Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ospravedlňujeme sa za nedostupnosť aktuálnych dát o trhových podieloch televízií. Pripravujeme náhradu inými dátami.

Trhový podiel TV

  Trhový podiel TV (%) Medziročný pohyb (%) Pohyb medzi 2 týždňami (%)
1. TV Markíza23,0-2,5-1,7
2. TV Joj17,2-1,8-2,0
3. ostatné televízie16,31,6-0,4
4. Jednotka11,10,52,6
5. české televízie10,41,00,2
6. Doma5,6-1,0-0,4
7. Dvojka4,30,01,9
8. Plus4,1-0,90,0
9. Dajto2,8NA0,0
10. maďarské televízie2,7-0,4-0,3
11. Ta31,7-0,10,1
12. Fooor0,8NA0,0

 

Vyberte obdobie

Vložiť na svoj web

prieskum trhu a médií na
www.mediansk.sk

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT