Diskusia

Slovenská sporiteľňa predstavila nástupcov rodiny Veselých / Vladimíra Orgoňová / 31.08.2010

V televíziách rotuje prvý spot s novou rodinou, banka nasadila nové bilbordy a online kampaň.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Garland / 31.8.2010

    Otrasná reklama. Priznávam, že som ju ani nepochopil. Upokojuje ma len to, že aj moje okolie je rovnako blbé, nakoľko to konštatovali viacerí. Aspoň sa necítim ako outsider.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / moralista / 31.8.2010

      Presne ... ani ja som ju nepochopil, tak som rád, že nie som sám :)

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / levelman / 31.8.2010

        Nie, rozhodne nieste sami.... toto prepiskli.. vymysleli nove slovo "bankovat" ? inspirovali sa slovom "guglit" ? skratka zlee...

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / Muchotrafka / 2.9.2010

          No keby tak vymysleli aspon nejake slovo :D Ale asi v zivote nepoculi o procedure bankovanie...mne sa pri slove bankovanie vybavia sklenene gule pricucnute na chrbate, co vytahuje z tela toxiny.....:))))))

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / Peter / 2.9.2010

      Garland to iste u mna, videl som tu reklamu a jedine co ma napadlo bolo WTF???? Nechapem, fakt nechapem komu je tato reklama urcena. Mozno chcu omladit svoje portfolio dochodcov v SLSP ale toto?

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / Muchotrafka / 2.9.2010

        Suhlas s tebou aj Garlandom....ja som rada, ze nie som jedina nechapava, ktora nerozumie slovenskym reklamnym kreativnym pocinom.

  • Ohodnoťte príspevok !
    stale ked vidim tu reklamu... / goran / 31.8.2010

    ...napadne mi www.youtube.com

  • Ohodnoťte príspevok !
    :-) nie sme outsideri... / robert / 2.9.2010

    "Nastastie" ten spot ma brutalne nasadenie, takze asi pri desiatom pozreti som aspon vnikol do toho, ze ten chalan je "au-pair",

    ale ako tych rodicov napadlo (v zobrazovanej situacii) sa ho spytat "Zaujimalo by ma... s kym bankujes?", tak to je teda asociacia dost "od lesa" :-)

    Vacsina divakov toto nemoze pochopit... aj ked dajme tomu, ze je tam analogia, ze ten au-pair je spolahlivy a banka je tiez spolahliva atd. :-) Ta prva veta z voice-overu to trochu akoby vysvetluje, ale... nedostatocne. Pokial by to bola SERIA spotov, kde pribeh vzdy konci vetou "S kym bankujes?", tak by sa to dalo pochopit... ale na "jednom kuse" spotu?

    Novotvar "bankovat" mi nevadi, aj ked ako novotvar to mozno vnimat len v oblasti financnej... ten, kto sa orientuje v metodach alternativnej mediciny, pozna slovo bankovat v inych suvislostiach :-) no, to nič...

    Vyzera to na dost drahy spot, len ci si ho SlovSp pred chvalenim aj dobre pozreli :-)

    • Ohodnoťte príspevok !
      oprava / robert / 2.9.2010

      ... pred schvalenim aj dobre pozreli :-)

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: oprava / Garland / 2.9.2010

        Ja ti neviem. Po prvom zhliadnutí som mal teóriou čo tým asi chceli povedať (ako vravíš ty - spolahlivosť), to je ale taká z prstu vycucaná interpretácia ako brať telefónny zoznam sťa reflekciu nezmyselnosti bytia...
        Ja mám problém už s tým či to je vôbec au pair, pretože nepoznám nikoho kto by sa s neznámym opatrovateľom bozkával, tykal mu a nechal sa ním večer ostriekať vodnou pištolou. To všetko svedčí o tom, že sa poznajú lepšie, potom je však namieste otázka prečo kurňa sú taký prekvapený ako to zvládol? That just makes no sense.
        Proste cielovou skupinou tej reklamy je asi Sherlock Holmes :)

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: oprava / robert / 2.9.2010

          Garland, ja s tebou suhlasim... v tom pribehu je prilis vela nejednozancnosti a ponuka viacero vykladov, resp. otvara priestor pre rozne dezinterpretacie... tzn. presne to, co reklama nesmie robit... reklama musi (sice napadito), ale uplne presne smerovat ku pointe, ktora ma obchodny alebo marketingovy vyznam.

          To, k comu som "došiel" ja, je vysledok toho, ze SOM CHCEL... ze som CAKAL na ten spot s hovoril... "co som k***t? vsak musim na to prist". Tzn. presne to, co bezny divak NIKDY nebude robit...

          Ja suhlasim s tebou, ze ten TV spot nie je dobry... pribeh je necitatelny/nejednoznacny a obchodne posolstvo viac nez vagne (skoro az nijake)... iba zeby mali nasledovat nejake dalsie fázy... to este nevieme...

          Este teda by ma zaujimalo, ci to je TV spot pre SK, alebo je to "globalny" europsky spot pre skupinu Erste...

          Podla mna je to "vystrel do vzduchu". Za vela penazi :-)
          Ja si myslim, ze v konkretnych kancelariach este bude "veselo" :-)

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: oprava / kuko61 / 28.9.2010

          Ja si nemyslim, ze chalan je ooopeeer, skor vyzera ako brat manzelky, zodpovedala by tomu aj podoba hercov...

  • Ohodnoťte príspevok !
    A s kim vi bankarite? / FINTA / 2.9.2010

    Pohroma v celej europe :)
    www.youtube.com
    www.youtube.com
    www.youtube.com

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: A s kim vi bankarite? / Peter / 2.9.2010

      no tak presne sa stalo to, coho som sa bal - jeden spot a koncept pre celu europu. Ano, urcite maju xy focusiek ktore im tvrdia ze je to supa a spravna cesta ale... Este som nestretol nikoho, kto by vobec chapal o co v tom spote ide, resp aky je message. Zlata mBank so svojim fararom...

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: A s kim vi bankarite? / robert / 2.9.2010

      Takze tie navrhy teda nevznikali na Slovensku...

      Tak... snad to zacne davat zmysel postupne, ked bude von postupne viac spotov.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: A s kim vi bankarite? / FINTA / 2.9.2010

        To, ze neboli natacane na Slovensku neznamena, ze nevznikli na Slovensku

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: A s kim vi bankarite? / robert / 2.9.2010

          aha... moze byt... ved uvidime... snad sa to nejako upresni :-) Ibaze by sa k tomu nikto nechcel priznat :-)

          Sam som zvedavy.

          • Ohodnoťte príspevok !

            Klient je v reklame najvyssi. Takze hanba pada jedine nanho. A kedze je sporitelna v podruci gigantu Erste, vieme komu tlieskat.

            Vitajte v globalizovanom svete. Uz len cakam, kedy u nas zacnu adaptovat sialene japonske kampane

  • Ohodnoťte príspevok !
    Podobne / Mat_G / 2.9.2010

    Takže, ja sa taktiež musím pripojiť do veľkého radu divákov, ktorí reklamu nechápu.
    Nevadí mi slovo "bankovať" - zjavne ide o slovnú hračku (pôsobí trochu trápne, ale to je len môj subjektívny postoj, niekomu sa môže páčiť).
    Horšie je to so samotným spracovaním reklamného spotu, jeho téma je úplne od veci. Celkovo tam nič s ničím nesúvisí. S finančníctvom už vôbec nie...

    Ďakujem niektorým užívateľom (hlavne FINTA), že odhalil že nejde len o lokálnu zmenu, ale týka sa to celej skupiny Erste (alebo "ostblok" jej časti?) - to prináša trochu viac svetla. Bohužiaľ, stále nedokážem nájsť akýkoľvek racionálny a jedinečný súvis s bankou alebo jej produktom.

    Ak SLSP tvrdí, že ide o zmenu marketingového konceptu.. zatiaľ nemôžem úplne súhlasiť. To, že vymeníte hercov, možno reklamnú agentúru ešte nie je zmena mark. konceptu. Zmena "claimu" je už niečo iné, ale popravde, ja som si túto zmenu ani nevšimol - vinou zlého reklamného spotu? možno. Podľa mňa koncept zatiaľ ostal zachovaný = vystupuje tu rodina (= banka pre celú rodinu) a jej krátky príbeh. Aj keď v tomto prípade ide skôr o dlhý a neporozumiteľný príbeh jednej rodiny. Takže doteraz zmena marketingového konceptu = nula bodov.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Podobne / Mat_G / 2.9.2010

      Takisto ani "medzistupeň" kampane nebol dobre zvládnutý. Áno, zachytil som billboardovú kampaň
      1. S kým bankujete vy?
      2. rovnaký text ako v kroku jedna, ale už aj s fotkou herca, známeho predstaviteľa tejto finančnej inštitúcie. Tu, v druhom kroku sa mal odhaliť zadávateľ inak tajomného billboardu "s kým bankujete vy?"

      Táto kampaň bola však krátka a dosť nevýrazná. v článku sa spomína že bola nasadená aj v TV - nepostrehol som, možno moja chyba. Všimol som si ju len na billboardoch. v konečnom dôsledku mala dobrý nápad, ale nestihla/nemohla výraznejšie osloviť...a teraz tu máme nový koncept - ten to dorazil :-)

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

super

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk