Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Fastfood hrdý na svoje mäso poriadne vytrolloval vegeteriánov

28.02.2016 | Veronika Bartošová | © 2016 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Mnohé reťazce rýchleho občerstvenia svoju ponuku prispôsobili aj pre vegetariánov. Ostalo len niekoľko, ktoré sú na svoju „mäsovú ponuku“ hrdé a nemienia sa jej vzdať v žiadnom prípade. A takto potom môže vyzerať reklamná kampaň od značky Arby's. V ponuke je ako bezmäsitá alternatíva suchá žemľa. 

Zdroj: Adfreak.com

Kreatívci pozor! Viete, akých chýb sa dopúšťate najčastejšie? 

LinkedIn odvysiela na nedeľných Oscaroch svoj prvý televízny spot v histórii. 

Dievčatko Zoe za prezidentku! Uvidíme, či sa jej to podarí...

Profesionálna voiceover-ka bojuje v nasledujúcom spote za účinkovanie v kampani značky Jeep.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT