Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

L'Oréal chce zmeny na červenom koberci. Nemá sa hovoriť len o kráse

08.01.2016 | Veronika Bartošová | © 2016 News and Media Holding

L'Oréal už nechce, aby sa na červenom koberci riešila len ženská krása v podobe dokonalého vzhľadu či šiat. Chce ísť viac do hĺbky.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

L'Oréal

V rámci blížiaceho sa ceremoniálu Golden Globes, ktorý je tento rok naplánovaný na 10. januára, uviedla kampaň podčiarknutú hashtagom #WorthSaying z dielne agentúr McCann a Alison Brod Public Relations. Značka je zároveň oficiálnym partnerom celého podujatia.

Kampaň má ženy inšpirovať k tomu, aby sa rozrozprávali, v čo veria alebo čo je pre ne dôležité v živote. Má korene v kultovom claime „Because You're Worth It”, ktorý sprevádza značku niekoľko rokov.

Ako uvádza server Adweek.com, podľa výskumu sa viacero žien zhodlo, že motivačný jazyk im dáva silu a vnútornú istotu. Tri zo štyroch žien sa zhodli, že takýto jazyk pomáha k inšpirácii pri dosahovaní ich cieľov.

Tvárami kampane sú celebrity Julianne Moore, Freida Pinto, Karlie Kloss alebo Eva Longoria, ktoré značku propagujú na svojich vlastných sociálnych sieťach. L'Oréal tiež vyrukoval s celostránkovým inzerátom v Hollywod Reporter či s televíznym spotom.

S podobne zameranou kampaňou vyšiel aj Dove v rámci minuloročných Oscarov. Kampaň sprevádzal hashtag #SpeakBeautiful a bola zameraná na negatívne komentárne na sociálnych sieťach.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy L'Oréal

Diskusia (0 reakcií)