Diskusia

Roman Neuschl: Joj.sk a líder vo videu? No pozrime sa na to... / Eva Vozárová,Radoslav Augustín / 28.10.2008

• Časté zmeny? Pripúšťam, že by to mohlo miasť, ale...
• Na webe môže byť lacný bulvár. Televízny divák by to nestrávil
• Nemôžeme čakať, že TVNoviny.sk prerazia okamžite. Časom
• Byť za každú cenu technologický líder? Neefektívne.

Rozprávali sme sa so
šéfom webu televízneho lídra Markíza.

  • Ohodnoťte príspevok !
    g / 28.10.2008

    Mierne by som zmenil titulku.



    Roman Neuschl: Ako sme zbytocne prej*bali miliony a este sa tym chvalime

  • Ohodnoťte príspevok !
    Vaso / 28.10.2008

    Dosť dobré, prišiel Slovinec a začal robiť nové stratégie, to je celá ich stratégia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mono / 28.10.2008

    vynikajuci rozhovor! taky by sa zisiel so vsetkymi ludmi z portalov v TOP 20 :)



    najviac sa mi paci cast s tym, ze redizajnovat kazde tri mesiace neni casto :-DDD

  • Ohodnoťte príspevok !
    alex.botev / 28.10.2008

    mna ten clovek velmi nepresvedcil o svojej odbornosti a o tom, ze markiza robi (web)veci premyslene a aspon kusok strategicky. skor mi to pripada, ze aby splnili poziadavku majitela, ad hoc vymyslaju "novinky" a plataju, co preteka.

    • Ohodnoťte príspevok !
      radowan / 28.10.2008

      Presne tak... tie ich weby nie su take uspesne preto, ze su take dobre, ale len kvoli sile znacky Markiza. Za normalnych okolnosti by nemali ani stvrtinovu navstevnost. A o strategii ani chyru ani slychu...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Fly / 28.10.2008

    LOOOL, dalsi clanok o nicom... Napr. "Naco by bolo markize high-res video?" No markize asi na 2 veci... vsetko, co sa da v archive JOJ.sk, pozeram jedine v high-res.. a mam len obycajnu 2MB linku od T-comu.. To na high-res bohato staci.. co sa tu zase ohana penetraciou broadbandu? ved 2M linka v pohode staci.. to su vyhlasenia ako od Dubravskej...

    • Ohodnoťte príspevok !
      rado / 28.10.2008

      ten clanok nie je o nicom. o nicom su odpovede toho cloveka.



      pre teba (a joj.sk) je prinos clanku najma v tom, ze sa ukazalo, ze markiza.sk je a bude o nicom.

      • Ohodnoťte príspevok !
        Fly / 28.10.2008

        ja viem, ze markiza.sk je o nicom.. sledoval som tam jedine Mesto Tienov, lebo len clovek co nerozmysla moze dat Mesto Tienov na piatok vecer. Ale nebolo to bohvieco v tej kvalite...



        ale mas pravdu... odpovede su o nicom, tak som to aj myslel..

  • Ohodnoťte príspevok !
    mono / 28.10.2008

    myslim ze tuto diskusiu bude citat aj vedenie Markizy, tak budme konstruktivny prosim



    navrhujem redizajn



    ;-)

    • Ohodnoťte príspevok !
      stoneee / 28.10.2008

      Vzdy, ked spravia redizajn dopadne to hrozne! Podla mna je uz zbytocne robit redizajn, nie? :)

    • Ohodnoťte príspevok !
      d-seis / 28.10.2008

      Redizajn nerieši situáciu. Človek, ktorý napríklad nevie kresliť, môže skúšať nakresliť mona lisu aj tisíc krát, no nikdy to nebude dielo...a v tomto prípade je to rovnaké. Ak je neschopné vedenie alebo zodpovedná osoba, treba ju vymeniť... Plácať na trabanta plechy z mercedesu mi nepríde vôbec profesionálne alebo adekvátne lídra medzi tv.

