Diskusia

Čistý manažment a čistí kritici / Radoslav Augustín / 14.04.2005

Manažment Slovenskej televízie sa zamotal. Zamotal sa vo vyjadreniach, činoch a postojoch k situáciám. Nepriatelia, ktorí sú často nepriatelia z princípu však využívajú každú možnú štrbinu v „hladkom priebehu“ funkčného obdobia aktuálne pôsobiaceho manažmentu. Štrbín na výber majú doslova požehnane.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Umelec / 14.4.2005

    Jarjabek a Caplovic su najubohejsi ludia v slovenskej politike,to ako idu proti STV je uz smiesne az komicke...Ja osobne pana Rybnicka obdivujem a celemu manazmentu drzim palce...keby platilo prislovie Kto druhemu jamu kope sam do nej spadne,Jarjabek by uz bol 5000km pod povrchom spolu s dalsimi tupcami

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 14.4.2005

    Ja hlavne drzim palce Zahradniovi. Hrozne ho obdivujem a v noci sa z toho pocikavam.

  • Ohodnoťte príspevok !
    3D / 15.4.2005

    Problém je v tom, že Rybníček je navonok uhladený, kultúrny človek, ale vnútorne farizej a jeho intelektuálny potenciál žiaľ na riaditeľa verejnej televízie nestačí. Väčšina ľudí ho aj vonku vítala s veľkými nádejami, a on im klamal, A tí vnútri tvrdia, že im napľul do očí, tvrdia to dokonca aj skoro všetci tí, čo tam dodnes zostali. Jeho večne opakované nedeľné sľuby divákom „máte sa na čo tešiť“ sú už fakt komické. Má navyše smolu, že jeho pravá ruka Marcel Para mu vôbec nepomáha, ale škodí. To „rozbitie starých štruktúr“ nie je žiaľ nič iné ako fakt, že ľudia, čo o televízii niečo vedia, sa rozutekali do Markízy, do Jojky, do TA3, na štátne úrady, do súkromného podnikania. Paradoxné je, že manažment, ktorý si nahovára, že vytvára televíziu 21. storočia, postupuje presne podľa metód starých štruktúr. Možno tie „metódy“ odkukal Para niekde v Japonsku, ale ani tam to už neplatí. To je úplný opak toho, čo oprávnene propaguje Mikloš a ekonomická špička Európskej únie, tzv. vedomostný (alebo znalostný) manažment. Tento manažment STV však o nijaké znalosti nejaví záujem. Počul som, že už vyše dva roky je zatvorená unikátna odborná knižnica TV, ktorá bola priamo v budove, kam chodili okrem zamestnancov aj profesori a študenti vysokých škôl. Pritom by stačil jeden brigádnik na pár hodín denne, aby to ožilo. Ako pomáha podnik zamestnancom, aby si prehlbovali vzdelanie? Je to škoda, ale zas sme stratili čas.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 15.4.2005

    Nnajpodstatnejšia pasáž tohto článku je tá, v ktorej autor hovorí, že za všetkým stoja iné ekonomické a osobné tlaky. Takáto situácia, kde bežný občan ani len netuší, čo sa v skutočnosti odohráva, je takmer na všetkých úrovniach riadenia štátu.

    Diskusie o probléme STV, Markízy, monopolov a podobne, sú bez poznania reálnej situácie extrémne smiešne.

    Preto volám : Kde ste, investigatívni novinári ? Prečo máme v drvivej väčšine len informácie z tlačových gentúr ?

    Pán autor článku, nemyslíte si, že by bolo tisíckrát zaujímavejšie povŕtať sa v téme a priniesť informácie, ktoré ste len naznačili ? Aj váš článok je len akousi rekapituláciou toho, čo je všetkým dobre známe..

    Ale vďaka aj za ten náznak..

  • Ohodnoťte príspevok !
    zurnalista / 15.4.2005

    To Julo: Julo ver mi, ze snahy su. Som novinar, ale niekedy je skutocne tazke dopatrat sa pravdy, pre neochotu zainteresovanych ludi. Aj ked dostanem od niekoho z STV dobru informaciu, na druhy den ma prosi, aby som radsej v tejto veci dalej nepatral (asi sa boji o miesto). A ked uz cllovek ziska naozaj zaujimave informacie, tak vedenie redakcie rozhodne, ze to uverejnovat nebudeme. Ved predsa potom nedostaneme z STV listky na SuperStar! A dalej to uz neriesim (asi sa bojim o miesto).

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo.. / 15.4.2005

    Šak to..

    Chcelo by to nejakého zahraničného multimilionára, ktorý by mal ako hobby investigatívnu žurnalistiku na Slovensku...

    Už som zarobil prvých 10 000 korún a vybavujem si Jamajské občianstvo.. :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bobo / 15.4.2005

    Rád by som poprosil p. R. Augustína, aby mi faktickými programovými a ekonomickými argumentami vysvetlil čo je zo strednodobého hľadiska televízie verejnej služby "...to dobré, čo tento manažment v tejto televízii vykonal," čo by sa príchodom ďalšieho manažmentu nemalo skončiť.

    Ďakujem

    B. Bobocký, člen Rady STV

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 15.4.2005

    Podarila sa predsa superstar! a 40% sledovanost na par minut ! Ze je to malo? Mnohym to staci .. (a to je ta tragedia :(( ). Padne dnes vecer rekord v sledovanosti?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bobo / 15.4.2005

    ... a je z hľadiska verejnej služby až tak veľmi dôležité, či dnes večer padne rekord? A čo o týždeň, o mesiac, o polroka? RR & comp. zaviedli STV do slepej uličky a niektorý analytici si mýlia pojmy s dojmami a naopak... Dg: logoroe na nete... Pripadá mi to ako v tom vtipe o chlapíkovi, čo vykrikoval na Václavskom námestí: "Ať žije menstruace! Ať žije menstruace!", až kým ho neopravil okoloidúci:"...snad revoluce, ne?"

    "To je jedno, jen ať teče krev!"

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 15.4.2005

    A čo ste takí prekvapení komercionalizáciou STV? Veď pre pána Rybníčka je vzorom nemecká RTL. Len tak mimochodom, má tam aj vynikajúce kontakty. Šéfka akvizícií STV pracovala pre RTL. Viacmenej všetky dôležité filmové a seriálové tituly ktoré produkovala alebo spoluprodukovala RTL vlastní STV. Mnohé z vysielaných formátov z STV sa nápadne podobajú na RTL. Nech žije RTL 1 (pardon, JEDNOTKA)

  • Ohodnoťte príspevok !
    janco / 15.4.2005

    Stačí si spomenúť aká bola stv pred tromi rokmi bol to odpad na ktorý sa nedalo pozerať.Rybníček prišiel s dobrou víziou jednotku spraviť ako komerčnú televíziu a dvojku ako niečo čomu sa hovorí verejná služba aj ked nikdo nevie čo to je.Dnes pozeram jednotku bežne a beriem ju ako dobrú televiziu pred troma rokmi som na nu ani neprepol.Ja mislim že Rybníček si zaslúži poďakovať už len za odvahu povyhadzovať polku nepotrebnych ludi a že nepodlahol tlaku darmožráčov ako Jarjabek ktorý keď stv bolo to najhoršie na čo sa dalo prepnúť tu svoju hubu neotvorili.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Janíčko / 15.4.2005

    To ti medzinárodný koprodukčný seriál Útek do Budína bol odpad? Šulíkov televízny film, ktorý vyhral najcennejší festival Pri Italia bol odpad? Nemôžem za to, že dávaľ prednosť komerčnému braku. Ale potom sa radšej pozeraj na RTL a neotravuj.

  • Ohodnoťte príspevok !
    3D / 15.4.2005

    Herec Marian Slovák mal pravdu, že každým dňom dochádza pod vedením súčasného manažmentu k obrovským škodám. Ekonomika môže byť navonok vyrovnaná (hoci tomu neverím), ale verejná televízia je predovšetkým o hodnotách. Neviem si dobre predstaviť, ako manažment, ktorý príde, zvládne to množstvo inzitných predstáv, ktoré stihli za dva roky vštepiť ďuďom do hlavy.

  • Ohodnoťte príspevok !
    To Janco / 16.4.2005

    Odvahu povyhadzovať z armády polovicu profesionálov mal aj Stalin - a dopadlo to veľmi veselo.

  • Ohodnoťte príspevok !
    x / 16.4.2005

    A to my vsetci ostatni mame platit vase Uteky do Budina ? Ja si radsej zaplatim Superstar, vy by ste ozaj chceli mat intelektualnu a divacky narocnu tv plnu sulikovych skvostov a pod. Zial Slovensko ma nastastie iny nazor.

  • Ohodnoťte príspevok !
    To X / 16.4.2005

    V tom je práve tá komédia. O slovenských režisérov, ktorí majú v Európe úspech, "celé Slovensko" nestojí, zatiaľ čo Superstar, ktorej sláva končí v Kittsee, sme ochotní platiť. My si zaplatíme ešte aj likvidáciu našej vlastnej kultúry, veď je to len na príťaž - nie? Radšej recyklovaný tovar za drahé peniaze.

  • Ohodnoťte príspevok !
    XXL / 16.4.2005

    Radšej Šulíkove skvosty ako Parove skvosty.

  • Ohodnoťte príspevok !
    x / 16.4.2005

    A co vy mate z tych skvostov ? Dobry pocit, alebo sa nejakym sposobom podielate na zisku reziserov, ktory by dostali peniaze od stv. Ja osobne sa pri superstar zabavim aj s celou svojou rodinou, aj do kina ked ides tak za to platis a ked ti film nevyhovuje tak ti to vadi, ze si za to zaplatil. Superstar pozera 1 870 000 ludi a teda aj koncesionarov a to svedci o tom, ze su spokojni a teda su ochotni platit. Ale spytajte sa ich ci su ochotni platit za film, ktory mozno vonku u a to podotykam u odbornej poroty ma uspech, ale v kine je to hrozny prepadak. Chcel by som vediet kde v zahranici mali tieto filmy uspech, kde lamali rekordy v navstevnosti kin, alebo za uspech povazujete premitanie vo filmovych kluboch alebo filmovych festivaloch ? Tak potom najuspesnejsie filmy na svete su Indicke, Cinske a podobne. Vsade plati ked je dobra kvalitna komercia je aj dobre a kvalitne umenie. Zial u nas nikto nevie robit dobru komerciu a vsetci sa snazia robit umenie, lebo za to sa da skryt pripadny neuspech.Ale stale nechapem jedno, preco to ma platit STV, ved nech sa najdu producenti zo zahranicia, ked je to take skvele, a zohnat peniaze na taketo filmy by potom nemal byt problem. Stale len chcete aby to niekto zo statu a stv financoval, vid skvely titul Janosik, ja nechcem a nebudem platit nejakemu tzv umelcovi reziserovi jeho fantazialne vytvory aby som mal pocit, ze som nieco urobil pre Slovensku kulturu. Na to tu je Ministerstvo kultury so svojimi fondami a este nieco tak mi mame platit nie za zabavu za ktoru chceme, aspon vacsina, ale za kulturu ? Tak potom ten reziser budem robit zadarmo aby aj on prispel a herci, ktori sa stale stazuju, ze netocia budu mat masne honorare na ktore su zvyknuti, alebo sa ich zrieknu v zaujme Slovenskej kultury a skvostov ? Nikto z nich to neurobi, pretoze chcu zit luxusne a mat pocit, ze su hviezdy a no to potrebuju peniaze, ale nehnevajte sa ja im ich dam ked pojdem do kina a pozriem si ich film, lebo si budem mysliet, ze stoji za to ho vidiet, ale o tom ma musia presvedcit.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vlado / 16.4.2005

    Som z mladsej generacie a podla mna sa stv ubera spravnym smerom, kedysi som o tuto televiziu ani nezakopol, teraz si ju rad pozriem a nehovorim len o superstar, na dvojke slo kopu dobrych dokumentov a tiez na jednotke vela filmov a zabavy, obavam sa, ze ak by vysielali dookola nieco podobne ako nejake sulikove skvosty, "zaujimave" inscenacie s tymi stazujucimi sa slovenskymi hercami, asi by som to preladil opat niekde na 30. program.

    Tu sa podla mna vsetci hraju na tazkych inteligentov, co by len pozerali nejake psychologicke zanre, ale vsetci sa tiez potrebuju zabavit alebo uvolnit, pri niecom odlahcujucom.

    Podla mna je program stv vyvazeny, mozno voci spravodajstvu by som mal vyhrady.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 16.4.2005

    Fuck the art.

    Chlieb a hry pre hlupych a zadnlivo slobodnych.

  • Ohodnoťte príspevok !
    To X / 16.4.2005

    Vidíš, odhalil si ten najväčší podvod: STV neplatíme za zábavu, tú ti dá zadarmo aj každá komerčná televízia. Platíme ju za to, čo komerčná TV nerobí a nebude robiť, lebo to je stratové: za rozvoj kultúry a vzdelania. Inými slovami: Rybníčkovci likvidujú, nie rozvíjajú kultúru, a vzdelávanie nerobia vôbec. Ak serieš na kultúru a chceš sa len baviť, je to tvoja vec, hoci ťa ľutujem. Ale potom zrušme koncesionárske poplatky.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bobo / 16.4.2005

    Podľa výročnej správy vzrástol podiel STV v roku v porovnaní s predchádzajúcim rokom z 25% na 30%, t.j. o 5%. Pre zábudlivých a slepo adorujúcich členov fanklubu RR si dovolím pripomenúť, že rok 2003 bol z programového hľadiska jedným z najhorších (nevzťahuje sa na spravodjstvo), pretože v rámci krízového režimu sa zrušili výroby a vysielanie bolo zredukované na reprízy (tie v m.r. tvorili 60% vysielania). Okrem 1 870 000 divákov, žije v tejto spoločnosti ďalších takmer 4 mil. ľudí, ktorí SuperStar nepotrebovali k svojmu kultúrnemu vyžitiu (avšak rovnako prispeli svojimi koncesionárskymi poplatkami ako XY na Šulíkov film).



    "Dobrá" správa pre tých, ktorým k duchovnému vyžitiu stačí Extra, či SHS a nemajú radi Šulíkove filmy: Na najnovší film M. Šulíka "Slnečný štát" STV neprispela ani 1,- Sk (ČT niekoľkými miliónmi Kč).

  • Ohodnoťte príspevok !
    Oprrava-doplnenie / 16.4.2005

    Podľa výročnej správy vzrástol podiel STV v roku 2004...

    Sorry.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Obob / 16.4.2005

    Bobo: zvysil sa podiel coho? Koncesionarske poplatky "platia" domacnosti, nie kazdy obcan, takze to cislo 4 000 000 je pekne zavadzajuce. Na to ze si pouzil slovko "adorujúci" pises celkom kraviny.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 16.4.2005

    Si nemyslim, ze pouzil slovo platia, ale prispievaju...

    Ked uz chces byt velmi presny

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bobos / 16.4.2005

    Bobo chce byť riaditeľom, však? Alebo inak, nech Bobo napíše čo by mala vysielať STV na dvoch programoch. Pokiaľ je to možné v podobe programovej štruktúry s konkrétnymi titulmi, najlepšie bez všeobecných Bobo fráz.

  • Ohodnoťte príspevok !
    To Bobo / 17.4.2005

    Nejako sa mi nezdá, že v roku 2004 STV zdvihla svoj share z 25 na 30%. Nech to rátam ako rátam, Jednotka a Dvojka majú spolu okolo 26-27%, teda oproti minulým manažmentom žiadne zvýšenie (rok 2003 nerátam, vtedy sa všetko rušilo, ešte aj lekári). Už viackrát som prišiel na to, že sa s číslami všelijako manipulovalo, stálo by za to overiť si ich.

    A po druhé: treba si všímať, aký je trend kľúčových, tzv. signifikantných relácií (ako je napr. spravodajstvo, domáca kultúra, vzdelávanie), kvôli ktorým európske štáty verejné vysielanie založili a my ho platíme. Čísla o sledovanosti spravodajstva sú katastrofálne. A pokiaľ ide o domáce vzdelávanie, je to asi ešte horšie – nevysiela sa nič. O kultúre ani nehovorím. Je smutné, že práve to mnohým vyhovuje.

  • Ohodnoťte príspevok !
    To Bobo / 17.4.2005

    Ešte som zabudol na toho duchaplného Bobosa: nie je vecou Rady STV, aby vypracovala vysielaciu štruktúru – Rada má manažmentu ukladať úlohy a kontrolovať ich plnenie. Okrem toho RR predkladal už najmenej trikrát programovú štruktúru na nasledujúci rok - a vždy si robil svoje. A Rada STV bola na srandu. Tak čo by Bobos rád?

  • Ohodnoťte príspevok !
    redbeet / 17.4.2005

    ad. zvysenie podielu na trhu z 25 na 30 percent - mozno by bolo celkom vhodne doplnit, ze tych 30 percent bolo nameranych uz podla peoplemetrov, kym tych 25 podla dennickov, ktore trhove podiely do istej miery nadnodnocovali a to najma pri STV, t.z. ze ten narast trhoveho podielu je realne vyssi ako "len" 5 percentualnych bodov.

    ad. vlastna tvorba - STV ide tento rok produkovat novy serial a dva TV filmy - je to naozaj tak malo? alebo to vystihuje financne moznosti tej institucie s ohladom na divacky zaujem? (pri najlepsej voli si neviem predstavit, ze tie filmy dosiahnu nadpriemernu sledovanost)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pepek / 17.4.2005

    To Redbeet

    A tie cisla o 30% shr Jednotkya Dvojky si kde nasiel? Rano v salke kavy? Priemer za posledne tri mesiace maju asi 26,5 % - tak neviem o akych 3O% tu pises... Navyse su to cisla za obdobie najväcsieho rozmachu SHS a mimoriadne uspesnej serie play off hokejovej extraligy a futbalu s Portugalskom co zhruba o 30 percent zdvihlo podiel Dvojky oproti normalu. Ked v polovici maja skoncia MS v hokeji, Jednotka a Dvojka celkom urcite klesnu pod 25% podielu na trhu a to, ak sa nemylim, budu nizsie cisla ako za cias dennickovych prieskumov... Tak sa uz zobud, ty zaslepenec!

  • Ohodnoťte príspevok !
    x / 17.4.2005

    Uy prestante porovnavat dennickovz vzskum s peoplemetrovzm su to 2 neporovnatelne veci. ( napr. aj markiza ma stale najsledovanejsie spravy, ale ich hodnota bola tusim najviac 33% co je oproti dennickom dost malo vtedz mali ay 47% tne hodnoty.) Fakt, ktory ukazali len peoplemetre je ten, ze 30% slovakov pozera ine stanice ako slovenske a dennickovy vyskum vychadzal z toho, ze je to podstatne viac. Smutne je to, ze slovaci s velkzm zaujmom pozeraju ceske a madarske stanice a cesi a madari aj ked maju moznost pozerat nase stanice tak to nerobia, s vynimkou superstar. A tu sa mozno treba zastavit nad tym, ci je zaujem o slovensku tvorbu ked slovaci o nu nemaju zaujem. Ja si myslim, ze ano, ale v zdravej miere, to co znesie nasa penazenka a nie to co bz chceli zarabat nasi umelci.

  • Ohodnoťte príspevok !
    umelec / 17.4.2005

    Zdravím.

    Len by som chcel sa chcel vyjadriť k pomerne chorému názoru, že umelcom ide len o to, aby mohli mohli konečne vycicať platičov koncesionárskych poplatkov a potom bezuzdne tancovať nad ich mŕtvymi telami s divokým leskom v očiach, ktorí sa dostaví po vyplatení tučných honorárov !

    Veď je to zcestné !

    Ak umelci a najmä herci bojujú za návrat pôvodnej tvorby v TV a za to, aby sa obnovila filmová tvorba, nie je to kvôli peniazom, o ktoré sa koncesionári tak trasú / aj keď uznávam, že je to vlastne akési výpalné /. Chcú iba robiť to, na čo majú školy a čo vedia a radi by to robili na Slovensku.

    Uvedomte si, že nie každého herca baví moderovanie, alebo len hosťovane v TV reláciách.

    Môžete namietnuť, nech hrajú len divadlo..

    Lenže divadlo potrebuje diváka. Bohužiaľ, ľuďom na Slovensku divadlo, na rozdiel od našich susedov v ČR, až tak nechýba. To je smutný fakt. Nie je to takou súčasťou kultúry národa ako v Čechách. Ale kedysi slovenských ľudí do divadla lákala aspoň predstava, že uvidia známe tváre z TV obrazovky. Doteraz sú najnavštevovanejšie divadlá, v ktorých účinkujú práve herci známi z TV a väčšinou tí herci, ktorí sa stihli spopularizovať ešte za socializmu. Ale čo bude potom, keď vymrú Dančiakovia, Labudovia, Krížikové atd ? / všetkým prajem dobrého zdravia / Kto sa pôjde pozrieť na Igondu, Krajčiovú, Kostelného ? Mimochodom : Kostelný ? Nie je to ten z filmu "Rebelové" ? - takto to funguje. Tlevízna a filmová tvorba znamenala veľa aj pre divadlo. Ľudia prišli a mnohých potom mohla osloviť aj vyššia forma umenia, akou je divadlo. / podľa dejín umenia už od Starovekého Grécka najvyššia forma, keďže ide o syntézu mnohých umení /

    Nebojte sa, herci bez TV neumierajú od hladu. V Čechách je práce dosť. Chodíme tam za prácou, ako gastarbaiteri. Tam sa totiž, na rozdiel od nás, točí a vyrába. Všimnite si len, kto získava v poslednom čase Českých levov !

    Okrem toho sa herci živia aj inými aktivitami : behajú po dubbingoch, robia úpravu dialógov pre dubbingové štúdiá a podobne. Ale chcú hrať !

    Nechápem teda, čo je zlé na tom, že sa herci domáhajú pôvodnej tvorby a prečo tým budia také podozrenie.

    Trocha demagógie : Ak sa na Slovensku prestane pestovať cukrová repa / podľa posledných správ/, budeme naštvaní na jej pestovateľov, ak budú protestovať, pretože sa chcú na pestovaní cukrovej repy nabaliť ?

    Takže to sú dôvody z pohľadu umelca. ...a potom ešte tá nádherná hŕba prachov.. :))

  • Ohodnoťte príspevok !
    To Umelec / 17.4.2005

    Nech tocia, ale nech nepytaju prachy od stv, iba tolko kolko im sama moze ponuknut, nie viac a vytvarat tak tlak cez politikov a sukromne tv, ktorim to mimochodom vyhovuje ked stv bude vyrabat to o co nebude zaujem zo strany divaka.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 17.4.2005

    To je co za hovadinu. A od koho to maju ziadat " Od JOJKY ?

    Ved na to je STV zriadena zo zakona, ty pako.

    Mylis si pojmy.

    A k tomu divakovi. OK, ponuknime mu na STV od rana do vecera porno, ved to chcu.

    Asi tolko k demagogiii typu Zahradnik.

    Ja STV neplatim kvoli relacii Extra.

  • Ohodnoťte príspevok !
    To : To umelec / 17.4.2005

    Od Umelca :

    Súhlasím s EasyRiderom. A trocha pritvrdím.

    To ako keď STV povie, že za jeden natáčací deň v Banskej Bystricy pre Bratislavčana je 10 korún bez preplatenia cesty / o daniach a odvodoch nehovorím /, pretože na viac nemá, treba ísť do toho ? Vtedy bude všetko OK ? Tomu sa vraví vydieranie a je to maximálne neslušné. Za čo myslíš, že kúpila STV SHS ? Rybníček rozbil prasiatko a Záhradník odniesol do sámošky prázdne fľaše od sirupu ? Naozaj si taký tupec a myslíš si, že prevažná časť financií STV padne na honoráre hercom ? Už neviem ktorý slávny poľský režisér povedal, že verejnoprávna televízia je taká, ktorá má zo všetkých TV najvyššie ciele. To je celkom slušná definícia. A určite tým cieľom nemyslel komerčný úspech. Mala by ponúkať alternatívu ku komercii, ktorá patrí na obrazovky súkromných TV ! Výsledkom by mal byť národ objektívne informovaný, vzdelaný, rozhľadený a citovo vnímavý. Dnes je z národa len nerozmýšľajúca zlepená šedá guča, konzumujúca exkrementy a to ešte s vďakou.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Umelec / 17.4.2005

    Vups.. Bystrici s tvrdým y je prúser..

  • Ohodnoťte príspevok !
    To X / 17.4.2005

    Prepáč, musím to povedať na plnú hubu. Máš tie isté argumenty ako kedysi komančovia, teda ich sprosté „tvrdé jadro“: inteligencia a umelci boli podľa nich príživníci, ktorí si robia svoje „za naše dělnické peníze“. Radšej samú zábavu, len aby národ nepremýšľal. Si na tej istej úrovni.

    Nikto nežiada o mimoriadne honorárové podmienky pre tvorcov. Tie vytvoril Rybníček napríklad pre štyroch porotcov SHS. Za ich honoráre by mohlo vzniknúť

    80 až 100 scenárov dokumentárnych filmov. Ak si myslíš, že jeden narýchlo, za pol roka zlepený seriál svedčí o Rybníčkovom vzťahu ku kultúre, tak si naozaj na tom biedne.

    Ale ani to nie je najpodstatnejšie, hoci veľmi smutné. Tu ide o iné: že ľudia bez kultúry a bez úcty k umeniu sa zakrátko stanú stádom volov. Možno ti to vyhovuje, ale mne nie. A ja rovnako platím.

    A ešte niečo: ak argumentuješ nezáujmom, len potvrdzuješ svoje primitívne skraty. Záujem o hodnotné veci sa vzbudzuje len kvalitnou ponukou, teda veľmi ťažko a pomaly. Na Slovensku osobitne ťažko, lebo máme priveľa primitívov. Ešte aj tí Kazachovia si objednali od Britov pomoc na domácom seriáli, nie Pop Idol. To je asi najväčší dôvod, prečo ľudia, ktorí vidia aj kúsok dopredu, bijú na poplach.



  • Ohodnoťte príspevok !
    x / 17.4.2005

    doteraz som bol slusni, ale asi som narazil na tlupu tupich umelcov, ktorich sa toto priamo dotyka, pretoze v zivote nic hodnotneho nevyrobili abz si na seba zarobili.Banda leniva.A to easy rider a co ma podla teba robit ministerstvo kultury ? a budem taky isty primityv ako ty, ty pako. Smola je, ze vy o tom co hovorite nemate sajnu, pretoze ak ste pracovali v tv, alebo pracujete tak sa iba lajdate, banda nenazrana.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Nenažraný bandita / 17.4.2005

    Milý X..

    Blahoslavení chudobní duchom, lebo ich bude kráľovstvo nebeské..

    Communication locked..

  • Ohodnoťte príspevok !
    To X / 17.4.2005

    Ak si bol doteraz slušný, to musí byť sranda, keď si neslušný...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Umelec / 17.4.2005

    Hodnotnému géniovi - Hrabě X

    Doteraz som bol slusni+, ale asi som narazil na tlupu tupi+ch umelcov, ktori+ch sa toto priamo dotyka, pretoze v zivote nic hodnotneho nevyrobili abz+ si na seba zarobili.Banda leniva.A to easy rider a co ma podla teba robit ministerstvo kultury ? a budem taky isty primity+v ako ty, ty pako. Smola je, ze vy o tom + co hovorite + nemate sajnu, pretoze ak ste pracovali v tv, alebo pracujete + tak sa iba lajdate, banda nenazrana.

    To sú len gramatické chyby, ktoré si všune každý lajdák..

    A teraz jedna základná logická chyba :

    Máš pocit, že televízny program vzniká výbuchom v továrni na televízory ? Alebo ho tvoria hackeri cez internet ? A možno vzniká štiepením voľných radikálov za sklom obrazovky televízora...

    Keď nabudúce pri prezeraní Internetu zablúdiš, aspoň sa nikde nevyser...

  • Ohodnoťte príspevok !
    To Umelec / 17.4.2005

    Tá posledná veta, to je rozkošná bodka. Fakt, communication locked. Ake čo, ak máme takých tupcov státisíce?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Umelec / 17.4.2005

    tento Umelec to nie som ja

  • Ohodnoťte príspevok !
    ex Umelec / 17.4.2005

    Sorry ! Ja som ten umelec, čo písal, že je umelec a nie som ten umelec, čo tu pred chvíľou napísal pod nickom umelec, že nie je ten umelec... :)

    Netušil som, že tu má niekto taký nepopulárny nick. Dal som si ho len ako reakciu na prípevok akéhosi X, b ktorej pindal na umelcov. Tak pardón. Já se vrátím ! A se mnu přijde i nový nick - exUmelec / i keď si svoje povolanie zachovávam /

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 17.4.2005

    Vidim, ze X musi mat za sebou velmi hodnotne veci.

    Vacsinou si zarabal vlastnymi myslienkami, namiesto mna ,uboziaka, ktori sa musi zivit hlupym podnikanim.

    Och, asi sa poucim.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bobos / 18.4.2005

    Nejako sa nám Bobko odmlčal, asi robí nejakú nadprácu pre Ruska.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 18.4.2005

    A aku, prosim Ta ?

    CHODI PALOVI UKAZOVAT STAZNOSTI ?

    ALEBO VYROCNU SPRAVU ?

    ALEBO BUDE DNES MODEROVAT TN ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bobos / 18.4.2005

    To sú zúfalé otázky, ak si myslíš, že Bobulienko je v Rade len tak, potom OK.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 18.4.2005

    Kazdy je tam pre nieco.

    Ale mas iba prdstavu o Rade STV a o ludoch v nej.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bobos / 18.4.2005

    Prepáč, že sa ozývam. Nevedel som, že sa mi prihovára rovno pán Boh.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 18.4.2005

    Iba v zastupeni, iba v zastupeni.

    Som skromny.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Navi / 25.5.2005

    RR

    a.) odstrihol peňazovody tunelárom, ktorí pod rúškom tzv. pôvodnej tvorby dojili televíziu, koncesionárov a štátny rozpočet.

    b.) vyrazil fúru ľudí, ktorí v televízii reálne nemali čo robiť

    c.) urobil z STV pozerateľnú televíziu (asi prvý raz v jej dejinách) čím skomplikoval život markíze



    Spojil tým proti sebe tieto tri skupiny ľudí, ktorí sa teraz spoločne oháňajú záchranou verejnoprávnosti v STV, hoci, samozrejme, ide výlučne o prachy. Najpozoruhodnejšia je agenda, podľa ktorej má byť STV vážnou lepšie povedané nudnou televíziou, ktorá nemá koncesionáorv čo zabávať.



    Globálne je verejnoprávny systém vysielania prežitkom, zrelým na smetisko dejín. Dôvody: 1.) Z hľadiska záujmov verejnosti neprináša nič čo by nemohli zabezpečiť komerčné televízie.

    2.) To či je táto inštitúcia tunelovaná alebo nie stojí výlučne na charakterových vlastnostiach jej vedenia. Presne ako je to pri správe akýchkoľvek verejných peňazí.

    3.) Verejnoprávna televízia je vždy fackovacím panákom pre politikov, ktorí nie sú spokojní s frekvenciou výskytu svojej papule na obrazovke a pre zástupcov záujmových skupín (je jedno či im hovoríme tvorcovia, produkčné spoločnosti, predajcovia reklamného času, politické strany), ktoré nie sú spokojné s tokom peňazí z televízneho účtu na ich vlastný.



    Mne vcelku stači, že televízia vedená RR vyrába program, ktorý sa dá pozerať a nestojí to dalšie stovky miliónov dotácií zo štátneho rozpočtu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 25.5.2005

    navi, s castou suhlasim, ale ak by sa verejna sluzba mala prenechat televizii typu marliza, tak zbohom.

    Inak verejna sluzba, paradoxne, nie je na objednavku verejnosti, ale na objednavku statu...

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Som strasne zvedavy ci toto cudo postupi.

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk