Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

GoGo: Televízie si môžu za to samy, že mladí sú na YouTube

24.01.2016 | Tomáš Czwitkovics | © 2016 News and Media Holding

Jeho kanál GoGoManTV na YouTube je s vyše 1,2 miliónmi fanúšikov najpopulárnejší v česko-slovenskom internetovom priestore. Iba 19-ročný Daniel Štrauch zabáva mladých videami o hrách aj zábavnými scénkami. Vďaka odmenám YouTube pre tvorcov sa mohol osamostatniť a dnes je v situácii, že musí odmietať hrnúce sa komerčné ponuky. Svoje meno vybudoval z absolútnej nuly, bez mašinérie televízie a marketingu. Aj bez nich dokázal zo svojej prvej knihy predať desiatky tisíc výtlačkov. A na podpisové akcie mu chodí viac ľudí, akoby sa dostavilo na stretnutie s akoukoľvek inou televíznou hviezdou.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 18

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 18