Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Nová posila marketingu SLSP

15.01.2016 | Mediálne.sk

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Peter Holík zodpovedá za riadenie marketingových aktivít banky, digitálne bankovníctvo a komunikáciu na sociálnych médiách.  

Oddelenie marketingu a rozvoja digitálnych služieb je súčasťou odboru digitálneho bankovníctva a marketingu Slovenskej sporiteľne, ktorého riaditeľom ja aj naďalej Juraj Barta.

Peter Holík pôsobí v oblasti marketingu a reklamy takmer 20 rokov. Do Slovenskej sporiteľne prišiel v máji 2014 na pozíciu vedúceho oddelenia digitálnych služieb, kde bol zodpovedný za implementáciu digitálnej stratégie a vývoj a tvorbu novej webstránky banky. Predtým pôsobil dva roky na pozícii Marketing Director v spoločnosti Gingers. Od roku 1996 pracoval na viacerých pozíciách v Creo/Young&Rubicam a v medzinárodných štruktúrach Young&Rubicam.

Peter Holík je absolventom Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave.

 

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT