Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Slovenských „ajťákov“ lákajú z Česka naspäť. Domov im pripomínajú aj haluškami

18.10.2016 | ČTK | Mediálne.sk

Košická pobočka technologickej firmy T-Systems sa snaží nalákať slovenských počítačových expertov pracujúcich v Česku, aby sa vrátili na Slovensko. Využila na to kampaň „Jedlo pre ajťákov“, v rámci ktorej IT zamestnancom v Prahe a Brne rozniesla obedové menu pozostávajúce z typických slovenských jedál.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 7

Tagy

T-Systems

Okrem konkurencieschopných platov a relokačného balíčka vo výške až 50-tisíc eur ponúka firma rad zamestnaneckých výhod, ako napríklad prácu z domu alebo dovolenku navyše a rozsiahly program IT školení a kurzov osobného rozvoja.

Zo Slovenska pochádza podľa Českého štatistického úradu približne 15 percent všetkých pracovníkov v českých firmách zaoberajúcich sa informačnými technológiami. Najčastejšie sú to systémoví analytici, programátori alebo správcovia počítačových sietí. Celkovo v Česku žije vyše 101-tisíc Slovákov.

T-Systems Slovakia sa rozrástla od svojho založenia pred desiatimi rokmi na 3 800 zamestnancov a plánuje ďalší rast. V súčasnosti ponúka pozície pre viac ako tri stovky IT odborníkov.

Nových zamestnancov z ČR sa košická firma snaží zaujať prostredníctvom spomínanej virtuálnej značky „Jedlo pre ajťákov“, ktorá zabezpečovala rozvoz typického slovenského menu do pražských a brnianskych biznis centier.

„O IT odborníkov už nehráme šach, ale vedieme bitku. Musíme ich teda oslovovať čo najmenej všedným, pokojne aj šokujúcim spôsobom. Pretože nielen láska, ale aj práca prechádza žalúdkom, stavili sme na nostalgickú tému slovenského jedla,“ uviedol personálny riaditeľ T-Systems Slovakia Pavel Jireček, ktorý do Košíc pred viac ako tromi rokmi prišiel z Prahy.

IT odborníkov láka firma domov aj tvrdením, že tu pracovníci v tomto segmente zarábajú nadpriemerne, a ešte viac v hlavnom meste a metropole východe. Životné náklady navyše v Košiciach podľa T-Systems predstavujú 65 percent výdavkov v Prahe. 

Kampaň pre T-Systems Slovakia realizujú české agentúry AC&C Public Relations a SocialBooster. Jej základným princípom má byť práca s ľudskou predstavivosťou.

„Hoci kampaň v prvej fáze na prvý pohľad vyvoláva dojem, že na trh prichádza nová donášková služba s typickým slovenským jedlom, toto tvrdenie nikde doslova nezaznieva. Kampaň sa tak drží pravdy a zároveň graduje k prekvapivému odhaleniu,“ uvádzajú ku kampani tvorcovia.

Po základnej linke kampane „Od 18. 10. vám ponúkneme typické slovenské jedlo!“ prichádza po odhalení podstaty ponuka „Poďte k nám pracovať a môžete ho mať každý deň!“.

T-System je súčasťou skupiny Deutsche Telekom, kam patrí aj Slovak Telekom či český T-Mobile.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 7

Tagy T-Systems