  • Ohodnoťte príspevok !
    majo / 28.10.2008

    Super, zaujimavy rozhovor, len tak dalej redakcia!



    Kratko k obsahu: "My sme systematicky nebudovali iný spravodajský projekt, vedeli sme, že budeme mať TVnoviny.sk."



    Hmm, trosku uprimnosti, domena tvnoviny.sk bola zaregistrovana 29.augusta tohto roku - to mi nepride ako moc strategicke planovanie :)



    Este k profesionalite ktora priam srsi z rozhovoru - projekt ktory si nezaregistruje ani zakladnu alternativu tv-noviny.sk je v mojich ociach riadeny amatersky. Po spusteni TVnovin som sa na tom dost zabaval a cakal kto prvy to "dostane" :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    mono / 28.10.2008

    vela uz hovori samotna domena



    tvnoviny



    ved logicky si podtym kazdy predstavi homepage spravodajstva Markizy. Jezis, ze "Markizy". A ja sa cudujem nad domenou, ked sa cela telka vola podla Angeliky markizy anjelov



    :-D



    + jeden detail - popri vsetkej evolucnej praci zda sa nezostava cas ani na zakladne SEO



    titulok homepage "Úvod - tvnoviny.sk" sa skutocne vo vysledkoch hladania Google "vynima"

  • Ohodnoťte príspevok !
    radowan / 28.10.2008

    Velmi dobry rozhovor, ktory len potvrdil to, co redaktor naznacoval...nemaju strategiu, nemaju koncepciu, nemaju ciel.

  • Ohodnoťte príspevok !
    rado / 28.10.2008

    len pre zaujimavost, tu je navstevnost markizy a domovskych stranok systemu joomla. no, neviem, ci problem bude v joomle :-)



    trends.google.com

    • Ohodnoťte príspevok !
      mono / 28.10.2008

      tu je vyhladavanost "html" a "markiza.sk"

      www.google.com



      cize, na to ze na stranke pouzivaju html sa drzia super!

      • Ohodnoťte príspevok !
        rado / 29.10.2008

        jeden o koze, druhy o voze...



        pan manazer z markizy pise, ze joomla je pre nich pomala. tak som narychlo nasiel co najvytazenejsi joomlovsky web a porovnal navstevnost. co sa ukazalo? ze joomla ako taka nie je zasadny problem.

        (poznamka: vsimni si, ze ide o porovnanie navstevnosti, nie vyhladavania!!!)



        tvoj priklad neukazuje nic.

        • Ohodnoťte príspevok !
          mono / 29.10.2008

          1. nie je to navstevnost webov ale searche



          2. to ze sa navstevnost webu jomla zvysuje este neznamena ze je to system vyladeny na vysoku navstevnost. Mnoho veci funguje skvele pri mensej navstevnosti a ruca sa pri vysokej.

          • Ohodnoťte príspevok !
            rado / 29.10.2008

            ad 1) treba rozlisovat medzi www.google.com a trends.google.com



            to prve ukazuje pocetnost vyhladavania, to druhe ukazuje navstevnost webov



            ad 2) ja iba hovorim, ze joomla.org ma vyssiu navstevnost ako markiza.sk a zvlada to

            • Ohodnoťte príspevok !
              mono / 29.10.2008

              1. google trends for websites nie je navstevnost, stale ide len o pocty hladani, akurat ze ocistene o prekryv domen s beznymi kw



              vygoogli si to



              2. aj keby mala joomla vyssiu navstevnost, neznamena to ze jej CMS je idealne kazdy typ webu. Nie je. Ziadne nie je

              • Ohodnoťte príspevok !
                rado / 29.10.2008

                ad 1) Tak som teda googlil:



                www.google.com



                Podstatna je tato cast: ... Trends for Websites shows you a graph reflecting the number of daily unique visitors (the number of people who visit a website) to that website ...



                ad 2) nikdy som netvrdil, ze joomla je najsamlepsia. len som polemizoval s nazorom pana manazera, ze problemom joomly v markize bola vykonnost (akceptujem jeho argument, ze chcu mat v CME standardny system).



                ad 3) privital by som, ak chces v oponovani mojmu nazoru pokracovat, keby si polozil nejaky padny argument k veci. takto sa mozme tocit donekonecna.

                ale ok, mna to bavi a snad sa aj nieco naucim :-)

                • Ohodnoťte príspevok !
                  mono / 29.10.2008

                  1. musim priznat ze som pogooglil aj ja a zostava mi len si sypat popol na hlavu...

                  Trends for website je skutocne aproximaxiou navstevnosti stranok na zaklade udajov ktore ma google k dispozicii... ospravedlnujem sa



                  2. ok :)



                  3. bavi to aj mna, avsak obavam sa ze ked som odhalil svoj omyl, uz sa asi nie je moc o co sporit... ;-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Useless / 28.10.2008

    "To je škoda, že narážate na televíznu konkurenciu. Ale nevadí, pozrime sa, aký traffic to generuje. Markíza má od šesť do dvanásť miliónov requestov na videá mesačne. Neviem konkrétne, koľko generuje konkurencia, ale určite to nie je takáto masívna hodnota."



    V preklade to znamena:

    "Do frasa, vedel som, ze budem musiet pozitivne obhajit markiza.sk pred cimkolvek lepsim. Ale nevadi, pozrime sa teda na nieco co ja vobec nevidim. Sice netusim aky traffic ma joj.sk a jej videa ale 100% ho mame vyssi. To ze traffic znizuju technologie ako AJAX, live flash stream, ze sa nedaju z ich webu videa downloadovat, ze mi rozdelime relaciu do 3 casti a aj tak mame kvalitu na H. radsej rozpravat nebudem."



    Toto je tak nekompetentny clovek. Ved vysledok aj tak vyzera. Tuctovy web, bez akehokolvek ucelneho dizajnu a navigacie. Ucte sa od JOJ (a zaplatte si Monogram).

  • Ohodnoťte príspevok !
    mono / 28.10.2008

    "z manažérskeho pohľadu je tam robota na takých 29 hodín denne a asi tak pre troch ľudí"



    pri pohlade na vysledok to naznacuje ze, bud si manazment nevie organizovat svoju pracu, alebo na seba prebera ulohy ktore je nutne delegovat nizsie

  • Ohodnoťte príspevok !
    airpoint / 28.10.2008

    Fiha! Prave som pochopil preco su slovenske internetove media tak hrozne predpotopne - je to v ludoch. V time tohto pana by som teda pracovat nechcel. Hmm a kedze tento pan so svojim bordelom na markizackych domenach este stale nie je vymeneny - tak v tom pripade by som teda asi nechcel pracovat pre znacku CME globalne vobec.



    Inak vdaka za super rozhovor! Viac takychto ludi by bolo treba predstavit...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Useless / 28.10.2008

    Nie je nic potesujuce pre konkurenciu, ako si precitat nieco take ako tento clanok. Markiza vlastne konukurencii ukazala, ze sa bat nemusi. Ak tu niekto nazval to co ma Markiza "bordelom" na ich serveroch, bohuzial, je to tak. Ziadna jednotna koncepcia, ziaden naznak toho, ze by nad webovym projektom stal niekto, kto zosuladuje jednotlive casti. Je to proste skade ruka, skade noha, len aby to fungovalo a aby si mamicka vedela pustit Ordinaciu. Viac nam netreba.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Mercury007 / 28.10.2008

    Všimli ste si, že keď je rozhovor s človekom z prostredia Markízy, tak tie odpovede na otázky sú divné. Podľa tejto diskusie ste si to všimli, taktiež aj na Slovincovi (Gorazdovi Slakovi) ste sa smiali.

    Čo v tej Markíze majú na obed? Sú divní... alebo príliš namyslení? Alebo dostávajú špeciálne školenia, ako odpovedať a dokopy nepovedať nič, fakt neviem...

    Tie ich kvázi weby sú zlé, mali by sa trošku nad sebou zamyslieť a nemať hrdinské reči.

    • Ohodnoťte príspevok !
      krtko / 28.10.2008

      Súhlasím s možnosťami: "príliš namylsení" a "dostávajú špeciálne školenia ..." To vidno hneď na prvý pohľad.

    • Ohodnoťte príspevok !
      Radoslav Augustín, Mediálne.sk / 28.10.2008

      Je tam jeden rozdiel. Rozhovor s p. Neuschlom sme robili zoči-voči, čiže mohli sme reagovať na jeho odpovede. Pan Slak súhlasil len na e-mailovom rozhovore. Čiže tam je ako respondent vo výhode, že má konečné slovo.

  • Ohodnoťte príspevok !
    nal / 28.10.2008

    Markiza nevedela ocenit a hlavne docenit svoj internetovy portal. Ked som si prezrel clanok a diskusiu k nemu, nemyslim si, ze povodom vsetkeho zla je riadenie zo strady Gorazda ci Romana. Tych faktorov je zrejme viac.

    Rozhodne vsak Markiza potrebuje cloveka s viziou pre internet. Ten im dlhodobo chyba.

  • Ohodnoťte príspevok !
    adob / 29.10.2008

    otazka je preco ten pan je na tom mieste ... proste vsetko naznacuje ze to nezvlada ... a nevie sa ani obhajit

    • Ohodnoťte príspevok !
      mono / 29.10.2008

      tak zas neviem. vo vecsine spolocnosti to je rovnako, akurat ich manazment nepristupi na osobny otvoreny rozhovor.

    • Ohodnoťte príspevok !
      mono / 29.10.2008

      tak zas neviem. vo vecsine spolocnosti to je rovnako, akurat ich manazment nepristupi na osobny otvoreny rozhovor.

    • Ohodnoťte príspevok !
      mono / 29.10.2008

      tak zas neviem. vo vecsine spolocnosti to je rovnako, akurat ich manazment nepristupi na osobny otvoreny rozhovor.

    • Ohodnoťte príspevok !
      mono / 29.10.2008

      tak zas neviem. vo vecsine spolocnosti to je rovnako, akurat ich manazment nepristupi na osobny otvoreny rozhovor.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Bacaardi / 31.10.2008

    Zmeny kazde 3 mesiace, drzanie sa WMplayeru, "nadavanie" na flash, reci typu "pozrime sa na to ako jojka vlasnte frci", pan Neuschl je naslovovzaty odbornik na internetove portaly.

    mal by ist prednasat konferencie.



    a preto, ze tam pracuju taki ludia, www.markiza.sk nebude nikdy plnohodnotny portal, ale len zozbierany odpad na smetisku internetu. preto sa nikdy nepriblizi hodnotou k inym portalom, preto bude vzdy tazit z toho, ze sa vola markiza.sk a ze polka slovenska inu televiziu nepozna. a preto sa tam na piesocku budu hrajkat "obornici" dosadeni z telky ktori by mohli aj porcovat kravy keby take odvetvie markiza vymyslela.

    keby tento portal mal zit a zarabat na seba a ist podla trhu, pan Neuschl by musel prehodnotit svoje rozhodnutia.

  • Ohodnoťte príspevok !
    carodej / 4.11.2008

    Roman - bola to chyba pristupit na takyto rozhovor :-(

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Vidím, že o ľuďoch z rádia nič neviete a vidím, že o prevádzkovaní akéhokoľvek média tiež nič. Ak má niekto pocit že stačí s CD pšťať hudbu, tak sa musím len usmiať. Ak si niekto myslí, že stačí mať len ľudí nejakých z ulice, tiež je...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk