Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Zaraguza si odnáša z Euro Effie zlato za Fofolu

19.10.2016 | Veronika Bartošová | © 2016 News and Media Holding

Reklamná agentúra Zaraguza vybojovala pre Slovensko zlato v súťaži Euro Effie, ktorá každoročne oceňuje najefektívnejšie reklamné kampane v Európe.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Ako druhá slovenská agentúra v histórii dokázala premeniť shortlist na ocenenie. V minulosti sa to podarilo agentúre MUW Digital, ktorá za prácu pre Zuno banku získala v súťaži bronz.

Ocenenie získala Zaraguza za prácu Fofola pre klienta Kofola v kategórii Small Budget. Vo svojej kategórii bojovala s ďalšími ôsmimi prácami od značiek Duracell, Volvo, Magnum, WaterWipes, Ulster Bank, Small Luxure Hotels of the World a Inspired By Iceland.

S kampaňou Fofola značka uspela aj v ankete TREND Kampaň roka, kde si vybojovala prvenstvo. Minulý rok si vybojovala zlato na slovenskej Effie a ocenenia si odniesla tento rok aj zo Zlatého klinca.

Euro Effie zastrešuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) a tento rok súťaž oslavovala 20. výročie od jej vzniku. Do užšieho výberu sa tento rok dostalo 43 kampaní z Nemecka, Veľkej Británie, Španielska, Francúzska či Rumunska. Víťazov súťaž odhalila včera 18. októbra 2016 v rámci galavečera v Bruseli.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Euro Effie, Kofola, Zaraguza

Diskusia (0 reakcií)