Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

ZľavaDna.sk zachraňuje začiatok zimnej zezóny

28.01.2014 | Divino

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Snehové podmienky na začiatku roka 2014 vytvárali vrásky na čele vášnivým lyžiarom a najmä prevádzkovateľom lyžiarskych stredísk. Hoci sa konečne blíži ochladenie, prognózy hovoria o veľmi slabej sezóne. Ako sa dá podporiť záujem ľudí o skipassy a ubytovanie? Najväčší portál hromadného nakupovania, ZlavaDna.sk radí ako na to!

Zľavové portály ponúkajú riešenie

Ako prezrádza Zdenko Hoschek zo ZlavaDna.sk, „začiatok tohtoročnej zimnej sezóny nebol pre lyžiarke strediská vôbec priaznivý. Napriek tomu sme predali doteraz niečo cez 7500 kusov skipassov v 8 strediskách. Pre porovnanie s minulým rokom sa jedná takmer o dvojnásobný počet.“

Pozitívnym príkladom je stredisko Skalka Aréna, ktorá cez najväčší portál kolektívneho nakupovania, ZlavaDna.sk, predala 4300 skipassov. Najviac sa pritom tento rok predávajú ponuky v strediskách, v ktorých je širšia škála služieb zahrňujúca ubytovanie, wellness, či vstup do vodného sveta, kde sa v prípade nevhodných lyžiarskych podmienok dá zrelaxovať a načerpať sily.

Úspech zimnej sezóny

Majitelia lyžiarskych stredísk musia každý rok hľadať možnosti, ktoré im pomôžu prilákať zákazníka na ich svahy. Vhodným riešením je už niekoľko rokov ponuka skipassov a ubytovaní cez zľavové portály, ktorá im pomáha posilniť predaje počas zimnej sezóny.

„Očakávali sme, že tohtoročná sezóna bude v rámci normálu, no žiaľ zatiaľ je najhoršia akú si pamätáme. Kedže sme mali dobré skúsenosti s predajom skipassov cez zľavové portály, rozhodli sme sa pripraviť aj tento rok zvýhodnenú ponuku na ZlavaDna.sk, ktorú môžu záujemcovia využiť až do 14.2.2014. Vyplatilo sa nám to najmä v zviditeľnení strediska, keďže stále množstvo lyžiarov lokalitu Skalka pri Kremnici ako lyžiarsku lokalitu nepozná.“ – upresňuje situáciu Ing. Peter Hyža zo strediska Skalka Arena.

Lyžovanie v zahraničí

Zahraničné strediská konkurujú tým našim nie len výškou snehovej nádielky, ale vo výraznej miere aj službami a cenou. V prípade ponúk cez zľavový portál je pre nadšenca zimných športov ponuka lyžovať v rakúskych, či talianskych alpách možná aj so 40% zľavou. Ako upresňuje Zdenko Hoschek zo ZlavaDna.sk, „zahraničné ponuky sú teraz oveľa prístupnejšie, ako v minulosti. Tento rok sme rozšírili hlavne ponuku lyžovačiek v Alpách. Na ZlavaDna.sk tak môžete nájsť 10 – 15 ponúk, ktoré obsahujú ubytovanie a skipassy zahrnuté v cene. Dokonalé lyžiarske podmienky si tak môžete vďaka portálu ZlavaDna.sk užívať za zlomok pôvodnej ceny aj túto zimu.“

ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (60.000 unikátnych návštevníkov denne), v počte predaných kupónov za mesiac, vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (220.000) a aj v obrate (2 milióny € mesačne) je stále jednotkou na trhu.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT