Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Adidas má najväčšiu kampaň v histórii značky

17.03.2011 | Veronika Bartošová | © 2011 News and Media Holding

Po prvýkrát spojil všetky značky zo svojho portfólia do jednej kampane, v ktorej sa objavili hviezdy zo sveta športu a hudby.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

adidas_logo.gif

Adidas pred niekoľkými dňami spustil najväčšiu kampaň v histórii svojej značky. Nemecký výrobca športových potrieb po prvýkrát spojil všetky svoje značky – Sport Performance, Originals a Sport Style do jednej reklamnej kampane. Informuje o tom server Popsop.com.

Kampaň komunikuje prítomnosť značky v rôznych kultúrach a životných štýloch, prepája svet športu, hudby a módy. Objavuje sa v nej mnoho známych tvárí z predošlých kampaní pre značku Adidas. Od hviezdy NBA Derricka Roseho, futbalistov Lionela Messiho a Davida Beckhama, skateboardového tímu až po popovú speváčku Katy Perry, ktorí sa snažia odovzdať posolstvo, že pokiaľ milujete svoju hru, nezáleží na tom o aký šport ide, keď dáte do toho všetko.

„Sme hrdí na to, že dokážeme šíriť našu značku prostredníctvom jednej globálnej kampane, ktorú nie je potrebné prispôsobovať rôznym kultúram. Nová kampaň nám umožňuje vytvárať silnejšie a pravdivejšie spojenie so spotrebiteľom a oslavuje spoločné záujmy a vášeň v ich životoch,“ tvrdí prezident amerického Adidasu Patrik Nilsson.

V spotoch kampane „adidas is all in“ bola použitá pieseň Civilization od francúzskej skupiny Justice. Globálnu kampaň vytvorila montrealská agentúra Sid Lee, ktorá bola v roku 2010 zvolená za globálnu agentúru pre značku Adidas.

adidas_is_all_in

Zdroj: Popsop.com

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT