Diskusia

Katastrofa vo Fun Radiu / cleverPETER / 02.04.2007

Fun rádio zrušilo relácie v priebehu dňa, vyhodilo moderátorov a hrá iba hudbu? To fun rádio, ktoré bolo ikonou moderátorskej kvality sa teraz stáva iba nemou vecou v étery? Myslíte si, že je dobré takto zničiť rádio, ktoré bolo od začiatku zárukou kvality či už zvuku, hudby alebo moderátorských vstupov? Vždy plné štúdio odkiaľ sa niesla výborná zábava od Bratislavy až po Michalovce teraz ostane prázdnou miestnosťou odkial pôjde naprogramovaná hudba dookola? To čo urobili by som nazval katastrofou. A vôbec si nemyslím, že je to trend súčasnosti. Uznávam, že reklamné bloky na Funku boli v poslednej dobe pridlhé a niekedy aj obťažovali. No moderátori neobťažovali nikdy. Aj playlist je dobrý, hrajú najnovšie hity ale prečo dookola? Rok stará pieseň už nieje dobrá? Musím sa priznať, že opakovanie hudby je posledný rok neznesiteľné a posledné mesiace som počúval Fun Rádio už len kôli moderátorom. Dnes som si nie istý či ešte som ochotný urobiť kompromis, pretože ak chcem počúvať iba hudbu pustím si CD. Myslím si, že percentá hore nepôjdu ale skôr naopak. Škoda!!! Pripojte prosím vás aj váš názor. Možno týmto fórom ukážeme aj iný pohľad na vec. Ďakujem

  • Ohodnoťte príspevok !
    kexxx / 2.4.2007 Pondelok

    Uz som to raz spominal, nemoderuje sa len v case 10:00-18:00. Inak moderovanie ostava. A ostavaju aj ti najoblubenejsi moderatori.

    Hudba sa tiez zmenila- uz hraju aj starsie skladby a tie rotacie nie su az tak huste...

    Treba tomu nechat cas...

    PS. Vzorka ludi na diskusnych forach nie je zrovna tou reprezentacnou. Vychadzalo sa z profesionalne vykonanej studie...

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 2.4.2007 Pondelok

      Pozor ráno ostáva runfun a od 18:00 ide Marcel Forgáč a od 21:00 Cuco, a ostatný? kedy? iba cez weekend? A podľa štúdií sa riadia už tri roky a percentá im to neprinieslo. Nechcem tým povedať, že sa netreba pridržiavať štúdií ale Funku to prinieslo len to, že občas som naozaj musel preladiť kôli tomu, že rotácia tých istých piesní bola neskutočná. Niekedy má človek jednoducho chuť aj na niečo staršie.

    • Ohodnoťte príspevok !
      evosonic / 2.4.2007 Pondelok

      Ahoj Kexxx. Vela krat sa nase nazory uplne stotoznovali, ale teraz si dovolim trosku oponovat :) No, mozno az oponovat nie, lebo co citam Tvoje vyjadrenia, nikde si priamo nepodporil sucasne kroky FUNradia, len ich komentujes ako fakty. Viem, ze si si dopisoval s vedenim, preto ani nebudem chciet vediet Tvoj pohlad na vec :))) skor si dovolim prezentovat ten moj. (Ak vsak mas moznost a chut, kludne napis, budem rad.) Ktosi podomnou uz napisal, ze moderatori FUN boli jeho pychou ... a za posledne roky aj liahnou pre rozne TV programy. Je skoda, ze vedenie ich svojim sposobom odsunulo do ustrania a zostali nejaki 4 !!! Mne sa vazne nechce verit, ze cielovka, pre ktoru radio vysiela, by mala problem s moderatorskymi vstupmi az natolko, ze ich bolo treba vyradit. Je to naozaj tak, ze to, cim bolo FUNradio preslavene v tychto chvilach definitivne konci. Dostava sa tak na uroven napr. Radia ONE, kde tymto systemom funguju od zaciatku. Tam sa to da pochopit, lebo setria kde sa da - su predsa lokalka. FUNradio ma vsak naviac a vopred sa toho vzdava. Bolo by fajn, ak by sa uplne premenovali, lebo toto nie je predsa FUN radio, ze ano ;) Ci uz preslavenym obsahom, jinglami, hudbou ..... nazov uz nekopiruje charakter radia.

      • Ohodnoťte príspevok !
        mediaman / 2.4.2007 Pondelok

        ja len tak odveci. Ale tvoj nick mi to pripomenul - zlaté roky rozhlasového vysielania 1997-1999. Chcem späť Evosonic! Electronic music DJ radio...

      • Ohodnoťte príspevok !
        cleverPETER / 2.4.2007 Pondelok

        Aj ja zdielam tvoj názor. A mám pocit, že napríklad rádio one dokonca vysiela denne ovela viac moderovaného vysielania. Oprav ma ak sa mýlim. Je predsa nemysliteľné aby také obľúbené, celoplošné rádio vyradilo úplne moderátorov z takmer celého dňa. Kde sú tie časy, keď sa tam striedali každé tri hodiny? Doslova som sa tešil na každý deň čo prinesie. Dnes sa mi to zdá ako na inom svete.

        • Ohodnoťte príspevok !
          CobrA / 2.4.2007 Pondelok

          Presne. Podla mna vacsina ludi ludi to pocuvala koli moderatorm a "blbostiam" pocas vysielania (Stavka Lud vs Fun Radio, Fun News a pod.). Teraz?? Dakujem, neprosim. Si radsej pustim nejake net-radio (Frequence 3), kde tiez toho vela nenahovoria, ale aspon tam davaju menej obohrate pesnicky.

          • Ohodnoťte príspevok !
            cleverPETER / 2.4.2007 Pondelok

            A hlavne že tam nechali reklamu, tá asi poslucháčom tak nevadí ako vstupy moderátorov. No už

      • Ohodnoťte príspevok !
        kexxx / 3.4.2007 Utorok

        Podla mna setrenie rozhodne nie je to, co sposobilo vcerajsiu zmenu. Pravdepodobne boli 2 moznosti, ktore vysli z prieskumu: Bud bude mat moderator za hodinu max. 3 kratke vstupy o nicom ako na JM alebo tam v case 10:00-18:00 nebude ziadny. Ta 2. moznost, pre ktoru sa rozhodli mi pride aspon viac originalnejsia. To, ze v dopoludnajsich a popoludnajsich hodinach hovorene slovo vacsinu beznych posluchacov rusi je fakt. Som inak zvedavy na vikend. A na to, ktori moderatori odisli a ktori vlastne ostali.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Layosh / 29.4.2007 Nedeľa

      Aj pred uvedenim "New Coke" sa vychadzalo z profesionalne vykonanej studie a produkt bol nakoniec katastrofou. Problem pri profesionalnych studiach je, ze spotrebitelia casto nevedia aku mieru inovacie ocakavaju a vysledkom je akesi priemerne ocakavanie. Niekedy je potrebne produkt inovovat kreativne a vytvorit novu potrebu. To je to, co sa Fun radiu dlhe roky darilo.

  • Ohodnoťte príspevok !
    majzi / 2.4.2007 Pondelok

    akoze to je velky rodiel,ze sa nemoderuje iba v case od 10.00 do 18.00???? nie Fun radio bolo dobre v case kokorika a freetimu...som zvedavy dokedy im vydrzi tretia priecka v pocuvanosti...dufam,ze nie dlho...takto sa o miesto pri radiu ani nebudem bit a radsej si pustim mp3 prehravac.

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 2.4.2007 Pondelok

      To máš pravdu, že Kokorko a Free time bol najlepší ale počúvanosť rádia bola najväčšia v čase od 09:00 do 15:00 vtedy je takmer celý národ v práci a počúva, počas kokorika a freetimu idú všetci domov takže mali nižšiu počúvanosť ale boli vynikajúci. A keď bola Musicola tak som si tiež nesťažoval, miloval som Didianu či Efu boli super.

      • Ohodnoťte príspevok !
        majzi / 2.4.2007 Pondelok

        zdielam spolocny nazor...lenze ja som skolak a ja som vacsinou mal ten freetime okolo 16.00 cize mi to vyhovovalo...nuz skoda...asi prejdem na radio FM ???

  • Ohodnoťte príspevok !
    ni8 / 2.4.2007 Pondelok

    Ja ked som to pocul, som myslel ze to je oneskoreny prvoaprilovy zart. S Funkom to slo dolu vodou, ale toto je privela. Prave moderatori boli pychou Fun radia. Niet nad stare dobre Kooriko a poobednajsi Free time.

    Dnes o deviatej im do tej relacie kde budu citat maily poslem zopar s textom: Chcem spät stare Fun radio.

    Aspon take ake bolo doteraz. Pridajte sa aj vy! Nenechajme si len tak znicit Funko.

    • Ohodnoťte príspevok !
      majzi / 2.4.2007 Pondelok

      VIDIS ... to bude dobre ... protest za funko!!!HNUTIE ZA FUNRADIO :D

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 2.4.2007 Pondelok

      No myslím, že sa ti na to vykašľú, ale dobrý nápad. Vieš oni s tým nič nenarobia. Ale treba im dať nejako na javo že urobili chybu.



  • Ohodnoťte príspevok !
    SDX / 2.4.2007 Pondelok

    No v podstate su dve moznosti. Ta prva je ze ide o trapny a nepodareny (akoze zabavny) prvo-, resp. druhoaprilovy zart, a ta druha je ze Funko pochopilo ze Expres hovorenym slovom neprebije a ide sa branit pred JM. Jednoznacne si ale myslim ze je to chyba..

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 2.4.2007 Pondelok

      No ja ich vlastne aj chápem že sa to snažia nejako rozhýbať ale ako ich mohlo napadnúť toto? Ved to je čisté ruinovanie. To ako keby Expres zrušil dopravný servis. Alebo ako keby Jemné melódie hrali Tokio Hotel.

  • Ohodnoťte príspevok !
    gaben / 2.4.2007 Pondelok

    Neviem o akých "ikonách" - moderátoroch poslednej doby vo Fun píše autor fóra, na začiatku éry by som sa pridal k takejto pocte, ale teraz... . Snáď sa konečne nájdu noví, nie od politikov, nie od Martina, nie od Žiliny...

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 3.4.2007 Utorok

      Pozri určite sa zhodneme, že Funko malo vždy dobrých moderátorov. Niekedy mal samozrejme lepší inokedy horší rok. Ale ak si pozabudol tak úžasný moderátori súčasného Funka sú Cypha, Adela, Efa, Cuco, Káva, Zajo, Didiana, Marcel, Bohuš a iný je ich dosť.

      • Ohodnoťte príspevok !
        gaben / 4.4.2007 Streda

        Vymenoval si skoro všetkých, pre ktorých už FUN-ko vôbec nemusím ... , jednoducho postpubertálny adolescenti bez rozhľadu, ktorých kariéra moderátorov začala zväčša iba po známostiach, nič tomuto „remeslu“ nové pozitívne nepridali, akurát ubrali, nič viac, ale bohužiaľ ani nič menej, vyhovárať sa na to, že vy to ale „žeriete“ je trápne ale to by tu musel rozpísať psychológ prečo, priateľka (psychologička) vás pozdravuje, odkazuje, že zvrátené rádio počúvajú zvrátení ľudia bez hodnôt, a ešte sa tomu „vytešujú“, aké je fajn...

        • Ohodnoťte príspevok !
          Mat_G / 4.4.2007 Streda

          Mám pre teba návrh. napíš ktorých moderátorov považuješ za kvalitných ty. Samozrejme môžeš aj z iných rádií. Som zvedavý ...

        • Ohodnoťte príspevok !
          danco9637 / 4.4.2007 Streda

          Super Gaben, Hovoris mi skoro od srdca :). Ja osobne nepocuvam ziadne radia prave preto,ze tam skoro vzdy keca nejaky moderator ubohe a prazdne reci.mali by funkciu moderator v radiu proste zrusit.dufam ze z fun radia si vezmu priklad aj ostatne radia a budu hrat len hudbu 24h.WOW tesime sa vsetci :))))))))))))))))

        • Ohodnoťte príspevok !
          cleverPETER / 4.4.2007 Streda

          Gaben vieš čo? Odsudzovať ľudí, ktorích nepoznáš je trápne. Mimochodom všetci majú vysoké školy absolvované a vo väčšine dokonca v zahraničí. Vedia o živote určite viac ako ty. Nehraj sa tu na veľmi inteligentného a múdreho. Nemysli si že si etalón kvality. A ak mi niečo odkazuje tvoja priateľka (psychologička) tak nech sa ozve priamo mne, rád sa s ňou rozoberiem túto tému aj z hľadiska psychologického. Tvoj príspevok sa mi nezdal moc psychologicky kvalitný.

          • Ohodnoťte príspevok !
            danco9637 / 4.4.2007 Streda

            ojojoj, Aj ja mam vysoku skolu a bol som aj dlhsie v zahranici (USA,Dansko...). Ale dovolit si tvrdit ze teraz uz viem o zivote viac a som lepsi ako iny ludia len kvoli tomu je absolutna absurdnost a namyslenost :))).Podla mna Gaben neodsudzuje le hovori akym dojmom posobia moderatori ktorych pocuva.Aj na mna posobia podobnym dojmom,ba este horsim.Ale mozno za to nemozu.Mozno to maju prikazane od nadriadenych.Ved predsa nemozu byt taky ubohy (alebo ano :))))). Takze, tesime sa :)))))

            • Ohodnoťte príspevok !
              gaben / 4.4.2007 Streda

              Dík, pochopil si... :-)

            • Ohodnoťte príspevok !
              cleverPETER / 7.4.2007 Sobota

              Danco9637, neviem ako sa dá robiť úplne formálny humor. Oni sú tam preto aby zabávali poslucháčov. Ak máš chuť na preinteligizované vysielanie kľudne si prelaď na Rádio Slovensko. Nechápem prečo by rádio určené pre mladých ľudí malo byť priveľmi formálne. Po celom dni mi dobre padne uvoľnený atmosféra ktorá plynula z fun rádia. Vôbec si nemyslím, že pôsobili nevzdelane, ak máš opačný názor napíš konkrétne meno moderátora, ktorý mal na teba takého záporné vyžarovanie.

              • Ohodnoťte príspevok !
                danco9637 / 10.4.2007 Utorok

                mily clever, si si isty ze reagujes na moj prispevok?Spominal som tam ja nieco o "formalnom humore"??? to je co za humor nerozumiem. Ci mam chut na "preinteligizované vysielanie"??? a to je zase ake :)))))))). Este k tomu ani svoj vlastny prispevok nevidim az ked kliknem na "Ukazat tento nekvalitny príspevok" to sa toho prispevku tak bojite ze ho radsej ani neukazete.keby som bol cigan tak uz kricim ze je to diskriminacia :)))."to je len vtip, tak na tuto vetu prosim nereagujte" zase ste nepochopili o com som hovoril.takze,skus nepocuvat ziadne radio 3-4 mesiace a potom zacni pocuvat.A uvidis ten rozdiel.Proste ta trosku "mozno" osvieti.to nie je zaporne vyzarovanie.to je ziadne"prazdne" vyzarovanie.Chapes.Skus to.s laskou ja

          • Ohodnoťte príspevok !
            gaben / 4.4.2007 Streda

            Vidíš to, priateľka (Slovenka) pracuje v Českej republike, vidí to, čo čítam, prehliadame často spoločne, cez skype mi hovorí svoje názory. Vysoká škola nie je zárukou prirodzenej inteligencie a žiaľ ani zábezpekou byť nie zvráteným, to len tak mimochodom. Bude tu na Sviatky, odkaz, čas má vyhradený na niečo iné, ako rozoberanie FUN-ka, a adolescentného správania ľudí v ňom... . V podobnom súčasnom fóre som už napísal, že moderátorské kvality z pred 10 rokov by sa zišli oveľa viac ako tie súčasné "postpubertálne napodobeniny"

            • Ohodnoťte príspevok !
              cleverPETER / 7.4.2007 Sobota

              Myslím si, že si moderátorov funka mýliš s iným médiom. Práve vo Funku nemali sprostý pubertálny humor. Súhalsím, že dnes je takýto trend ale funko nikdy nemalo priblblých moderátorov. To určite nie. Sorry ale ak máš konkrétne meno tak napíš kľudne. Som zvedavý koho máš na mysli.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Mat_G / 4.4.2007 Streda

      Neviem na čo narážaš. Tu je môj zoznam kvalitných moderátorov Funka: Junior, Zajo, Didiana, Cuco, Adela, Sajfa.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Howk / 2.4.2007 Pondelok

    Funradio bolo so svojou moderátorskou školu na SK špičkou: Jakubove, Vadocz, Matúš(python), Bernasovská, Hlista, Záblacká, Nikodým, Babjak, Urbaník, Bacigalová, Jurko, Forgáč, Rausch, Banášová, Cifra... Myslím, že nijaké rádio nevyprodukovalo toľko na SK pomery dobrých moderátorov (alebo niektorí síce prišli po príchode z iných médií ale poteciál sa ukázal až vo FR). No koniec sa asi blíži. A tá zmena - myslím, že keď v roku 2000 získal Abrahám licenciu, ktorú mu potom zrušili tak ho chel premenovať na ONERADIO - tak teraz je nato čas... Kde je čas haluzí on-air, pre ktoré som to rádio mal strašne rád????

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 3.4.2007 Utorok

      Tým čo urobili tak sú fakt zaostalejší ako One Rádio. A neviem si predstaviť ani silvester, to bude nuda.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 3.4.2007 Utorok

    Tak pridám aj ja svoj názor, keď už som taký skalný, čo sa týka tém, ktoré súvisia niekedy môjho naj rádia, fuha, to už je veru dlho.



    Viete, čo je zvláštne? To tu naozaj v tej diskusii píše len zopár ľudí a ostatní sú teda spokojní so zmenami? Ak áno, tak asi nie je čo riešiť, lenže ak to tak nie je, tak jediné, čo môžem na to napísať je, že MÁTE TO, ČO STE CHCELI. Toto je asi smer, ktorým sa uberajú všetky komerčné rádia, bohužiaľ teda, aby si niekto nemyslel, že sa mi to páči, a je mi z toho naozaj smutno.



    Fun rádio, ktoré som s radosťou počúval, bol som hrdý, čo hrajú, akých majú super speakerov, rubriky, jingle, jednoducho všetko, čo robilo Fun rádio ala QualityFun rádio.



    Čo sa týka toho názvu, tak jednoznačne už naozaj nepasuje k tomuto rádiu. Hitové melódie by boli asi naozaj veľmi výstižné, pretože už aj ten slogan "viac hudby a ....viac fun", ma pri tej prvej polovici napadne ... menej slov.



    Je teda očividné, že Fun rádio, ktoré sa ma snažilo asi 3-4 roky presvedčiť, že zmeny, ktoré sa začali robiť sú nevyhnutné, ale ako vidím, žiadny očividný nárast počúvanosti, žiadne dobiehanie rádia Expres, nič také sa nekonalo. Takže takto si viac narobili škody, teda podľa mňa, ako osohu.



    Ešteže sa aspoň Rádio_FM dá cez deň počúvať (večer je to ťažký underground, ktorý je otázny, či ma miestami niečo spoločné s kvalitou).



    A ešte by som napísal pre Kexxxa a podobných. Včera som na just zapol po osemnástej Funko a vypol moje obľúbené rádio, ktoré počúvam cez net a konalo sa asi to, že 5 pesničiek, ktoré sa mi stále zdajú, že ich počujem vždy, keď za chvíľu začujem Fun rádio hrať, za hodinu mal Marcel možno dva vstupy, z toho jeden o počasí, potom reklamy a stále to isté dokola. Ak je toto lepšie, tak ďakujem, neprosím.



    S pozdravom





    niekdajší hrdý a skalný poslucháč Fun rádia:-(((((

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 3.4.2007 Utorok

      Ďakujem za príspevok. A k tým príspevkom chcem podotknúť, že len 20% slovákov sa dostane k netu a z toho možno 5 percent sleduje medialne.sk. Takže nemôžeme podľa diskusie vyvodzovať názor na zmeny.

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 3.4.2007 Utorok

      Ďakujem za príspevok. A k tým príspevkom chcem podotknúť, že len 20% slovákov sa dostane k netu a z toho možno 5 percent sleduje medialne.sk. Takže nemôžeme podľa diskusie vyvodzovať názor na zmeny.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Mat_G / 4.4.2007 Streda

      Úplne s tebou súhlasím. Jingle, pesničky, moderátorské vstupy, relácie - to všetko bolo FUN (s veľkým F). Teraz to chcú zrušiť? Veci ktoré boli populárne a hlavne ORIGINÁLNE sa menia a budú vyzerať rovnako ako v iných rádiách. Ja len dúfam, že sa FUN ešte uvedomí a napraví svoje chyby - alebo je už neskoro?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 3.4.2007 Utorok

    Tak pridám aj ja svoj názor, keď už som taký skalný, čo sa týka tém, ktoré súvisia niekedy môjho naj rádia, fuha, to už je veru dlho.



    Viete, čo je zvláštne? To tu naozaj v tej diskusii píše len zopár ľudí a ostatní sú teda spokojní so zmenami? Ak áno, tak asi nie je čo riešiť, lenže ak to tak nie je, tak jediné, čo môžem na to napísať je, že MÁTE TO, ČO STE CHCELI. Toto je asi smer, ktorým sa uberajú všetky komerčné rádia, bohužiaľ teda, aby si niekto nemyslel, že sa mi to páči, a je mi z toho naozaj smutno.



    Fun rádio, ktoré som s radosťou počúval, bol som hrdý, čo hrajú, akých majú super speakerov, rubriky, jingle, jednoducho všetko, čo robilo Fun rádio ala QualityFun rádio.



    Čo sa týka toho názvu, tak jednoznačne už naozaj nepasuje k tomuto rádiu. Hitové melódie by boli asi naozaj veľmi výstižné, pretože už aj ten slogan "viac hudby a ....viac fun", ma pri tej prvej polovici napadne ... menej slov.



    Je teda očividné, že Fun rádio, ktoré sa ma snažilo asi 3-4 roky presvedčiť, že zmeny, ktoré sa začali robiť sú nevyhnutné, ale ako vidím, žiadny očividný nárast počúvanosti, žiadne dobiehanie rádia Expres, nič také sa nekonalo. Takže takto si viac narobili škody, teda podľa mňa, ako osohu.



    Ešteže sa aspoň Rádio_FM dá cez deň počúvať (večer je to ťažký underground, ktorý je otázny, či ma miestami niečo spoločné s kvalitou).



    A ešte by som napísal pre Kexxxa a podobných. Včera som na just zapol po osemnástej Funko a vypol moje obľúbené rádio, ktoré počúvam cez net a konalo sa asi to, že 5 pesničiek, ktoré sa mi stále zdajú, že ich počujem vždy, keď za chvíľu začujem Fun rádio hrať, za hodinu mal Marcel možno dva vstupy, z toho jeden o počasí, potom reklamy a stále to isté dokola. Ak je toto lepšie, tak ďakujem, neprosím.



    S pozdravom





    niekdajší hrdý a skalný poslucháč Fun rádia:-(((((

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 3.4.2007 Utorok

    Tak pridám aj ja svoj názor, keď už som taký skalný, čo sa týka tém, ktoré súvisia niekedy môjho naj rádia, fuha, to už je veru dlho.



    Viete, čo je zvláštne? To tu naozaj v tej diskusii píše len zopár ľudí a ostatní sú teda spokojní so zmenami? Ak áno, tak asi nie je čo riešiť, lenže ak to tak nie je, tak jediné, čo môžem na to napísať je, že MÁTE TO, ČO STE CHCELI. Toto je asi smer, ktorým sa uberajú všetky komerčné rádia, bohužiaľ teda, aby si niekto nemyslel, že sa mi to páči, a je mi z toho naozaj smutno.



    Fun rádio, ktoré som s radosťou počúval, bol som hrdý, čo hrajú, akých majú super speakerov, rubriky, jingle, jednoducho všetko, čo robilo Fun rádio ala QualityFun rádio.



    Čo sa týka toho názvu, tak jednoznačne už naozaj nepasuje k tomuto rádiu. Hitové melódie by boli asi naozaj veľmi výstižné, pretože už aj ten slogan "viac hudby a ....viac fun", ma pri tej prvej polovici napadne ... menej slov.



    Je teda očividné, že Fun rádio, ktoré sa ma snažilo asi 3-4 roky presvedčiť, že zmeny, ktoré sa začali robiť sú nevyhnutné, ale ako vidím, žiadny očividný nárast počúvanosti, žiadne dobiehanie rádia Expres, nič také sa nekonalo. Takže takto si viac narobili škody, teda podľa mňa, ako osohu.



    Ešteže sa aspoň Rádio_FM dá cez deň počúvať (večer je to ťažký underground, ktorý je otázny, či ma miestami niečo spoločné s kvalitou).



    A ešte by som napísal pre Kexxxa a podobných. Včera som na just zapol po osemnástej Funko a vypol moje obľúbené rádio, ktoré počúvam cez net a konalo sa asi to, že 5 pesničiek, ktoré sa mi stále zdajú, že ich počujem vždy, keď za chvíľu začujem Fun rádio hrať, za hodinu mal Marcel možno dva vstupy, z toho jeden o počasí, potom reklamy a stále to isté dokola. Ak je toto lepšie, tak ďakujem, neprosím.



    S pozdravom





    niekdajší hrdý a skalný poslucháč Fun rádia:-(((((

    • Ohodnoťte príspevok !
      Sonikra / 24.5.2007 Štvrtok

      Miur, ja sa to už hanbím priznať, že som kedysi bola hrdá poslucháčka Funradia. Teraz sa normále hanbím za to, že som počúvala takýto brak. Ale vtedy to naozaj tak nebolo. Bohužiaľ v práci nesedím sama v kancelárii a som tam aj vekovo aj služobne najmladšia, takže si rádio nemôžem preľaďovať tak ako sa mne chce. Preto sa žiaľbohu počúvaniu iných rádií takto nevyhnem a som vystavená tej hrôze Funradiu a v poslednej dobe bohužiaľ aj Expresu. Je to príšerné. Ešteže tam nie sú naladené Jemné, lebo by som asi z toho 3. poschodia skočila. MP3 prehrávač s rádiom (_FM) je mojou záchranou, ktorú musím po prvej hodine v práci vytiahnuť a dať na uši, lebo by ma šľahlo. Žiaľ, kolegov s dobrým hudobným vkusom si človek nevyberie.

      A čo tým chcem povedať?! ... Nech sa už Funrádio zmení akokoľvek, tak sa to ani z jedného percenta nepriblíži kvalite, aká sa vysiela na rádiu_FM (hudba, moderátori, rubriky, relácie...).



      Písali ste tu o mederátoroch a nejaký dobrák napísal o Pythonovi, ako o dobrom moderátorovi. Však ten bol najhorší zo všetkých a neznášala som ho ani, keď som bola ešte hustá počúvateľka Funradia a robil tam ešte. Potom odišiel do Okey a vtedy som si pomyslela, že sa trafil "sedlák jeden".

      Z radia_FM nemusím len Katiku ... snaží sa byť tak divno vtipná, nejak mi to nesedí.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Miur / 3.4.2007 Utorok

    Medialne.sk to tu ma nejake divoke, lebo mi prispevok pridalo na trikrat:-D

  • Ohodnoťte príspevok !
    Luky / 3.4.2007 Utorok

    Ja nerozumiem len jednej veci a to hlaseniu, ze radio robi zmeny preto, aby hralo milion pesniciek bez prerusenia. Ano, suhlasim, ale myslim ze vacsine vadilo prerusenie reklamou a zavratne dlhou reklamou a nie prerusenie moderatormi, len kvoli ktorym to radio vela ludi pocuvalo!

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 3.4.2007 Utorok

      Aj ja mám ten názor. Nechápem čo viedlo vedenie k takémuto kroku. Niečo také by ma nenapadlo ani v sne. Ved moderátori expresu sú známi tým, že dokážu o jednej pesničke hovoriť dva vstupy a potom rozoberajú či je dosť teplo. Napríklad keby Jemné Melódie zrušili moderátorov tak mi to čudné nieje. Nepotrebujem počúvať človeka čo na mna hovorí ako zo záhrobia dookola to isté. V JM sú moderátori úplne zbytočný ale vo Funku to prepískli.

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 3.4.2007 Utorok

      Aj ja mám ten názor. Nechápem čo viedlo vedenie k takémuto kroku. Niečo také by ma nenapadlo ani v sne. Ved moderátori expresu sú známi tým, že dokážu o jednej pesničke hovoriť dva vstupy a potom rozoberajú či je dosť teplo. Napríklad keby Jemné Melódie zrušili moderátorov tak mi to čudné nieje. Nepotrebujem počúvať človeka čo na mna hovorí ako zo záhrobia dookola to isté. V JM sú moderátori úplne zbytočný ale vo Funku to prepískli.

    • Ohodnoťte príspevok !
      majzi / 3.4.2007 Utorok

      Mne zase nevadi len to,ze bude "ticho" ale to, ze sa budu pesnicky opakovat... stale to iste .... jaaaaaaaaaaaaaaj ....dufam ze s tym nieco spravia

  • Ohodnoťte príspevok !
    hemendex / 3.4.2007 Utorok

    Kokoriko, Musicola, Fun top Fuj, Koncert na zelanie, Koncert na lezanie, Ready-Steady-Go, Coca Cola is the music, Let’s Fun, Nocni ftaci, Maxifun Supershow, Leskovci, Slak ma ide trafit, Fun Mastermix, London Calling, Rodna hruda, Fun Party + mnoho inych relacii na ktore nezabudnu tisice niekdajsich posluchacov bratislavskeho "Funka".

    "Nemoderovany 8 hodinovy mix medzi 10-18" - na to si zase bude spominat v buducnosti zopar skalnych a programovy riaditel...

    Fun Radio Bratislava vzniklo 10. juna 1990 ako jeden z troch zahranicnych "surodencov" parizskeho FR. Ako plnohodnotne radio zaniklo predvcerom. Fun je mrtve, nech zije Fun.

    Dakujem vsetkym, ktori boli pri jeho zrode i najslavnejsich rokoch. I tym, ktori boli s nim pri poslednych minutach existencie beznadejnymi pozorovatelmi likvidacie z pozicie ludskej blbosti.

    Snad sa este niekedy podari vytvorit nieco tak uzasne a zabranit, aby sa do toho znovu nanominovali likvidatori.

    "Dej blbci funkci..."

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 3.4.2007 Utorok

      Viaááác hudby a žiadneéééé slovooo, fun ráááádioóó! (len čo znamená to FUN?)

      • Ohodnoťte príspevok !
        majzi / 3.4.2007 Utorok

        uz len tym to pokaslali ,ze zmenili jingle na slovenske... :(

        • Ohodnoťte príspevok !
          hemendex / 3.4.2007 Utorok

          Nuz, zacinali s francuzskymi, presli na anglicke a teraz maju slovenske... To by mi az tak neprekazalo, ale ten nazov NOVE FUN RADIO :)

          V Cechach kedysi vysielalo RADIO ALFA, to sa neskor premenovalo na RADIO NOVA ALFA (i ked to bolo kvoli TV NOVA) a potom zaniklo :( Dnes je z neho Radio IMPULS a to sa menit nema potrebu...

          Som zvedavy, aky osud caka Vesele Radio... ono si svoju cielovu skupinu urcite najde a mozno to bude i vyssie percento, ale za aku cenu... Skutocne mi to pripada ako keby moja potencialna manzelka zacala chodit po susedoch za ucelom sexu - sice by sa prudko zvysil pocet sexualne ukojenych najomnikov, ale... toto sa jednoducho nerobi... :(

      • Ohodnoťte príspevok !
        majzi / 16.4.2007 Pondelok

        Ked uz tak mali by to premenovat na Radio Zabava ked tak chcu tu slovencinu :D

  • Ohodnoťte príspevok !
    Birko / 3.4.2007 Utorok

    Dole vodou to ide od chvile, ked zacalo prve velke rusenie relacie (januar 2004 alebo 2005). Vtedy skoncili ak sa nemylim Music Files, Kofola on air, Hotline, a aj take Hod si to (predtym Psycho Fun) nebolo zle... Aj kazda zmena jinglov mi vadila, ale teraz je to fakt hrozne... Niekedy som mal rad aj Radio Okey, ale tiez zacalo upadat, a myslim ze Fun radio sa vydalo na presne tu istu cestu... smutne :(

    • Ohodnoťte príspevok !
      cleverPETER / 4.4.2007 Streda

      Aj ja som počúval Okey kedysi, tam tiež povyhadzovali skalných pracovníkov a zo dňa na deň to bolo úplne iné rádio. Dobrý manažér nemôže jednoducho urobiť takú zmenu pretože poslucháči začnú mať pocit, že počúvajú niečo úplne iné. Dnes rádio Okey vysiela tak ako keby bolo toto rádio 6. okruh slovenského rozhlasu.

    • Ohodnoťte príspevok !
      majzi / 1.5.2007 Utorok

      presne ... Mojmu srdcu najblizsia FUN relacia bola Kofola on Air ... odkedy to skoncilo pre mna uz nie je Fun ako Fun ... :(

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mat_G / 4.4.2007 Streda

    Všetko asi ukáže až čas, ale aj mne budú chýbať moderované vstupy. Tie totiž dávali tvár tomuto rádiu. Fun radio malo naozaj najkvalitnejších moderátorov z celého éteru (hlavne KOKORIKO bolo skvelé).

    S príchodom RUN FUN sa niektoré veci zmenili. Adela a Sajfa sú výborný, no nedosahujú úroveň Kokorika. Aj tak je RUN FUN najlepšia ranná relácia (EXPRES má tiež rannú show, ale tá mi pripadá kvalitou o min 2 triedy menej, aj pre moderátorov aj svojím spracovaním pôsobí detinsky).

  • Ohodnoťte príspevok !
    prco / 12.4.2007 Štvrtok

    Každá zmena prináša zhoršenie - povedal klasik (Joesph Heller). V dnešných médiách je to presne tak. Všetci vidíme, čo priniesla televíziám panika z peoplemetrov. Niečo podobné sa deje v rádiách. Čakali sme, že vo Fun Rádiu sa to nestane, lebo bolo od začiatku naozaj "iné". Bola to však len otázka času. Dnes sa nehľadí na poslucháča (v TV diváka), dnes sa hľadí na čísla. Pritom marketérom je jedno, že prieskumy, ktoré sú pre nich bibliou, znamenajú prinajlepšom presné výpočty z nepresných údajov. Že reklama ovplyvňuje tvár médií je v poriadku - napokon z nej žijú. Ale nemusí ich zabíjať. Naopak: aj reklama môže byť integrálnou a zábavnou súčasťou vysielania - napokon, práve Fun Rádio to kedysi názorne ukázalo. Dnes je tendencia jednoznačná: všetci sme osprosteli. Nie sme ľudia, sme čísla. Preto televízie vysielajú rovnaké hovadiny a lezú si s nimi do prime timeov. Rádiá začali robiť to isté. Všetky budú rovnaké. Fun Rádio bolo poslednou nádejou. Už nie je...

    Lenže ľudia nie sú čísla. A raz sa to ukáže. Zbohom, Fun Rádio - bolo to pekné. Ale teraz je už jedno, ktoré rádio počúvame. Nakoniec budú mať všetky rovnaké čísla a nastane chaos. A ešte väčšia nuda, ako je v éteri teraz...

    A je mi ľúto speakrov. Fun ich odchovalo televíziám, ktoré ich pokazili. Éra speakrov sa skončila. Prišla éra automatov (audiovault a marketér-stroj). A je mi ľúto autorov - Šesťo, Bučo, Alica, tí všetci dávali rádiu tvár. Teraz ju budú dávať texty pop music, ktoré sú skutočnými perlami literatúry (skúste si ich zarecitovať bez hudby a uvidíte tú úbohosť!).

    Takže: mám tvoj list - už musíš ísť... Škoda!

  • Ohodnoťte príspevok !
    dontworry / 15.4.2007 Nedeľa

    ach Funradio...kedysi som bol zastanca zubami nechtami...a teraz by som zanho nedal ani 5 korun...od nejakeho 2003 roku ide dolu vodou a pada este viac...dovtedy hrali kvalitnu hudbu ale potom zmenili trosku zmyslanie a zacali s vacsou komerciou ktora sa ludom skor ci neskor presyti...nie je mozne aby svoj pravny clovek vydrzal tu istu skladbu v eteri 5 krat za den...odvtedy si drzalo ludi najma labelom ze FUNradio...lenze by sa asi malo premenovat na FU*Kradio lebo viac si nezasluzi...ludia ktori ho ostali pocuvat im bolo po prve jedno co pocuvaju alebo boli na to zvyknuti zo sk*rveneho expresu na podobne trapotiny...ale nastastie existuje v SK eteri (ktory je dost biedny musim uznat) jedno fakt skvel radio a to je Radio_FM...Prave k nemu odislo vela ludi zo stareho Funka...lebo nehraju jeden styl ale vsetko od jazzu cez rock az po metal...a nie jeden song stokrat za den...sice neoplyvaju nejak moderatorskou strankou ale asi nic nema na Kokoriko Slavo a Mino, Freetime Adela and Sajfa (dokym neboli "celebrity" z nich) a aj muzikola bola dobra...nebolo tam toho slova vela ale ked nieco tam povedali tak sa aspon dalo zasmiat na odlahcenie...tiez si myslim ze ked chcem pocuvat len hudbu pustim si mp3 alebo podobne...FUNradio malo najlepsich moderatorov ale ani ti nie su tym co byvali...stacil mi jediny RUNfun ci co a mal som dost...A ak sa mi dobre zda tak odvtedy co zmenili strukturu toho co hraju im percenta nejdu nejak zavratne hore...Nuz tolko moj strucny nazor...Nerad to hovorim ale ludom co chyba stare funko odporucam prechod na FMko...nie je to to co niekedy funko ale tak na 95% mi ho vynahradi...a to je dost...

    • Ohodnoťte príspevok !
      Vlado21 / 4.5.2007 Piatok

      Suhlas. Radio FM mi vyhovuje svojim stylom hudby (nie je to mainstream, ale skor rozne okrajove zanre), aj tym, ze viem, ze tu hudbu pustaju ludia, a nie pocitac. FUNko sa postupom casu zmenilo na JUKEBOX (ten by si mali dat na billboardy!), kde do zblbnutia pustaju tie iste "hity" a nik nedokaze vysielanie ozivit vtipnymi bonmotmi alebo celymi moderovanymi relaciami, na ktorych si Funko v minulosti vybudovalo vysoku posluchacsku zakladnu. Fun sa zmenilo na Fuj radio, a ked zrusili aj moje oblubene Fun news, mam natrvalo v aute naladene uz iba Radio FM...

  • Ohodnoťte príspevok !
    dontworry / 15.4.2007 Nedeľa

    a este k tomu FMku vela ludi ho nechce pocuvat lebo je to Sro4...ale to ma asi tak s tym spolocneho ako to ze jablko a marhula...su to ovocia ale to asi vsetko...

    • Ohodnoťte príspevok !
      casual / 20.4.2007 Piatok

      FM bolo aj je v pohode, len z tej Katiky z Trnavy mám ráno v aute kyselinu...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Patolog / 20.4.2007 Piatok

    Som preladil na cz Evropa2 ale bol som z toho znechuteny-zhnuseny...ti moderatori su tam ozaj len na to aby boli a tie trapne "srandicky"....ti nasi moderatori boli skveli tento krok zrusit ich naozaj nechapem...ale vzdy lepsie "horsie Fun" ako E2!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    mck / 29.4.2007 Nedeľa

    Mna sa programova zmena radia nijako nedotkla. Playlist stale pozostaval z tvrdej komercie a jedinou devizou radia bola uletenost moderatorov a ich orginalny styl. Je pravda, ze na slovenskom trhu sa stylove radio neuzivi (velka skoda). Posluchac, ktory si chce vypocut kvalitnejsiu hudbu je odkazany na svoj archiv, internetove stylove radia alebo digitalne satelitne vysielanie. Z ponuky slovenskych radii uz chytam depresie. Je jedno, ktoru stanicu si naladim, ste urcitu skladbu poculi dnes uz asi pocujem rovnanky styl (SRo je vynimka vyplyvajuca zo zakona), pocujem to iste na cerpacich staniciach, v supermarketoch....Cloveka , ktory hlada HUDBU, to uz posuva do sfery ironie alebo totalnej ignoracie komercnych radii.

    Skuste si preskenovat aktualnu ponuku FM radii a zistite, ze vo vacsine pripadov ste podobny playlist uz dnes poculi asi tretikrat

  • Ohodnoťte príspevok !
    Papco / 4.5.2007 Piatok

    Ahojte!

    Zdielam podobný názor, že reagovať na pozitívne nárasty počúvanosti konkurenčných rádií sa nemusí kopírovaním ich kopírovaním čakajúc podobné čísla. Mnohí spomínate staré dobré relácie, som presvedčený, že máte dôvod. Spomínam si na začiatky Funka a taktiež na jej čísla. Pravda je aj tá, že konkurenciu nemali aj preto, že tu bolo max. 3 - 4 rádiá. Taktiež neviem posúdiť, či poslucháči Funka starnú spolu s Funkom alebo pribúda minimálne toľko nových (mladých) ako ubúda nás starých - myslím poslucháčov, nie vekom:). Možno by nestálo za hrich si spomenúť na základy úspechu Funka. Bolo postavené na myšlienke osloviť cieľovú skupinu 13 - 20 ročných, medzi ktorých som patril aj ja a na tom mali postavenú ako programovú štruktúru a mix skladieb. Známi moderátori, na ktorých sme vyrastali, ale tí tiež zostarli v OP ako my.

    Navrhujem dva spôsoby ako by Funko mohlo ďalej komunikovať na mediálnom trhu: 1. Začať vysielať pre tú istú cieľovku (13 - 20 ročných) ako na začiatku s novými mladými tvárami alebo 2. Vyskúšať pustiť v niekoľko hodinových blokoch niečo z archívu zo starého úspešného obdobia, napr. z rokov 93 - 96. Pravdaže to vopred aj kvalitne odkomunikovať. Ale v prvom rade si treba spomenúť, pre koho rádio vzniklo, možno by to bolo pre nový štart nášho Funka to najpodstatnejšie!!!

    • Ohodnoťte príspevok !
      majzi / 4.5.2007 Piatok

      Mas pravdu ... Bravoooooo

  • Ohodnoťte príspevok !
    ..::Pepo::.. / 9.5.2007 Streda

    Suhlas. Musim len sucho parafrazovat: Kam uspesna konkurencia, tam fun radio. Ale v kopirovani cesta nevedie, skor v originalite, asi preto je dnes funko tam kde je, resp. uz nie je fun-kom.

    Ja mam pocit, ze keby (len pre ilustraciu) teraz po zmenach v SRo stupla Slovensku pocuvanost a predbehlo by aj Expres, z funradia by sa razom stalo informacne radio, samozrejme stale s fun v nazve - na to su majitelia akosi naviazany, aj ked to uz (podla mna) neplati. Kiez by radsej boli naviazany na stary format, ako nazov...

  • Ohodnoťte príspevok !
    tomas61 / 15.5.2007 Utorok

    Moj prispevok mala byt rakcia na prispevok c. 20 od Papca, ale z neznameho dovodu mi to len vypisuje ze sa mam prihlasit, aj ked uz som, tak pisem prispevok novy...



    Ja som z tych, co s Funkom zostarli, ked vzniklo, bol som na vyske, teraz mam 38 a cely cas som v podstate ine radio nepocuval. Vážny moderatori a ich sterilne vykony v inych radiach ma nikdy nezaujali, vzdy som mal blizsie k veselemu, casto strelenemu a nenasilnemu moderovaniu na funku. Vzdy som sa dobre zabavil a to bolo to hlavne. Velmi ma mrzi, ze zo starsej struktury zostali len zvysky...

    V dobe internetovych radii, ktorych su stovky, kde vysielanie nie je prerusovane reklamami ci vstupmi moderatorov a mozem si vybrat zaner, na aky mam prave chut (pop, rock, jazz, ambient...) mi pripada orintacia funradia na hudbu dost nestastna. Slovenske radiá som vzdy pocuval a pocuvam hlavne preto, aby som sa zabavil, ked si chcem vypocut muziku, pustim si CD, MP3, alebo net radio, pretoze si mozem pustit to, na co mam prave chut, a nie som nuteny pocuvat stale dookola to, co sa hra cele dni v kazdom slovenskom radiu.

    Pevne verim, ze sa vo funku postupne vratia casy, ked sme pri jeho pocuvani v robote alebo v aute pol dna "prerehotali".

    Runfun je vynikajuce, ale traja moderatori a parhodinova relacia ma uz cely den pri pocuvani funka neudrzia - je to len maly zostatok byvalych vynikajucich relacii...runfun pocuvam doma ked vstanem, v aute cestou do prace a este chvilku v robote a potom strcim do mechaniky floydov, alebo inu dobru muzicku a radio vypinam...myslim si, ze na tom bude podobne viac ludi, ktori s funkom zostarli...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Kris / 22.5.2007 Utorok

    Mozno neskoro ale predsa. Funradio som pocuvala vyse 10 rokov. ako na prve si pamatam na kusok kokorika pred tym nez som isla do skoly a dokonca som sa tesila ako rano vstanem a pri ranajkach budem pocuvat tie kraviny (v dobrom). a potom si pamatam, ze som este v case hlbokej predpuberty vystrihovala z Noveho Casu hitparadu, neviem ci uz vtedy sa to volalo Top Fun ale asi tazko. A kazdy tyzden som si znacila, ktora pesnicka sa mi paci a o kolko miest postupila a snazila som sa to vsetko naucit, aby som bola pripravena na 31. decembra a vyrocny Top Fun.. No skratka, toto radio som milovala. A Live Unplugged koncerty by som mozno este dnes nasla niekde nahrate na kazetu. Boli to krasne casy. Vdaka Funku som nebola prekvapena objavenim televiznej Adely, lebo som ju mala napocuvanu uz z radia a Pycov hlas som milovala v tej vecernej hitparade, aj ked som nevedela ako vyzera :) A prvy krok, ktory mi trochu zneprijemnil to super Funko bola trapna Katika, kvoli ktorej som vypinala uz vtedajsiu, co to bolo, Lunu? alebo take nieco.. a potom som Funko nepocuvala takmer 2 roky. Dala som mu vsak dalsiu sancu, co som napokon olutovala. Chapem podstatu reklam a ich dolezitost ale az take mnozstvo a tak dlhooooooooo?? a preco tam nie je uz sranda.. a preco su ticho? a preco je tam taka ista hudba dookola? a preco je tam tolko vela posluchacskych sutazi, ktore mna osobne nehorazne vytacaju? a preco tam je Vera???????? a preco ma take trapne otazky??? kaslem na to, podporujem Radio_FM. alebo radsej cd. hocico ine. aj devin je fajn. smutim za starym funkom. a mne sa zdalo, ze mozno to je tym, ze starnem, ale ono to je tym, ze Fun radio nie je fun anymore...

    • Ohodnoťte príspevok !
      Mat_G / 25.5.2007 Piatok

      Inak otázku prečo je tam Vera si kladiem aj ja a to vždy, keď ju počujem. Jednoznačne znižuje inak vysokú kvalitu moderátorov FR.

  • Ohodnoťte príspevok !
    romina / 25.5.2007 Piatok

    Vy môžete aspoň preladiť. Ale skúste naladiť v okolí ZH FM-ko.Nulová šanca. Takže ste nútení donekonečna počúvať reklamy a Desmod. Keď počujem "mám tvoj list", neviem či mám spáchať harakiri, alebo vyskočiť z okna. Neviem či je úlohou hudobného redaktora zhnusiť pesničku čo najväčsiemu počtu poslucháčov, alebo ich rovno svojím výberom odrovnať? Funko som milovala, kým si vyberali to čo zahrajú, i keď boli za to často kritizovaní. Ale to čo hrajú teraz je otras.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Patrick / 26.5.2007 Sobota

    Fun radio som povazoval cca do roku 2002 za najlepsie komercne radio na Slovensku. Originalni moderatori, kvalitna hudba. Kde su programy ako Music files ci Hotline.V sucasnosti je Fun radio z mojho pohladu odpad. 5 krat za den Peha a Renesancia, Black eyed peas a My humps, Outcast a Hey ya, príp. Elton john a Ghetto gospel.Stale dokola. Toto je playlist Fun radia. A potom pride ta uzasna sprava: Black eyed peas bude este viac, hrame len hity, bez moderatorov.No vďaka ti Fun radio za toto varovanie. Este ze uz nie som tvojim posluchacom...(oznam kazdych 5 minut ze pocuvame nove Fun radio je takmer vymyvanie mozgu)

  • Ohodnoťte príspevok !
    luthien / 28.6.2007 Štvrtok

    caute.náhodou som sa dostala na túto stránku a po prečítaní si diskusie o fun-ku mi nedá nepridať aj ten môj názor.nebudem nijako originálna ,lebo to, čo napíšem tu už odznelo nespočetne krát.Ale proste musím.

    To,čo urobili s funradiom je niečo príšerné.Niekedy moje najoblúbenejšie rádio,ktoré som počúvala od rána,či už na intráku alebo neskôr v práci a poobede v aute a potom doma,no proste všade,kde to len šlo sa teraz počúvať vôbec ale vôbec nedá!ešteže existuje radioFM...

    Funko som začala počúvať niekedy v druhej polovici 90-tých rokov.zaujalo ma hlavne hudbou,ktorú hrali.Nie som nijaký hudobný expert,ale komerčné kaleráby určite nemusím.páčilo sa mi,že mali svoj hudobný názor a skladby typu britny spears,nový elán,rôzne sladké chlapčenské skupiny a pod.vyslovene odmietali hrať.dokonca aj vtedy,ak si to poslucháč želal.toto na inom komerčnom rádiu nehrozilo.No a okrem hudby,samozrejme moderátori.Postupne som sa pristihla pri tom,že si dávam hlasnejšie rádio,ked začal moderátorský vstup,že to dokonca počúvam a hlavne sa pri tom výborne bavím.Ich spôsob moderovania bol jedným slovom čarovný.Prirodzený,nevtieravý,inteligentný a hlavne VTIPNY.to sa moderátorom v iných komerčných rádiách nemohlo stať(naprO.K.radio)Takto pekne som si to užívala niekoľko rokov.Niekedy začiatkom nového storočia mi tento dojem začalo rušiť vysielanie dlhočizných reklám,ktoré riadne liezli na nervy.Ale stále to bolo kompenzované hudbou a moderátorskými vstupmi.Až v jeden deň som si všimla,že z rádia počujem bosorku od elánu.Bolo to niekedy v 2003 alebo 2004 asi ,a práve vtedy sa táto likvidácia funka zrejme začala.aspoň pre mňa.Ale ešte vždy tam boli moderátori a ich relácie (kokoriko,freetime a mnoho dalších)kôli ktorým som ešte nepreladila.Aj ked hudba už nebola to čo bývala.Ale na to mám reku CD-éčka.No a definitívne som preladila začiatkom tohto roku.Na Radio FM.A pokiaľ mi niekto nevráti staré dobré funko,tak ani nepreladím!

    • Ohodnoťte príspevok !
      luthien / 28.6.2007 Štvrtok

      a ešte niečo.ja byť na mieste niektorého zo slovenských interprétov a podarí sa mi vytvoriť slušnú skladbu,tak zakážem funku ju hrať,lebo to sa rovná jej totálnemu zničeniu.lebo počúvať to isté dookola asi 263 razy za 8 hodín ,fakt myslím nedokáže nik.Ani ten najskalnejší fanúšik desmodu,pehy,smatanovej a pod.je mi ich fakt ľúto...:-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    majzi / 28.6.2007 Štvrtok

    ja len nechapem ,ze ked tu mrnci tolko ludi,preco stupla funku pocuvanost o necele dve percenta ... jezisi ludia,sak teraz si o sebe budu mysliet este viac a napravy funka sa uz nedockame :S

  • Ohodnoťte príspevok !
    prco / 12.7.2007 Štvrtok

    Najhoršie je, že táto diskusia nemá žiadny význam. Už sú to viac ako tri mesiace, čo sa FUN radio zmenilo na "Nové Fun Rádio" - a v podstate sa nič nestalo. Výskum sledovanosti môže ukázať čo chce, ale má to dve roviny: jedna vec je, koľko (podľa výskumu) ľudí rádio počúva, druhá (to sa výskumom radšej nezisťuje), čo si o ňom myslia. Tá druhá vec je z tejto diskusie zrejmá, i keď určite nie sme vzorka pre sociológov. Takže sa tak skoro nič nezmení - a obávam sa, že ak sa aj zmení, tak zase iba k horšiemu. Poznám mladých ľudí, ktorí FUNko s pohŕdaním odmietajú. poznám ľudí zo strednej generácie (k nej patrím), ktorí ho s ľútosťou zavrhli. Pre koho sa teda vysiela? Pre výskumnú vzoreku, ktorá je určite rovnako presná, ako tá peoplemetrová, lebo ináč by sa v telke nevysielali také odporné hovadiny, v ktorých vystupujú niktoši ako celebrity.

    A čo sa dá robiť? Nič. Preladiť si inde - ale dlhoročný fanúšik Fun Radia to má ťažké, lebo: kam? Alebo ignorovať. Pokiaľ sa však nedostanete do vzorky výskumu sledovanosti, je aj to iba ťapnutím do vody...

    Dnes sú také časy. Ale - ako sa denne spieva do Funku - mám vážne obavy... Marketing je dobrá veda, ale treba mať na ňu cit. Nie je to dogma. To však súčasní marketéri nevedia. A ich nedovzdelaní šéfovia (majitelia) to od nich ani nechú. Chcú čísla a peniaze, nie poslucháčov. Raz na to doplatia. Možno už aj doplatili, len im to musí niekto ukázať vo výskumoch. Počkáme si...

    • Ohodnoťte príspevok !
      kexxx / 13.7.2007 Piatok

      Hovori ti nieco pojem "silent majority"? To su ludia, ktori nepotrebuju prispievat do diskusii, lebo im sucasny stav vyhovuje. A ver tomu, ze tych ludi je viac nez dost. V tejto diskusii je asi 100 prospevkov od zhruba 30 ludi. To je tak zalostnne mala vzorka, ze az.... A navyse nie vsetky naozry v tejto diskusii su negativne. Btw:

      Viem o mnohych ludoch, ktori zacali FUN pocuvat az po nedavnych zmenach...

      • Ohodnoťte príspevok !
        Vlado21 / 2.8.2007 Štvrtok

        :-))) Ti "mnohi ludia" asi nastupili vykon trestu v Leopoldove a tam maju FUN pustene v celach (ako rozhlas po drote) za trest... Tie odtrhovacky pustane stale dookola bezny clovek dobrovolne pocuvat dlhsie nevydrzi... co by sa ako snazil...

  • Ohodnoťte príspevok !
    olinQa / 28.10.2007 Nedeľa

    Len sa pripojim k spominanemu nazoru... Fun radio som mala rada kvoli moderatorom. Inak pravdu povediac hudbu , ktoru pustaju som nikdy nemala rada, ale kvoli moderatorom to za to stalo. Nepresla som si vsetky radia, takze to nemozem zovseobecnovat,ale co som pocula, vsade mi moderatori az liezli na nervy, lebo boli nepocuvatelni, podla mna amateri...

    Nic ma neprebralo lepsie, ako ked rano o siestej som si zapla fun radio.

    Skoda tych neuveritelnych rotacii. Neviem ci si myslia ze posluchaci su rybicky so sekundovou pamatou, alebo nerataju, ze jeden clovek moze pocuvat radio pol dna, nebodaj cely, a este k tomu aj par dni po sebe... to je mi ozaj zahadou.

  • Ohodnoťte príspevok !
    matyo / 12.12.2007 Streda

    Mno kým som býval na východe, tak tam som si FUNko nevedel inak nladiť, len cez net... tak som ho počúval, som si ho velmi obľúbil, najviac som sa tešil, keď som došiel do BA, že na počúvanie mojho vtedy obľúbeného rádia mi postačí običjný rádio prijímač... mno dalo sa to kým vo FUNku nenastali zmeny, hrozné zmeny... Pochovaním relacie KOKORIKO, FREETIME a pod., sa pomaly a isto pochováva aj samotné rádio... V slovenskom éteri už nieje pomaly rádio ktoré by sa dalo počúvať nonstop a to je dosť zarážajúce :(

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Najnovší názor

6% + 4% pre Hlas, tak toto je asi najhorší výsledok akéhokoľvek reality formátu u nás... alebo sa mýlim?

Vaše fóra