Diskusia

Piano zvýši od marca cenu / Tomáš Czwitkovics / 10.02.2012

Mesačné predplatné bude drahšie o euro.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Názor / DivakPR / 10.2.2012

    čiže služba je nerentabilná a je treba dohnať straty. V roku 2013 Piano zanikne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: Názor / krasavecSK / 10.2.2012

      tiez si to myslim. cele to bolo trapne. internet uz nikdy nebude tym, cim bol niekedy. a je to velka skoda.

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: Názor / radowan / 10.2.2012

        No treba si uvedomit, ze cela tato sluzba vznikla, lebo internetove spravodajstvo zadarmo bolo nerentabilne...piano zostane.. a ak nie piano, tak iny platobny system. Tak ako sme kedysi platili za noviny, tak teraz budeme musiet platit za internetove spravodajstvo. Cena je oproti predplatnemu akychkolvek novin stale zanedbatelna, tak nechapem, preco to tu kazdy tolko riesi. Proste tie spravy sa nenapisu same a aj novinari musia z niecoho zit. Vy do prace tiez nechodite zadarmo...

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: Názor / DivakPR / 10.2.2012

          Exkluzivita.... to je to slovo čo internetovému spravodajstvu chýba. Ja som ochotný si kúpiť noviny či časopis aj v novinovom stánku ale problém je ten, že dnes sa z väčšiny tlačovín stáva PR promotion jedného názorového prúdu alebo PR jednej značky. A za toto mám platiť? Ja by som si veľmi rád kupoval nejaký spoločenský týždenník alebo mesačník, ale ich kvalita je povážlivá. Rád si napr. kúpim PC Revue (tiež je v Piane), lebo oceňujem ich prácu v danom segmente, ktorú zhrnú do mesačného vydania. Ale Piano si kvôli nim nedám. Rád by som si kúpil aj nejaký mesačný športový magazín, kde by boli normálne rozhovory idúce do hĺbky, rozobratie nejakeho úspechu z inej roviny. Istú dobu to plnil český Hattrick, ale ten sa neskutočne pokazil.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: Názor / radowan / 10.2.2012

            To, co ty ziadas je uplne iny segment, pre ktory Piano nie je stavane (malo, vysokokvalitneho uzkoprofiloveho obsahu - prijmy z piana by boli tak male, ze by to pokrylo mozno stotinu nakladov). Dokonca ani slovensky printovy trh na toto nie je stavany. Ja mam napriklad predplateny Forbes... ale ako vravim, toto nie je pre Piano.

            Na druhej strane, aj na Internete je kopec kvalitneho obsahu - za seba mozem povedat, ze napr. Tyzden robi dobru robotu, SME robi perfektne spravodajsto (bezkonkurencne najlepsie na Slovensku), Medialne je tiez dost kvalitne. Vsetky spomenute weby maju vysoke naklady na tvorbu contentu a z reklamy maju problem vyzit (spomen si napriklad na inZine - ktory skrachoval 2 alebo 3 krat a nikto z toho nedokazal urobit ziskovy projekt). SME ponuka kvalitu vaka peniazom z printu... napriklad navyse kvoli Internetu prislo o kopec ludi kupujucich si fyzicky ich noviny, vratane mna. Ved na co by som to kupoval, ked to mam na nete, ku ktoremu mam pristup 24/7? Prikladov by bolo kopec... proste zial, situacia je taka, ze internet potrebuje platenie za obsah. Ci Piano je ten spravny system, o tom rozhodne trh...

            • Ohodnoťte príspevok !
              RE: RE: RE: RE: RE: Názor / ulicnik24 / 11.2.2012

              sme ponuka kvalitu?
              Neblazni, ved to je klebetnik ako Novy cas, same odhady, domydlacky,k skreslene udaje, za to by som nedal ani cent a odkedy zamkli diskusie tak tam ani nechodim.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: Názor / maToT / 11.2.2012

            co casopis, ja by som cel sportovu tv stanicu v tomto state...

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: Názor / trafick / 10.2.2012

          neviem, však spravodajstvo - samozrejme okrem stv - ti zadarmo prinášajú aj komerčné televízie, žijú z reklám, tie sú mimochodom hojne aj na webových stránkach, čiže tak úplne s tebou nesúhlasím. Ani tam sa tie správy neposkladajú a neodinpretujú zadarmo. Alebo mi, prosím, skús vysvetliť rozdiel.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: Názor / radowan / 10.2.2012

            To, ze je hojne reklamy na webovych strankach neznamena, ze sa v nej tocia velke peniaze. Pozri si napriklad toto:
            ekonomika.sme.sk
            Podiel internetovej reklamy je 2,1% v roku 2009 (je vysoko pravdepodobne, ze teraz je ten podiel vyssi, ale nejake zavratne cislo to nebude). Je to len cca osem krat vacsi podiel ako ma reklama v kinach!!! Si porovnaj, kolko ludi chodi do kina a kolko tam stravia casu s tym, kolko ludi surfuje a kolko casu stravia na nete. Dokonca aj print (casopisy+noviny) maju viac ako 7-nasobne viac reklamy oproti internetu a noviny aj casopisy si musis kupovat! TV ani nekomentujem, ta ma az nezdravo vysoky podiel... Uz chapes, preco tak zufalo internetove media potrebuju Piano?

            • Ohodnoťte príspevok !
              RE: RE: RE: RE: RE: Názor / trafick / 10.2.2012

              Do veľkej miery máš pravdu, no v prípade Medialne, bavme sa konkrétne, sú pod pianom články, ktoré sa s trochou snahy dajú nájsť inde a bez spoplatnenia, hoci sa tu stále spomína nejaká nadpráca. Áno, nič nie je zadarmo, súhlasím, ale každý konzument prirodzene chce, aby, ak za niečo zaplatí, dostal za to tomu zodpovedajúcu protipoložku - tovar, službu. Samozrejme, aj požadujem nejakú rešerš alebo sumár z článkov, publikovaných príspevkov a podobne, mám za to aj zaplatiť. No mne aspoň na medialne toto chýba. Preto - zatiaľ piano zaplatené nemám, informácie z iných stránok, ktoré sú pod pianom, zatiaľ tiež nepotrebujem. Ale ako vravíš, uvidíme.

              • Ohodnoťte príspevok !
                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Názor / radowan / 10.2.2012

                Samozrejme, v tomto s tebou suhlasim - ak Piano pre teba nema cenu (rozumej ak sa ti zda, ze za tu cenu nedostanes adekvatnu protihodnotu), tak nema vyznam, aby si si ho platil. Ja ten pocit mam a preto si zan priplacam, ale je na kazdeho slobodnom rozhodnuti, ci mu to stoji za to, alebo nie. Ja obhajujem len to, ze to slovenske internetove media maju fakt velmi tazke a ze platenie za ich vyuzivanie bude s najvacsou pravdepodobnostou nevyhnutne - bez ohladu na to, ci to bude Piano alebo nejaky iny paywall.

  • Ohodnoťte príspevok !
    mali túto správu dať pod piano :D / Stan321 / 10.2.2012

    a hotovo :D

  • Ohodnoťte príspevok !
    ... / gejza77 / 10.2.2012

    celé piano je na starú (starého) belu !!!!

  • Ohodnoťte príspevok !
    dufam ze sa tymto dorazia sami / ready / 10.2.2012

    uz pred rokom som tu pisal ze budu zamykat coraz viac a zvysovat cenu postupne.. teraz chcu predplatitelov naplasit aby si rychlo kupili dalsi rok.. nech padnu na hubu, staci ich IGNOROVAT!

  • Ohodnoťte príspevok !
    iny server / hannibal152 / 10.2.2012

    asi si najdem iny server pre informacie... uz im nedam ani cent naviac...

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Rebríčky

Najnovší názor

Vidím, že o ľuďoch z rádia nič neviete a vidím, že o prevádzkovaní akéhokoľvek média tiež nič. Ak má niekto pocit že stačí s CD pšťať hudbu, tak sa musím len usmiať. Ak si niekto myslí, že stačí mať len ľudí nejakých z ulice, tiež je...

Vaše fóra


freeSAT

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT

Rádio FM

MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk