstva

    su roztrasene



    Prostredie: + pre Medzi nami, Rodinne tajomstva - prostredie posobi pesimisticky



    Uvodna cast: + pre Medzi nami, dokazala viacej zaujat, nenudil som sa



    Vyber hercov: + pre Medzi nami - Vasut, Studenkova, Kramar, Majesky to istia, Rodinne tajomstva: dobri herci Hubinska, Farkas, Kralovicova - nevyrazni v seriali, cary-mary so superstars su nezaujimave az trapne



    Dialogy: + aj - niektore dialogy zneju nerealisticky, niektore su celkom moderne



    Uvodna cast: + pre Medzi nami: dokazala ma zaujat, Rodinne tajomstva az v druhej casti som sa dozvedel, ze co, preco, ako...



    Herecke vykony: + pre Rodinne tajomstva, Medzi nami - herci posobia dost teatralne



  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 18.9.2005

    Peter S



    Pekne si to napisal. Aj mna zaujali skor Medzi nami ako Rodinne tajomstva, ale Rodinne puta, tak to ma teda uplne zaujalo, len ta roztahanost mi niekedy lezie na nervy a navyse som zistila, ze zrejme im JOJ zmenila vysielaci cas-:))

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 18.9.2005

    Tak som teda videl aj Medzi nami.

    Preto mi nedá neprispieť svojou troškou do debaty.

    Hneď na začiatok poviem, že som zakomplexovaný, závistlivý idiot, ktorý v živote ešte nič nedokázal.. To len preto, aby som ušetril prácu niektorým, ktorí budú v diskusii reagovať..



    Nepáči sa mi ani seriál Medzi nami. Ale musím uznať, že je mi sympatickejší, než RT. MN neskrýva nemohúcnosť tvorcov za efektnú bižutériu technických postupov.



    Pri sledovaní Medzi nami som s rozpakmi sledoval, ako naši herci zabudli hrať a scenáristi písať. Neautentický, miestami až afektovaný herecký prejav sa snúbil s neautentickými dialógmi a neautentickým, meravým prostredím, pripomínajúcim hotelové izby a predajné výstavy nábytku. Pritom viem, že Majo M. je dobrý herec, Lenka Barilíková vynikajúca a o Vašutovi ani nehovorím / mimochodom, český akcent jeho postave tiež príliš autentickosti nepridal /. V seriáli sa bilo profi-televízne herectvo s herectvom dubbingovým a divadelným. Celkom absentujú napríklad uvedomovacie pauzy. Ukazuje sa zhubnosť toho, že herci nemali za posledné roky možnosť rastu. Jednoducho platí veta, že herec rastie so svojimi rolami. Niektoré scény po hereckej stránke pripomínali festival amatérskych súborov Scénická žatva.

    Čerešničkou na torte hereckej nemohúcnosti je toporný mladý muž – zrejme model, ktorý na konci dielu dostal to, čo vystihuje nielen jeho herecký prejav.



    Ďuro Rayman a Janka Skořepová sú tiež mimoriadne šikovní pracanti, čo však na scenári a dialógoch vidieť nebolo. Možno je to vplyvom vlastníkov licencie. Inak si neviem vysvetliť, prečo je pointa dialógu vyblajznutá už v prvej replike a v dialógoch je umelo a otrocky vysvetľujúco prerozprávaný dej / viď úvodná scéna v aute /. Len pre príklad - českí tvorcovia dokážu dej prerozprávať prostredníctvom celkom prirodzených dialógov. Repliky v MN znejú tézovite a nedávajú hercom veľa priestoru na prirodzené podanie. Zápletka je nepravdepodobná, ale tak to už v telenovele býva.. / deti z domova sa znova stretnú, keď sa z nich stanú úspešní podnikatelia – ha ha.. / A to už nehovorím o spisovnosti / „že“ namiesto „však“, „Ahojte“ namiesto Ahoj.. atd.. atd.. /



    Technickým nuansám sa nerozumiem, ale čiste subjektívne sa mi nepáči farebnosť obrazového spracovania, skutočne otrasný „hrncový“ zvuk a niekedy trestuhodne neukončené obrazy vinou zlého strihu. / ale to už je asi daň formátu telenovely – ešteže sme ušetrení nájazdov kamery na balkóny pri zmene prostredia a iného detinského hrania sa s trasfokátorom /



    Oba seriáli sú podľa mňa to, čo si myslí Easy. Je to škoda. Mohol to byť naozaj začiatok obnovy pôvodnej tvorby. Dúfam, že to nie je o tom, že skrátka „Nejsou lidi“

    Pri seriáli MN však mám chuť pozrieť si ďalší diel, čím u mňa celkom iste v tomto porovnávacom dueli vyhral.. A to im ešte držím palce. Cieľovou skupinou seriálu nie sú diváci music-boxu, ale stredná generácia. MN sa rozhodne viac blíži k tomu, čo si človek predstaví pod pojmom „televízny seriál“. Smutné je to, že nie je pôvodný. Asi naozaj nejsou lidi, keď sa ešte aj námet musí kupovať zo zahraničia a nemáme nikoho, kto by dokázal popísať v scenári našu každodennú realitu obohatenú o zaujímavé vzťahy.

    Zostáva dúfať, že sa to s MN ešte nejako utrasie. U RT už táto šanca nie je...



    Dik, že ste si moje grafomanské dielo prečítali.. :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 18.9.2005

    Miso, neblazni.

    Najlepsie SK serialytreba hladat v mnozine Peniaze na ruku, Odpovede z obrazovky a Blesk.

    Skoda VIP a Emy- to bola tiez spiicka.

    MN ma tiez prekvapilo- zle dialogy, napriek timu scenaristov, dialogistov atd.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 18.9.2005

    @Mišo & Easy Rider

    Aká škoda, že my, prispievatelia do diskusií nevyrábame nejaký slovenský pôvodný seriál. To by bola kvalita, sledovanosť... :-))))

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 18.9.2005

    Laco, respect

    Fakt pindame.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Robert / 18.9.2005

    MYslím, že dobre si to Mišo napísal, teda zhodnotil. Bol to ale pilotný diel, počkajme si si na vývoj po všetkých stránkach. Ja sa ale obávam iného. Ukazuje sa všeobecná kríza hodnôt. Seriály, resp. tieto novodobé telenovely sú (budú) povrchné. Udalosti len popisujú, sú ploche, bez ambície nastaviť pokrivené zrkadlo zrkadlo umeleckými a zmysluplnými, ale nie mentorskými prostriedkami, citlivo, ale jasne a tvorivo. ČO nového prinášajú seriály, okrem kopírovania "bežné" života, toho pomýleného života, ktorého hercami sme my všetci. Tvorcovia zabúdajú na podstatu života, na príčiny problémov, skutočné. Ale ako ísť do hĺbky a objavovať skryté odpovede na otázky, keď ich asi ani samotní tvorcovia nepoznajú. Alebo máme robiť seriál iba preto aby sme si povedali: Fajn, áno, takto to v živote chodí. .. Aj keď netvrdím, že seriál Pojišťovna štěstí bol skvostom českej seriálovej tvorby, aspoň sa pokúsil stvárniť to, čo sa môže stať,ak človek prepadne mamonu matérie a peňazí. Dnes, v dobe fastfoodov, telenoviel,počítačov, či workoholizmu jednoducho zabúdame, čo nám nám naozaj v živote spôsobuje problémy a prečo. Kto sa nato pýta a kto dáva odpoveď. Všetko je v nás. Seriál tohto typu nám odpoveď nedá. Ale my hľadáme odpovede, aj keď si to možno nepriznáme.

    • Ohodnoťte príspevok !
      zuzanka / 21.9.2005

      robert,

      vystihol si to presne. tym telenovelam nieco chyba. cloveku nic nedavaju. ich sledovanie je vlastne zabijanie casu. nenutia cloveka rozmyslat, ani si nic uvedomit.. su velmi povrchne, z dialogov sa casto dozvieme uz do predu, co bude nasledovat atd... na telenovelu by asi do kina ani do divadla nikto nezasiel. boli by to vyhodene peniaze (okrem ineho)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 18.9.2005

    @Laco

    Kuva, chvapi a čo nám bráni ?



    @Mňa pindať baví..



    @ Robert

    Respect

    Ale nepomôžeme si...



  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 18.9.2005

    @miso



    nie pre priklad, ale napriklad...Ked uz kritizujes spisovnu slovencinu



    ale nic v zlom, Tvoja analyza sa mi paci

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 18.9.2005

    @Robert

    Napríklad v Maďarsku sa táto telenovela snažila zachytiť aj problémy skutočného života (Homosexualita, drogy, vojna v Juhoslávii atď...).

    Treba však povedať, že stále to ostane len telenovelou - lacnou zábavou pre široké vrstvy obyvateľstva.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Izmajl / 19.9.2005

    Tak som si to v sobotu pozrel, a nič ma nepresvedčilo zmeniť názor. Je to zlé, dialógy typicky afektované, umelé, bez štipky hovorovej reči, kamera nerešpektuje dennú či nočnú hodinu, muzika je robená hŕ systémom a tak povrchne, že ked je v scéne dramatická akcia, hudba bučí, "temné" tóny sa pomaly plazia atd. A herecké výkony? No, je tam zopár dobrých hercov, ale ak majú za tri dni nakrútiť jeden diel (možno aj za menej) tak im veľa šancí a priestoru nezostáva, takže hrajú tak ako musia, respkt: na dreň. Ak majú byť nahnevaný, afektovane sa im skryví tvár, hrozivo vystrčia prst a prednášajú vety typu: Ty sviniar, zmizni mi z očí."

    Umelosť projektu samozrejme neohrozí jeho sledovanosť. Ľudia už stratili možnosť a chuť sledovať kvalitu, rokmi ztrýznení divák z telenoviel a iných brakoidných programov, už ani nevidí že MN je skutočne zlé. A lepšie ani nebude. Naplní svoju mustru mydlovej opery pre nenáročného diváka a nové hviezdičky sa budú predbiehať v tom ako by čo najviac ospevovali úžasnosť tohto projektu. Málo kto chce už dnes kvalitu. By the way, dobrým príkladom seriálov na vysokej úrovni sú tie z produkcie HBO či CBS. Vid aj u nás vysielaný 24, či na HBO vysielaný Carnival, alebo Problémy ženatého muža. To by ale musel do Slovenských televízii udrieť "blesk" aby sa k niečomu takému, profesionálnemu a nie provoplánovo páčivému, odhodlali.



    pre tylor: Nenadrapuj sa, praskne ti žilka...



    pre Johnyho: Niekoho podstatnejšieho...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 19.9.2005

    Máš pravdu, Mia. Nepreč ý tal som si to za sebou. Odcházím zdechnout do houštin.. :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    chevanton / 22.9.2005

    neviem ludia ci len mne sa tak zda ale v tom serialy je mnoho chyb.. jeden priklad - ako ekonoma ma dost zaujala skutocnost ze v tom byvalom detskom domove prerobenom na bytovku s odhadujem 4 - 5 bytmi (co je cca 15 obyvatelov) sa nachadza kaviaren.. ako sa moze uzivit? ..ved aj zo zaberov na dom vidno ze sa nachadza dost od civilizacie v nejakom parku.. takze urcite by som nechcel mat ich trzby.. je jasne ze producenti len chceli mat miesto kde by sa mohli stretavat vsetky postavy zo serialu.. z toho vyplyva ze si dovolim nesuhlasit s autorovou vetou: "Interiéry, v ktorých sa odohráva dej sú v drvivej väčšine dobre odvedenou prácou, sú vierohodné." ..pre mna teda velmi vierohodne nie su.

    • Ohodnoťte príspevok !
      mia / 22.9.2005

      Mna dost rusi tiez, ze spolu nekoresponduju tie interieri, na jednej strane mam pocit,ze nakrucali v TArach, ten byvaly detsky domov, na druhej strane su tam bratislavske exterieri. Je to zvlastne. No a vcera to bolo prilis drasticke. Cela cast o pohrebe a vykon Lenky Barilikovej, no hotova Desdemona

      • Ohodnoťte príspevok !
        gumipuska / 22.9.2005

        mne tam nesedi vobec nic..

        akurat sa zamyslam, ako je mozne, ze v dnesnej dobe, ked mame demokraciu a veci okolo toho, vznikaju take braky a v sociku sa rodili vsetky uzasne dietloviny, ktorych hodnotu dokazeme citit este aj dnes?

