Diskusia

Moderátorky hlavného spravodajstva / Erik Golian / 18.03.2005

Sú mladé, atraktívne, inteligentné a majú mikrofonické hlasy. A v podstate sú dnes dôležitejšie ako ich práca. Reč je o moderátorkách hlavných večerných správ, formátu, ktorý je považovaný za výkladnú skriňu každej televízie. Tu sa natíska kacírska otázka, či ich náhodou nemoderujú len pekné figuríny. Nie je to celkom tak. Hneď na úvod chcem poznamenať, že každú z týchto dám obdivujem a uznávam ich unisono vplyv na estetizáciu slovenských domácností.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Slovenčinár / 18.3.2005

    Nie ortépické, ale ortoepické, nie v obore, ale v oddbore, nie podbízivý, ale vtieravý, bože, veď toto sa učíme už na gympli! Vráť sa do školy!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 18.3.2005

    Slovenčinárovi: Nie v oddbore, ale odbore, nie gympli, ale gymnáziu, nie bože, ale Bože! Vrať se do hrobu!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mediamann30 / 18.3.2005

    Aj keď nerád, ale niekoľko poznámok k príspevku. Aj keď si uvedomujem, že ide o komentár, aj ten musí mať isté hranice, aj on vychádza z istých faktov. Ja teda úplne presne neviem, kde je hranica mladosti, ale minimálne Hajdu a Parišková sú už tridsiatničky....To po prvé. Po druhé. Nič proti pani Bugošovej, ale posledná moderátorská osobnosť televíznej obrazovky??? Autor je asi ešte mladý chlap, málo si pamätá... Okrem toho si nepleťme pojmy s dojmami – oni nemoderujú (ani nemoderovali), oni čítajú, uvádzajú, hlásia a sprostredkúvajú informácie. Praktická encyklopedie žurnalistiky hovorí o tom, kto je moderátor, strana 107, autori Osvaldová, Halada a kolektív. Len poznámka, že ide o tvorivého pracovníka, ktorý spravidla spája niekoľko televíznych profesií – redaktorskú, hlásateľskú, ale aj komentátorskú a čiastočne aj režisérsku a dramaturgickú! A ďalej sa v knižke píše aj to, že moderátor interpretuje vopred pripravený text, ale značná časť jeho produkcie je založená na osobitej schopnosti improvizácie, ktorá sa opiera o široký a všeobecný prehľad i hlbšie znalosti v odbore, alebo v príslušnej špecializácii. (Aj o tomto je moderovanie a nedá mi v tejto súvislosti povedať, že sa veľmi čudujem, keď si akože profesionálna televízia dovolí nasadiť do najsledovanejších časov moderátorov z ulice...je to často samovražda) Ale poďme ďalej. Pokiaľ ide o ortoepiu, tak silenosť a neprirodzenosť hlasu mali hlavne hlásateľky za socializmu. To bolo strohé a málo „príhovorové“ (to je výraz!) Opak je pravdou dnes Moderátorky spravodajstva sa prihovárajú mäkšie ako kedysi. Je tam samozrejme veľa chýb najmä pokiaľ ide o prozódiu (melódia, dôraz, rytmus, prestávka, tempo). Iste, póza, štylizácia (nielen) hlasu, je postrehnuteľná. Kto pracoval ako moderátor, alebo redaktor vie, že aspoň spočiatku, je hlas neprirodzený, pretože človek sa čo najviac snaží a chce všetko povedať, respektíve prečítať čo najlepšie. Divák nie že má pocit, ale je to naozaj tak – moderátori(hlásatelia) mechanicky čítajú písané texty. Tu sme Ameriku neobjavili.

    No ak sa chcel autor zamerať na každú moderátorku zvlášť mal sa, len neviem či nezistil, že nato nemá, tak sa téma článku postupne zmenila. A to prosím bez urážky, pretože potom, čo ste napísali na úvod, by sa každý len usmieval. Princíp v písaní je ten, že nesmiete opakovať jasné a známe veci, že musíte prísť s niečím novým, čo si ľudia doteraz nevšimli. Nemôžete opakovať notoricky známe veci! Nechcem sa vyvyšovať, ale pomôcť. Veď tento portál väčšinou čítajú ľudia, ktorí niečo vedia a majú skúsenosti a vedomosti, ale aj pamäť. Aj komentár musí zaujať a byť fundovaný. Viem, nie vždy to vyjde, ale trikrát meraj a raz rež! Veľa šťastia!

  • Ohodnoťte príspevok !
    MiškoR / 18.3.2005

    Zdravím autora článku.

    Rád som si článok prečítal, ale musím súhlasiť s predchádzajúcimi príspevkami.

    A ponúkam zopár názorov na doplnenie témy :

    Pre mňa sa hlas a prejav Andrey Bugošovej / aj keď mimoriadne profesionálny /, spája so socialistickými správami a príspevkami o zjazdoch KSČ. Vtedy mohli byť na takýchto exponovyných postoch len ľudia verní strane a systému. Jednoducho nemôžem zniesť / možno je to len môj subjektívny problém /, keď ten istý hlas, ktorý ma ubezpečoval, že závery zjazdu KSČ spoločným úsilím v duchu proletárskeho internacionalizmu dokážeme naplniť, ma dnes informuje, že návšteva amerického prezidenta je pre Slovenskú republiku veľkým prínosom. Pani Bugošová by mala odísť do histórie, lebo jej kapitola v knihe spoločnosti sa už zavrela / aké patetické.. /

    Na Slovensku sme predsa mali oveľa viac príjemných moderátoriek so školenými hlasmi. Niekedy však tá školenosť viedla až k akémusi afektu. Keď si dnes zapnem Slovenský rozhlas, mám pocit, že som sa ocitol pred 16timi rokmi. Slovenský rozhlas je dnes podľa mňa akýmsi skanzenom starých štruktúr. / napriek tomu ho počúvam, pretože je to jediná rozhlasová stanica, z ktorej sa niečo dozviem a nelezie mi na nervy /.

    Od autora som čakal, že odhalí to, čo na začiatku článku naznačil a nepôjde iba o konštatovanie známych faktov.

    Čo vlastne taký moderátor spravodajstva robí a ako vyzerá jeho pracovný deň ? Iba z čítačky prečíta to, čo mi iní napísali ? Formuluje si texty sám ? A ak len číta, má nárok nazývať sa osobnosťou? Ako je možné, že niektorí moderátori sa brutálne pomýlia hneď v prvej vete a napriek tomu ich nikto nevymení ? Je dôležitejšia profesionalita, alebo to, ako dobre človek vyzerá a či získal OTA od priemerného diváka ?

    To sú otázky, ktoré zaujímajú mňa...

  • Ohodnoťte príspevok !
    dikritik / 18.3.2005

    Vôbec sa mi nepáči, že na obrazovkách defilujú osoby, o ktorých morálnom profile sú pochybnosti. Ako k tomu prídu bezúhonní skromní ľudia, ktorí si vykonávajú svoju mravenčiu prácu daleko od svetiel kamier? Zdravotné sestry, učiteľky, alebo hoci upratovačky.... Spravodlivosť nepanuje tejto krajine.

  • Ohodnoťte príspevok !
    GolianErik / 18.3.2005

    Dakujem za nazory a postrehy. Za chyby sa ospravedlnujem, vezmem si z nich ponaucenie. Nechcel som na uvod mutit vodu expresivnimi vyrazmi a odhaleniami. Takisto sa nechcem robit mudry, skor mi ide o postupne rozoberanie problematiky. K tejto teme sa chcem totiz vracat. S pozdravom... autor

  • Ohodnoťte príspevok !
    galina / 18.3.2005

    článok možno nepriniesol mnoho nového, iba potvrdil trend, ktorý v súčasných médiách je. V prvom rade sa odlišovať a udržať si diváka či pritiahnuť ho k obrazovke rôznym spôsobom. O tom ako na to idú komerčné TV môže rozhodnúť v konečnom dôsledku sám divák a to tým či zostane televízii verný alebo nie. V prípade STV je o čom hovoriť. Mám pocit, a je to môj osobných názor, že klasická strnulosť ich hlavných správ zostala, len jej dali komerčný nádych. A aj čísla hovoria, že dnes toto diváka nepresvedčí. A pritom spôsob na zlepšenie je...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Amavisca / 18.3.2005

    Pán Golian,



    Vy tej slovenčine dávate riadne po "bokovi"...EXPRESIVNÝMI....koncovky ých, ým, ými...nepoužívajte výraz VADÍ, ale PREKÁŽA....ten Váš článok nič nerieši, všetko to poznáme ...osobne mne mi teda naozaj nič nedal, hladkanie po povrchu tolerujem iba u začiatočníckych žurnalistov... ak chcete prispieť čímsi novým, tak nech ide článok do hĺbky, lebo túto stránku čítaju predovšetkým odborníci a nie laici z Hornej Dolnej....

  • Ohodnoťte príspevok !
    D48 / 18.3.2005

    Aj tak to je cele v riti. pomahas zlej veci

  • Ohodnoťte príspevok !
    Luboslav / 18.3.2005

    To nie sú moderátorky, to sú naozaj čítačky a figuríny. Mne sa napríklad páči Katarína Začková (Eko ďalej, dnes Reportéri), nie je to síce žiadna Lollobrigida, ale vie klásť otázky a žiadna z tých krásavíc by nedokázala to , čo ona. Alebo ten mladý šikovný Stano z Jednotky, má budúcnosť. To sú moderátori a nie tie bábiky a Kenovia s čítačkou... No čo už je to len za robotu, nalíčiť sa a prečítať napísané. Keď slečna Ďurianová onehdy dvakrát po sebe uviedla Jurčenko namiesto Juščenko (a to boli vtedy Juščenka médiá plné), skoro som odpadol. To teda bola silná káva aj pre mňa! Viem, že témou sú moderátorky hlavného spravodajstva, ale žiaľ, podľa mňa je moderátoka (resp. moderátor) niečo viac ako to vídať u nás!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 18.3.2005

    Za najlepších moderátorov považujem Ľuba Karáska (dočasná výmena za Rasťa Žitného bol krok naspäť - Žitný mu nesiaha ani po členky - aj keď Repčík vo svojom zákulisí bude tvrdiť opak...) a Andreu Belániovú, ktorá je bohužiaľ štylizovaná do polohy, ktorá jej vôbec nesvedčí. Styleri STV nie sú až takí profesionáli. Marianna Ďurianová vie síce prečítať správy pomerne dobre, problémom je jej štylizácia do pozície "ľahšej" ženy túžiacej len po bohatých mužoch (nesťažujem sa :-)) ). Braňo Ondruš ma tiež svoje kvality - podľa mňa vystupuje celkom profesionálne - pozor, nehodnotím jeho ľavicové názory. Aneta Parišková - pomaly odchádza. Adriana Kmotríková - manželka majiteľa televízie - to je skvelý dôvod na moderovanie hlavného spravodajstva. Na druhú stranu patria "koktavý" Patrik Švajda a Zuzana Hajdu, ktorá je tam len vďaka jej "obrovským prednostiam" v podprsenke. Títo dvaja ľudia by mali svoje pozície opustiť čo najskôr. Jednoducho nevedia nič - ani len čítať to čo majú napísané...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laička z Hornej Dolnej / 18.3.2005

    Reagujem nie na článok, bol v pohode, ale na človeka Amavisa nado mnou. To je asi autor tohto portálu... Takže túto stránku čítajú predovšetkým odborníci. To aby som s mojou maturitou zo SOUPky šla čítať bleskovky.sk? že pomalšie chápem dlhšie vety? Máš pocit, že keď máš v ruke slovník cudzích slov, si king? Hore je napísané vedieť, vidieť - ja neviem všetko, preto čítam. Myslela som, že budem vítaná. Vlastne je to jedno, mala som ťažký den. A k moderátorkám - no, je to pekné. Napohľad vidno, že tam šli roznymi cestičkami.

  • Ohodnoťte príspevok !
    opäť Martina / 18.3.2005

    poslala som Ti mailom pár slov, ale napísalo mi - 550 User unknown. Načo tam dávaš vymyslený mail?Obava?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Autorovi článku / 18.3.2005

    Milí autor čím sú iné moderátorky (hovoriace hlavy) z Východu? Chýba im burka? Alebo si len zamindrákovaný Wessis (na Ossis), ktorému v tej tvojej "veľkej dedine" vadí, že mu cez týždeň dvíhajú IQ. Ináč článek ništ moc. Mosíš sa ešče vác vypísat a očúvat rodákov.Šak ono ta to dzelený préjde jak chrípka.Mosíš sa ešče zaščepit.Dochtor.

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.3.2005

    A prečo tu nevidím nikde moderátorky TA3??? Osobne ich považujem za najlepšie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Evka / 19.3.2005

    Náhodou, Aneta Parišková si drží svoj vysoký štandard, keby pracovala v inej TV, teda keby zmenila rutinu, ktorú robí už roky, rástla by ďalej, čudujem sa jej, že to ešte dokáže robiť. Niet jej čo vyčítať, pôsobí tak dobre a pritom neutrálne. Naopak, Marianna niekedy pôsobí akoby dobehla z baru, zachrípnutý prefajčený hlas, opuchnuté oči... Ale aspoň to majú v tej Markíze pestré.

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.3.2005

    Podla mna je najlepšia hlásateľka Alžbeta Rajtková z TA3. Je síce dosť neznáma, ale myslím že najprofesionálnejšia. Len si ju pozrite!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.3.2005

    Medialne.sk dlhodobo v hodnoteni aspektov spravodajstva naschval obchadza TA3. Je to chrapunstvo, ktoreho zdroj vsak neviem indetifikovat. Suhlasim s nazorom, ze moderator/ka nie su iba citacmi textov. V TA3 pracuju moderatori, ktori spolupracuju na tvorbe scenarov a textov/Suran, Nicholsonova Hlavne spravy/, dalej moderatorov, ktori robia /rozumej tvoria/ publicisticke rozhovory /Zavodsky, Zitnansky st.,ml., Straka, Grendel.../ i moderatorov, ktorym idu zive prenosy/Tekelyova, Bielik, Durcikova/. V TA3 su vyniklajuci sportovi moderatori Gabani, Michalech, Azacis. Ja jednoducho nerozumiem tomu, ako moze tychto ludi niekto pri analytickom clanku opomenut, navyse, ak sa autor takehoto clanku stylizuje do pozicie medialneho odbornika. Vazeni, prosim Vas vyserte sa na peoplemetre, ak chcete hodnotit kvalitu spravodajstva a sirenych informacii. Takzvane plnoformatove TV su programovo, ale aj casovym zaradovanim relacii len prezitkom byvalej Ceskoslovenskej televizie. Spravodajstvo Markizy prevzalo dokonca i nazov Televizne noviny a vysielaci cas 19,30. Snivam /a nehanbim sa za to/ o dobe, ked Mojsejovci pojdu na zabavnom, spravodajstvo na spravodajskom, potapaci na potapacskom a hudobnici na hudobnom kanaly. Moj celkovy dojem z "fujtajbl plnoformatovych TV" je podobny tomu, ktory mali psicek s macickou, ked ochutnali co navarili...

  • Ohodnoťte príspevok !
    MAREK / 19.3.2005

    Mily Joyko a mily John, prezitkom plnoformatove tv nie su a nikdy nebudu. Vzdy bude urcita cast divakov, ktori budu vyhladavat plnoformatove televizie, navyse slovensky trh neuzivy 140 specializovanych televizii...

    Ad TA3 ja si myslim, ze TA3-ke sa tu venuju az moc... Ale mohli by to, to je moj navrh, aby to bolo najspravodlivejsie, venovat sa televiziam podla ich sledovanosti. Ak ma napr. TA3 jednopercentnu sledovanost mala by byt spomenuta v jednom percentu clankov na Medialne.sk :) To by sa potom nikto nemohol vyhovarat na to, ci ich diskriminuju alebo nie :) Lebo ja mam skor pocit, ze sa TA3-ke venuju az prilis, ak uzname aku realnu hodnotu/sledovanost ma na dianie v tejto krajine, resp. na divakov...

    Stale vsak vidim, ze nejaki John a Joyko v diskusiach stale spominaju a nasilu pretlacaju propagaciu TA3. Mi pripominaju tie krestanske babky, co vsade lepia plagaty po meste o laske k jezisovi. Myslim si, ze John a aj Joyko pracuju v TA3 a snazia sa tuto televiziu na silu propagovat, lebo samotna televizia TA3 svojim programom nikdy televiziu TA3 nespropaguje... Kvalitny produkt sa propaguje sam, ked o TA3 nik nevie a nie to este o nejakej Alzbete Rajtkovej... Tak to nie je chyba v Medialne.sk, ale je to chyba v neschopnosti tych ludi, co su v TA3.

    A kto je to ta Alzbeta Rajtkova??? Pozeram televiziu (a aj TA3) pomerne pravidelne, pamatam si mena ludi.. Ale hento meno?! To je kto??? Ako moze byt najlepsou moderatorkou niekto, okom pomaly nikto nevie? Ved ak by bola najlepsou moderatorkou, museli by si to mysliet viaceri ludia ako len ty John a ty Jojko.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.3.2005

    Marek

    Evidentne si nepochopil temu tejto diskusie. Ide o jeden z aspektov spravodajstva a to su moderatorky. Kritizujem fakt, ze tento portal sustavne pri hodnoteni spravodajstva vynechava TA3. Pariskova, ci Hajdu pritom napriklad Tekelyovej /TA3/ nesiahaju nikam. To ci tu budu VZDY plnoformatove TV som si nie celkom isty. Najdi mi nejaku plnoformatovu TV v USA a mozme sa zacat o tom bavit. Pri hodnoteni kvality su peoplemetre irrelevantne. Tie totiz meraju kvantitu. Ta3 je v sucastnosti minimalne na uzemi civilizovanej Bratislavy mienkotvornym mediom. Vsetko ostatne spravodajstvo je len zabava, alebo pokus o nu...

  • Ohodnoťte príspevok !
    easy / 19.3.2005

    no, rajtkova ma ale jeden problem, vola sa to mrtvy pohlad.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.3.2005

    Easy

    Vynimocne s tebou suhlasim. Ale neboj sa ona sa Betka utrase a bude dobra. Dokonca dost dobra na to, aby o nu mali zaujem aj ine "fujtajbl plnoformatove TV".

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mediamann30 / 19.3.2005

    Marek, celkom slušne si to tým dvom chlapcom natrel. Ale nie vo všetkom máš asi pravdu a napokon, nejde tu o to, aby sme sa hádali. Aj oni (Joyko a Easy)vyjadrujú svoj názor a veľmi sa za TA3 zasadzujú. Prosím, vporiadku. Je pravda, že komentár nespomenul ani jednu moderátorku z TA3, ale ten komentár, ako som už bol písal, bol dosť slabučký, takže zbytočne sa nad ním rozohňovať, počkajme si na serióznu analýzu, ktorá hádam príde čoskoro. Pokiaľ ide o to, žeby Jojko pracoval v TA3, tak nech pracuje,ale potom by vedel, že Tekelyová je Tokolyová s bodkami na o (neviem si spomenúť kde to je...) a ešte bola pokiaľ viem aj Paščáková.

    Je pravda, že my Bratislavčania si niekedy myslíme, že toto mesto je pupkom sveta, ale myslím si, že na Slovensku tak TA3 ako v Bratislave nepozerajú. Nevadí, aj tak súhlasím, že tam majú dobrých moderátorov a ide o seriózne spravodajstvo a medialne.sk ho neignoruje, jednoducho niet veľmi o čom písať. Zatiaľ, lebo zdá sami, že ich smerovanie sa postupne začína meniť (veľa magazínov a iných, nespravodajských relácií....)

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.3.2005

    Mediaman

    POdla toho "chlapca" co mi to natrel, by sa mal tento portal venovat prednostne Mojsejovcom, potom Superstar a nakoniec Milionovemu tancu. Je to podla hesla jeden cehy a druhy hota. Ja hovorim o kvalite a nie o kvantite. Mna totiz zaujima aky bude drahy benzin, alebo chleba a to, kde a kedy bude nablizsia vojna. Polemizovat s clovekom, pre ktoreho je dolezitejsi nakup Mojsejovej z Milana sa sice da, je vsak potrebne znizit uroven. Momentalne na to nemam naladu. je dost neskoro...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 19.3.2005

    No, ja teda TA nijak moc nepreseadzujem, j ked ju stale pozeram, Mediaman. Inak, TA nie je dominantne sledovana v BA. To tak na okraj, teba si prezriet prieskumy sledovansoti.

    Este k Joykovi, som uzasnuty, ze v niecom suhlasis aj so mnou, inak ta baba ma buducnost, to je pravda, len nech sa bavi strnulosti. Dufam te si ju nekupi STV a nedo... ju tak, ao AB.

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 20.3.2005

    MAREK, nepracujem a nepracoval som v TA3, možno aj preto, že ešte študujem:) a najprv chcem dokončiť školu, ale to len na okrej:))

    Alžbeta Rajtková??? Je možno neznáma, ale myslím že najlepšia hlásateľka spravodajstva. Pre Easy-mŕtvy pohľad Rajtkovej??? Prepáč, ale myslím že hlásateľka spravodajstva by sa nemala na obrazovke vyškierať (vid. Ďuriannová, Hajdu), mala by pôsobiť profesionálne a dlveryhodne.A taká je!!! Rajtková je dosť podobná hlásateľke CNN Rosemary Church, dávam do pozornosti www.ta3.com Tam sa môžte pozrieť kto Alžbeta Rajtková je:))

    Tiež si myslím, že medialne.sk sustavne obchádza televíziu TA3!!! Obišli ju v tomto článku, vôbec nespomenuli moderátorky TA3, ktoré sú najlepšie (Ďurčíková, Tokolyová, Ázacis, Nicholsonová). Týmto nesiahajú blondýny Parišková, Ďurianová, Hajdu a tá manželka majiteľa JOJ ani po päty!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    MAREK / 20.3.2005

    Joyko, akym pravom ma nazyvas "chlapcom". Pretoze mam iny nazor ako je "ten tvoj jediny spravny nazor", tak som akoze len hlupe decko??? A ja som nepovedal,ze maju pisat iba o superstar a mojsejovcoch! Ja som povedal, ze sa maju venovat napr. Markize, ktora ma 50x vacsiu sledovanost ako TA3, castejsie. Viac analyzovat Markizu, viac analyzovat STV a viac analyzovat JOJ, ako daku TA3, ktora nikoho nezaujima, lebo ju pozera len 1% ludi...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 20.3.2005

    Marek

    No ak mas napr. teraz /je nedela rano/ zapnutu "svoju" Markizu tak si asi male decko /su tam Tweensky/. Zapni si TA3 a uvidis aktualne info o zaplavach. Co podla teba pozera dospely a co deti? O "hlupom decku" si pisal len ty a nie ja. Moj nazor nie je jediny a tym padom ani jediny spravny. Stale si mi neukazal tu "fujgrcanica plnoformatovu TV" v USA...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 20.3.2005

    Joyisko neurazaj ma stale! Podla tvojich reakcii skor sudim, ze ty si decko, ktory pozera rozpravky a hra sa na dospeleho, tym ze si zapne TA3. Ja nepozeram na Markize rozpravky!

    A k tej televizii USA. Ja naozaj nechapem, preco slovensky trh porovnavas s americkym! My nedokazame uzivit tisicky televiznych kanalov!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 20.3.2005

    Marek

    My nie. Ale, neviem ci si vsimol, sme v Europskej unii a ta ma uz teraz trocha viac obyvatelov ako USA.

    Neviem, co ine sa da pozerat na Markize, ako rozpravky. Vratane jej spravodajstva.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Stano / 20.3.2005

    Marek: Ako tak citam tie Joykove prispevky, tak si myslim ze to, ze je decko si vystihol spravne. Nema zmysel sa s nim o niecom bavit. Zbytocne s nim stracas cas.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 20.3.2005

    Máš pravdu s Joykom je zbytočné sa baviť. Len by som chcel ukončiť diskusiu s ním s týmito dvoma vyhláseniami:

    1. ak podľa teba Markíza vysiela iba rozprávky pre detičky (vrátane napríklad Zachráňte vojaka Ryana), tak mi program TA3 pripomína neuveriteľne nudnú telenovelu s veľmi pomalým dejom, dokonca až tak pomalým, že mám pocit, že tie dialógy sa opakujú niekoľko krát denne. Možno je to iba ako slovenská mutácia TV Romantiky.

    2. čo sa týka európskeho trhu a jeho prirovnaniu k tomu americkému. Osobne si to ani neviem predstaviť. Joyko asi hovorí 25-timi jazykmi, ale ja sa naozaj neteším na to, aby som dokumenty pozeral v švédčine, filmy vo francúzštine a nemčine, sitcomy v angličtine a nebodaj ešte prekladal starej mame telenovely z portugalčiny, pričom samozrejme spravodajstvo budú všetci Európania sledovať v slovenčine s Alžbetou Rajtkovou zo štúdia TA3 v Bratislave.... :) Joyko, tak ako sa nedá porovnávať slovenský trh s americkým, tak sa nedá ani európsky s americkým. To čo funguje inde, nefunguje všade. Svet je krásne rozdielny. V USA žije 250 miliónov ľudí hovoriacich po anglicky, v Európe menšie-či-väčšie národy hovoria desiatkami jazykov...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 20.3.2005

    Stano

    Dakujem ti za prinos do debaty. Mohol som byt aj bez neho.

    Marek

    Zasa si mimo temy. Ja nehovorim o tvojich oblubenych telenovelach, ale o spravodajstve. Prvy pokus o europsku spravodajsku TV je na svete /hadam to pre vas nebude novinka/, ide o Euronews. Je len otazkou casu, kedy vznikne europska spravodajska TV podobna americkej CNN. A jazyk? No pochopitelne, anglictina.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mediamann30 / 20.3.2005

    No nechcem medzi vás priatelia vstupovať, ale každý z vás má tak trochu pravdu, kždý z vás je priaznivcom (divákom) niečoho iného. Viete prečo vznikajú spory medzi nami ľuďmi? Lebo sa nevieme vžiť do myslenia a cítenia toho druhého. To vskutku nedokážeme, ale potom nasleduje aspoň niečo ako tolerancia, pochopenie a podobne. Viete nemyslím si, že všetko je čierne, alebo biele. Ja napríklad neodsudzujem ani jednu televíziu. Priznám sa, že prepínam (alebo si pozriem čo budú dávať) a podľa toho si niečo pozriem a je mi jedno, aká televízia to vysiela. Podobné je to aj s jedlom. Ak vám niečo veľmi chutí, je vám jedno, ktor to uvaril, ale asi nebudete odsudzovať človeka, ktorému nechutilo to, čo vám...Aj na Markíze sa dajú pozrieť programy (V siedmom nebi...), ktoré majú niečo do seba, ale aj TA3 sa snaží a koho baví pozerať hlavne spravodajstvo, je to jeho stanica. To že niekto pozerá reality show, zato ešte nemusí byť úbožiak, rovnako nemusí byť inteligent ten, kto pozerá hlavne spravodajstvo (lebo ono je tiež len reality show). A prosím Vás nechajte tú slečnu Rajtkovú už napokoji, ona je v tom nevinne. Teším sa na obsažnú a plodnú diskusiu na ďalšie témy. S úctou MM30

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 20.3.2005

    A preco po anglicky? Len preto, ze ty hovoris po anglicky? Preco nie po nemecky? (najviac ludi v Europskej unii hovori nemecky).

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 20.3.2005

    Asi preto je univerzalnym jazykom angilctina...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 20.3.2005

    Mediaman

    Dakujem

    Marek

    Najprv ti odpoviem a potom prilejem trocha oleja do ohna.

    1.Po anglicky preto, lebo je to v civilizovanom svete najpouzivanejsi jazyk. Napr. Euronews vysiela prioritne v anglictine, ale na druhom zvukovom kanaly vysiela aj mutacie v nemcine, rustine, atd. Elegantne riesenie.

    2. Nechapem ako mozete za spravodajstvo povazovat nieco, co nema ambicie priniest co najcerstvejsiu spravu a najlepsi obrazok, alebo nieco co sa riadi volou jedneho podnikatela. Spravodajstva nasich "*********** plnoformatovych TV" cerpaju z dvoch slovenskych tlacovych agentur a dvoch obrazovych zahranicnych agentur. Ine informacie tyto spravodajcovia ani nemaju snahu ziskat. Su to pohodne zarobene prachy. Chyba tu snaha ziskat tzv.solo kapra, exkluzivny rozhovor, prevratnu informaciu, skrytu kameru, investigativnu zurnalistiku...Cest vynimkam. Dokonca aj domace udalosti, ktore maju pod nosom obhospodaruju "reportazami" z tlacovych koncerencii, ci oficialnych prijati. Pri tom vsetkom neposkytuju ziadne suvislosti, doplnujuce informacie, neotvaraju nove otazky. Samozrejme aj TA3 by sa dala kritizovat dlho a opravnene. Trend ma vsak lepsi a zdravsi ako "..... TV".

  • Ohodnoťte príspevok !
    TomE / 20.3.2005

    Citujem Joyka: "Nechapem ako mozete za spravodajstvo povazovat nieco, co nema ambicie priniest co najcerstvejsiu spravu a najlepsi obrazok, alebo nieco co sa riadi volou jedneho podnikatela." A ja nechapem Joyko, ked si napisal toto suvetie, ze ako mozes po tomto vyroku povazovat vysielanie TA3 za spravodajstvo? Ved si sam odporujes... Zial na Slovensku v pravom slova zmysle potom podla teba nemame ziadne televizne spravodajstvo...

    Moj nazor je iny. Vsetky televizie (okrem Musicboxu) maju spravodajstvo. JOJ ma rovnako spravodajstvo ako TA3, len pre jednoduchsich ludi...

  • Ohodnoťte príspevok !
    ron / 20.3.2005

    Spravodajstvo buducnosti, redaktor bude mať na to 15 sekund a jedneho respondenta , ktoreho zhanal cely den.

    Otazka redaktora: Ako bude?

    Odpoved respondenta: Dobre.



    Zdravim vsetkych hltacov a analytikov spravodajstva...je jar, vybehnite trocha do prirody...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Stano / 20.3.2005

    TomE: Presne tak. Suhlasim s tebou, az na tu poslednu vetu. JOJ ma spravodajstvo pre ludi, ktori pri nom nechcu zaspat a chcu sa aj nieco zaujimave dozvediet (nie len to ako sa hadali nasi politici v parlamente).

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 20.3.2005

    Ron

    Dikes bol som. S frajerkou sme nakrmili labute a uzili si slnecne popoludnie.

    TomE

    Zapni si TA3. Maju tam zive vstupy z povodni. Neviem, co by si dnes v nedelu popoludni chcel. Vcielku Maju?

    Stano

    Spravodajstvo nespociva v nahanani politikov po parlamente. Tvoje prispevky smrdia mantinelizmom a nevedomostou.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 20.3.2005

    P.S.TomE

    No ty si tym divakom JoJ/ky dal. Este, ze JoJ/ku nepozeram.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 20.3.2005

    Drahé dámy a páni.

    Nehodnoťme kvalitu spravodajstva slovenských televízií, pretože všetky sú nanič. Neschopnosť vyjadrovania sa, neschopnosť nájsť si kvalitnú tému, neschopnosť spracovať ju, investigatívna žurnalistika - také niečo neexistuje (s výnimkou niektorých reportáží v Paľbe) - všetky kauzy na slovensku sú kauzami iba 2 dni, potom sa to zamietne po koberec, pretože nejaký človek sa potom sťažuje majiteľom televízie. Povedzte mi meno ktoréhokoľvek reportéra ktorejkoľvek televízie a ja Vám poviem, kam asi tak môže ísť. Možno si teraz myslíte, že tieto moje názory sú príliš sebavedomé, ale pozrite sa do zahraničia (nie do Čiech) - Nemecko, Francúzsko, Veľká Británia a aj Vami vychvaľované USA - potom uvidíte, ako sa robí kvalitné spravodajstvo.

    Moderátorky a moderátori - Kenovia a Barbie na obrazovke, to je hlavné kritérium výberu na moderátorský post. Veľké prsia, zadok, škandály, hore bez, dole bez, chľast, frajerky slovenských a zahraničných multimiliardárov - to sú kritéria výberu na Markíze, JOJ-ke a STV. Znova - pozrite sa do zahraničia, ako sa moderuje večerné spravodajstvo a potom porovnávajte.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Stano / 20.3.2005

    ALL: Je mi z vas zle! Neviete nic ine, iba na vsetkych kydat, nadavat, a urazat divakov, ktori pozeraju nieco ine ako TA3. Zamyslite sa nad sebou! Normalne ma nutite aby som s tymto serverom skoncil, alebo aby som na nom prestal citat diskusie! Sa uvedomte! Robite sa ako keby ste za to, ze pozerate TA3 a zahranicne TV, zhltli vsetku mudrost sveta a mali vysoke IQ. Ak chcete vediet, tak ja pozeram vylucne TV JOJ aj napriek tomu, ze mam IQ 134. Vobec sa za to nehanbim ze pozeram JOJ-ku. Urcite je to lepsia volba ako ta nechutna Markiza (Mojsejovci a neustale propagovanie Ruska v TN).

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 20.3.2005

    Stano

    Ked Vam je zle, zavolajte doktora. Ja Vam Vas nazor neberiem. Len navrhujem, aby Vasa oblubena TV prestala ten magazin o 19,30 so psickami a macickami nazyvat spravodajstvom, resp., aby Markiza prestala vysielat spravodajstvo uplne. Pozerajte si co chcete. Jednoduchym divakom Vas nazval TomE a nie ja.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 20.3.2005

    Laco

    V podstate s Vami suhlasim. Len som prekvapeny, ze nebusite aj do TA3. Sem s tou kritikou. Tej telke chyba sebareflexia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 20.3.2005

    Co blaznite vsetci ?

    Ved o nic nejde, kazda TV si robi svoju rbotu v ramci svojich moznosti a vplyvov.

