Rebríčky
- Nástupca Vivy si požičia od J&T, sídliť bude v Towercome 1
- RTVS propaguje dnešné vystúpenie Maxa Jasona Maia na Eurovízii 1
- Ľavicový web Kontext sa po mesiaci umlčal
- Nova chystá nový mužský kanál Fanda
- Spoločnosť 7 Plus spúšťa nový bulvár Halo.sk
- TV tip: Vyvražďovanie zombíkov na Pluske
- Týždňovka: 3 dobré a 3 zlé veci v hokejovej STV 1
- Panelák sa včera dotiahol na Modré z neba 1
- Sme.sk plánuje veľké zmeny na titulke. Pozrite si prvý krok
- Prvé kolo Eurovízie nezaujalo 3
Najnovší názor
tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....
- Modré z neba jednotkou na trhu xmen / Dnes.
Vaše fóra
- Televízne noviny budú mať hodinu 0 zatiaľ bez názoru.
- Hlas Česko Slovenska - fenomén prepadákov 21 najnovší názor 22.5.2012 Utorok.
- Koniec CSI Miami, nič dobré pre JOJku 8 najnovší názor Dnes.
- Rozhlasový amaterizmus v praxi 3 najnovší názor Včera.
- Druhý dych na NOVE 24 najnovší názor Dnes.
- Farma suverenne odolala hokejovemu tlaku! 1 najnovší názor 21.5.2012 Pondelok.
Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT
MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk


Diskusia
Kraus dal divákom ďalšiu časť základnej televíznej skladačky, okrem správ je to totiž aj dávka príbehov.
Joj sa sľubného projektu naplno chytila.
OK!
Toto sa Markíze páčiť nebude :-)
No nebude sa im to pacit, neboj o chvilu sem pridu a zacnu kydat :)
Inak Panelak hodnotim dobre, JOJka sa chytila sance a vyuzila ju na 90%, pozriem si ho aj ja. Markize poriadne zamotal hlavu, da sa povedat, ze od kedy zacal Panelak, Markiza zacala vymyslat trapne programove kroky a to ju zacina tlacit do totalnych tri bodky!
Toto všetko je síce pekné, ale Panelák má jednu zásadnú chybu - nemá dej. Sledoval som dosť veľa častí a akosi som nikde nenarazil na niečo, čo by ma nútilo pozrieť si ďalšiu časť. Proste nejaká nosná zaujímavá zápletka. Napriek viacerým pozitívam sa už nedokážem "prinútiť sa" pozrieť si to znova.
Ak má Panelák 95%, Mesto tieňov si zaslúži 200%.
panelak je traposina bez deja na čele strapnou viki
Som rad ze tato kritika posudzuje Panelak ako produkt a ukazuje, ze sa to na slovensku da zabalit zaujimavo a pripravit tak divakom pobavenie (napr. Mafstory u Kordiaka). Markiza bohuzial vyprodukuje titul ale to ako s nim naraba mimo Tv obrazovky je nulove. Co nedostane zabelene v licencii (magazin Superstar a pod.), tak sama na podporu nevymysli nic. Ziadna kreativa.
Naopak JOJ ma dynamicky rozmyslajuci team a osobne mu fandim.
Na druhej strane - Mesto Tienov - dalsia ukazka Markizy, ze marketing zaspal. Taky serial sa pyta po prome ako hrom. V TV bola uz piata cast a markiza absolutne nic nerobi s popularizovanim hlavnych hrdinov a ich postav ani v samotnej TV a uz vobec nie mimo nej. Markiza Mesto Tienov zabije, tak ako to robi recyklaciou titulov a rovnakych zabehnutych metod na pritiahnutie sedovanosti (SuperStar XXX, Lets Dance XXX atd.), co je skoda.
V tejto recenzii sa dá súhlasiť s dvomi vecami:
1. je to svojim spôsobom prelomové dielo, ktoré určuje štýl ďalšej seriálovej tvorby
2. JOJ a Panelák má skvelé promo a reklamu. Markíza nechytá dych, spí, nepracuje a neprezentuje svoje produkty. Zdá sa, že na rozhodujúcich miestach tam sedia nekompetentní babráci, ktorí tú televíziu likvidujú.
Inak považujem Panelák za lepšiu telenovelu s lepšími hercami, ktorá ma nedokázala hlbšie zaujať zaujať. Ale uznávam, že JOJ pracuje a snaží sa. Markíza umiera a nevie predať ani to dobré čo ešte má. Škoda Mesta tieňov.
uf trosku nekriticka ba az oslavna je ta kritika.
Az tak slavne na tom panelak nie je. je to pekna nuda.
Stale je to o tom ze jednooky je kral medzi slepymi.
Markiza reagovala podla mna zbrklo a urychlene vyprodukovala tri nedokončene koncepty priatelky, rodinka, milacik miesto toho aby spravila jeden poriadny serial.
Ako nahle sa vsak niektora tv do toho pusti, tak panelak bude stracat.
mne sa panelak tiez paci, nevravim ze je dokonaly ale je daleko vpredu aj oproti ordinacii... hlavny dovod je ten, co je uvedeny v kritike: je uveritelny. herci su podla mna presvedcivejsi ako v ordinacii, nehraju nasilu a ich spravanie je prirodzene, tak nejak si predstavujem ze sa chovaju ludia ked tam nie je kamera. naopak herci z narodneho v ordinacii su na moj vkus strasne v krci a ich dialogy su neuveritelne akademicke, vobec nie zo zivota.
rovnako je to aj s pribehom - panelak riesi mozno banality, ale clovek uveri, ze taketo veci sa riesa v realnom zivote. ordinacia si vymysla take absurdnosti, ze tomu neveria uz ani scenaristi. produkovat na slovensku serial, ktory je zalozeny na neustalom meneni partnerov v kategorii stredny vek az dochodok je trapne, slovaci su konzervativny a nerozchadzaju sa kazde dva tyzdne ako v ordinacii. rovnako snaha o osvetu napr. mamograf a podobne su strasne necitlivo vtlacene do scenara, posobia ako reklamna prednaska ktora malokedy suvisi s dejom... takze panelak rulezz :)
Fajn clanok, s mnohymi vecami sa da suhlasit! Panelak mnohym domacnostiam sprijemnil vecernu pohodu a to predsa islo! Myslim, ze JOJke sa po minulorocnom prepade Celebrity campu a inych relacii, sachovanie s programom, sa teraz trefila do cierneho a zjavne velke problemy ma jej konkurencia!
Mne sa tiež Panelák celkom pozdáva (ale na tú Agátu si zvyknúť neviem - rodičov volá apuci, aňuci a sú to Slováci), tiež mi prekážajú niektoré veci : žiadny policajt by neprišiel povedať, že dieťa sa pohybuje v sledovanej partii ... tiež Švehlovej výkon pri začiatku súkromnej psychologickej poradne je nezmyselný ... a ja nemám rada takéto nepresnosti ...
Pán Borovský, pri oslavných ódach na Panelák ( nič iné len slabučká slovenská telenovela ) ste si stihli všimnúť včerajšie podiely televízíí ?
A máme to tu! Niektorí zamestnanci Markízy práve (11:00) prišli do práce :-)
...inak, a v Markíze sa predáva podiel na trhu? Informovanejší hovoria, že sa predávajú ratingy, je možné že vo zvieracej ríši to fičí trošku inak.
To aj v JOJ - ke začínajú o 11:00 ?
Možno, ale aj keby, narozdiel od vás sú ľudia v JOJ v pohode :-) Im totiž stačí len prizerať sa na to, ako sa sami potápate, pre tvoju informovanosť :
- Elán je Elán : skrátené o jednu epizódu
- Reflex špeciál v nedeľu : zastavený
- Elen je Elán špeciál : prepadák
- Prominenti : podpriemer
- Na streche v utorok : podpriemer
- Sedem sro o 21:00 : presunuté
- Normálne rodinka : trojka na trhu, zastavené
- Áno miláčik : podpriemer
- Priateľky : smerujú k ujovi Marcinovi
- Mesto tieňov : prepadák, pardón podpriemer
- Avignonské... : prepadák
- Ooooooooooops : zastavené
- prvý Atlas : podpriemer
Paleta JOJ prvý polrok a vlastná tvorba, zatiaľ Lyrics : pozastavené. STV sa mi nechce vypisovať.
Mesto tieňov je "prepadák" len podľa nezmyselných peoplemetrov,ale kvalitou je vysoko nad ostatnými.
Príklad:Oskarový film versus Mojsejovci.Vieš,čo bude mať vyššie čísla?Mojsejovci a to je tá tragédia.
Nie je to tragedia. Je to vysledok toho, ze televizia je masove medium. Kto chce oskarovy film, ma moznost si predplatit nejaky "klubovy" kanal.
Mesto tienov zatial dostatocnu masu nezaujalo a preto je to komercny prepadak.
Tak potom tá úroveň masy je veľmi nízka,čo predtým nebývalo.Komerčné programy ju vtlačili do totálneho suterénu.Inak ani "Rím" masu nezaujal a to je nepochybne výborný seriál.Takže,čo s tým?
Vymeniť masu!
Už včeara bolo neskoro.. :)
Presne tak, súhlas.
Ale:
Bez prívlastku "komerčný" je výraz prepadák v súvislosti s Mestom tieňov veľmi neférový..
No neznelo by čudne napríklad toto?
Kieslowskeho "Krátky film o zabíjaní" je prepadák. Dosiahol hlboko podpriemernú sledovanosť.
(pre chronických vrtákov predosielam, že nechcem porovnávať Mesto Tieňov s Kieslowského tvorbou :) )
mozno je tu aj chyba na strane markizi ze nerobila az take velke promo ako by si to Mesto tienov zasluzilo ale to je ich chyba....aj dnes na jojke ta trapna pesnicka laviny zacali robit promo uz aspon 3 tyzdne dopredu
Myslím, že je chlapec v ťažkej pohode, možno si kúpi ďalší Chrysler :-)
Rex...a videla vysledky dnes markiza, podla teba ta, slabucka slovenska telenovela, dosiahla 29% a Priatelky 30%, hm...v markize skacu od radosti! :-) Neviem, kto ma vacsiu radost? Skus si tipnut?
este na doplnenie: tazko mozno porovnavat cisla, ked televizie nemaju rovnake pokrytie. poznam este vela miest, kde ani netusia ze jojka existuje...
samozrejme, ze maju tieto serialy sledovanost - pretoze polovica Slovenska pozera Markizu len preto, ze je to Markiza - oni neriesia ci to za nieco stoji - jednoducho je to Markiza, tak to musi byt dobre - je to smutne, ale je to bohuzial tak :-(
a suhlasim aj s tym, ze niektori este stale nevedia, ze JOJ existuje....
V zasade sa da suhlasit s niektorymi vecami, ktore uvadza autor clanku, avsak zrejme "zabudol" na podstatnu vec, a to herecke vykony a tym padom aj kvalita samotneho deja. Je triedny rozdiel v hereckych vykonoch, ktory sa prejavia aj v banalnych detailoch jednotlivych scen, resp. aj v hlbke jednotlivych situacii.
Kym Ordinacia vsadila na herecke esa (kramar, studenkova, vajda, hajdu, cobejova...),v Panelaku je vela nevyraznych, az nevhodnych stvarneni jednotlivych postav. Ano, V.Rakova v tejto polohe sa vobec neujala, sitcom je jej ovela blizsia. V Ordinacii (vyplyvajuc z prostredia, kde sa to odohrava) je vela dojimavych, kvalitne pripravenych a precitenych momentov. Z Panelaku citit pasovu vyrobu a pochopitelne marketingovy rozmer uz len z toho, aka je cross podpora relacie. To podstatne vsak povie divak a jeho konecna volba.
Neviem, ake eso je Cobejova (poznam ju len z dabingu).. ale kludne mozes vytrhavat z kontextu... tak napr. p.Slezacek, ci Turzonovova pre mna su herecke esa... a nezabudaj, ze vzdy je to len o tom, kto da viac... to, ze po skonceni Inkognita na JOJ k sebe Maranna pretiahla skoro vsetkych (alebo uplne) vsetkych hercov, to je uz vedlajsie... To robi TV Marianna odkedy existuje... btw. v JOJke nerobim a zacinam uz po osmej, rano...
Nesúhlasím. Pozerám Panelák práve pre to, lebo nepchajú tam starých okukaných hercov, aj napriek tomu, že sú dobrí, jednoducho ma to nebaví s nimi. Panelák vsadil na mladú generáciu (okrem Turzonovovej a Slezáčka, ktorí majú svoje postavy dosť dobre podchytené), na ktorú sa dá pozerať. Bárta, Mórová, Mičkovicová, Partlová, Haydu... Výraznejšie sú samozrejme herečky ako ich muži, ale tí tiež stoja za pozornosť. Kobielsky, Miezga, Pavlovič...
95%????? To snad nie pan Augustin :) Myslim, ze ak sa nahodou pozriete na tento clanok o takych 5 rokov bude aj Vam to hodnotenie smiesne...teda ak nahodou v tom case nebudete programovym riaditelom v JOJke :)
Pravdu mate v tom, ze sa tento projekt da hodnotit ako marketingovo velmi uspesny a pre JOJku je to naozaj dar z nebiesco sa tyka sledovanosti. Ak by ste ostali v tejto rovine, tak suhlasim - lenze ak ste do hodnotenia zahrnuli "umelecke body", t.j. uroven rezie, scenaru, vypravy (herecke vykony ste asi naozaj zamerne vynechali; s ich urovnou suhlasim s Rainmanom), tak hodnotenie by malo byt vyrazne nizsie. Ja si osobne myslim ze hodnotenie serialu na CSFD (v sucasnoti 31%)zodpoveda realite
Kamarát, o 5 rokov ti aj Mesto tieňov bude pripadať rovnaká sračka ako Ordinácia. Argumenty ako by si do školy chodil s Harvepínom. Pre komerčnú televíziu platí len jedno, sledovanosť za primerané peniaze a tie Panelák podľa všetkého spĺňa.
Ak by si cital pozorne moj prispevok tak by si si vsimol, ze som pisal, ze pokial by sa recenzent zameral iba na marketingovy efekt a sledovanost relacie tak suhlasim. Avsak ked sa rozobera i umelecka hodnota projektu, tak vysledne skore by malo byt urcite nizsie..
A argument ze o 5 rokov bude Mesto tienov na urovni Ordinacie nekomentujem.
Hm, nekomentuj, aj tak nie som na to zvedavý, ale neviem kto by posúdil umeleckú hodnotu projektu, teraz už viem - Qwentyn.
Vaso, tvoj pristup k hodnoteniu TV programov ma naozaj fascinuje. Prezrad mi ako by si podla tvojho kriteria "sledovanosť za primerané peniaze" ohodnotil napriklad takych Mojsejovcov? Mne to vychadza tak, ze ked ma panelak 95%, tak pri ich sledovanosti a minimalnych nakladoch by si urcite zasluzili mat 100%.
Vaso si odporuje už v podstate. Naozaj porovnáva neporovnateľné. Panelák možno porovnávať len v adekvátnej kategórii.
Keby sme boli úzkoprsí, museli by sme povedať, že Panelák je v kategórií denný seriál zatiaľ jediný. Teda nemá konkurenciu a niet s čím porovnávať. A byť sám na bojisku, je víťazstvo bez boja.
Nuž ale, skúsme to porovnať asi s jediným porovnateľným: Ordináciou. Aj tam, podľa Vasovych kritérií Panelák prehráva. Má jednoznačne nižšiu sledovanosť. Kvalitu neporovnávam, ani jedno dielo už nesledujem. Tieto slovenské pseudoseriálové sračky ma nebavia.
A Mesto tieňov? Je to kriminálny seriál, takže je inde ako Panelák.
Vaso je Panelákom jednoznačne nadšený, prečo, je jeho vec. Ja jeho pocity nezdieľam. Jednoducho sledovanosť ma nezaujíma. Lebo sledovanosť má aj Drišľak, Króner s vtipmi na jednotke a iné podpriemerné programy.
Nuz kamarat, pozrime sa na to z inej stranky :
Panelak podla kvalifikovanych odhadov stoji cca 500 tisic jedna cast, pri sucasnych ratingoch okolo 9 a reklamnom bloku pred a vo vnutri je asi tazko stratova zalezitost.
Ordinacia stoji minimalne 1,2 miliona, ma 17 ratingov, dva reklamne bloky a este jeden pred, takze tiez to nie je stratovy biznis. Ma vacsiu sledovanost, ale na trhu je od aprila 2007, takze drobny naskok a vacsi navyk.
Oba serialy su komercne uspesne produkty. Debata je tu vsak o Panelaku a ci sa to niekomu paci alebo nie, rezonuje u divakov a nepochybne robi JOJ radost. Tak ako robi radost Posta STV, a mozno aj ten nepozeratelny Drislak, ale divacky uspech mu nikto nemoze upriet. Pretoze generuje vlastnej stanici nadpriemer a to chce kazda televizia, biznis a minimalne priemer stanice. Mesto tienov nema ani jedno, ani druhe. Normalna rodinka, Ano milacik, Ooops taketo produkty nie su, coskoro nebudu ani Priatelky.
Kamarati, keby ste sedeli v telkach alebo boli klient ktory chce cisla, vase umelecke pocity by isli bokom asi tak do 2 minut.
No a?
Mojsejovci neboli ani v jednej televizii stratova zalezitost. Imidzovo ano, ale financne nie. Takze sa musis uz len rozhodnut co si vyberies.
Vaso, ja tieto tvoje výpočty chápem, aj rozumiem, že tebe, alebo Joj robia radosť. Na mieste je otázka Bobby Browna: NO A? Čo s tým mám ja, divák?
Ešte raz opakujem, že Panelák je pre mňa nezaujímavý, rovnako ako Ordinácia. Radšej si pozriem Mesto tieňov. Pravda, ako ho nezrušia. Potom budem pozerať opäť ČT 1 +2. Lebo na slovenských TV nebude čo. A JOJ nech je aj naďalej spokojná bez jedného nespokojného diváka. Veď všetko sa tu robí pre masy a jednotlivci nech idú do kelu.
Panelák je produktom masového vkusu. Nič len módna lízanka s nízkymi výrobnými nákladmi a veľkým ziskom. A zaujať masy? Potom čo ich zaujal Fico, to nie je žiadne umenie. Treba mať na to len vstupný kapitál.
Obavam sa, ze zaujat masy je dnes daleko komplikovanejsie ako to bolo donedavna. Vezmi si Marcina, tiez si myslel, masy ma maju radi, staci urobit nieco s Marcinom a Markiza bude rada, ze niekolko milionov tazka exkluzivita sa oplatila. Ale divak rozhodol, ten isty divak na ktoreho tu vsetci pindame. Divak povedal, Marcin na tvoje blaboly serieme, jedina ktora to nepochopila je Markiza a dava mu priestor na dalsiu rychlokvaseninu.
A prepac Cyrus, Markiza, JOJ a vlastne aj STV na nas serie, pretoze tieto televizie zaujima masa a nie jednotlivec. Takze ak masa bude akceptovat tancujuce macicky budes ich mat denne na troch programoch.
Zaverom, Markiza ma teda daleko viac vstupneho kapitalu na zaujatie divaka a ako si sam videl, neuspela a ver mi, ze pan Mika sa novymi relaciami spustenymi na jar nebude chvalit na investorskom mitingu, ani medzi priatelmi. Peniaze neuspeli, divak neskonzumuje kazdu relaciu len preto lebo ju vysiela Markiza. O osude programov rozhoduje cca 2 600 ludi denne, ktori sa prihlasia k peoplemetru. Ani ty, ani ja, toboz Mika, Borovsky ci sudruh N.
cyrus ja nechapem nad cim nariekas...ved vaso jasne hovori ze joj a markiza sa musia uzivit,takze jedine co ich zaujima je bohuzial zisk...ja joj ano markizu nesledujem(teda vynimocne)ale ich ani nekritizujem-mam trabant kritizovat za to ze nejde 300km/hod?proste som mensinovy divak a markiza ani joj nie je su televizie kde si mam hladat to svoje...suhlasim presne so vsetkym co pises,az na ten "narek"-je proste zbytocny,ani joj ani markiza ho nevypocuju-ich zaujima predaj reklamy a NIC ine...a preto ich zaujima len to aby piplmetre ukazali co najvacsie percento podielu...dufam cyrus ze si pozries aspon milionoveho chobaka...
Tieto analyzy na medialne.sk su pomerne komicke. Velmi jednoducho sa hodnoti nieco, co uz ma zname vysledky. Ked pred par rokmi mali byt vysielane Rodinne tajomstva na STV, tak to medialne malo k dispozicii dopredu a vychvalili to a dopadlo to uplne inak. Pripomina mi to ekonomickych "expertov", ktori tiez vedia predpovedat len to co sa uz stalo.
Mimochodom nerozumiem preco sa Panelak hodnoti ako uspech. Sledovanost je sice pekna, ale pre Joj je to cista strata a moze sluzit nanajvys ako imidzova zalezitost.
Strata??? To mas z kade? Keby to pre nich bola cista strata, ako uvadzas, tak by s Panelakom nepokracovali aj v septembri, nemyslis?
No ved hovorim, ze je to len imidzova zalezitost. Aby to bolo okolo nuly, tak by potrebovali este aspon o 2 percenta vyssiu sledovanost.
Poznas naklady serialu ty expert?
Priblizne ano ty expert. Preco?
Ved byva lidrom na trhu, tak mi nehovor, ze nezarobi...to potom tie markizacke sitcomy su totalne v minuse alebo co? Ty si fakt expert :)
Napíš argumenty na základe čoho to tvrdíš, inak vieš veľké *****, tak ako Mato. Potom sa môžme baviť ďalej.
Markizacke sitcomy maju velmi podobne ratingy ako panelak. Markiza ma drahsiu reklamu. Takze tie markizacke sitcomy maju vyssie vynosy ako panelak. Problem je v tom, ze markiza nemoze mat share ako joj, pretoze bezne mavala dvojnasobne ratingy v prime. Markizacke sitcomy nekoncia preto, ze by boli stratove, ale v tom istom mieste by mal byt program, ktory zarobi viac.
Takže o tom vieš veľké h. Škoda mrhať čas. Pekný deň.
Je vidiet ze mas vela informacii a bohatu slovnu zasobu. A co konkretne som napisal nespravne?
Je vidiet ze mas vela informacii a bohatu slovnu zasobu. A co konkretne som napisal nespravne?
Maťo, Vašo je všeumel, všadebol, vševedko, Ty si si to ešte nevšimol ?
vaso sa vyzna v medialnej oblasti...nevsimol som si ze by "kecal" do vsetkeho...takze mato mu dal asi zle argumenty
Prečo kecá? A zjavne okrem pindaniae nevie nič iné ani Ronn, takže Maťo, na to aby sme mohli tvrdiť či je niečo ziskové alebo nie, to by sme museli najprv sedieť priamo v televízií a to znamená :
- poznať presné náklady jednej časti, vrátane úvodných nákladov (scéna, zvučky, marketing ap)
- dosiahnuté ratingy REKLAMNÝCH BLOKOV! Umelci, reklamných blokov a nie relácie, pretože tie zarábajú, nie share
- objem predanej reklamy v breaku a ak je reklama zaradená pred programom a tak aj to
- hodnotu CPP
- možný sponzoring a jeho výnosy
Potom sa dozvieš či to je ziskové alebo nie, inak tu píšeme iba svoje názory a to je diskusia o ničom. Aj keď je vysoko pravdepodobné, že napríklad Mesto tieňov s odhadovanými nákladmi cez 2 milióny korún za jednu časť a s ratingom 9 ( v reklamných blokoch možno 7) je minimálne ziskové, ak vôbec. Ale to si iba myslím. A nechce sa mi vôbec hádať o nejakom Meste tieňov.
- no ved tie naklady si uz predtym sam uviedol (akurat si zabudol napisat, ze su tam rozratane jednorazove naklady na nejakych 120-130 casti, takze vobec nie je iste, ci sledovanost dovtedy neklesne, ale povedzme ze nie; a to su len priame naklady, ale to ty urcite dobre vies)
- ratingy reklamnych breakov sa pohybuju priblizne na 70 % programovych (share som nespominal)
- objem predanej reklamy (tym si chcel povedat zrejme pocet spotov - to by si dokazal zratat zrejme aj ty)
- hodnotu CPP zhruba viem (aj ked sa samozrejme v roznych mesiacoch lisi, ale pre potreby priblizneho odhadu staci priemer)
- sponzoring - tych par milionov od axy na tom vela nezmeni
Takze este raz, ked zo seba robis takeho chytraka, o tom, ze sa nema pozerat na kvalitu, ale na uspech relacie, tak je nezmysel povazovat za uspesne to co nie je ziskove. Asi tak ako ked povieme, ze futbalisti dopadli uspesne, lebo dali 2 goly, ale nepovieme kolko dostali (pricom ti co pozeraju na kvalitu budu hodnotit ci hrali pekne). Keby spravila nejaka televizia svinsky drahu relaciu a dostiahla share 90 percent, ale stalo by ju to desiatky milionov, tak sa neda hovorit o uspechu. Ak sa ma hovorit o tom, ci je panelak uspesny treba pozerat na to, ci si na seba zarobi.
Inak ked tak vsetkych arogantne poucujes - pri tych tvojich neuveritelnych schopnostiach sa divim, ze nie si minimalne programovy riaditel nejakej televizie.
...vieš čo? Strč sa a daj mi pokoj. Neviem o čo ti vlastne ide, veď napíš, že podľa tvojích prepočtov je Panelák stratový alebo ziskový, uvedieš tu chobotiny s odkazom nech rátam počet spotov a odhadnem CPP? Ty si sa úplne zbláznil, načo je takáto debata. Daj relevantné čísla a potom môžeme pokračovať chytráku.
Neviem o co ide tebe. Ale viem urcite, ze nevies citat. Nepisal som aby si odhadoval CPP ani pocital spoty. Napisal som, ze viem ake su (a ze netreba byt genius, aby clovek vedel aky "objem reklamy" a teda pocet spotov ma panelak).
A ak si nahodou zabudol, reagoval si na to, ked som napisal, ze panelak nie je ziskovy a napisal si co je treba vediet, aby sa to dalo povedat. Tak som napisal, ze tie informacie mam.
A z tvojich agresivnych reakcii mam pocit, ze ta rodicia bud bili malo alebo az prilis. To sa s nikym neviem bavit normalne?
Nastavte si prezývku