Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Lietanie z Košíc pomáha spropagovať vtipný spot s Čekovským

19.10.2016 | pol | © 2016 News and Media Holding

Košické letisko sa v online prezentuje kampaňou, ktorá mu má zabezpečiť viac cestujúcich. Na pomoc si pozvalo známeho východniara Mariána Čekovského, z ktorého sa stal Čekyman. Letisko v rámci komunikácie pripomína, že sa z neho dá cestovať do mnohých destinácií.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Spot so spevákom sa objavil na Facebooku, M. Čekovský sa v ňom premenil na lietajúceho Čekymana, nápadne pripomínajúceho Supermana.

Počas dňa pred dovolenkou toho síce stihol veľa, ale osobnému vodičovi sa sťažuje, že nevie, či stihne lietadlo z Budapešti, lebo „tam musí letieť pešo“.

„Nemusíte. Dnes sa už dá z košického letiska lietať všade. A vlastne ešte máte tri hodiny čas,“ odpovedá mu pohotovo šofér a vezie Čekymana na košické letisko.

„Nelietajte z cudziny. Šetrite čas aj peniaze. Doprajte si pohodlie. Lietajte z Košíc všade,“ znie vo voice-overi 80-sekundového videa.

Spot je na YouTube a zverejnila ho aj Facebooková stránka Z Košíc do sveta, ktorú prevádzkuje košické letisko od tohtoročného apríla. Na rovnomennom webe letisko propaguje destinácie, do ktorých lieta, aj s turistickými informáciami.

Celý koncept má podporiť záujem verejnosti o cestovanie z metropoly východu. Na Facebooku prebiehali nedávno aj súťaže o bezplatné lety, naposledy v októbri mohli internetoví používatelia hrať o dve spiatočné letenky do Varšavy.

Aktualizované 21. októbra 2016: „Cieľom kampane je zvýšiť povedomie o tom, že z Košíc sa vďaka bohatej ponuke letov už dá naozaj lietať do celého sveta a východniari už nemusia strácať čas trmácaním sa do Budapešti alebo Viedne. Úlohou videa, ktoré je na Facebooku a na YouTube, je priviesť ľudí na nový web www.zkosicdosveta.sk, kde sú zosumarizované všetky destinácie, aktuálne akcie,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk marketingový manažér Košice International Airport Juraj Tóth.

Kampaň, ktorú vytvorila agentúra Promiseo, beží okrem podpory na sociálnych sieťach aj prostredníctvom Google Adwords. Web zároveň pracuje s hashtagom „zKosicDoSveta“, ktorý majú cestujúci pridávať do svojich príspevkov na sociálnych sieťach.

Košické letisko má v súčasnosti za sebou niekoľko menších kampaní a PR aktivít, napríklad Wizz Air Košice Runway Run organizovaný spoločne s Rádiom Košice. Avšak aktuálna kampaň s Mariánom Čekovským je prvou väčšou komunikáciou letiska. 

„Stretávame sa s tým, že množstvo ľudí nevníma rozvoj leteckej dostupnosti východného Slovenska. Chceme preto rapídne zvýšiť toto povedomie a posolstvo chceme šíriť nenásilnou, vtipnou formou. Sme presvedčení o tom, že Čekyman je na to ako stvorený,“ uzatvára J. Tóth.

Z košického letiska lieta momentálne na pravidelných linkách päť dopravcov do celkovo deviatich destinácií: Bratislava, Praha, Kyjev (Czech Airlines), Bristol, Doncaster – Sheffield, Londýn – Luton (Wizz Air), Viedeň (Austrian Airlines), Istanbul (Turkish Airlines) a Varšava (LOT).

M. Čekovský sa v minulosti objavil vo viacerých reklamách. Propagoval pivnú značku Šariš, bol v spotoch Orangeu a doteraz je hlasom operátora v prípade reklám pre značku FunFón (hlas kreslenej postavy Pištu Lakatoša). 

 

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy letisko Košice, Marián Čekovský

Diskusia (0 reakcií)