        • Ohodnoťte príspevok !
          Tony / 22.9.2005

          Aku hodnotu prosim Vas? Jedina hodnota, ktoru tieto tazkopadne natocene... serialy maju, je nostalgicka, preto tie serialy nezafunguju NIKDE inde na svete ako u nas a v Cesku.

          • Ohodnoťte príspevok !
            azzalka / 22.9.2005

            ale maju aspon nejaku.. na rozdiel od tych dnesnych.. a myslis, ze tie dnesne inde ako v SR a CR zafunguju? o to predsa ani nejde..

            • Ohodnoťte príspevok !
              Tony / 22.9.2005

              Ale ano zafunguju. Hovorime o Medzi nami. Ten format zafungoval zatial vsade, kde sa objavil. Nudna Nemocnica na kraji mesta sa vysielala akurat tak vo vychodnom nemecku a v cine. Inde by sa z toho smiali. To si treba uvedomit.

              • Ohodnoťte príspevok !
                azzalka / 22.9.2005

                ale treba si uvedomit, ze MY sme kupili namet Medzi nami od zahranicnej produkcie, co znamena, ze sa predavanim do zahranicia pochvalit nemozeme.. nehovorim, ze socikove boli naj, len mam pocit, ze stali za nieco viac..

                • Ohodnoťte príspevok !
                  Tony / 22.9.2005

                  Ale vyvijanim velkych formatov, co chce velke prachy, sa mozu zaoberat len velke trhy. Je to velke riziko. A tak sa aj deje. Ak vyvinie svetovy format maly trh, je to velka rarita. Nespominam si osobne na ziadny priklad. Nevidim dovod co by nam prinieslo keby ostosest vyvijamevlastne formaty. Museli by byt presne take "bulvarne", rozumej masovo atraktivne, ako inde, aby sa dali celosvetovo uplatnit.

                  • Ohodnoťte príspevok !
                    winstonsmith / 29.9.2005

                    vyvýjanie velkých formátov chce hlavne nápad, prachy sa už najdu. PS netuším kaý zmysel malo kupovanie licencie na tak´ý serial ako medzi nami. Všetko sa točí okolo jednej firmi a nevernej manželke. To je fakt originalný nápad za všetky prachy.

  • Ohodnoťte príspevok !
    sibalka / 22.9.2005

    Vcera som prvykrat videla tento "televizny skvost". Herecke akcie ploche, herci nepresvedcivi a dialogy? Tak neskutocne umele, ze som sa musela smiat. Okrem toho kopec skrytej reklamy na Orange - niekolko velmi dlhych a opakovanych zaberov na akciovy telefon, opakovanie jazykolamu Strc prst skrz krk kvazipripitou tinedzerkou - opat odkaz na Orange, akurat som nepochopila, aky vyznam mal v deji a pri postelovej scene v pozadi hra Vyletelovej pesnicka :-)))

    Spominany prazdny bar zariadeny s poriadnym nevkusom - obzvlast ma zaujali steny s rozkosnymi oblacikmi. Uplne najhorsi zo vsetkeho je vsak zvuk - nevyladeny, hudba hra zbytocne nahlas, dialogy sa stracaju a hlavne, tej hudby je privela, hra skoro stale a zabija zvysok toho, co by sa dal pozerat. Myslim, ze rovnako ako postava Mareka Vasuta, ktora uz v seriali umrela, umriem aj ja pre tento serial a viac ho pozerat nebudem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 22.9.2005

    @Tony

    Myslím si, že nikto nespochybňuje kúpu Medzi Nami zo zahraničia, ale kritizuje sa to, ako je to nakrútené. Ako som už raz napísal, pri pozeraní tejto telenovely som mal pocit, že to nakrútili nejakí amatérski nadšenci za účasti divadelných ochotníkov. Maya v Čechách vyrába Rodinné Pouta, ale už len rozdiel v bytovom vybavení a jeho farebnosti je viditeľný. V MN je to škaredé - iné pomenovanie na toto neexistuje. Ako je možné, že v čechách je to kvalitnejšie, ako na Slovensku??? Rovnako aj minutáž - MN má príliš dlhé diely. 30 minút by bolo akurát, ale Markíza nemá odvahu (ako vždy), aby MN nasadila ako denný seriál.

    Ostatné si prečítaj v príspevku č. 13...

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk