Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Vy ešte nehráte golf priamo zo svojho auta?

24.01.2016 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň: Modré more Facebooku s novými rybami / Ktoré farby boli trendy v 2015? / Apple auto ohrozené? / Spravte prvý krok k skvelej práci!

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Ktoré farby boli trendy v 2015?

Zaujímavú štatistiku si pripravil Shutterstock – server s ilustračnými fotkami, milovaný celou reklamnou brandžou. Vďaka porovnaniu pixelov na všetkých stiahnutých fotkách zisťovali, ktoré farby sa na nich nachádzali najčastejšie a z toho vyvodzovali trendy za rok 2015. Napríkad najviac na vzostupe boli #1F2A44, #40C1AC, #01B1AE a #2E1A47. Že neviete, ktoré sú to farby? Tak ich objavte tu :)

Vy ešte nehráte golf priamo zo svojho auta?

Online videá sú pre značky samostatná kategória – poľahky si dovolia pustiť do sveta niečo, na čo sa telka fakt nehodí. Napríklad Nissan úplne zabil reklamu na Navaru, kde ju prezentuje ako auto na golf, ale to nie hocijaký. Pozeráte to, usmievate sa nad tým nápadom a vlastne pol minúty sledujete reklamu. A ešte to je aj séria! Tak to má byť.

… nechal som sa uniesť a pridávam ešte jednu. Oplatí sa ju dopozerať, lebo je výborné natočená a tá pointa je správne vypointovaná :)

Apple auto ohrozené?

O tom, že “the next big thing” od Apple bude auto, sa šušká už dlhšie. Túto informáciu zatiaľ nikto neptvrdil a nie sú verejné ani akékoľvek informácie o pripravovanej novinke, aj keď napríklad Elon Musk z Tesly ju označuje za „známe tajomstvo“. The Wall Street Journal však z dobre informovaných zdrojov potvrdil, že šef vývoja Apple Car po šestnástich rokoch opustil Apple. Dôvody tiež nie sú jasné, špekuluje sa o tlaku Apple na nerealistické termíny. Uvidíme, ale takto dobré správy zrovna nevyzerajú. Zatiaľ si pozrite aspoň víziu konceptu od nadšených dizajnérov.

Modré more Facebooku s novými rybami

Tak opäť zas bude o niečo jednoduchšie (alebo?) uloviť rybku z cieľovej skupiny na Facebooku. Nové reklamné formáty Canvas a Lead Ads sú len čerešničkou na oveľa väčšej torte. Nenechajte si ujsť na TRIAD blogu.

Spravte prvý krok k skvelej práci!

Ak chcete skvelú prácu, niečo pre to spravte. Prvým krokom k inšpiratívnej práci v digitálnej reklamnej agentúre sú napríklad certifikáty. Sú zadarmo a určite ich zamestnávatelia ocenia!

A viete, čo je to native advertising? Tento termín možno nepoznáte a o to viac vás zaskočí, že ho už robíte. Ak nie, tak by ste určite mali začať. V tomto článku sa dozviete viac.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Tagy Digitálny týždeň