Diskusia

Ktoré rádio je k vám najbližšie? / frenky / 15.09.2006

Ktoré rádio je k vám najbližšie? Rádio Fun ktoré hrá tri pesinčky dokola alebo iné?

  • Ohodnoťte príspevok !
    desf / 15.9.2006 Piatok

    pre mňa je naj jednoznačne Expres!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    belMondo / 15.9.2006 Piatok

    Ja som rano miloval Kokoriko s Minom. To, co teraz stvara Adela a Cifra, tak to sa neda pocuvat. Hosta vobec nepustia k slovu, su vtipnejsi od vtipneho a najma, zabudli, ze nejde o sebaprezentaciu, ale o relaciu, kde sa chceme aj nieco dozvediet a narazky na Cifrovu frajerku a Banasovej frajera su uz trochu silne kafe. Je to skoda, skusim rano tiez preladit na Expres, aj ked asi nechytim funnaladicku, co uz.

    • Ohodnoťte príspevok !
      sibalka / 18.9.2006 Pondelok

      BelMondo - ABSOLUTNY SUHLAS



      Ja som tiez mala rada Kokoriko so Slavom a Minom - a novy Runfun sa skutocne da pocuvat len tazko, je to plne takych "detskych ptakovin" - iny vyraz som pre tento druh moderovania nenasla... A okrem toho, pouzit na ako promozvucku noveho bloku zvucku Nakupnej horucky? To si vsetci vo Funku sedia na usiach?

      • Ohodnoťte príspevok !
        mediaman / 19.9.2006 Utorok

        Hudobný motív je zachytiteľný aj v súčasnom "highlighte" Nora a Braňo...

        BTW je to úryvok z nejakej regulárnej skladby? Ak áno, akej?

  • Ohodnoťte príspevok !
    frenky / 15.9.2006 Piatok

    Ja mam rad radio FM. Je uplne volne hraju od hiphopu rnb rocku popu az po dance. Vynikajuce su najma relacie zamerane na konk. styl. Prisiel som k nemu uplnou nahodou ked som si ho pustil na telefone a bol som milo prekvapeny ze som pocul konecne Prodigy a nie Pehu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mark1 / 15.9.2006 Piatok

    U mňa Expres.

  • Ohodnoťte príspevok !
    consik / 15.9.2006 Piatok

    U mna viva a potom okey.Expres sa skazil.Omiela dookola to iste a funko tak isto.Aj radio jemne melodie bolo dobre ale kym sa nepremenovalo.Kym bolo B1 tak bolo fajn.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Cyrus / 15.9.2006 Piatok

    Slovenský rozhlas a Devín. Z komerčných občas rádio Hey a Jemné melódie. Ale len občas. Ostatné sú na jedno brdo. Skrátka, prísluchové médiá.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Gabosh / 16.9.2006 Sobota

    Kedze som priemerny teenager, a teda cielova skupina Fun Radia, mam ho najradsej. Nemam pocit ze hraju tri pesnicky stale dookola, ten pocit mam prave z Expresu... Mal som Expres rad ale ako to tu uz niekto spomenul, pokazili sa...

    • Ohodnoťte príspevok !
      mediaman / 19.9.2006 Utorok

      Frenky to samozrejme trocha prehnal, počet tých piesní, ktoré vrtí Fun je v súčasnosti 11...

      Napr. určite budeš v čase 07-08 počuť nejakú Madonnu a Robbieho Williamsa, netreba zabudnúť ani na Pussycat Dolls a sem tam sa môže "prekvapujúco" objaviť Dido. :-)

      • Ohodnoťte príspevok !
        oli / 20.9.2006 Streda

        ...bohužiaľ, keď si v tomto čase preladíš na Expres, budeš počuť presne to isté (a nielen v tomto čase), tiež zastávam názor, že Expres sa pokazil ... tiež hrajú celý deň cca 11-15 pesničiek dookola a reportáže a rozhovory majú klesajúcu úroveň. Pokiaľ som na cestách, tak mi to nevadí, v aute pesničky vnímam ako určitú zvukovú kulisu, ale ak počúvam v práci celý deň to isté dookola, lezia mi to na nervy ... asi budem hľadať inú stanicu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Sonikra / 18.9.2006 Pondelok

    Bola som asi najväčším zástancom Funrádia, ale skončilo to. Pred tromi rokmi ma Funko už hudobne prestalo napĺnať. Pred necelými dvoma rokmi som preladila na Radio_FM. Najskôr len kvôli Sampleru. Keď som cez deň preladila späť na Funko, všimla som si, že počúvam iba reklamu alebo Robieho Williamsa (toho fakt nemusím). Prestala som po Sampleri prelaďovať späť na Funko a nechala som FMko. Mám silný pocit, že všetci dobrí hudobní dramaturgovia, čo boli kedysi vo Funku, išli s Marcelom do FMka. Po hudobnej stránke sa na Radio_FM nechytá žiadny slovenský verklík, čo opakuje stále dookola tú istú pesničku. Ale v niečo si zastanem Funko... toto mi asi neuveríte, ale osobnými skúsenosťami som zistila, že Funko má lepší dopravný servis ako Express. Mimochodom Express sa mi nepáči ani hudobne ani moderátorsky. Zvučky Jemných melódií sú nekonečné a trápne. Pripočítame k tomu "nahúlených" moderátorov a máme Jemné melódie. Slovenský rozhlas ma skutočne viac dokáže osloviť ako Express alebo Funko (mám 24 rokov). Okey je rádio pre sedliacku mládež (tým skučne nechcem nikoho uraziť).

    Radio_FM je najlepšie, čo môžete počuť na Slovensku. Kde vám zahrajú Rendezka.sk alebo Red Hot a potom Air? Toto sa mi páči, lebo mám rada aj Rendezsku aj Air atď. Nepotrebujem počúvať Shakiru a Pussycat dolls celý deň a ani nechcem počúvať. Rádio_FM je skutočne najlepšia alternatíva pre všetkých. Veľmi dobrá je aj moderátorsky. Osobne sa mi nepáči Wisterová (nemám rada jej hlas), ale na každú reláciu sa pripravý ako skutočný profesionál a nič ju nezaskočí. Športový moderátor Tomáš Kadlec nemá chybu. Takto by som mohla pokračovať ešte dlho. Môj záver je taký, že neprispatý človek so zrelým hudobným rozhľadom si naladí Radio_FM (aspoň dovtedy, pokiaľ tam budú vo vedení ľudia, ktorí sú tam teraz).

    • Ohodnoťte príspevok !
      evosonic / 18.9.2006 Pondelok

      Sonikra, toto je jeden z najtriezvejších pohľadov na SVK éter čo som kedy čítal, môžem sa s ním iba stotožniť. Nenašiel som jediný rozdiel medzi Tvojimi postrehmi a tým, čo by som k tejto problematike vyslovil ja. ;-) Skoro, ako by som tom sám napísal :-D

      • Ohodnoťte príspevok !
        Sonikra / 18.9.2006 Pondelok

        Ďakujem

    • Ohodnoťte príspevok !
      Miur / 19.9.2006 Utorok

      Sonikra, uplne s Tebou suhlasim. Vo vsetkom. Este aj to, ako som presiel od Funka, na ktore som pred tromi rokmi nedal dopustit a tiez som sa takou podobnou nahodou dostal k Funku. Ja som vedel, ze tam odisiel Marcel, bol tam Tomas z Funka, Biba, Demeter ako hudbony dramaturg a v poslednej dobe tam presla aj Katika. Viem, ze je tam este aj Bebe, cize uz by sa to dalo nazvat aj stare osadenstvo Fun radia:-) No ja zas mam vyhrady k tomu black&white formatu, pretoze v noci by som tiez bral mozno nejaku jednu relaciu a ostatok uz len hudbu, ktoru hra FMko cez den. To mi tiez velmi vyhovuje prienik roznych zanrov, pretoze som tiez neni zasadnuty na jeden styl.

      • Ohodnoťte príspevok !
        Sonikra / 19.9.2006 Utorok

        Ja počúvam FMko hlavne cez deň, čiže to nočné resp. večerné vysielanie sa ma až tak nedotkne. Samozrejme to neplatí vždy. Mám rada Sampler, Hudba sveta, Pohoda aj D2. Nemám rada 4elements, ale kvôli tomu neodsúdim rádio ako moja mama, ktorá nemá rada toto rádio, lebo tam hrajú slovenský hip-hop. Ja som naopak z toho úplne nadšená, že tam také veci hrajú. Práve teraz hrajú Vec a Zverina - Gde ste?

        Čo k tomu dodať - Rádio_FM, kvalitná hudba 24 hodín denne.

        • Ohodnoťte príspevok !
          gaben / 20.9.2006 Streda

          A každý (jedinec) z nás počúva niečo, kým ja rap nemusím, 4elements áno, i keď nie je to už ako kedysi na RT, dnes je tam dookola nudný trance (djs akoby nemali nápadu)... . Ale podstatné je, súhlasím s vami Rádiu FM, ako voľbou pre skoro všetkých, ktorých nebavia "he-he" ničnedávajúce vyšklabovacie táraniny na Funrádiu a v poslednej dobe i na rádiu Expres

        • Ohodnoťte príspevok !
          Fly / 9.11.2006 Štvrtok

          Vidis... ja pocuvam tiez FMko hlavne cez den v praci (ked somkonecne presadilpreladienie najprv z Expresu a potom FUNka).. ale ja mam zase najradsej 4elements.. napriek tomu ta neodsudzujem, kedze radio_FM je naozaj jedina alternativa pre nas mladsich voci ostatnym "verklikom" ako tu bolo napisane. Radio_FM = kvalita.... btw. mam 29.

    • Ohodnoťte príspevok !
      staňo / 25.9.2006 Pondelok

      tak ako odisiel z funka marcel,hned za nim tomas,demeter,katika,majlo,julo pyton,mino,monty,klingac,cigi,wonder.uz tam normalnych ludi niet

    • Ohodnoťte príspevok !
      Ruško / 10.10.2006 Utorok

      FM-ko má skutočne najlepšiu hudbu na počúvanie a to som už chlap za štyridsiatkou (prepac teda, ze ti tykam). Ale s tým dopravným servisom s tebou nemôžem vonkoncom súhlasiť. Jazdím na kamione každý deň a tie hovadiny, čo ako "dopravny servis" trepú na Funku sa nedajú počúvať. Minule hlásili zablokovanú cestu ešte 5 hodín po nehode! FM-ko má dopravu v pohode. Neviem, kto im ju robí ale na rozdiel od zabavneho radia sa dozviem aj uzavierky a realnu situaciu na ceste. Takze ja preladovat nemusim a ako profik si to dovolim doporucit aj tebe ked rada jazdis a pocuvas dobru hudbu. FM-ko je po Sro asi najlepsia stanica.

    • Ohodnoťte príspevok !
      BETULIATKO / 25.10.2006 Streda

      SONIKRA lepšie si to ani napísať nemohla. Mne sa na FMku páči hlavne to, že nehrá typicky komerčnú hudbu a má pochopenie a pre poslucháčov rôznych hudobných štýlov a najviac ma teší, že tam počujem aj staršie veci, ktoré aj keď v minulosti neboli hity ale mala som ich veľmi rada. Niektoré som nepočula aj niekoľko rokov a keďže rádio mi robí spoločnosť väčšinu dňa tak ma také kúsky potešia. Správne si opísala aj Jemné melódie. Keď ich náhodou kolegyňa naladí, skáčem z okna. Je to asi najhoršie rádio. Niekedy mám pocit, že z nich dostanem cukrovku ako sa snažia byť sladučký. Keď to bolo ešte rádio B1 tak boli super, lebo tam hrali aj nové ale aj staršie skladby čo bolo fajn, ale teraz..

    • Ohodnoťte príspevok !
      BETULIATKO / 25.10.2006 Streda

      SONIKRA lepšie si to ani napísať nemohla. Mne sa na FMku páči hlavne to, že nehrá typicky komerčnú hudbu a má pochopenie a pre poslucháčov rôznych hudobných štýlov a najviac ma teší, že tam počujem aj staršie veci, ktoré aj keď v minulosti neboli hity ale mala som ich veľmi rada. Niektoré som nepočula aj niekoľko rokov a keďže rádio mi robí spoločnosť väčšinu dňa tak ma také kúsky potešia. Správne si opísala aj Jemné melódie. Keď ich náhodou kolegyňa naladí, skáčem z okna. Je to asi najhoršie rádio. Niekedy mám pocit, že z nich dostanem cukrovku ako sa snažia byť sladučký. Keď to bolo ešte rádio B1 tak boli super, lebo tam hrali aj nové ale aj staršie skladby čo bolo fajn, ale teraz..

    • Ohodnoťte príspevok !
      Layla / 21.2.2007 Streda

      Keby sa to cez net dalo, tak ručičky bozkávam za takýto triezvy názor. Do FmKa som platonicky zamilovaná už skoro rok. Ale psst! Pristihla som sa dokonca, že mám aj absťáky... nič príjemné :) Spoznala som kopu nových kapiel a až som sa zahanbila nad tým ako málo toho poznám. No odkedy sa Slovenský rozhlas postavil z hlavy na nohy, či ako to oni nazývajú, mám dosť výrazný problém moju"drogu" chytiť na ničom menšom od hifi veže (ktorú samozrejme nebudem vláčiť po ulici so sebou, ako v starých amerických filmoch z Bronxu, aj keď musím uznať, že pohľady ľudí v MHD by stáli za to.:) Kto vie? Možno by som tým niektorých ľudí naladila na tie správne MHz. ) Keby Môj mp3 player vedel rozprávať, tak mi pri snahe naladiť na ňom fmko asi povie : "Sorry moja zlatá, čo hľadáš? fmko? To čo je? To sa je?" Vtedy si radšej zahryznem do jazyka a pustím si nejakú kvalitnú hudbu, pretože iné rádio by som v tom zúfalom rozpoložení asi nerozdýchala. Doteraz ho naladiť bola pohodka... kdekoľvek. Moje najväčšie prekvapenie bolo, keď som na jeho starej dobrej frekvencii začula Rádio Regina... z ktorého mám menšiu traumu z dlhších pobytov u mojej babky....možno to poznáte. Pokiaľ viem rovnaký problém má aj kopa ďalších ľudí z rôznych častí SR. Našťastie som už zachytila aj pokusy o petícu za znovupokrytie celého územia. Dúfam, že sa toho dňa dočkám bez ujmy na zdraví...

    • Ohodnoťte príspevok !
      Yeke / 13.10.2008 Pondelok

      presné, výstižné, logické a správne pomenované))moja cesta k Fm bola podobná

    • Ohodnoťte príspevok !
      Yeke / 13.10.2008 Pondelok

      presné, výstižné, logické a správne pomenované))moja cesta k Fm bola podobná

  • Ohodnoťte príspevok !
    bOuNcEr / 18.9.2006 Pondelok

    počúvam nemecké sunshine-live

    alebo poľské internetové rádiá

    zo slovenských skoro nič...

    sampler na Radiu_FM

    ked nemam cd/mp3/... tak dám FUNko

  • Ohodnoťte príspevok !
    ksenonn / 18.9.2006 Pondelok

    Jednoznačne RadioFM. O tam že kvalita vysielanej hudby je jednoznačne najlepšia zo všetkých slovenských rádií môže pochybovať snáď málokto ak má nejaký hudobný rozhlad. S tým je vlastne spojené aj to, prečo mám toto rádio najradšej. Aj keď je pravda že niektorý moderátori tam asi nepatria a aj radio sa este musí nájsť, stále je však oveľa lepšie počúvať ich niekedy nie najlepšie výkony, ako tú strašnú! a dookloa sa opakujúcu komerčnú,nápadmi navzájom vykradnutú, opakujúcu sa a primitívnu hudbu, ktorou krmia!!!svojich poslucháčovo statné slovenské rádiá podľa pokynov vydavatelstiev..........

  • Ohodnoťte príspevok !
    david*** / 18.9.2006 Pondelok

    ja si myslim,ze slovenske radia su jedna velka sra..a.Co sa tyka expresu - bezni teenageri ktory skocia na kazdu novu komercnu sr...u si urcite pridu na svoje.a tych je dost vela, preto je aj to radio take popularne.absolutne stupidne reklamy(ktore su samozrejme aj v inych radiach) mna osobne privadzaju do sialenstva.primitivny moderatori(na cele s pindom,bindom ci jak sa vola ten blbecek) co tam trepu stale nejake chujoviny a robia debilne sutaze patria na moderovanie krcmovych akcii a nie do radia.no a o tom ze hraju stale dookola to iste tak o tom netreba asi ani hovorit.ale najlepsie na tom je to ze aj ked pustaju nejake starsie pesnicky(15-20 rocne) tak aj tie stale tie iste.a preco napriklad nikdy nehrali Red hot chili peppers ktorych Dani California sa dostala az na piate miesto eur. rebricka(ak nie vyssie)?no preto lebo to neni taky typ pesnicky ako tie ostatne komercnej sracky.jedine kedy som to pocul bolo v tej ich sprostej expres music show. funradio je na tom podobne, no tí aspon sem-tam pustia aj nieco mimo týchto komercnych sraciek.vo vacsine ostatnych radii je to velmi podobne.aspon tam ale netrepu sprostosti.asi mi neostava nic ine ako si naladit nejaku rakusku stanicu alebo si radsej vypnut radio.FMko som este moc neskusal, ale asi budem musiet.

    • Ohodnoťte príspevok !
      SDX / 9.11.2006 Štvrtok

      Zeby preto ze sa im zle testoval?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 19.9.2006 Utorok
  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 19.9.2006 Utorok

    Davam do pozornosti tento odkaz, co som poslal pred chvilou. Je to velmi trefne a velmi pravdive.

    • Ohodnoťte príspevok !
      oli / 20.9.2006 Streda

      Navyše aj písané osviežujúcim až beletristickým štýlom.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 19.9.2006 Utorok

    Tak este raz ten odkaz, lebo ten pred tym nejako nefunguje:



    www.radioweb.sk

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 19.9.2006 Utorok

    No, uz to funguje.

    Ale aby som len tak malo nereagoval, tak ma napadla este jedna myslienka.

    Preco mam taky pocit, ze to si len vo Fun a Exprese myslia, ze ludia chcu len komercne s.acky pocuvat?

    Co som uz tolko tych diskusii presiel, tak vsade sa naslo vela ludi, s ktorymi som sa stotoznoval a vsade znelo slovko FM.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Sonikra / 19.9.2006 Utorok

      Miur, ďakujem za odkaz. Veľmi ma ten článok potešil.

      • Ohodnoťte príspevok !
        Miur / 19.9.2006 Utorok

        Sonikra, rado sa stalo:-) Vidim, ze mame aj podobny nazor na FM, ze nejake vyhrady by bolo v tom vecernom vysielani.

        Ten clanok je velmi trefny a vystizny.

    • Ohodnoťte príspevok !
      SDX / 9.11.2006 Štvrtok

      Nemyslia si to, vedia to. Pozri si vysledky pocuvanosti, tie hovoria za vsetko...

  • Ohodnoťte príspevok !
    mediaman / 19.9.2006 Utorok

    Z SK - _FM a to bez diskusie.

    Zo zahraničných napr. nonstop music kanály Acid Jazz, Trends a Alternative prevádzkovateľa XtraMusic, v prípade "takmer bežných" staníc najviac asi Virgin Xtreme a Ministry Of Sound Radio, z klasických "efemákov" napr. XFM London, či Kink FM (NL).

  • Ohodnoťte príspevok !
    atiper / 19.9.2006 Utorok

    Ja som ciez presiel z Funu na FM. Dakedy davno som pocuval Fun koli Kokoriku ale este vtedy to robil Mino s Marcelom a obcas aj Adelou. Ale odkedy sa zacalo Fun riadit tymi pokynmi z tej US agentury ide to s nimi dole vodou. Hraju stale to iste dokola ako keby tam mali REPEAT. Na FM sa mi paci ze sa tam striedaju zanre. Hraju sitce aj hiphop ale co uz. Pretrpim jednu skladbu. FM je podla mna fakt najlepsie v SVK eteri. Myslim ze ta pocuvanost bude uz len rast. Ma preco.

  • Ohodnoťte príspevok !
    medený peniažtek / 19.9.2006 Utorok

    jednoznacne radio_FM

    je to jedine radio ktore sa da rozpoznat hned na prve pocutie.....nehraju (s)hity ale hraju dobre pesnicky...najviac slovenskej hudby a zanre ktore nie je pocut z inych radii....expres ako najpocuvanejsie radio sa moze hanbit ked 25 krat denne tlacia tu istu pesnicku a v tom horsom pripade za hit povazuju pesnicku staru aspon 15 rokov a tych zopar dobrych songov co hraju ludom zachvilu sprotivia z tej obohratosti.......fun radio po zmene majitela preslo na format radioa expres takze bieda a z tej biedy ich nevytrhnu uz ani ti moderatori......okey to sa netreba ani vyjadrovat, a viva a jemne melodie tie netreba ani len spominat ze existuju....obavam sa len jedneho ze FM bude stale malo pocuvane.......

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 20.9.2006 Streda

    Medeny Peniaztek, ja si myslim a aj verim, ze pocuvanost pojde len hore, i ked milovymi krokmi, ale pojde. Pretoze ked niektori ludia, ktori by chceli aj ine pocuvat ako kolotociarsku hudbu, tak si urcite naladia FM, lebo nic ine na vyber nemaju. Myslim, ze to su taki, ktori pocuvaju radio v praci, a ked ho maju mat zapnute od rana do takej stvrtej - piatej, tak urcite ich expres-fun styl rychlo omrzi, ak su teda normalni:-)

    Klobuk dole pred Marcelom Forgacom. Nesklamal ma. Ked odchadzal z Funka, tak som nechapal, ale asi uz tusil, co sa bude diat a vedel, ze pride vo Funku prevrat a na druhej strane, ze Rock FM radio ide tiez robit zmeny, chvala bohu k pozitivnemu.

    • Ohodnoťte príspevok !
      medený peniažtek / 21.9.2006 Štvrtok

      uz to bude druhy rok co vysiela ale nejaky velky narast pocuvanosti nezaznamenali co je na skodu...esteze ide o slovensky rozhlas lebo ako sukromne radio by nevydrzalo ani tie dva roky....pritom robia promo najlepsim hudobnym akciam a aj inym ako su filmvoe festivaly, vystavy...dobry kulturny servis atd.....takze mladi ludia by nemali pocuvat nic ine a tych co pocuvaju expres nechapem ale to asi budu povrchni ludia....expres je dobre akurat tak pre mojich rodicov......a to je jablko svaru v nasej rodine (smiech) no ja aktivne robim osvetu v prospech radia_fm a celkom sa mi dari....

      • Ohodnoťte príspevok !
        Sonikra / 21.9.2006 Štvrtok

        Aj u nás sa v aute hádame len kvôli rádiu. Chcem presadiť Rádio_FM, ale nedarí sa mi to. Mama zasadila úder v podobe rapu. Vysvetlím. Mama v robote nechytí nič iné okrem FMka a preto, keď príde domov, tak začne zveličovať, že tam nič iné nehrajú iba tých "slovenských hip-hoperov". Zahrajú 2 pesničky a mama to nevie prežiť. Bratovi šibe z Jemných melódií, lebo je permanentne zaľúbený do osoby, ktorá neexistuje. Tato sa prikloní vždy k bráchovi a mame, ja som mimo. Ako kompromis funguje Funrádio, ale poviem vám... trpím. Minule sme išli autom na východ (5 hodín tam a 5 hodín späť). Celú cestu sme mali Funko. To bolo čosi strašné, na traumu. To sa naozaj nedá počúvať. Ešte Kokoriko sa vtedy dalo, ale potom celý deň NoName a Desmod.

        Odvtedy sa u nás snažím presadiť FM niekedy až agresívnym spôsobom, lebo asi to už inak nepôjde.

        • Ohodnoťte príspevok !
          Boris / 26.9.2006 Utorok

          Sonikra, viem sa vcítiť do Tvojej kože. Pravideľne cestujem na služobné cesty, niekedy aj viac krát do týždňa a tie cesty sú utrpením. 4 hodiny tam, 4 naspäť, pričom kolegovia preferujú Expres a Funko. Keď preladím na _FMko, vydrží to max. jednu skladbu. Po dlhej ceste dojdem domov a tu hrajú celý deň Jemné. Keď si v izbe pustím FMko, je to vykúpenie. Nesedí mi tam všetko, ale viem si vybrať, a to je dôležité, pretože na iných staniciach hrajú stále to jedno a isté. A presne to je úloha pre SRo, aby poskytol alternatívu. Myslím, že v prípade Rádia_FM sa mu to darí.

          Inak cez sat si občas pre spestrenie pustím aj nemecké, francúzske, nórske, alebo bulharské rádiá.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 21.9.2006 Štvrtok

    Medeny Peniaztek, to mas teda pravdu. U nas vacsinou v rodine pocuvaju Funko, ktore som ich ja naucil pocuvat:-), ale to este za cias, ked to bolo Fun radio ala Marcel, Demeter, Bebe, Biba, Katika apod. Odvtedy im to zostalo a nie a nie ich preorientovat:-) Ja pocuvam jedno CZ radio, ktore je nieco, ako spominane Funko v minulosti. Vola sa zhodou okolnosti Expresradio, ale to je ine radio:-) Odporucam. Urcite si tam spomeniete na stare dobre Funko. www.expresradio.cz

  • Ohodnoťte príspevok !
    dontworry / 29.9.2006 Piatok

    Sonikra vystihujes moje nazory.Funradio som pocuval od svojich 7 rokov.Vtedy hrali to co na FMku dnes.Lenze prisiel sek a pred 2 rokmi vymenili Deepdish za Shakiru, Air za Sugababes, Franz Ferdinand za Attomic Kitten, a mohol by som pokracovat.Uz ma nebavi dookola pocuvat Madonnu-Sorry popripade Hung up, alebo Sugababes-Push the button alebo Pussycat dolls-Beep!.No hroza na mna lezie z Funradia...Ked odisiel Marcel odisiel aj polovicny sarm tohto radia...A za nim Katika, Buco...A ked som pocuval posledne Kokoriko s Minom aj som si poplakal lebo som zboznoval kokoriko so Slavom a Minom.Jednoducho to bol skveli humor, nenuteny a prirodzeny...Dalsi na paskal si beriem Express...Ked pocujem Doda Kurilaka alebo neviem koho tlak mi stupne na 200/100...opicia sa po starom Funradiu...Sutaze a podobne ranne sou s hostami...Ale Expres som nikdy nemusel takze mi vzdy bol aj srdecne ukradnuty...Potom Jemne meloooodieeeeeee...Podla mna maju maximalne tri cedecka co hraju stale dookola...Ked pocujem rano Simlpe Plan-Untitled a hned potom Shaniu Twain-When you kiss me, mozem si byt isty ze o 3 hod to pocujem znovu...Okey...to som nikdy poriadne nepocuval lebo bolo vzdy pre mna nezaujimave...Markizacky moderatori a tak...Viva...vid Okey bez tych moderatorov...Ostalo FMko...Najprv som pocuval len Headbanger ale nechal som ho zapnute aj trochu dlhsie a neni lepsieho radia...Hraju vsetko...Aj moju oblubenu kapelu Snow Patrol a The Feeling...Ako nechem nikomu brat nazor...Ja len vyjadrujem svoj vlastny a je mi zle ked deti pocuvaju len tie dristy ze Britney Spears toto a tak ale nepocuju ze Air maju novu skvelu skladbu...Mohol by som pokracovat ale to uz je dost dlhe aj bez toho...

    • Ohodnoťte príspevok !
      Sonikra / 1.10.2006 Nedeľa

      Presne tak. Air mi dokonca chýba už tak, že som si 5 albumov dnes dala do mp3 prehrávača, lebo už musím.

  • Ohodnoťte príspevok !
    dontworry / 3.10.2006 Utorok

    A ie len Air mi chýbajú...Aj Dep Dish a Franz Ferdinand...

    • Ohodnoťte príspevok !
      Fly / 9.11.2006 Štvrtok

      esteze sa najde Deep Dish na FMku.. nie vzdy, ale zase FMko nie je verklik typu express a podobne...

  • Ohodnoťte príspevok !
    kavasi-san / 6.10.2006 Piatok

    ako maximalistický multi-žánrový konzument a objavovač hudby počúvam najradšej vybrané internetové rádiá podľa nálady. Z éteru mi samozrejme (inštinktívne) najviac vyhovuje _FM rádio , ktoré má tiež svoje malé chybičky. Nesúhlasím však s názorom že ho pozdvihli dramaturgovia z funu (to je už aspoň 10 rokov rádio s útočnými reklamami a pár točenými pesničkami-pre tento dôvod som si ho vyradil aj z tunerov) ale skôr z Ragtime.

    Ešte mi tam trocha chýba oblasť soulu, funku, funky&jazzy - na to by sa tam úžasne hodil Flebo (z B1 - jeho relácie boli špička, kde jke ten chlap teraz ??).

    Ešte uznávam aj stanice Slovenkého rozhlasu (všetky - SRo1, Regina, Devín) aj keď ich osobne nepočúvam. Jemné melódie, Fun, Okey, Expres - to je blato. Najviac nenávidím klišé "v aute počúvam expres". Do riti, to sú tí ktorí sú schopní v meste valcovať 100 km/h a zabíjať ľudí, len preto že oni sú "predsa-dobrí-šoféri-ktorí-sa-ponáhľajú­".

  • Ohodnoťte príspevok !
    kavasi-san / 6.10.2006 Piatok

    jo a občas počúvam Sity keď mi sadnú do nálady klubové štuky ... keby však boli internetovky chytateľné v aute či spoločensky prijateľné v práci, tak sa éterovky u mňa dostanú k slovu tak v pomere 5:95 % (éter/Inet)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Coroner / 7.10.2006 Sobota

    Tato tema mi prisla vhod. Za posledne dva tyzdne som ladil a ladil... preladoval hore dole a musim konstatovat otras... Fakt na slovensku nie je kvalitne radio....



    Jedno jedine radio bol ToP "one" radio a to bolo radio TOP... Zial vdaka okeyu je tam kde nikdy nemuselo byt... :-(((( Ked sa z neho stalo okeytop zacal som preladovat na expres, kedze tam sa objavili ex moderatori topka... Ale dnes uz je tam iba Dodo :-((( /niekto tu pisal, ze ho nemoze ani pocut jeho problemm...



    Dnes sa fakt zacina zdat zatial najlepsie ranne vysielanie ten Hemendex, ale nic viac...



    Dost ma prekvapilo, ze Tomas aj Daro ex expresaci su teraz na vive /aj maros aj vierka//...



    A vie niekto preco sef moderator na exprese nemoze moderovat... Nerozumiem tomu?? /mato preco ta uz nepocut?/...

    • Ohodnoťte príspevok !
      Miur / 7.10.2006 Sobota

      No, tak ked som zacal citat Tvoj prispevok, tak som si myslel, ze dalsi, ktory vie, o com je hudba. no len vidim, ze ty dalsi ten, co vidi len expres. nechapem, ako ked si ladil, ze otras, ked pocuvas expres. toto mi fakt vysvetli. alebo ani nie. taketo nazory ma fakt vedia vytocit. nic v zlom, ale expres je asi ten hlavny dovod, preco sa aj funko dostalo tam, kde je teraz.

    • Ohodnoťte príspevok !
      SDX / 9.11.2006 Štvrtok

      "A vie niekto preco sef moderator na exprese nemoze moderovat... Nerozumiem tomu??" - pretoze ma rodinu, dieta a praca nie je jedine v jeho zivote

  • Ohodnoťte príspevok !
    dontworry / 7.10.2006 Sobota

    A este musim uznat aj Sro1 ze je to radio ktore sa ako tak da este pocuvat...Nehraju len ludovky ale aj veci co tiez nezahraju vsade napr.som tam pocul Ain't no sunshine od Lighthouse family...Ale to vynimocne pocuvam hlavne teda FM ale to je ta ista firma...A to mam 15 rokov a mozno si myslite ze som k**** ale nehanbim sa za to...viac by sa mali ludia hanbit za Jemne melodie...

    • Ohodnoťte príspevok !
      Sonikra / 7.10.2006 Sobota

      Mňa veľmi teší, že taký mladý človek vôbec zavadí o SRo1. V rámci určitého edukačného smerovania médií, je to vhodné rádio.

      Nedávno som babke umývala okná na dome a dedko mal naladené SRo1, ktoré bolo počuť po celom dome. Práve tam išla relácia, kde hrali také staré pesničky z československej produkcie. Bolo to super. Hrali veci zo starých filmových muzikálov a piesne, ktoré len tak hocikde nepočujete. Bolo to naozaj skvelé. Spievala som si čo som vedela. Tie okná sa mi pri tom umývali jedna radosť.

      • Ohodnoťte príspevok !
        gaben / 7.10.2006 Sobota

        Len neviem, prečo aj tam experimentujú, osobne som počúval na SRo1 viacmenej iba zábavné sobotné a nedeľné dopoludňajšie relácie, najviac Maratón z Košíc (takmer nikdy nemal chybu, vedeli si urobiť stále srandu zo seba ako zo Slováka, niečo na spôsob Televarieté s Bohdalovou, a to je zdravý humor, nie len na úkor iných...), stále ale menia poradie týchto relácií, nestačím sledovať, kedy čo je, skoro ako na JOJ tento týždeň, nič čo by si aj možno dalo pozerať nešlo v čase, ako uvádzali noviny, čakanie 20 - 50 minút (dokonca aj jeden deň) na program, ktorý som si "zaháčkol" ma vždy odradilo ako prvé a za druhé, čo si myslia v televíziach, že som nočný vták?

      • Ohodnoťte príspevok !
        dontworry / 7.10.2006 Sobota

        No ja som na to tak trochu nahodne dosiel ked som prepinal radiostanice ktore mam naladene na mp3 playeri tak som pocul ze jaka skvela pesnicka a pocuvam dalej a ze Slovensko 1 tak som bol trochu prekvapeny...ale ako celkom v poho stanica...akurat hraju The Corrs-Angel co tiez som este na vela staniciach nepocul...

      • Ohodnoťte príspevok !
        staňo / 16.12.2006 Sobota

        aj ja velmi rad pocuvam SRo - 1.velmi vhod mi rano pride dobre rano slovensko,aj dobry den slovensko,popoludnie s rozhlasom a co mam tiez velmi rad je pop antikvariat.nemozem zabudnut na radiozurnal a citanie na pokracovanie.len co mi vadi na SRo - 1 je to, ze nemaju nocne zive vysielanie :-(

      • Ohodnoťte príspevok !
        staňo / 16.12.2006 Sobota

        aj ja velmi rad pocuvam SRo - 1.velmi vhod mi rano pride dobre rano slovensko,aj dobry den slovensko,popoludnie s rozhlasom a co mam tiez velmi rad je pop antikvariat.nemozem zabudnut na radiozurnal a citanie na pokracovanie.len co mi vadi na SRo - 1 je to, ze nemaju nocne zive vysielanie :-(

  • Ohodnoťte príspevok !
    adis / 8.10.2006 Nedeľa

    Ja som zacinal Fun-kom,ked vysielali v slovencine tusim len dve hod.aj to vecer.Vtedy tam bola Dalila,Mravec,Martin-to bola parada,fajn relacie i blaznive sutaze.Po rokoch sa mi zdalo,no na moj vkus,ze je tam uz dost vela komercie.Potom som objavil radio Ragtime,to som pocuval az do jeho zaniku,co bola myslim skoda,lebo v eteri som nenasiel nic take,co by ma zaujalo.Tak som radsej pocuval CD a stare LP.Ale so vznikom ,,noveho " FM radia uz nic ine nepocuvam.Je to super radio,relacie,hudba aj ludia v nom.Len dufam,ze ho nejaka mudra hlava nezrusi...

  • Ohodnoťte príspevok !
    malypali / 9.10.2006 Pondelok

    Ja si myslim, ze na Slovensku je to hlavne o peniazoch.Ani sa necudujem, ze funko sa tak pokazilo ako sa pokazilo, lebo je to len vysledok toho,ze chce co najviac na seba zarabat...Niekedy som mal funko velmi rad lebo nehrali tam vselijake tuctovky a somariny a neobmienali tie iste pesnicky dookola cely den ako je to dnes.Dnes si ho zapnem uz len v aute a to ho striedam s Expresom.

    Celkovo (az na _FM) sa radia prestali profilovat len na urciteho posluchaca, ale snazia sa zasiahnut co najvacsiu masu... co je niekedy na skodu, pretoze hudobnym dramaturgom sa stala skupina ludi napr. od 15 - 39rokov.Co je sialene velke spektrum posluchacov... Momentalne doma pocuvam radia cez internet podla toho na aky styl mam prave chut.. Ale najviac zo vsetkeho som sklamany z neustaleho upadku FUN radia... :(((

    • Ohodnoťte príspevok !
      SDX / 11.10.2006 Streda

      VSADE je to (nie HLAVNE ale LEN) o peniazoch, prevadzkovatelia radii (neratame verejnopravne) a ich jedinym cielom je PRODUKOVAT CO NAJVACSIE ZISKY a tak nemozu hrat pre 7% ludi a idu smerom ktorym zarobia a to je uplne OK..

      • Ohodnoťte príspevok !
        SDX / 11.10.2006 Streda

        malo to byt takto:

        VSADE je to (nie HLAVNE ale LEN) o peniazoch, prevadzkovatelia radii (neratame verejnopravne) su KOMERCNE firmy a ich jedinym cielom je PRODUKOVAT CO NAJVACSIE ZISKY a tak nemozu hrat pre 7% ludi a idu smerom ktorym zarobia a to je uplne OK, sorry

  • Ohodnoťte príspevok !
    ska / 17.12.2006 Nedeľa

    neviem, nakoľko sledujete internetové rádiá, ale ak áno, celkom by ma zaujímal váš názor na ne.... ja som prednedávnom našla www.srotowisko.sk. Je to metalové rádio a robia si ho v podstate len niekoľkí prívrženci metalu, žiadni profesionáli, ale podľa mňa je celkom milé. Hm?

    • Ohodnoťte príspevok !
      dontworry / 1.1.2007 Pondelok

      No somrad ze este niekto pozna toto radio...Si myslim ze na to ze to je amaterske radio je skvele!!!uz nic ine ani nepocuvam...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Locksha / 3.1.2007 Streda

    Podarilo sa mi v kancelarii vybojovat Radio_FM, teraz si uz nikto z nas nevie predstavit verklikove radio.

    Este vsetkym odporucam FM4 z Rakuska, tazko sa chyta, ale da sa streamovat. Aj ked maju trochu bizarne spravodajske prispevky v 3 jazykoch, ale dramaturgia je skvela a vecer byvaju live koncerty a DJ sety.

  • Ohodnoťte príspevok !
    w.andele-svetla.cz / 3.1.2007 Streda

    Centrální média jsou pouze DOKONALÝM NÁSTROJEM LŽI a PODVODNÉ MANIPULACE. Doufám, že už loutkolidé dálkově ovládaní vlnami z Temných světů přijdou na svůj nedobrý stav, probudí se, a začnou NA SOBĚ pracovat OTEVÍRÁNÍM DUCHOVNÍHO SRDCE. Pak nebudou už tyto ovládací hrubovibrační média z pekel, ale štestí, radost, láska a kvalitní život v NEBI.Více na našem webu(místo autora)-v MENU-ovládací programy

    V našich zemích jsou to noviny, časopisy, televize a rozhlas, kde je řádově z 80 % celého rozsahu zlo a násilí (včetně boje o peníze – majetek).

    Více na našem webu(místo jména)-v MENU-ovládací programy

    • Ohodnoťte príspevok !
      Jules / 8.1.2007 Pondelok

      ako som tu zaregistrovany len chvilku,ale robit si tu reklamu je podla mna dost take podurovnou,ale tak kazdy je iny

  • Ohodnoťte príspevok !
    Jules / 8.1.2007 Pondelok

    Som fanušikom radia,najviac som počuval Fun ale v poslednom čase to radšej ladim od radia k radiu,pretože funko dajako straca na kvalite,na exprese hraju to iste dookola,takze je sem tam tazke vybrat si dobre radio.

  • Ohodnoťte príspevok !
    neptun / 8.1.2007 Pondelok

    pocuvam len radio_FM tie ostatne nestoja za nic, stale dokola tie iste popularne sracky,uz som presyteny tej komercie ktora ciha na kazdom kroku

  • Ohodnoťte príspevok !
    vlado1 / 24.1.2007 Streda

    Zo slovenských staníc počúvam najviac _FM a Fun, ktoré sú u mňa tak 50/50. Obľúbil som si tiež portugalskú Antenu 3 a brnenské Rádio Student.

  • Ohodnoťte príspevok !
    drobec / 29.1.2007 Pondelok

    VELMI MAM RADA RANO S ADELOU A SAJFOM, ALE CELY DEN POCUVAT FUNKO, TO JE AKO SI PUSTIT 1CDCKO, A POCUVAT HO DOOKOLA POLROKA.. NEVIEM PRECO TOLKOKRAT OPAKUJU JEDNU PIESEN. INAK POCUVAM RADIO FM, A JEMNE MELODIE SU OBCAS TIEZ FAJN. SKODA S TYM FUN RADIOM..

    • Ohodnoťte príspevok !
      kexxx / 29.1.2007 Pondelok

      Drobec, rotacie su prisposobene priemernej dennej pocuvanosti, vacsina ludi pocuva radio prisluchovo a to cca 3 hodiny denne...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Yeke / 13.10.2008 Pondelok

    jedinne Rádio_FM!jedinne!ani nevieme, čo za kvalitu na Slovensku máme!Škoda, že Rozhlas doňho nevráža žiadne peniaze na reklamu..toľko ľudí vôbec nevie,že nejaké FM-ko existuje

    • Ohodnoťte príspevok !
      neptun / 20.10.2008 Pondelok

      Yeke 100% suhlas

    • Ohodnoťte príspevok !
      d-seis / 20.10.2008 Pondelok

      Podľa mňa je dobré, že nevráža...Aspoň môže zotrvať na tej dobrej hladine, na ktorej je a pôsobí na mňa trošku undergroundovo oproti ostatným, čo sa mi páči. Kde je viac peňazí, tam je viac ľudí, čo sa chcú nabaliť a možno by to stratilo to čaro, ktoré FM má a ponúka a snažili by sa z toho spraviť niečo, čo nechceme...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Marvinn / 14.10.2008 Utorok

    Mne je najbližšie rádio, ktoré mám na nočnom stolíku. Také modré, guľaté, s budíkom a oranžovým displejom.

    • Ohodnoťte príspevok !
      d-seis / 14.10.2008 Utorok

      Marvinn, konečne správny príspevok.

      Dobre som sa pobavil. :)))

  • Ohodnoťte príspevok !
    piggee / 14.10.2008 Utorok

    Pred rokom som Depres zakazal v robote pocuvat, nakolko po par hodinach ma z neho clovek totalne vysatu energiu a vytaca ho omielanie playlistu dookola. Tak som dal sacu funradiu, ale ked kazdy den pri ceste do roboty vam omielaju ten desmod, tak si poviete, ze ten hudobny dramaturg/icka tam asi moc rozhlad nemaju. Tak teraz v aute striedam radio_FM, FM4 a Genius playlist v ipode

    • Ohodnoťte príspevok !
      ioio / 14.10.2008 Utorok

      tak ja pocuvam len toto radio, hudobne zamerane sice na jeden zaner,ale pre mna prioritny:)

      cocoradio.com

  • Ohodnoťte príspevok !
    Akagi / 7.11.2008 Piatok

    Jednoznačne Radio_FM. Argumenty sú asi na dva romány :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Na Slovensku vládne / vševedko / 19.12.2009 Sobota

    Na Slovensku vládne hudobný nevkus, alebo totálny diktát vydavateľov. Neviem čo je za tým, ale RadioFM je to najlepšie čo sa dá počúvať. Z cudziny sa mi veľmi pozdáva Jazzradio.fr , ďalej BBCXtra čo je špecialita úzkozameraná ale dobrá. Nakoniec m2o.it, čo je tiež špecialita, ale pre istotu talianska a hlavne hrajúca hudbu pre nás na 100% neznámu. Všetky sa dajú chytiť na Astre ale hlavne francúzi majú fantastický zvuk.

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Najnovší názor

6% + 4% pre Hlas, tak toto je asi najhorší výsledok akéhokoľvek reality formátu u nás... alebo sa mýlim?

Vaše fóra