    A ide jar, kaslite na to..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 20.3.2005

    Joyko

    TA3 je dosť ťažké hodnotiť, pretože monotematická televízia je predsa len iná, ako plnoformátové. Cieľovou skupinou sú primárne ľudia s určitým stupňom vzdelania (maturita + vysoká), čo samozrejme neznamená, že ju nesledujú aj ľudia s nižším vzdelaním, ale je ich oveľa menej. Treba dodať aj to, že sledovanosť nikdy nebude 19% a treba povedať aj to, že TA3 potrebuje oveľa väčšie pokrytie. Súčasných okolo 50% je málo. Ale tu pomôže iba radikálna digitalizácia alebo zavedenie káblovky do ešte minimálne 20% domácností. Spravodajské televízie by však mali ponúknuť oveľa viac publicistiky ako ponúka TA3 (príklad ITV News, Sky News, N24, n-tv). Na moje prekvapenie bola zrušená relácia Reportáže. Práve toto by bolo potrebné a vhodné znova zaradiť!!! Niektoré relácie (golf + F1) by mohli mať menší - spoločný priestor, chýba mi skutočný LifeStyle (pozri časopis Goldman), chýba mi cestovanie. Chýba mi relácia o ľuďoch - nie bulvár typu Nový Čas. Moderátorky - sú celkom dobré. Ich strnulosť je len preto, že sa nemajú kde učiť. Oni (a aj muži) by potrebovali minimálne trojmesačnú stáž v skutočnej spravodajskej TV (niektoré, ktoré som vymenoval). Investovanie do hlasového pedagóga a kvalitného (zahraničného) stylistu (len nie taký, ako Mischo zo Superstar) by bolo výborným krokom. To, že ich kritizujem menej, ako ich kolegyne z JOJ/Markízy/STV neznamená, že sú úplne dokonalé, len nie sú tak škandalizované.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 20.3.2005

    suhlasim s mrtvym pohladom rajtkovej .. ked som ju videl v tv prvykrat, mala priserne kruhy pod ocami a vyzerala ako po tazkom zure .. potom sa asi niekto uvedomil a na druhy den to uz trochu zlepsili =)

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 21.3.2005

    @ all (troška dosť off topic) - zdá sa, že tu máme menší "nick" problémik - a bol by som rád aby ste si to uvedomili: Mediaman a Mediamann30 nie je tá istá osoba. Takže hoci reakcie písal Mediamann30, všetci ste vo svojich príspevkoch oslovovovali (dovolím si tvrdiť) tu na medialne.sk služobne staršieho (a možno preto známejšieho :-) ) Mediamana.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 21.3.2005

    @ Mediamann30 - máš nejaký návrh na riešenie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 21.3.2005

    Laco

    Dakujem. Na tejto urovni sa mozeme bavit. Snad si tento pristup osvoja aj tvorcovia medialne.sk.

  • Ohodnoťte príspevok !
    randy / 21.3.2005

    <font class=V12>[ PRÍSPEVOK BOL VYMAZANÝ ]</font>

  • Ohodnoťte príspevok !
    K / 21.3.2005

    No ty si exot. tu si neni v karcme.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mediamann30- Player30 / 21.3.2005

    Áno, uznávam, Mediaman tu bol predomnou, takže ja sa mením na Player30.

    A na margo toho RAndyho : prosím ta, chod onanovat na iný portál, veľmi pekne ťa prosím, svoje frustrácie (iste ich máme mnohí) tu čítať nemusíme. Ďakujem ti za uznanie a slušnosť v budúcnosti.

  • Ohodnoťte príspevok !
    danteNie / 21.3.2005

    trochu prilis ironicky pohlad,nezabudaj,ze vdaka nim sa bulvar predava ako teple rozky.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 21.3.2005

    @ Player30 (exMM30) - OK, dík!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Randy / 22.3.2005

    Cenzura? Demokracia? Su to piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče piče

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 22.3.2005

    No tak Randy, Randy kroť sa...! Čo ti kto urobil, že sa vyvršuješ? Alebo ti niektorá z nich dala košom, či ťa nechce? Takto vyvádza dospelý chlap, alebo si len pubertálne dieťa s príznakmi jarného bláznenia? No tak, upokoj sa, dýchaj a povedz nám svoj krátky príbeh, iste sa ti uľaví.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pamätník éry Mečiara / 25.3.2005

    Pfuj, ako môže autor článku pozitívne spomenúť Bugošovú a vraj "nikdy nevypustila z úst faloš". Zreteľne si spomínam, že čítala goebbelsovskú propagandu v čase Kubišovej STV a Kapustu. S Mečiarovou érou si asociujem aj Majeskú, takže preč s takými všetkými. Vo všeobecnosti žurnalistika na Slovensku je v plienkach, pre zahraničné správy sa dá spoľahnúť výlučne na ORF.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 25.3.2005

    to Pamatnik ery Meciara

    Ty si zrejme jeden z inkvizitorov, ktory cloveka obvini, odsudi a aj popravi. Priklad takeho inkvizitora je pan Ryba, ktory s podobnych pohnutok ako ty, kedysi vyhodil s TV Karola Polaka. Bugosova je mimoriadne zdatna profesionalka, ktora este aj v sucastnosti skoli mnohych moderatorov. Pracovala aj za komunizmu a aj vtedy bola profesionalkou. Pamatam si napriklad den, ked bez zabreptania citala spravu o pade lietadla, v ktorom zahynul clen jej rodiny. Nepoznam inu moderatorku, ktora by to zvladla tak, ako Bugosova.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 25.3.2005

    Joykovi :

    Mám subjektívny názor :

    Karol Polák bol majorom ŠtB. Čo dodať ? Do zadku s ním ! Jeho časy sa už / dúfam / pominuli. Určite nie je bezdomovcom. Žije si svojim životom a dúfam, že mu nikto nijako neubližuje. Myslím, že je správne, že človek, ktorý bol na výslní v minulom režime a nehanbil sa robiť pre režim špinavú prácu / dúfam, že nebudete tvrdiť, že takú vysokú hodnosť dosiahol len preto, že chcel v pokoji pracovať a nikomu nikdy neublížil.. / sa už nemôže objavovať na výslní opäť.

    A čo sa týka Bugošovej, o jej správaní sa v minulom režime viem prd. Možno je profesionálka, ale akosi neviem zniesť, že hlas, ktorý ma informoval o tom, že závery 25. zjazdu KSČ náš ľud naplní s internacionálnou pomocou našeho veľkého brata ZSSR, ma dnes informuje o pozitívnom vplyve príchodu amerického prezidenta na vyššiu akceptáciu Slovenska v Európskej únii. Každá doba má svojich hrdinov.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 26.3.2005

    Miso

    Tvoj subjektivny nazor respektujem.

    P.S.

    STBaci boli vsetci "sportovci" v STV, ktory chodili von. Museli byt...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mišo / 26.3.2005

    To Joyko :

    Viem, že komentátori, ktorí chodili von, museli byť ŠtBáci. Ale nikto ich nenútil, aby sa stali komentátormi, ktorí chodili von..

  • Ohodnoťte príspevok !
    easy rider / 26.3.2005

    Ad Polak.

    Ryba ho nevyhodil, ale lustracny zakon...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 26.3.2005

    Easy Rider

    Nesnivaj. Na zaklade lustracneho zakona na Slovensku neprisiel o pracu ani jeden jediny clovek. A mal.

    V pripade Polaka islo o akysi akcny vybor Verejnosti proti nasiliu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 26.3.2005

    ALŽBETA RAJTKOVÁ je najlepšia slovenská moderátorka spravodajstva!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Piki / 26.3.2005

    Posledný príspevok písal zhodou okolností Jozef Rajtko ? Sorry, ale v tejto diskusii vyzerá dosť, hm, povedzme, že bizardne, ak nie priamo pubertálne..

  • Ohodnoťte príspevok !
    XXX / 26.3.2005

    Najlepšia možno, ale nepoznám ju, tak asi teda bude najlepšia. Nech sa jej darí!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 26.3.2005

    Joyko, neviem, kde si bol v rokoch, ked sa zakon uplatnoval. Ver mi, ze sa uplatnoval.

    Co sa tyka Polaka- robl si vlastne ksefty v STV a to v priamych prenosoch .

    Velmi znama a smutna skutocnost.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 26.3.2005

    Samozrejme že na základe lustračného zákona odišlo mnoho ľudí z práce, ale zákon mal krátku platnosť, navyše tie zväzky boli sú a budú nekompletné, spolupráca napríklad dôverníka a kandidáta nejasná. Nehrabte sa už v tom, myslím že tá generácia musí vymrieť a musí vymrieť aj generácia, ktorá sa neustále samoúčelne hrabe v minulosti. Pozerajme sa nato čo je dnes a čo bude zajtra. Z histŕie sa poučme, nezabudnime, ale odpúšťajme. Tak, tak.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Piki / 26.3.2005

    Podľa mňa sa v nej rozhodne treba hrabať ! Sú totiž ľudia, ktorí chcú zasahovať do vývoja a riadenia spoločnosti v každom režime. Ak by sa komunistickí potentáti netlačili na výslnie aj v dnešnej dobe, bolo by to úplne O.K.

    Ale spomínam si na jedného človeka z VÚML, ktorý sa nám, štrudentom gymnázia, v 89om / niekedy po 20.11. / vyhrážal v telocvični, kde sme museli nastúpiť. Asi 500 študentov a profesorov videlo a počulo človeka, ktorý nám pokojným hlasom vysvetľoval, že náš režim je pokrokový a rozvinutý a že Strana má prostriedky, ako si poriadiť zo živlami, ktoré ohrozujú pokojné nažívanie pracujúcich. Po chrbtoch nám behali zimomriavky z jeho pokojného nevzrušeného hlasu profesionála. Proti znôžke demagógií sa postavil len jeden študent, ktorého sme odmenili potleskom a pánko odišiel. Z toho chlapca je dnes renomovaný sociológ, často sa objavujúci v médiách. A ako spieva Nohavica v Darmodějovi : "Kto je onen pán ?" Kliknite si na tieto dve linky : článok Kto robil normalizáciu na Slovensku od Miroslava Kusého

    www.svedectvo.com

    A POTOM

    www.delet.sk

    Je to jeden a ten istý, kedysi plukovník ŠtB. Ten pokojný hlas mu zostal. Len nie je prejavom profesionálneho ideológa, ale je akože výrazom pokory. Keď som jeho hlas počul v televízii, pocítil som opäť zimomriavky. Ale tentokrát nie zo strachu, ale z hnusu.

    Takých, ako on sú stovky. Ich "zväzky" sú bezpečne skartované a dôsledky pátrania Ústavu pamäti národa im môžu byť ukradnuté.

    Prajem jemu a jeho rodine pokojný život bez zlomyseľného poukazovania na minulosť.

    Ale nemal by robiť radšej niečo iné, menej reprezentatívne ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 26.3.2005

    Ak ide o Mestane- ten bol silna kava. navyse posobil vo FUTI / ci SUTI/ , co bol vrchny kmunisticky cenorsky urad. Svina, ako vysita.

    Zial, zidovska obec ho pozdvihla na piedestal.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 26.3.2005

    Priatelia, nechcem Vás obmedzovať, ale ide o mediálny portál, zašli sme niekde inde, od súčasných moderátoriek k rôznym osudom ľudí. Vráťme sa k medialne.sk, alebo prejdime na diskusiu na portál, kde sa o tom hovorí. A aj fundovane hovorí. Ďakujem

  • Ohodnoťte príspevok !
    Piki / 26.3.2005

    To Palko :

    Kde ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 26.3.2005

    Nemas celkom pravdu, tito ludia, o ktorych hovorime , sa objavuju pravidelne v mediach a maju moznost ovplyvnovat verejnost, bez toho, aby verejnost vedela, co su to zac .

    A ani my nevieme, ake ulohy este plnia....

    Amen.

  • Ohodnoťte príspevok !
    XY / 26.3.2005

    To Easy:Trpíš snáď stihomamom? Ale myslím si že si natoľko inteligentný, aby si sa nedal obalamitiť, tak z čoho máš strach? Verím, že nenaletíš a ak ide o súkromné TV, nemáš šancu!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 26.3.2005

    Nejde o mna, ja mam pamat dobru.

    Ide o ostatnych.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blaschka / 27.3.2005

    pokusim sa vratit k teme. myslim, ze byt moderatorkou je profesia. tak by hadam celkom stacilo, ak by boli moderatorky profesionalne. mozeme polemizovat o pojme profesionalita: je to schopnost "zahrat akukolvek rolu" podla poziadaviek "rezisera" alebo ide v prvom rade o zurnalisticku profesiu, pricom moderovanie je jednou z jej ciastkovych cinnosti v elektronickych mediach? myslim, ze to druhe. ale viac sa asi bude dnes darit flexibilnejsim typom. mozno by sme mali tiez vziat do uvahy, ze moderatori spolupracuju na tvorbe imidzu tv alebo rozhlasu, ale nerobia to svojvolne. riadia sa jednoducho instrukciami. alebo sa neriadia a idu pracovat inam. a teraz osobne: nepotrebujem o nich vediet nic osobne, ba ani vzdelanie ci prax. kazdy predsa v zaklade vidi, co a ako robia. vkusove zalezitosti sposobuju nazorove rozdiely, ale myslim, ze v zasade sa mozno zhodneme. hm?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Piki / 27.3.2005

    To všetko je fajn. Ale pri obsadzovaní moderátorských postoch, tak, ako pri obsadzovaní akýchkoľvek postov v SR platia celkom iné kritériá, než je profesionalita./ z tohto dievčaťa urobím hviezdu a ona mi potom bude vďačná.. /

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mandy / 28.3.2005

    Ja si myslim, ze to vystihol dobre. Ten uplne hore, autor. Je pekne, ze staci niekoho pochvalit za vystupovanie a uz sa vytiahne jeho komunisticke|meciarovske| posobenie |Bugosova| :>

    I ked dnesne moderarotorky mi skor pripominaju missky s verklikom

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zair / 28.3.2005

    Mandy co ty vies o komunizme??Bol si aspon pionier??Ze nie?Myslela som si.Dnes kazdy nadava na komunizmus lebo je to moderne. A zatial tu moderatorske hviezdy zarabaju 40.000 mesacne. Ja mam 6 a pol.A netvrdim, ze ma to netrapi

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mandy / 28.3.2005

    Uboha Zair buhuhuu. Utri si komunisticku slzu z tvare. Zajtrasky budu jasné:) Aneta Pariskova - She rocks!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zair / 28.3.2005

    Nemam slov.Odchádz...

    PS Pariskova nema stavu

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zúna / 28.3.2005

    Vadkertiovej madarcina podla mna porusuje zakon o slovenskom jazyku. Vzdy, ked ju pocujem klast otazku, mam chut zakricat: ,,Igen, drágam!,, Tie jej prehnane otazky a gestikulacia. Ten temperament! Ale nie vo verejnopravnej televizii. A najviac sa mi paci zena, co moderuje Zmenaren. Jaaj, tu bola rec o moderatorkach sprav?! Co uz?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 28.3.2005

    mandy

    Co robi Pariskova? Rockuje? Ved z tej utrapenej dusicky nedostanes jednu pozitivnu emociu. Maximalne je obcas rada, ze je rada...

    To je vsetko k teme Pariskova.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vajko / 28.3.2005

    To Easy Rider :

    Slovenský úrad pre tlač a informácie (SÚTI)

  • Ohodnoťte príspevok !
    zlobr / 29.3.2005

    tato diskusia svedci o vsetkom

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 29.3.2005

    O com ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Fuňa / 29.3.2005

    Pokial ide o profesionalitu, podla mna ma najviac navrch Belányová, i ked akoby mierne fufnala. A dnes rano na TA3 mala Azacics, ci ako sa ta kratkovlasa vola, extremne problemy s recou. Cely cas tam chripela a kaslala a nikto jej nepomohol-to je ta vasa megaprofesionalita? Toto je strop slovenskej profesionality???? Fuňa

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zlobr / 29.3.2005

    To EasyRider

    Že po upratovačke zo staničného ani pes neštekne, ale kvôli par načesaným barbinam sa vedu jalové reči

  • Ohodnoťte príspevok !
    DE / 30.3.2005

    Uznavam, komercne televizie zamestnavaju imidzove hlasatelky.

    Podla mna medzi najprofesionalnejsie slovenske moderatorky na prve miesto radim uz spominanu Alzbetu Rajtkovu - je profesionalka z kazdeho smeru a na druhe by som dal Andreu Belanyiovu, aj ked uz nie je to, co byvala volakedy.

    Alzbeta Rajtkova dokaze podla mna najprofesionalnejsie podat kazdu spravu, o tom to je zachovat si vazny vyraz a nikdy nebpreprat a mylit sa !

    Ostatne blond bejby ala TV JOJ nevedia ani citat. Ovladat citacku ked chce sa nauci kazdy !

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 30.3.2005

    OK, zalozme web o stanicnych upratovackach.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 30.3.2005

    AD: DE (dusan@pcsalon.sk) Máš asi skreslenú predstavu o profesionalite moderátora. Slovo moderátor je totiž z pohľadu spravodajstva pojem pritiahnutý za vlasy a nevhodný. Ten čítač správ v spravodajstve naozaj nie je moderátorom. Samozrejme ide o terminus technikus. Moderátor v pravom slova zmysle vie viac "iba" ako dobre čítať a vyzerať. V podmienka TA3 je moderátor,alebo sa k nemu približuje Závodský, či Oravcová.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 30.3.2005

    Player30

    O praxi v TA3 vies prd. Moderatori v TA3 su moderatormi v plnom zmysle slova. Chces tvrdit, ze nemaju ziaden kreativny prinos k textom a zahlaseniam? Videl si niekedy na TA3 rozhovor nazivo?

  • Ohodnoťte príspevok !
    rak / 31.3.2005

    suhlasim s Playerom, nie je o čom

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 31.3.2005

    Rak

    Este, ze si nas o tom informoval...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Podľa / 31.3.2005

    môjho názoru je p. Belányiová neprofesionálka. Nevie dýchať, základná chyba, má zle rozčlenený text, dáva prízvuk na slová bez predložiek a na také, ktoré nič nehovoria, v zahraničných správach ju nerozumieť vôbec, sykavky sú až šušľavé v jej podaní a uniká jej význam v obsahu, len nedávno nám oznámila, že "Yukos vlastní 49 akcií" Transpetrolu, a mala pocit, že všetko bolo OK, a že vynechala percentá. Možno to bude aj preto, že nikdy neurobila jedinú reportáž v tejto oblasti. Ja v čase jej moderovania vôbec Správy STV nepozerám.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Jano / 31.3.2005

    Kto je to Erik Golian? Aj ja si myslím, že Belányiová je najslabšia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Player30 / 31.3.2005

    Joyko, iste, plnia si niektoré moderátorské funkcie a mnohí sú iste šikovní, ale upraviť si text, alebo si ho napísať, ešte nie je plný moderátorský výkon. Pokiaľ robí moderátor v TA3 nasledovné, klobúk dole: Je tvorivým pracovníkom, ktorý zahŕňa niekoľko tradičných rozhlasových, alebo televíznych profesií - redaktorskú, hlásateľskú, reportérsku, ale aj komentátorskú, ale čiastočne aj režisérsku a dramaturgickú. Značná časť jeho produkcie je založená na osobitej schopnosti improvizácie, opierajúc sa pritom o široký všeobecný prehľad, aj hlbšie znalosti v odbore (problematike). Tak toto je zhruba ideálny moderátor. Ak si Joyko moderátora robil, alebi si novár - reportér, iste to vieš posúdiť. Ak nie, ak nemáš osobnú skúsenosť, nuž tak, potom...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 1.4.2005

    Player30

    Jasne s tymto sa da len suhlasit. Nerozumiem preto, preco tu niekto moderatorov TA3 charakterizuje ako "citacov citacky". Oni predsa splnaju tie kriteria, o ktorych hovorite. Rozhovory pokial viem vedu slobodne, podla vlastneho svedomia, otazky davaju tiez podla vlastneho uvazenia, co znamena, ze v teme musia byt zorientovany. To plati aj o textoch a zahlaseniach. Citacmi citacky su ludia v fujkurvafix "plnoformatovych TV" ako napriklad p. Svajda. Ten je blby jak tago a bez citacky by bol strateny. Alebo ste ho niekedy poculi viest kvalitny zurnalisticky rozhovor?

    Ad Belanyova

    Ak tu niekto hodnoti minimalne chybicky, ktorych sa obcas dopusti v ZIVOM vysielani /dychanie, percenta, atd./ nech sa najprv pred zrkadlom pokusi precitat aspon pat riadkov z novin bez chyby... POdobne hodnotenia su ubohe a smrdia zavistou.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blashka / 1.4.2005

    Nezda sa mi celkom vhodne porovnavat hlavne spravodajstvo v plnoformat tv so spravodajstvom ta3. Obavam sa, ze charakter tv (a tu uz nie je rec len o formate, ale aj imidzi tv) ovplyvnuje aj sposob, akym sa moderatorky do spravodajstva vyberaju a tiez ako sa pri citani spravaju. Myslim, ze celoplosne komercne tv, o ktorych bola rec (Markiza, JOJ) sa v tomto spravaju modelovo. Ich zamerom je uputat väcsinu. Studie dokazuju, ze najviac si clovek zapamäta z vizualneho vnimania a tiez, ze v sucasnosti existuje prototyp pritazlivej zeny. Isteze sa beru do uvahy aj profesijne vedomosti a zrucnosti, ale zrejme sa nevyzaduje zurnalist univerzalnost. O tom, ci si moderatorky hl spravod samy pripravuju texty do citacky, nemam zarucene info. Myslim ale, ze nie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 1.4.2005

    Blashka

    Ak by si si precitala clanok, o ktorom sa tu diskutuje, zistila by si, ze odbornici z Medialne.sk moderatorov TA3 uplne ignoruju a za jedinych spravnych moderatorov pasuju ludi z, tazko sa mi to pise, fuj "plnoformatovych TV".

    P.S.

    Doplnim tvoje info... Nie, nepisu si ich sami. Mozno ani pisat nevedia...

  • Ohodnoťte príspevok !
    blashka / 1.4.2005

    Mozno ich ignoruju preto, ze nechcu porovnavat rozne formaty. Co ja viem? Po tolkych nazoroch sa naozaj vytraca povodna problematika. Nemam ale pocit, ze by autor pasoval moderatorky plnoformat tv do roly tych "spravnych". Aj ked sa vyjadruje skor pozitivne, na viacerych miestach su jeho vypovede ironicke alebo aspon ironizujuce. Apropos, prinutil si ma vratit sa k povodnemu clanku :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    DE / 1.4.2005

    Nuz podla mna moderator je aj ten, co sprevadza zivu diskusiu s hostom, ale aj ten, co "cita" z citacky. Co sa tyka prinosu do diskusie, moderator ako ma hosta, musi vediet reagovat na jeho odpovede, cize podla toho by som ho nazval skor redaktorom a nie moderatorom. Skuste sa pozriet na stranky TA3, oni tam maju svoju hierarchiu a pouzivaju podobne pojmy. Cize redaktor ma na starosti kontakt napriklad s hostom a podobne, pripravuje prispevky, moderator ma ine poslanie. Nemozeme ich strkat do jedneho vreca, to je jasne, moderator nedozake tak pohotovo reagovat, vidno to je hlavne vtedy, ak dostane moderator hosta, napriklad na TA3, ten rozhovor uz nie je ono, ako napriklad s Oravcovou a pod... Je to jasne, oni su redaktori, ktori su na tuto pracu v televizii zamestnany. Oravcova by si mozno zase nevedela poradit s citackou, keby za sebou tu temu musela opakovat pocas 7 hodinoveho cyklu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Duro / 2.4.2005

    No, ja sledujem spravodajstvo ako bežný divák- laik. Správy si pozriem hlavne kvôli správam a nie kvôli tomu, aby som videl nejakú "kosť"...Čo sa týka moderátorov- mne vyhovuje Karásek. Ta3 pozerám tiež, tam mi vyhovuje Rajtková.

    Podľa mňa spravodajstvo má byť o príjemnom- nerušivom vzhľade, bezchybnom prejave a dôveryhodnosti sprostredkovaných informácií.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Rolo / 2.4.2005

    Rajtkova ma aj svoj web

    www.rajtkova.wz.cz

  • Ohodnoťte príspevok !
    Rajtko / 2.4.2005

    Úžasná stránka. Nebulvárny fanklub.. Tak to je niečo ako bavlna v čokoláde, ktorú predával podnikavý Milo v Hlave XXII.

    Nestačilo by počkať si, až kým sa niekam pani / slečna ? / Rajtková dopracuje sama ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    katka / 6.4.2005

    ...len som nepochopila, prečo pri menách moderátorok z východu bola v zátvorke poznámka z východu...to je tak podstatné? alebo aký to malo význam?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Škoda / 6.4.2005

    pretože hodnotiť moderátorky je choré. Spravodajstvo vytvárajú reportéri, ak moderátor nemá o čom, nepovie nič. A ako sa robia zahlásenia azda viete. Redaktor vám ho dodá a vy si ho iba spracujete tak, aby bolo do vašich úst. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že p. Belányiová ho iba prekopíruje, asi preto má toľko obsahových chýb vo svojich zahláseniach. Dôležitejšie sú pre ňu paárty Superstar, na ktorých sa veľmi rada ukazuje, takže jej všetci prispievate vašimi koncesiami. P. Rajtková prišla z rádia Lumen, možno má nejakú očnú vadu, ale veľmi to nevadí, jej štýl je presne kópiou spomínaného Lumenu, Vondrák ešte stále moderuje aj v Exprese, to sú tí najnovší TA3.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 9.4.2005

    Skoda

    Zrejme si opat jeden z tych, ktory tliachaju a nevedia o com {ak si z branze, tak sorry}.

    Moderator je zodpovedny za to co cita. Dava do toho svoj ksicht a meno. Ak Belanyova kopiruje je to len dokaz toho, ze dokaze precitat cokolvek...

  • Ohodnoťte príspevok !
    DariPlá / 9.4.2005

    Ja môžem prispieť názorom z pohľadu logopedičky. Veľakrát pri sledovaní správ, Raňajojok, Raňajok s Markízou, predpovede počasia a iných relácií (neuprednostňujem žiadnu TV) prepínam alebo vypínam TV prijímač, pretože tie preexponované rečové prejavy sa nedajú počúvať. Ide hlavne o výslovnosť tupých sykaviek (čšždž). Neviem si predstaiť, kto ich do toho tlačí, ale bolo by dobré zamyslieť sa nad tým, že nie všetko je len "obal" a možno známosti. Prosím vás pekne, nech si dajú kompetentní záležať pri výberoch na konkurzoch, nech si správy a informácie môžeme vypočuť všetci. Ďakujem za porozumenie. D.P. Handlová

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 10.4.2005

    To Škoda: A to vadí, že moderovala v rádiu Lumen??? Ja osobne ho považujem za jedno z najlepších rádií na Slovensku!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 10.4.2005

    To Fuňa: Vtedy rano bola Azacis nejaká chorlava, ale keby si Ranné správy pozerala ďalej, tak by si videla, že hneď ďalší blok Ranných správ už moderovala iná moderátorka. To len tak na okraj, že niekto jej nepomohol...pomohli!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    fan / 12.4.2005

    www.slovakbeauty.wz.cz

    Andrejka je naj! ;)

  • Ohodnoťte príspevok !
    candystar / 12.4.2005

    SA ukludni, o tom uz nediskutujeme. Inak vraj s TA3 odisla A. durcikova aj P. Azasic. Poculi ste o tom?A Zavodksy ide do komentarov.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 12.4.2005

    Candystar, ako náhle ich vymažú z ta3-kovej www stránky, tak to bude jasné, že odišli :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    candystar / 12.4.2005

    To: Ja

    Aha, tak budem sledovat. Ale tvoja vtipna odpoved ma rozosmiala. Dik za usmev.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Majko / 14.4.2005

    Ja som počul, že Azasic bude robiť šport. Veď to jej sedelo ako ... na šerbel, ovela viac ako správy....Odchádza z TA3?

    A Durčíková ide kam?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Milan / 28.4.2005

    veď už zas ta3 mení svojich moderátorov a aj reportérov

  • Ohodnoťte príspevok !
    pre redakciu / 28.4.2005

    Paľo Chovanec a nie Drapák bol v "Na paškál"

  • Ohodnoťte príspevok !
    Peter / 13.5.2005

    Najlepsie moderatorky su celkom jasne Oravcova a Kusnirova z ta3. A dobre sa na ne aj pozera :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 13.5.2005

    Zdá sa, že si tu nový....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Sylkur / 13.5.2005

    Celkom zábavné sú príspevky tipu:

    - Televíziu XY vôbec nepozerám, lebo je ... ... ...

    a je to úplne zlá TV.



    - Ak ju nepozerá, ako vie že je úplne zlá?

    - Možno ju pozerá len tak trocha. Ale to by nemohol hodnotiť či je dobrá alebo zlá...

    - Možno ju pozeral dávno a potom prestal. Ale to by nevedel či sa nezlepšila....

    - Možno ju pozerá stále, aby vedel zhodnotiť jej úroveň, ale to potom klame, že ju nepozerá...

    - A možno ju pozerá stále, nie pre zhodnotenie kvality, ale preto, že sa mu páči a tvrdí, že je zlá, lebo "je lepšie vyzerať intelektuálnejšie" a potom vlastne tiež klame....



  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 13.5.2005

    Kusnirova a Oravcova? To akoze ta mlada drza a frajerka ministra? Frajerka ministra snad, ale mlada drza a arogantna, ktora nezanlost problematiky kasiruje pokrikmi na hosti a nevie udrzat temu rozhovoru a hostia si tam rozpravaju, co chcu. To asi nie, ze?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Peter / 14.5.2005

    To nemyslis vazne, vsak? V politike je najprofesionalnejsie vedena diskusna relacia na Slovensku.

  • Ohodnoťte príspevok !
    gotika / 14.5.2005

    Diskusia o tom, ktorá moderátorka je zbytočná. Všetky sú rovnako meravé. Kto je Erik Golian? Ten materiaál mi pripadá skôr ako jemná ironická/zakerná hra, ale v poho. Neviem, prečo je okolo nich taký status a úcta

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 14.5.2005

    Gotika

    Merava je Gotika. Ak nevies preco sa o nich pise, prid si to vyskusat.

    Mia F

    Ak sa ti paci Lipsic, skus ho zbalit normalne a nenavazaj sa zbytocne do Oravcovej. Tod som ho videl v Sparkse tancujuceho jak Golem v okruhu svojich vernych mladych KDHakov. Oravcova je normalna baba a to, akeho ma frajera, by som ani nevedel, keby to tom nepisal Novy Cas a ty. V politike JE najlepsia diskusna relacia na Slovensku a jej moderatorky su o triedu lepsie ako ich konkurentky Vargova /joj/ ci Oravova/STV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 15.5.2005

    Gotika



    Ak sa Tebe zdaju o triedu lepsie, tak to je v poriadku. Ja nepokladam za dobre moderavanie drzi styl, absolutne nezvladnutie respondentov a neovladanie tematiky. Vid v Politike s panom Srholcom, alebo v Politike asi pred 3 tyzdnami, kde si p. Lintner hovoril uplne co chcel a moderatorka ho okrem okrikovania nijako nevedela spacifikovat. Ale ako samozrejme porovnavame so slovenskymi zurnalistami....Zrejme som porovnavala niekde inde.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 15.5.2005

    Gotika



    Ale priznavam, ze naozaj to nie je az take zle. Len treba uznat, ze su lepsie aj horsie diely. Zrejme ma v Politike naposledy nastvalo, tak som to napisala ostro...Lenze v jednom mi musis dat za pravdu, nasi zurnalisti sa este musia vela ucit. Ci nie? A Lipsica by som asi nechcela balit, ked uz je zadany.

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 15.5.2005

    Najlepšími moderátorkami sú Beata Oravcová a Silvia Kušnírová...to sa musí nechať. 100-percentne lepšie ako Puškárová, Vargová alebo Oravová.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 15.5.2005

    Myslím si, že pre minimálne dvoch ľudí v tejto diskusií, je jediným kritériom "kvality" moderátorky to, kde pracuje... Buď pracuje v TA3, alebo je zlá... :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Peter / 16.5.2005

    To nie je o tom, kde kto pracuje. Skor o celej priprave a sposobe, akym Oravcova s Kusnirovou svoju relaciu robia. Je to ina kategoria ako konkurencia a na slovenske pomery extra trieda. A relacia o smrti papeza, pripravena aktualne este v ten isty den, ako papez zomrel, bola na urovni svetovych medii.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 16.5.2005

    Marek,



    musis uznat, ze TA3 je najlepsia. Resp. minimalne najobjektivnejsia. To sa o STV da niekedy povedat, ale o Markize nikdy.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Tomas / 18.5.2005

    Akokolvek sa na to pozeram, som presvedceny, ze politicka diskusia na TA3 je najlepsia. V politike si zapnem vzdy, lebo ta diskusia k vacsinou niecomu vedie a Beata Oravcova aj Silvia Kusnirova kladu otazky k veci. Mozu mat za hosta aj vymleteho politika a stale to neuraza inteligenciu divaka. Ked maju rovnocenneho hosta, je to spicka. To je mozno hlavny rozdiel medzi V politike a podobnymi relaciami v inych slovenskych TV. Drzim palce!

  • Ohodnoťte príspevok !
    maja / 18.5.2005

    ked citam diskusne prispevky MIE, nedokazem sa ubranit pocitu, ze z nich sala puha frustracia. skoda, ze aj diskusne fora na povodne odbornych strankach ako medialne.sk sa stavaju miestom odbavovania sa frustrovanych zien, ktorym Kusnirova a Oravcova vadia mozno z inych, ako len cisto profesionalnych dovodov..:)))

  • Ohodnoťte príspevok !
    jana / 27.5.2005

    Ak ste sa pustili do hodnotenia moderátoriek a nielen ich vizuálnej, odbornej, ale aj jazykovej úrovne, najprv si urobte poriadok doma - chýb je v tomto článku ako dreva (Východu, oboru...)

  • Ohodnoťte príspevok !
    NN / 4.6.2005

    zaujimave ze u Belanyiovej ste nezabudli spomenut ze do STV prisla z TA3, ale u Hajdu ste na to akosi zabudli ked z TA3 prisla aj ona, v podstate jedina TV ktora ma spravodajstvo ciste bez ludi z TA3 je Markiza



    Pariskovu by uz bolo na case stiahnut, je uz stara, opozerana a pocuvat ten jej hlas dobre ze nie pred rozplakanim je otras...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 4.7.2005

    to NN: Aj v spravodajstve Markízy sa nachádza človek z TA3 a je tam už dosť dlho: moderátor Televíznych novín Rastislav Žitný...bol v TA3, i keď len krátky čas. V Markíze najprv moderoval správy v Teleráne, neskôr nastúpil na miesto Ľubomíra Karáska...takže aj v Markíze sú ľudia z TA3.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ing.Studenka,Brno / 6.9.2005

    Můžete si vážit tak inteligentní a krásné moderátorky, které vystupují v televizi Markýza. Já osobně sleduji Vaše zprávy a zejména komentáře krásné Anety a velmi šarmantní a éterické Mariany. Rád bych se s nimi osobně setkal a osobně je poznal. Přeji celém Slovensku mnoho takových žen, abychom Vám je mohli závidět.!!!!!!!!

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk