Diskusia

Má krízu Markíza? / Radoslav Augustín / 03.04.2008

Na postkomunistických trhoch to tak býva. Prvorodení komerční mediálni lídri, ktorí spočiatku obsadia celý koláč, neskôr musia rátať s tým, že trh sa bude posúvať a štandardizovať. Znamená to aj príchod menších hráčov s menšími žalúdkami, ktorí budú vedieť prežiť aj s menšou časťou koláča. Tak obrovský koláč, aký si dopriala Markíza, nemohla jesť večne.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Seattleman / 3.4.2008

    Markíza je nula. U mňa na celej čiare vyhráva internet a Storm!

  • Ohodnoťte príspevok !
    TomPotok / 3.4.2008

    No, tak neviem či je nula, terajšie čísla ukazujú niečo iné. a myslím že Markíza ak aj má krízu tak nie väčšiu ako za BigBrother..:)

  • Ohodnoťte príspevok !
    repayman / 3.4.2008

    TV Markiza je podla mna TV s obrovskym potencialom, je jednotka na slovensku a este dlho to tak ostane.

    Cely tento clanok alebo komentar mi pride skresleny a zavadzajuci ako vacsina clankov na medialne.sk, chapem, ze medialne.sk by chcelo byt niekde inde ale bohuzial dokonca ani na portal www.markiza.sk sa nechyta...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Joseph / 3.4.2008

    No neviem preco, ale mam dojem, ze pan Augustin je pan Borovsky. Myslim, ze v dohladnej dobe bude treba asi k medialne.sk spravit razantnu konkurenciu, aby prispevky, hodnotenie a spravy boli objektivnejsie a aby neposobili tak, akoby medialne.sk bol riadene z Koliby :-)

    • Ohodnoťte príspevok !
      Vaso / 3.4.2008

      Zamestnanci Markízy, nezhadzujte sa na tejto stránke. kto môže za pokles TN? Kto pustil do vysielania Elán? Kto priniesol Senzi byt, Pokúšaj, Priateľky, Rodinku??? Ešte by za to mohli rumuni pani Dúbravská, však?

    • Ohodnoťte príspevok !
      tia / 3.4.2008

      teraz som dočítala tvoj príspevok, ja reagujem na túto diskusiu tiež a v podstate s tebou môžem len súhlasiť.

  • Ohodnoťte príspevok !
    TomPotok / 3.4.2008

    Mohol by som sa ešte spýtať čo to znamená to PR ? (programovy riaditel, alebo co)

    • Ohodnoťte príspevok !
      ado / 3.4.2008

      :) heh, ty si celkom v obraze. no ale znamena to Public Relations - teda styk s verejnostou (mysli sa tym odborna verejnost a media)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vaso / 3.4.2008

    Sebareflexia je v Záhorskej Bystrici neznámy pojem. Prehra sa nenosí a vinníci existujú všade len nie vo vchode generálneho riaditeľa. Markíza mala a má na to aby bola/zostala jednotka, len opäť začala robiť chyby, nechá sa provokovať konkurenciou.

    • Ohodnoťte príspevok !
      news / 3.4.2008

      Vaso, suhlas!

  • Ohodnoťte príspevok !
    piggee / 3.4.2008

    Pan Augustin, podla vas sa uspesnost televizie porovnava nejakym fiktivnym kolacom, alebo hospodarskymi vysledkami?? Myslim, ze pre kazdu sukromnu firmu su dolezite hospodarske vysledky. Cely tento clanok mi pride ako projojkarska onania.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Tiguan / 3.4.2008

      Tak hoď koľko zarobil Elán je Elán. Pridaj aj počet viet v ktorých sa spomína JOJ v tom článku.

      • Ohodnoťte príspevok !
        piggee / 3.4.2008

        Ja netusim kolko zarobil elan a je mi to aj jedno, ale ked tu uz niekto dava taketo hrozostrasne titulky, tak nech to aj zdovodni na nejakych hospodarskych ukazovateloch, lebo nie vzdy nejaky kolacik predava. A to s tou jojkou je to asi o tom, ze cela tato stranka iba hovori aka je joj uzasna a markiza hrozna. Myslim, ze si mozu podat ruky obaja. Predbiehaju sa lacnou zabavou a vypustaju jeden vacsi brak za druhym. Panelak si moze podat ruky s priatelkami ci prvy april na jojke s normalnou rodinkou (trapnost vs. trapnost).

        A pre newsa co sa tyka tym poctom stanic, tak myslim, ze nikomu nikto nebrani si dat satelit, ked nema moznost kablovky, terestrialu ci nejakeho magia a pod., len ludia asi ani nemaju zaujem.

        A ked uz sa pri ostatnych firmach hovori o uspesnosti spolocnosti na zaklade hospodarskych vysledkou a hospodarskeho rastu, tak nevidim dovod aby to bolo pri televizii inak.

        • Ohodnoťte príspevok !
          tia / 3.4.2008

          Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale z celej tejto stránky, ktorú navštevujem kvôli zverejňovaným novinkám, pripravovaným jednotlicými TV mám pocit, že informácie, podávané na nej sú tendenčné v prospech TV JOJ. - To je môj subjektívny názor,či sa to už niekomu páči alebo nie.

          • Ohodnoťte príspevok !
            kacer / 3.4.2008

            Dobre vravíš súhlasím že Markíza teraz slabá a JOJ je lepšia?Dal by som ich na úrovnakú úroveň a pritom JOJ pozerám ale si to musím nahrať ako Prison Break.To že napríkad reprízujú Riskuj a ešte 2krát to je sila a už ani nevravím o trápnom Lyricsu.Najlepšie s čím sa môže cváliť JOJ je Panelák pozerávam to až na drobné chyby je to celkom fajn.

          • Ohodnoťte príspevok !
            piggee / 3.4.2008

            A co si cakala, ked J&T ma podiel jak v joj, tak v trende? Ked chces objektivitu, tak skus radsej strategie.sk

            • Ohodnoťte príspevok !
              Kingpin / 3.4.2008

              Objektivita? Tú pre teba stelesňujú texty bez názoru a menami redaktorov podpisované tlačové správy? Prečo sem potom vôbec chodíš, Stratégie.sk ti nepochybne poskytnú servis informácií o médiách v porovnateľnom rozsahu a kvalite ako vyžaduješ, navyše v súlade s tvojim názorom.

            • Ohodnoťte príspevok !
              Kingpin / 3.4.2008

              A J&T nemá s Trendom nič spoločné, neviem odkiaľ máš takýto nezmysel.

              • Ohodnoťte príspevok !
                Costes / 4.4.2008

                no myslim ze toto nie je o podieloch ... a vlastnickych pravach ...

          • Ohodnoťte príspevok !
            zefir / 5.4.2008

            Mam rovnaky nazor. V buducnosti, ak sa uvedomia to budu robit menej napadne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      news / 3.4.2008

      Piggee sa spamataj. Ved to co prinasa momentalne tv marianna su same braky! Ano mozno je lider, co je jasne aj z vysledkov sledovanosti, ale treba zdoraznit, ze markiza ma takmer 100%-ne pokrytie (a mala stastie, ze vznikla v rokoch kedy tu nebola takmer ziadna konkurencia a ludia si na nu rychlo zvykli), STV ma rovnake pokrytie ako TV marianna, ale nema ju sancu predbehnut, pretoze nie je tu za ucelom zabavat masy a JOJka ma pokrytie 60% a je skor orientovana na mladeho divaka ci teenegera. Myslim si, ze keby kazdy obcan mal moznost prijimat 40 TV stanic, tak ako niektori ini ludia, verim tomu, ze markiza by bola vdacna, keby ziskala v prime-time 25 a aj to s dvomi prizmurenymi ocami!

      A clanok je velmi dobry, este si myslim, ze je mierny, skor by mal p. Augustin este pritvrdit! :)

      Repeyman, z teba ma markiza radost :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        pedrito / 3.4.2008

        Kedysi tu JOJ-ka v tlacovych spravach pisala, ze ma pokrytie 83%, len tak pre upresnenie

  • Ohodnoťte príspevok !
    TomPotok / 3.4.2008

    Co je to PR ? Vsade to psiu a nikde som to este nevidel vysvetlene, tak ked ste tu taky mudry a mudrujete ake ma markiza braky tak vysvetlite aj toto

    • Ohodnoťte príspevok !
      news / 3.4.2008

      Ahoj, keby si nebol taky lenivy :), tak by si si to vyhladal aj na nete:

      PR z anglického výrazu public relations = vzťahy s verejnosťou; oddelenie pre styk s verejnosťou vo väčšej alebo významnej firme, napr. televízii

      • Ohodnoťte príspevok !
        ado / 3.4.2008

        aha, ja som tiez odpovedal, ale vyssie. nevsimol som si, ze tompotok tu zahltil celu diskusiu :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        TomPotok / 3.4.2008

        No, nasiel som si, aj ten preklad, ale nejako som tomu neporozumel, dakujem za vysvetlenie

        • Ohodnoťte príspevok !
          Piki / 3.4.2008

          hehe, povedané expresívne:

          Činnosť PR a marketingu spôsobuje to, že si kupuješ sračky a ešte si za to vďačný..



          V televíziách to platí dvojnásobne, aj keď za ňu neplatíš priamo, ale tým, že si kúpš absolútne nepotrebnú chobotinu, ktorú si videl v reklame..

          • Ohodnoťte príspevok !
            ado / 3.4.2008

            nie, to nie je PR. public relations sa stara o sirenie "spravnych" informacii o vnutropodnikovom diani, pripravovanych projektoch a podobne. aby sa trh vedel prisposobit a aby potom napr rychlejsie presiel na novy produkt, alebo aby media vedeli spravne informovat o produktoch a zmenach v spolocnosti.

            • Ohodnoťte príspevok !
              Piki / 3.4.2008

              Hehe..

              Jasan..

              Akože: Ide nám o vás!

              Túto reláciu produkujeme preto, lebo chceme pomáhať ľuďom, ktorí to potrebujú..



              Ale choď..



              Ty si buď nejaký strašne nabrífovaný, alebo len nemáš zmysel pre nadsázku.

              P.S.

              Robil som v reklamke

              • Ohodnoťte príspevok !
                ado / 3.4.2008

                nejak som sa stratil o com pises :)

                ja som nic take ako pises nepovedal a ani som to tak nemyslel. preto som dal "spravnych" do uvodzoviek, lebo to bolo myslene ironicky. jasne, ze PR je v podstate profesionalne odrbavanie (pisanie toho, comu sa hovori ***** v pozlatku). ale PR oddelenie sa sustredi viac na odbornu verejnost ako na koncoveho spotrebitela.



                PS: ja stale robim ;) (nie som PR)

                • Ohodnoťte príspevok !
                  Piki / 3.4.2008

                  Ježíš.. Nejako mi nedošlo, ako to myslíš..

                  To je mi fakt ľúto.. Je vedecky dokázané (zo všetkých zvučných mien spomeniem len Dr. Pendepona), že dlhodobé písanie do diskusií na mediálne.sk poškodzuje duševné zdravie. takže začínam byť jemne slaboduchý..

                  Inak - odrbavanie odbornej verejnosti je imho podobný princíp.. Len tam všetci vedia, že je to odrb, ale v rámci korektných vzťahov sa tvária, že nie..

                  • Ohodnoťte príspevok !
                    ado / 3.4.2008

                    hehe, tak je. ved im z toho zvycajne aj plynu nejake vyhody.

                    Pendepon....na to slovo mam alergiu. to mi picahli ked som bol maly. este som ani poriadne nevedel rozpravat, ale "pendepon nie!" som vedel povedat

                    • Ohodnoťte príspevok !
                      Martika / 4.4.2008

                      Ja si myslím, že nielen Markíza má krízu - ale aj JOJka. Tie reprízy sú už nepozerateľné - napr. Rex, úplne znehodnotili aj CSI - veď ja už ani neviem, ktorá časť ide a ani sa to neunúvajú označiť ako reprízu. Neviem, čo pre nás prichystajú v lete - asi televízne prázdniny... A čudujem sa, pretože obrazne povedané - moc leží na ulici, stačí ju len zdvihnúť .......

                      • Ohodnoťte príspevok !
                        Peter / 4.4.2008

                        Cez prázdniny pravdepodobne naše televízie asi vypnú signál. Pretože už počas roka nedávajú nič. Alebo trocha lepší variant. Budú dávať reprízy reprízových repríz, ktoré reprízovali, keď im došli reprízy z predchádzajúcich reprízových repríz. Takže asi tak.

                      • Ohodnoťte príspevok !
                        Iveta / 4.4.2008

                        Súhlasím a pritom JOJ ma k dispozícii avizované Jericho,nedokončený Kidnaped, nevhodne vysielaný Útek z väzenia a Sharka to sú podľa mňa všetko tituly,ktoré by mohli nahradiť reprízy,repríz.

                        • Ohodnoťte príspevok !
                          dvb-t / 4.4.2008

                          Útek z vezenia sa vysoko sleduje, ale nasledujúci diel po reklame už nie, čo nechápem, že by si to diváci nahrávali?

                          • Ohodnoťte príspevok !
                            Iveta / 5.4.2008

                            Útek z väzenia si určite zaslúži lepší vysielací čas a druhú časť málokto sleduje veď musíme ísť do práce,možno si budeme musieť počkať na reprízu,repríz o 20hod.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Piki / 3.4.2008
  • Ohodnoťte príspevok !
    Lapajbos / 5.4.2008

    Vacsi nezmysel ako tento clanok som dlho necital. Akoze televizia Markiza bola zdecimovana po odvysielani Big Brother. Skor mam dojem ze zecimovana bola (a aj je este aj teraz) STV po vystrajani takych managerov ako Rybnicek a Para. Resp. TV JOJ po odchode uz hore menovanych. Este lepsi je vyrok ze TV Joj dostala zmysluplny management k 5 narodeninam. Neviem podla coho taketo uzasne hodnotenie zrejme podla toho ze v nom sedi Augustinov kamarat Borovsky (alebo podla fantastickych projektov ako Lyrics, Nevera po Slovensky alebo Mojsejovci atd.). Len preco ten zmysluplny az teraz ved ten isty Borovsky tam sedel aj 4 roky predtym. Zaverom... pan Augustin mat ambicie pisat je jedna vec a rozumiet veci je vec druha. Mozno o takych 10 rokov sa nieco naucite......

  • Ohodnoťte príspevok !
    misiak18 / 21.4.2008

    Konecne prisiel na psa mráz. Markíza sa nemôze vecne roztahovat v televízii. Ved je tu kopa inych viac specializovanych programov a markiza mi naozaj nema co dat. Trapne telerano a seriali prespikovane reklamou. To naozaj nemusim. Radsej si pozrem Spektrum, Animal planet, Viasat history...Ani tie spravy niesu bohvieco. Ked poriadne spravi tak STV 1 alebo TA3

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

tn 12-54 telerano 12-54 modre z neba 12+....uz aj teleranom sa zacali chvalit kedze nieje cim.....

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk