Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Značka Telekom získala ocenenie Slovak Superbrands a Business Superbrands

27.03.2014 | Slovak Telekom

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila značke Telekom cenu Slovak Superbrands Award 2014 a Slovak Business Superbrands Award 2014.

O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Councilu sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

„Toto ocenenie nás mimoriadne teší, zároveň je však pre nás záväzkom. Zaradili sme sa do skupiny elitných spoločností, ktoré môžu slúžiť ako príklad úspešného rozvoja a dynamického vylepšovania imidžu značky. Veríme, že táto cena je pre našich zákazníkov a partnerov potvrdením kvality a povzbudením pri ich rozhodnutiach,“ povedala v tejto súvislosti Drahomíra Juríková, šéfka marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.

Medzinárodný program Superbrands vznikol pred 19 rokmi vo Veľkej Británii. Odvtedy získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)