Diskusia

Aktuálna sledovanosť: Jednotka bez SuperStar / Radoslav Augustín / 31.03.2005

Mediálne.sk opäť analyzuje výstupy peoplemetrového merania sledovanosti spoločnosti PMT, ktoré zabezpečuje spoločnosť TNS. Sledovaným obdobím je 9. a 10. týždeň 2005, čiže obdobie od 28. februára po 13. marca. Tak, ako posledný mesiac, ani tento sa nezaobišiel bez rekordov a prvenstiev: Jednotka sa dostala prvý krát v novom roku pod hranicu 20% priemerného týždenného podielu, Dvojka a TV JOJ opäť nabrali stúpajúci kurz.

  • Ohodnoťte príspevok !
    indira / 31.3.2005

    snáď mi niečo na mediálnom trhu uniklo, ale Pošta pre Teba bývala titulom Jednotky a nie Markízy

  • Ohodnoťte príspevok !
    X / 31.3.2005

    Markíza by ju rada mala:-), JOJ to však vyriešila kópiou, len ratingy neookopírovali:-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miroslav / 31.3.2005

    No a sledovanosť klesne STV aj preto, že vykopli Petra Stana a odchádza aj Renáta Goldírová. To už sa na koho mám pozerať v správach? Na afektovanú Tomečkovú s tetkou Bočákovou alebo tých škaredých redaktorov? Nech sa ten Rybníček spamätá!

  • Ohodnoťte príspevok !
    nika / 31.3.2005

    Sledovanosť neklesá kvôli škaredým reportérom-kam,ale preto, že SERIÓZNE a pútavé pre diváka je niečo iné, ako serózne a pútavé pre STV.

    Bojím sa, že po skončení Superstar padne Stv na zadok, lebo nestihla za ten polrok vytvoriť ďalšie divácky atraktívne tituly. Niektoré slabé stiahla (o.k.), no nových a fajn ich prišlo málo-ak vôbec nejaké!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 31.3.2005

    Áno v Pošte pre teba je chybička - patrí STV. Pokiaľ ide o to spravodajstvo a reportérov, tak je pravda, žeby to tam trebalo celé prekopať, len ono je to veľmi zložité postaviť dnes nový(alebo skoro nový) redakčný tím, ale STV by to samozrejme pomohlo. Niektorí redaktori to kazia (zlá vizáž, dikcia, spracovanie a pod), celé to treba zdynamizovať, investovať a namiesto opotrebovanej techniky a technológie kúpiť nové kamery, mikrofóny, pásky, strihacie zariadenia a podobne. No ale SuperStar zhltne veľa prachov, tak sa nečudujme. KEĎ to komerčná TV typu MArkíza odmietla, navyše aj Dievča za milión, dáva (Markíza) mnohé grcy a ešte je lídrom na trhu...tak...ALE OPAKUJEM : STV nemá čo súťažiť s komerčnými TV v sledovanosti. To neznamená, že nemá vyrábať kvalitné programy, ale vyrába ich. Výroba stagnuje.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 31.3.2005

    oprava

    ...ale vyrába ich?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 31.3.2005

    AD. Miroslav

    A prečo Stana a Goldírovú vykopli? Koho chcú prijať?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 31.3.2005

    Tak už to začína aj u Richarda. Stano si povie svoj názor a letí. No takto padneš Richard rýchlo na hubu. Prepáč, ale ľudia nie sú handry. To je z tvojej hlavy a srdca, alebo počúvaš svojich akožekamarátov. Nehovorím, že spravodajstvo by sa potrebovalo prečistiť, ale treba im vyčítať konkrétne profesionálne chyby a nie že je spojkojnosťs výkonom a potom zrazu pád. To si kresťan? ALebo sa naňho len hráš. Tak prepáč, ale už to asi začínaš preháňať!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cilka / 31.3.2005

    Pán ZAhradník nech nehovorí o FIRME - STV nie je firma, ale TV verejnej služby. Tak nech sa už zobudí!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 31.3.2005

    Satanovi neperedlzili zmluvu, lebo kritizoval RR medzi 6 ocami. Goldirova odchadza sama, lebo na Brusel STV kasle. Spravodajstvo ma byt podla slov RR utlmene a budu si plnit len zakonnu povinnost...

    Odchadzaju aj dalsi 5-6 ludia, pretoze teror a mobbing Paru sa neda vydrzat a v STV to aj s novym dlhom ide o 9 ku 5.

    Asi tak

  • Ohodnoťte príspevok !
    Laco / 31.3.2005

    Najviac som sa potešil pri 12% sledovanosti TV JOJ. Teraz neviem, či sa mám smiať, alebo plakať...

    Spravodajstvo STV nie je dôležité, dôležitejšia je Superstar. Čo tam po nejakej "verejnej službe". Tá predsa neprináša žiadne peniaze. Spravodajstvo sa nedá rozdeliť na tri časti.

    @PALKO: Čo si predstavuješ pod pojmom "kvalitný program"? Problémom je to, že Rybníček & Para & Záhradník sami tiež nevedia čo je to kvalita. Inak títo traja by boli skvelí manažéri v súkromnom sektore....

  • Ohodnoťte príspevok !
    PALO / 31.3.2005

    Asi je zlá vzorka respondentom, pretoče 11 percent maďarských spoluobčanov vždy pozerá maďar. TV

    Kde je logika.

  • Ohodnoťte príspevok !
    PALO / 31.3.2005

    Asi je zlá vzorka respondentom, pretoče 11 percent maďarských spoluobčanov vždy pozerá maďar. TV

    Kde je logika.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Radoslav Augustín, Mediálne.sk / 1.4.2005

    To Palo: Dakujeme Vam, tato nasa tabulka je sice unikatna, ale objavili ste v nej chybu, stlpcek "Madarske TV" je nespravne oznaceny, ide o balik "ostatne TV", chybu ako aj pripadne dalsie detaily by sa nemali objavit v novom Medialne.sk, ktore chystame na prve vyrocie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Celam / 1.4.2005

    No comment



    Vazeny pan Malec,



    v mene spolocnosti UPC Slovensko, s.r.o. Vam dakujem za Vas e-mail. Vysoko si vazim a som velmi rad, ze vyuzivate sluzby nasej spolocnosti a preto mi nie je Vas dotaz lahostajny. Prijmite, prosim, moje vyjadrenie.



    Dna 31.03.2005 bola televizna stanica BBC World nahradena specializovanym televiznym kanalom zaoberajucim sa mobilnou telefoniou pod nazvom Moooby TV. Novy slovensky kanal bude spristupneny zatial iba v Bratislave. V programovej ponuke Rozsireny subor môzete nadalej sledovat dalsie spravodajske stanice, a to CNN , EuroNews a TA 3.



    Moooby TV je interaktivny televizny kanal urceny pre divakov so zalubou v komunikacii cez mobilne telefony. Vysielat bude 24 hodin denne, pricom cele vysielanie bude riadene pocitacovym programom. Obsah televizneho kanalu Moooby TV bude zalozeny najma z interaktivnych programov, chatu, on-line hier, zoznameni, inzercie atd.

    Programy tohoto typu su v Europe veľmi oblubene najma u mladsej generacie a pre tuto skupinu divakov je aj urceny.



    Verim, ze tento program bude prijemnym obohatenim programovej ponuky Rozsireny subor.



    S pozdravom



    JUDr. Martin Mataseje

    generalny riaditel





    -----Original Message-----

    From: malec@nextra.sk [mailto:malec@nextra.sk]

    Sent: Thursday, March 31, 2005 11:32 PM

    To: riaditel@upc.sk

    Subject: Piste riaditelovi

    Importance: High







    Adresa odosielatela:



    Variabilny symbol: neviem



    Text spravy:

    Tak vam po zruseni SAT 1 dakujeme za zrusenie BBC.Nahradili ste ich stanicami, ktore chcu iba majitelia tych spolocnosti. Divaci si ich nezeleli. Som dlhorocny a dobry zaaznik, ale vase spravanie sa je nepochopitelne.Uz viem pochopit Mira Majorosa a jeho pristup ju vasim rozvodom...Peter Malec





  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 1.4.2005

    Spravodajstvo STV a jeho ne/kvalita je jednym z dovodov, preco ako tak preziva TA3. Ak by STV dokazala vyprodukovat spravodajstvo obdobne ako CT, TA3 by zhasla jak svieca vo vetre. Ale co by ste tak chceli od ludi v STV, ktori pracuju na POLROCNU EXTERNU ZMLUVU za 20 tisic + 50% nenarokovatelna ciastka. Na spravodajstvo je potrebny team ludi, ktory sa nemusia denno-denne bat o svoje miesta a ktory na rozdiel od ludi v STV povazuju kritiku za zakladnu zurnalisticku metodu. Vrchna TROJKA v STV vie sice predavat programy s pevnym vysielacim casom, o aktualnom spravodajstve a jeho predaji vsak nema sajnu. Som zvedavy ako STV niekedy v buducnosti vyriesi situaciu, ked bude napr. padat vlada, alebo niekto odbachne prezidenta. Asi najprv dokonci vysielanie nejakej priblblej show, aby ju sponzori nezalovali a potom tam strihnu nejakeho cerstvo dostudovaneho novinarika, ktory info odcita z papiera a potom zomrie... CT dnes cele doobedie vysielala prenos z parlamentu a to aj napriek tomu, ze bolo jasne, ze komousi vladu nepotopia...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 1.4.2005

    Joyko. stanovisko vedenia STV je, ze spravodajstvo sa ma utlmovat a budu si plnit striktne len zaonnu normu.

    Asi tak.

    Richard ide buduci tyzden do cannes na jachtu FremantleMedia a podise druhu cast Idou.

    Asi tak.

    Ten by chcel mat tvije staristi, boze...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 1.4.2005

    Easy Rider

    Ja som ateista, "vdaka bohu". O krestansku moralku by sa mal viac zaujimat bigotny Rybnicek. Ukazal sa vsak ako "charakter" a likviduje aj krestanske vysielanie. Bubennik bol dobry, utlmovat spravodajstvo vo verejnopravnej TV je vsak UUUUUPLNAAAA kravina.

    P.S.

    Medzi nami Goldirova na mna posobi ako spendlik pod nechtom. Stano je fasa chalan, podla mna pojde do TA3 a urobi dobre.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 2.4.2005

    Myslím. že Richard Rybníček ako "správny kresťan, ktorého riadi vôľa božia", ako sa bol nedávno vyjadril pre jeden magazín, včera ukázal pravú tvár svojej viery - v čase keď umiera Svätý otec, keď talianske televízie prispôsobili svoj program, keď Berlusconi na znak pokory zrušil svoje vystúpenie, keď celý svet smúti v modlitbách, nepozastavil vysielanie uvrieskanej a hysterickej Superstar.



    Verejnoprávnosť STV opäť padla na kolená pred slepou túžbou po zisku.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Para / 2.4.2005

    To je iste prvda, že to bolo vzhľadom na celosvetovú atmosféru nepatričné.

    Ale pozataviť taký rozbehnutý kolos nie je vecou vety : "Dobre, tak to zrušme"... Ani nechcem vedieť, koľko by neodvysielanie tej "uvrieskanej kraviny" stálo. Na to, aby sa to dalo iba tak zastaviť, je to príliš drahý špás / a určite nepatrí na obrazovku verejnoprávnej STV /.

    Ale čo by sa stalo, keby sa Rybníček objavil po zahlásení o smrti pápeža na obrazovke a k situácii by sa kompetentne vyjadril ? Ono sa asi ťažko hľadajú vhodné slová a pripraviť si prejav v takom časovom strese nie je ľahké. Ale keď je takým úžasným riaditeľom "firmy" s takým úžasným managemantom, nemal to mať pripravené dopredu ? Je to skrátka tajtrík, ako všetci "veľkí manageri"..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miňo / 2.4.2005

    Len tak mimochodom, Rybníček a jeho manžment má najradšej ľudí, ktorí sa žurnalistike rozumejú ako "hus pivu". Okrem tých učňovkárov a východniarov, pomaly povyhadzuje všetkých. Som zhrozený nad toľkým narcisizmom. Kto sú to tie baby, len sa producírujú - Tomečková, Utešená, Krajňáková, Bočáková, vedia vôbec niečo o žurnalistike?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Otázka / 2.4.2005

    Je Oravová manželkou Dzurindovho bicyklistu Branislava Oravu? Akú prax má tá Krajňáková, Utešená, Tomočková? A je pravdou, že Belániová býva u premiérovho ochrankára? Počul som, len neviem, či to nie sú len reči.

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 2.4.2005

    re:Otazka

    1.Ano

    2. Krajnakova TA3, Utesena, Tomeckova reg.spravodajstvo.

    3.Tak to je uplna kravina.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 2.4.2005

    @Para (dufam ze nie ta televizna) Kazda zmluva, obzvlast na takyto monstrprojekt, musi obsahovat klauzuly o preruseni, prip. posunuti vysielania jednotlivych casti. Ak nie, vzdy je mozna dohoda s Fremantlom ad hoc, ako v pripade nevyradenia sutaziaceho, ked odstupil Mikla. To zmluva urcite neupravovala, ale vyriesilo sa to. Ak bolo mozne vynechat piatok kvoli Daviscupu a kvôli Velkemu piatku, bolo by to urcite mozne aj kvoli ovela smutnejsim okolnostiam, akym umieranie Svateho otca rozhodne je. Ale Rybnicek uz davno potvrdil, ze ked sa nadelovala Ludskost, bol na kilometre daleko.

  • Ohodnoťte príspevok !
    X Pipke / 2.4.2005

    Mala si si počas sledovania SuperStar prepnúť aj na Dvojku, ale ty sama si ťažký mediálny odborník a postavila si už nejednu štruktúru televízie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 2.4.2005

    Nie, to je Kata Korecká z TA 3 , tora sa vydala za premietrovho ochrankara. Luca Tomeckova ma pax bez vzdelania a z Utesenej boli radi vsede odal odisla. Je to druha Sasa Gogova...

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 2.4.2005

    Easy

    Netrep. Keby sa vydala, tak by uz nebola Korecka, nie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    aaa / 2.4.2005

    to easy a joyko: vzdy ste - zdalo sa mi - hovorili k veci ale teraz sa mi zda ze patrite na uplne iny server ... "odbornici na media" ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 2.4.2005

    Kedze bola uz vydata za Marosa Kachuta a volala sa Kachutova, rozviedla sa, zije s ochrankaraom a ma dieta. asi sa nezobrali. to uz nepatram, ved je to jedno. kata je dobra reporterka. Dufam, ze sa vrati z materskej do TA 3

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 2.4.2005

    AAA

    Mas recht.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka Xovi / 2.4.2005

    To myslis ten program STV2 s priemernou sledovanostou 3 percenta? Ten u nas vo vieske iba starosta chyta, aj to len ked nema nasnezene na tanier :-)))

  • Ohodnoťte príspevok !
    X / 2.4.2005

    Presne ten, tam si mala pápeža požehnane. Len škoda, že práve taký počet ľudí sa na to asi aj pozeral. Som zvedavý koľko ľudí zhnusene v piatok večer pozeralo SuperStar keď zomieral pápež. To je strašné, však Pipka?

  • Ohodnoťte príspevok !
    joyko / 2.4.2005

    X

    pozeraj Superstar aj nadalej. Urcite ti to rozsiri obzor...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 2.4.2005

    Hej, strasne, aj pan ucitel hovorili, lebo pozerali Superstar v tej kuchynke, co sa v nej nekuri a tak si musia aspon ruky zozadu televizora zohrievat. Iny program nechytaju, odkedy im starosta zabavili ten tanier. Starosta ho ma opacne, tak mu don hocikedy nasnezi, minule ho aj ohnikom roztapal, ale iba co si prijem nacisto pokazil. Vraveli pan ucitel, ze iba kvoli tomu teplu to mali pustene, ale ze si mali radsej prsty nechat zamrzuznut, nez ze take s prepacenim hovadiny nechat pustene.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 2.4.2005

    zamrznut, nie "zamrzuznut", to jej jasne, pan ucitel nie su daky co by poriadne slova nevedeli, aj ked tu Superstar vlastne iba pocuvali, lebo zozadu sa televizor pozerat neda, vsakze?

  • Ohodnoťte príspevok !
    X Pipke / 2.4.2005

    To je fakt trápne.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 3.4.2005

    To Pipka: moja sa spamataj. Sa pozri kolko percent ludi je na slovensku poboznych, nestaci 800 melonov ze vam vsetci davame rocne, ze vam odpustaju skoro v kazdom kraji dane?

    Kazde nabozenstvo je chorobou tohto ludstva. Co je to vlastne papez? POLITIKA. Nic ine. Teraz ked vam zomrel Jan Pavol II. urci ten vas pan boh nejakeho svatca ze bude jeho nastupcom? Nie ty "sluzobnici bozi" zasadnu a vyberu jedneho zo seba. Obycajna hnusna POLITIKA.

    Myslim ze dvojka davala spravodajske studio k tejto teme, mohla si si prepnut. Osobne si myslim ze program na dvojke stacil adekvatne k tomu ze umieral "iba" papez.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 3.4.2005

    ad Superstar v piatok: neviem ale asi polka stabu pozerala prave tu dvojku, daco strasne kolko chyb v priamom prenose, od zvukarov, tych co obsluhuju plazmy a velku obrazovku, spali este aj kameramani.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dodo / 3.4.2005

    To Justin :

    Nerád v diskusiách používam osobné výpady, ale neviem sa ovládnuť.

    Najprv doštuduj a začni žiť bežnými problémami. Tvoj netolerantný radikalizmus sa obrúsi.

    Všetci sme kedysi boli radikálni. To akosi k mladosti patrí, je to sympatrické a tak to má byť. Ale tvoje chobotiny o náboženstve a o veciach, ktorým absolútne nerozumieš sú až neznesiteľné.

    Považuješ tie tvoje hlúpe výplody sa adekvátnu reakciu na názor Pipky ?

    Píš k veci a o veciach, ktorým rozumieš.

    Keby si v inej reakcii nenapísal, že ešte len študuješ, dalo by sa to zistiť aj podľa nerozvážnosti tvojich reakcií.

    / Mimochodom : Nie som veriaci, cirkvi tolerujem a vysielanie Superstar mi neprekážalo. Myslím, že vysielanie STV2 celkom stačilo. /

  • Ohodnoťte príspevok !
    Justin / 3.4.2005

    to Dodo: mozno radikalne, tvrde, ale tak to vnimam ja, cast mojho okolia ktore je spektralne od 16 rokov az skoro po dochodok. To ci studujem, nema ziaden vplyv nato ake mam nazory. Ano studujem mam popri tom dve prace a dovolim si povedat ze tym problemom rozumiem (tak ako kazdy posvojom). Ta reakcia k Pipke bola po odstavec kde som sa pytal ci tie veci nestacia. Zbitok bol moj nazor na cirkev a ze to co bolo na dvojke stacilo k danej teme. Ked cusime nedobre, ked si dakto otvory hubu zas nedobre. Nehovoriac o nazore vas starsich ze my mlady nic nevieme, nicomu nerozumieme, ... . Mam dost rokov a skusenosti aby som si vedel utvorit vlastny nazor. Prepac ja cirkev a papeza vnimam takto. Premna zomrel obycajny clovek, jeden znas. Ved sam siril ze "pred bohom sme si vsetci rovny". Len niektori su rovnejsi...



    to Pipka: ak myslis ze som utocil ospravedlnujem sa, nebolo to tak myslene. Ja som tiez len clovek a tieto cirkevne veci ma vedia riadne vytocit ked ludia po svete umieraju na banalne choroby, nemaju co jest a aj napriek tomu sa minaju nielen na cirkev taketo cifry.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 3.4.2005

    Veru trapne cisla, vravel aj Laci z klajent servisis, co u nas inak robi vo vieske dobrovolneho hasica, samozrejme len ked daco hori. Minule hasili u starostu, ved ked ohnickom sneh v tanieri co ma na nom vsetky programy roztapal, tak mu chytila aj strecha. Ale to bolo viac rehotu nez hasenia, poznate chlapov, co ti tak uhasia, len svoj pipet v krcme u Ferka.

    Aj vcera sa mi ponad plece Laci naklonil co to tu vypisujem, ved je to cukricek tak ja mu prepacim a vravi, Pipka, myslis na to, na co ja? A ja mu tym hlasom co Angelina Jolie v slovenskom dabingu takym hlbokym vravim, ze ano Laci, myslim. A Laci ze - a kolko ti to vyslo, Pipka? Vravim uz znova mojim normalnym pipkovskym hlasom, ze maximalne 32 percent a 60 percent podiel, aj ked minule sa Zahradnikovi az ocicka zarosili co nam ten rekord oznamoval a cakal ze vo finale budu aspon osemdesiatky.

    Chudak Laci, bude to mat zajtra na porade velmi trapne, hlavne co povie kitkatakom, ze takto klesli podiely vo finale. Jaj, kalne pondelkove rano, a to sme ani neboli v pipls na gudbaj party....

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dodo / 3.4.2005

    Justin, ja ti tvoje názory neberiem.

    Myslím, že sa o nich dá "s úspechom polemizovať", ale je úplne v poriadku, že svet vnímaš tak, ako ho vnímaš.

    Názor, že mladí nič nedokážu som nevyslovil. Považujem ho za hlúpy.

    Aj tvojou reakciou a formuláciou myšlienok si ma presvedčil, že sa v tebe nemýlim. A to bez znamienka plus, alebo mínus.

    Máš svoj názor a tak to má byť. Niekto predsa musí vyvážiť názory starších a skostnatelých. Neviem či má zmysel radiť ti, aby si len trocha vážil slová. Píš, ako chceš, ale nečuduj sa, ak niekto zareaguje podobne, ako ja. Howgh !

    / Táto diskusia je o niečom inom, ja viem.. /

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dodo / 3.4.2005

    Sorry, Pipka, nechcem ťa brzdiť v literárnom rozmachu, ale čo si to vlastne chcela povedať ? Asi toto ? : Superstar nemá sledovanosť, aká sa čakala. Šesť slov. Ale inak si ma pobavila :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka 2 Justin 2 Dodo / 3.4.2005

    Hej, suhlasim, aj minule sa u nas pred konzumom taki zastavili, ze ci mame jednotku na jednotke, ale vsetci ich vysmiali, ze aj ked mame len jeden program, na vysoku skolu a dvoch robot by nas urcite nevzali, lebo nevieme ako Justin urobit na dvoch riadkoch urobili 5 hrubic a tak sme vsetci nevzdelani a nezamestnani, tak len chodime k ucitelovi na tu jednotku na jednotke. Aj som to do sivicka mule napislala, ze mam vzdy jednotku na jednotku a aj tak ma nevzali, mal by si mi s tymi hrubkami poradit, ze ako na to, dve roboty aj skola by sa zisli.



    Dodo, aj Laci minule spominal, ze len literatura nas ochrani pred zblbnutim a ak ku vsetkemu pobavi ako Markiza anjelov trojka, tak ze bude na svete len dobre. Ale potom ho uz volali, ze hori nejaka panenka a ze ma ist pozerat tak mi to uplne nevysvetlil. Hja, zostanem nevedoma, nezamestnana a na jednotku.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 3.4.2005

    Jaj, dobre mi to ide, skoro uz som ako Justin :-))) aj pan ucitel minule hovorili, ze Pipka, myslis rychlejsie ako pises a vyber si z tej klavesnice tie syrove korbaciky, lebo sa ti vsetky pismenka nestlacaju...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dodo.. / 3.4.2005

    Pipke :

    Zmeň si nick na Božena Slančíková-Pipka

    Alebo Pipka Márothy-Šoltésová.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    To Easy,



    Ty sa v tych mediach akosi podozrivo vyznas. Co robis, ked neprispievas do diskusie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 3.4.2005

    Nick si nezmenim,lebo aj Terka z konzumu vravi ze Pipka, ty len zostan aka si, lebo keby si sa aj ty ako Laci popanstila, tak uz v dedinskom rozhlase ozaj nebude mat kto literarne besiedky robit.

    Tak sa aj Laci v amplione kazdu sobotu ukazoval, spanstel, do agentury odisiel a teraz je uz z celej krcmy najmudrejsi. Media kazia charakter, tak je to, aj ked Laci je cukricek aj tak, najma ked na horny koniec uteka a blika baterkou, ze hori, hori...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    To som si aj ja všimol, že sa vyzná. Ale tak trochu v bulváre.. To je super, že už vieme kto s kým, už len vedieť zakoľko.

    Fantomasi, sundej masku !

    Keď neprispieva, je to paparazzi pre Nový čas - jediné yntelygentné noviny na trhu ! :-)) Odhalil som ho !

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dodo / 3.4.2005

    Myslím, že najznámejší slovenský grafoman Alexander Nagy-Šárovský má vážnu konkurentku..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 3.4.2005

    Tak som sa odmlcala, lebo som si chcela toho Alexandra Nagy - Šárovského vyguglit, ale nic sa mi neukazuje, len ze error on page. Laci mi tu zase nakuka a vravi ze grafoman len same dristy vypisuje a ze sa mam ihned urazit a co Laci povie, to ja zas velmi vazne beriem, lebo on chodi az do mesta na sluzobky, co tam ekzekutivcov ani nepustia, lebo ide o ozaj velke ksefty. Tak poviem ako ta v tej reklame, co tak oprsklo chce aj telefon aj internet a on ten chlapik, ze jej aj pocitac da: HM??????

  • Ohodnoťte príspevok !
    Dodo / 3.4.2005

    To vážne nepoznáš kolegu ? Poznajú ho všetci reaktori časopisov a vydavateľstiev. Najmä tí starší. Na Google ho celkom iste nenájdeš. Písal bájky do Domovej pokladnice, rozprávky o Zubnej pastičke v Roľníckych novinách, do televízie zasielal námety na večerníček o Atómkovi, ktorý utiekol z elektrárne..a kopec iných vecí. V každej redakcii mali od neho taký istý šanón s literárnou tvorbou. Dokonca k tomu pripájal recenzie, ktoré si sám písal pod rôznymi menami. Jedna bola vraj dokonca od nejakého vietnamského inžiniera Ťim Van Chvej.

    Bolo to už síce dávnejšie a už možno nežije. Rozhodne je / a možno už len bol / najznámejší.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pipka / 3.4.2005

    Nuz ked ja by som sa do takej reakcie co tam ti reaktori pracuju ako pises neodvazila ani nakuknut, nieto im tam este do tajnych sanonov nazerat, co si tam reaktori schovavaju.

    Kolegom ho ani nenazyvaj, to sa mi tu od tremy az klavesy roztriasli, ze co za odvazlivost to do mna vosla takeho talentovaneho spisovatela si za kolegu predstavovat.

    Hja, chyba mi ta Dvojka, tam by som si urcite nejake z jeho dielok, ako ich tu opisujes, este v programe nasla, ved aj pisu, ze Najdi sa, ale mne je asi naveky sudene ze sa neobjavim a neobjavim...

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    Julo



    Niektori tu maju vazne zaujimave problemy, ale ci ten Easy nie je STV insider

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    To je fuk. Určite nepracuje ako desiatový referent v Železiarni Podbrezová. Asi je to nejaký redaktor, nudiaci sa v niektorej z televízií.. Náhodou sa vyjadruje celkom zasvätene. Mohli by sme na neho usporiadať nejaký hon.. Preverovania, nátlak, násilie, a tak..

    Čítaš toto, Easy Rider ?

    Ale takéto pubertálne reči sem nepatria, uznávam. Ruším spojenie..

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    Nepopieram. Len sa trochu pousmievam, ze s akou istotou pise, kto je kto, odkial a kam a s kym.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.4.2005

    Cuatm, citam a uznavam, ze kto, kkde, kedy, s jym sem nepatri.

    Len som odpovedal.

    Niz a- nahanajte.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.4.2005

    myslel som- nuz

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    Easy,

    tak odkial to si?Odkial mas taketo info?Su to tutovky?Mas aj ine?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    Alé.. Trafený EasyRider zagágal ! Však mi s takými klebetníkmi, ako si ty poradíme !

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    Mii_F :

    Nahaj tak, dievka moja, nahaj tak..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.4.2005

    Preboha, ake tutovky ?

    Chcete trebars tuto :

    Rehak+KDH chcu licenciu Markizy ?

    A nie je to klebeta...Preto som trochu alergicy na adoraciu editorialu Steva Hriba, ktory sa tvari ako obrana vsetkeho ludskeho na Slovensku a je to obycajny PR clanok Rehaa.

    Asi tak

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    Easy,Julo

    Pista Hrib je kapitola sama o sebe. Co o nom vies?

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    Je slobodny?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    Keep smiling...

    A k tomu editorialu :

    Ten, kto nepozná background, ako ty, si z toho článku zoberie to, čo Hríb napísal. Bez adorácie. Za to sa na nikoho nemôžeš hnevať.

    A pokiaľ to nie je podložené dôkazmi, tvoje tvrdenie o konšpirácii je len príspevkom anonymného človeka do diskusie k článku na jednom serveri.

    A inak dik za info...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.4.2005

    Bol by som prilis naivny, aby som to vydaval za konspiracnu teoriu.

    Svoju ulohu este rozohraju M..L a R.R- ten uz zacal.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    Easy,



    nema to nahodou Krajnakova dieta?

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    Alebo Mravcova, ich tam je nejako vela Kat

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.4.2005

    Je to dolezite ?

    Nie je.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    Je to skvelý námet na diskusiu :

    Čo a kto za čím stojí. A to myslím bez irónie. Sám som robil v telke. Viem, že to, čo sa dostane k verejnosti, sú úplné bláboly. The truth is out there..

  • Ohodnoťte príspevok !
    mia_f / 3.4.2005

    Na verejnosti su casto blaboly, ale bez vetra sa ani listok na strome nepohne. Podla mna STV spravodajstvo nie je najhorsie. Mohlo by byt aj lepsie, len to by museli brat fakt len ludi s VS. Lebo mozno sa zda, ze urobi tminutu 20 moze aj maturant, len potom je to naozaj len o minute 20 a o nicom inom, ze?



    A tema, kto s kym, kde? To zrejme vynechame.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.4.2005

    Najdite toho, kto moze hodit kamenom...

  • Ohodnoťte príspevok !
    M.L. / 3.4.2005

    Easy, nie si naivny. Snazis sa byt zaujimavy. Zrejme si cital v detstve Troch patracov a tvojim oblubenym filmom je Pripad Pelikan. A potom ked s kamaratmi pri pive nemas co robit, vymyslas rozne zarucene teorie. Ale je to zabava citat:-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    Ja by som aj hodil..Ale do koho ? :)

    Vie napríklad verejnosť o všetkých prepojeniach Markízy, Jojky, Forzy, Mayay Hydrotouru atd atd ? Asi ťažko. Ale bez týchto poznatkov je úplne jedno či čítajú články o Miklovi, alebo o mediálnom dianí.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    pre M.L.

    Obávam sa, že Easy si nemusí až tak vymýšľať. Ono vážne za všetkým dianím v mediálnej sfére stojí niekto a niekoho záujmy.. A to je na tom smutné. A smutné je aj to, že nemôžem posúdiť, či si len vymýšľa..

  • Ohodnoťte príspevok !
    M.L. / 3.4.2005

    For Julo:

    reagujem na tie teorie, ktore posudit mozem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 3.4.2005

    No vidíš.. Už zase som z toho blbý...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.4.2005

    No jo, ja nepijem a ver mi, ze moji kamarati su trochu ineho razenia, ako rcmovi stamgasti. vobec nechcem byt zajimavy a ver mi, ze rozbalit to trochu viac, mrzelo by to viacerych.

    A bez toh, ze si doma sedim pri PC, vytvaram si v hlave psycho konspiracne teorie.

    Ja sa tym, zivim.

    A dobre.

  • Ohodnoťte príspevok !
    M.L. / 3.4.2005

    For Easy:

    Ok. Znova opakujem, ze som reagoval len na cast tvojich tvrdeni. Niekedy sa trafis a niekedy si blizko, niekedy uplne mimo. Ale pises putavo. P.S. Patracov som cital aj ja a Pelikan je dobry film.:-) Good night.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Easy Rider / 3.4.2005

    Beriem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 4.4.2005

    to julo: Spytaj sa radsej, preco P.R. aj s cca 8% sharu v markize je stale schopny ovladat celu tv .. (hint: pravo veta).

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 4.4.2005

    Priatelia, nechcem otravovať, ale hľadám prácu v médiách, najlepšie v TV a rádiu, momentálne sa mi to nedarí... Tak mi niekto poraďte, či neviete o voľnom mieste pre človeka s dlhoročnou praxou hlavne v elektonických médiách. Ďakujem

  • Ohodnoťte príspevok !
    leo / 4.4.2005

    Palko: chod na konkurz Markizy cez leto, mozno sa ti zadari, hladaju ludi do spravodajstva

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pre Palka / 4.4.2005

    V Okey hľadajú moderátora.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Julo / 4.4.2005

    Ad : Blah

    Najprv som ti chcel napísať, či veríš, že má 8%. Potom mi došlo, že zrejme neveríš.

    Ale som vždy šokovaný, keď mi ľudia povedia "A čo má Rusko s Markízou ?" Najprv som v pomykove a potom sa usmejem.

    Ja sa tomu všetkému až tak nerozumiem, ale pokiaľ viem, tak na všetkých dôležitých jednaniach je nejaký cigán Vizváry. V ruke má mobil a je riadený na diaľku pri každom hlasovaní. Všetci vedia, kto vlastne dvíha ruku, keď ju dvihne on.

    A prečo má Markíza taxislužbu MB taxi, ktorá patrí tomu istému podnikateľovi, ako Jojka ? Konkurenčný boj v praxi..?

    Prečo sú dokumenty ANO zasielané z faxu v Markíze ?

    Kam sa zrazu podela Nadácia Markíza, v rámci ktorej sa pred voľbami Ruskova hlava škerila z nejakého "doročinného" podujatia takmer každý deň ? / a spolu s ním všetci predstavitelia ANO / ?

  • Ohodnoťte príspevok !
    blah / 4.4.2005

    to julo: Zamysli sa nad tym hintom co som ti napisal. Majoritu v markize uz davno ma cme, ale zmluvy su postavene .. 'nestandartne'. A pravo veta dava cloveku velku moc aj s relativne malym podielom ..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Palko / 5.4.2005

    Dakujem priatelia, ale pre Ruska pracovať nechcem, ešte mám zrkadlo....dakujem.

  • Ohodnoťte príspevok !
    pepe / 10.4.2005

    Markiza mala pred dvoma rokmi ponuku na Superstar na stole ale nevzali to. A teraz broja proti STV ako sa da. A boli nuteni k takemu zufalemu kroku = Mojsejovcom - naozaj ubohe a urazajuce.

  • Ohodnoťte príspevok !
    slash / 25.4.2005



    Ale chodte! Nejde vobec o uroven a nic podobne..

    Televizia a mobilny operatori si nahrabu a vacsinova slovenska cvarga im vdacne prostrednictvom sms cast zo svojich podpriemernych prijmov dobrovolne odovzda.. tak co sa vzrusujeme 3 Krat HURAA Trhovej Korporatnej Spolocnosti !! :)



    a PO NAS POTOPA

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Som strasne zvedavy ci toto cudo postupi.

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk