Diskusia

Eduard Žitňanský: Spravodajstvo STV trpí oficiálnosťou / Radoslav Augustín / 29.06.2005

Od 1. mája tohto roku nastúpil Eduard Žitňanský na loď spravodajstva STV v pozícii kapitána. Šéf spravodajstva STV odpovedal na otázky o tom, prečo sú v redakcii spravodajstva uzatvárané termínované zmluvy s redaktormi, čo bude so zastaralým technickým parkom či aká je prednosť Správ STV oproti ostatným.

  • Ohodnoťte príspevok !
    enit / 29.6.2005

    Tento pan je tak nekonstruktivny. trepe piate cez deviate. Zle sa to cita. necudujem sa, ze ani spravodajstvo nema hlavu ani patu. Chyba tomu pevny format. :o(

  • Ohodnoťte príspevok !
    Berto / 29.6.2005

    Spravodajstvo STV netrpí len oficiálnosťou, ale aj bezpohlavnosťou. Je škoda, že pán šéfrdaktor nevie odpovedať na otázku, prečo klesla sledovanosť Správ STV... veď nato odpovedal v predchádzajúcej. Ale sú tam aj iné problémy a je ich veľa. Vôbec celé spravodajstvo by bolo potrebné prekopať. Treba s p. žitňanským súhlasiť, že treba aj odpoveď na otázku - no a čo?

    Hlavne prosím Vás - HLAVNE je dôležitý výber tém

    a keď je už aj téma dobrá, nepokaziť ju zlým spracovaním. To je alfa a omega. Zatiaľ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Nešéfredaktor / 29.6.2005

    Dovoľte mi trochu nešikovne glosovať odpovede p. Žitňanského (nič proti nemu)



    "Spravodajstvo STV „trpí“(...ako mučeník, kričiac - Pane(rozumej RR) prečo si ma opustil??? ) oficiálnosťou, malou dynamikou,(dynamika musí povyrásť, treba ju zalievať, aby sme si ju všimli) niekedy malou profesionalitou spracovania (ozaj, aký je rozdiel medzi malou a veľkou profesionalitou, alebo profesionalitou ako takou?). Prednosťou,(myslíme ženské prednosti? Ešte väčšie, ešte vyzývavejšie?) ale v istom zmysle nevýhodou, je plnosť správ. (Lepšia by bola plnosť pier, zmyselnosť a vášnivosť)



    "Zdá sa mi, že je to skôr vnútorný boj,(odryme vnútorného nepriateľa a zaútočme na jeho slabiny, na jeho pokazený žalúdok, stvrdnutú pečeň a upchaté črevá) hľadanie cesty." (Kadiaľ potom vedie cesta VON?)

    "Z ostatnými televíziami budeme súperiť, nie bojovať. (Súperiť, alebo bojovať...veď je to to isté nie?) Musíme si plniť spravodajskú povinnosť a zároveň informácie ponúkať v príťažlivom spracovaní. (Nááá o čo sa asi snaží STV 12 rokov od svojho vzniku???Há?)



    "Termínovaná zmluva núti držať sa v kondícii, každý deň treba dokazovať vlastnú platnosť a kvalitu. Pre správy je to užitočné, rovnako pre redaktorov, pretože sú nútení na sebe pracovať." (No len pracujte, cvičte ako Šipeky a Papeky a tak, ale kto im ukáže a povie AKO? Hore-dole, raz a dva, predpažiť, rozpažiť, zatvoriť ústa a čušať...)



    "Správy a komentáre sú dobre profilovanou reláciou. Osobne ma vyrušuje, že zatiaľ nemajú rovnakú dĺžku vo všetky dni. Tím Správ a komentárov má ambíciu zlepšovať sa."

    (No tak, žiaci, nevyrušujte pána učiteľa dajte mu čo chce - nech je všetko rovnaké. Rovnaká dĺžka, vždy a za každých okolností. Aj keď nič nebude zaujímavého, naťahuj ten rozhovor, lebo uvidíš!!! Máš ešte 5 minút, tak kecaj, kecaj, kecaj...



  • Ohodnoťte príspevok !
    trasoritka / 29.6.2005

    Neviem, či už mal p. Žitňanský 100 dní vlády?! Takže možno je priskoro kritizovať. Ale... Mám taký dojem, že nech do spravodajstva príde ktokoľvek ako šéfredaktor, spravodajstvo sa nemení. Nezmenia ho ani noví ľudia- redaktori, pretože každá nová akvizícia zapadne do starých vybehaných koľají postsocialistického realizmu šmrcnutého trochou novočasizmu, postihnutého politickým vriťolezectvom v prospech jednej, resp. dvoch strán. Naviac, je potrebné si uvedomiť, kto sú nové tváre spravodajstva? Až na jednu - dve výnimky nevýrazní elévi TV spravodajstva iných televízií! Ako potom môžu byť STV news sledované. Niet osobností, niet tém, alebo niet dobrého spracovania tém, niet objektívneho pohľadu, niet "iného" pohľadu, niet zanietenia, niet tvrdosti dotiahnuť tému do konca a pod. Ja nehľadám odpoveď na otázku prečo sledovanosť spravodajstva v STV klesá, ja by som sa divil, keby za súčasného stavu stúpala.

    Na margo samostatnej ekonomickej relácie- zrazu sa zisťuje, že je v ponuke STV potrebná? Pred niekoľkými rokmi- nie dávno- bola nepotrebná- aspoň vedenie STV to tvrdilo. Po tomto rozhodnutí STV prišla iná televízia s vlastnou ekonomickou reláciou s rovnakým názvom! To je tak, keď sa objavuje objavené!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    trasoritka / 29.6.2005

    Neviem, či už mal p. Žitňanský 100 dní vlády?! Takže možno je priskoro kritizovať. Ale... Mám taký dojem, že nech do spravodajstva príde ktokoľvek ako šéfredaktor, spravodajstvo sa nemení. Nezmenia ho ani noví ľudia- redaktori, pretože každá nová akvizícia zapadne do starých vybehaných koľají postsocialistického realizmu šmrcnutého trochou novočasizmu, postihnutého politickým vriťolezectvom v prospech jednej, resp. dvoch strán. Naviac, je potrebné si uvedomiť, kto sú nové tváre spravodajstva? Až na jednu - dve výnimky nevýrazní elévi TV spravodajstva iných televízií! Ako potom môžu byť STV news sledované. Niet osobností, niet tém, alebo niet dobrého spracovania tém, niet objektívneho pohľadu, niet "iného" pohľadu, niet zanietenia, niet tvrdosti dotiahnuť tému do konca a pod. Ja nehľadám odpoveď na otázku prečo sledovanosť spravodajstva v STV klesá, ja by som sa divil, keby za súčasného stavu stúpala.

    Na margo samostatnej ekonomickej relácie- zrazu sa zisťuje, že je v ponuke STV potrebná? Pred niekoľkými rokmi- nie dávno- bola nepotrebná- aspoň vedenie STV to tvrdilo. Po tomto rozhodnutí STV prišla iná televízia s vlastnou ekonomickou reláciou s rovnakým názvom! To je tak, keď sa objavuje objavené!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Spravodajca / 29.6.2005

    Ja sa chcem pánu Žitňanskému položiť zopár otázok(bolo by toho viac)

    1. Keď už máte človeka v parlamente a prihlási sa naživo, prečo sa to poriadne nevyužije? Kvôli pár vetám je zbytočné tam ťahať prenosák. Tak už aspoň niekoho chytím za golier a vyspovedám, alebo sa začnem seriózne zaoberať obvineniami Fica a snažiť sa nájsť pravdu – občana asi veľmi nezaujímajú bonmoty poslancov, podstatné sú fakty a argumenty... (28.6) Oravová

    2. Ako môže redaktor vo svojom texte povedať, že - ...Pre opozíciu je takéto...dôkazom koaličnej zvrhlosti“ (tak buď to povie niekto konkrétny, alebo to tvrdí celá opozícia? Alebo aj iné výrazy ako „pašovanie“ do zákonov... (28.6) Dírer, Čo to je? Aký jazyk?

    3. prečo oslovujete ako právnika pána Kleimanna? Nie je ich dosť nezávislých?

    4. prečo oslovujete stále tých istých „nezávislých“ analytikov a politológov? Vždy patria k nejakej skupine, svetonázoru, či inštitúcii. Je často účelové a zavádzajúce využívať názory týchto jednotlivcov – divák si nevie z dobrého príspevku urobiť názor a predstavu sám?

    5. Prečo neprijmete do vedenia redakcie, vrátane ved. vydania nových čerstvých ľudí, alebo ľudí ktorí majú skúsenosti s TV a spravodajstvom?

    6. Prečo už konenčne nenakúpite nové pásky do kamier, alebo nekúpite nové? Prečo nezmeníte neosobný štýl snímania kameramanmi? Prečo nejde kamera viac pod kožu, ale je „pohodlnom“ odstupe?

    7. Prečo nútite reportérov za každú cenu do stendupov, aj keď nevyzerajú dôveryhodne?

    8. Prečo používate tie otrasné a rušivé mikrofóny ?

    9. Prečo si nevyberáte viac podstatnejšie témy pre život ľudí v štáte a nerozmeníte problém na drobné, aby tomu rozumel každý?

    10. Prečo sa redaktori viac nepýtajú a nedávajú nepríjemné otázky? Prečo je komentár reportáží (príspevkov) klišé, nezáživný a nudný?

    Prečo reportéri musia(musia?) nosiť obleky, ale veľmi slušné oblečenie? Všade vždy a za každú cenu?

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 29.6.2005

    ".. Z ostatnými televíziami .. " , kto najde chybu? :)

    to spravodajca: Niektore otazky su dobre, no prilis vseobecne ! Na take otazky nikdy nedostanes priamu odpoved ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 29.6.2005

    konečne niekto vymedzil výhodu termínovaných zmlúv pre novinára-LEBO vážení kritici tohto inštitútu, on funguje v pohode v iných oblastiach-tam je možno tiež kapitalizmus-prežijú silnejší.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zuzana / 29.6.2005

    K termínovaným zmluvám



    Termínovaná zmluva na 3 alebo 6 mesiacov robí z redaktora obyčajného otroka, ktorý bude poslušne plniť to, čo mu povedia alebo jednoducho zodvihne kotvy a prejde do súkromného sektora. Ostanú len fanatici, ktorí robia, čo môžu, lebo svoju prácu považujú za poslanie a babráci, ktorých by inam nechceli.

    Čo sa týka motivácie termínovanou zmluvou, o jej účinnosti ja osobne dosť pochybujem. Mňa osobne by určite motivovala k odchodu. Či je človek na svojom mieste sa za tri až šesť mesiacov určite dá zistiť a potom mu ponúknuť normálnu pracovnú zmluvu, pri ktorej sa bude cítiť ako plnoprávny pracujúci a nie ako odpad, ktorý si nemôže na splátky kúpiť ani chladničku.

    Veľmi rada by som totiž vedela, v ktorej banke poskytnú napríklad hypotekárny alebo hoci len obyčajný spotrebný úver človeku, ktorý ma termínovanú zmluvu na tri alebo šesť mesiacov.

    Keďže STV zrejme "nevykradla banku" dovolím si pochybovať o tom, že majú redaktori také lukratívne termínované zmluvy, aby z nich banky "odpadli".

    Čo sa týka správ - je skutočne pravda, že jazyk správ je hrozný, ale mám taký pocit, že to nie je len redaktormi, ale aj tými, cez ktorí im príspevky "upravujú" do konečnej podoby.

    P.S. Moderátor "na stojaka", ktorý "pochoduje" po virtuálnom štúdiu mňa osobne pri hlavných správach nemá šancu presvedčiť.



    A ešte niečo - občas sa mi podarí pozrieť si regionálne spravodajstvo na STV 2. Tak rozkolísaná úroveň príspevkov či moderátorov, z toho mi je niekedy do plaču. Príkladom hrôzy môže byť vysielanie z B. Bystrice, kde sa síce snažia o neformálnosť, ale výsledok je otrasný.

    Úplnym opakom je však Stano Lažo z Košíc, ktorý je jednoznačne profesionál. Ibaže v koláži s redaktormi i moderátormi, ktorí nevedia poriadne rozprávať a ani klásť otázky, zanikne a buďme úprimní. Kto sa vydrží tak dlho strácať čas, aby našiel jednu či dve dobré správy?

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 29.6.2005

    a ešte k novinárom:sú dobrí aj zlí, niektorí až podpriemerní...je to tak ako v každej ľudskej činnosti.

    Ale novinár-musí isť s kožou na trh-a tí mnohí zomierajú-ale na Slovensku nie. Lebo len papagájujú..ú...úú-čiže o ničom.

    Veď okrem odstúpenia Kanisa za tipovanie, a niektoré výpady proti Mečiarovi a jeho druhom-viď Adriana Hosťovecká,viď Mária Čierna v STV, viď Lintner v SRo-si ani veľmi nepamätám nejakeho novinára, ktorý by išiel na vec. Nemyslím bulvár..Ani nemôžu, nechcú si to rozhádzať so svojimi budúcimi chlebodarcami v politike či ao hovocovoa-veď ich už je požehnane.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 29.6.2005

    PETRO - prepáč, ale nemýl si dojmy s pojmamy. S kapitalizmom to nemá čo robiť! Plne súhlasím so Zuzanou, konečne jeden triezvy pohľad (zrejme aj na základe skúsenosti) NIET K TOMU ČO DODAŤ!!!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 29.6.2005

    PETRO - to si načrel dobre ďaleko do histórie. Ale sú aj dnes investigatívci - viď Reportéri, alebo Paľba, no nie je to dnes také výrazné. Investigatíva nemá na Slovenku tradíciu. Novinári nemajú ťah na bránu a okrem toho Slovensko je malé, tu každý každého pozná a všetci sa chceme mať "dobre".... Žiaľ, tak, ale česť výnimkám!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 29.6.2005

    Ja mám jednu hlúpu otázku. Ak šéfredaktor nechápe, prečo klesla sledovanosť správ STV (tzn., že nepozná dôvody), ako chce riešiť niečo, čo nevie ???? Nemal by tam byť skutočný odborník? Alebo je to len ďalší "šašo" pripravený na odstrel?

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 30.6.2005

    A ešte k novinárom a k vysielaniu TV. Večer o 23,00 som si zapol TA3-bol som zvedavý na požiar v Nízkych Tatrách/horí tam okolo 50ha lesa/. A nevychádzal som z údivu čo mi táto špecializovaná Tv pripravila:prvá správa z ponuky-moderátor prečítal pár viet, a všetko.

    Ak mi táto Tv pripraví od 15,00 do 23,00 /les horí a horí a oni nič a nič/ takúto správu, pýtam sa čo je je za televíziu, čo sú to za babráci od riaditeľa po posledného zamestnanca vysielania.Hlavne , že riaditeľ sa vybíja v medialnych fórach. A riaditeľ firmy je babrák, lebo nevie, že bez investovania veľkých peňazí má výsledky, keď motivuje zamestnancov k aktivite. A tak si spominam, bol som v šoku, keď TA3 v sobotu pri otáčaní mosta na Dunaji nepriniesla skoro žiadne priame zábery, otáčanie bolo bez priameho prenosu, komentoval ho len jeden redaktor. Čiže TA3-u mňa žiadny posun dopredu. Načo ju vôbec pozerat.

  • Ohodnoťte príspevok !
    trasoritka / 30.6.2005

    Nedá mi nepovedať... Zmeniť postupný úpadok spravodajstva STV môže len jediné- to čo sa premeškalo a teraz bude ťažko doháňať: postupne vytvárať káder novinárov (novinárov!!!) a opäť zaviesť nepísané pravidlá v postupnosti- elév, redaktor, odborný redaktor, moderátor (odstupňované skúsenosťami a výkonmi). Je nemožné chcieť kvalitu od začiatočníkov. Lenže to by nesmela chcieť STV výsledky hneď a musela chcieť akceptovať serióznosť, vyzretosť v názoroch, profesionalitu na každom poste apod. Takto vlastne len forma nahrádza obsah. Čo je dôležitejšie? Podľa mňa v spravodajstve určite obsah. Mne osobne by nechýbalo mojsejovsko- zlato-oranžovo-modré pozadie virtuálneho štúdia, práve naopak toto ma skôr ruší. Skrátka pozlátko, v ktorom nie je nič.

  • Ohodnoťte príspevok !
    KAMEŇÁK / 30.6.2005

    Súhlasím s "Enit". Byť redaktorom spravodajstva STV, tak by ma tento rozhovor hrozitánsky vydesil. Niečo tak plné beznádeje som už dávno nečítal.







  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 1.7.2005

    Najhorsi na tomto rozhovore je samotny pan Zitnansky. Pamatate si niekto jeho prispevky na TA3? Dovolim si povedat, ze boli podpriemerne, nezrozumitelne a na ich konci som sa vzdy bal, ci pan Zitnansky vyjde z dychom a nahodou nakoniec neexne. Dovolim si tiez povedat, ze po takomto "vykone" na predchadzajucom posobisku, by sa bez znamosti so Stefanom Hribom a dalsimi byvalymi kolegami z Domino Fora, iba tazko dostal na post sefredaktora spravodajstva verejnopravnej TV. Za zmienku urcite stoji aj to, ze pre STV je tento clovek politicky korektny, vzhladom na posobenie jeho manzelky na ministerstve spravodlivosti.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 1.7.2005

    Petro

    1. Ak tvrdite, ze v TA3 robia "babraci od riaditeľa po posledného zamestnanca vysielania", tak potom ja tvrdim, ze ste idiot od hlavy az po paty, pretoze sa hlupo a nekorektne navazate do prace ludi, ktorych ste v zivote nevideli a ktorych pracu neviete korektne posudit...

    2. Spravu o horiacom lese pri Helpe, ak mate na mysli tento poziar, TA3 odvisielala zarucene ako prva TV, vratane komentarov dvoch ministrov, vyjadreni poziarnikov a 5 hodin starych zaberov. To co ste zrejme chceli povedat je, ze TA3 nemala nove obrazky kazdu pol hodinu, co je samozrejme pravda. Ak mate riesenie ako to stihnut so styrmi kamerami, prosim prezentujte ho...

    Rozhodne je vsak nespravne hovorit, ze "od 15,00 do 23,00 /les horí a horí a oni nič a nič/"

    3. Co sa tyka mostu Kosicka. Ta3 informovala o tomto evente pocas celej operacie. Navyse pokryvala i suboj Zippu a Doprastavu o tuto zakazku v case, ked vobec nebolo jasne ako to dopadne. Opat Vas prosim, ak mate riesenie ako nasnimat most, ktory sa otaca o 13cm za hodinu!, inak ako casozbernou kamerou prosim prezentujte ho...



    Ak TA3 nebudete pozerat, nebude po pre nu nijaka strata. TA3 je tu totiz pre ludi, ktory rozmyslaju skor, ako nieco napisu...

  • Ohodnoťte príspevok !
    P. / 1.7.2005

    Mily Joyko, ja sa pridam, ja si tiez myslim, ze v TA3 pracuju iba neschopni ludia, od riaditela az po ..., a nepiste mi prosim, ze som ich nikdy nevidel, zial bohu som tam stravil istu cast mojho zivota a bol som velmi rad, ked som z tej televizie odisiel, ako vacsina, ak nie vsetci aspon trochu sikovnejsi ludia. To co tam zostalo, je len hrstka neschopnych ludi, ktori nie su schopni robit nieco poriadne (a preto ich nikde inde nechcu:)

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 1.7.2005

    P.

    Nad Vasimi tvrdeniami je potrebne sa len povzniest. Podla mna Vam je len luto, ze ste sa v TA3, podobne ako napr. pan Zitnansky neukazali tak, ako ste si predstavovali. Vase neuspokojene ambicie si teraz vybijate tu...



    Chcete mi snad tvrdit, ze na Slovensku existuje lepsie spravodajstvo ako TA3? Prosim uvedte priklad...



    A kam ste teda odisli? Do STV za 20 tisic a 50% pohyblivu ciastku_ To vam fakt gratulujem... To, ze sa povazujete za sikovnejsieho ako su ludia v TA3 je len Vas predpoklad. Ukazte mi nejaku Vasu pracu, potom to budem vediet zhodnotit aj ja.



    Ludia z TA3 su ziadani a nie neschopni. Staci sa pozriet napriklad na STV. Belanyova, Zavodsky, Kovacik, Krajnakova, mam pokracovat?



    Myslite si, ze Oravcova, Mihockova, Vondrak, Grendel, Brada, Petrus, ci Adamova, by si nenasli ine miesta?



    Ste zufalec Don Salieri...

  • Ohodnoťte príspevok !
    P. / 2.7.2005

    Aj ja som ziadany :) Ale to je jedno... Ano ludia z TA3 su ziadani (vsetci uz odisli, a v TA3 zostali len ti, co ziadani nie su:)

  • Ohodnoťte príspevok !
    P. / 2.7.2005

    Niektore vase argumenty niekedy tu v diskusiach byvaju, dost neferove a vyzera to, ze slova volite velmi starostlivo:



    Suhlasim v jednom, ze TA3 je najlepsia spravodajska televizia na Slovensku, lebo neexistuje lepsia spravodajska televizia na Slovensku, na druhej strane neexistuje ani horsia spravodajska, cize TA3 je zaroven najhorsou spravodajskou televiziou na Slovensku... A to len preto, ze je jednou jedinou, preto rovnaku pravdivostnu uroven ma, ak poviete, ze TA3 je najlepsia spravodajska televizia na Slovensku, tak rovnaku pravdivostnu uroven ma aj tvrdenie, ze TA3 je najhorsia spravodajska televizia na Slovensku...



    Snad s vynimkou STV (mozno aj vdaka ludom ako Marie Stracenska, ktorych ulohou je zvysovat nudnost spravodajstva, a teraz ho kazi prezmenu v STV), mozme najst aj na Markize aj na JOJ vela veci, v ktorych je lepsia v spravodajstve/informovani ako TA3 (to ze JOJ ma bulvar, je ina vec, nehovorime o contente, ale celkovych spravach). Prepacte, ale roky, ked sa TA3 dala pozerat su davno prec, ak nezomrie papez, alebo nie su kalamity v Tatrach, tak vas nik nepozera. Lebo TA3 (zial) produkuje v globale nepozeratelne spravy. Mozno su doveryhodne, mozno su vyvazene, ale su nepozeratelne...



    A je uplne zbytocne robit dobre spravy, ak ich nikto nepozera...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 2.7.2005

    Nesúhlasím s názormi, že v TA3 pracujú neschopní ľudia. Napríklad moderátorky diskusie V politike Beatu Oravcovú a Silviu Kušnírovú považujem za jedny z najlepších moderátoriek takýchto programov, ona hravo strčia do vrecia markizáciku "hviezdu" Zlaticu Puškárovú. Sú tam výborní moderátori spravodajstva (Rajtková, Nicholsonová,...) a aj skvelí reportéri. Nehovorím že všetci, ale väčšia sú naozaj výborní.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 2.7.2005

    NO, prešli sme od spravodajstva STV trochu k TA3, ale asi to k tomu patrí. Skromne si myslím, aj keď kontinuálne TA3 nepozerám, že mala aj lepšie časy, teraz sa nachádza v akejsi "tvorive" kríze, ale to je pochopiteľné. Je to továreň na výrobu správ a kto nerobil dlhší čas spravodajstvo, asi nepochopí, aká je to drina... Iste, tým sa nedá ospravedlniť určitá prechodná "nižšia" kvalita v súčasnosti. Ak si zoberieme aká sme krajina, je vôbec zázrak, že jedna špecifická TV dokáže vyžiť len zo spravodajstva a magazínov a publicistiky. Tvár TA3 sa ale postupne mení a kedysi čisto spravodajská TV sa pomaly ale isto posúva inde. Musí, alebo chce? Prežije? Dnes vo svete bulváru, povrchných informácií, má TA3 šancu byť jedinou serióznou, pravdivou, nestrannou a kvalitnou TV. Dokáže to? Dokáže odolávať záujmom svojich majiteľov. Vydržala to dlho, potrebuje nové impulzy a zdá sa, že s príchodom novéhoriaditeľa prišli. Uvidíme, ako sa to vyvŕbi. Zatiaľ klobúk dole, ale terba pridať,pretože aj seriózne spravodajstvo sa dá robiť zaujímavo a už teraz je badateľná uniformita, sterilita mnohých prípevkov, rutina. Aj tí moderátori sú akýsi rovnakí , varipotláčajú ich osobnosť a individualitu? Ale inak držím palce!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    jano / 4.7.2005

    Ja by som sa len rád spýtal, či má aj pán Žitňanský termínovanú zmluvu, keď je to podľa neho také motivujúce....

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 4.7.2005

    k 18 JOYKO-poriadne treba môj príspevok prečítať, lebo idiot nie som-A mám predstavu, že aj TA3 má pracovať aktívne:

    1.No ja neviem, ale podľa mňa je riaditel firmy babrák a jeho ľudia tiež-ked pre občana, ktorý v lete príde okolo 22 hodiny domov, dá do predposlednej polhodiny správ o horiacom lese čítané spravodajstvo. Len ma zaujíma, prečo tam nedal nejaký zostrih z celého dňa a niečo podobné z tejto udalosti. Pýtam sa prečo.... No asi to je pohodlnejšie, alebo už zabezpečovali smenu s minimalnym počtom ľudí. To nie je môj problem.

    2. K mostu-Ešte raz, počúval som ako kulisu celý deň sobotné spravodajstvo o moste-co viem boli tam nejake rozhovory, a zlatý klinec bol sa mi zda niekedy okolo 14 hodiny redaktor Birčák, neviem či si dobre pamätám.

    Naštvalo ma to a v nedelu som sa vybral s ďalekohladom k Dunaju po vlastných-Lebo TA3 nedala dokopy nič. Viac som toho videl na PC-internet..

    Hodnotím to ako babrácke zlyhanie tejto TV-lebo podľa mňa ďalších sto rokov takáto operácia na Sovensku nebude. To vem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 4.7.2005

    A ešte dovetok-ja sa snažím hodnotiť TA3 ako TV spravodajskú

    a tiež si myslím-že tam je velka trojka-v mojom poradi-Mihočkova,Oravcova,Kušnírová-to je fakt slušné čo tieto dámy robia

    Ale to som si nikdy nemyslel o Zavodskom-nechcem byt podrobny-zase ma niekto napadne-vid zlozvyky ostali aj na STV, ani Grendel,

    a Vlado Ondrak-má obrovské dizpozície-ale je v TA3 ešte na začiatku-v Rádiu eXpres je lepší, možno to bude lepšie.. Páčil sa mi aj Martin Rajec.kde je, vie to niekto.

    Ale to neznamená, že budem ticho, keď sa mi nepáči ich ťažkopádnosť. A to mnohokrát sú. Nakolko týchto ľudí nevediem-neviem v čom je problém, na to je tam manažment aby si s tým poradil.

    A uvediem čerstvý príklad ministra Tótha na kultúre:nejaké granty na ministerstve kultúry nám trošku zaspali-vhodnými opatreniami sa veci pohli. Všade sa to dá. Dá sa to aj na TA3.Určite.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mino / 4.7.2005

    1. Vondrák nie ondrak

    2. to odčítavanie v Exprese nie je moderovaním, aj v Ta3 je len čítač

    3. myslím, že v TA3 sú publicistickí moderátori všetci na dobrej, ba lepšej, úrovni ako v stv

    4. Vondrák, Rajtková, Nikolsonová, Belániová, Parišková atď. a aj ostatní hlásiči sú len čitači, na tých žiadna televízia správy nepostaví, ale na tých, ktorí tvoria jeho obsah, vedúci vydaní, kameramani a reportéri

    A VY SA TU BAVITE PRAVE O TYCH čítačoch

  • Ohodnoťte príspevok !
    Peter B. / 4.7.2005

    Jediný, kto na TA3 správy moderoval bol Vašo Bevelagua :) Ostatní len čítali, on sa snažil rozprávať, možno preto tam už nie je :) Neviete, čo je s ním?

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 4.7.2005

    To Petro

    Martin Rajec sa ozenil a zije mimo Sk. Spolupracuje vsak s ceskymi reportermi a jeho veci mozno vidiet v Reporteroch CR.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 5.7.2005

    Neviete náhodou čo je s TA3? Stratila sa mi z TV, dnes, okolo 18,00...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 5.7.2005

    Moja najlepšia trojka v TA3 sú v poradí:

    1. Silvia Kušnírová

    2. Beata Oravcová

    3. Eva Mihočková

    Z moderátorov správ sa mi páči Alžbeta Rajtková, Lucia Nicholsonová a tiež tá nová, Ivana Šišková sa tušim volá...tak len tak na okraj som chcel.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Roman / 6.7.2005

    Nová čítala doteraz dopravný servis vo funrádii, je slabučká, ale asi z tlačenky. Tá z hlavných správ je zas čítankový príklad úplne zlej moderátorky.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 6.7.2005

    @ Palko: už asi neaktuálne - ale za súčasný stav (výpadky signálu TA3, Joj, Music Box a Nautik) sa treba poďakovať spoločnosti Telenor Slovakia, ktorá zabezpečuje technickú stránku dopravy signálu uvedených programov. Hoci má technologické zariadenie aj v Bratislave, údajne z ekonomických dôvodov (čo sa dá pripustiť 4 programy na jeden uplink sú naozaj asi málo) pristúpila k veľmi zaujímavému riešeniu - optickou trasou signál ženie do Sofie, kde sú programy pridávané na uplink a odtiaľ dopravované na satelit a nakoniec k tebe, či už ako zákazníkovi káblovej spoločnosti alebo individuálnemu príjemcovi satelitného signálu. No a zdá sa, že okrem nezvyčajných metrov (tzv. bulharské metre), má tento národ špecifické aj optické trasy, či uplinky. A keď ten signál nie je v Sofii (nech už je príčina akákoľvek), tak paradoxne nie je ani nikde na Slovensku (s výnimkou Joj v dosahu K50 z Kamzíka).

    Takže - ďakujeme Telenor!!! A dúfam, že sa už manažmenty aspoň tých dvoch hlavných TV zobudia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 6.7.2005

    @ Peter B.: Raňajojky...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 6.7.2005

    Ďakujem ti Mediamann za informáciu, priznám sa, nevedel som čo sa deje...takže takto je to...no zvláštne riešenie, fakt.

    AD JOHN: JOHN, čo sa ti páči na Mihočkovej a prečo tam nie je ani jeden chlap?

  • Ohodnoťte príspevok !
    wakeup / 6.7.2005

    Ja by som chcel opäť trocha na tému STV news.Majú tak nevyužitý potenciál, že to až nie je možné.

    1.žiadne priame vstupy z dôležitých miest.Aj ked nedávno, to bolo myslím z parlamentu- avšak nič sme sa nedozvedeli.

    2.štúdiové prostredie je tak nemožne "umelé", že správam kazí dôverihodnosť.Moderátor je tam akoby vo veľkej hviezdnej diere uplne sám-"najlelpšie" sú zábery na začiatku(tzv. sám a statený)

    3.Na začiatku mi chýba headlines.To čo tam predvádzaju dnes s tým trápnym pozdravením a hned nejaka téma nie je moc profesionálne.A k tomu tá usmievavá tvarička Bajaníka."hrôza"

    4.Profesionalita moderátorov je na rôznej úrovni sú dobrí aj nekvalitní reportéri.

    5.Zvučka-na urovni spred roku 1989.Neviem ako to robia v čt, ale tam majú vždy kvalitné zvučky a grafiku...

    6.Jednoznačne zaviesť mod.dvojicu, ktorá by sa profesionálne dopĺňala.Na záver by sa elegantne rozlúčila a pozvala k sledovania ďalších programov.Aj s toho dovodu, že v súčastnosti sa tam moderáror stráca.

    7.Relácia 24 hodín je zbytočná..to radšej nech dávaju v pravidelnom čase večerníček na jednotke...

    8. Spravodajstvo STV bolo podľa mňa na kvalitatívnej urovni viac v "krízovom režime"



    TA3: Bolo aj lepšie obdobie.



    Toľko moje osbné postrehy...Ja len dúfam že sa STV news v dohľadnej dobe vylepší...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 6.7.2005

    P.,

    Vas "radoby" filozoficky kompilat je nelogicky a ked si ho po sebe precitate zistite, ze su to len dristy. Viem minimalne o troch ludoch z momentalneho obsadenia TA3, ktory maju na stole ponuky z inych medii.

    Navyse, nepisal som o spravodajskych televiziach, ale o spravodajstve ako takom a to ma TA3 najkomplexnejsie, najrychlejsie, jednoducho najlepsie na tomto ubohom slovenskom trhu. Co je tiez velmi dolezite je, ze TA3 ako jedina TV na Slovensku pracuje s digitalnym systemom, na ktory budu musiet skor ci neskor prejst vsetky TV. Markiza sa nevie zbavit starych okukanych ksichtov /skoro ma vystrelo ked som po rokoch opat zbadal Maruniaka/ a analogoveho systemu. Joj/ka produkuje po hlavickou spravodajstva zabavno spolocensky magazin. STV prijala za sefredaktora Zitnanskeho, co hovori samo za seba...

    Nebojte sa, ani tento papez nie je nesmrtelny, ani ohen este posledny nevzblkol. Majte sa pekne tam, kde ste. Zelam Vam, aby ste prekonali nenaplnene ambicie z TA3 vo Vasom novom posobisku...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 6.7.2005

    Petro

    1. Podla Vasho pisomneho prejavu ste bud opity na srot, alebo ste nedostudovali. S tymi Vasimi nazormi je to podobne.

    2. Jednoduchou odpovedou na Vase otazky je stare zname: "Nejsou lidi!". V tomto pripade to neplati na kvalitu tych ludi, ale na kvantitu. TA3 ma dovedna asi tolko reporterov, moderatorov, kameramanov a dalsich ludi v redakcii, ako Markiza, ci JOJ. POdobne je to z poctom kamier. Na rozdiel od nich vsak neprodukuje ubohych 15 az 20 minut spravodajstva, ale 17! hodin ziveho vysielania. OK tych par repriz plus minus... Dufam, ze aj Vasim pricinenim sledovanost TA3 stupne natolko, aby mohla zamestnat viac ludi a poskytnut Vam to co chcete.

    3. Inak, ak teda mate pristup k internetu, preco pri pocite nedostatku komplexnych informacii nenavstivite obcas web stranku TA3?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Wakeup / 6.7.2005

    Joyko

    A do akých TV majú ponuky?

    To ešte váhajú?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 6.7.2005

    Wake up

    Ponuky sa hrnu najma z STV. A aby som Vam odpovedal, ano vahaju. Platy su v TA3 ovela lepsie ako v statnej TV, co dufam nikoho neprekvapi. Ocakavam, ze mi budete argumentovat 70/timi tisicmi Belanyovej, ale ta ich dostala najma preto, ze v TA3 nemala o vela menej a odist nechcela. Museli ju teda preplatit.

    Wake up brother, wake up....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Wakeup / 6.7.2005

    Joyko:

    ...to mi tak nesedí lebo Čechovič sa vyjadroval že práve STV ich reportérov a moderátorov prepláca. A ani sa nečudujem , pochybujem že by TA3 s ich rozpočtom a sledovanosťou 1% z ktorej všetko vyplýva mohla dovoliť len Belányovej 70 000 mesačne a ostatným podobne. To by tam asi väčšina ostala a nešla by do STV a JOJ.

    Jednoducho tomu neverím.

    Neviem adkiaľ máš také informácie.Si v TA3 pracoval?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Wakeup / 6.7.2005

    A ktorí?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 6.7.2005

    Ja v TA3 este stale pracujem. Prave tie Cechovicove slova dokazuju to co ti tvrdim ja. Este raz. ak si nepochopil.

    1. O ludi z TA3 je zaujem

    2. Zaujem je hlavne v STV, kde su napriek platovej mizerii /normalne platia len 20 tis plus 50% pohybliva ciastka/ ochotní preplacat tychto ludi na ukor ostatnych zamestnancov.

    3. Do STV z TA3 uz odisli Stracenska. Krajnakova, Kovacik, Zavodsky, Belanyova, Zitnansky a dalsi...

    4. Z STV do TA3 prisla len Goldirova... cim to asi bude?!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Wakeup / 6.7.2005

    A teba ešte nepreplatili?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Wakeup / 6.7.2005

    Už v TA3 pracuješ dlho?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 6.7.2005

    ja som moc drahy...

    uz dlho...

    moc sa vypytujes...

  • Ohodnoťte príspevok !
    wakeup / 6.7.2005

    Lepšie ako byť "údajný zamestnanec TA3", ktorý sa tu prezentuje pod nickom Joyko.

    Však sa teda predstav. To ťa na žurnalistike neučili?

    To je moja vec že sa pýtam, ak nechceš odpovedať nemusíš...

    Aha...som zabudol TY si moc drahý... :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pepo / 6.7.2005

    Trocha od veci...



    ale chcel by som sa niečo opýtať...



    videl som ten nový ident na JEDNOTKE na Svieže leto... vie niekto akú skladbu použili ako podmaz?...



    ináč aj v reklame na sony je dobrá pesnička, vie niekto viac, alebo kde by sa dali zohnať infa o hudbe použitých v reklamách a podobne...

    Ďakujem!

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 7.7.2005

    @ Pepo - no zdá sa, že nie som sám, čo sa zamiloval do nového hudobného podkladu pre Jednotku - predpokladám, že máš na mysli ten, ktorý sa začína čerešňami...

    Takže kto viete informujte - čo to je?



    Tá v Sony je od kapely Stereo Total a I Love You Ono...



    Predpokladám, že na nete sa nachádza nejaká stránka, ktorá by sa zaoberala touto pozitívnou stránkou reklamy, ale neviem ti poradiť nič konkrétne :-(

  • Ohodnoťte príspevok !
    KAMEŇÁK / 7.7.2005

    Ako vždy otázka znie: komu to pomohlo. Migrácia toľkých ľudí z TA3 do STV sa neodrazila na zvýšení sledovanosti spravodajstva verejnoprávnej televízie, ani na znížení sledovanosti spravodajstva TA3. Čiže zatiaľ nulový efekt pre STV, nulové straty pre TA3.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pepo / 7.7.2005

    Mediaman:



    aj tak vďaka...



    Ja som už raz taký... a čo je horšie najmä v seriáloch viem nájsť super skladby, len nevýhoda je že v záverečných titulkách zmienku o nich nenájdeme...



    Ale otázka platí ďalej... :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 7.7.2005

    Pepo, skus na www.adage.com

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 7.7.2005

    wake up

    Nerozumiem o co ti ide. Ja nie som "udajny zamestnanec TA3"... Robim tu naozaj. Prid do telky predstavim sa ti, ak to uznam za vhodne. A kde robis ty?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Martin / 7.7.2005

    V STV spraví človek 1 reportáž za dva dni a platia ho 20 tisíc a skoro vždy plus 10 tisíc. Neverím, že v TA3 platia viac, a to niektorí urobia denne aj tri reportáže. Tak ako to je JOyko?

  • Ohodnoťte príspevok !
    wakeup / 7.7.2005

    Martin ,Joyko len kecá...To čo doteraz napísal su len keci...Kde by na to TA3 zobrala...s 1% sledovanosťou toho z reklamného koláča moc neodkrojí...iba ak ich financuje J&T.....ten "udajny zamestnanec TA3" nevie o čom hovorí....

    Ináč plne s tebou súhlasím Martin.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vašo / 8.7.2005

    Neverte tomu, že novinári bývajú oslovení. Oni sami sa ponúkajú. Smutné ale je, že STV platí toľkými peniazmi za tak málo práce a vlastne z vreciek daňových poplatníkov a koncesionárov. Nech si komerčné telky platia ľudí, ale STV by mala platiť tak ako v školstve. Môj názor je, že odchádzajúcim z TA3 sa nechce veľa robiť a preto idú do STV. Čo môže Závodského v STV uspokojovať? Neviete?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 8.7.2005

    Vašo, máš naivné predstavy o platoch, prepáč. Ak by STV platila ako v školstve, bolo by to ešte horšie ako teraz. Veď, nájdimi v školstve jedného dobrého učiteľa cudzieho jazyka...atd.atd. Takže nemáš pravdu s tými platmi v STV. Okrem toho všade na svete sú rozdielne platy. ak ako hviezda priťahuješ ľudí, tak máš viac, ak si odborník s praxou takisto. Ak si neskúsený,alebo bez praxe, musíš si máknuť..Tak to funguje, nevidím natom, nič zlé. Nemyslím si, že v STV teraz berú ľudia veľké platy za nič, mnohí sú tam vyťažení až až...a robia často aj za dvoch - trochj!

  • Ohodnoťte príspevok !
    ron / 8.7.2005

    diskutujuci redaktori sa biju za svoje televizie a diskutujuci divaci, ktory robia ine zrucnoisti v nemedialnej sfera tu odborne radia..je to skvele

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 8.7.2005

    k 39 JOYKO-opakujem, a pišem, prečitaj si poriadne čo pišem:

    1.ako občana, čo si zapne TA3 ma vôbec nemusia zaujímať vnútorné problémy TV, to mal mať ten kto túto TV spúšťal poriadne premyslené. Keď nemal-dopadne zle a budeme bez TA3.

    2. Ak niekde na Slovensku sa pripravuje technická operácia možno európskeho významu, ktorá býva možno raz za 100 rokov a spravodajská TV nezabezpečí nejaké pravidlené priame vstupy-ja to nazývam zlyhanie tejto TV.

    A to veľakrát vidím , že sú naživo prenášané rôzne vstupy z parlamentu alebo zo stretnutia politikov na rôznych kongresoch.

    Čiže v čom je potom problém...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 8.7.2005

    Keď už sa tu toľko diskutuje o TA3, navrhujem ANKETU, napíšte vašich troch najobľúbenejších moderátorov/redaktorov z TA3.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 8.7.2005

    Prečo najobľúbenejší? Prečo nie najfundovanejší a najkvalitnejší? Kde je obsah? Netvrdím, že redaktor a moderátor nemajú byť "príjemný", ale hlavný je obsah!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 8.7.2005

    Johnovi:



    Moji najoblubenejsi moderatori/redaktori z TA3:

    Vaso Bevelagua (ten tam uz paradoxne nie je), Martin Rajec (ten tam uz paradoxne nie je), Martina Maskova (ta tam uz paradoxne nie je) a este sa my paci Dusan Gabani (ten jediny tam je, problem je ze sport ma nezaujima, cize vlastne v celej TA3 zostali len zli moderatori :-(

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 10.7.2005

    Wake up, Martin



    Chlapci zastavte sa, pokojne vam to tu poukazujem. S tymi "kecmi" by som ale na vasom mieste bol opatrnejsi... Predpokladam, ze na silne slova nemate kila, ani vek... A Martin, za neistych 30 tis. tu nerobia ani zahraniciari...

    Petro/obcan

    Neviem veru kedy sa na obrazovke TA3 preberali vnutorne zalezitosti TV. To plati hadam viac o STV a Markize, nie? Alebo ste na TA3 zaregistrovali relaciu "Volajte riaditelovi"?TA3 jednoducho prezentuje divakovi to co za den stihne vyrobit. Stale neviem preco spominate ten most. V tom case som bol v TV a priame vstupy sme mali. V studiu sedel Sestak /Doprastav/ a Suska, ex TA3 v sucasnosti vraj JOJ, vstupoval a robil rozhovory z miesta. Asi ste omylom sledovali STV. Ta s tejto "technickej operácie možno európskeho významu" urobila co? Casozberny zaznam, tak ako TA3...

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 10.7.2005

    K 64 JOYKO-nemam už čo dodať-TA3 pozerám pravidelne-prvý môj krok po návrate do tepla domova je, že si zapnem TA3, ale asi na to je spravodajská TV.

    A ten most je podľa mňa exemplárny príklad nepružnosti.

    K 62-Palko-úplne s ním súhlasím.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 10.7.2005

    Petro

    Skoda, ze nemate namontovany peoplemeter...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 10.7.2005

    62 Palko,

    zaujimavy nazor. Ja tiez cakam, kedy na Slovensku skonci trend sice peknych ale tupych moderatoriek a moderatorov...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 10.7.2005

    Marek

    Vaclava si pozrite na JOjke, tam mu to svedci. Maskova po sluzbe doslova odpadavala, neviem kde robi teraz. Gabani je trieda sama pre seba.

    Vam asi bude lepsie vyhovovat JOJka. Usudzujem to podla toho, ze sa Vam paci prihriaty Vaso a toho, ze sport Vas nezaujima. Seriozne spravodajstvo asi nebude pre Vas to prave orechove...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zamestnanec TA3 / 10.7.2005

    Neverte tomu Jojkovi, v TA3 nic nezarobite a je tu dost blba situacia. Dalsi zamestnanec TA3

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 11.7.2005

    Asi ste len dalsim adeptom na odchod mily "dalsi zamestnanec"...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 11.7.2005

    @Zamestnancom TA3

    A posledný nech zhasne svetlo...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 11.7.2005

    Laco

    To sa nacakate na tu tmu...

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 12.7.2005

    marek: "vaso" sa v ta3 preslavil jedine svojim vulgarnym prispevkom, ktory dlhe roky koloval po slovenskom internete ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 14.7.2005

    Blah

    A teraz sa opat preslavi. Vraj chodi s Panczovou. No nie je to vynikajuca kvalifikacia na pracu v TV?

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 14.7.2005

    to joyko: Absolutne fantasticka, ale po pravde, cudoval som sa ze po tom 'vykone' fungoval v ta3 este relativne dlhu dobu. Neviem si to veru predstavit v ziadnej standartnej "zapadnej" tv ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 14.7.2005

    Viete, oni boli štastní, že tam Vašo bol... Oni by ho nikdy nevyhodili, Vašo musel odísť sám...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 14.7.2005

    Ja

    Mylite sa. Vyhodili ich spolu s Moisesom, na hodinu...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 14.7.2005

    Joyko, mylite sa, Vaso dal vypoved sam (lebo uz nemal byt moderatorom, ale redaktorom, a to ho asi urazilo, alebo sa mu malilo). Vy ste zacali moderovat az potom, zial vase moderovanie je najvacsou katastrofou, aku TA3 zazila...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 14.7.2005

    Ja

    takze, ked uz nemal robit moderatora, to ho akoze nevyhodili, hej? Vidim, ze v branzi sa napriek rokom, ktore ste v nej stravili, stale orientujete len chabo. Ak Vam ponuknu nizsiu poziciu, je to decentna ziadost, aby ste si zbalili fidlatka... Zvysok Vasho "prispevku" komentovat nebudem, pretoze ste uplne mimo... A navyse zlomyselny/a/...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 14.7.2005

    Hej, ale je rozdiel, ked pisete ze dostal hodinovu vypoved. To je trochu rozdiel. A to ostatne, skuste si obcas sam na seba pozriet a nepovracajte sa.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 14.7.2005

    BTW: Ja som v tejto branzi nikdy nepracoval :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 14.7.2005

    dakujem Vam za radu. Nepochybne ste mila osoba. Pracujete v TA3?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 14.7.2005

    Nie, nepracujem (nastastie v TA3) a vlastne vobec som nepracoval v televiznej oblasti nikdy. Je to prilis maly biznis pre mna :) A TA3 obzvlast... To je nepodstatne... Hmm. Mali by tu spravit nejake diskusne fora, aby sme nekecali pod clankami, ktore maju inu tematiku. Mile super krasne Medialne.sk, my citatelia chceme diskusne fora, kde si sami otvorime diskusiu o com chceme...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 14.7.2005

    ja

    Obdivujem Vasu odvahu. Chodite po tenkom lade a pritom nemate sajnu o TV. Takychto amaterov som uz stretol neurekom a kazdy z nich mal dojem, ze by to robil lepsie. Robte si svoj "obrovsky" biznis a nechajte ludi z praxe diskutovat. Smrdite az sem...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 14.7.2005

    Joyko, keby nebolo ludi z velkeho biznisu, tak ziadna vasa televizia by sa neudrzala a vy by ste pracovali dnes ako slaboplateny amater niekde mozno v skolstve. Pekny den. Ja som nepovedal, ze sa v tom nevyznam, ja som povedal, ze som v tom nikdy nepracoval.Tot vsjo.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 14.7.2005

    Ja

    Ako sa mozete vyznat v niecom, v com ste nikdy nepracovali? Opakujem takychto "naslovovzatych odbornikov" je plna Bratislava i vidiek. Vo Vasom pripade asi ten vidiek.

    P.S.

    STV pracuje napriklad z koncesionarskymi poplatkami, takze Vas velky biznis si v jej pripade mozete strcit, ako to len hlboko pojde. Asi to pojde velmi hlboko...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 14.7.2005

    Ale ja som mal pocit, ze sme sa bavili o TA3 a nie o STV :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 14.7.2005

    Csaba neblazni,

    Joyko a Ja, spamatate sa.

    Urobte si spolocny blog a tam sa udiskutujte...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 14.7.2005

    Ja

    Pisali ste, ze "ziadna TV" by bez Vas a vasho "velkeho biznisu" neprezila. No vtipny ste, len humor Vam chyba. Si to aspon po sebe precitajte, Vy amater.

    Easy

    Sorry, ale takychto "odbornikov" treba schladit na mieste... Ale mas pravdu. Uz som ticho...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 18.7.2005

    to Joyko: Aké sú vlastne platy v TA3 ??

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    John

    Podla toho, ako to hodnotis. V EU slabe. Na Slovensku obstojne...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    to Joyko: Nemôžeš byť konkrétnejší?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    Za menej ako 25 tu podla mna robi len upratovacka...

  • Ohodnoťte príspevok !
    P. / 19.7.2005

    Za menej ako 25 tam robi pomerne dost ludi, samozrejme ze moderatori a manazment maju nad 25. Aj strihaci maju nad 25, ak pracuju od skoreho rana pomaly do pol noci...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    to Joyko: Kolko majú redaktori, ktorí spracujú a pripravujú správy v zákulisí, že nenatáčajú reportáže? Chcel by som robiť v TA3. Aká je tam atmosféra, kolegovia, celková nálada a pracovná atmosféra?

    A ešte čo nové pripravuje TA3 (relácie, grafika, 24-hod. vysielanie, teletext,...)-skrátka čo nové pripravuje televízia. Ty tam robíš? Čo? Aj teraz si tam? Ďakujem za odpovede.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    John

    Prid mozme sa porozpravat.

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    A čo vlastne robíš v TA3?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    Len svoju pracu, viac ti mozem povedat len osobne...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    napíš mi nejaký tvoj osobný mail!

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    John

    A kam, sem? Sem ti ho urcite nenapisem...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Nie tam...nemaš nejaku osobnu schránku, nie pracovnú?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Napad / 19.7.2005

    Heh. Tak ty Joyko posli emailovu adresu do redakcie Medialne.sk a ty John si ju vypytaj u nich v redakcii. To bude asi najlepsie :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    Nemam

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Si teraz v TA3?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    John

    K veci... co potrebujes?

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Chcem proste sa porozprávať o TA3 s niekym kto to tam pozná, popýtať sa a podobne...teda dufam že naozaj tam robíš a neklameš.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    ved vravim, prid a porozpravame sa... mailove adresy tu ma kazdy zlozene z priezviska a prveho pismena mena + ta3.com...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cechovic:-) / 19.7.2005

    Joyko, mal by si sa viac venovat predaju reklamy a riadeniu svojich ludi ako vypisovaniu blbosti a obhajovaniu neobhajitelneho.

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    to Joyko: ja viem ake mailove adresy tam mate, ale ja neviem kto si ty.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    A tak to aj ostane, kym JA nebudem vediet kto si TY... Adios...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Kto som ja? Proste mám rád TA3, rád ju sledujem, je to moja naj TV, ale ma nepoznáš. Ale ja neviem kto si ty a čo robíš v TA3.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    To si uz pisal. Howgh

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Ale prečo nechceš napísať čo robíš v TA3 ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cechovic:-) / 19.7.2005

    Joyko, nejako v strese tu pises adios. Myslel som, ze napises hasta la vista, ale ty sa uz porucas zbohom? Kolko si dnes predal reklamy? Mohol si podat aj lepsi vykon, keby si tu nevypisoval sprostosti. Tak zatial sa maj.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    Cechovic

    Sefe ja tu reklamu nepredavam, to by ste mohli vediet.

    John

    Pretoze nie som presvedceny o tom, ze ti ide o vecnu diskusiu...

    To all

    Len aby som sa vratil k teme. Prave vysla v SITE sprava, ze Zitnansky v STV konci...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Tak to si píš že mi ide o vecnú diskusiu, pretože ma strašne zaujíma robota v TA3, a ja tam raz robiť budem!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cechovic:-) / 19.7.2005

    Tak teda prepac. Vzhladom na tie prazdne reci a frazy, ktore pouzivas som bol presvedceny, ze si Michal Hanzel. Este raz sa ospravedlnujem.:-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    To by som sa urazil. Hanzel je obycajne nedochodca arogantne. Mrzi ma, ze moje reci zneju ako jeho. Dam si na to pozor...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Ide mi o vecnu diskusiu!

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    John

    Tak pis o Zitnanskom... Ja som sa k nemu vyjadril na zaciatku tejto diskusie a cuduj sa svete, mal som asi pravdu. Moc sa v STV neohrial...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    A to fakt odchádza? A kam pôjde? Myslíš že sa vráti do TA3?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    Myslim si ze nie... On mu uz Hrib nieco najde v printovych mediach...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Môžeš mi napísať tvoj názor na jednu moderátorku TA3?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    Pascakova je stalica, Rajtkova je super baba, s Azacis je sranda, Siskova ... radsej pomlcim...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Prečo Siskova radšej pomlčíš? Mne pripradá v pohode...a čo Kušnírová?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    Kusnirova z Oravcovou robia najlepsiu diskusnu relaciu na Slovensku. Cakam, ze ich kupi STV. Co sa tyka Siskovej, pozri si jej profil a zhodnot sam jej kvalifikovanost na pracu moderatorky. V tejto oblasti nie som odbornik, ale mam dojem, ze moderator by mal rozumiet tomu co cita.

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Tiež si myslím že Kušnírová a Oravcová sú najlepšie na Slovensku, lepšie nez Zlatica z Markízy. Ale aká je Kušnírová osoba, ako sa správa ked nie je na obrazovke.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 19.7.2005

    To mi srdecne jedno. Ja sem chodim pracovat a nie kamaratit sa...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    Čo nové chystá TA3 pre divákov? A kedy začne 24-hodinové vysielanie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Patrik / 19.7.2005

    Šéfredaktor spravodajstva Slovenskej televízie Eduard Žitňanský po trojmesačnej skúšobnej dobe končí vo funkcii. Vedenie STV je totiž nespokojné so sledovanosťou svojho spravodajstva.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 19.7.2005

    @ Patrik: pozri 115...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 19.7.2005

    A mne sa nepaci v TA3 zas ten moderator Bielik ci Bilik, to je strasny hlas. Ako vsetci co tam od zaciatku vysielania TA3 co tam boli, boli celkom viac-menej fajn. Niektori viac ini menej, ale ten Bielik. Ved toho mali preboha vyhodit po prvej odmoderovanej polhodine, to je cosi strasne. Neda sa na neho pozerat, pocuvat ten otrasny mrmlavy hlas sa neda uz vobec... Strasne a ten jeho vyraz tvare... Fuj.



    Dufam,ze aspon v tomto bude so mnou Joyko suhlasit. V TA3 je celkom dost dobrych ludi, i ked moji oblubeni nejako poodchadzali postupne a ta nova generacia moderatorov a redaktorov uz nie je ono. Ti lepsi odisli,cakam kedy odide aj Kusnirova a Oravcova (naspat do STV :). Ale hadam Joyko so mnou suhlasis, ze ten Bielik je to najhorsie co ta televizia dokazala vyhrabat a verim ze ked moderuje on, tak tie polhodiny maju sledovanost 0,00% :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    to Marek: Joyko je Bielik ???????

  • Ohodnoťte príspevok !
    Alica / 19.7.2005

    @John

    Joyko je Jozef Kulhánek.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 19.7.2005

    John: Preco? Bielik urcite ani nevie, ze medialne.sk existuje :) Neviem. Alebo mozno je, ale piseme nazory o moderatorkach a ja dufam, ze aspon v jednom suhlasi so mnou, ze niektore veci na TA3 su zle - napr. ten strasny Bielik, ked moderuje... To urcite uzna kazdy, kto tu TV pozerava...

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 19.7.2005

    to Marek: Hej, Bielik mi tam tiež nepasuje, najviac sa mi tam hodí Alžbeta Rajtková!

  • Ohodnoťte príspevok !
    eliz / 19.7.2005

    Som úplne ale úplne presvedčený, že joyko nie je nikto iny ako Bielik.

    Ináč takto nadávať na svoju firmu a anonymne vynášať z domácej kuchyne... ja byť jeho šéfom, tak si tam už neprečíta ani nadpis.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laci / 19.7.2005

    Nejdem sa vyjadrovat k tomu o com tu tocite, lebo mam k moderatorom dost benevolentny postoj, pokial ma totalne neirituju tak su v mojich ociach ok. Mnohi robia co mozu a niet im co zavidiet, hlavne v tolko otrieskavanej STV. Ale neda mi nezareagovat na Zuzanin prispevok celkom zo zaciatku - skoro mi oci vypadli, ked som cital aky je Stano Lazo profesional!! Mila Zuzana, je to pekny chlapec zo Svidnika, to je mozno pravda, ale inak je to totalne neschopny moderator - citatel, aj to s obrovskymi problemami. Ved nevie kolkokrat dokoncit jednu kratku vetu, aby nepreglgol alebo sa nezakoktal. A videl som ho aj v akcii - nepouzitelny je ten spravny vyraz, bol to totalny trapas! Nikto z vas tu nehovori o moderatoroch z Dvojky, ale na regionoch maju prave v Kosiciach skvelu kocku, Zuzana Kostelnikova, to je podla mna neobjaveny talent, pozrite si ju niekedy po prestavke, ked zase rozbehnu publicistiku. Absolutne uvolnena a navyse velmi odborne sposobila. Nevidel som s nou jednu zlu debatu. Cudujem sa vedeniu STV, ze si nepropaguje takychto ludi.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 22.7.2005

    Marek

    Mate pravdu

    Eliz

    Nemate pravdu

    Alica

    Nemate pravdu

  • Ohodnoťte príspevok !
    Joyko = Peter Bielik!!!!!!! / 23.7.2005

    Na to berte jed! Viem, co hovorim. Je nechutne, co robi...

  • Ohodnoťte príspevok !
    P. / 23.7.2005

    Len neviem, ci je viac nechutne to, co Joyko o TA3 pise, alebo ci to, ako Bielik moderuje :) Mohli by ste o tom spravit anketu :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    John / 23.7.2005

    Tak ako už by sme sa aj mohli dozvedieť kto Joyko je...či je to Bielik, vrátnik v TA3 alebo kameraman, poprípade niekto iný...

  • Ohodnoťte príspevok !
    anonym / 23.7.2005

    Peter Bielik, ze sa nehanbite...skryvajte sa za hocijake meno, hoci aj za joyka, ste trapny a maximalne slaby. Ale asi s tym viete zit. A neprotestujte, ze to nie ste vy. Poznam vas.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 23.7.2005

    Prosim vas, upokojte sa ludkovia. Zda sa, ako keby ste sa tu snazili usporiadat hon na duchov. Pritom tu niekto tvrdil, ze ide o vecnu debatu. Fakt sa na tom dobre "bavim". Cez uprsane leto si tej srandy clovek uzije menej. Rozni Anonymovia, P./ovia, ci Johnovia tu mutia vodu nekopententnymi nazormi, na druhej strane sem prispieva Laco, alebo Blah, ked ide o skutocnu diskusiu. Kto som, co som je moja vec, tu som Joyko a malo by vam to stacit.

    Anonym

    Ste schizofrenik...

  • Ohodnoťte príspevok !
    anonym / 24.7.2005

    Joyko, alias Peter Bielik z TA3, ty sa na tom "nebavis", v skutocnosti Ta to dobre stve, ze vyslo von, co si zac.

  • Ohodnoťte príspevok !
    wakeup / 24.7.2005

    Joyko je trápny...len ti ohovára a vynáša z vlastnej kuchyne.....

  • Ohodnoťte príspevok !
    wakeup / 24.7.2005

    STV urobila správne, ked vyhodila Žitňanského...z toho rozhovoru hneď vzišlo, že nemá vôbec reálnu víziu spravodajstva STV...tímova práca bude dúfam lepšia...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ja / 24.7.2005

    K Joykovi cislo 144. Myslim, ze ty si ten posledny, kto moze pisat o tom, kto je kompetentny a kto je nekompetentny (a je mi jedno ci si zaroven aj tym najtrapnejsim moderatorom TA3 vsetkych cias, alebo nie si), ja ta hodnotim ako Joyka co pise v diskusiach na www.medialne.sk. A podla toho co tu uz dlhe mesiace predvadzas si riadny amater, alebo zaslepeny hlupak, a je mi jedno na akej pozicii v TA3 pracujes a ci tam vobec pracujes alebo si vobec niekedy pracoval...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 24.7.2005

    Tak fajn Zitnansky skoncil, tak ako som to predpokladal. Zvysok tejto debaty je o nicom. Dakujem Vam za prijemne chvile stravene citanim vasich odkazov. Dufam, ze sa dostanu k tym, ktorym patrili...

  • Ohodnoťte príspevok !
    wakeup / 24.7.2005

    Joyko to už vzdáva....chod radšej moderovať...či čo tam v TA3 vôbec robíš...Už je asi každému jedno...či si nejaky schyzofrenik alebo ,,údajný zamestnanec TA3"....a tvoje



  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 24.7.2005

    Wake up

    majte sa pekne... Bola to skutocne vecna diskusia...

  • Ohodnoťte príspevok !
    KAMEŇÁK / 25.7.2005

    Zomrel kráľ, nech žije kráľ. Som zvedavý, kde sa tento človek zase vynorí ako šéfredaktor.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Milan / 25.7.2005

    TA3 plati zle. Moderatorov-hlasicov a sefov dobre, kameramanov a strihacov od hodin, ale reporteri, ktori sa tam namakaju najviac, vraj tam byvaju skoro kazdy den od 8. az do 18.hodiny, niekedy aj dlhsie, dostavaju ALMUZNU za odpracovany cas, asi tak 20 tisic v hrubom. Nerozlisuju ani profesionalov od amaterov. Preto odtial odchadzaju vsetci profesionali a je to pre nich len prechodne utocisko. Mnoho novinarov doplaca na protekcne maniere majitelov nielen sukromnych medii, vid Stano - STV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Valdo / 26.7.2005

    a kolko zarabaju reporteri STV, Markizy a Joj? Nevie niekto presnejsie cifry? Platia lepsie, ale VRAJ najlepsie plati STV a vsetkych.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 26.7.2005

    Čo sa staráte o platy, furt...dôležitejšie, že STV stále ignoruje koncesionárov a namiesto riešenia prenosov futbalu a hokeja, sa zaoberá tým, kto bude porotcom v SHS2......!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cechovic / 26.7.2005

    Zaujala ma diskusia na temu identita JOYKA. Je celkom iste, ze je to Peter Bielik. Staci ked si pozriete v aku hodinu a minutu prispieva do diskusie. Vzdy je to niekolko minut pred celou hodinou alebo niekolko minut pred pol. Teda presne v case ked mu skonci moderovanie polhodinoveho bloku a namiesto toho aby sa pripravil na dalsie vysielanie vypisuje sem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 26.7.2005

    to cechovic: Dobry postreh, ale nie vzdy sedi a uz vobec nic nedokazuje ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cechovic / 27.7.2005

    BLAH, nesedi to iba vtedy ked ma Bielik hodinovu alebo dlhsiu pauzu vo vysielani. Vzdy ma hodinu, niekedy dve kedy odpisuje aj v inych casoch, ale akonahle mu zacina moderovacia smena, tak pise iba niekolko minut pred celou alebo pol. Dokazuje to vsetko.

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 29.7.2005

    Mne až tak nevadi ako niektorí čítači čítajú im predložené správy. Mne vadí to, ak moderátor nejakého programu zavádza a manipuluje v priamom prenose, vedie diskusiu jednostranne. Viď včerajšia relácia Téma dňa na TA3-futbalový šok-moderátor Gábor Grendel.

    Lebo podľa Grendela je jasný záver-za to že sa nevysielal zápas Artmedie-Celtic na žiadnej TV na slovensku može len STV---tak vždy smerovali otázky na predsedu rady STV, na zástupcu futbalového zväzu. A podľa Grendela, zase za všetko môže to nevydarené dieťa-STV.

    Len nerozumiem-prečo okrem Záhradníka z STV nepozval-aj zástupcov JoJky a Markízy a nech sa aj oni spovedajú na lavici obžalovaných. Lebo či sa to niekomu páči či nie aj tieto dve TV vysielajú na tomto území.Lebo podľa toho čo som si prečítal:JOJ sa vyjadrila-po preskúmaní nákladov a predpokladaných ziskov nebol záujem, Markíza sa vyjadrila -nedostatok času, STV sa vyjadrila -Športprogres si vybral najlepšiu ponuku.

    Lebo potom to tak vychádza:že Markíza, JOjka sú podnikatelia, ktorí majú tak vysielať aby mali zisky ale STV bude platiť cez vysielanie futbalu a hokeja-tieto dva športy. Ináč povedané bude platiť súkromné spoločnosti ktoré na týchto športoch zarábajú, ďalej bude STV sponzorovať nepriamo aparáty Športprogresu,aparáty zväzov, možno adokátsku kanceláriu niektorého z predsedov zväzov-lebo ani boh nevie kam tie peniaze pôjdu. A to všetko by išlo z koncesionárskych poplatkov a keď nebude dosť navýšime koncesionárske poplatky, alebo pridáme STV zo štátneho rozpočtu.A toto Grendel nevidí alebo nechce vidieť. A Grendel sa mal v priamom prenose opýtať aj zástupcov ostatných TV-čo im bránilo vysielať zápasy Dubnice a Artmedie. ČO TO JE ZA NOVINÁRA., to bola skôr manipulácia v priamom prenose. ON musí, ako sa hovorí ťať do živého, ale nielen na jednu bránku.

    Lebo v konečnom dôsledku to nevysielala ani jedna slovenská celoplošná TV, čo je nehorázne.

    A pretože TA3 začína byť lustrátorom všetkého čo sa upečie a uvarí v STV/v dobrom i zlom/ navrhujem vedeniu STV vytvoriť rubriku v správach STV-prešlapy a škandáliky komerčných TV. Lebo keď môže býť súčasťou správ TA3 manipulácia faktov o inej TV, tak to treba urobiť aj opačne. Nech sa klin klinom vybije.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 29.7.2005

    Suhlas o zvazoch-plny. Nesuhlas s STV- ma dva celoplosne programy a naraba s verejnymi prostriedkami.

    Navyse- ak na futbal, podla Kollara zohnala v priemere reklamu za 80.000 Sk v roku 2004, tak je to priam neschopnost.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 30.7.2005

    Ja este k identite Joyka. Peter Bielik by nikdy nevynasal z domacej kuchyne. Mozno sa vam nepaci, ako moderator, to je v poriadku, ale ako o cloveku o nom nic neviete. a navyse, minimalne vie, o com cita.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 30.7.2005

    Petro: Je sympatické, ako obraňuješ STV, ja by som to ešte pred rokom(a pol) robil tiež, dnes som na celu STV už nasratý, pretože to, čo vyvádza (manažment) je nehorázne.

    S tými zväzmi ale súhlasím, boli a sú nenažrané,neviem prečo by sme im my koncesionári mali platiť (a hlavne tak tak veľa).

    Pokiaľ ide o futbal, nepleť sem komerčné TV, sú úplne v inom postavení. STV je verejnoprávna služba a som úplne presvedčený, že najmasovejšie a najžiadanejšie šoprty u nás by mali mať na jej obrazovkách miesto. Ak niekto o tom pochybuje, je mi to ľúto.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 30.7.2005

    Petro

    Grendel si robi svoju pracu dobre. V relacii som nepocul, ze by kohokolvek obvinoval. Jednoducho konstatoval to, co ja, alebo dalsi, teda fakt, ze STV ten zapas sice vyrobila pre Galaxiu, ale nevysielala ho. Bolo to zle manazerske rozhodnutie STV. Mate trocha mylnu predstavu o manipulacii a zavadzani. Grendel je objektivny novinar.

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 1.8.2005

    K 163 JOYKO-ja nepišem ako si Grendel robi svoju prácu, ja píšem že v určitej relácii zavádzal a manipuloval. Ja od neho a od každého novinára možno chcem nemožné:a to ,aby vo svojich vyjadreniach bol vyvážený, a to v tomto prípade p.Grendel nebol. A ESTE RAZ,PREČO SA NEPÝTAL AJ ZÁSTUPCOV DVOCH OSTATNÝCH TV-PREČO TEN ZÁPAS NEVYSIELALI A DO PAROMA AJ S TAKÝMTO TV TRHOM-ZASE HO NEBUDÚ VYSIELAŤ.VRAJ ANI GALAXIA. NA KIEHO ČERTA POTOM PLATÍM DANE A PRISPIEVAM NA VYSIELANIE DVOCH TV STANÍC HOCI KOMERČNÝCH KEĎ DÁVAJÚ STUPÍDNOSTI ZA STUPÍDNOSŤOU. TO SAMOZREJME NEOSPRAVEDLŇUJEM STV...

    A keď čítam tvoje vyjadrenia na vysielanie TA3-ako by si nazval ich včerajšiu pružnosť a profesionálnosť:ráno o 9,00 redaktorka Adamova mala priame vstupy a rozhovory z Vysokých Tatier-požiar, ale žial ešte tieto vstupy a rozhovory rôzne postrihané išli aj o 15,30 a 16,00. Lebo neviem či les v Tatrách horí každý rok, a či náhodou predsa len nemali byť pružnejší a prinášať nové natočené informácie v iných intervaloch. Slabé, slabé počínanie TA3.



    K 162 Mrtvola-veď ja si tiež myslím, že by tam ten futbal a hokej mal byť-otázka je za akú cenu. A radi si berieme príklad z ČT1 a ČT2-ja som futbal medzištátny českej reprezentácie n a týchto programoch nevidel asi tri-štyri roky, a ligu čo viem vysiela Prima, v hokeji to je niečo iné-ale v hokeji sú kde oni a kde my-tam by im asi nevysielanie ligy vo verejnosti neprešlo. A čo viem napr. nikde na okolí, ba skoro v celej Európe nevysiela verejnoprávna TV ligové súťaže z futbalu. A PRETO, ŽE AJ V OSTATNÝCH ŠTÁTOCH NAPR. VYSIELAJÚ FUTBAL HLAVNE KOMERČNÉ STANICE ŠTVE MA AMATERIZMUS A NEÚCTA K DIVÁKOVI ZO STRANY VEDENÍ KOMERČNYCH TV. TO JE VŠETKO. A TO NEMÁ S OBHAJOBOU STV VOBEC NIČ.

  • Ohodnoťte príspevok !
    luba / 2.8.2005

    Pre TV GALAXIA vyrábala signál FAITH s.r.o.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 2.8.2005

    Ok, signal dodavala FAITH s.r.o. , na koho masinach sa ale robill prenos ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    luba / 2.8.2005

    Prenos sa robil na bývalom lunáckom prenosáku a nie na "mašinách" STV.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 3.8.2005

    Luba

    dakujem za objasnenie...

    Petro

    A co mate proti informaciam, ktore su IBA niekolko hodin stare? Ja som este na druhy den rano pocuval najpocuvanejsi Slovensky Rozhlas a napriklad spravu o tom, ze v Tatrach zacalo vydatne prsat, mali az v tretom rannom spravodajskom bloku. Adamova den predtym urobila 5, 5 minutovych zivych vstupov. Ukazte mi niekoho z Markizy, STV ci Jojky, kto by to dokazal rovnako dobre a kvalitne... Prosim uvedomte si s akym velkym, i ked kvalitnym kolektivom a vybavenim TA3 pracuje.

    K tomu futbalu.

    Jojka a Markiza sa riadia volou majitelov. Grendel ich preto iba tazko moze kritizovat za to, ze nevysielali futbal. Rusko urcite nebude propagovat Artmediu a majitel Jojky si moze hlavu trieskat sam... STV nevysielala ani odvetu, co uz je naozaj povazlive, vzhladom na to, ze to bol uz dopredu jasne zaujimavy zapas. Opakujem. Je to STV, ktora chce vstat s popola a preto nahana sledovanost. S tohoto hladiska ten futbal podcenila...

    P.S.

    Neviem, nepochopil som, co maju Vase dane spolocne s komercnymi TV...

  • Ohodnoťte príspevok !
    k 168 JOYKO / 3.8.2005

    môj skromnučký názor je takýto: 1.Slovenský rozhlas tú rovnakú správu mohol vysielať v troch raňajších vydaniach z dvoch dôvodov a)lebo ráno je krátky časový úsek, b) lebo čo viem Slovenský rozhlas nie je špecializovaným spravodajským médiom ako stanica TA3

    2. a redaktorka /to je jedno ktorá/ mala urobiť aj ďalší deň napr. 6 v rozsahu 5 minutových príspevkov, a ak bude treba a ak bude požiar takého rozsahu pokračovať tak aj ďalší deň taky počet príspevkov aby divák mal jasnú predstavu čo sa tam deje. Čo si pamätám neboli v príspevkoch, ktoré išli donekonečna v rovnakom rozsahu ani len telefonické nové informácie. Lebo vysielať zábery a prezentovať správy 6 hodín staré z najväčšieho požiaru v dejinách, ktorý bol v Tatrách na spravodajskej TV je neprofesionálne-SLABÝ, SLABÝ POČIN TA3.

    Vysielanie futbalu: je to nehorázne, že to nevysielali iné TV-píšem ja. Niekto napíše , že je nehorázne, že to nevysiela STV. Som fanúšik-a rozumiem tomu, že možno STV na to nemá , aby to zaplatila. Možno by STV nemusila kúpiť nič nehovoriacu americku POP idol, alebo čo to je a dať peniaze na tento futbal. Ale nerozumiem tomu, ak sú dve celoplošné komerčné TV na trhu, a majú na to aby zápas vysielali, ale investujú peniaze do hlúpostí, tak zvysoka... na take TV. Lebo títo dvaja hráči na trhu mohli skôr vysielať.. Ale načo, že.

    Ináč TA3-Michalech robí na TA 3 v športe-super prácu. Niekedy supluje všetky celoplošné TV rôznymi vstupmi, ktoré robia to čo chce divák-dostanem slovné a obrazové informácie v aktuálnom čase.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 3.8.2005

    Autor 169

    Neviem kto ste, nenapisali ste ani len svoj Nick. Podla toho co pisete, vsak vidim, ze o technologii vyroby sprav v TV viete gulove. Rozhlas predsa pracuje len so zvukom. TV vyraba aj obraz...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 3.8.2005

    A preco TA3 nevysielala ten priamy prenos futbalu? Viem nehodi sa to do TA3, ale na druhej strane TA3 vysiela vela veci, ktore sa do nej nehodia :) A tiez si pamatam ako istu dobu vysielala priamy prenos nejakeho tenisu z Ameriky alebo z Afriky. Tak ked live tenis tato "akoze spravodajska" televizia moze vysielat, preco nie futbal? To mi zodpovedzte pan Joyko, dakujem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.8.2005

    A pre koho by do TA 3 vyselala?

    A pre aku cielovu skupinu ?

    Stale hovorim- STV ma na rozdiel od inych 2 programy a nekupit odvetu a nepredat ju reklamnym partnerom / trebars v specializovanom baliku/ je ..

    Net primera.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 3.8.2005

    Dodatok pre Joyka: Ano pise tu vela ludi, ktori nevedia vela o spravodajstve a tom ako ma tv vyzerat, ani ja sa nepovazujem za velkeho odbornika. Je tu par hodnotnych a odbornych ludi, ale zial bohu vy Joyko k nim nepatrite. Vy si len velmi narcisticky myslite, ze viete ako ma vyzerat televizia, viete menej ako ti priemerni v tejto diskusii. Patrite k podpriemeru. Zmierte sa s tym uz konecne a skuste robit nieco poriadne.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 3.8.2005

    Marek

    1. Pretoze to TA3 nikto nezaplatil. Ten tenis vtedy platil Peugeot, co bolo jasne z reklam v prestavkach...

    2. Vas dodatok nestoji za rec...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 3.8.2005

    Myslím si, že nemá zmysel sa tu osočovať. Ak sa niekomu zdá, že niekto vystupuje ako "majster sveta", je ho treba nechať tak. Inak sme tu rôzni ľudia, diskutujúci, vyjadrujeme svoje laické, alebo aj odborné názory a to je fajn. Pokračujme v konštruktívnej diskusii. Každý píše tak, ako sa mu to zdá vhodné!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marek / 3.8.2005

    Joyko, lebo k dodatku nemate slov. Ked som trafil klincek po hlavicke, nemate co dodat...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 3.8.2005

    Marek

    Ako kedysi povedal nebohy Rabin: Moja "hlavicka" je v poriadku...

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 3.8.2005

    k 170-JOYKO, odporúčam si prečítať poriadne čo píšem:

    1. Ja viem jedno, že je neprofesionálne, keď niečo natočím o 9,00 a budem to dávať dookola X-krát a hlavne v nezmenenej podobe a hlavne podčiarknuté, keď si hovorím spravodajská TV. A ty si to napísal-rozhlas v raňajšom/čiže nie skoro celý deň ako TA3 vysielal jednu reportaž/. Čiže rozhlas to už asi nevysielal o 12,00, možno ani nie o 14,00-ALE TA3 DOKOLA AKO KOLOVRÁTOK.To predsa nie je spravodajstvo na túto dobu. Uznal by som to v ére písacích strojov a v ére pevných telefónnych liniek. Ale pri týchto komunikačných možnostiach-to mám tomu veriť, že sa nedá dohodnúť s nejakým šéfom vysielacej smeny o priamych vstupoch redaktora cez mobil-o 11,00 rozhovor s oným, o 13,00 rozhovor s hentým, atď. A keď je živý vstup o 9,00-asi tam bol nejaký prenosový voz, asi je možné živý vstup aj o 12,00, potom možno aj o 14,00. Ale načo.

    Nakoniec to má TA3 jednoduchšie, stačilo len do obrázkov nahádzať priame telefonické vstupy, naživo alebo dopredu nahrané.

    A len tak mimochodom, ani ja neviem kto sa skrýva pod zn. JOYKO-ale mi to nevadi-LEBO TAKE JE TU PRAVIDLO HRY.

    A plný súhlas so 175-MRTVOLA-lebo našťastie je dobre, že sa sem môže voľne prispievať-lebo pozor na profesionálnu deformáciu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 3.8.2005

    Petro to iste plati pre Teba.

    Ja som pisal, ze rozhlas to vysielal este na DRUHY den. Naozaj si myslis, ze to co nezvladne rozhlas, TA3 zvladnut musi? Nevidim v tom logiku. Neverim, ze by Ta uspokojili telefonaty pokryte nejakou statickou grafikou. Zaujmom kazdej TV je vysielat zaujimave obrazky. V pripade TA3 je dolezite aj to, aby islo o aktualne obrazky...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 3.8.2005

    Ak skutočne vysielala TA3 od rána to isté o požiari v Tatrách, tak buď:

    a/ nebol žiadny, alebo len minimálny vývoj

    b/ zaspali

    Predpokladám ale, že TA3 priebežne dopĺňa a aktualizuje svoje informácie, inak by to nemalo zmysel.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 3.8.2005

    Uplne neironicky sa mi chce zakricat: "Nech zije Mrtvola!".

  • Ohodnoťte príspevok !
    ron / 3.8.2005

    tato stranka ma uz najlepsie dni za sebou sa zda /podla clankov, aj diskusie/

  • Ohodnoťte príspevok !
    smed / 3.8.2005

    MYSLÍM, ŽE TÁTO DEBATA NEMÁ KONCA, ALE JE DOBRÉ, ŽE SA O TOM ROZPRÁVA, SLOVENSKÝ MEDIÁLNY TRH JE V ZAČIATKOCH A TOTO JE TEN SPRÁVNY IMPULZ, ABY SA ZAČAL ROZVÍJAŤ, DISKUTUJTE PRIATELIA, DISKUTUJTE.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 3.8.2005

    Ron sa spamätaj, tot je dobrá stránka...a je jediná...a vyvíja sa. Napíš niečo múdre a potom kritizuj. TAk!

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 4.8.2005

    Ron tu uz popisal vselico a nebolo to od veci....

  • Ohodnoťte príspevok !
    smed / 4.8.2005

    Vcera som presiel znovu celu diskusiu a myslim si, ze ma zmysel. Nepacia sa mi narazky na bielika, ma pravo pisat a ak na to vyuziva volny cas v praci, je to to najlepsie, co moze urobit. Cital som o 13 zamestnancoch, ktorych Vychodoslovenska /tusim, ze/ /energetika prepustila, pretoze v pracovnej dobe na erarnych pocitacoch surfovali na porno strankach. Myslim, ze toto sice nie je naidealnejsie vyuzitie pracovneho casu ale z hladiska zamestnavatela je uplne v poriadku -kontaktovat ludi, ktori chcu diskutovat o medialnej sfere a konfrontovat s nimi svoje nazory. Chcel by som sa vratit este k maruniakovi - myslim, ze uz tam naozaj nema co robit, a mnohi dalsi v markize sa trapia / ako byvaly novinar si viem predstavit, ake je to robit stale dookola to iste a nemat perspektivu zmeny, postupu, je to v nizkych ocakavaniach /ambiciach/ alebo v pohodlnosti, alebo v rodinkarstve, ktore v tejto televizii nepochybne prekvita alebo aj v neschopnosti vzdat sa pozicie kvazicelebrity a zacat s inym. Vsimol som si /a iste nielen ja/, ze v TV markiza to riesia kolobehom ludi v prirode cize v TV a posuvaju ich postupne do dalsich formatov alebo jednuducho vymienaju navzajom. Isty cas to malo svoj vyznam ale aj to je uz za nami, je to okukane a treba si jednoducho povedaT, DOST, ideme opat naostro a s jedinecnou ambiciou mladych zralokov, ktora po doplneni skusenostami da divakovi ini pocit z vysielania.

  • Ohodnoťte príspevok !
    smed / 4.8.2005

    Vcera som presiel znovu celu diskusiu a myslim si, ze ma zmysel. Nepacia sa mi narazky na bielika, ma pravo pisat a ak na to vyuziva volny cas v praci, je to to najlepsie, co moze urobit. Cital som o 13 zamestnancoch, ktorych Vychodoslovenska /tusim, ze/ /energetika prepustila, pretoze v pracovnej dobe na erarnych pocitacoch surfovali na porno strankach. Myslim, ze toto sice nie je naidealnejsie vyuzitie pracovneho casu ale z hladiska zamestnavatela je uplne v poriadku -kontaktovat ludi, ktori chcu diskutovat o medialnej sfere a konfrontovat s nimi svoje nazory. Chcel by som sa vratit este k maruniakovi - myslim, ze uz tam naozaj nema co robit, a mnohi dalsi v markize sa trapia / ako byvaly novinar si viem predstavit, ake je to robit stale dookola to iste a nemat perspektivu zmeny, postupu, je to v nizkych ocakavaniach /ambiciach/ alebo v pohodlnosti, alebo v rodinkarstve, ktore v tejto televizii nepochybne prekvita alebo aj v neschopnosti vzdat sa pozicie kvazicelebrity a zacat s inym. Vsimol som si /a iste nielen ja/, ze v TV markiza to riesia kolobehom ludi v prirode cize v TV a posuvaju ich postupne do dalsich formatov alebo jednuducho vymienaju navzajom. Isty cas to malo svoj vyznam ale aj to je uz za nami, je to okukane a treba si jednoducho povedaT, DOST, ideme opat naostro a s jedinecnou ambiciou mladych zralokov, ktora po doplneni skusenostami da divakovi ini pocit z vysielania.

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 4.8.2005

    k 179 JOYKO-ano máš pravdu, nepozorne som čítal tvoj príspevok. No, čo, musím byť pozornejší.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 4.8.2005

    187 Smäd - pokiaľ ide o "okukaných" redaktorov, nemyslím si, že máš pravdu. Na západe, kým vyrastú z redaktorov dobrí reportéri, to chvíľu trvá a potom by to mali nechať? Koľko skvelých moderátorov a reportérov v strednom a staršom veku robí v západných teleíziách a robia to dobre, ľudia ich žerú (napr. "len" L. King)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Roman / 4.8.2005

    Este som nepocul, aby mladi zraloci robili dobre spravodajstvo. Ak ste boli novinar uz viem preco byvaly. Na mladych amaterov doplacaju spravy STV. Maruniak nikdy nebol dobry, tento rok zacal v rane STV a Exprese. Je Lintnerov synovec, vraj. Je mi jedno kto je Joyko, ale z TA3 preto vraj utekaju reporteri preto, ze su narobeni a malo zaplateni. Nazenu si tam prax a potom sa pretrcaju v stv. Viem to Joyko od tych tvojich oslavovanych dvoch bab, teraz na stv za menej roboty, ale s vyssiou vyplatou.

  • Ohodnoťte príspevok !
    petro / 4.8.2005

    No veď to bude asi problém-veď celá stredná a staršia generácia novinárov pôsobiacich v v rozhlase a v TV je preč. Mnohí museli odísť z politických dôvodov, mnohí odišli do politiky, mnohí sa stali možno dobre platenými hovorcami a tak v novinárskej obci ostali možno len neskúsení . Veď keď si človek pozrie napr. tlačové konferencie-je tam samá mládež.

    A ako v každej profesii-okrem ozajstných osobností-skoro každý potrebuje čas na rast. Majú ten čas....

    A okrem toho-v tomto uponáhlanom svete-myslí niekto zo šéfov v TV, v rozhlase na odborný a kariérny rast svojich zamestnancov, majú vôbec títo ľudia nejakú perspektívu, majú šancu na nejaký rast odborný a kariérny.

    A to nie je len L.King, ale treba sa pozrieť na BBC, CNN-sú tam aj pekne namiešané baby rôzneho veku ale aj páni so šedinami. A ozaj kto so šedinami je napr. v našich troch Tv.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 4.8.2005

    Problém kvalitných reportérov (a ďalších profesií) je zložitejší a má viacero príčin, často na seba nadväzujúcich.



    1. Právne postavenie STV - STV podlieha politickým tlakom, voľbám, čím sa často menia ľudia hlavne v spravodajstve. Bolo a je to tak aj za Rybníčka - každý sa obklopil svojimi ľuďmi, často bez ohľadu na odbornosť, skúsenosti, profesionalitu.



    2. Redaktori v STV nemajú dostatočné pracovné zázemie. Negatívom sú polročné zmluvy, chýbajúce tréningové stredisko a zastaraná technika a často aj technológia.



    3. Chýba jasná filozofia, stratégia a taktika fungovania STV, vrátane a hlavne spravodajstva.

    Personálna stratégia v spravodajstve by mala byť premyslená v zmysle - staršia - stredná - mladá generácia. Ak chýba staršia, tak aspoň stredná a mladšia - proporčné zastúpenie v redakcii tak, aby starší a skúsenejší učili mladších a tí mladí zasa ťahajú starších svojim entuziazmom a nadšením - vitalitou. Jednotlivé vekové kategórie sa navzájom dopĺňajú, podobne u vedúcich vydaní, vedení redakcie i na produkcii a ďalších úsekoch. Vždy musí byť zabezpečená motivácia, dravosť a ťah, ale podoprená uvážlivosťou, nadhľadom a skúsenosťou.



    4 Spravodajstvo musí byť do maximálnej možnej miery chránené od politických, ekonomických, či ideologických vplyvov. No ale to by musel mať jasné kompetencie a prvomoci šéfredaktor a nebyť len bábkou v rukách vedenia STV. V tom je stály a opakovaný problém a výnimku netvorí ani Rybníček a to je pre mňa veľké sklamanie. Z toho vidno o čo tým ľuďom skutočne ide.





















  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 4.8.2005

    Da sa zajst aj hlbsie...

    Boli ste sa niekto niekedy pozriet s cim pracuju a co sa ucia buduci novinari na Katedre zurnalistiky UK v BA? Priznam sa, i ked je to skor na plac, ako na vystatovanie sa, ze pocas studia som externu spravodajsku kameru drzal v ruke raz, spravodajsky mikrofon tri krat a profesionalny fotoaparat mi len z dialky ukazali. Nastastie tam existovalo chvilu Radio Zona, kde sme mali moznost nazivo moderovat a ucili sa pripravovat relacie a dobrych par pedagogov, ktorych potom samozrejme vyhodili. Namiesto praktickych zrucnosti nas ucili napr. historiu zurnalistiky pocnuc Guttenbergom a vynalezom knihtlace tusim v roku 1455. Zial, tak ako ja, aj moji mladsi kolegovia su odkazani na to, aby sa prakticky vsetko ucili v praxi vacsinou od starsich ludi a kolegov. Samozrejme, toto nieje a nema byt ospravedlnovanie chyb. Z tych sa treba poucit, aby sa neopakovali... Je to len konstatovanie...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 4.8.2005

    1445

  • Ohodnoťte príspevok !
    smed / 4.8.2005

    v mnohom suhlasim s mrtvolou, chcel by som len upozornit - ja netvrdim, ze spravodajstvo maju robit iba mladi zraloci, v clanku som hovoril o "jedinecnej ambicii mladych zralokov, ktori po doplneni skusenostami daju divakovi ini pocit z vysielania". Teda jednoznacne sediny neodmietam. Naopak, tvrdim, ze tam patria - ale mali by to byt ludia, ktorí po a: su osobnostami v rezorte, o ktorom robia, po b: USMERNUJU MLADYCH ZRALOKOV. Tam je ich miesto. Napriklad aj ako veduci vydani. Este k mrtvole, tvrdis, ze ked vyrastu reporteri ze by nemali odist - urcite by nemali, mali by sa posunut na ine posty - napriklad uz spominani veduci vydani, alebo na analyticku, aktualnu, investigativnu, zanrovu publicistiku, alebo je tu alternativa vlastnej relacie aj s moderovanim - tak ako nas Korda, ci na zapade tebou /tusim/ spominany L. King. Apropo roman, ja stale myslim na pragmaticku debatu



  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 4.8.2005

    Smed

    To by ale na miestach editorov, producentov,... jednoducho na miestach, ktore maju byt zarukou fundovanosti a objektivnosti spravodajstva, nemohli sediet stari komousi a mantinelisti, ktory si drzia stolicky pod zadkami... Obavam sa, ze takzvane tvrde jadra, ktore existuju v kazdej slovenskej TV znicia vsetky pokusy o zmenu k lepsiemu a odradia mladych talentovanych ludi od prace v spravodajstve. Spravodajstvu Markizy napriklad de facto veli byvale sportove oddelenie STV na cele s panom Pavlikom. V STV, ako sa ukazalo, kaze Pankovcinova a Hrabko.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 5.8.2005

    Joyko



    ale novy riaditel v TA3 by mohol byt prislubom zmeny, co myslis?

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 5.8.2005

    @ Mia: v TA3 budú mať nového šéfa???

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 5.8.2005

    Teraz majú TROch šéfov. GR, riaditeľa publicistiky a spravodajstva a šéfredaktora spravodajstva.

    Nový riaditeľ má rozbehnúť publicistiku. Má to jednu výhodu a nevýhodu. Je z ČR.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 6.8.2005

    Mrtvola

    Nie je to celkom pravda. "Sefredaktor" prisiel o kancelariu i stolicku pod zadkom a na jeho miesto je vyhlaseny konkurz.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 6.8.2005

    Mediaman:



    chod na stranku a pozri sa na to. Peter Celec, sefredaktor spravodajstva, Petr Bohus, riaditel spravodajstva a publicistiky. O personalnych otazkach a de facto o vsetkom, co sa redakcie tyka, rozhoduje pan Bohus.



    Vraj je konkurz na viacere veduce posty.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 6.8.2005

    Mrtvola



    a inak TA3 ma uz dlhsie sefku publicistiky. To je dalsia osoba.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 6.8.2005

    Mediaman:



    chod na stranku a pozri sa na to. Peter Celec, sefredaktor spravodajstva, Petr Bohus, riaditel spravodajstva a publicistiky. O personalnych otazkach a de facto o vsetkom, co sa redakcie tyka, rozhoduje pan Bohus.



    Vraj je konkurz na viacere veduce posty.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 6.8.2005

    Čo sa deje v TA3? Palácová revolúcia? Žeby zmeny pred voľbami? Zmena vlastníckych pomerov? NAčo je tam toľko pohybov, chcú zvyšovať sledovanosť? Majú peniaze? Nemajú peniaze? Kto vie nech odpovie. Zodpovedne. Ja viem len toľko, že niečo sa tam deje - zvláštne....

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 7.8.2005

    mrtvola



    ja len viem, ze novy riaditel spravodajstva a publicistiky ma zrekonstruovat vedenie. to je vsetko.

  • Ohodnoťte príspevok !
    herodess / 7.8.2005

    ..tato stranka fakt uz nema co povedat,evidentne zije vdaka trom diskutujucim....velke sklamanie

  • Ohodnoťte príspevok !
    Radoslav Augustín, Mediálne.sk / 7.8.2005

    Ad 206 Herodess: dakujeme za doveru :) Skutocnost je taka, ze tato stranka je v letnom rezime, dajme nam moznost oddychnut si. Co konkretne Vam chyba, ak samozem spytat? Inak plati, so "starym" denne aktualizovanym Medialne.sk sa objavime uz koncom mesiaca.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 7.8.2005

    To bude fajn. Tak pekne oddychujte a tesime sa na stare dobre a aktualizovane-:))

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 7.8.2005

    Neremcajte a oddychujte. Je leto, treba vypnúť, načerpať sily, rozum a cit. Tak zatiaľ....

  • Ohodnoťte príspevok !
    l.pittner / 21.8.2005

    A je po zábave. Edo Žitňanský je v prdeli aj so svojimi názormi. Že by to bolo preto, že nevedel odpovedať na niektoré otázky, alebo preto, že vedel veľmi veľa? Toť otázka.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 21.8.2005

    Nepodpisujte sa prosím menami, ktoré skutočne nenosíte, je to neseriózne. Neverím, že L.P. by sem prispel a takto....alebo...?

  • Ohodnoťte príspevok !
    l.pittner / 21.8.2005

    Žeby sa niekto volal Mrtvola? Myslím si, že l.pittner je dôveryhodnejšie meno. Ale, inak máš pravdu. Toto však nie je zo strachu, ale z recesie. Nick používam aj v iných diskusiách. Niekdedy uletím rovnako ako on a aspoň takto sa "dedko rozprávkár" dostane občas do povedomia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 21.8.2005

    l.pittner: to s tou schindlerovou ak je pravda .. no comment. A zevraj 'kindermanazment' ;]

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mrtvola / 21.8.2005

    A čo má byť ako pravda s tou Schindlerovou????

  • Ohodnoťte príspevok !
    l.pittner / 21.8.2005

    Je to pravda. V STV je to verejné tajomstvo a písal o tom v zastretej podobe aj týždenník Život. Hovoria o ňom ako o "vplyvnom mužovi STV".

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 22.8.2005

    Poprosim o opravenie, ak sa mylim. Zahradnik chodi s MS? Vsak je zenaty a ma male dieta. To bude asi blbost.

  • Ohodnoťte príspevok !
    KAMEŇÁK / 22.8.2005

    to MIA:

    .. hádam len nie si zaláskovaná. Ak si z brandže tak vieš, že nejde o to, kto s kým, ale o to, aby SHS malo čo najviac tituliek v časopisoch. Ináč, čudujem sa BZ, že sa na to dal... Môže doma schytať lietajúci tanier.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 22.8.2005

    kamenak



    teraz si ma dostal. zrejme je to len o tom, o reklame.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Som strasne zvedavy ci toto cudo postupi.

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk