Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Vzniká nový mediálny nákupný dom. S agentúrou Penty, Soukupa a Núñeza

29.11.2015 | Vladimíra Orgoňová | Tomáš Czwitkovics | © 2015 News and Media Holding

Mediálna agentúra Médea Slovakia, reklamná agentúra Loco Agency a mediálna agentúra skupiny Penta Media and Digital Services spoja od januára 2016 svoje sily.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Agentúry chcú pod hlavičkou spoločnosti Media Connection klientom ponúkať komplexný mediálny servis.

Media Connection

Media Connection vidí spojenie troch kľúčových subjektov ako významnú konkurenčnú výhodu. „Vážime si možnosť zdieľať know how s obomi partnermi. S dlhoročným a významným hráčom tuzemského trhu - Médea Slovakia hlavne v oblasti mediálnej stratégie a s Loco Agency vo sfére mediálnej kreativity, ktorej význam v kampaniach neustále narastá,“ komentoval vznik Media Connection Michal Teplica z mediálnej agentúry Media and Digital Services.

Médea dosiaľ spolupracovala pri plánovaní a nákupe médií s agentúrami Unimedia a jej príbuznou digitálnou agentúrou Core4.

„Pre nás je spojenie sa formou nákupného domu s dvoma silnými agentúrami, Media and Digital Services a Loco Agency, na úrovni rovnocenných partnerov prirodzeným vyústením dlhodobého vývoja a premysleným krokom,“ uviedol v tlačovej správe konateľ Médea Slovakia Jaromír Soukup.

J. Soukup  vlastní v Česku rovnomennú materskú mediálku, patrí mu tiež vydavateľstvo Empresa Media (o. i. časopis Týden, TV Barrandov).

Reklamná agentúra Loco Agency, ktorá patrí známemu TV režisérovi Petrovi Núñezovi, vníma toto spojenie ako významný posun v jej pôsobení na slovenskom mediálnom trhu. „Sme presvedčení, že synergické efekty vyplývajúce z tejto zmeny doplnia komplexnú mozaiku nami poskytovaných služieb o chýbajúce články a výrazne sa tak prejavia v skvalitnení a rozšírení portfólia našich aktivít,“ doplnil executive director Loco Agency Anton Ondrejka.

Loco Agency stojí za televíziou Senzi, nedávno získala významnú zákazku na komunikáciu európskeho Operačného programu doprava.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding, ktoré patrí finančnej skupine Penta.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT