Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Orbit dáva v kampani výzvy Leošovi Marešovi. Vyzliekol ho donaha

19.10.2016 | Veronika Bartošová | © 2016 News and Media Holding

Značka Orbit v rámci konceptu s názvom Jedzte - Pite - Žuvajte predstavila kampaň poskladanú zo série krátkych videí. Cieľom je upozorniť na to, že žuvačky bez cukru Orbit môžu u spotrebiteľov fungovať ako jeden z prostriedkov, ktorý pomôže podporiť úsmev a sebavedomie.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

Orbit

Hlavným protagonistom videí je český moderátor Leoš Mareš, ktorý musí v kampani zdolávať niekoľko výziev. V spotoch sa vyzliekal donaha, aby zapózoval ľuďom pri maľovaní, stal sa z neho kominár, pouličný spevák alebo baleťák.

Videá najprv zverejnil na svojom profile na Instagrame, kde mohla príbeh kampane ovplyvňovať aj verejnosť. Na osobnom profile L. Mareša, kde má v súčasnosti viac než 321-tisíc followerov, mohli používatelia dvakrát po sebe rozhodnúť, ktoré z ponúknutých výziev ho chcú vidieť prijať.

Úvodné video ponúkajúce prvý rozstrel dosiahlo dosiaľ viac než 37-tisíc zhliadnutí a do hlasovania sa zapojilo 1 285 sledovateľov, ktorí rozhodli, že bude baletiť. Všetky príbehy sú aktuálne dostupné na oficiálnom webe značky. Video obsah výrobca Wrigley nasadil aj na oficiálne profily značky Orbit na sociálnych sieťach.

Kreatívny koncept kampane a digitálnu kampaň vytvorili agentúry AMI Communications a AMI Digital.

V minulosti sa tvárami značky Orbit v globálnej kampani stal napríklad Antonio Banderas či Ashton Kutcher.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Orbit

Diskusia (0 reakcií)