Diskusia

Mojsejovci? Nevadia mi! / Tomáš Abaffy / 16.02.2005

Televízia Markíza svojou "prepychovou" kampaňou na reality show doslova bičuje zmysly Slovákov. "Mojsejovci mi nevadia, neprekážajú mi a ani mi nie sú odporní," tvrdí Tomáš Abaffy vo svojom komentári. V texte hľadá odpoveď na otázku, kto je vlastne v celom vzťahu Mojsejovci - divák v rozpore s morálkou.

  • Ohodnoťte príspevok !
    peter / 16.2.2005

    No ale aj tak, nie su trapni??? ;-))



    Just joking, viacmenej suhlasim s nazorom autora.

  • Ohodnoťte príspevok !
    enitpm / 16.2.2005

    "Upozornenie: Tento článok nemusí vyjadrovať oficiálne stanovisko redakcie Mediálne.sk." Chvala Bohu

  • Ohodnoťte príspevok !
    Blanka / 16.2.2005

    Konečne jeden normálny názor. Už som sa začínala cítiť ako politik, ktorý povedal: "Čím viac poznám ľudí, tým viac si vážim svojho psa." Akurát s tým rozdielom, že mňa to napadlo vždy, keď som si prečítala hysterické vulgárne reakcie "slušných a poctivých" spoluobčanov plné pravopisných chýb a neskrývanej závisti (nenávisti?).

  • Ohodnoťte príspevok !
    SySTeM / 16.2.2005

    ma to len jednu chybicku krasy

    tie 2 miliony nedavaju mojsejovci, ale markiza, aj ked sa oficialne hovori inak,

    takze vtomto pripade asi ten podnet na zhodnotenie penazi vzisiel inde ako u mojsejovcov

  • Ohodnoťte príspevok !
    Sleeper / 16.2.2005

    Súhlasím s autorom článku. Mojsejovci budú tak trochu aj o nás a našich národných "vlastnostiach".

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dante RE: SySTeM / 16.2.2005

    Odkiaľ máš túto informáciu. Bulvár alebo opäť jeden čo cucá z prsta.

  • Ohodnoťte príspevok !
    iurai / 16.2.2005

    .... ak ych nenavydyme, tak budme k nym aspon spravodlyvy ....

  • Ohodnoťte príspevok !
    ferko / 16.2.2005

    Beriem tento clanok ako subjektivny nazor autora, ale je tam malo faktov a vela filozofovania a par neoverenych informacii

  • Ohodnoťte príspevok !
    Alča / 16.2.2005

    A čo tam je neoverené? Že Mojsejovci nenakradli? Nuž, podľa mňa je to rovnako overená informácia, ako všetky tie články "že si Mojsejovci vraj nakradli" :) Tento článok je naopak veľmi dobrý a zaujímavý!

  • Ohodnoťte príspevok !
    ferko / 16.2.2005

    Alča, vobec nie, nemyslel som to ci kradnu alebo nie, to naozaj nevieme ako spravne pise autor. Ale pokial ja viem tak licenciu nevlastnia Mojsejovci ale TV a namet taktiez nie je z ich hlavy ale produkcnej spolocnosti ktora program vyraba, tolko na temu zarobku a ich sikovnosti, ale urcite aj mojsejovci nieco zarobia aj ked si myslim ze pre nich je to menej podstatne ako popularita aj negativna.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Roman / 16.2.2005

    Ja to beriem tak isto ako jeden velmi subjektivny nazor, tak ako je aj tento moj, i ked je na nom cosi, na druhej strane, neviem ci je uplne v poriadku sa takto verejne producirovat a o tom to cele je. Mylsim ze vacine slovakov je ukradnute co maju, ale ide o ten sposob akym to prezentuju. A myslim si ze im to robi dobre, inak by sa nevytrcali. Problem je ale niekde inde. To ze sa podla mojho nazoru na tento nevkus budeme musiet pozerat (teda kto nechce nemusi, ale aj tak sa asi vacsina bude) v TV Markiza je len o tom , ze uzasna skvela Markiza, roky neohrozena svojou poziciou zaspala dobu a ked to mohla ako tak dobehnut, teda kupit licenciu na Superstar, co bolo podla mna ako komercnej TV jej psou povinnostou, tak boli natolko lakomi ze do toho nesli. Teraz ostali slzi pre plac, ked STV "lize smotanu" ako povedal reziser Nunez a tak vymyslaju "reality show", lebo este aj ta JOJka ich predbehla. No a tot je vysledok. Bohuzial sa ale pravdepodobne trafili do cierneho, pretoze napriek tomu nevkusu sa to pozerat bude.

    A co sa tyka tej zavisti. Neviem co take by som im mal zavidiet. Tie kozuchy ktore nemoze do svojej prirdzenej smrti vynosit alebo tu gycovu pohovku, ktoru by som nechel ani zadara, lebo sa na nej neda vyvalit pred telku? A to ze sa ludia pytaju a bavia o tom odkial tie prachy maju je asi prirodzene, nevraviac o tom ze nikto o firme pani Mojsejovej nic nevie ani vo firemnych kruhoch, tak asi ludi zaujima, ze co je na nej take fantasticke a uzasne, ze dokazala zarobit na takyto balik? Myslim ze aj ostatni sa radi poucia. Ak o tom mlci tak asi vie preco, resp. nech sa potom nikto nedivi (teda pan autor clanku) ze si ludia povedia, "no to nemohla poctivo zarobit". Oni nie su verejni cinitelia a preto nie su povinni sa spovedat ludom, odkial penieze maju, no sposob ich prezentacie opravnene kladie neprijemne otazky. Vacsina "celebrit" totiz ak nie su politici, ale su to herci, podnikatelia... tak sa vie co kto urobil vo svojej kariere a preco teda ten svoj majetok ma. U nich sa to nevie, za to ich sebaprezentacia nema hranic, a to si myslim ludi stve, a nie to co maju.

  • Ohodnoťte príspevok !
    SySTeM RE: Dante / 16.2.2005

    tieto informacie sa siria priamo z markizy

  • Ohodnoťte príspevok !
    xalo / 16.2.2005

    Myslim ze Markiza to s kampanou na Mojsejovcov trochu prehnala, ludia su z nich uz unaveny a to este ani nezacalo vysielanie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 16.2.2005

    Prvýkrát sa Mojsejovci objavili v STV v Extra, boli tam až tri razy. Potom aj v Domácej horúčke STV, myslím, že u nich strávil deň Beňo. Platili sme na ich prezentáciu všetci vo verejnoprávnej inštitúcii. Nerozumiem teda prečo treba nadávať na komerčnú televíziu, ak sa toho chytila.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Peter B. / 16.2.2005

    Roman, čo je zlé na tom, ak sa chce niekto verejne prezentovať???

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pavol / 16.2.2005

    Je to veľmi jednoduché. Keď sa niekto chce prezentovať, je to jeho vec. Keď niekto k tomu chce prispieť s tým, že bude zo seba robiť vola, je to tiež jeho vec. Ale či to bude divák sledovať, je zasa len jeho osobná vec. Ak chce väčšina národa pozerať takúto "show" (a hlavne reklamy, ktoré pôjdu na začiatku, v strede a na konci), nikto s tým nič neurobí.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pepo / 16.2.2005

    Oou dobrý článok!... Vystihuje to aj môj názor...

    Markízu často nesledujem (to už o mne asi viete), ale toto si asi nenechám ujsť... Práve kvôli ľudom, čo sa tam prihlásili... Chcem vidieť tých ... (neviem nazvať) ako budú robiť zo seba blbcov /Braňo povie skoč do studne a súťažiaci skočí)... Ako sa ja teším... :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 16.2.2005

    Mojsejovci sú súčasťou tohto národa, sú súčasťou našej morálky, sú súčasťou našich vlastností, negatívnych, či pozitívnych, sú odrazom, zrkadlom niečoho, čo žije aj v nás, aj keď si to často nepripúšťame. Čo nás najviac ovplyvňuje, čo má nad nami moc? Naše túžby. Túžime byť bohatý, uznávaný, známy, vážený, populárny, úspešný? Kto z nás nie? Alebo, kto si to neprizná verejne? TAk....Netvrdím, že by sme zobrali hned tak ako oni, ale v kútiku duše sú v nás Mojsejoci - exhibicionizmus, chuť sa presadiť za každú cenu, žiť v relatívnom prepychu a užívať si život, nelopotiť sa, nevstávať každé ráno o šiestej a makať ako vôl.... Možno aj o tom je sledovanosť...a o všeličom inom. O zvedavosti, závisti, nenávisti, irónii, pohŕdaní, povýšenectvu, pokrytectvu. Vy chcete aby vám niekto nadával? Asi nie. Ale koľkokrát nadávame na iných. NA INÝCH. Stále sú to ONI a nie MY. Vlastná kuchyňa je otvorená, M.je odkryli a teraz sa bavme, hodnotme, nadávajme a kritizujme. Aspoň nám nezostane čas na seba, svoj život. Ich život ale žiť nemôžeme. Aj o tom to je....

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 16.2.2005

    to Dante: musim to aj ja potvrdit a udajnu investiciu do programu az 40mil zo strany markizy..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 17.2.2005

    to Blah: no sak jasne ze cele to nebude stat 2 melony :)

    Co myslis ze prenajom divadla v KE, prenajom saly kde bude raz tyzdenne show, honorare, atd. su zadarmo? ;)

    Markiza ma smolu ze nezobrala SuperStar je to chyba za ktoru by som ja vyhadzoval hned. Clovek co neodporuci kupit tak uspesny celosvetovy projekt nema co robit v televizii. Druha vec je co spravia so prespievanym (mierne uz znudenym) Slovenskom Mojsejovci.

    to Pavol: tie reklamy chodia uz 8 rokov dost casu si zviknut. Ja to dost dobre vyuzivam a prepinam na TA3 resp. kablovkove kolecko co kde ide. Nadavat, mat blbe reci, ze vsetko od telenoviel az po dabing Krala prstenov je nafigu vie kazdy. Zdacoho televizia musi zit. Mali sme tu pokusy inych televizii a kde su teraz? Otom je televizia o reklame, peniazoch a sledovanosti (ci uz realnej alebo papierovej, ale je to vpodstate jedno peniaze idu tak ci tak).

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zuzka Malá / 17.2.2005

    Autor clanku zverejnil aj moj nazor, takze mi to neda, a reagujem na jeho clanok.

    Uprimne povedane, respektujem jeho nazor, ale nezdielam ho. Je to naozaj iny pohlad na celu saradu okolo Mojsejovcov. Musim sa zaroven pripojit k nazoru niekolkych tu diskutujucich, ze tento clanok bol skor filozoficky, a chybali v nom fakty. Pravda je, ze ani ja som vo svojom prispevku neformulovala svoje myslienky konkretne, ale to len preto, ze mam strach. Presne ako to bolo uvedene v diskusii. Myslim si, ze obycajnym ludom ako som ja zostavaju iba dohady. Asi by som ani nechcela vediet ake velke peniaze sa tocia v takychto projektoch

    Chcela by som este zdoraznit, ze Mojsejovcom nezavidim. Naozaj. Nemam im co zavidiet. Ja som sa len pytala "Co oni vedia a ja nie?". To bolo vsetko. Zavidim iba takym ludom, ktori su naozaj sikovní, naozaj su v niecom profesionali. A o Mojsejovcoch ma nikto nepresvedci, ze su to sikovni financni strategovia a investori.

    A na lakomost ohladne bezdomovcov mam tiez svoj nazor. Takmer vsetci z tych, co su v BA na uliciach su iba neprisposobivy lenivci, co nas zneuzivaju. Ti z nich, ktori sa naozaj chcu dostat z problemu, uz davno vyhladali pomoc humanitárnych organizacii.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 17.2.2005

    Justin. nerozumies trhu.

    Tot vsjo.

    A ani podmienky FremantleMedia nepoznas.

    Ja ano.

    Urcite by som vask bojoval, byt Markizou, o pokracovanie Superstar, ked uz sa za koncesionarske poplatky a z velkou stratou vyrobil dobry brand...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 17.2.2005

    to Easy Rider: ano "nerozumiem" lebo sa nato divam ocami divaka, tzv. kuknem vidzim znam. Hlavne ze ty rozumies, len ci nebudes jeden stych co maju nasvedomi ze markiza zo SuperStar pohorela ;)

    Je mi jedno ake su podmienky, ci sa to kupuje v baliku s inymi licenciami na ine programy. Markiza mala pri svojich zdrojoch jen tak fuknut a licencia by bola ich. Tak ako povedali v markize a JOJ ze SuperStar nema sancu na tak malom trhu ako je slovensky a ako vidno na STV sa tomu dari a velmi dobre.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 18.2.2005

    to justin: vidis to prilis jednoducho. Kto pojde do biznisu, kde musi odvadzat majitelovi licencie az do 50% prijmov? A peniazky sa kotulaju sem .. (www.timesonline.co.uk

  • Ohodnoťte príspevok !
    Tony / 18.2.2005

    XALO, ZZUKA MALA, ROMAN a ktokolvek iny: nemozes generalizovat na zaklade tvojich nazorov. Uprimne, myslis si ze ludia su unaveni z Mojsejovcov? :) A ze vkoli tomu bude mat pilot horsiu sledovanost? MAREK: prvy krat sa objavili v Markize, vo VILOmeninach. Tam vznikla aj spolupraca Mojsejovcov a JAMfilmu. ROMAN: ale ved to je jeden velmi subjektivny nazor, je to v rubrike komentare. Co to tu vsetci hovorite o verejnom producirovani??? Nechapem to. Nic take neexistuje! Vysvetli mi to niekto, kde sa Mojsejovci samovolne verejne prezentuju? To je reklamna kampan Markizy! Mojsejovci na obrovskom obraze na divadle, vystupujuci v kozuchoch z bielej limuziny atd atd... to je vsetko mili Slovaci skvela kampan, ktora ma vyvolat presne take reakcie, ako vyvolala! A nehnevajte sa ale nechat sa ovplyvnit informaciami s LIVE, Plus7 dni alebo NC.... tak to sa fakt nehnevajte, tu sme na serioznej pode. Ak s nimi do toho Markiza ide, ak sa pod to podpise svojou znackou, tak maju OVERENE a STOPERCENTNE ze sa na Mojsejovcov nebude dat nic nasit a ze su cisti. Takisto, ako sa spominalo v komentari, keby bolo co na nich najst, uz by to bolo vonku, vsetky bulvary sa vsemozne snazia.... Tie "opravnene otazky" co v niekom Mojsejovci vyvovavaju, je skvely priklad toho, ako funguje kampan! Jeffo, si skvely, uz davno nikto takto pre seba neziskal cely narod!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 18.2.2005

    Vidim to ako to vidim. Ocami divaka, ktoreho nikdy nezajima co stoja moderatorkine saty, kolko berie ktory moderator, ani kde sa kolko % kotula. Teba tiez netrapi za kolko nakupuje pekar muku a kolko % ide komu. Kupis si rozky a si spokojny ;)

    A este vidim aj to ze vsade kde bola SuperStar, bola uspesna a dalo sa natom zarobit aj napriek tomu ze idu urcite zisky kde idu. Dokonca niekde si to spocitali a idu aj do druheho kola ako napr. v cechach (udajne az pol miliardovy zisk - www.mediaportal.sk ).

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 18.2.2005

    to justin: ale zabudas na jeden DOLEZITY bod: Na peniaze pre Fremantle a pana Fullera sa skladame my vsetci.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Tomas / 18.2.2005

    Blah, keby si sa nechcel nijakemu milionarovi skladat na jeho high living standard, tak by si asi zacal manifestovat proti akejkolvek privatizacii statnych podnikov, proti tomu, aby tu existovali akekolvek velke firmy (napriklad mobilny operatori, alebo hypermarkety) a bojoval by si za prvotno pospolnu spolocnost, kde kazdy pracuju a zaraba len pre svoju vlastnu kmenovu - rodovu obcinu...

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 18.2.2005

    to tomas: pleties jablka s hruskami. Toto vsetko su komercne firmy, ktore nemaju zakonom stanoveny prijem od obcanov, narozdiel od stv.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Tomas / 18.2.2005

    No ja neviem, ale podla mna stat stanovuje ceny elektrarnam, plynarnam... Ale dobre, nie som na to odbornik. Ale aj ty pleties piate cez deviate, stat NESTANOVUJE povinnost obcanom posielat smsky svojmu favoritovi!

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 18.2.2005

    Hovorim tu predsa o koncesionarskych poplatkoch,to nema nic s smskami (tvoja blbost ak ich posielas). A co sa tyka firiem co si vymenoval, jednak nie vsetky su cisto sukromne a potom je tu otazka monopolu so strategickym podielom na trhu a to stv nie je.

  • Ohodnoťte príspevok !
    easy rider / 18.2.2005

    Plne odporucam zmluvu STV a FremantleMedia.

    Az tam zistite, aku ziskovost kto ma.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 18.2.2005

    "ale zabudas na jeden DOLEZITY bod: Na peniaze pre Fremantle a pana Fullera sa skladame my vsetci"

    A co ze sa skladame? My vsetci sa skladame aj na platy komunistov v parlamente, my vsetci sa skladame aj na cirkev (700 melonov rocne), atd. . Preco mne stat nesponzoruje raz tyzdenne listok do kina. STV ma za koncesionarske poplatky robit sluzbu obyvatelstvu. Ak ta sluzba je vtom ze zabava narod so SuperStar je to furt lepsie ako ked ma reprizovat stale dookola Uragan.

    PS: zvikaj si. Tak ako chodi z nasich penazi Hirek pre madarov, tak chodi duchovne slovo pre najsam svatych v tomto state, tak isto sa tam semtam zopar ludi nahana za loptou, ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    easy rider / 18.2.2005

    Plne odporucam zmluvu STV a FremantleMedia.

    Az tam zistite, aku ziskovost kto ma.

  • Ohodnoťte príspevok !
    P.B. / 18.2.2005

    Mna nezaujima, kto kolko zaraba a ani ziadna zmluva ma nezaujima :) Je mi to jedno. Mne sa SuperStar paci a budem ju pozeravat. Inak nebol tento clanok nahodou o Mojsejovcoch? Preco vsetci magori pisu u SuperStar a verejnopravnosti? Sa najprv zamyslite co pisete a kam a az potom sa hrajte na mudrcov, co vsetci citali zmluvu s freemantle a podobne zvasty si vymyslate... :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 18.2.2005

    S hlupakmi nema zmysel diskutovat, superstar je tu len a len pre vas ;) (schvalne, preco to v nemecku (najvacsi hudobny trh v europe) islo len 1x? Medialne.sk redakcia by mohla spravit rozbor tohto 'fenomenu' z trochu ineho hladiska (hl. financno-socialneho..), ked uz to je najsledovanejsia relacia na Slovensku).

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 18.2.2005

    To: Blah

    Ale,ale Blah....kto o iného súdi, o sebe vypovedá. No tak nediskutuj....Každý máme svoje videnie a svoje priority. Myslím, že toto je vcelku inteligentný portál.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 18.2.2005

    to Blah: odporucam zmenu nicku na Fico. Samozrejme kazdy kto ma coilen iny nazor ako ty je hlupak. Ja vtom skor vidim zavist konkurencie.

    Tvoj problem je ze nevies pochopit ze ludi nezajima co kolko stoji a komu kde idu peniaze. Normalny clovek ked pride z prace si chce vecer sadnut za telku a zabavit sa. Nema kazdy tak uchvatnu robotu ako ty, ze pravdepodobne sedis cely den za netom a buzerujes ludi zato ze nevidia do zakulisia televizii.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Nevedko / 18.2.2005

    EasyRider: Hmm, tazky insider. Videl zmluvu s FremantleMedia, rozumie trhu.



    Tento prvy rocnik Superstar bude tazko stratovy, zaplatime to my z koncesionarskych poplatkov, ale Tazky Insider uz teraz vie, ze druhy rocnik, ktory sa v Nemecku nekonal, lebo sa to neoplati (povedal Blah), bude u nas urcite ziskovy, Markiza by mala ist do toho, vytvoril sa dobry brand.



    Nastavte ruky, padaju im od ust perly.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 18.2.2005

    Ty vole, ja nikomu neberiem nazory, ved je to o diskusii. A ak to ma byt portal o paci. nepaci, odpurucam radsej chat na Azete.

  • Ohodnoťte príspevok !
    ripo / 18.2.2005

    Mna nezaujima opera, filharmonia, soap opery a telenovely .... A preto mam pisat Rybnickovi, ze s tym nesuhlasim ? Existuje vzdy urcite percento obyvtelstva, ktoremu sa tento typ relacii paci.

    Management STV by mal vediet co nakupuje a hlavne CI SA IM TO VRATI V REKLAMNOM CASE aby som nemusel platit okrem koncesionarskych poplatkov aj dotacie zo statneho rozpoctu. Na mensinovy zaner nech je Dvojka.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 18.2.2005

    to ripo: Narozdiel od komercnych televizii, management STV nemusi vdaka koncesionarom riesit ziskovost daneho produktu. Opera, filharmonia, soap opery, telenovely, to nestoji 100mil .. zato tu mas sutaz amaterskych spevakov :) Schvalne, kolko verejnopravnych televizii v europe, platenych z casti koncesionarmi, vysielalo superstar? Pokial sa vam to paci, v poriadku. Mne sa to ale nepaci a svoj nazor prezentujem, skuste preto argumentovat vecne. Pokial by superstar isla na markize alebo jojke, ani ma nenapadne nad jej 'ziskovostou' rozmyslat ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    ripo / 18.2.2005

    Koľko zaplatila STV za práva na prenos Olympijských hier, Majstrovstiev Európy a sveta vo futbale a Majstrovstiev sveta v hokeji ? A aké by boli divácke reakcie na to, keby tie práva nezakúpila ? To nie sú ďalšie milióny ? A čo hovoria na takéto "vyhadzovanie" peňazí ženy, ktoré vôbec nezaujíma šport ???

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 19.2.2005

    Superstar != olympijske hry, neda sa to porovnat. Porovnavaj s adekvatnymi televiznymi produktami (mimochodom, sport chodi aj na komercnych tv). A je diskutabilne, ci ten sport stoji az 100 milionov...

  • Ohodnoťte príspevok !
    ripo / 20.2.2005

    Blah:

    nevysvetlil si mi fakt, čo na to ženy a iní ignoranti športu ??? A na komerčných TV ide šport len zriedka ! Markíza: F1 a JOJ : LM

    Čísla za športové prenosy som za STV nenašiel, ale ČT zapaltila za LOH, MS hokej a ME futbal 140 mil. CZK.

    Neoverený zdroj : LOH v STV bolo za 50 mil SKK

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 22.2.2005

    LOH, MS futbal a hokej je minimalne 10x tolko vysielaceho casu, to by sa hadam patrilo k tomu povedat nemyslis? Okrem toho, vzdy sa najde niekto , komu dany program nesedi, ale KOLKO programov stoji 100 milionov(20sk pro persona vratane dojciat)? Znacka STV sa dala vybudovat aj inak (nezabudajme na pravidelny mesacny prijem od obcanov) ako takymto agresivnym sposobom za peniaze nas vsetkych. Uz nie sme v casoch rimskej rise, ked ludia k zivotu potrebovali hry a chlieb, aj ked na ine nebolo ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    ripo / 22.2.2005

    Podla teba je asi dolezita KVANTITA ako KVALITA (rozumej sledovanost). Ano, mas pravdu, za 100 mil. by sa dali kupit mozno :

    - prenos z Viedenskej opery

    - zahajovaci koncert BHJ

    - zaverecny koncert BHJ

    - nejaky jazzovy festival

    - priamy prenos zo svatej omse vo Vatikane

    - bohosluzby na 2 mesiace

    - a jedna telenovela ....

    Bol si viac hrdy na STV ????

    Pochop, ze treba najst system Nieco za nieco. Ak to ma byt drahe, musi to mat vysoku sledovanost. A to STV so SHS splna. Pozriem si to urcite radsej ako tie stvrtotriedne TV filmy nemeckej a rakuskej proveniencie, ktore nedokazal nik ohodnotit ani takej velkej filmovej databaze, akou je IMDB. Denno-denne nahadzujem TV program na jednu webovu stranku uz 2 roky takze v tom mam trosku prehlad. A mozem ti povedat, ze kvalita filmov v STV a CT sa velmi priblizuje. Jednak je to tym, ze CT zacina pomaly ale (podla mna) hlboko upadat s kavlitou programovej ponuky a jednak je to aj tym, ze STV sa POMALY zlepsuje.

    Takze, ak mam vyjadrit svoj nazor. Ja, ako platitel koncesionarskych poplatkov nemam nic proti SHS, ba naopak - ohradzujem sa , aby boli uvadzane v STV telenovely v takom mnozstve, ako je to v sucasnosti. ( a pritom rybnicek sluboval hory-doly , ze uz telenovely nebudu).

    Co sa mi vsak nepaci, je, ze SHS prerusuju reklamami a pritom to v programovej ponuke figuruje ako 1 celok a nie 3 samostatne casti !!!

    .... ale to uz je ina kava ))))

  • Ohodnoťte príspevok !
    roman / 23.2.2005

    roman, nielen ze sa podpisujes takym istym menom ako ja, ale este mas aj velmi podobny nazor :) mojsejovci su nechutne gycovi. a svoje kozuchy za 150 000sk a nohavice za 2000euro si mozu nechat. vrchol nevkusu. este idu aj dokazovat slovakom co urobia za 2miliony. ale ked sa niekto chcel na to pozerat v telke tak prosim. ale ja to urcite nebudem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    kinn / 23.2.2005

    to s tym zoznamom, co vsetko sa da za 100 mil. kupit, dufam nemyslis vazne ... ?!?

  • Ohodnoťte príspevok !
    ripo / 23.2.2005

    Kinn:samozrejme , že nie ! Moje meno nie je ani Tybníček, ani Zahradník ... ) Ale keď vieš, koľko stojí jedna telenovela, tak nevahaj a nahod to tu !

  • Ohodnoťte príspevok !
    melec / 23.2.2005

    niektori sa tu rozculovali,ze ich nezaujima kolko aky program stoji a ako bezni divak len sleduje obsah programu...neviem ci som na zlej stranke,ale podla mna prave tu by sa mali pisat percenta,zmluvy a peniaze tociace sa v televiznom svete...ked niekoho nezaujima,ci sa nieco kupuje v baliku aj s inymi licenciami a podobne,mna to prave velmi zaujima...hoci nerobim v televiznom svete,toto su veci preco ma taqk fascinuju televizie...easy,rad by som videl aj tu zmluvu,ale kde...neviem preco sa tu rozculuju bezny divaci,tento server podla mna nie je pre bezneho divaka...tu nie su bulvarne kraviny,klebety,vyroky...je to server pre zainteresovanych ludi ktorych hlpsie zaujima televyzia...to je moj nazor

  • Ohodnoťte príspevok !
    jana / 6.3.2005

    Ten článok je napísaný super, zo všetkým sa stotožňujem,kedy ľudia pochopia,že nadávaním urážanim...nič nedosiahnu.Keby si každy najprv vstúpil do svojho svedomia a konania celkom iný a určite lepší by bol tento svet!! Odkaz pre všetkých: vždy začnite u seba!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    pata / 10.3.2005

    Mojsejovci mi vôbec nevadia, vôbec ma netrápi, že majú toľko peňazí, no myslím si že sú trochu trápny, tým pretŕčaním. Jasné, je to prirodzené, že sa každý chce pochváliť niečim novým, no oni to už preháňajú, keď počúvam názory mojich rodičov, profesorov a známych, sú to väčšinou pohoršenia, že taký pracháči sa jednoducho nevedia správať na verejnosti, no to je síce každého osobná vec, no oni to už preháňajú.

  • Ohodnoťte príspevok !
    pata / 10.3.2005

    Mojsejovci, Noru obdivujem, že sa vypracovala tak vysoko a myslím si, že jej každý môže len závidieť, dom, auto, peniaze, šatník a ešte mnoho a mnoho veci, no myslím, že nielen šaty robia človeka, chcela by som vedieť, ako by vyžila v 3 nohaviciach za 200 Sk.

  • Ohodnoťte príspevok !
    pata / 10.3.2005

    Mojsejovci majú zlatého psa, no ale aj obyčajný ľudia si môžu dovoliť labradorského retrievera, nielen oni. Niesu v ničom výnimoční sú obyčajní ľudia, tak ako mi všetci, bez rozdielu na to či sú prachatý alebo nie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Sabes / 10.3.2005

    Blah, ty si cely pomyleny. Tebe sa asi pacila STV z pred 3 rokov. To malo fakt uroven a sledovanost. A som velmi rad ze stv shs vysiela a ze je to prave stv. A ver tomu ze, ze v markize si riadne trieskaju hlavu, ze to nekupili oni. A hlavne zabudate na to ze shs ma aj vychovnu funkciu. Ukazuje mladym ludom, ze aj ked nemaju silne zazemie a su v niecom skutocne dobri, mozu nieco v zivote dokazat. Co prinasaju ludom Mojsejovci?

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 10.3.2005

    sabes: takyto zvast hadam nemyslis vazne .. SHS a vychovna funkcia? :) Ty citas denne Novy Cas, ze? :) Na druhej strane, pokial na Slovensku prevlada takyto nazor, necudo ze na to pozeraju vsetci, ulice v piatok vecer su prazdne a taxikari zufali. Je to biznis pre Fremantle, nic menej , nic viac (no a este trochu karaoke ;)).

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zdeno / 10.3.2005

    Mojsejovci ste obyčajne tupe vychodniarske nevychovane svine ktrore sa nevedia spravat ako ludia.Je mi na zvracanie ked už počujem to slovo MOJSEJOVCI.A Nora ma ist nahravat telenovelu?Tak možno nejaku pornonovelu aj to neviem kto by išiel snu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    jsemenak / 11.3.2005

    Clanok je dost klisovity, nazor ze je treba nieco priamo dokazovat (myslim na zdroj ich loove) je ako dokazovat Meciarovi ci inemu co ma velky majetok a nevie ho vykazat, proste hlupost. Nech sa ozve niekto kto by& si dal urobit financnu analyzu Mojsejovej. Taky hlupak sa estew nenarodil. Rozne financne analyz su velmi matematicky narocne, ak pod tym rozumieme skutocnu matematicku analyzu rizika t.j. diskriminacnu a faktorovu analyzu co su tak narocne odvetia matematiky, ze a o tom som presvedceny nevie ani vela tzv. fundovanych ekonomov. Proste 95 percent vysokoskolsky vzdelanych ekonomov o tom nevie takmer nic a uz vobec nie akysi smejdi zo strednou skolou.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Predator / 12.3.2005

    Pre autora článku - nečuduj sa, že ľudia reagujú s pohoršením na Mojsejovcov. Drvivá väčšina proti nim nemá nič osobné. Mojsejovci sú však SYMBOL! Symbolizujú prototyp ľudí, ktorí si užívajú obrovské majetky, ku ktorým prišli podivným spôsobom zo dňa na deň, a pritom nevedia ani len trochu presvedčivo deklarovať ich pôvod.



    Myslím, že by nikoho normálneho (chorobne závistlivých jedincov tu pochopiteľne nerátam) neštvala zbierka topánok a kožuchov Nory Mojsejovej. Keď na to má, nech má, je to normálne. Veď všade na svete sa nájdu bohatí ľudia. Nájde sa však niekto, kto by bol schopný uveriť tomu, že táto žena bez ekonomického vzdelania, ktorá dokáže za hodinu rozhádzať pol milióna a potom sa rozčuľovať, že aj tak pokúpila hlúposti, ktoré si v živote neoblečie, že dokáže vypracovať finančnú analýzu, odhadnúť investičné riziká pri veľkých investíciách a spraviť seriózny audit? Táto osoba, ktorá si ani nevie kúpiť poriadne šaty na seba? Verí tomu vôbec niekto so štipkou zdravého rozumu?



    Prečo sa ľudia nepozastavujú prebárs nad pánom Šebom, ktorý si zarobil miliardy obchodom s vínom? Žeby preto, že na rozdiel od mojsejovských rozprávok vie seriózne a vierohodne doložiť, z čoho zbohatol. Prečo sa v zahraničí nikto nepozastavuje nad Billom Gatesom, Stevom Jobsom, Donaldom Trumpom? Asi preto, že im nie je problém povedať, na čom zbohatli, a každý to vie! Na rozdiel od trebárs takého Kanisa (ktorý vyšiel s absurdnou historkou o tipovaní v stávkových kanceláriách, z ktorého si našetril milióny na vilu), Mečiara (ktorý odišiel s korzičkou a z ničoho nič mu záhadný dobrodinec požičal 40mil SK na Elektru) .... atď. Do rovnakej kategórie ľudí, ktorí svoj záhadne rýchlo nadobudnutý majetok deklarujú rozprávkami, ktorým by neuverilo ani malé dieťa, patrí aj tento košický pár. Preto sa nečudujme, že ľudia ich neznášajú a že ich upodozrievajú z kdečoho. Môžu si za to predovšetkým sami.

  • Ohodnoťte príspevok !
    kuko / 14.3.2005

    Som jednym z tych mnohych "hlupych" a "nesikovnych" Slovakov, ktorí denno denne skoro rano vstávaju a utekaju zarábat haliere na to aby mali aspon dat co do ust. Vy si myslite, ze ma to tesi, takyto život. Vy si myslite, ze nemam v hlave mozog. Ani sa nedaju spocitat tie prebdene noci, ktore som premyslal ako zarobit aspon par korun viac, aby mala rodina na nieco viac ako na prezitie. Lenze vela z nas, ktorí su v mojej pozici mi daju zapravdu, ake je to nesmierne tazke. A potom sa docitam, ze vlastne chyba je vo mne. Je to sokujuce poznanie. A ked sa mi este daju za vzor Mojsejovci tak to uz je vrchol. Kam sme sa to dostali. Urcite dokaze kazdy pochopit, ze je tu na rozdelovanie kolac, ktory ma konecnu velkost. A cim viac ludi si z neho odlomi, tym mensi kusok sa kazdemu ujde. To znamena, ze keby sme vsetci boli ako Mojsejovci, tak nema nikto tak vela ako oni dnes. A v tom je mozno nasa chyba. No bohuzial nie kazdy ma na to zaludok. Vacsina z nas, ktori nie sme tam kde oni, tam nie je aj preto, ze nie sme taky nenasytni a bezcitni. Sledoval som prednedavnom v TV pribeh muza, ktoremu zomrela manzelka na rakovinu, jemu samemu diagnostikovali leukemiu a este sa stara o postihnuteho syna a asi aj o staru matku. Je to az neskutocne, kolko sily musi tento clovek v sebe mat ked to vsetko zvlada. Ak by som mal tolko penazi co M. tak urcite pomozem takemuto cloveku, lebo by mi to srdce nedovolilo pozerat sa na tolke nestastie. Lenze takto investovane peniaze by sa mi asi nikdy nevratili, tak ako sa vratia Mojsejovcom tie, ktore investovali do svojej supershov. Alebo to bola Markiza. To sa asi nokto nedozvie. Ak by sme boli rozmyslajuci narod, tak by sme tu ich hru odignorovali a nepozerali sa na tu stupiditu. Ak by sa dalo a bolo by to mozne chcel by som vyzvat vsetkych, ktori so mnou suhlasia, oslovne svoje rodiny, svojich znamych, zjednotme sa a dokazme Markize aj Mojsejovcom, ze nie sme az taky hlupi, jednoducho sme len nemali tolko stastia a drzosti. Ignorujme vysielanie toho ponizujuceho programu, prepnime radsej na iny kanal, neposielajme SMS a dokazme im, ze vlastne ich zisky su zavisle na nas, na nasich peniazoch, na peniazoch tych mnohych hlupych a nesikovnych Slovakov, ktori len placu, ze nemaju to co Mjsejovci a nevedia s tym nic urobit. Dokazne im, ze predsa len nieco urobit vieme. Prosim.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 14.3.2005

    Blbost. Kolac je nekonecny

  • Ohodnoťte príspevok !
    Predator / 15.3.2005

    Myslíš si? Prečítaj si hociktorú učebnicu ekonómie, všade sa píše niečo o obmedzených zdrojov. Nepoznám ekonomiku, ktorá by mala neobmedzené zdroje. To by bolo ekonomicke perpetuum mobile ....

  • Ohodnoťte príspevok !
    novy / 15.3.2005

    pre KUKA



    Takuto haluz som na tomto portáli ešte nečítal. Daj čislo účtu, pošlem ti dvacku. Ani ja nemám peňáze na kilá, ale kvôli tomu neorganizujem prvomájové sprievody. Veď prepni keď ťa to tak vytáća.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 16.3.2005

    AD: Kuko - áno je to v tebe Kuko, je to v každom z nás, ako sa pozeráme na svet, ako ho vnímame, ako ho hodnotíme. Je to všetko odrazom našej mysle, myšlienok. Keď to všetko pominie a nebudeš už na veciach okolo závislý (mentálne) potom pochopíš, aké je to tu všetko iné....tak sa drž a mysli aj srdcom (keď už máš ten mozog)....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kuko / 16.3.2005

    Pre Novy - preco im nevlezies rovno do zadku - alebo mozno , ze si to ty Brano.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kuko / 16.3.2005

    Pre Cilku - (mozno aj Noveho) - moj prijem je v prepocte 300.- Sk na deň, mam zenu a decko - skus z toho vyžiť - a potom uvidime ako sa budes pozerat na svet - mimochodom mam VŠ vzdelanie, ale po 50-ke ma uz nikto nezamestna - skuste si to obaja preratat a potom mi nieco o tom hovorte.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kuko / 16.3.2005

    Este pre Cilku. Ak si myslis moja, ze nemam srdce, skus si precitat moj prispevok este raz, mozno to pochopis.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Santa Cruz / 16.3.2005

    Ahoj, Kuko, držím Ti palce a sympatizujem s Tebou. Ale zabudni na to, že národ odignoruje tamtých dvoch duševných chudáčikov. Masy sú vždy o plytkosti a povrchnosti. A čo sa Cilky týka, veru, moja, keď raz budeš mať muža a dieťa, Tvoja spiritualita rýchlo vyprchá. Povedal by som- priamo úmerne s množstvom večerí, ktoré budeš musieť uvariť, prípadne s množstvom detských topánočiek, ktoré budeš m u s i e ť kúpiť. Pokiaľ si zodpovedná sama za seba, dá sa vyžiť aj veľmi skromne, pokiaľ si zodpovedná za rodinu, skromnosť sa stáva zúfalstvom. A hlavne tá nechcená. Je totálne choré kupovať si šaty za stotisíc, keď sa dajú kúpiť aj za menej a rovnako kvalitné. Presne tak, žiaden z boháčov, ktorý, si peniaze vydrel poctivou prácou, neohuruje takýmito primitívnymi a márnivými gestami a pózami. A je nemorálne od každej z televízií, či už je komerčná, alebo verejnoprávna podsúvať takéto stupidity a vulgárnosti divákovi. To by už však mala riešiť slávna Rada. Len či sa jej chce, všakže, chlapci?

  • Ohodnoťte príspevok !
    novy / 16.3.2005

    pre KUKO



    ty kuko pocuvaj - dosli ti argumenty tak trieskas haluze, ze som Mojsej. 300 Sk na den je zivotne minimum...smiem sa spytat co robis, lebo ma to zaujima, ak nechces neodpovedz. Mimochodom ak mas tristo na den tak naco minas peniaze na interneteve blbosti...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 16.3.2005

    Kuko prosimta vysvetli mi ako moze vysokoskolsky vzdelany clovek zarabat tak malo? Nemas pocit ze si ten diplom nezasluzis? Od cloveka co prejde vysoku skolu sa caka ze sa vie inak obracat. Jedina moznost ze si doktorant, asistent alebo nieco podobne na vysokoj skole, alebo si prave nastupil ako ucitel na ZS alebo SŠ.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 16.3.2005

    Tak som si ešte raz prečitala tvoj prispevok KUKO a nevychádzam z nemého úžasu. Buš si tu robíš z nás s prepáčením prdel. alebo si totáôny zúfalec (nemyslené ako posmešok). Tvoja výzva na ignoráciu Mojsejovcov je ako výkrik plávajúceho v mori, ale aj ako výzva komuinistického pohlavára na ignorovanie všetkého západného. Veď čím viac sa budeme o Mojsejovcoch baviť, čím viac ich budeme odsudzovať a venovať im priestor aj tu, tak lepšie pre nich, lebo aspoň vedia, že tá ich "šou" zabrala, či už v negatívnom, alebo pozitívnom slova zmysle. Ale o inom som chcela. Každý žije taký život aký si zaslúži. O tom som presvedčená. Napokon každý má to čo chce, alebo chcel. Nemusím byť domáca "puťka", je to len na mne. Nemusím sa vydať ak chcem, nemusím mať deti a manžela a prať mu ponožky. Je to len a len na mne. Ak sa niekam dostanem, bude to hlavne mojou zásluhou a obviňovať z toho iných je jednoduché.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ruzenka / 16.3.2005

    He, he, odhadujem, ze Cilka moze mat maximalne 25 rokov! Aj ja som bola taka naivna v jej veku.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 17.3.2005

    Chcete vedieť, prečo je spomínaná reality show zlá, prečo ju nestačí len ignorovať netreba /samozrejme, ak nemáte spoločnosť, v ktorej žijete úplne uprdele/ ?

    Odporúčam link : dennik.pravda.sk

  • Ohodnoťte príspevok !
    MiškoR / 18.3.2005

    Táto správa bola na fóre k relácii Mojsejovci na tv.markiza.sk v súvislosti s Občianskym združením AntiMojsejovci. Ja už som mail napísal. A čo vy ?



    office@rada-rtv.sk TOTO JE MAIL RADE PRE RETRANSMISIU A ROZHLAS. PROSIM VSETKYCH KTORYM NIE JE LAHOSTAJNA KULTURA A VZDELANOST SLOVENSKEHO NARODA ABY NAPISALI MAIL.

  • Ohodnoťte príspevok !
    kataba / 18.3.2005

    Oni nastavujú zrkadlo našej spoločnosti,našich zlých aj dobrých vlastnosti.Ved ľudia sú za peniaze schopní stratiť ľudskú dôstojnosťnapr.váľanie po koberci na povel alebo vyzliekanie.Celá táto spoločnosť je nezdravá ,plná nenormálnych

    a priepastných rozdielov medzi ľudmi.Je to nenormálne a nemorálne ukazovať našim deťom,ako žena s výzorom a so slovníkom kolotočiarky bez mihnutia oka minie toľko peňazí,ktoré by stačili niektorým na viac rokov.Zrejme k ním došla veľmi ľahko,ked ich tak míňa.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 18.3.2005

    Každý človek na tejto planéte si zaslúši úctu. Všetci sme ľudia a všetci sme hodní lásky. Ak niekoho urážame, alebo odsudzuje, tak urážame a odsudzujeme seba, lebo nie sme o nič lepší. Áno, súhlasím, že nám Mojsejovci nastavili zrkadlo. V každom z nás drieme niečo z nich, v menšom, alebo väčšom.

    Iné je preberanie vzorov správania sa prostredníctvom televízie. To už je horšie. Šírenie svinstva, násilia, vulgarizmu a podobne nie je dobré.

  • Ohodnoťte príspevok !
    osky / 19.3.2005

    Mnohí sa vlastne nedovtipili o co tu ide. Mojsejovcou si po zhliadnutí ich aranzovaneho niekolko dielneho filmu velmi vazim a pokladam ich za najkvalitnejsich hercov i ked na to nemaju vzdelanie, ako niektori trapni herci ktori ho maju. Mam tu pocit, ze tu vobec nejde o sutaziacich, ale dobre sa pobavenie na dvoch primitivne vystupujucich manzeloch, kompenzujucich si svoju nicotu na pomyselnom stasti penazi. V relacii dokazali zahrat realisticky vyzerajucich sedliakov zbohatlikov a sarkasticky (niekedy az prehnane) upozornit tento narod na zobrazenie hluposti, primitivneho spravania, chybajucej ludskosti a znalosti skutocnych hodnot v zivote. Myslim si, ze v sucastnej TV nieco take chybalo. Dakujem Mojsejovcom a tiez si myslim, ze to svojim sposobom prebudi i nas narod. V dalsom natacani im prajem i nadalej vela stastia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    peter / 20.3.2005

    bez ohľadu na tieto diskusie



    Mám pocit že táto reality show zachádza priďaleko . Je na hranici ponižovania ľudí pre ktorých sú jednoznačnou prioritou peniaze ..

    Je na hranici vkusu ..



    Mám pocit, že by mohla zasadnúť rada pre vysielanie a rozhodnúť či ju nestiahnuť z vysielania ..

    Argument % vysielanosti neobstojí.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 21.3.2005

    mojsejovci maju slabu sledovanost .. v tvm nie su spokojni ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 21.3.2005

    Pre Oskyho :

    V prípade Mojsejovcov je problém v inom. Je to reality show. Keď sa pozerám na kriminálku, nepredpokladám, že detektívom je ozajstný policajt a obeť na obrazovke naozaj skoná. Keby postavy Mojsejovcov Mojsejovci len hrali, bolo by to celkom v pohode. A možno by som šokovaný, ako úžasne dokážu zahrať Rómea a Júliu.

    Pre Petra : adresa Rady pre rozhlasové a televízne vysielanie sa dá nájsť na Internete. Stačí tam napísať. Ja už som to urobil.

    Pre Blaha : Kiežby !



    Ke´v

  • Ohodnoťte príspevok !
    anonim / 22.3.2005

    Ste prisni a hnusni

















  • Ohodnoťte príspevok !
    besi / 22.3.2005

    Osobne si myslim, ze mam pravo hodnotit ci sa taketo veci vysielaju v mediach ktore sleduju napriklad aj deti. Ak nesleduju lebo im to rozumni rodicia zakazu tak sa to musia dozvediet v skole. Hrozi nam ze ak sa bude podavat to co predvadzaju Brano a Nora Mojsejovi za normalne tak to moze mladsie generacie casom ovplyvnit. Uz len kvoli slovniku pouzivanom v tejto "bohuzial" relacii by sme sa mohli zamysliet. Ja osobne som videl 5minut a viac casu pri tomto nekulturnom a nevkusnom zarabaci penazi travit nebudem. Ak ich nechcete podporovat v dalsich takychto relaciach tak im znizte sledovanost - Nepozerajte ich prosim...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ľudia / 22.3.2005

    túto reality šou sledujú. Netreba teda diskutovať o tom či áno alebo nie. Domnievam sa, že podvod od STV pri ostatnom Superstar bol oveľa neserioznejší voči divákom a všetko to bolo len pre peniaze.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Peter / 23.3.2005

    MATE CHUT NA KRV? tuto stupidnu a absolutne ZVRATENU rodinku nesledujem! pocul som vsak od ludi ,ze sa tam niekto dorezal a posolil si rany. UVEDOMUJETE SI ZE TV VYCHOVAVA VAS AJ VASE DETI? necudujte sa potom ,ked o mesiac doreze 6 rocny chlapec svoju 2 rocnu sestricku, ked bude vyzadovat pozornost. BUDU SA ZA CHVILU VYSIELAT VRAZDY??? a budete sa na tom bavit??? a vsetko za PRACHY. Uz vam z nich uplne... a predate aj seba? ak vobec viete nieco o svojom ja a svojej podstate. Asi nie lebo tu cloveku reklama tlaci do hlavy to ze TY si ten co chce stale viac prachov kozatu blondinu velke auto a ZIADNE SRDCE. iba prachy??? kam este TV zajde a ludia to budu sledovat???

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 23.3.2005

    Všetci by sme si mali uvedomiť jedno. Komerčná televízia je dojnica na peniaze. Tu ide predovšetkým o zisky pre konkrétnych ľudí a oni sa podľa toho správajú. Ostatné je podružné. Podhadzujú ľuďom chlieb a hry. A ľudia žerú, mľaskajú, hrajú sa a mnohí aj za ten odpad ďakujú. Celý princíp je jednoduchý: hra s ľudskou zvedavosťou, vášňami, túžbami a pudmi. Natom stojí život človeka, obyčajného človeka. Sú aj takí, ktorí už prišli nato, že život je niečo viac ako naháňanie peňazí, žalúdok, sex a práca.

  • Ohodnoťte príspevok !
    anonym / 24.3.2005

    Mojsejovci sú pridrbaný ******!

  • Ohodnoťte príspevok !
    anonym / 24.3.2005

    Prepáčte,písal to môj dedko.Je na hlavu...

    Nemyslel to vážne.Vždy sranduje takýmto spôsobom. : )

  • Ohodnoťte príspevok !
    anonym / 24.3.2005

    dajte titok prispefky do piiiiiiiiiiiiiiiiip jasne

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 24.3.2005

    Milý Anonym.

    Pridrbaný ****** sa píše s mäkkým "í". To len tak pre poriadok. A nebolo by zlé, keby si zmizol..

    Cilke :

    Vysielacie frekvencie patria štátu. Štát frekvenciu predal Markíze za určitých veľmi prísnych a obmedzujúcich podmienok, na ktoré Markíza pristúpila. Pristúpila na ne, s vidinou komerčného úspechu. Ak komerčný úspech dosiahla, neznamená to, že už nemusí dodržiavať pravidlá, na ktoré pristúpila a ktoré vyžaduje Rada pre vysielanie, reprezentujúca vplyv štátu na mediálnom trhu. Štátu platíme dane. Preto máme právo od štátu, reprezentovaného Radou, žiadať, aby s reláciou, ktorá nás poburuje, niečo urobila.

    A ešte zopár komerčných supertipov :

    Popravy na štadiónoch v Číne

    Skrytá kamera na parlamentnom WC /podľa možnosti ukrytá priamo v mise, aby bol pekný podhľad/

    Cisárske rezy celebrít



  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 24.3.2005

    Mišo, ty exot, si tvorivý, ale nepreháňaj zas. Na druhej strane je pravda, že človek má voľbu. Nepozerať... ale tá ľudská zvedavosť, tá zvedavosť a lacno trávené večeri pri televízii...to nás zotročuje. Kde je náš vlasdtný život. TV je únik, zabitie času, zabitie niečoho iného, možno príjemnejšieho. Život nám uniká cez prsty, ja si to uvedomujem, ale boj je ťažký, veľmi ťažký, verte mi. Človek je slabý a vášne a pudy silné...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 24.3.2005

    Beriem. Sťahujem sa z obehu / možno aj na dve hodiny / :)

    Vieš, koľko krát som si aj povedal, že dnes večer si konečne prečítam knihu ? Alebo že si sadnem do kresla v tlmenom svetle si vypočujem nejakú klasiku ? Presne toľkokrát som si zapol telku.. A priznám sa, že aj Superstar..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 25.3.2005

    to Miso:

    pises: "Štátu platíme dane. Preto máme právo od štátu, reprezentovaného Radou, žiadať, aby s reláciou, ktorá nás poburuje, niečo urobila."



    Ano statu platime dane, davame skoro 800 milonov rocne na cirkev. Kde sa mam stazovat ja ak mi to vadi?

    V prvom rade sa nauc pouzivat jednotne a mnozne cislo. Lebo nie nas ale TEBA poburuje. Si jednotlivec, hadam aj dospely tak si zaseba zodpovedny. SAM ZA SEBA. Si jeden z cca 5 milionov, co je 0,00002 %. Co je malo na zmenu ale dost na nazor. Takze ak sa mi nieco nelubi nepozeram to.

    Chces povedat ze mas pristup na internet, tak si nenechas ujst na ukor klasiky a knihy, zvieraciecie porno, alebo ukazkovu realnu vrazu? Co ma nebavi nepozeram, mas na vyber miliony inych cinnosti ako sa rozculovat na Mojsejovcami.

  • Ohodnoťte príspevok !
    sabes / 25.3.2005

    blah: ten nazor mam zo sme, pisal to tam nejaky mudry ujo, a ja som to prevzal, lebo sa mi to celkom pozdava...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 29.3.2005

    To Justin :

    Čo je to za demagógiu ? Čo s tým má zvieracie porno ? Písal som o televízii, ktorá je pohodlná.. V internetových diskusiách neznášam vetu : "Chceš povedať, že :" Nechcem. Chcem povedať to, čo som napísal. Tvoje prirovanie je nemiestne.



    A prečo sa chytáš za slovíčka ? Čo je to za akademický výpad ? Mám 33 a viem, čo je množné číslo. Napísal som "máme", lebo aj ty máš právo žiadať niečo od Rady a aj ostatný. Či niekto to právo použije, to už je na konkrétnom človeku. A výraz "relácia, ktorá NÁS poburuje" je čiste rečnícky obrat. / napr. "Ak vieme, kde je problém, mali by sme ho riešiť." / Je to zbytočná zádrapka.

    Ak máš problém s platením cirkvi, rieš si to sám. Ja ti v tom nijako nepomôžem. Čo s tým má spoločné to, že ja protestujem proti Mojsejovcom ?

    A predstav si, že z toho milióna činností som si vybral aj reakciu na reality show Mojsejovci. Prečo nie ?



    Prepáč, že reagujem tak obšírne, ale tvoja reakcia je pre internetové diskusie dosť typická a niekedy mi takéto príspevky dosť lezú na nervy !

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 29.3.2005

    To Miso:

    sa este ra zpozri nato spojenie viet co si napisal: "Štátu platíme dane. Preto máme právo od štátu, reprezentovaného Radou, žiadať, aby s reláciou, ktorá nás poburuje, niečo urobila."



    Pravo ti nikto neodobera, ale podla toho co ty pises, rada reprezentuje stat. Kto je stat? Mam pocit ze kazdy obcan co ma slovensku statnu prislusnot. Je pokial viem aka taka demokracia, takze rozhoduje vacsina. Ako sa da rade inak povedat ano toto je to co chceme pozerat co nas zaujima? Ja poznam iba jediny sposob a to je sledovanost. Rada reprezentovat stat teda nas a myslim si ze ma konat v zaujme vacsiny, nie v zaume niecoho co tu je 100ky rokov ze to sa smie a to nie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 29.3.2005

    Tak aj ja sa zahrám na toho, ktorý neustále vyvodzuje niečo z niečoho :

    Zamysli sa nad tým, ako to niekedy dopadne, keď rozhodne väčšina, bez ohľadu na menšinový názor. / Väčšina zvolila NSDAP, KSČ v Čechách, HZDS.. / Väčšina rovná sa spravidla priemer. Teda rozhodovať by mal priemer. Smutné, aj keď demokratické. Nikto ma nepresvedčí o tom, že rozhodovať by nemala elita. Pozor ! Nie finančná a aristokratická ! Duchovná ! Už cítim tú poznámku na moju adresu.. Nie, za elitu sa nepovažujem.. I keď dúfam, že nedisponujem všetkým tým, čo definuje priemerného Slováka, vrátane sledovania Mojsejovcov.

    Demokracia má obrovské defekty, ale nikto ešte nič lepšie nevymyslel.

    "Ideály priamej demokracije spochybní hneď prvý rozhovor s priemerným voličom" Winston Churchill

  • Ohodnoťte príspevok !
    janka / 31.3.2005

    Ahoj Mojsejovci mám len 14rokov a som s Košíc.ja by som ám len chcela povedať, že ja som sa pýtala kopu ľudí či pozerajú Reality šou Mojsejovci a niektorí odpovedali áno a tí ktorí nie som sa spítala že prečo? vraj ste (neurazte sa )blbí ale nikto nevedel prečo(lebo vám závidia) .Ja proti vam nič nemám nič ste mi nespravili podľa mňa ste super a asi viem prečo ste vytvorili reality šou. Preto, lebochcete vedieť čo si o vás ľudia myslia a čo su schopný urobiť pre 2 miliony.Pozerám vašu reality šou a páči sa mi (najviac Guru a Mejkpisová)držte sa Janka

  • Ohodnoťte príspevok !
    nika / 31.3.2005

    Tak Janka a jej príspevok je "úžasným" príkladom toho, aké hodnoty dáva deťom pozeranie Mojsejovcov. Len podotýkam, že nie je sama- skúste sa opýtať detí a mládeže vo svojom okolí.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 31.3.2005

    to Nika: odkedy ma sukromna televizia vychovavat? Kde su rodicia? Chces mi povedat ze majitel bordelu ma tiez vychovavat a ked pride zakaznik ma byt pred vstupom farar a odhovarat ho?

    Pokial dobre vidim hore v pravom rohu je program jasne oznaceny 15-kou.

    Pozri sa na www.pokec.sk pozri sa co tam vyvadzaju male deti v tomto veku. Opat kde su rodicia?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Piki / 31.3.2005

    To Justin :

    Prečítaj si ešte raz Nikin príspevok. Nikd nenapísala, že televízia má deti vychovávať. Alebo chceš povedať, že Mojsejovci dávajú deťom dobrý príklad ? A kde boli rodičia Mojsejovcov ? A co Jan Tleskač ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    nika / 31.3.2005

    pre justina: niektorí rodičia nedocenia zásah tejto "zábavnej relácie". Veď sa iba pozerajú. Iba som chcela, aby sme sa spýtali, čo si myslia o Mojsejovcoch deti. Mládež v mojom okolí, ktorá to pozerá, je uchvátená. Veď , čo je na tom zlé- majú peniaze a môžu si za ne robiť s ostatnými, čo sa im zachce.

    Možno majú pravdu, čo myslíš?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 31.3.2005

    to Nika: teraz som si z netu pozrel Doma s markizou z 30-teho marca kde boli Mojsejovci hostami. Odporucam archiv.markiza.sk

    Niesom nejaky extra zastanca Mojsejovcov, ale mozem povedat ze konecne povedali ocom im slo. S jednym maju pravdu nikto nikoho nic nenutil, je to len obraz slovenkeho naroda co su ludia schopny (no slovenskeho naroda, len hrstka cca 16000 ludi co je 0,32% obyvatelov Slovenska takze zanedbatelne mnozstvo "intelektualov", ajked nehovorim ze vsetci boli svihnuty) A kto pozeral od zaciatku da zapravdu Mojsejovej ze do 12-ky sa dostali aj zaujimave typy ludi, ako povedala Nora ludia ktory sa nepotrebovali vyzliekat, rezat a nadavat im. Uvidime ako sa to bude vyvíjat dalej.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 31.3.2005

    to Nika: este ktym detom. Ja nemam este vek na deti (no teda mam ;) ale sa este necitim a potrebujem dostudovat) ale jedno viem naisto, moje decko pod 15 by toto nepozeralo, pre deti je tu maximalne SuperStar. Zadruhe moje decko by som tiez v zivote neposadil za pocitac s internetom len tak aby som nevedel co robi (vid napr. davnejsie Palba a 14 rocne sprepacenim *****). Vsetko je to o rodicoch, ze nemaju zajem oto co ich decko robi vo volnom case. Mne tu tiez pod blokom kazde leto pobehuju 13-14-15 rocne deti s cigaretou v ustach, zo slovnikom ze Mojsejova je knim anjel a to maju rodicov par metrov nad hlavami na okne. Otom to je. NEspominam jak hulia travu a chlascu rodicom pred nosom, pritom sa staci pozriet z okna.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 31.3.2005

    no este ku Pikimu ;)

    no nespominala to, ja som sa len pytal ci ma sukromna televizia vychovavat. Na tvoje poviem co som povedal, Mojsejovci nemaju davat detom priklad lebo relacia je urcena pre +15. A kde boli rodicia Mojsejovcov? Neviem, neriesim.

    Pozri sa okolo seba ako sa ludia spravaju, ze do oci ti niekto povie to a za chrbtom hento, pre 100 korun je clovek schopny zabit, aky slovnik ludia pouzivaju to vsetko tu bolo a je, len sa to teraz dostalo na obrazovku. Taki sme. Co je na slove hovado, svina, *****, ...? Ked je raz dakto hovado tak je, nepoviem mu ty domaca osipana ;)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Piki / 3.4.2005

    Veľmi podobný názor na reality show má viacero divákov, najmä tých mladších.

    Nemôžeš predsa porovnávať skutočný život a súkromie s tým, čo sa deje na obrazovke. Ak chceš vidieť reálnu skutočnosť, objavíš ju v správach. Čo sa týka vulgárneho slovníka - nájdeš ho aj vo filmoch, ale väčšinou charakterituje záporné postavy, aby bolo jasné, že "takto sa to nepatrí". Sú samozrejme aj výnimky fanfarónov a "sympatických rošťákov".

    Nika píše možno aj o tom, že v relácii Mojsejovci tento moment absentuje.

    Ich spôsob vyjadrovania a správanie je dané. Sú skrátka takí. To že sa na nič nehrajú nie je nič, čo by si zaslúžilo extra obdiv. Ale ich prejav je braný tak, že je to úplne v poriadku. Mnoho priemerných ľudí to chápe tak, že to, čo sa povie už aj v telke, je tolerované.

    Ak Mojsej povie : "Ti jébe, spišské párky ?", povie dieťa "ti jébe" bez toho, aby pocítilo, že robí niečo neslušné. Veď ten človek vtelke to tiež hovorí...

    Všimni si, ako vyzerajú dubbingy amerických filmov na Markíze. "Fuck off, you fucking bollock !" = "Daj si odchod, ty hajzeľ škaredý !" Redaktorky proste ani pomerne "nevinné" nadávky / sviňa, *****, riť oproti ****ť, *****, piča / nepustia, a najmä ak sa film vysiela pred desiatou hodinou. Kvalita dubbingu tým neskutočne trpí. Tak prečo práve kravina, ako Mojsejovci je výnimkou ?

    Jednoducho, ak ide o veľké peniaze, môže sa všetko. A naozaj sa môže všetko ? A tie decká, čo ti hulia pod balkónom a nadávajú, mali by mať vlastnú show v televízii ? / ak si teda nahonobia dosť peňazí /

  • Ohodnoťte príspevok !
    vlado / 9.4.2005

    mám pocit že ten článok napísala nora ! alebo ????

  • Ohodnoťte príspevok !
    wicked / 13.4.2005

    DO POSLEDNEJ CIARKY SUHLASIM S CLANKOM!!!! DO POSLEDNEJ!!!!



    sorry za kricanie, nejak som to zo seba musela dostat :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Lucinka :)) / 14.4.2005

    Podla mna su Mojsejovci super reality show. Ja drzim modelovi, je veelmi sexi !!! Ale nemec tiez nie je zly...

  • Ohodnoťte príspevok !
    adanca / 15.4.2005

    mojsejovci su trapny sedlaci . myslia si,ze ich nazory su cool a pritom je to na k..... a su spatny a maju zly vkus

  • Ohodnoťte príspevok !
    Andy / 21.4.2005

    Podla mňa sa väčšina sútažiacich iba pretvaruje... Skoro všeti sú falošní ako krysy. Ale česť vínimkám... ale tie si nechám pre seba... Ináč dá sa dobre na tom zasmiať ako sa tam tí dilinovia strápňujú.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mis / 23.4.2005

    Mojsejovci? Nevadia mi (Ani mne...)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Diego / 24.4.2005

    O Nore a Braňovi som mal celkom dobrú mienku, ale po tom, ako Nora s Braňom v stredu "hviezdili", som konečne pochopil, akí sú to v skutočnosti ľudia. To, ako útočili na Mejkpísovú a doslova im robilo dobre, že ju môžu ponižovať a strápnovať, bolo nechutné až odporné. To, či sa liečila šokmi alebo nie a či berie antidepresíva je jej súkromná vec a "úžasná madam Norika", to nemala vyťahovať na verejnosť. Skôr si myslím, že tie šoky by viac pomohli jej a jej manželovi (ktorý samozrejme vždy súhlasí so svojou "kráľovnou"), aby sa konečne prebrali z toho, že si môžu robiť z ostatných posmech a správať sa k ním, ako k špinavým handrám, do ktorých si môžu akurát vytrieť nohy, len preto, že majú prachy. Mejkpísovú som pokladal za jednu z najmilších osôb v súťaži, pretože vedela povedať svoj názor, aj keď nebol Mojsejovcom povôli. A ešte jedna vec: Nechápem načo táto súťaž vôbec pokračuje, keďže Nora má už dávno vybratého svojho výhercu 2 miliónov Sk - Versačeho, ktorý by občas mohol povedať aj svoj názor a nie vždy iba súhlasiť s tým, čo povie jeho "pani", len aby jej náhodou neprotirečil. Už ho pomaly ani nevidno trčať z Norikinej "zadnice".

  • Ohodnoťte príspevok !
    Wbuffet / 30.4.2005

    ja len xem doplnit ,ze preco mozu ukazat svoj honosny majetok,bez akychkolvek obav.totizto vsetky pravne ukony,tykajuce sa ich majetku,ci uz su legalne al. nelegalne su uz premlcane,takze svoj majetok uz mozu bez obav vystavovat verejnosti..aka ubohost.len najubohejsi clovek sa vystatuje na verejnosti svojimi vecnymi statkami ,pretoze uz nicim inym nevie zaujat,no nie nora dora.. P.S.2 miliony nedostane vyherca vobec od mojsejovcov,ale od spol. kt. financuje markizu..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Tryskac / 30.4.2005

    o Mojsejovcoch si myslim svoje (len negativne), tot moj nazor. Na relacii sa dobre bavim, na Mojsejovcoch tiez, aspon je naco si ponadavat :), uvolnit stres zo seba.

    Ale chcel som sa vyjadrit k jednej udalosti v dome, ked tam sutaziaci dostali na starost tie morcata. Pripadalo mi to dost hrane a dopredu pripravene, ked tam chlapikovi zobrali jeho morca. Totiz po otvoreni garaze sa prave ten, komu zobrali morca hned vybral si to morca skontrolovat. hm..... Privelka nahoda, a kedze na nahody neverim, tak neverim, ze to cele nebolo spiskane vopred... ....tot vsjo....

  • Ohodnoťte príspevok !
    bee / 6.5.2005

    mojsejovci chceli svojich povestnych 5 minut slavy, markiza sa chcela vyhnut plateniu za licenciu tvorcom formatu big brother....a slovaci nech si esemeskuju

  • Ohodnoťte príspevok !
    Rasto / 6.5.2005

    brano mas na viac zavolaj na 0903452073

  • Ohodnoťte príspevok !
    lolo / 11.5.2005

    s

  • Ohodnoťte príspevok !
    lolo / 11.5.2005

    s

  • Ohodnoťte príspevok !
    lolo / 11.5.2005

    Mojsejovci si tak nasrali do hrdla až im hovná

    tečú po brade

  • Ohodnoťte príspevok !
    lolo / 11.5.2005

    Prečo Norika nenosí šiltovku?

    Lebo žiadna nemá šilt vzadu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    lolo / 11.5.2005

    Prečo Norika nenosí šiltovku?

    Lebo žiadna nemá šilt vzadu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mantak / 12.5.2005

    Mas velke kozy ale jedna hore v lavo a druha dole v pravo vyzeras ako ufon .

  • Ohodnoťte príspevok !
    q / 16.5.2005

    Mojsejovci - Rodinka úžasných na slovenský spôsob.

    (alebo ako Mojsejovci používajú myslenie, ktoré má po záručnej dobe)



    Chvália sa, že ľuďom nastavujú zrkadlo. Ale čo tak nastaviť im ho?



    Na úvod:

    Nora nemá zmysel pre humor ,pretože Braňa miluje namiesto toho,aby sa mu smiala

    -

    Mojsejovci by boli znesiteľný keby si udržiavali svoju vzdialenosť.

    -

    Kde je Nora tam je nevkus.

    Kde je Nora a Braňo tam je chrapúňstvo. To ale neznamená menej nevkusu.Bude ho dosť. Na to majú vlastnú šou.

    -

    Hlavná časť:

    Mojsejovci čo si asi myslia, keď nepočujú čo hovoria?.

    Predstavte si to ticho, keby Mojsejovci hovorili len to čo vedia.

    Mojsejovci premýšlajú o tom čo povedali, ostatní zas o tom čo povedia.

    Mojsejovská výrečnosť vyplýva z toho, že nemajú dostatok látky, ani slov.

    Mojsejovcov sa nepýtaj, aj tak to povedia sami.

    Múdri hovoria,aby niečo povedali,Mojsejovci rozprávajú,len aby vraveli.

    Najviac rečí majú Mojsejovci,vždy majú o čom hovoriť. Keď otvárajú hubu,domnievajú sa, že získajú na význame.

    Je veľké nešťastie, Mojsejovci nemajú dosť ducha, aby hovorili dobre, a nemajú dosť rozumu, aby mlčali.

    Mojsejovci ani vravieť ani mlčať nevedia.

    Charakter Mojsejovcov sa odhaľuje pri reči.

    Mojsejovci si myslia,že robia dobre len to čo robia sami.

    Mojsejovci nepredpokladajte,že všetko je tu kvôli vám

    Mojsejovci si myslia,že ich blchy sú gazely.

    Mojsejovci sú taký plný seba,že v nich niet miesta pre nič iné

    Mojsejovci iných kreslia zmenšených, ale seba v nadživotnej veľkosti.

    Mojsejovci majú v sebe zárodky všetkých zlých ľudských vlastností.

    Originalita je dôležitá len pre Mojsejovcov, lebo oni žiadnu nemajú.

    Jedným slovom Mojsejovci sú originálny. A z celej tej originality sa stali takými istýmu bláznami ako ostatní.

    Mojsejovci prosím Vás začnite byť sami sebou.Aj tak sa to nedá dlho zatajovať.

    Mojsejovci prosím buďte slobodný a to aj napriek svojej vôli.

    Mojsejovci sú len súhrnom svojich vlastných stôp.

    Mojsejovci, svet je absurdný a to aj napriek Vášmu pričineniu.

    Každý z nás má v sebe celé stáročia - Mojsejovci stáročia sedenia na latríne.

    Mojsejovci nechcú byť ľudmi,ktorí sa im nehnusia

    Poučenie z Mojsejovcov: Ďakujem neprosím dnes som už zvracal.

    Pre Mojsejovcov je slušnosť absolútne retardívum.

    Názory Mojsejovsov sú len predčasné pravdy.

    Mojsejovci, náhoda Vám jednoducho spočíta všetky Vaše hlúposti.

    Mojsejovci ste zbabelí, naľakáte sa keď na Vás niekto dupne.

    Mojsejovci žiť vrchovato ešte neznamená žiť plno.





    Mojsejovci sa pri každom názore o sebe zhrozia.

    Mojsejovci Vaša zloba je vtipná, ale to neznamená, že je inteligentná.

    Múdri sa usmieva a Mojsejovci sa rehocú.

    Mojsejovci iba v malých veciach ukazujú svoju duchaplnosť.



    Záver:

    Mojsejovci Váša lacná otvorenosť a hranie sa na úprimnosť je škodlivá, lebo

    znižuje skutočné hodnoty všetkého, čoho sa príliš pohodlne dotýka a zmocňuje: života

    kultúry,sociálnej mravnosti. Domnievam sa, že všetko napriek tomuto je Vám za trošku Vášho domýšlavého a prisprostastého úsmevu dokorán otvorené.



    Budme sami sebou!!!!!!!!!!!!



    Ak za zamyslíme nad obsahom nadávok a vulgarizmov tak zistíme,že ich 98% potrebujeme k zdravému životu.Preto navrhujem cteným čitateľom,aby namiesto nadávok a vulgarizmov radšej používali slovo mojsejovci.Bude to jednoduchšie a účelnejšie.Veď ktože Mojsejovcov k životu potrebuje!

    A hlavne bude to úprimné a po tom predsa Braňo a Norika túžia.



    Do počasia

    Ďuro Mokrý

    (podoba mien čisto náhodná)









  • Ohodnoťte príspevok !
    Gabika / 17.5.2005

    Zdravím slovenský národ a taktiež Mojsejovcov.

    Prečítala som si zopár názorov na týchto ľudí a pozerám taktiež túto reláciu od začiatku. Môj názor je len jediný. Markíza ide dolu vodou , len sa pozrime STV - mala Superstars , JOJ mala dieča za milión a čo Markíza klesla im sledovanosť čo tak niečo aj mi vymyslieť však? Mojsejovci ? nikto do nedávna o nich nevedel o nejakej pani ekonómke Norike, ktorá zarába neskutočné meĺóny a všetko to stíha sama. Ja som ekonómka dlhé roky a viem čo takáto práca obnáša to by musela brať za služby 5min 10.000,- Sk aby si dovolila čo má . Môj nátor je len jediný tieto dve osoby sú výmslom televízie Markízy aj ten dom aj Norine handry toto všetko spískala televízia aby upútla na ľudí šou bez hraníc. Veď tá Norika je obyčajný človek detinský oblečený do drahého bohatstva. Ludia oni na Vás zarábajú aj tá live kamera bola už spoplatnená ľudia zobudte sa a nadávajte sa z vrecka okrádať pre nich. Verte mi o pár rokov toto všetko vynde najavo, že to bol len hmat Markízy. A ešte na margo Vila to čo som videla na Martinskej pumpe čo robil s babou tak to je úžas . Hanba národa ??

  • Ohodnoťte príspevok !
    Sima / 17.5.2005

    No, co sa tyka Mojsejovcov, nejako ma to za srdce nechytilo.To uz normalny ludia nemaju co robit, ked cumia na nevkusne ksichty primitivnych akoze "zbohatlikov"?Ja osobne nesledujem ani live vysielania, ani ziadne kvizy, a ani zaznamy. Zvycajne si iba precitam vyvoj udalosti v tlaci na nete.To je vsetko.Aj to len preto, aby som bola v kurze.Smutne,co?Pokrytecke,mozno?Da sa s tym nieco robit,urcite!!!O chvilu si z nam Ukrajinci budu robit srandu, aky sme tlsty a lenivi.Dufam,ze uz nebudu musiet nic bojkotovat,aj ked by som im navrhla bojkotovat slovensku pasivitu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    vladka / 17.5.2005

    ahojte jmenuju se vladka a muj nazor je ze lidi Nore a Branovi ZAVIDI ja na to nemuzu nic jinyho rict dekuju a mejte se

  • Ohodnoťte príspevok !
    vladka / 17.5.2005

    ahojte jmenuju se vladka a muj nazor je ze lidi Nore a Branovi ZAVIDI ja na to nemuzu nic jinyho rict dekuju a mejte se

  • Ohodnoťte príspevok !
    vladka / 17.5.2005

    jo a jeste jsem zapomela rict ze vsichni co pomlouvaji Mojsejouvce tak jim jenom zavideji a maji nizky sebevedomi tak se podle toho zacnite chovat a nepomlouvejte!!! skoro nic o nich nevite jenom to ze se maji dobre kuli tomu ze maji penize

  • Ohodnoťte príspevok !
    Klaudia / 18.5.2005

    Vyjadrenia,ze relacia nikomu neskodi prekonava momentalny skandal s telefonymi uctami,ktory ide do tisicov,ked volate na audiotext.To uz nie je sranda ale supersvinstvo-ale kto chce kam...reality sou vladnu svetom,u nas ich markiza zosvinila uz na samom zaciatku.Pozor na telefonovanie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Lucia / 18.5.2005

    Podľa mňa je táto reality show super. Má veľa do seba. Ja osobne držím palce Horolezkyni a Jožovi Rášovi. Ste super. Stojí vám to za to.Nevzdávajte sa.

  • Ohodnoťte príspevok !
    nedivák / 18.5.2005

    Aj tu platí:Vrana k vrane sadá, rovný rovného si hľadá. Je to OK!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Milos / 21.5.2005

    NIE ??? Nevadia ???





    ja ich neznasam !!!



    opice su to

  • Ohodnoťte príspevok !
    pero / 23.5.2005

    Chudak pes, musi to vsetko znasat a "pocuvat", ochranari zvierat "zachrante ho" Vilo ???, ze Ti neni hamba!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Martinka / 24.5.2005

    k Billovi gatesovi@

    Mojsejovci alebo Mozno to vobec porovnat?



    Mne Mojsejovci vobec taky nevadia. Ked som raz tak pozerala tuto schow a prepla som na iny program, bol tam rozhovor s Billom Gatesom. A clovek zrazu vytriezvel. Skromny clevek, ktory vytvoril nieco nove a unikatne a po ktorom nieco aj zostane. Clevek bohaty, ale tvorivy a originalny vo svojej praci. Slusny. Na druhej strane arogantni Mojsejovci, ktori sice zarobili, ale co vytvorili? Co po nich zostane? vila, firma, ktorej meno ani zaber cinnosti nepozname, lebo sme o nej nepoculi? Nejde o to, kolko ma kto penazi, ale ak si niekto mysli, ze je vtipny, ked neohrabanym sposobom povie co na srdci, to na jazyku......? A kde mame istotu, ze naozaj su taki pravdovravni, ako sa chcu prezentovat. nepozname ich, tak ako nepozname ucinkujucich v tejto show.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Karlíto / 26.5.2005

    Ahojte Mojsejovci,



    jste super a velmi sympatičtí. Ráda sleduji vaši realityshow. Obdivuji Vaši trpělivost s bulvárním tiskem. Konečně se někdo ozval s vlastním názorem, tak jako Vy. Taky se nyní vyjádřím ke včerejší livce: paní NORIKA máte čistou pravdu o tom, jak je špatný přístup dramaturgie. Snaží se jenom soutěžící ukázat co v nejhorším světle a vůbec jich nezajímá skutečnost, jak to tam všechno probíhá a taky se nesnaží ukázat něco dobré, prostě jenom špinu a špinu, i když to tak vůbec není. Oni si to sestříhají podle své potřeby a nezajímá jich jaký to má dopad na zbylé soutěžící. Přece tato realityshow není jenom o tom, jak co nejvíce pošpinit Vás a taky soutěžící. Vy jste prostě super lidičky, kteří vědí co chtějí. Jen tak pokračujte.



    Ještě jednou OBDIVUJI VÁS



    Zdravím paní NORIKU i pana BRAŇA







    Karlíto (divačka a obdivovatelka

    z Veselí nad Moravou, CZ)

  • Ohodnoťte príspevok !
    silvus / 2.6.2005

    Je to celkom dobrá realitishow,len keby tam aspom nezhadzovali a neurážali tých ľudí.Mojsejová nech si o sebe nemislí neviem čo ved oni su tiež len ľudia,ona vie len urážať a ohovárať!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    sisi :0) / 2.6.2005

    Ste taký trápny,že večer stoho nemožem zaspať,ked vás stredu pozerám,tak na vás sa dá len zasmiať nič iné už sa konečne uvedomte,mojsejová teba by som za to urážanie uviazala o reťaz a ťahala všade za sebou!!!!Nič ine si nezaslužiš, NECH TI DETI NA KRIVO šTIA!!!!!!!,NECH TI RUKA NA CHRBTE NARASTE!!!!!!!!!!aby si nemohla v nosi spať.Všetko by si chcela pre seba ani Branovi nič nedopraješ!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    UVEDOM SA !!!!!!!UVEDOM SA!!!!!!!!!!!!!!

    ZBOHOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§

  • Ohodnoťte príspevok !
    AJA / 2.6.2005

    Po včerajšom vysielaní už nie je na čo sa pozerať, stratilo to "šťavu". Žolík. Jožo Ráš je človek viacerých tvári, nechápem, ako môže mať toľko priaznivcov. Ak je pravda to, čo sa píse o ňom v médiach, a asi je, sám to potvrdil, že sa mu dva mesiace po smrti ťažko chorej manželky narodilo nemanželské dieťa, že mal viacero "frajeriek", ak to divákom nevadí, a toto je ich idol, nechápem. A čo morálka výhercu - na Slovensku neznámy pojem? Je mi z toho nanič.

  • Ohodnoťte príspevok !
    AJA / 2.6.2005

    Po včerajšom vysielaní už nie je na čo sa pozerať, stratilo to "šťavu". Žolík. Jožo Ráš je človek viacerých tvári, nechápem, ako môže mať toľko priaznivcov. Ak je pravda to, čo sa píse o ňom v médiach, a asi je, sám to potvrdil, že sa mu dva mesiace po smrti ťažko chorej manželky narodilo nemanželské dieťa, že mal viacero "frajeriek", ak to divákom nevadí, a toto je ich idol, nechápem. A čo morálka výhercu - na Slovensku neznámy pojem? Je mi z toho nanič.

  • Ohodnoťte príspevok !
    ANDREJ / 3.6.2005

    POJEBTE SA VYMRDAJTE SA DOSERTE SA A BUDE DOBRE

  • Ohodnoťte príspevok !
    saša / 3.6.2005

    Prečo sa všetci zaoberáte týmto programom? Nemáte nič inšie na práci? A načo sa zbytočne rozčuľujete? Veď čo na Slovensku funguje? Ani pokus o nejakú akože reality šou nevyšiel. Tak to celé všetci zbabrali - vrátane "obdivovaných" Mojsejovcov- že je to len na smiech. Nech si najprv vyzujú krpce až potom môžu robiť nejaký program.

  • Ohodnoťte príspevok !
    xavierka / 8.6.2005

    Obdivujem pani Noru a zelam jej vsetko dobre. Je to moj idol! Vsetci, co na nu kydate, chodte sa zakopat a puknite od zavisti! Ste len trapne nuly, ktore nedaju dokopy ani len zopar desiatok tisic, nieto este miliony. A Norika to dokazala!

  • Ohodnoťte príspevok !
    ondrej / 9.6.2005

    mislim si že tie peniaze mohli dať napriklad deťom do detského domova napriklad aj do toho nažho v Medzilaborciach a mzsly že by st- tohjo mali aj lepšý pocit ako ako zbztočne vyhadzovať peniaze na hluposťi.Ked som si prečýtal ten meil pred mojím č. 141 myslím že

    šetci ľudia vas radi nemajú ale týmto skutkom

    by ste si svoje postavenie iste zlepšily

  • Ohodnoťte príspevok !
    ALENKA / 18.6.2005

    MYSLíM SI, žE Sú úplne super.Nora je veľmi múdra žena a vždy si povie čo si myslí a vždy má pravdu.Sú veľmi pekný pár.Veľmi sa mi táto relácia veľmi páči,a najviac Rožko Ráš.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 18.6.2005

    Myslíš si že múdrosť spočíva v tom, že človek vždy povie čo si myslí? Ako vieš že má vždy pravdu? Ty nemáš svoj vlastný rozum?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Čuči / 3.8.2005

    Nechápem tie názory,ak niekoho nemám rád ,alebo mi je nesympatický tak sa nato nedívam,nereagujem,nediskutujem.

    Všetci pozerali šou aj Tý ktorý momentálne špinia,pozerali zo zvedavosti,lebo im to nedalo,ale prečo potom urážať ludí,ktorých osobne nepoznám ?

    Až spoznám osobne Mojsejovcov,potom budem môcť povadať svoju mienku,no pokial ich poznám len cez media a články o nich popísané,tak si myslím že to neni fér.

    Veľa zdravia Nora a Braňo,ostatné príde aj samo.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk