Diskusia

Nora Mojsejová: už ma seriete! / Lukáš Kočišek / 10.03.2005

Máme za sebou dve premiérové vydania dlhoočakávanej kontroverznej reality show Mojsejovci. V dnešnej dobe, kedy už čísla sledovanosti rozhodujú v televíznom svete takpovediac o všetkom a spoľahlivo víťazia aj nad poslednými zvyškami dobrého vkusu. Čakal som, že Mojsejovci sa ma budú snažiť čo najviac prekvapiť, alebo šokovať. Celá relácia sa o to skutočne pokúšala, no ja som sa väčšinu času nudil a nechápavo krútil hlavou. Prečo?

  • Ohodnoťte príspevok !
    X / 10.3.2005

    A kde je chválenkárstvo TV Markíza o včerajšom výsledku sledovanosti Mojsejovcov? Žeby sa nebolo čím chváliť?:-) A Mediálne to nezaujíma? To sú mi veci...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 10.3.2005

    Videl som asi 10 minúť tejto bláznivej kraviny a stačilo mi:

    1. čudujem sa, že TV Markíza klesla tak hlboko, že začala vysielať tento tupý program. Týmto TV Markíza pre mňa úplne skončila.

    2. čudujem sa ľuďom, ktorí do tohto išli, prihlásili sa na casting. Iste, ja chápem, že každý si chce finančne polepšiť (aj ja by som chcel 2 miliony), ale nie za cenu, robiť zo seba blázna, aby sa dvaja zazobaní východniari pobavili a trochu si spestrili svoj stereotypný život. Ludia časom (hádam) pochopia, o čom celá táto "show" je - robiť blázna Mojsejovcom, pobaviť ich, plniť ich príkazy, skrátka ukojiť v nich to, že chcú niekomu rozkazovať, chcú byť na vrchole. "Urob, inak vypadneš!"

    3. ako ste si mohli všimnúť, Mojsejovci sú dvaja arogantní, namyslení blbci. Možno ste postrehli, ale ich jazyk, skrátka celé ich vyjadrovanie je pod urovnou človeka s učnovským vzdelaním. Je to vidieť, obaja tupí jak pantofle. Nora ledva dokončila strednú školu (pravdepodobne učnovku), ktovie ako získala ten obrovský majetok...viď. VSŽ, Košice (asi viete koho myslím). A Braňo??? Ktovie čo ten robí. Je známe, že Nora je "podnikateľka". Ale prečo sa nehovorí nič o Braňovi??? Kde robí, čo je vyštudovaný (ak niečo je), aké je jeho zamestnanie? Je známe že je "spevák" (akože spevák), ale akosi sa jeho CD nepredávajú. Takže to mi je tiež záhada, odkiaľ oni vlastne (resp. hlavne Nora) majú tolko penazí. Ešte raz.....kosice.



    A na záver: Iste, je to príjemné mať veľký majetok, užívať si bohatstvo a luxus. Ale keby som mal tolko penazí (a je jedno ako som ich získal), žil by som si v pokoji, chodil na dovolenky, nakupoval, užíval si život, ale hlavne by som DRŽAL HUBU, aby nikto nevedel, aký som bohatý.



  • Ohodnoťte príspevok !
    Stano / 10.3.2005

    Vyborny clanok! Uplne s nim suhlasim. Ako som to tak cital, tak som zistil, ze som bojkotom Mojsejovcov o nic ale naozaj o nic neprisiel a ani nepridem...

  • Ohodnoťte príspevok !
    x / 10.3.2005

    podakujte sa panom jeffovi m. a pavlovi r. za tento bs

  • Ohodnoťte príspevok !
    ron / 10.3.2005

    ..vcerajsia sledovanost je priemerna , urcite sa nie je zatial cim chcalit a obavam sa, ze TV Markiza si vykopava taky maly hrobcek, mozno Slovaci so svojou narocnostou sokuju a bude to hrobisko! :) ...mna zaraza , ze moderatorka V.W. sa dala na nieco take nahovorit, patri uplne do inej vahovej kategorie, skoda, ...kvalita sucasnej politiky sa davno taha z vychodu, teraz k tomu pribudla aj kvalita zabavy.....prosim, autonomiu BA!!!!!!!!!!:)

  • Ohodnoťte príspevok !
    esay rider / 10.3.2005

    23,7 %

    Share 47 %

  • Ohodnoťte príspevok !
    adelka / 10.3.2005

    Autor je bezcitne hovado!



    Ako moze autor o tom panovi bez hlasu povedat, ze ho ma prepity, ak autor nestihol zaregistrovat, starcek spomenul slovo rakovina, ja len dodam, ze rakovinou hrtana mozete prist aj o hlas. Nikdy som nenarazala na uroven autorov clankov na medialne.sk vzdy som bola spokojna, ale co je vela, to je vela.

  • Ohodnoťte príspevok !
    www / 10.3.2005

    Medialne.sk zaujma len kydat na druhych a pisat tu taketo "zvasty"! Je kazdeho vec, co pozera...., ale tu len ovplyvnuju inych

  • Ohodnoťte príspevok !
    novy / 10.3.2005

    som tu novy a musim povedat, ze pekne hovorite.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Hypatia / 10.3.2005

    Vilo Rozboril doplnil námatkovým náborom v uliciach mesta, z ktorého doviedol napríklad smetiara, či prepitého staršieho pána bez hlasu.-->Nevidím nikde napisané, že prepitý hlas možno keby niekto lepešie číta. A aj keby ten pán mal rakovinu (čo dúfam nie,lebo to neprajem nikomu), tak opitost nebola vidno na jeho hlase,ale na inom ,,mieste". Keď sa Vám nepáči ovplyvňovanie názoru,tak načo to čítate a reagujete na to? Ja s autorom až na malý detail suhlasím. To nie je reality show ale ukažeme Vám, že my máme najviac. A chabé ukrývanie reklám obchodov sa mohlo ešte spomenúť. Tak prajem ostatným prijemné čítanie. Každý máme svoj názor. :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    TOM / 10.3.2005

    Veľmi sa čudujem pánovi riaditeľovi z Markízy, on taký vzdelany ,že dovolil pustiť na obrazovku takúto strašnú stupiditu len kvôli peeplmetrom,tí dvaja primitívy, ktorí ani nevedia povedať jednu kompletnú vetu bez nadavok by sa mali naozaj liečiť na psychiatrii, toto má byť reality show dvoch ubožiakov , chudíkov najväčších debilov na Slovensku!!! Týmto ste klesli úplne na dno žumpy.Treba na nich poslať hospodársku kriminálku§ Je to najväčší humus toho najhrubšieho zrna FUJ!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    fero / 10.3.2005

    Kedˇmá byt toto zábava čo predviedli dvaja obmedzenci Mojsejovci , tak tí ktorí robia dramaturgiu tejto tzv. reality šou sú na tom asi vážne zle.

  • Ohodnoťte príspevok !
    theknight / 11.3.2005

    Nakup v Milane dostal aj mna, prosto som nechapal ako niekto pred kamerami ukazuje taku neskutocnu hlupost, snobstvo a este k tomu dobrovolne a s radostou.



    Kazdopadne ale nesuhlasim s nazorom, ze Markiza spravila zly tah. Show je to maximalne hlupa, avsak kazdy (asi aj vcetne mna :) to bude pozerat, uz len z toho dovodu, aby mohol potom na druhy den na pive rozoberat s kamaratmi, aki su ti Mojsejovci hlupi, trapni, skaredi, vulgarny a neviem aki este...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 11.3.2005

    Adelka: 100% suhlas

    Www: no suhlasim ze nech si kazdy pozera co chce. ale ze tu kydaju na druhych a pisu zvasty, no to vies. Novy Cas je najpredavanejsi hoc je to bulvar, taktie medialne by tiez nikto necital keby sa "nekydalo". Spomen si na mediaportal, len informoval formou vyberu sprav z inych zdrojov a tlacovych stredisk o TV a mediach a uz ho niet. Preco asi? ;)



    Nazor na mojsejovcov? Tazko povedat, zatial asi najkontroverznejsia reality show na slovensku. Uvidime ako sa to bude vyvijat.

    btw. v markize si mohli na tu SuperStar vymysleit aj lepsiu vyhovorku ;) mohli si aspon ticho priznat ze to prepiskli stou SuperStar a ist dalej (len ci stiahnutie piatkoveho milionara niej take male priznanie, ze pozrite posrali sme to a SuperStar nem berie vsetkych divakov). Markize rozhodne treba novu krv lebo zacne upadat. Len by mala zacat od ludi spoza kamery. Nieco uz pochopili, ajked na par krat ze sa stale neda zit s tym istym (Skrucany, Noga a spol) a dovolim si tvrdit ze aj nieco zle (p. Karaskovi prajem skore uzdravenie) je na nieco dobre vid Rasto Zitny v televiznych novinach. Myslim ze sa velmi dobre chytil a konecne po dlllllllhokanskom case nemusim pocuvat Svajdove breptanie. Drzim prsty Rasto



    PS: este ma daco napadlo. neda mi ze sa tu stale rozprava o mojsejovcoch aky su, aka je markiza ze to vysiela, atd., ale zamyslite sa nad spravami televizie JOJ za posledne 2-3 tyzdne. Nechutne opakovane zabitie svine (osipanej nie meciara ;)) ) s nejakymi elektrickymi kliestami, psie zapasy (pes s polamanymi nohami v boji), a tak dalej. Tiez dost huste na televiznu obrazovku nie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Lukáš Kočišek, Mediálne.sk / 11.3.2005

    Adelke: Toto som skutočne nezaregistroval, dovolím si povedať, že sa ako bezcitné hovado necítim, nikdy by mi nenapadlo zosmiešňovať chorobu a všetkým, ktorí sa mojimi slovami cítia dotknutí sa ospravedlňujem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 11.3.2005

    Inak k Adelke, suhlasim ze je to bezcitne podotykam AK JE PRAVDA ze to starcek spomenul.

    Ale kuknem sa nato, mam to nahrane lebo som nebol doma ked to islo v telke a dam vediet.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Katrena / 11.3.2005

    Pán Kočíšek, ten starý muž bez hlasu naozaj povedal, že má rakovinu, asi ste ho dobre nepočuli. Od Rozborila bola zvrátenosť, že chudáka chorého dedka ťahal na casting. Robiť si srandu zo smrteľne chorého človeka - to je ešte viac na grcanie ako celí Mojsejovci. No ale Vilko je raz taký.



    Okrem toho, pán Kočíšek, casting na Dievča za milión ste asi nevideli, pretože práve Jojka dala Mojsejovcom a Rozborilovi návod, ako robiť konkurz o ničom. Nikto tam veru kandidátky neskúšal z moderátorských schopností, ale mohli robiť doslova "bársčo". Prečo by to tak neurobili aj Mojsejovci, keď je to také jednoduché, že to nevyžaduje ani kvapku rozumu a nápadu? A ked si aj Markíza myslí, že variť sa dá aj zo špinavej vody?

  • Ohodnoťte príspevok !
    nika / 11.3.2005

    Kamarátke prišiel syn domov s tým, že v škole sú Mojsejovci medzi deťmi náramne obľúbení, lebo sú vulgárny a hlúpi a napriek tomu sú veľmi bohatí.

    Ak to niekto pozerá, aby sa mal o čom rozprávať na druhý deň-jeho problém. Čo tým učíme naše deti-náš problém.

    Ja osobne sa budem radšej rozprávať o počasí ako sa nechať urážať "pani", ktorá minie 500 000 tisíc za dva dni nakupovania a je deprimovaná, že nič poriadne nekúpila (dovolím si s týmto názorom súhlasiť) a zbytočne zabila čas- a to som videla len 10 minút pri reklame.

    Vy ostatní-cca 1 700 000 ľudí -to pozerajte, ja radšej budem čudná menšina.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Petra / 11.3.2005

    Našťastie moja 15-ročná dcéra nad tým programom ohrdla nosom, že také blbosti nebude pozerať. Myslím si, že to nie je vhodný program pre deti(ani slušných dospelých), nehovorím, že ostatné reality šou sú bohviečo, ale tu sa môžu deti len "nakaziť". Načim diskusiu o šírení vulgarizmov a sprostostí na naše obrazovky. Nie vždy sa tie deťúrence dajú ustriehnuť. Je to o kultúrnej úrovni národa!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Danon / 11.3.2005

    Nad cim sa pohorsujete. Na Slovensku tak rozmysla 75% ludi, az na to, ze nemaju peniaze. Vsetci sa tu tvarite, ako keby ste boli slusaci a pri tom min 75% sa sprava tak isto, alebo podobne. A urcite Ti najslusnejsi su z Blavy. Tam su najvacsie svine. Do oci Vam nic nepovedia, na rozdiel od Mojsejovcov, ale su Vas schopni dat zabit.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 11.3.2005

    No tak som sa nato kukol. Rozumel som stoho nieco v zmysle ze mu treba prachy lebo 5 dcer a ma rakovinu. Takze asi mala Adelka pravdu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 11.3.2005

    Danone

    Zer dalej jogurty a Bratislavcanov nechaj na pokoji. Mojsejovci su iba reprezentativnou vzorkou vychodniarskeho etnika, ktore ma viac spolocne s Ukrajinou ako s hlavnym mestom Slovenska.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Robo / 11.3.2005

    Pre Joyko



    Neposlem Ta ,,zrat" jogurty. Lebo prave takymito ,,inteligentnymi" odkazmi sa zaradujes do ich krvnej skupiny.

    Len Ti napisem, ze hoci som Kosican, za Mojsejovcov sa velmi hanbim. A Kosicanov je takmer 250-tisic. Myslim, ze 99 percent by Ti napisalo to iste.

  • Ohodnoťte príspevok !
    nika / 11.3.2005

    Ak je Košičanov tak veľa a všetci sa budeme hanbiť za ich krčmové vyjadrovanie a názory tak, že to nebudeme pozerať- potom sa hanbiť budú Mojsejovci aj Markíza.



    A predstavte si, že my v rodine sa tak nerozrávame, ak vy áno - je to Vaša vizitka a pozerajte si ich ďalej.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 11.3.2005

    Robo

    A kto to potom pozera? Bratislava alebo Vychod? Ja som na Mojsejovcov videl len uputavku a... zijem. v Kosicoch by som bol asi uplny outsider. Je skoda, ze sa taka krasna vec ako je televizia a taka krasna vec ako je tento portal musia venovat takym odpornostiam ako su Mojsejovci.

    P.S.

    Za tie jogurty sa ospravedlnujem. Len nerad pocuvam tie hluposti, ktore na Bratislavu chrlia vychodniari...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 11.3.2005

    Hm, konecne dakto ukazal, ako sa sprava polovica Slovakov ... a zrazu je ohen na streche. Zaujimave, ze sa Vam nepaci, aki v skutocnosti ste. Podobne je to aj s tymi priblblymi serialmi, co chodia na Markize a STV1 a nikto sa nestazuje. A pri tom sa podla toho spravate, ani neviete ako.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Lavora / 12.3.2005

    Nora ma sice miliony,ale nedokaze si ani za pol miliona kupit to,co by sa jej pacilo.Jednoducho neschopna.Nedokaze ani jednu vetu povedat suvisle a spravne nasklonovat,hovori ako rakosnik na trhu.A Brano?Ten si uziva a rozhadzuje aspon jej prachy,ked svoje nema,taka mala pijavicka.Ked Nora hromzi,ja sa dobre bavim,lebo si nevie ani svoje prachy uzit.

  • Ohodnoťte príspevok !
    kubirita / 12.3.2005

    Sú absolutne trápni

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 12.3.2005

    aj poslanci su trapni a trpite ich

  • Ohodnoťte príspevok !
    dack / 13.3.2005

    Nechajte to tak,



    ved je to fun.

    Aj tak to vsetci budete pozerat.

  • Ohodnoťte príspevok !
    novy / 13.3.2005

    Autor tohto článku to možno myslel dobre, ale musím povedať, že tým dosiahol akurát to, že všetci vieme, že už dlho nesúložil. Pán autor upokojte sa, masturbnite si a potom si sadnite ku compu a zrozumiteľne opíšte vaše emócie a názory. Myslím, že všetci, ktorí tu niečo napísali sa zapojili do obrovskej spoločenskej diskusie, ktorú reality show vyvolala. Chcem podotknúť, že spolu so sledovanosťou je to druhý najdôležitejší moment pri dosahovaní úspechu v tomto televíznom žánri.

    Možno to znie akademicky, ale práve o tom pravá reality show je. Láme hranice. Dnes vidíme po prvý krát na obrazovke ľudí, ktorí sa ukazujú takí akí sú. Nie je ľahké to uniesť, ale to je pointa reality show. Každý z nás v súkromí nadáva, každý má zlé chvíle. V Miláne nám ukázali, že zle nakúpili a videli sme že aj človek, ktorý má peniaze sa vie rozčúliť, presne ako keď sa mne stane, že prídem domov a zistím, že z troch kúpených šmejdov z Kenv..a /NECHCEM URAZIŤ/ sú dva zlé a tretí môžem zahodiť. Je to á istá situácia. A to ako správali hovorí o ich vnútre, bvoli reálni, nič nehrali. To by si pán autor pozeral, keby sa hrali aké je to úžasné, že v D&G majú nový tovar.

    Nie je Slovenský divák na reality show pripravený, ale to je v poriadku. Je len škoda, že sa neviete /a toto je pre autora "článku"/ trochu lepšie zorientovať v šírších súvislostiach, ale len sa vytáčate aklo typický zakomplexovaný Slovák s dvoma litrami na účte a závisťou jak Grand Canyon. Takže nabudúce si pred písaním masturbnite a bude to ok.





  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 13.3.2005

    Pre Novy - trochu kruto pre autora, ale mas pravdu :))))))))))))))

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 13.3.2005

    Novy: hehe dobre povedane ;)))

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 13.3.2005

    Počuj Novy, asi máš problémy sám so sebou, že takto píšeš a útočíš na autora. Nejdem ho brániť,ale vo všeobecnosti platí, že normálny človek neútočí voči autorovi, ale kritizuje a nesúhlasí s jeho názormi - napísaným, či počutým. Po druhé. Divák nie je na takúto reality šou pripravený? Je to otázka vkusu, záujmu a úrovne ľudí, čo chcú, alebo čo očakávajú od televízie. Priznám sa, že mňa osobne nezaujíma nadávanie, prdedenie a grganie iných ľudí, dosť mám toho doma. Ale ak si ľudia uľavia sami pred sebou tým, že si povedia: no vidíš, aj iní hrešia a robia zle, nielen my...", no tak potom dobre....Ja som zo začiatku Super Star nesledoval, lebo to kvílenie ma bolelo, ale dnes je to "slušná" šou, bez vulgarít a sprostostí, proste dá sa nato mrknúť, nehovorím že je to moja polievočka. Je tu samozrejme ešte jedna záchrana - nepozerať to, ale ľudská zvedavosť(podobná blbosti), je hádam nevyčerpateľná.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 13.3.2005

    Palko:

    uplne brutalne najlepsie natom cele je ze ako poniektori vedia urcit co je to spravne, co mame pozerat a naco sa mame vykaslat.

    Cisto ako KDH-ci z ich vyhradou svedomia, interupciami a robenim v nedelu atd. .

    Neviem kde zostalo ZI A NECHAJ ZIT...



    PS: autor vyjadril svoj nazor. Novy vyjadril svoj nazor, ze autor trpi nedostatkom niecoho a ty uz hned donho skaces (mozem tiez napisat ze utocis).

  • Ohodnoťte príspevok !
    jano / 13.3.2005

    toz by ma zujimalo, co na tych onych Mojsejovcov povie danovy urad pri kuknutido danoveho priznania, sak by bolo zlate, keby v poslednom dieli naklusali danovi uradnici na kontrolu ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 13.3.2005

    Palko -> No vidis ...aj Vy to robite doma, tak precoto nedat do telky. Sami sa tak spravate, nebodaj sa za to hanbite u Vas doma? ci Vas boli kruta pravda ? BTW> sou ma byt pre takeho divaka aby ho zaujala a na slovensku su sami ... tak preto taka vysoka sledovanost :)))) Nema to byt tazke na pochopenie, priblby humor atd. Preco mal Blby a blbejsi taky uspech, lebo opisoval ludi zijucich ... ako v Amerike, tak u nas :))))). Nebodaj sa hanbis za nas narod? :))))) Ved je to banda debilov

  • Ohodnoťte príspevok !
    Lukáš Kočišek, Mediálne.sk / 13.3.2005

    Novemu: Chcel by som Vám len pripomenúť, že základom slušnej komunikácie je neútočenie na toho druhého za odlišný názor. Každopádne som sa na Vašom príspevku celkom pobavil.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 13.3.2005

    autorovi: to je sice OK, ale ma pravo vyjadrit svoj nazor. A tvoj nazor tiez stal ako za korunu nozik a tiez bol podla mojho nazoru utocny

  • Ohodnoťte príspevok !
    Lukáš Kočišek, Mediálne.sk / 13.3.2005

    Danovi: Ja samozrejme nikomu neupieram právo na názor, iba mi neprišli korektné invektívy voči mojej osobe.

  • Ohodnoťte príspevok !
    evosonic / 15.3.2005

    Novy:

    Jednoducho, nemám čo dodať. Toto je presne program pre Teba. To je Tvoj problém, že si kúpiš oblečenie, a keď ho doma skontroluješ, tak zistíš, že je vadné. Ja si ho pozorne pozriem pre istotu už v predajni :-) Tak isto doma nenadávam, tak prečo tu posudzuješ, že sme taký národ. Som Slovák, som na to patrične hrdý, ale toto generalizovanie nie je pravdivé. Mojsejovci sú dvaja podpriemerne inteligentní ľudi, ktorí mali to "šťastie", že sa dostali vďaka svojim prachom do TV a teraz špinia dva dni do týždňa obrazovku najsledovanejšej komerčnej SK TV. Je to maximálne úbohý program a prajem Markíze, aby za to primerane pykala, napr. pred licenčnou radou. Viac k tomu nemám čo dodať, a vyjadrujem 100% podporu autorovým názorom prezentovaným v článku.

  • Ohodnoťte príspevok !
    evosonic / 15.3.2005

    Novy:

    A predsa ešte niečo. Píšeš, že každý z nás v súkromí nadáva, tak prečo sa teda čudujeme? Odpoviem Ti protiotázkou. Nemyslíš si, že niektoré veci majú zostať v súkromí a nemali by sa objavovať ešte aj v TV? Napr.: Predstavme si, že si nevzhľadný, tlstý, nesympatický človek, ktorý ale máva so svojou ženou sex. Je nutné, aby som sa na to pozeral v TV? To si rob v súkromí, a pre mňa - za mňa si popri tom aj nadávaj. Chápeš???

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miso / 15.3.2005

    Pre : "Novy"

    Zaujímavý názor, ktorý rešpektujem. Bohužiaľ, je to názor úplne zcestný. Kultúra, televíznu nevynímajúc, má za úlohu ľudí pozdvihovať k niečomu vyšiemu, krajšiemu, lepšiemu a má človeka vnútorne obohacovať. Nie vždy to tak bolo, ale celkom iste je to jej poslaním. Ak začne klesať na úroveň najpočetnejšieho podpriemeru, nastane katastrofa, ako je to vidieť na mnohých príkladoch z histórie veľkých civilizácií. Iste, televízia môže človeka iba pobaviť a to bez vyšších ambícií. Vy, Mr. "Novy", zrejme patríte k tým, o ktorých raz W.Churchil vyhlásil : "Ideály priamej demokracie spochybní hneď prvý rozhovor s priemerným voličom". Nesmiete sa čudovať, že vyťahovanie podpriemernej zábavy na televíznu obrazovku mnohých ľudí pobúrilo a vyjadrujú tu svoj názor.

    A ešte niečo podstatné : Ako žijú Mojsejovci a akí sú, to je mi úplne jedno. Je to ich vec a takých ako oni sú na Slovensku bohužiaľ stovky. Nech si žijú svojim nízkym životom vo vysokom nadštandarde. Ale to čo mi vážne prekáža je fakt, že sú prezentovaní na obrazovke. Bohužiaľ, platí fenomén, že sa z ich správania a vyjadrovania stane model, s ktorým sa šedivý podpriemer identifikuje. Keď z úst "kladných hrdinov" televíznej šou odznievajú nadávky, prestane byť ich používanie brané niektorými vrstvami obyvateľstva ako niečo nepatričné a v slušnej spoločnosti neakceptovateľné. To isté platí o nevkuse, rozhadzovaní peňazí, urážaní a podceňovaní iných atd, teda o veciach, ktoré musia byť aj naďalej vnímané ako negatívne a netolerovateľné !!

  • Ohodnoťte príspevok !
    picik / 15.3.2005

    odporúčam diskusiu na

    blog.diskusie.sme.sk

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 15.3.2005

    Miso -> Uroven televizie zacale klesat s vstupom markizy na trh, tak neviem preco sa tak vzrusujes. Ti pojebani kapitalisti nam okrem toho, ze ma nas narod osprostiet, nic nove ani prevratne nepriniesli

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 15.3.2005

    No a ty Dano, zdá sa, neprinesieš tiež nič....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 15.3.2005

    Cilka -> Verim si ... a podla moznosti dufam, ze to bude stat za to, lebo sa snazim do ptakovin nepustat

  • Ohodnoťte príspevok !
    athlon / 15.3.2005

    ta piča mi prekaža je to ***** bez charakteru a ten co si o nej mysly ze ma aký taký charakter je taký istý ako oni ****** obaja do kopy.a tu picovinu co si vymysleli nech si ju strcia do piče aj s markizov lebo repcik posral celu markizu a taku picovinu. pred zavedení peoplemetrov nebolo ani počuť a teraz samá pičovina. ved teraz je na slovensku každá ******** reality show a to je na pču. nech tu piču mojsejku jebe goro mrtvy pes do kakača

  • Ohodnoťte príspevok !
    athlon / 15.3.2005

    namate za co

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 15.3.2005

    To Athlon :

    Nevešaj hlavu, tvoj článok je síce prejavom klinickej poruchy, ale podľa odborníkov sa nejedná o závažnú úchylku.

    Tvoje postihnutie sa odborne nazýva KOPROLÁLIA. Dá sa liečiť rôznymi formami terapie. Preto sa nevyjadrujem k obsahu, lebo zjavne píšeš hrubosti len kvôli tomu, že môžeš a pre pocit, že ti v anonymnom prostredí internetových nickov nič nehrozí..

  • Ohodnoťte príspevok !
    novy / 15.3.2005

    Pán autor nechcel som sa Vás dotknúť, len som chcel vyvolať diskusiu, tak som to trošku okorenil.

    Každopádne stále mám pocit, že nechápete princíp ži a nechaj žiť, ktorý robí spoločnosť tak bezstarostnú... Reality show je na to, aby ukazovala realitu. Ja si viem predstaviť žiť bez Mojsejovcov ale to bez všetkých programov na svete a predpokladám, že vy tak isto. Ale zvedavosť, ktorá zrejme ženie ľudí k obrazovkám reality show funguje práve vtedy, kkeď je reality show kontroverzná. BIG BROTHER získal absolútnu sledovanosť , keď sa udiala súlož. Diváka zaujíma šialenstvo a senzácie. Pozornejší človek si všimne, že SHS nie je o speve, lebo všetci čo spievali už vypadli, je o hystérii o vymyslených príbehoch v Novom čase, o akejtakej showke, o pekných babách, ktoré snáď niekomu dajú atď. Môžme sa tváriť, že je to inak, ale nie je. Pred rokom všetci nadávali, že slovenský televízny trh je v kŕči ako Iveta Malachovská a dnes sa budeme sťažovať, že to, alebo ono je príliš. Môžme, nikomu neberiem právo na názor, ale v širšej súvislosti /a tom bol môj príspevok/ je treba brať do úvahy blahodarnosť kontroverzie na znudeného slovenského diváka. Nemyslíte si, že je to vcelku cool mať reality show, akú nemá nikto ? Nech nadávajú, nech ukážu akí sú, nech sa chytia aj ostatní, čo tam budú účinkovať... neviem ako vy, ale ja sa celkom teším...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 16.3.2005

    To Novy :

    Skúsim to vyjadriť čo najstručnejšie :

    To, že si ľudia potrpia na škandáliky, tedy ma prekročenie niečoho, čo sa nazýva dajme tomu "dobré mravy", nie je v histórii nič nové. Sú zaujímavé práve preto, že majú punc niečoho neobvyklého, provokujúceho, alebo zakázaného. Vďaka rôznym odchýlkam nahor či nadol je svet zaujímavý. Ale prispiavetelia do tohto fóra ( aj keď každý inými slovami) protestujú proti tomu, aby sa škandalózne správanie stalo NORMOU, s ktorou sa časť priemerného obyvateľstva vďaka ohromnému vplyvu obrazovky, identifikuje. Ak sa zo škandálu stane norma, zanikne a bude po "blahodárnom vplyve kontroverzií".

  • Ohodnoťte príspevok !
    Alena / 17.3.2005

    Pre autora článku

    Ďakujem, že sa niekto dokáže pregnantne vyjadriť k dotyčnej relácii. V takých chvíľach je mi ľúto, že už nepracujem ako aktívna novinárka. Svojho času som sa musela v denníku a v časopise, ktoré ma zamestnávali, zaoberať televíznymi programami. Viem teda veľmi dobre, čo za muky je sledovať niečo také, ako je show Mojsejovci. Našťastie, som nevidela ani jednu časť, a tak ma pŕhľavka obišla. Myslím si, že TV Markíza skutočne prekročila všetky hranice a naozja mi je ľúto ľudí, ktorí dokáže stráviť svoj čas sledovaním tejto tzv. zábavnej reality show. Nuž, proti gustu žiaden dišputát. Verím, že Rada sa konečne rozhýbe a jej členovia si to aspoň raz pozrú a zakročia. Ak skutočne na castingy ťahá p. Rozboril ľudí mentálne či fyzicky postihnutých, a tí sú potom ponižovaní dvojicou dvoch indivíduí s IQ húpacieho koňa, je to naozaj proti etike a morálke. A tak viem, že ako TV Markízu nesledujem už celé mesiace, nemusím tak robiť ani naďalej. Existuje predsa dostatok iných TV staníc, ktoré človeka naozaj môžu obohatiť. Lenže... Podarí sa vôbec niečo s tým urobiť, ak pán Rusko je ministorm hospodárstva a nikto sa proti nemu asi ani neodváži zasiahnuť? Kde sú naši aktívni novinárski kolegovia? Do akých hlbín môže siahať bulvár? Odpoveď možno aj mám. Po rozhovore so španielskymi novinármi na jednom filmovom festivale ma upokojili s tým, že seriózne médiá vzniknú aj u nás, len si treba počkať. Vyše 30 rokov od zmeny režimu. A tak teda budem s nádejou čakať ešte tých ďalších asi 15 rokov...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Paľo / 18.3.2005

    Pre Noru Mojsejovú:

    Naozaj ma už seriete!

  • Ohodnoťte príspevok !
    MiškoR / 18.3.2005

    Táto správa bola na fóre k relácii Mojsejovci na tv.markiza.sk v súvislosti s Občianskym združením AntiMojsejovci. Ja už som mail napísal. A čo vy ?



    office@rada-rtv.sk TOTO JE MAIL RADE PRE RETRANSMISIU A ROZHLAS. PROSIM VSETKYCH KTORYM NIE JE LAHOSTAJNA KULTURA A VZDELANOST SLOVENSKEHO NARODA ABY NAPISALI MAIL.

  • Ohodnoťte príspevok !
    vrták / 22.3.2005

    Ako je to možné, že bulvárne denníky a týždenníky nezaujíma poradenská spoločnosť pani Mojsejovej. To skutočne nikomu neprekáža, že táto pani nám všetkým servíruje rozprávku o tom, ako zarába milióny vďaka svojej poradenskej agentúre. Vystupovanie pani Mojsejovej pôsobí do značnej miery primitívne. Ako profesionálna ekonómka si nedokázala spočítať koľko miliónov môžu stáť jej vlastné šaty v šatníku. Núka sa mi čím ďalej tým viac pravdepodobná alternatíva jej lukratívneho zamestnania. Pani Mojsejová má milióny a keď zahrá rozprávku o výnosnej ekonomicko-poradenskej agentúre je za vodou. Stačilo si prenajať kancelárske priestory a agentúra je na svete. Všetko to len umocňuje fakt, že nie je vedená v obchodnom registry Slovenskej republiky a ani univerzálny register ju medzi fyzickými osobami nevedie. Nora Mojsejová sa rada predvádza, chce byť slovenská celebrita a dnes už manželov Mojsejovcou pozná na Slovensku každý.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dunaj / 22.3.2005

    Na tejto diskusii, ako aj na clanku a aj celej reality show ma najviac fascinuje, ako vela ludi sa nevie s takymito fenomenmi vyrovnat bez akehosi usmernenia. Akoby sa bali vlastneho nazoru a preto ich upokojuje, ked ho konzultuju s okolim, kde nachadzaju kladnu odozvu. Najst "sukmenovcov" je zrejme upokojujuce. Vyjadrovanie nejakeho organizovaneho odporu je pritom rovnako bezvyznamne, ako cela markizacka reality show. Jedinym kladom celej tejto "udalosti" je vytvorenie vnutornej rezistencie voci dalsim pokusom podobneho druhu. Proste tak ako dnes uz nik nehra pyramidove hry, alebo nestrka peniaze do nebankovych subjektov, nebude po Mojsejovcoch ani pozerat podobne nezmysly. V ramci uspory casu, ktoreho v zivote nie je az tak vela sa javi ako vhodne ziskat tuto rezistenciu co najskor.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 22.3.2005

    Dunaju :

    Nesúhlasím. Ja osobne som sem prispel, ver či never - iba tak. Svoj názor som vyjadril už predtým mailom Rade pre rozhlasové a televízne vysielanie. Som o ňom presvedčený a nemusím ho s nikým konzultovať. Prečítal som si článok, pod ktorým je malý nápis "diskusia". Klikol som na neho, prečítal si reakcie a napísal som svoj názor. Bez utvrdzovania. Ostatné názory som si prečítal. Zaujímali ma.

    A čo je vlastne také zlé na tom, keď sa niekto z určitým názorom rozpráva s ľuďmi s rovnakým názorom ? Z tvojej reakcie by som mal mať pocit, že je to čosi nezdravé ?

    Prečo je odpor zbytočný ? To ako proti niečomu netreba protestovať, ak nie je šanca, že sa to v budúcnosti už nezopakuje ?

    A záver je chybný : Ľudia naďalej hrajú pyramídové hry /iba sa už nevolajú pyramídové/, investujú do pochybných spoločností /iba sa už nevolajú nebankové / a budú pozerať stupídne reality shows / aj keď sa už nebudú volať Mojsejovci/.Platí však ono okrídlené : "Boj s lidskou blbostí je marný, ale nesmí se s ním přestat..." / neviem, či je to Werich a či som ho citoval správne.. /

    Možno si povieš, že trafená hus zagágala, ale je mi to úprimne fuk...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Avenger / 27.3.2005

    Hladam cloveka, ktory si hovori Branislav Antimojsej z Obcianskej iniciativy Antimojsejovci. Mam riesenie. Napis na mail avenger007@hotmail.com

  • Ohodnoťte príspevok !
    p.f / 28.3.2005

    podla mna toje v pohode vsetci iba mudruju a trepu ze to nepozeraju.Ja to pozeram a som zvedavy co bude dalej ked sa mi to nebude pacit tak to prepnem a hotove.Obdivujem markizu za odvahu!

  • Ohodnoťte príspevok !
    lunatic / 28.3.2005

    A ty si spod ktorého náhodne prevráteného kamienka vyliezol ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 29.3.2005

    Tak, ako Hríb v časopise Týždeň to ešte nikto nevystihol. Plne sa z jeho názorom stotožňujem.

    Editorial

    ŠTEFAN HRÍB



    Celé roky po páde komunizmu sa táto krajina učila odznova rozhodovať o vlastných veciach. Bolo to ťažké, pretože počas komunizmu sme to takmer zabudli.

    Aj preto sme boli po roku 1989 často pasívni, aj preto sme urobili mnoho zlých, naivných či hlúpych rozhodnutí. A aj preto sme sa nadlho stali krajinou hrubosti a primitivizmu. Ale bolo to užitočné, asi najužitočnejšie zo všetkého, čím sme za posledných šestnásť rokov prešli.

    Zaplatili sme za to učenie vysokú cenu, ale Kubišovej legendárna Modlitba o „vládě věcí tvých“, ktorá bola v roku 1968 nesplneným snom a v roku 1989 neistou nádejou, bola napokon vyslyšaná. Vláda sa vrátila do našich rúk.

    Čosi podstatné nám však pri učení sa demokracii ušlo – že väčšina môže rozhodovať o politikoch, vládach a ich krokoch, ale nesmie určovať, čo je dobré, pravdivé a vkusné. Toto ešte nevieme, a tak politickú tyraniu ešte nevystriedala sloboda, ale len tyrania našej priemernosti, v ktorej nehltáme skvelé myšlienky a vrcholné diela tých, ktorí nás prevyšujú talentom, intelektom a schopnosťou vidieť neviditeľné, ale len samých seba, svoju obyčajnosť a dokonca už aj svoje trápne sklony a skazenosť.

    Symbolom takto nastavenej doby by sa mal navždy stať onen program, v ktorom dvaja duševne prázdni ľudia ponižujú podobných nešťastníkov. Ukazujú nám staršiu pani, ako sa pre vidinu peňazí vyzlečie pred kamerami donaha, a sú v tom krutí. Snímajú muža, ktorý si v snahe postúpiť žiletkou rozreže pažu, a sú brutálni. A natáčajú mladú matku, ktorú tí dvaja bezcitní ľudia doženú priamo pred kamerami k rozhodnutiu opustiť na tri mesiace svoje novonarodené dieťa a v sekunde tohto jej zlyhania s úsmevom oznámia, že ju aj tak neberú, čím nám otvárajú brány pekla. A predsa je to program, ktorý láme rekordy sledovanosti. Čosi odporné sa vynorilo z duše tejto krajiny.

    Podľa televízie, ktorá to mrzačenie duše vysiela, vypovedajú Mojsejovci len o tom, čo všetko sú Slováci schopní urobiť pre dva milióny. Ono to však vypovedá skôr o tom, čo všetko je pre peniaze schopná urobiť Markíza. Jej zabávači nemali vkus ani v minulosti, keď podporili Schustera a spievali Ruskovi. Teraz však klesli ešte hlbšie – Rozboril, Vera, celý štáb a celá Markíza sa práve zúčastňujú na ubližovaní ľuďom. A robia to výmenou za prašivé peniaze.

    Dnes už, našťastie, žijeme v demokracii. Ale ešte sme sa celkom nenaučili, že pravdu, dobro a krásu neurčujú voľby, popularita ani rating sledovanosti, že ľudská dôstojnosť je nedotknuteľná a že niektoré hranice sa nesmú prekročiť za nič na svete. Dnes bola hranica prekročená – a hoci zástupy ponížených nešťastníkov a milióny divákov sa naozaj správajú nedôstojne, najstrašnejším odpadom tejto doby sa práve stala Markíza a jej ľudia.



  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 29.3.2005

    Iste, preto robi Hrib v STV.

    sa prebud a pecitaj si to este raz.

  • Ohodnoťte príspevok !
    P.B. / 29.3.2005

    Myslel som si, že Štefan Hríb má nadhľad. Je to však len slabý trápny novinár, ktorý sa vo svojej malomestskej prízemnosti hrá na génia. Škoda. Týždeň je inak fajn, len jeho šéfredaktor je žial malomeštiak.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 29.3.2005

    Mojsejovci je blba show, ale o nic tam nejde.

    O co ide Hriboci , to je zjavne.

    Hra o markizu, ixte pokracovanie.

    Mozno pride aj Ondrejcak...

    A Palimu sa ukrajinci este zidu..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 30.3.2005

    Je mi úplne jedno, kto je Hríb aj o čo mu ide. Jeho článok sa mi páči a hotovo. Za tým si stojím. Dlhé roky som v Markíze pracoval. Viem, akí ľudia tam pracujú aj akí ju riadia. S realizačným tímom Mojsejovcov som sa tiež stretával pri iných prácach / Jeffo a spol. /. Viem o čo im pri práci ide aj aký je ich vkus.

    Hríb má v tomto článku pravdu, aj keď sa možno chystá z STV podniknúť útok bazookou na vrátnicu Markízy, aj keď je možno malomeštiak a aj keď možno svojou novinárskou veľkosťou nedosahuje kvality génia.. Táma Mojsejovci ma už nezaujíma. Stačilo.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 30.3.2005

    Markiza je ta najhorsia televizia ... ktorou ulohou je jedine ... zlbnut a urobit z nas posluhovacov tocho uja Busa. Je to banda kuriev a gigolov

  • Ohodnoťte príspevok !
    blashka / 1.4.2005

    stale neviem zaujat postoj, s ktorym by som bola spokojna. osobne mam tendenciu ignorovat nieco, co mi je neprijemne - a sledovanie mojsejovcov pre mna take bolo. na druhej strane mi hned napadlo: nereagovat mozno znamena suhlasit, stotoznit sa, takze ak nesuhlasim, treba reagovat. nielen sukromne, ale aj verejne. treba o tom hovorit, pomenovat nevkus a urobit tak deliacu ciaru medzi nim a vkusom. lenze reagovat sa neda bez toho, aby som relaciu znova sledovala. tak som si k nej sadla druhy raz, aby som si to vsetko krasne pomenovala. pocas sledovania mi vsak napadlo, ze o to prave ide - o sledovanost. plan je jednoduchy: ak sa ludom mojsejovci naozaj nepacia, nech ich nesleduju v tv, nech si nekupuju casopisy, v ktorych sa o nich pise... chce to doslednost. verte tomu, staci vydrzat 2 - 3 tyzdne - a su prec. teda naspät v anonymite.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Juro / 1.4.2005

    A neobávaš sa, že ak reláciu prestanú sledovať tí, ktorým sa nepáčia (10 %), nestane vôbec nič, okrem toho, že ich zostanú sledovať len ľudia, ktorým sa páčia (40%) ? Treba sa zmieriť s tým, že tá relácia tu skrátka bude. To však neznamená, že sa proti nej netreba vyjadrovať. Protesty proti relácii sú totož oblažujúcim dôkazom toho, že nie všetci na Slovensku sa rozvarili v mediálnom lekvári.. Lúčim sa s pozdravom : Nepozeraj, nepozerám, iní pozerajú a budú pozerať ! :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 1.4.2005

    No jo.. Hríbik sa včera Pod lampou vyfarbil.. Nie je to génius, ale ten jeho editorial sa mi aj tak páči.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 5.4.2005

    Až dnes som si niekde prečítal reakciu Braňa Mojseja na občiansku iniciatívu Antimojsejovci, ktorú zastupuje anonymný človek Branislav Antimojsej. Mojsej sa vyhráža, že vie kto to je a že sa s ním poráta. Ďalej sa vyhráža, že má kamaráta hackera a vypátra si, kto píše do fóra relácie Mojsejovci negatívne ohlasy.

    Striaslo ma hnusom. Naozaj nepoznám lepší výraz, ako zotálny primitív. Takto reagujú ľudia s tým najnižším vzdelaním a IQ. Človek, ktory je tak nad vecou, že má právo v najsledovanejšej televízii robiť arbitra medzi chudákmi pachtiacimi sa po dvoch miliónoch, by sa mal nad podobné veci s úsmevom povzniesť. Pán Mojsej ma presvedčil, že je to obyčajný grobian, ktorý na obrazovku slušnej / a zvlášť tej, ktorá sa deklaruje ako rodinná / televízie nepatrí !

    P.S. :Samotná relácia mi je ukradnutá. Nech sa s ňou Markíza zadrhne...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 5.4.2005

    Julo> Bojis sa, ze ta navstivi co ?:))))))

  • Ohodnoťte príspevok !
    Honzík / 5.4.2005

    Nebojte, ak diskutujete na www.markiza.sk, tak vás dáko môžu vypátrať :-) Ale www.medialne.sk je neutrálna pôda, pochybujem, že sa pán Mojsej dokáže dáko dopátrať k autorovi príspevku, ktorý napísal niekto na www.medialne.sk :-) Toto môže byť naša neutrálna pôda... :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    nh / 14.4.2005

    zaujimave, ze v obchodnom ani zivnostenskom registri osoba menom nora mojsejova nikdy nebola zapisana. ako tak asi pani mojsejova podnika?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 14.4.2005

    nevies hladat, obaja tam su

  • Ohodnoťte príspevok !
    T_Soprano / 17.4.2005

    Ron ti si vychod neber do huby mohlo by ta to mrziet. Bratislavcani su poriadne svine tak nech sa staraju o seba. Mojsejovci tiez mimochodom

  • Ohodnoťte príspevok !
    DaX / 18.4.2005

    suhlasim, do Kosicanov sa nepustaj ... bratislavcanov treba vykynozit ako burinu, lebo zabudli, ze su ludia ... a jedine tak si spomenu, ze su este ludia a nie polobohovia :-D

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bratislavčan / 18.4.2005

    "A my, Bratislavčania, nasadneme do tankoch a zrovnáme Košice zo zemou.." Vraví vám niečo tento upravený primitívny výrok opitého mozgu ? Zalezte späť pod kamienok. Toto zjavne nie je portál pre vás.

    / ak ste to teda mysleli vážne /

  • Ohodnoťte príspevok !
    DaX / 18.4.2005

    Tak moment... sa ukludni, my si na rozdiel od Vas nemyslime, ze sme zjadli mudrost sveta. Si myslite, ze s vychodom si mozte robit vsetko, ale ked Vam ten vychod da vez hubu, tak potom sa budete divit

  • Ohodnoťte príspevok !
    DaX / 18.4.2005

    A Bratislavcan, zjavne si opat ukazal, o com tu hovorime, svoj povysenecky pohlad, tak potom sa nediv, ze tych ku.... sa treba zbavit. Okrem penazi a prazdnych hlav nemate o nic viac

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bratislavčan / 18.4.2005

    :)

    Communication locked !

  • Ohodnoťte príspevok !
    DaX / 18.4.2005

    :-D ... :-D :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD­DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 21.4.2005

    to Vasek: pekny prispevok ;)

    a odpoved, no dal pokial by som natom vytrieskal viac ako dotoho dal a este aj robil to co chcem (predvadzal sa pred narodom - to hovorim v mene Mojsejovcov nie v svojom ;) )

  • Ohodnoťte príspevok !
    q / 16.5.2005

    Mojsejovci - Rodinka úžasných na slovenský spôsob.

    (alebo ako Mojsejovci používajú myslenie, ktoré má po záručnej dobe)



    Chvália sa, že ľuďom nastavujú zrkadlo. Ale čo tak nastaviť im ho?



    Na úvod:

    Nora nemá zmysel pre humor ,pretože Braňa miluje namiesto toho,aby sa mu smiala

    -

    Mojsejovci by boli znesiteľný keby si udržiavali svoju vzdialenosť.

    -

    Kde je Nora tam je nevkus.

    Kde je Nora a Braňo tam je chrapúňstvo. To ale neznamená menej nevkusu.Bude ho dosť. Na to majú vlastnú šou.

    -

    Hlavná časť:

    Mojsejovci čo si asi myslia, keď nepočujú čo hovoria?.

    Predstavte si to ticho, keby Mojsejovci hovorili len to čo vedia.

    Mojsejovci premýšlajú o tom čo povedali, ostatní zas o tom čo povedia.

    Mojsejovská výrečnosť vyplýva z toho, že nemajú dostatok látky, ani slov.

    Mojsejovcov sa nepýtaj, aj tak to povedia sami.

    Múdri hovoria,aby niečo povedali,Mojsejovci rozprávajú,len aby vraveli.

    Najviac rečí majú Mojsejovci,vždy majú o čom hovoriť. Keď otvárajú hubu,domnievajú sa, že získajú na význame.

    Je veľké nešťastie, Mojsejovci nemajú dosť ducha, aby hovorili dobre, a nemajú dosť rozumu, aby mlčali.

    Mojsejovci ani vravieť ani mlčať nevedia.

    Charakter Mojsejovcov sa odhaľuje pri reči.

    Mojsejovci si myslia,že robia dobre len to čo robia sami.

    Mojsejovci nepredpokladajte,že všetko je tu kvôli vám

    Mojsejovci si myslia,že ich blchy sú gazely.

    Mojsejovci sú taký plný seba,že v nich niet miesta pre nič iné

    Mojsejovci iných kreslia zmenšených, ale seba v nadživotnej veľkosti.

    Mojsejovci majú v sebe zárodky všetkých zlých ľudských vlastností.

    Originalita je dôležitá len pre Mojsejovcov, lebo oni žiadnu nemajú.

    Jedným slovom Mojsejovci sú originálny. A z celej tej originality sa stali takými istýmu bláznami ako ostatní.

    Mojsejovci prosím Vás začnite byť sami sebou.Aj tak sa to nedá dlho zatajovať.

    Mojsejovci prosím buďte slobodný a to aj napriek svojej vôli.

    Mojsejovci sú len súhrnom svojich vlastných stôp.

    Mojsejovci, svet je absurdný a to aj napriek Vášmu pričineniu.

    Každý z nás má v sebe celé stáročia - Mojsejovci stáročia sedenia na latríne.

    Mojsejovci nechcú byť ľudmi,ktorí sa im nehnusia

    Poučenie z Mojsejovcov: Ďakujem neprosím dnes som už zvracal.

    Pre Mojsejovcov je slušnosť absolútne retardívum.

    Názory Mojsejovsov sú len predčasné pravdy.

    Mojsejovci, náhoda Vám jednoducho spočíta všetky Vaše hlúposti.

    Mojsejovci ste zbabelí, naľakáte sa keď na Vás niekto dupne.

    Mojsejovci žiť vrchovato ešte neznamená žiť plno.





    Mojsejovci sa pri každom názore o sebe zhrozia.

    Mojsejovci Vaša zloba je vtipná, ale to neznamená, že je inteligentná.

    Múdri sa usmieva a Mojsejovci sa rehocú.

    Mojsejovci iba v malých veciach ukazujú svoju duchaplnosť.



    Záver:

    Mojsejovci Váša lacná otvorenosť a hranie sa na úprimnosť je škodlivá, lebo

    znižuje skutočné hodnoty všetkého, čoho sa príliš pohodlne dotýka a zmocňuje: života

    kultúry,sociálnej mravnosti. Domnievam sa, že všetko napriek tomuto je Vám za trošku Vášho domýšlavého a prisprostastého úsmevu dokorán otvorené.



    Budme sami sebou!!!!!!!!!!!!



    Ak za zamyslíme nad obsahom nadávok a vulgarizmov tak zistíme,že ich 98% potrebujeme k zdravému životu.Preto navrhujem cteným čitateľom,aby namiesto nadávok a vulgarizmov radšej používali slovo mojsejovci.Bude to jednoduchšie a účelnejšie.Veď ktože Mojsejovcov k životu potrebuje!

    A hlavne bude to úprimné a po tom predsa Braňo a Norika túžia.



    Do počasia

    Ďuro Mokrý

    (podoba mien čisto náhodná)









  • Ohodnoťte príspevok !
    DaX / 16.5.2005

    O com si to pisal ? ... dostatocne som vzdelany, ale nejak som nepochopil tvoje ... nejake dlhe reci o nicom. Umenie je sa vyjadrit strucne a trefne.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Rob / 16.5.2005

    Mysliš že schopnosť chapania závisí od stupňa vzdelanie????

  • Ohodnoťte príspevok !
    DaX / 16.5.2005

    Tak nie tak celkom, ale dost tomu napomaha ... a ... kto ma v dnesnej dobe cas citat take dlhe bludy

  • Ohodnoťte príspevok !
    Znechutený / 17.5.2005

    To, že sa na obrazovku celoslovenskej televízie dostali tak otrasní ľudia ako Mojsejovci je snáď sloboda prejavu (alebo tvrdá komercia?) - to je hádam dobre



    To, že pomerne veľká časť divákov túto grcoidnú šou akceptuje a nevypískala ju - to je hodne zle



    To, že samotná "Angelika" snáď nemá k dispozícii lepšie nápady na vyplnenie svojho programového fondu - to je ešte horšie



    To, že sa tento nevkus nestal vďačným terčom na paródiu zo strany našich hereckých osobností (ktorí sami seba považujú za znalcov vkusu) - to je najhoršie



    Na záver

    - Neviem, či u nás dnes viac prevláda doba temna alebo Kocúrkovo - hádam z každého po hodne veľkej troche



    Úplne na záver

    - Tak sme si my psi zabrechali a karavána ide ďalej

  • Ohodnoťte príspevok !
    Všimnime si... / 18.5.2005

    Verím, že nie sme ako Turci!!!Nič proti nim....



    Istanbul 18. mája (TASR) - Tureckú ženu postrelil jej vlastný syn, pretože v televíznej talkshow rozprávala o svojich rodinných problémoch. "Zosmiešnila našu rodinu," citujú 14-ročného chlapca, ktorého zatkla polícia, dnešné turecké denníky.



    Ide už o druhý podobný čin v priebehu niekoľkých týždňov, ktorý vyvolala relácia Hlas ženy súkromnej televíznej stanice Kanal D. V apríli spôsobil program roztržku medzi dvoma rodinami, pri ktorej zahynuli dvaja ľudia.



    Štyridsaťročná Birgül Isiková sa v talkshow Hlas ženy zdôverila, že jej manžel ju bije a bojí sa o svoj život. Keď sa vrátila zo štúdia do rodného mesta Elazig na východe Turecka, na autobusovej stanici na ňu päťkrát vystrelil jej syn a ťažko ju zranil.

  • Ohodnoťte príspevok !
    DaX / 18.5.2005

    Neboj ... Slovaci su este horsi

  • Ohodnoťte príspevok !
    miroslav86 / 21.5.2005

    Mojsejovci to je ale pekná blbosť,neviem presne kto to vymyslel,ale bol to idiot najväčšieho rangu,náped ktorý okráda ľudí o peniaze. Čo bude najbližšie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Tadeas / 21.5.2005

    Miroslav86, na zaklade coho usudzujes, ze v tomto pripade niekto niekoho okrada??? Ludi ako ty milujem.....

  • Ohodnoťte príspevok !
    znechutený / 22.5.2005

    tadeas, je fakt, že tu nikto nikoho neokráda (hadam okrem tých blbečkov ktorý smskujú pri hlasovaní za účastníkov - idú do toho vedome -tak im treba).

    Ono vlastne celá Mojsejovská grcoidná show je vlastne dobrá na to, že si človek, ktorý má pochybnosti o sebe, či svojom štýle, môže zapnúť na 5 minút mojsejovcov a hneď sa mu vráti sebavedomie.

    Z hľadiska sebavedomia mojsejovcov je to pravdepodobne podobný efekt ako keď sa škaredá žena nevkusne oblečie a nalíči. (ono to vlastne platí aj o celom image našich hrdinov). Všetci sa za ňou obzerajú, ale nie preto, že by bola tak krásna, ale preto, že je výnimočne ohyzdná.

    V tomto zmysle je aj celá grcoidná show vlastne divácky príťažlivá, pretože sú všetci zvedaví ako hlboko je možné sa ponoriť do tejto mojsejovskej hnojovky.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 22.5.2005

    No samozrejme, ved Mojsejova povedala, ze ludia sa budu cudovat, co su ludia schopni pre 2 miliony urobit. To, ze ludia su schopni tak nizko klesnut je kulturou Slovakov a ja aj nadalej tvrdim, ze tento narod je dementny a hanbim sa zan.

  • Ohodnoťte príspevok !
    yum / 5.6.2005

    Dokedy sa tu este budete bavit s tymi 2 hovnami ??? Uz je to nezaujimave !

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 5.6.2005

    tie dve hovna ... ako si ich nazval ... su inteligentnejsie, ako polovica prispievatelov ... a hlavne maju odvahu ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 5.6.2005

    Dano

    ty asi patris do tej polovice prispievatelov- menej inteligentnych, ako Mojsejovci. Odvahu vsak mas, o to pokoj...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 5.6.2005

    nie menej inteligentnych ... o tom by som pomlcal ... skor viac otvorenych

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 5.6.2005

    Dano

    O "viac otvorenych" si predtym nepisal. To je ako tretia polovica tych prispievatelov?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 5.6.2005

    klobuk dole za vysoke matemeticke zaklady. To musi byt velmi znama skola :-D, na ktorej si studoval ... (asi sam) :-DDDDDDD

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 5.6.2005

    danko, danusko, jednoducho Dano



    ja som myslel, ze sa tu bavime o Mojsejovcoch a zistujem, ze ty sem chodis kvoli svojim nizkym pudom. Maj sa krasne, tam kde si.

    P.S.

    Odkedy su zaklady vysoke? Nemyslel si hlboke?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 5.6.2005

    Mas pravdu ... tie tvoje matematicke zaklady su hlboke ... lebo idu do minusu

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 6.6.2005

    Dano

    No, snad si nabuduce po sebe precitas to, co si napisal. Nebudes mi musiet davat za pravdu. Vsetko najlepsie... Najma dobry obraz a zvuk pri sledovani vychodniarov...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 7.6.2005

    Vy poj.... zapadniari

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dano / 7.6.2005

    nie len to, ze nam doslova kradnete robotu, este aj si myslite, ze mate pravdu ... a pritom ... uroven vzdelania ide od zapanu na vychod nasledovne



    Z=== SVINE

    S====== LUDIA

    V======== LUDIA

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 8.6.2005

    AAAA, pan je z Vyhoooda. Tam barzo sumne dzifky i chlopy... Tebe, moj mily, ja robotu urcite nekradnem. Mal si sa lepsie ucit....

  • Ohodnoťte príspevok !
    siux2 / 26.7.2005

    nebolo skutocne na co pozerat ,nebol tam sex atrktivni pre divakov ani pekne zeny ,priblble dialogy jednym slovom katastrofa ....podla mna ziaden sociolog nedokaze vysvetlit naco vlastne divaci pri rekordnej sledovanosti mojsejovcov a hlavne preco pozerali ked nic z toho co videli nemohlo byt zaujimave ci atrktivne

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk