Diskusia

Branislav Závodský: súčasnej stratégii TA3 nerozumiem / Lukáš Kočišek / 14.03.2006

Zo študenta rómskej kultúry sa časom vypracoval na jednu z mála výrazných osobností spravodajskej televízie TA3. Pôsobil v nej od jej vzniku a od druhého roka svojho pôsobenia moderoval dennú reláciu Téma dňa. Od júna 2005 zakotvil v Slovenskej televízii, kde pripravuje Správy a komentáre a politickú diskusiu O 5 minút 12. V rozhovore pre Mediálne.sk Branislav Závodský spomína na pomery v TA3...

  • Ohodnoťte príspevok !
    keppo / 14.3.2006

    ..Pan Branislav Závodský z mojho pohladu presiel urcite "vyvinom". v diskusnej relacii o pat minut dvanast moderuje fakt skvele a musim povedat, ze lepsie ako v ta3, takeho som ho tam nevidel (ten vyvin). a zacina sa mi trocha priblizovat k Vaclavovi Moravcovi v Cechach. pre mna osobne jeden z uzasnych moderatorov relacii o politike.

    ..a jeden postreh. minuly stvrtok som mal prilezitost vidiet aka je kvalita jednotlivych relacii o politike v televizii u nas a v cechach. na markize v tom case bezalo sito a na ct2 volby 2006 (diskusia politikov a aj divakov vzdy v jednom inom kraji). sito pana daniela krajcera je skor "šou daniela krajcera" nez kvalitna diskusia na, ktoru sa da pozerat. mozno mu o to ide, ale potom ma o jedneho divaka menej. a to porovnanie Vaclavom Moravcom, ktori sa pyta na konkretne veci a fakty, to sa ani neda porovnat ten velky rozdiel..

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia / 14.3.2006

    Som rada, ze Brano presne pomenoval problem TA3. Zial, nie je posledny kvalitny clovek, co odtial odisiel.

  • Ohodnoťte príspevok !
    domino / 14.3.2006

    K Závodskému-tiež si myslím, že dorástol na novinársku špičku, uvádzanie relácie O 5 minút dvanásť má v jeho podaní špičkovú úroveň, taký ešte nebol na TA3

    K Situ-tiež si myslím, že sa to nedá porovnať s reláciou na CT1-Otázky Václava Moravca, Ale Závodský sa mu približuje...Sito-Je to skoro ako zábavná relácia...žial....

    K TA3-špička bola Kušnírová, dúfajme že sa vráti, a špičková je aj naďalej Oravcová

    K STV-a podľa mňa sa aj Nora Gubková v Správach a komentároch zaraďuje medzi slovenskú novinársku špičku... žiaľ OTO ide mimo nich....

  • Ohodnoťte príspevok !
    marrtini / 14.3.2006

    Som veľmi rád, že Branislav Závodský odišiel z TA3 (vzhľadom na súčasnú situáciu). Braňov vyvoj smeruje ku kvalitnejšiemu a vyvoj TA3 k horšiemu. Držím palce Braňo!

    Na druhej strane som sklamaný koncepciou vysielania TA3. Keby "evolučné" zmeny nenastali, tak je to stále lepšie ako momentálne vysielanie. Škoda! Tešil som sa na slovenské CNN.

    • Ohodnoťte príspevok !
      domino / 14.3.2006

      K vývoju v TA3: Osobne prežijem nasadenie dokumentárnych filmov, aktuaálnu publicistiku

      ale asi Neprežijem neustále sa opakujúce správy a zábery kameramanov, žiadna snaha o zmenu...

    • Ohodnoťte príspevok !
      keppo / 15.3.2006

      ja som sa tesil na slovenske BBC (zalezi od vkusu). ja si myslim, ze je dobre, ked davaju aj nieco ine. lebo furt ked prepnem na ta3 o 10 rano a 18 vecer, spravy su tie iste z 50% urcite. a to nie je dobre furt dookola opat tie iste zabery (tak ako hovoril Domino predomnou), aspon keby boli podane inou formou, aj tak viac "novoty" mi chyba. novych zaujimavejsich informacii

      • Ohodnoťte príspevok !
        marrtini / 16.3.2006

        Ale ved jasne ze zalezi do vkusu. o tom sa ani netreba bavit. A preto pisem, co pisem. keby nenastali zmeny, vzdy je to lepsie ako momentalne vysielanie. Mne sa nova TA3 nepaci :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    janik / 14.3.2006

    Ako dlho robí v médiach Závodský, má už vôbec 30 rokov? Dravosť tým mladým nechýba, ale sebareflexia určite. A dobrá rada - nikdy nehovor nikdy.

    • Ohodnoťte príspevok !
      mia / 14.3.2006

      Janik, Brano je v TA3 od zaciatku, takze ked si pridas k tomu, ze predtym uz niekde robil, tak nech robi 5 rokov. To je na Slovensko dost vela, povedala by som, ze pri dnesnych novinaroch sa moze smelo nazyvat televiznym bardom. Mozno je Brano lepsi herec ako novinar, ale vie sa predat a aj medzi novinarmi patri podla mna medzi tych najlepsich, takze nesuhlasim s Tvojimi narazkami. A 30 rokov, mozno ma tento rok, ale su aj mladsi, nie?Zial, toto je stav v slovenskej televiznej zurnalistike.

      • Ohodnoťte príspevok !
        janik / 15.3.2006

        Tak to si prehnala, nezabudni , ze prvi porevolucni novinari koncili v roku 1990, takze dnes maju 15 rokov praxe. Na rozdiel od Závodského, ktorý odišiel z výšky v 2.ročníku, a vraj začínal v TV Turiec. Počítam tak 7 rokov v médiach. Puškárová má určite viac praxe. Ale v čom je taký dobrý? Robil v tej ta3 niekedy aj tú ozajstnú robotu - reportérsku? Ty by si to mala vedieť.

        • Ohodnoťte príspevok !
          mia / 15.3.2006

          Prepac, podla mna ked niekto vystuduje zurnalistiku, tak vie velke gulove, lebo blastne nevie nic. Ale to na margo...Mala som namysli skor tv novinarov, ktori su dnes na obraze. Zlatica je urcite dlhsie ako Brano, to urcite. Brano robil reportera chvilu, a vlastne nikto netusi, ako sa to stalo, ze dostal vlastnu relaciu, ale Samal aj Lengyel ho mali radi.

          • Ohodnoťte príspevok !
            bilek / 15.3.2006

            Mila Mia, co by mal podla Teba studovat clovek, ktory sa chce stat novinarom, archeologiu? Zavodsky strci vedomostne Puskarovu do vacku kedy chce. Ako moderator ma samozrejme handicap, pretoze jeho rozpocet na plastickeho chirurga, zubara a vizazistu je oproti rozpoctu Puskarovej velmi ubohy. Co sa tyka reporterciny su na tom rovnako. Obaja sa radi predvadzaju.

            • Ohodnoťte príspevok !
              mia / 16.3.2006

              Bilek, aj ja Ta lubim...Ja si myslim, ze je ovela lepsie, ked niekto studuje zurnalistiku v kombinacii s niecim, aby sa aspon v niecom vyznal. Zurnalisti casto vobec neovladaju jazyky a nic. Ja viem, ze aj Ty mas zurnalistiku, ale Ty si vynimka potvrdzujuca pravidlo. Sikovny, mudry, jazykovo zdatny a este aj sexi, Co dodat-:))A Brano je podla mojho babskeho nazoru uplne ok, ale zase priznajme, nemoze byt doma uplne v kazdej problematike, ze??To asi nikto z nas.

              • Ohodnoťte príspevok !
                bilek / 16.3.2006

                Wow kraska, mas to u mna, aj ked o mne tu rec nebola...

        • Ohodnoťte príspevok !
          bilek / 16.3.2006

          Mily Janik, zabudate, ze novinarov, ktori koncili v roku 1990 ucili ti isti ucitelia, ktori roky pred tym v pohode prednasali marxizmus-

          leninizmus, ako zaklad zdraveho svetonazoru pokrokoveho novinara. Rozdiel medzi Zavodskym a Puskarovou je ten, ze Zavodsky dodrziava zlate britske pravidlo "Nepytaj sa otazku na, ktoru nevies odpoved". Nekonecne omielanie otazok "Odidete z koalicie?", "...je to dôvod na odchod z vlády?" "Kedy padne vláda?" a pod., ktorymi Puskarova ROKY!!! bombarduje politikov, rozhodne nemozno povazovat za ziskavanie , alebo overovanie informacii. Ide prinajlepsom o nedostatok kreativity moderatora/ky...

  • Ohodnoťte príspevok !
    lorelei / 15.3.2006

    Vek novinárov (a manažérov ap.) v SR je zbytočné riešiť, je to porevolučná daň a s tým nikto nič nenarobí. Podstatné je, či ten človek na sebe pracuje – a či sa aj posúva, čo nie je to isté, viď Z. Puškárová, na to, ako dlho to robí (a určite aj na sebe robí) a má vlastnú reláciu, je skoro stále rovnaká, dovolí uhýbať a nedokáže vydolovať z politika nič poriadne, iba ak sporadicky. A skúsenosť (veková) jej chýba teda dosť, videla som dávnejšie jedno „Na telo“ s J. Čarnogurským a vôbec nemala šajnu, keď hovoril o predrevolučnom Slovensku, čo teda dobre, ale ešte mu aj amatérsky oponovala. Aj keď súhlasím s Týždňovkou, že ten jej účes naposledy bol skvelý (a pridala by som ešte Martinákovej „výčes“ na programovom kongrese SF). Dúfam, že to nebude ich posledná pridaná hodnota.

    B.Závodský je fakt dobrý, Krajcer sa už pár rokov točí okolo vlastnej osi a očividne žije z podstaty.

    Mrzí ma, že N. Gubková je schovaná na STV2, neviem o čo je horšia ako nap. Ľ. Oravová.

    Obe baby z TA3 sú tiež skvelé, aspoň niečo tam, pretože ja som ako zmenu postrehla iba tie neustále otravné kocky, začínajú byť nejakí plochí. Škoda, už to nie je tá správna orechová CNN, ani ich už skoro nepozerám...

  • Ohodnoťte príspevok !
    sibalka / 15.3.2006

    Štefan Hríb alebo Eugen Korda? Zabudli ste na vynikajúcu Katku Začkovú? Myslím, že jej publicistika bola až taká úderná, že ju kritizovaní nemohli ani cítiť. Takže pár tvárí tu predsa len je, akurát sa treba lepšie pozerať. A chlapci z Paľby sú tiež dobrí.

    • Ohodnoťte príspevok !
      mia / 15.3.2006

      Chalani z Palby su vyborni

  • Ohodnoťte príspevok !
    ryba / 16.3.2006

    Po prvý krát-snad mozem zareagovat aj ja. B.Závodský aj N.Gubková sú skutocne výborní a patria práve na STV 2. A co sa týka úrovne TA3- horsie, horsie a horsie....Pozerám ju menej a menej...

    • Ohodnoťte príspevok !
      marrtini / 16.3.2006

      Suhlas!

      • Ohodnoťte príspevok !
        mia / 16.3.2006

        Zial, ale ryba smrdi od hlavy. V pripade TA3 mozno doslova hovorit o trojhlavom ceskoslovenskom drakovi.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Kamil / 16.3.2006

          Myslela si českého draka? Neodpovedala si k vysielaniu ta3 z minulého týždňa.

          • Ohodnoťte príspevok !
            mia / 17.3.2006

            Kamil, myslela som cesk-slovenskeho trojhlaveho draka-:))a na aku otazku som to neodpovedala? Posli mi privatnu spravu, rada odpoviem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    ryba / 16.3.2006

    Dúfam, ze to s tou rybou, nebola narázka na mna... len este nieco . vsetky tie pre mna bezmenné nové tváre TV3 si zaslúzia aspon jednotku za to, ze zvládajú cítacku,iné asi ani nemozu... zovialnost a profesionalitu,ktorá je cítit od pánov a dám zo CNN mozeme cakat a cakat. Pardon myslela som somozr. TA3.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Kamil / 16.3.2006

      Tak mal v ta3 Závodský zostať, keď dali skrachovanému študentovi rómskej kultúry možnosti. Napr. Goldírová musela z STV odísť za poriadnu nehoráznosť z Bruselu a kvôli nej aj Stano. Kto ju zamestnal - ta3. Ale všetci čo sem píšete ste asi zasvatenejší. Najvacšou chybou ta3 je asi to, že tam treba "makať" a nie sa vytrčať na obrazovke. Napíšte mi jednu mimoriadnu reportáž Závoského - Puškárová s Krajcerom ich mali dosť. Ozaj nechystá sa Závodský do Markízy, teraz predsa Búza, kedysi oddaný HZDS, vymieňa osadenstvo.

      • Ohodnoťte príspevok !
        mia / 17.3.2006

        Goldirova nemusela z STV odist. Stano sa pohadal s Rybnickom a dal vypoved a ona ako jeho frajerka zlozila post v Bruseli, takze to bolo opacne. A propos ide udajne do Markizy.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Kamil / 17.3.2006

          Už Goldírovej ta3 nevonia? Veď tam sa mala ako "prasa v žite", napríklad brala všetkým všetky zahraničné cesty. Vyrábala samú EU, a koho to zaujíma. A z STV musela odísť za pruser, ktorý vyrobila v Bruseli. Zisti si to. A nie je to s tou Pariškovou tak, že musela odísť z Mark., vraj Belányioá obiehala všetky televízie kvoli moderátorskému fleku.

          • Ohodnoťte príspevok !
            mia / 18.3.2006

            Goldirova je prosto drava, raz darmo. A o pruseri v Bruseli neviem, ale ona to urcite za pruser nepoklada-:))

    • Ohodnoťte príspevok !
      mia / 17.3.2006

      Prepac, vobec som si nevsimla, ze mas nick ryba, samozrejme, nemyslela som Teba.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Starý Pes / 17.3.2006

    Pár drobných poznámok: Aj ja som si kedysi myslel, že novinárskym vrcholom je práca v STV, ale je to omyl. Novinárskym vrcholom je kvalitná žurnalistika a je jedno kde ju robíte. Dnešná STV pod vedením pána Rybníčka sa žiaľ v mnohom vymkla spod kontroly zdravého rozumu....

    Ďalšia vec: Podľa mňa správy a spravodajstvo je stále jedno a je jedno či to vysielate na "Jednotke", alebo "Dvojke". Podstatné je aby to bolo zrozumiteľné pre všetky vrstvy obyvateľstva. Hrať sa nato, že toto je viac pre plebs a toto zas pre intelektuálov, je fatálny omyl. Škatulkovanie spravodajstva sa vypomstí. Stále bude platiť, že podstata tkvie v zvládnutí formátu z hľadiska štruktúry, remeselnej výroby príspevkov, dobrých tém, kvalitných redaktorov a moderátorov...atd.

    Ďalšou HRUBOU chybou je umiestnenie Správ a komentárov na Dvojku. To je neodpustiteľná chyba. Celá "dramaturgia" Dvojky z hľadiska umiestňovania niektorých formátov je nejasná a nečitateľná. Tak potom dajte aj Reportérov na Dvojku...a zabijete aj túto, pomerne dobrú reláciu.



    • Ohodnoťte príspevok !
      lorelei / 17.3.2006

      ÁNO!!! A ešte keď Správy a komentáre nemali ani na tej Dvojke pevný vysielací čas...

      Zarábať je dobrá vec, ale prečo sa ešte aj teraz musia oba VEREJNOPRÁVNE kanály tak diametrálne odlišovať? Dvojka je stále akási rozbitá, a popoluška v kúte oproti tým komerčným kydom na Jednotke. Podľa mňa je to naschvál...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Ruško / 17.3.2006

    Takmer so všetkým, čo sa v tejto diskusii napísalo, sa dá súhlasiť. Najviac azda s tým, že mladý muž skvelo zvláda aj herectvo, ktoré k moderátorskemu remeslu jednoznačne patrí, no zatiaľ nemá "krajcermániu".

    Skoda len, že vrcholové vedenie STV sa viac zaoberá svojimi nabobskými súťažami o najkrajšiu frajerku, či získanie najlepšieho koryta v (zatiaľ ešte len) komunálnej politike a nie prijateľným a všade účinne pôsobiacim vyzdvihovaním kvalít "robotníkov", ktorí STV-čku tvrdou drinou skutočne držia ešte ako-tak nad vodou...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 17.3.2006

    Kamil, si viac ako dost mimo, aj s Goldirovou, aj s Buzom.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Miro / 18.3.2006

      Nie je vedla ani s jednym a viem o com hovorim. Ako mohol par goldirova-stano tak profitovat z koncesii na stv tak dlho.

      • Ohodnoťte príspevok !
        mia / 18.3.2006

        TAk ale pardon, zase to, ze patrili minimalne medzi tych lepsich, to sa im zobrat neda. A myslim si, ze Stano prestrelil, lebo on ako novinar podla mna nie je zly. Teda ani RG nie, ale hyeny nemam rada

        • Ohodnoťte príspevok !
          bilek / 20.3.2006

          Oboch poznam ako slusnych ludi a dobrych kolegov. Viac ma nezaujima.

          • Ohodnoťte príspevok !
            janik / 20.3.2006

            Bilek, ty si urcite Peter Bielik z TA3. A k comu si sa to vyjadroval? K Zavodskemu a Belanyiovej?

            • Ohodnoťte príspevok !
              bilek / 20.3.2006

              Mily Janik, nie su pre Vas moje prispevky dostatocne transparentne?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cyrus / 25.3.2006

    Tento chlapec sa mi viac páčil v TA3. Mal tam jednoznačne väčší priestor, ktorý mu viac vyhovoval. Jeho otázky sú často veľmi emotívne, rozťahané, často sa zapletie do témy. Myslím si, že je to ešte dosť nevyzretý moderátor, aj keď určite nádejný. Za jeho úspechmi zatiaľ viac stojí jeho mužný zjav a barytón. Žiaľ, profesionálne ešte dosť zaostáva.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cyrus / 25.3.2006

    Tento chlapec sa mi viac páčil v TA3. Mal tam jednoznačne väčší priestor, ktorý mu viac vyhovoval. Jeho otázky sú často veľmi emotívne, rozťahané, často sa zapletie do témy. Myslím si, že je to ešte dosť nevyzretý moderátor, aj keď určite nádejný. Za jeho úspechmi zatiaľ viac stojí jeho mužný zjav a barytón. Žiaľ, profesionálne ešte dosť zaostáva.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Som strasne zvedavy ci toto cudo postupi.

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk